Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING RECHTBANK
    Enkele E-MAILS vragen mij naar de juiste uitspraak van de RECHTBANK, deze heb ik niet in mijn bezit en het was voor ons nogal een verwarende vertoning.
    De zitting begon om 0930 in de zaal waren er een 20 tal YSBEREN  van BOEKENBERPARK aanwezig en ik telde er 28 advocaten.
    De zitting begon met een echtscheidingszaak en dan een zaak achter gesloten deuren.
     Een der aanwezige journalisten kwam ons vragen over SENIORENNET en onze reden van aanwezigheid en vroeg ons zelf of hij een foto van ons mocht maken als aanwezige lid van SENIORENNET.
    Op een zeker moment gaf de grifier aan twee voor ons onbekende advocaten inzicht in een 5 bladzijden uitspraak waarna ik mondeling vernam welk de uitspraak was en vermelde men mij dat de rechter het niet ging voorlezen wegens gebrek aan tijd !!

    meer kan ik heden niet over mede deelen dan dat dit voor mij een nogal onbegrijpbaar gebeuren is waar ge als toeschouwer niet veel kunt van verstaan laat staan begrijpen.

    05-10-2006 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    De uitspraak van de rechter is ten voordele van SABAM tegen SENIORENNET.
    Een dwangsom van 1000€ per dag dat er muziek wordt aangeboden
    REDEN: SENIORENNET heeft niet de nodige maatregelen genomen om dit te voorkomen.

     Dit is enkele korte woordenhet vonnis zoals ik deze mondeling vernam  tijdens de zitting deze voormiddag over een document met een 5 tal bladzijden;

    later hierover meer en vermoedelijk morgen in de STANDAARD en het NIEUWSBLAD door Mr HEUVELMANS

    05-10-2006 om 13:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    Wat gebeurt er in de LUCHTVAART, volgens mijn gegevens over de toestand in EUROPA :

    CAT of met andere woorden de lijnvluchten welk IFR opereren is er weer een toename ten opzicht van het vorige jaar!!!( SCHEDULED, CHARTER en AIRTAXI)

    GA het gedeelte BUSINESS FLYING met TORBOPROP enTURBOJET is er een sterke toename van aantal toestellen en vlieguren

    GA is er een afname in het klasieke vliegclub vliegen (RF)waarwe een afname vaststellen wegens de administratieve rompslomp en de hoge kosten

    AW in de KMO(SME) zoals FTO zien we een toename van FTO,VLIEGTUIGEN en VLIEGUREN!!!

    Helicopters zien we een toename van het aantal privaat en commercieel gebruikte toestellen maar hebben we geen inzicht in het aantal vlieguren

    DPM heb ik de indruk van een stabilisatie

    ULM daar zien we een toename van toestellen en ook een toename der vlieguren

    BALLONS zien we ook een toename van het aantal

    GYRPCOPTER zien we er nu ook meer in het luchtruim verschijnen

    PARAPLANE(motorise) zien we er ook meer en meer verschijnen

    DELTA en PARAPLANE  zien we ook een toename

    ZWEEFVLIEGEN het aantal toestellen neemt toe maar het aantal vlieguren en afstanden is sterk afhankelijk van het weder en heb de indruk dat alhoewel het geen succesjaar op gebied van weder was er toch een toename bezig is

    AIRSCHIPS hebben we dit jaar niet veel toename gezien

    PARACHUTISME ook zeer afhankelijk van het weder zien we in bepaalse streken een afname in andere weer een toename

    VLJ men kijkt uit wat hier gaat gebeuren in de USA??

    VLA beginnen er ook een aantal op de markt te komen gebouwd door EUROPEESE SME(KMO)

    VLIEGTUIGBOUW
     
    AIRBUS ???

    ULM/VLA zijn er nu een aantal KMO(SME) in EUROPA zeer aktief en ook de HELICOPTER en BALLONBOUWERS zijn zeer aktief

    Dit is een inieteele reactie op de gestelde vragen over de LUCHTVAART in EUROPA, kommentaar,adviezen of opmerkingen zijn steeds welkom

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-10-2006 om 05:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BIEN VENUE
    Je viens d'aprendre que des personnes de language francais vienne visiter mon BLOG.

     Pour le moment mont BLOG est surtout en neerlandais et l'anglais et surtout concernant L'AVAITION. et mais activite aux INSTITUTIONS EUROPEAN a BRUXELLES

     Les personne du  WWW.CANAL50.BE qui ont des questions peuve les posser en francais et j'esairais de leur repondre en francais.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-10-2006 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAN B737
    Het ongeval van een B737 in BRAZILIA van de GOL airline met 155 dodelijke slachtoffers in de streek van CACHIMBO geeft in de kranten weer aanleiding tot een aantal geheel ongegronde verhalen.

    Wij moeten afwachten wat het onderzoek zal uitwijzen gezien het hier twee zeer recente vliegtuigen betreft welk uitgerust zijn met de meest moderne middelen om aanvaringen met elkaar te vermijden ( TCAS)zonder tussenkomst van de verkeersleiding(ATCO)

    het probleem is dat dit enkele maanden tot een jaar  kan in beslag nemen om al de elementen van deze puzzel te onderzoeken en dan heeft de pers geen intresse meer in het onderwerp

    03-10-2006 om 10:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Whe receive a lot of request o,n information of the new evolution in GENERAL AVIATION the development of the VLJ.

    Whe located a lot of usefull information in the folowing magazine:

      -AVIATION INTERNATIONAL NEWS
        WWW.AINONLINE.COM
      -BART
      -PROFESSIONAL  PILOT

    Whe are always intrested in comments ,sugestions, advise and avaible for dialogue and questions

    01-10-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANAL50
    Je viens de mettre mes premier message en francais sur le CANAL50

     Je propose aux neerlandosphone de visiter de temps en temp nos SENIOR francophone sur:

      WWW.CANAL50.BE

    01-10-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOOGTEMETERS

    Een belangrijk instroment in de cockpit voor de PILOOT is de SNELHEIDSMETER (AIRSPEED) en de HOOGTEMETER(ANTIMETER)

    De hoogtemeter werkt op de meting van de heersende luchtdruk op de vlieghoogte en een ingestelde referentiedruk zijnde:

    1)-1013.2 Hpa of de STANDAARDDRUK geebruikt in de kruisvlucht boven de TRANSITION ALTITUDE en dan spreken we van FLIGTT LEVELS.

    VB Vliegend op 5000ft met 1013,2 Hpa in de drukvenster spreekt men van FL 050

     2)- staande op de QNH meet men de hoogte(ALTITUDE) ten opzichte van de MSL( gemiddelde zeenivieau) en spreekt men van 5000 ft ALTITUDE

     3)- In bepaalde gevallen gebruikt men de QFE instelling en dan spreekt men van  HEIGTH

    Op de navigatiekaarten en naderingskaarten vermeld men de ELEVATION van de grond of het vliegveld in FEET ten opzichte van MSL

    opgelet sommige landen gebruiken nog METERS voor hoogtemeter en elevatie of voor de hoogtemeter instelling INCHES/MERCURE(USA)

    voor het juist gebruik van de HOOGTEMETER verwijs ik u naar de opleidingsboeken voor de piloten, want er komen nog veel andere aspecten welk een rol spelen bij het hoogtemetergebruik.

    hoop dat dit de gestelde vragen heeft beantwoord zoniet hoor ik nogmaals uw bijkomende vragen!!

    30-09-2006 om 16:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMERCIAL PRESURE
    In the present AVIATION world do I regret to see thad a number of very qualified persons in SAFETY are leaving this activity for other area's of AVIATION
    The main raison is thad they have problems with the POLITICAL and COMMERCIAL influance on the subject SAFETY

    SAFETY is a nice word but cost a lot of money and does not create any revenue  for the investors or has no visible intrest for  electoral purposes for the politicians

    Also the SAFETY in AVIATION has obtained a hich level, lets hope thad whe can maintain the same level of SAFETY  in EUROPE with  the increasing activity in the AVIATION WORLD

    29-09-2006 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPORTING and RECREATIONAL AVIATION
    Gelieve nota te nemen dat er op  Vrijdag 01 DECEMBER 2006 in HQ EUROCONTROL  te BRUSSEL ( RAKETSTRAAT  te EVERE in de nabijheid van de NATO)een CONFERENCE wordt gehouden aangaande Alle niet COMMERCIELE LUCHTVAART ACTIVITEITEN 

    ttz over SPORTVLIEGEN en VRIJTIJDSBESTEDING.

    De deelname is GRATIS maar men moet wel inschrijven via:

        WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/011206_EAS.
     telfoon 02-729.36.75
     fax 02-729. 90 72
     E-MAIL: GAELLE.EVRARD@eurocontrol.int

    Je mag ook steeds contact met mij opnemen via E.MAIL:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-09-2006 om 15:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAATSBLAD
    Bekwam heden een uittreksel van het STAATSBLAD van 14 SEPT 2006 met het KB 05/09/2006 welk  het KB 21 FEBRUARY 1939 opheft betreffende de  LUCHTFOTOGRAFIE en vervoer van FOTOTOESTELLEN aan boord van LUCHTVAARTUIGEN.

    Ik vermoed dat dit voor de meeste onder ons geen verschil zal maken , maar het is intresant te weten dat in 1964 mij reeds werdt verteld dat dit een veroudert KB was dat kortelings zou verdwijnen!!!

    28-09-2006 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    01 OCT   STAN OCKERS herdenking
    03 OCT EUROCONTROL
    04 OCT ANTWERP AIRPORT
    05 OCT  RECHTBANK  SENIORENNET !!
    06 OCT  EP
    O7 OCT ANTWERP AIRPORT
    08  OCT  VERKIEZINGEN
    09/10 OCT  EP
    11 OCT EUROCONTROL
    14 OCT  VLRI
    15 OCT  JEUGD en LUCHTVAART

    28-09-2006 om 04:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROJECT voor 2007
    Via JEUGD en LUCHTVAART op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zijn we met een kleine ploeg aan het onderzoeken of we in SEPTEMBER 2007 de 27Th DAG VOOR MINDERVALIEDEN kunnen organiseren door het bekomen van de nodige sponsering om over een 5 tal lijnvliegtuigen en brandstof  alsook de nodige snoepjes om een 1000 tal mindervaliden kinderen een aangename dag op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en een RONDVLUCHT te kunnen aanbieden??

    opmerkingen of voorstellen zijn welkom !!!!!

    27-09-2006 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MICHEL AERTS
    Verneem zo juist via de website van de LVZC dat MICHEL AERTS op 26 AUGUSTUS overleden is na een slepende ziekte.

    Het verwonderde mij reeds een tijdje dat ik niets meer van hem vernam over het zweefvliegen want onafgezien hij zich had teruggetrokken bleef hij bepaalse aspecten bij mij naar voor brengen ten behoeve van het ZWEEFVLIEGEn in het toekomstige EU-SES gebeuren.
     Hier verliest de VLAAMSE en ook BELGISCHE ZWEEFVLIEGWERELD een gedreven en zeer kundige persoon welk heel wat verwezelijkte te behoeven van LVZC,ACRB,EGU en FAI

     MICHEL wij denken aan U

    27-09-2006 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Aan de eigenaars van "D" gerigistreerde VLIEGTUIGEN en ZWEEFVLIEGTUIGEN gelieve aandacht te besteden aan de nieuwe voorschriften!!!

     Contact ;    LVZC@ONLINE.BE 

      asap

     WWW.LVZC.BE

    27-09-2006 om 08:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD
    Krijg vele vragen over wanneer de WINTERTIJD terug in voege komt??

        De NACHT van ZATERDAG 28 OCTOBER op ZONDAG 29 OCTOBER

       Dan wordt het om 0100 uur UTC van 0300 uur lokaal terug 0200 uur lokaal

     De hoe en warom heb ik reeds vroeger in deze BLOG toegelicht ( 30 OCTOBER 2005)

    27-09-2006 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLACHTEN
    Enkele bezoekers beklagen zich per E-MAIL dat ik de laatste dagen geen luchtvaart  of EU onderwerpen in het NEDERLANDS heb behandelt.

     Mijn bijwerking van mijn BLOG gebeurt enkel in functie van bekomen vragen ,opmerkingen of onderwerpen die tijdens mijn aanwezigheid in het LUCHTVAART midden of EU ARENA in BRUSSEL aan bod kwamen.

    Ook onderwerpen die vroeger aan bod kwamen en vermeld werden in mijn BLOG ga ik niet terug behandelen, men kan deze opzoeken in mijn BLOG

    26-09-2006 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKIJE
     Heden  was er in het EP te STRASBOURG een debat over het verslag van  Camiel EURLINGS van het PPE-DE( Nederlanse CDA).  over TURKIJE

     Ik kan de tekst van dit debat bezorgen aan degene die mij hun E-MAIL bezorgen

    26-09-2006 om 19:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPECTRUM
    Een der problemen waaraan men schijnbaar in de LUCHTVAART te weinig aandacht aan besteet is de dreiging om in de toekomst te moeten betalen voor het gebruik van het SPECTRUM welk wij gebruiken voor RADIOVERBINDINGEN,enRADIONAVIGATIE
    dit onder de inpuls voor de nieuwe mobiele telefonie en andere gebruikers van het spectrum welk steeds nieuwe toepassingen aanbieden tegen betaling

    Op gebied van RADIOVERBINDINGEN voor de LUCHTVAART is de heden gebruikte VHF in de toekomst door een nieuwe vorm van radioverbindingen  te vervangen maar men voorziet geen overgang voor 2020 ???

    De eertskomende I.T.U vergadering  moet grondig voorbereid worden ??

    26-09-2006 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COST RECOVERY
    In the present development of cost recovery from the AIRSPACE USERS for INFRASTRUCTURE and SERVICES VIA ENROUTE and APROCHE CHARGES is the UK CAA under inpuls of the BA the major iniator to recover cost also from the IFR below 2000kgr and all the VFR.

    The other CAA  nor IATA are of this opinion since they are of the vieuw thad GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK and al the other NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS are having some vital intrest for them in promoting AVIATION toward the GENERAL PUBLIC.

    26-09-2006 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!