Hij is terug thuis
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Sinds maandagavond was hij uithuizig en deze middag is m gezond en wel terug thuis gekomen.
Onze Masjebashi Outlander is terug van de garage, met een nieuwe (andere) versnellingsbak en terug in prima conditie !
Na de ellendige thuisrit vanuit Frankrijk van vorige week woensdag, toen niet de sneeuw, maar het geluid van de versnellingsbak onze grootste zorg was, kan ons baasje terug tevreden zijn !
Het heeft wat centjes gekost, veel centjes zelfs, maar dat is wat onze baas noemt le risque du métier, het risico van het vak in t Vloms.
Maar het leed is al haast vergeten, de factuur betaald en om de auto en de versnellingsbak te testen zijn de baasjes dan maar inkopen gaan doen in Antwerpen in plaats van de plaatselijke Colruyt of Delhaize. En ook op de snelweg, tegen een snelheid van iets meer dan toegelaten, heeft de versnellingsbak bewezen dat m in orde is.
De mannen van Huybs hebben weer goed werk geleverd. Van de service van de onderdelen dienst van Mitsubishi is het baasje minder tevreden. Als je te horen krijgt dat de gevraagde onderdelen zullen geleverd worden tegen half mei dan is dat wel even slikken als je op de kalender ziet dat het die dag nog maar 19 maart was ! ! !
Dat valt bij het baasje onder de noemer onfatsoenlijk zakendoen. Te meer omdat die Outlander, samen met nog enkele Mitsubishi modellen en de zustermodellen bij Peugeot (4007) en bij Citroën (C-crosser) alle van de band liepen in het Nederlands Limburgs bedrijf Nedcar in Born. En dan vertellen dat twee tandwielen en een as uit Japan moeten overkomen kan het er bij het baasje niet goed in. En dan ook nog een wachttijd van twee maanden !
Het lijkt er wel op dat de kamelenkaravaan van Marco Polo de toeleverancier is van Mitsubishi onderdelen !
Neen, voor ons baasje valt dat onder amateurisme, sorry voor de bewoording mijnheer Masjebashi, maar hier moeten eventjes wat zaken geregeld en bijgewerkt worden.
Belle & co
|