Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden was ik op bezoek in DG-TREN en ook even in het EP om enkele MEP's te ontmoeten in functie van de agenda van morgen  04 November 2008 in het TRAN over de behandeling aangaande:

     COMMUNICATION FROM THE COMMISSION

     An Agenda for Sustainable Future in GENERAL and BUSINESS Aviation

     COM(2007) 869 final van 11 januarie 2008

      Een aantal MEP melden mij dat zij toelichtingen hebben gevraagd  voor hun voorgestelde aanpassingen aan:

    -IAOPA-EUR
    -EAS
    -PPL/IR
    -EBAA

    Ook de AVIATION GROUP in de EU-COUNCIL hebben dit document bestudeerd

    03-11-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UAV
    I would be intrested if IAOPA or EAS or any other ORGANISATION at EU level  have been involved in any development on the intigration of UAV in to the NON CONTROLLED AIRSPACE  mixte with VFR OPERATIONS

     Any information is welcom ASAP

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.GOM

    03-11-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHZ below FL195
    During my visit to the COMMISION today had very intresting information concerning the tentative introduction of 8,33 KHZ below FL195.

     EUROCONTROL is stil trying to have the 8,33 KHZ made MANDATORY for ALL AIRSPACE USERS from GND until FL195.

     The study made by EUROCONTROL on behave of DG-TREN is still not given the correct situation on the FREQUENCY utulisation at EU level.

     At EU level is their a strong intention to have a SINGEL FREQUENCY COORDINATOR for the 27 EU memberstates their AIRSPACE

    At the COUNCIL AVIATION GROUP theis is a strong position to make 8,33KHZ  MANDATORY for ALL AIRSPACE USERS under the inpuls of the FRENCH PRESIDENCY, but this is terminating on 31 DECEMBER 2008.

    Other EU MEMBERSTATES are not convinced to go for 8,33 KHZ below FL195 for VFR OPERATIONS

    CAUTION !!!!

    03-11-2008 om 16:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAAGJE
    Toen ik mij deze morgend op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN aanbood om mijn HELICOPTERVLUCHT aan te melden aan de dienst van de NAVIGATIE melde de persoon me daar dat er slechts DRIE BAVIANEN in VLUCHT WAREN ???

     Wat betekend dat ???

     reply: SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-11-2008 om 17:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONTSTAAN van de LUCHTVAART in BELGIE ???
    Enkele personen stellen vragen over het ontstaan van de LUCHTVAART in BELGIE en daarvoor verwijs ik hen naar:

     Boek over BARON de Caters uitgegeven door HEEMKRING DE DRIE ROZEN

     SECRETARIAAT@DEDRIEROZEN.BE

     WWW.AIRMUSEUM.BE

    WWW.ZONE02.BE/WCA.EVENT/DETAIL/3/101045/DE-NIEUWE-OOGAPPELS-VAN--HET-LEGERMUSEUM.HTML
    Ga kijken onder EXPO op bldz 3 ??


    HTTP://WWW.VIEILLESTIGES.BE/OBJECTS/DECATERS.NL.PDF
     kijken onder gedenkboek


    Ook in het boek over  de Geschiedenis van de RAAC staan intresante gegevens !!

    WWW.RAAC.BE

    02-11-2008 om 14:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW PRIORITY
    Dear FRIENDS from 1954 til 2004 my PRIORITY was first AVIATION and then my FAMILY


    this now has changed in PRIORITY toward my WIFE and then AVIATION




    This means I ame no more 100% avaible for participating in  ALL the AVIATION ACTIVITY as in 


    the past  YEARS but only avaible on a limited base.....



    ...SORRY

    02-11-2008 om 10:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE VERHOGING van KOSTEN voor het leeren VLIEGEN
    Hier in BELGIE en ook in de meeste staten hier in EUROPA is men permanent bezig met NIEUWE BEPERKINGEN en verhoging van de KOSTPRIJS om te leeren vliegen in te voeren!!

     Men begrijpt niet dat men hierdoor de SME en FTO sterk benadeelt want heden sturen wij onze kandidaat PILOTEN voor hun opleiding naar de USA

    Gevolg werkloze Belgische instructeurs, mechaniekers en nog vele andere luchtvaart beroepen.

    Tevens zijn de gevormde piloten in de toekomst sterk gemotiveert om AMERIKAANSE VLIEGTUIGEN te doen aankopen inplaats van EUROPESE

    EUROPA IS DESTROYING is OWN AVIATION INDUSTRY, BELGIUM has done this ALREADY !!!!

    02-11-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUMENTEN ZWEEFVLIEGTUIGEN
    Wat betrefd de uitleg over de Instrumenten in ZWEEFVLIEGTUIGEN  is het nuttig om via GOOGLE de term  HOOGTEM%ETERS ZWEEFVLIEGTUIGEN in te typen en bekomt men 8 bladzijden met zeer goede uitleg in het Nederlands.

    Sorry maar mijn teksten zijn allemaal in het engels en minder eenvoudig.

    01-11-2008 om 16:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEZELIG ETENTJE in ANTWERPEN STAD
    Een aantal SENIOREN vragen ons steeds waar in ANTWERPEN CENTRUM er een plaats is voor een GEZELLIG ETENTJE:

     Wij vinden het GEZELLIG en GOED in   " WILDE ZEE op de LOMBARDENVEST 45 in de omgeving van de GROENPLAATS

    zie   WWW.WILDE-ZEE.BE

    Sommige vinder het er duur andere vinden het er goedkoop , het hangt er vanaf wat men kiest van DE MENU of van de KAART, wij nemen meestal het DAGMENU steeds klein maar fijn

    Wel nodig te reserveren  03/231 47 34

    Dit is onze eerst keuze bezhalve voor een korte snach dan zijn we liefhebber van

    WOK van ANTWERPEN

     WWW.WOKVANANTWERPEN.BE


    maar er zijn nog duizend andere mogelijkheden hoor die we allemaal nog niet geprobeert hebben

    soms gaan we naar de QUICK

    01-11-2008 om 06:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik HERHAAL

      SORRY/     ik ga al de E-mailtjes met vragen over goedkope vliegreizen niet meer beandwoorden gezien ik daar geheel niets vanaf ken , en ik tevens niet de logelijkheid heb om deze mailtjes allemaal individueel tee beandwoorden.


     

    31-10-2008 om 16:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEG NEE TEGEN DOPING
    Op haar besite doet KNVvL een oproep om nee te zeggen tegen DOPING, voor alle vragen over doping ga naar :    WWW.DOPINGAUTORITEIT.NL  en nnaar: 

    DOPINGVRAGEN@DOPINGAUTORITEITEN.NL

    WWW.KNVVL.NL/ACTUEEL/NIEUWS-ARCHIEF/NIEUWS/ZEG_NEE_TEGEN_DOPING

    31-10-2008 om 14:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    Today 31th October 2008 at 0900 UTC dit I loose again my E-mail connection via 

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    but you can reach me via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    However I will not be abel to read your messages sent via YAHOO after 09OO UTC


     SORRY

    31-10-2008 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HARDE LANDING
    Zal hier op terug komen hoor, maar nu te laat val om van de VAAK ???


     HERHAALDE malen stellen passagiers vast dat er een duidelijk verschil is in de LANDINGEN van LIJNVLIEGTUIGEN ??

     De manier van landen is sterk afhankelijk van een aantal factoren zoals:


     -De heersende WIND

    -De zichbaarheid op de baan

    -De lengte van de landingsbaan


    -Bij de noodzaak om stevig te remmen


    -Het gewicht van het toestel

    -soms ook de ervaring van de piloot maar soms zal een zeer ervaren piloot ook nog een harde landing maken hoor.

    31-10-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over LUCHTVAART
    SORRY,

     maar fvragen over goedkope vliegreizen kan ik niet beandwoorden , ik ben niet betrokken in de verkoop van vliegreizen , heb geen ervaring met reisbureaus hoor !!

     Mijn vlak ligt op de onderricht van vliegopleidingen , voorschriften, procedures en zelfs EU-luchtvaartpolitiek ttz alles wat het werkelijk vliegen zelf betrefd

     Voor vragen over vluchten van uit ANTWERP AIRPORT verwijs ik u naar mijn vriend TONY LESAGE  woordvoeder  van PAL

     WWW.PAL-BE

     TONY.LESAGE@pandora.be

    30-10-2008 om 17:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIEPMEETING
    Wat betrfd de GRIEPMEETING moet u kijken naar:

    HTTP://WWW.GROTEGRIEPMETING.NL

    GRIEP@GRIEPMETING.NL

    30-10-2008 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTINFORMATIE
    Ik ben steeds geheel vrijblijvend beschikbaar om alle vragen over LUCHTVAART gratis te beandwoorden. voor JONG en minder JONG.

      Er zijn geen STOMME VRAGEN is mijn slogan


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEUVERGUNNING ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Een aantal E-mails stellen vragen over de nieuwe MILIEUVERGUNNING voor de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.

     Heden heb ik enkel de krantenartikel gezien.

     Zal wachten totwanneer ik de officiele tekst heb kunnen inzien, deze heb ik vandaag na contacten met de VLAAMSE OVERHEID echter nog niet kunnen gekomen , kon deze niet vinden via de website en via telefonische contacten verwees men naar verschillende diensten zonder succes.

     Ik vernam wel van een der gesprekspartners dat deze voorschriften waren opgemaakt met de consultatie( medewerking) via de vertegenwoordiging van de LUCHTHAVEN gevestigde luchthaven gebruikers.

    SORRY voorlopig geen verder komentaar !!

    30-10-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON COMMERCIAL VFR AIRSPACE USERS

    ADVANCED NOTIFICATION

    Keep the FRIDAY 17 APRIL 2009 avaible for a information day at EUROCONTROL HQ in BRUSSELS organised via 

    WWW.EUROPE-AIRSPORT.FAI.ORG

     Presence of ALL type of VFR AIRSPACE USERS is vital to introduce YOUR REQUIREMENTS in the future EURPEAN AERONAUTICAL WORLD

      ACTION is URGENTLY needed from ALL VFR operators

     WWW.EUROCONTROL.INT
     


    30-10-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFR OPERATIONS
    I was present at the EUROCONTROL HQ BRUSSELS at he DMEAN Workshop  on 20081029

     I sugest  STRONGLY the organisations who represent members operating IFR to follow up this subject.

     WWW.EUROCONTROL.INT/DMEAN

     There is a meeting of a TASK FORCE of AO on 16 & 17 DECEMBEr organised at EUROCONTROL by the AOLO  via    LEN.HEARNDEN@EUROCONTROL.INT
    on the requirements of the AIRCRAFT OPERATORS operating in IFR in the future EU AIRSPACE.

     The CFMU is trying to suply adequate services to ANY AIRSPACE USER operating IFR be it from PPL to ATPL but they need to be aware of the operational needs of each AIRSPACE USER.

    CAUTION the operations of the CFMU may have also vital effect on the VFR AIRSPACE USERS since their is the project to have each flicht in IFR to be plannet from T/O till LANDING meaning thad on some AERODROMES the RWY may be planned to be occupied almost permanently by the IFR operators.

    Detected also some new organisations who will be in the future avaible to suply PLANNING SERVICES to any IFR operator also because the system will be too complex for a individual pilot to introduce his ATC FLICHT PLAN ....!!!!!

    HTTP://WWW.IASA.AERO


    The presentations will be avaible on WWW.EUROCONTROL.INT   from Monday  20081103

    Always avaible for aditional suport via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-10-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERVARING op HELICOPTER
    Op HELICOPTER heb ik ongeveer 2000 uur ervaring op volgende toestellen:

    PIC
    -ALL II
    -ALL III
    -BELL G2
    -HUGHES 300
    -HUGHES 500
    -GAZELLE
    -A109
    -BO 105
    -JETRANGER
    -SCHOUT

    Iniatie en 2e piloot
    -UH1
    -PUMA
    -SIKORSKY
    -SEAKING
    -COBRA

    28-10-2008 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!