Eén van de zaken die ik de laatste dagen bekeken heb, zijn de evaluaties van onze klanten van de laatste maanden. Vooreerst is er onze grootste klant -Kazou of de jeugddienst van CM- die ons jaarlijks meer dan vijftigduizend overnachtingen opleveren. Tijdens de belangrijkste periode in juli en augustus volg ik hun verblijf echt van dichtbij. Dat wil zeggen een dagelijkse vergadering met alle verantwoordelijken van de verschillende verbonden die hier logeren. IK had daar dit jaar een zéér positieve indruk over en meldde dat ook regelmatig aan Kazou nationaal. In een evaluatievergadering van de vrijgestelden van Kazou klonk het echter anders... men had daar nogal wat opmerkingen. Daarom dat we binnenkort een uitgebreide evaluatie houden met Kazou nationaal. Want volgens de verslagen loopt alles op wieltjes... en volgens de geruchtenmolen zouden er mankementen zijn. Op te klaren dus. De evaluaties van gezinnen, families en groepen en scholen is de laatste maanden iets minder goed... Dat nam ik al even door met de dienstverantwoordelijken die het op hun beurt met het personeel moeten communiceren. Ik neem me voor dat echter zelf ook op de voet op te volgen. Evaluatief zaten we bij onze klanten aan meer dan 90 % tevredenheid op vlak van 'contacten vooraf', 'onthaal', 'comfort logies', 'netheid', 'bediening resto', 'maaltijden', 'bar', 'wandelingen', 'animatie' en 'bezoeken'. En dat willen we uiteraard zo houden !
|