Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    In the present development of cost recovery from the AIRSPACE USERS for INFRASTRUCTURE and SERVICES VIA ENROUTE and APROCHE CHARGES is the UK CAA under inpuls of the BA the major iniator to recover cost also from the IFR below 2000kgr and all the VFR.

    The other CAA  nor IATA are of this opinion since they are of the vieuw thad GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK and al the other NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS are having some vital intrest for them in promoting AVIATION toward the GENERAL PUBLIC.

    26-09-2006 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FINANCING AVIATION
    A vital aspect of the EU-SES and the SESAR project concerns the future financing of the INFRASTRUCTURE , THE SERVICES and the EQUIPAGE of the AIRCRAFT of the future.

     In the past in general the INFRASTRUCTURE and SERVICES on the ground where in the public budget.
     The AIRCRAFT and their equipment where on the budget of the AIRLINE OPERATOR.

     Since the 1960 there has been a change in this way of financing by the state authority , that via ENROUTE CHARGES and AIRPORT CHARGES to be paid by the AIRCRAFT OPERATORS  and via this systeme recovered from the IFR operating aircraft, from the VFR this was recovered via maintaining acise on the 100LL fuel or in certain country by a anual fee from the aircraft owner.

    At EU level trying to develop a homogene EU systeme a number of study's are made!!!

    One of this study witch I was abel to consult has a very new vieuw on the recovering of the cost for INFRASTRUCTURE and SERVICES

    A number of the new required equipage of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK or the NON-COMMERCIAL AIRSPACE USERS are not needed for the VFR OPERATIONS but required to increase the safety and regularity of the GAT/CAT operating IFR .

    In this study witch give a number of proposals there is some intresting possiblity for the COST RECOVERY , but also for the equipage of the GA/AW operator s flying VFR in GAT.

    Making it possible to LEASE some of this very costly avionics for the NON CAT GAT VFR OPERATORS.

    Making funds avaible from the CAT IFR OPERATORS for the purchase of the sofisticated  avionics for the GAT NON COMMERCIAL operations in VFR

    In this study is there also a number of proposals to have the banking world active in this financing of the future aviation !!!

    Of cours this is only a study and the decisions are to be made by the POLITICAL WORLD and the influance of the AERONAUTICAL INDUSTRY


    I ame trying to obtain the full study avaible for futher evaluation on this very intresting subject for the AVIATION in EUROPE

     

    26-09-2006 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED 25/09/2006
    Heden MAANDAG 25 September 2006  om 17:00 uur heb ik de laatste E-MAILTJE beantwoord, en nu moeten al de gestelde vragen weer beantwoord zijn.
     Indien uw vraag niet beantwoord werdt betekent dit dat zij via de SPAM verdween en vraag ik u om uw bericht terug te zenden

    Heb tevens vandaag mijn ganse BLOG eens doorlopen

    25-09-2006 om 21:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.R/T met FIC,AFIS,A/G
    Bij het gebruik van de RADIOVERBINDINGEN moet men een duidelijk onderscheidt maken met welke soort dienst men in verbinding is en in welk soort luchtruim (ICAO class  A,B,C,D,E,F of G)

     In het ongecontroleerde LUCHTRUIM zijnde class F of G heeft men de volgende diensten beschikbaar welk geen ATC zijn:
      FIC
      AFIS
      A/G

    en hier bekomt men enkel INFORMATIE geen ATC

    Bepaalde personen denken dat als zij radiocontact hebben dat dit steeds een verkeersleiding betreft, maar dit is geheel foutief !!!!!!!

     Ik ga hier geen volledige toelichting geven en verwijs u naar de HANDBOEKEN of INSTRUCTEURS om u dit duidelijk te maken.

    25-09-2006 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AOPA GA frequency card 2006
    Heden krijg ik weer een klacht van een leerling piloot die tijdens zijn examen faalde omdat hij de verkeerde frequency gebruikte om EBAW ANTWERP TOWER op te roepen.

    Gelieve nota te nemen dat deze kaart duidelijk vermeld dat dit de toestand was opb 20060101 en dat raadplegen van AIP en NOTAMS voor elke vlucht noodzakelijk is.

    EBAW TOWER werdt op 13 APRIL  2006
    verandert naar 135,200

    Gelieve als INSTRUCTEUR de leerlingen te begeleiden op een correcte manier want de FI die de kandidaat voorstelde  maakte gebruik van een FREQUENCY CARD  2004 van AOPA-BENELUX  en was ook niet op de hoogte van deze verandering welk via NOTAM en publicatie in de AIP werd kenbaar gemaakt !!!!

    25-09-2006 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LEKTUUR

    Enkele stellen vragen naar lektuur over VLJ, ik heb in deze "ZOEKEN IN BLOG onder het woord MAGAZINES een lange lijst van MAGAZIES en onder het woord "VLJ" een aantal aspecten van de VLJ

    Op gebied van VLJ kijk ik vooral naar:

      - AIN

      -BART

     -PROFESIONAL PILOT

     -AOPA-PILOT

    25-09-2006 om 11:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Zoals reeds vroeger gemeld zijn we nu aktief betrokken bij een studie over de mogelijkheden van de VLJ in EUROPA via het EPATS R&D project.

    Opmerkingen of vragen zijn welkom over dit zeer intresant onderwerp der toekomst van dit soort luchtvaartuigen in het GENERAL AVIATION wereldje van de toekomst.

    25-09-2006 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CBT of DISTANT LEARNING
    Ik verneem zo juist dat in de RAAC-ECHO van juli-augustus-september  een artikel staat door een der leerlingen welk zojuist zijn JAA/JAR vliegopleiding met het CBT heeft volbracht.

    Ik stel belang in hoe dit in het BURGERMIDDEN  in CLUBVERBAND  werkt gezien ik betrokken was aan het iniatief in het 3th EU FRAMEWORK program  van DG7,DG12 en DG13 vele jaren geleden om dit als project in te dienen , en het werdt weerhouden om te worden bestudeert, later vernam ik dat de commercieele luchtvaart firma's dit hadden overgenomen en dat het operationeel in gebruik was.
    Ik heb er wel enkele demonstraties van gekregen en vond het zeer goed, maar ik stel belang hoe dat een kandidaat dit heeft ondergaan en of dat het zijn nut kan bewijzen in de LUCHTVAARTOPLEIDING ???

    Kommentaar steeds welkom hoor via mijn E-MAIL of BLOG of zou ik het  in de toekomst als een onderwerp op het FORUM plaatsen ???

    25-09-2006 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL ROBIN-DR500
    Het dodelijk ongeval van een ROBIN DR-500 op 23 september met 4 dodelijke slachtoffers te SAMADAN en Switzerland  4 minuten na het opstijgen was de aanleiding tot enkele intresante gespreken tussen enkele PILOTEN-INSTRUCTEURS aangaande enkele zeer ernstige problemen betreffende:

     1)-  WEIGTH & MASS bepaling voor de vlucht
     2)-   AIRCRAFT PERFORMANCES
     3)-   Efect of wind in MOUNTAIN AREA
     4)-   DENSITY ALTITUDE
     5)-   Evaluation of LOCAL CONDITIONS for visiting pilots
     6)-    Familirisatie in BERGVLIEGEN

    Dit is geen standpunt aangaande de oorzaak van dit ongeval maar de aspecten die ons tot nadenken stemden over de opleiding van de PILOOT

    24-09-2006 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTMOETINGEN
    Had gisteren een zeer intresante dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en zeer intresante gespreken met enkele collega piloten waaronder een der jonge dames welk aktief is als piloot op A320 in de ARABISCHE wereld en ook een collega militaire piloot welk ik uit het oog verloor seder 1964( of was het 1965)
     Boomen ontmoeten elkaar niet maar MENSEN gelukkig wel !!!!

    24-09-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELI WING Te LIEGE/BIERSET
    Tijdens ons verblijf bij de HELI WINGvan het vroeger LICHTE VLIEGWEZEN der LANDMACHT ( LT/AVN) vernamen wij dat er heden nog 32 A109 en 8 ALII in gebruik zijn en dat de ALII vermoedelijk einde 2007 buiten gebruik wordt gesteld.
     Ook de nieuwe aanpassing der infracstructuur te LUIK voor de  HELI WING  is nog steeds niet bevestigd door de hogere overheid ???

    de HELI  WING voorziet terug een HELI-MEETING in 2007 op 2 en 3 juni 2007 indien zij hiervoor de nodige toelatingen bekomt van de MINISTER van LANDSVERDEDIGING

    www.mil.be/aircomp/units.

    23-09-2006 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENAMINGEN
    Regelmatig stelen wij vast dat men in de MEDIA( TV,RADIO of KRANT) vermeld dat de piloot een NOODLANDING uitvoerde waar het echter enkel een VOORZORGSLANDING betreft die de piloot uitvoert wegens een gebrek of een toestand aan boord welk geheel geen gevaar voor personen aan boord of op de grond inhoud.

     Een NOODLANDING wordt uitgevoerd (MAYDAY) als er LEVENSGEVAAR is voor de personen aan boord of voor derden op de grond

    23-09-2006 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEICING FLUID
    Yestoday I was verbally informed of a SAFETY problem by the utulisation of DEICING FLUID.

     ERA ( MIKE AMBROSE) has reported the probleme and EASA is looking in to this!!!

    Apaerently some DEICING FLUIDS have negative effect on the TAKE-OF performances,some result in additional airframe corrosion or have negative reaction with the RWY DEICING FLUID on the RWY FRICTION ??

    21-09-2006 om 06:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGADERING 20 SEPTEMBER
    Gisteren een zeer intresante dag doorgebracht in de EU met een vergadering van een 300 tal top personen van de EUROPEESE LUCHTVAART.

    Onderwerp was de SAFETY( veiligheid) in de EU LUCHTVAART in de toekomst .

    Ik zal dit onderwerp met de nodige gegevens beschikbaar maken in een verdere input in mijn BLOG hier, maar vragen zijn steeds welkom hoor.

    De gegevens staan  reeds vermeld op de EU website van DG-TREN

    21-09-2006 om 05:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    DINSDAG 19 september naar EUROCONTROL
    WOENSDAG 20 september naar EU- EC  workshop !!
    VRIJDAG 22 szeptember naar LT/AVN te EBLG
    ZATERGAG 23 september  FLAG en EBAW
    ZONDAG 24 september EBAW

    19-09-2006 om 05:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BETREFT TURKIJE
    In functie van de vraag gesteld in het FORUM bij het onderwerp NIEUWS over " Wensen wij de toetreding van TURKIJE tot de EU ???
    JA of NEE,,,,

     en de bekomen reactie's van de SENIOREN

    Krijg ik een aantal E-MAILS welk mij vragen welk mijn standpunt is over " DE ISLAM"

    Ik heb geheel geen kennis over de ISLAM en ga daar geheel niet kunnen op ingaan.

    Ik heb wel de indruk dat de ISLAM als geloof misbruikt worden voor andere doeleinden dan waarvoor deze religie staat, maar ik moet voort gaan op wat de media daarover verteld en waarover ik steeds wantrouwig ben.

    18-09-2006 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDSTOF in de LUCHTVAART
    In de LUCHTVAART zijn er verschillende soorten BRANDSTOF in gebrruik.

     VLIEGTUIGEN en HELICOPTERS met een ZUIGERMOTOR gebruiken een soort speciale benzine(super)  welk 100LL wordt   of ook AVGAS genoemd.

     Indien zij een TURBINE MOTOR of JETMOTOR hebben dan gebruiken ze KEROZINE ook in militaire midden als JP1 en JP4 genoemd

     Een aantal niuwe vliegtuigen hebben nu een DIESELMOTOR welk ook gebruik maakt van KEROZINE of in sommige landen ook DIESEL als brandstof

    ULM ,VLA of MICROLIGHT maken meestal gebruik vaan MOGAS of gewone autobrnzine (super)

    Steeds welkom met bepaalde vragen hoor

    18-09-2006 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ETSC é EASA
    During the ETSC meeting from EASA and ETSC a pilot requested how thad it was possible thad local potical MP introduced regulations on the BRUSSELS AIRPORT who inposed  to compny to inpose on their .pilots to aply procedures who where decreasing the SAFETY of a the performance of a AIRCRAFT on TAKE-OFF

     Off the record H DECROO aplauded and mentioned whe schould include juges on this UNSAFE imposed regulations on the EBBR procedures!!!

    18-09-2006 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY ???????
    Recently a pilot reoprted me the following  incident!

    During a IFR aproche on final for rwy  26 with a wind from 080/05  he was blinded by the sun on final and he decided a go a round and requested a circling for RWY 08.
     The ATCO refused based on a non publiced regulation but a local local regulation prohibiting the use of RWY 08 for noise raisons.
     He requested if there was any conflicting traffic for RWY 08  and receiving a negatif reply he descidet to land on RWY 08 although the  ATCO refused to give hem a landing clearance and proposed to proceed to the alternate
     After landing he filed a report toward the ATCO who refused a clearance based on non ATC regulations and  against  the FLICHT SAFETY

    18-09-2006 om 14:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    I ame intrested on any information on VLJ in function of the EPATS project!!!!

    18-09-2006 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!