Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TITEL
    Onder de titel " ALLES OVER VLIEGTUIGEN" krijgen wij een SPAMS bij nader toezicht zijn er welke intressante TITELS van deze ENGELSTALIGE DVD. over enkele intresante vliegtuigen
     Voor degene die iets zoeken vermeld ik  WWW.ALLESOVERVLIEGTUIGEN.BE  of neem contact met      info@milestonesoflight.be                                                                     en gevestigd in houten schoen  Nr 24   9100 SINT-NIKLAAS

    Gaarne reactie van de geintreseerde of dit intresante DVDs zijn????
     

    07-12-2005 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERLIES voor onze LUCHTVAART
    Ik verneem het overlijden vanMr BILL OTTLEY  in the USA from the  F.A.I .
    Een groot verlies want dit was een zeer aktieve man voor het PARACHUTISME en ook als PILOOT;
    Heb in het verleden zeer belangrijke aspecten ten behoeve van de LUCHTSPORTEN met hem kunnen naar voor brengen.

    07-12-2005 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND draft 2
    Ik moet reeds mijn dank vermelden voor de bekomen reacties van enkele INSTRUCTEURS-PILOTEN welk me zeer waardevolle informatie bezorgen waarmede ik verder dit intresant onderwerp kan begeleiden.

    WAAR BLIJFT UWE OPMERKINGEN of ERVARINGEN welk ik NAAMLOOS zal gebruiken gezien bepaalde gevoeligheden dit mag te weeg brengen in de LUCHTVAART  middens !!!!!!!

    07-12-2005 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAGAZINES( tijdschriften) over LUCHTVAART
    Men vraagt mij herhaalde malen welke MAGAZINES ik aanraad om intresante zaken over de LUCHTVAART te kunnen lezen;
    Ik ga geen voorkeur kunnen geven maar zal deze lijst telkens bijwerken in functie van de magazines die ik elke dag bekom en doorkijk met spijtig genoeg niet voldoende tijd beschikbaar om ze grondig te lezen..
    Hieruit zal ook blijken welk een invloedsfeer de LUCHTVAART heeft
    deze met een * hebben ook informatie via een website
    - AOPA PILOT (usa) * (E)
    -PILOT (uk) *(E)
    -AOPA BULLETIN (nederland) *(N)
    -DE  VLAAMSE ONDERNEMER(N)
    -OITEL *(N)
    -POSITION REPORT ( zwitserland) *(F+D)
    -NASA CALLBACK(E)
    -AIN(E)
    -AIR contact
    -AVIATION & PILOTE(F)
    -RAAC NEWS *(N)
    -AERONEWS *(N)
    -GROUND HANDELING(E)
    -AIRCRAFT INTERIORS INTERNATIONAL(E)
    -KLASSE(N)
    -FUTURE AIRPORT(E)
    -ANTWERP AIRPORT5N+E)
    -VOLEZ !(F)
    -KMO(N)
    -INFO-PILOTE(F)
    -REGIONAL INTERNATIONAL(E)
    -IN GHENT IVE(N+E)
    -GENERAL AVIATION (AOPA-UK)(E)
    -SOCIAL AGENDA(E)
    -UIT-MAGAZINE(N)
    -BART*(E)
    -SSAP STAKEHOLDERS REPORT(E)
    -PROFESIONAL PILOT (E)
    -INSIGHT( E+F)
    -SKYWAY(E+F)
    -JANE'S AIRPORT REVIEUW(E)
    -ECAC NEWS (E+F)
    -INSTRUMENT PILOT (E)
    -AIRPORTS INTERNATIONAL (E)
    -AIRPORT INTERNATIONAL DIARY (E)
    -AOPA LETTER-GERMANY (G)
    -THE CONTROLLER (E)
    -SOLUTIONS @ SITA(E)
    -BRUSSELS AIR MUSEUM (F+N)
    -FASTEN SEATBELTS (N)
    -COPA FLIGHT-AOPA-CANADA  (E+F)
    -AIRPORT (E)
    -EUROPA BERICHT (N)
    -THE MAGAZINE (E+F+G)
    -FLIGHTSTORE (E)
    -EUROPA EEN-FEDERAAL(N)
    -CODE ONE (E)
    -AIR TRAFFIC TECHNOLOGY (E)
    -CNN TRAVELLER (E)
    -ENTERPRISE EUROPE ( E+F+G)
    -LIMONLUX (N)
    -NEWSLETTER-EU BOOKSHOPS ( E+F+G)
    -MILIEU DIRECT (N)
    -CAT -JOURNAL (E)
    -ANNUAL TRAINING SOURCEBOOK (E)
    -ACG SAFETY LETTER (E)
    -FLIGHT TRAINING (E)
    - UK-FEEDBACK (E)
     -AOPA-FRANCE(F)
    -AEROSIM_MECHTRONIX(E)
    -INTERACTION) STASYS(E)
    -NOTA BENE (N)
    -ON AIR  HELIOS(E)
    -INFOBRIEF (HANS SEIDEL STIFTUNG) (G)
    -EURABSRTACTS(E)
    -AOPA-AUSTRALIA(E)
    -GASIL(E)
    -GA BUYER EUROPE(E)
    -COMUNIQUE (E)
    -CHIRP FEEDBACK (E)
    -FOCUS (E)
    -REGIONAL VAIRLINE WORLD (E)
    -ORIENT AVIATION (E)
    -LEONARDO TIMES ( N+E)
    -BELGOCONTROL HUBNEWS(N+F)
    -BRUSSELS BUBBLES(E)
    -BOLLETTINI AOPA ( IT)
    -ACTIVE & ATRRACTIVE ANTWERPEN(N)
    -ALFABETA(N)
    -SCIENCE-CONNECTION(E)
    -PARADISO(N)
    -COMMUNICATIONS(N)
    -EESC-INFO(E)
    -COCKPIT NEWS(E)
    -CARAVAN NEWS(E)
    -via INMARSAT(E)
    -PROSPACE-news(E)
    -NT   TRANSPORT Nieuwsblad(N)

    All deze tijdschriften zijn  nadien ter inzage op het bureel van FLAG nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  vooraf afspraak maken zie informatie  WWW.FLAG.BE.  met  ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    Sedert 1995 was ik geaboneert op EUROPEAN VOICE   an independent weekly vieuw of the E.U (E) om up to date te blijven van wat er in BRUSSEL gebeurde ik ga nu deze E.V opzeggen en zien wat ik via de electronische kanalen mogelijk is.

    -

    -

    07-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND
    Ik stel DRINGEND belang in opmerkingen en ervaringen van VFR PILOTEN en/of INSTRUCTEURS aangaande het uitvoeren van OVERLAND VFR NACHTVLUCHTEN van op de BELGISCHE LUCHTHAVENS.

    ASAP aub!!!!!
       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    06-12-2005 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTMOTOREN
    De huidige grote transportvliegtuigen zijn uitgerust met TURBOJET ( B747,A340,B737)of de kleindere met TURBOPROP ( FOKKER50,ATR70)motoren.welk KEROZINE gebruiken.
    De meeste LICHTE VLIEGTUIGEN hebben een ZUIGERMOTOR( CESSNA,PIPERCUB,DORNIER,MORANE) welk 100LL benzine gebruiken, er zijn er enkele met  een TURBOPROP.(PILATUS,CESSNA,TB700)
    Recent zien we nu een nieuwe zuigermoter op de lichte vliegtuigen verschijnen en men spreekt van DIEZEL MOTOREN welk DIEZEL of KEROZINE kunnen gebruiken(DIAMONT,CESSNA)
    Er zijn ook lichte vliegtuigen en ULM welk gewone AUTOBENZINE gebruiken.
    Dit is een korte samenvatting maar daarover kan men een ganse boek schrijven.
      ZIE: WWW.,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    06-12-2005 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTAM
    Bepaalde personen vragen wat is een " NOTAM" dit is NOTICE TO AIRMEN een bericht dat via verschillende manieren dringend worden doorgegeven aan de personen betrokken bij de operationele LUCHTVAART.
    Vroeger per AFTN,RADIO,BRIEF en nu ook via E-MAIL of op een WEBSITE beschikbaar

    Deze zijn voor houders van een vergunning van PILOOT gratis te raadplegen via  WWW.EUROCONTROL.INT. inschrijven bij de EAD waar tevens de AIP der verschillende staten  gratis beschikbaar zijn nu.
    Het initieel registreren via JAVA geeft nog steeds wat moeilijkheden maar een oplossing is bij de CFMU in voorbereiding maar dat vraagt tijd hoor voor de 34 EUROCONTROL lidstaten.

    06-12-2005 om 06:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD AMOUGIES
    Zoals reeds vermeld is de druk zeer sterk om dit vliegveld te sluiten, voor meer info  en steun te verlenen contact: SEGAF.AUTOMATISATIE@SKYNET.BE.

    05-12-2005 om 19:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTIE te EBAW
    In  ANTWERPEN kan ik u verwijzen naar de volgende organizaties(VZW) welk aktief zijn in de bevordering der ===============>
    ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

     -PAL(VZW)========>   NO WEBSITE
                                         TONY.LESAGE@TELENET.BE.

    -ABACI (vzw) ====> WWW.ABACI.BE                                        PAULA MARCKX    FA867683@SKYNET.BE..

    -LUCHTVAART ANTWERPEN (vzw) ==>  NO WEBSITE
                                        INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE.

    Ook gegevens op WWW.ANTWERPAIRPORT.BE.








    05-12-2005 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR
    Enkele E-mails van PRIVAAT PILOTEN aangaande NACHTVLUCHT VFR wijzen mij op de moeilijkheid om de VFR REPORTING points bij nacht te kunnen bepalen op zicht te EBAW,EBCI en EBLG.
    De oplossing kan hier zijn:
      a) plaats de VFR reporting points in uw GPS indien deze aanwezig en in gebruik.
      b) gebruik van VOR/DME om de VFR REPORTING POINTS te kunnen bepalen( voorbereiding)
      c) Wijs de ATCO op dit probleem en vraag een aangepaste VERKEERSKLARING.

    NOTA: er wel rekening mede te houden dat de ATCO de SEPARATIE tussen IFR en VFR NACHTVLUCHT moet kunnen verzekeren.
      
    Ik zal dit probleem als VOORZITTER ABI( ned) nogmaals aankaarten bij BELGOCONTROL. na advies van enkele operationele FI. en ATCO

    Individuele contact en  informatie zijn nuttig zijn via mijn E-mail: want via de BLOG ken ik uw E-mail niet.
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    04-12-2005 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE WEBSITE
    Via een der chatters bekwam in via HERMANO een zeer intresante verwijzing naar een  website met een mooie SV4   OO-SVB  eigendom van een mijner goede vrienden ANDRE MAES van OPTIEK MAES te MERKSEM en een zeer aktief LUCHTVAARTFAN sedert jaren  via ZWEVEN,BALLON,HELICOPTER en VLIEGTUIG PILOOT in het ANTWERPSE  tevens geeft deze website toegang tot  een zeer mooie  panoramische foto van de "REDE VAN ANTWERPEN "  gezien van op de SCHELDE.

       WWW.CLASSICWINGS.BE.

    04-12-2005 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Enkele studenten aangaande AVIONICS stellen belang in de vorderingen van ADS-B  voor ASAS gebruik via:
           -MODE S extendet squiter.
           -VDL-4
           -UAT

     Ik ben geen expert AVIONICS maar verwijs hen naar:
        WWW.ISAWARE.ORG.
        WWW.EUROCONTROL.INT.  ===> SEARCH=> AVIONICS
        WWW.FAA.GOV.  ====== =====> SEARCH=> ADS-B verwijzen naar " CAPSTONE" in ALASKA

    04-12-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATORS
    Tijdens de rondleiding van enkele geintriseerde jongeren op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zagen zij in een der FTO ( WWW.BAFA.BE.) een FRASCA simulator in werking en werdt hen uitzonderlijk even de kans gegeven er even in te vliegen, daaruit stelde zich de vraag of het in BELGIE mogelijk was om zulke ervaring op te doen met een AIRBUS 340.
      Ik heb de vraag gesteld aan enkele collega's instructeurs en verwacht kortelings een antwoord.
    Een eerste reactie bekwam ik via  :  www.classicwings.be. welk vermelden  op FS-2004 en ga dan naar  REAL SIMULATOR
    van AIRBUS-320 of BOEING-737/300/400/500

    04-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    03-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.info over SYLVAIN
    Enkele CHATTERS en E-mailers vragen mij welk het gevoel is op te VLIEGEN als PILOOT.

    In mijn ervaringen als PILOOT  van ZWEEFVLIEGTUIGEN, MOTORVLIEGTUIGEN ( SEL) en HELICOPTERS moet ik onmidelijk zeggen dat het VLIEGEN in ZWEEFVLIEGTUIGEN het meest voldoening geeft en het een geweldig gevoel is om uren in de lucht te blijven mits gebruik van de natuur fenomenen zij het THERMIEK in onze streken, of  HELLINGSWIND in de bergen of ONDE( ken de nederlandse naam niet) in het hooggebergte te ISSOIR of FAYANCE in FRANKRIJK.
    Ook het overbruggen van een afstand van 300 km ( 1959) is een onvergetelijke ervaring.

    EEN ERVARING DIE IK KAN AANRADEN, DOE EENS EEN LUCHTDOOP MET EEN ZWEEFVLIGTUIG .
    ZIE: www.zweefvliegen.be.

    03-12-2005 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNELHEID
    Een vraag die zich steld bij bepaalde chatters betreft of er in de lucht ook snelheidsbeperkingen bestaan en dat er geen FLITSPALEN staan.

     Een vliegtuig in functie van zijn bouw heeft een MINIMALE en MAXIMALE toegelaten snelheid ( ten opzichte van de lucht) dewelk de piloot moet respecteren

    DE snelheid ten opzichte van de grond is afhankelijk van de vlieghoogte en van de windrichting en sterkte ten opzichte van de vliegrichting van het vliegtuig.

    Vroeger gaven wij per radio onze luchtsnelheid ,vlieghoogte  en vliegrichting door aan de verkeersleiding op de grond.
     
    Nu in de moderne vliegtuigen hebben wij een aparaat  aan boord( SSR) dat we transponder noemen en dat automatisch aan de verkeersleider op de gond een aantal elementen van de vlucht doorgeven waaronder onze identificatie,( 00-SDW)vlieghoogte(FL150) richting (180°) luchtsnelheid ( 300 KT)

    Note : kenletters op het vliegtuig OO-SDW
              Vlieghoogte 15000 ft of  5000 meter
              Richting van de neus v/h vliegtuig 180° ten opzichte van het magnetisch noorden.
              Snelheid ten opzichte van de lucht 300 knopen = 555 km/uur

    Wat betreft de snelheid in de vlucht geven wij voor de vlucht een vliegplan (ICAO) in het ATM systeem waarop dat wij de gebruikte hoogtes,routes en snelheid opgeven die we wensen te gebruiken voor een vlucht van de plaats van vertrek naar de bestemming, en welk wij normaal moeten gebruiken of veranderingen  zullen wij opgeven aan de verkeersleiding per radio als we daar wensen van af te wijken, en de verkeersleiding ziet die tevens op zijn radarscherm.

    dit geeft u een beknopte uitleg over de SNELHEIDSCONTROLE in vlucht zonder FLITSPALEN, tevens zijn die gegevens allemaal opgenomen in de zwarte doos.

    03-12-2005 om 14:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VZW aktief op ANTWERPEN LUCHTHAVEN
    Ik tracht me heden een beeld te vormen van de VZW die aktief zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN alsook de  KMO's,
    INFORMATIE is welkom
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    03-12-2005 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SN incident
    Ik bekom een aantal E-mails betreffende het SN-BRUSSELS incident van de dronken persoon die trachte de deur in vlucht te openen.

    Mijn eerste reactie is om te zeggen dat als het vliegtuig in vlucht is op kruishoogte het wegens de drukverschillen niet mogelijk is!!!!!

    Dit wordt echter door bepaalde veiligheidsagenten betwist zodat ik nu wacht op een technisch antwoord  over dit aspect

    03-12-2005 om 05:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART INFORMATIE NEDERLAND
    Heel wat vragen over LUCHTVAART komen van de SENIOREN uit NEDERLAND;
      Hiervoor kunnen wij verwijzen naar:  WWW.LUCHTVAART.BEGINTHIER.NL.


    02-12-2005 om 11:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPGELET
    Er is op de WWW.EUROCONTROL.INT nog een AIRSPACE WORKSHOP vermeld op 18 janarie deze is vooral gericht op de ATSP,organisaties,eigenaars en piloten welk boven FL195 aktief zijn en in IFR .meer gegevens zal ik op specifieke individuele vragen hierover geven.

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.
       PHILIP.ATLAY@EUROCONTROL.INT

    02-12-2005 om 05:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASM WORKSHOP
    Vernam heden dat de ASM WORKSHOP on the future simplification of airspace classification in ECAC AIRSPACE for GENERAL AVIATION,SPORTIG and AERIAL WORK Organistions en PILOTS;                 plaats zal  vinden in  EUROCONTROL HQ  op 01-FEB 2006.
    Informatie en registratie ASAP: WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/ECACAIR2.

    Deze workshop richt zich naar de ongeveer 700.000 luchtruimgebruikers aktief in EUROPA.
     
     Wees aanwezig om uw zeg te hebben over de toekomst voor uw vliegaktiviteiten.

    Inschrijven FIRST CALL FIRST SERVED

    Deze informatie zal ook via andere wegen worden medegedeelt

    Deelname is gratis verplaatsing en overnachting ten laste van de deelnemer

    01-12-2005 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!