De overheid is gestart met het aanbieden van een 3de prik tegen COVID-19 voor hoog risicopatiënten en aansluitend 65 plussers.
Verschillende vrijwilligers vragen zich af of zij hiervoor in sint lucas terecht kunnen, voorlopig is dit niet aan de orde. We adviseren iedereen die in aanmerking komt in te gaan op de uitnodiging van eigen stad of gemeente.
Vriendelijke groeten
Chantal
27-10-2021 om 11:22
geschreven door Pikuurtje
15-10-2021
SINTERKLAAS IN AZ LUCAS
Beste vrijwilligers,
Na vorig jaar zijn schimmel op stal te hebben moeten laten, staat de Sint momenteel al te popelen van ongeduld om naar aanleiding van zijn verjaardag 350 Sint Lucas kindjes te kunnen verwennen.
Gezien zijn gezegende leeftijd kan de Sint dit niet alleen aan natuurlijk en daarom is hij op zoek naar vlijtige vrijwilligers die hem en zijn Piet hierbij willen helpen.
Het sinterklaasfeest gaat door op zaterdag 4/12/2021 van 13u00 – 18u00, helpende handen nodig tussen 12.30u en 18.30u.
Voor die dag heeft de Sint volgende vacatures ter beschikking ( ZIE OOK BIJLAGE HIERONDER)
- Het onthaal van alle genodigden
- Het uitdelen van de cadeaus bij de Sint (als zwarte piet)
- Toezicht bij de workshops in het personeelsrestaurant en de Baudelozalen
- Het schminken van kinderen
- Plaatsen van glitter tattoos bij de kinderen
- Begeleiding van kindjes naar de workshops
- Afruimen van tafels
- Opruimen van de zalen met al hun versieringen na het grote feest
- …
Kan je op dit moment niet aanwezig zijn maar help je de Sint toch graag verder? Hij zoekt ook nog:
- Helpende handen om de zalen klaar te zetten op vrijdagnamiddag of zaterdagvoormiddag
- Versieringen, slingers, etc
- Leuke en eenvoudige knutselideeën voor de kindjes
Ben jij kandidaat, mail dan naar cel vorming vorming@azstlucas.be . Bij vragen, kan je terecht bij Sophie Vandepitte - T 09 224 51 05.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Vriendelijke groeten
Chantal
15-10-2021 om 11:20
geschreven door Pikuurtje
Oproep Vrijwilligers: GEZOCHT: Helpende handen op 4/12/2021
Beste vrijwilliger
Een geboren kinderanimator? Wil je een dag doorbrengen als knecht van Sinterklaas?
Dan verwelkomen wij je graag op 4 december om een handje toe te steken.
Naar jaarlijkse gewoonte organiseren we een groot sinterklaasfeest, en dit succes blijft groeien.
Maar liefst 350 kindjes worden verwacht!
Om deze dag in goede banen te leiden zijn we op zoek naar helpende handen die zich willen aanbieden op 4/12/2021 tussen 12u30 en 18u30.
Hoe is de dag georganiseerd?
Aan de ingang van het personeelsrestaurant verwelkomen we medewerkers, artsen en hun kinderen.
Daar wordt uitleg gegeven over de activiteiten die er zijn. In het personeelsrestaurant kan een pannenkoek gegeten worden of iets genomen worden om te drinken.
Achteraan zit de Sint aan wie de kindjes een bezoek brengen om hun cadeau in ontvangst te nemen.
Tussendoor nemen de kinderen deel aan verschillende workshops die opgesteld worden in het personeelsrestaurant en de Baudelozalen:
- Kinderdisco
- Schminken
- Tattoos
- Knutsel- en tekenhoek
- “Levensgrote” speelhoek
Wat kan jij voor ons betekenen?
Onder het motto vele handen maken licht werk, zijn we nog op zoek naar personen die willen instaan voor:
- Het onthaal van alle genodigden
- Het uitdelen van de cadeaus bij de Sint (als zwarte piet)
- Toezicht bij de workshops in het personeelsrestaurant en de Baudelozalen
- Het schminken van kinderen
- Plaatsen van glitter tattoos bij de kinderen
- Begeleiding van kindjes naar de workshops
- Afruimen van tafels
- Opruimen van de zalen met al hun versieringen na het grote feest
- …
Kan je op dit moment niet aanwezig zijn maar help je ons toch graag verder? Wij zoeken ook nog:
- Helpende handen om de zalen klaar te zetten op vrijdagnamiddag of zaterdagvoormiddag
- Versieringen, slingers, etc
- Leuke en eenvoudige knutselideeën voor de kindjes
Ben jij op 4/12/2021 beschikbaar om te helpen? Een hele namiddag of een paar uurtjes?
Laat het ons weten via mail vorming@azstlucas.be , en samen bezorgen we de kindjes een onvergetelijke dag!
15-10-2021 om 11:17
geschreven door Pikuurtje
MUZIEKEVENEMENT
GEZOCHT medewerkers muziek evenement
Beste vrijwilligers,
Van maandag 15 tot en met vrijdag 19 november organiseert Ginette De Meyer van interne liaison dagelijks tussen 14u en 16u een muziek evenement in de kapel van het ziekenhuis voor onze oudste patiënten.
Hiervoor zijn we DRINGEND op zoek naar volgende medewerkers:
Een 3-tal personen die bereid zijn de patiënten (een 15-tal) met rolwagen af te halen op de kamer en naar de kapel te brengen. Na het evenement dienen de patiënten ook terug gebracht te worden.
Een welbespraakte presentator, iemand die graag in the picture staat.
Muzikanten: zang, instrumenten, gitaar, piano, accordeon, evt. een band…
Ben jij de kandidaat die we zoeken of ken je iemand die met ons wil meewerken? Meld je dan snel bij Ginette via mail aan GINETTE.DEMEYER@AZSTLUCAS.BE of telefonisch op het nummer 09/224 56 22.
Alvast bedankt voor jullie enthousiaste medewerking.
Vriendelijke groeten
Chantal
15-10-2021 om 11:07
geschreven door Pikuurtje
04-10-2021
GESCHENKENBEURS
Beste vrijwilligers,
Hieronder een oproep van Leentje Slock. Leentje is Coördinator voor vzw Palliatieve Zorg Sint-Vincentius hier in het ziekenhuis.
Zij is verantwoordelijk voor de organisatie van de gezelligste geschenkenbeurs van het land en komt momenteel hiervoor heel veel handen te kort… Bieden jullie Leentje een oplossing ;-)
Jullie aanwezigheid wordt vast en zeker het mooiste geschenk van deze beurs J
Alvast bedankt voor jullie enthousiaste medewerking!
Chantal
04-10-2021 om 10:19
geschreven door Pikuurtje
03-10-2021
GESCHENKENBEURS
Beste vrijwilligers,
Zoals velen onder jullie zullen weten, is het sinds jaar en dag traditie om de Geschenkenbeurs te organiseren ten voordele van de afdeling Palliatieve Zorg hier in het ziekenhuis. Vorig jaar is dit uiteraard niet kunnen doorgaan, maar dit jaar zouden we er graag terug in vliegen. Zoals steeds zou dit doorgaan tijdens het laatste weekend van november, nl. van vrijdag 26 tot zondag 28 november, steeds van 10h – 18h in de Baudelozalen hier in St. Lucas.
Om dit allemaal in goede banen te leiden, zoeken wij momenteel een 20-tal vrijwilligers die op één of meerdere van onderstaande momenten een handje willen toesteken, zodat de beurs weer een succes wordt:
- Donderdag 25/11:
o Shift tussen 10h-12h of 13h-18h
o Opbouw met uitpakken en uitstallen van de standen
- Vrijdag 26/11, zaterdag 27/11 of zondag 28/11:
o Shift tussen 09h30 – 14h30 of 14h – 18h30
o Standhouders voor de verkoop van kerstgerief, kaarsen, bloemen, kindergerief, …
o Cafetaria met bediening van bezoekers, klaarzetten van drank, bereidingen zoals soep & boterhammen klaarmaken, wafels bakken, afwas, …
- Maandag 29/11:
o Shift tussen 09h – 12h
o Afbraak standen
Voor alle helpers wordt steeds het volgende voorzien op de beurs: koffie, thee, water, soep & boterhammen, lekker tussendoortje. Momenten van pauze worden op voorhand afgesproken.
Op dinsdag 9 november zal er tussen 14h – 15h een infomoment georganiseerd worden in het ziekenhuis om alle vrijwilligers in te lichten over de praktische kant van de beurs.
Indien u interesse zou hebben om hierbij te helpen of u kent personen die ik zou mogen contacteren hierover, stuur me gerust een mailtje: leentje.slock@azstlucas.be
Ik hoop alvast op een positief antwoord!
Fijne dag,
Leentje Slock
03-10-2021 om 00:00
geschreven door Pikuurtje
24-09-2021
HERINNERING 2
Goede namiddag lieve vrijwilligers,
Hier ben ik weer…
Jullie hebben heel enthousiast gereageerd op mijn herinnering, maar…
Velen hebben dezelfde voorkeur.
Ik wil niet super streng zijn, 22 pers i.p.v. 20 pers vind ik wel kunnen, maar 28 i.p.v. 20, krijg ik echt niet uitgelegd aan mijn directeur.
Het schema werd ingevuld in chronologische volgorde, mag ik vragen dat de mensen die laatst zijn bijgekomen een efforke willen doen om naar een andere datum te schuiven a.u.b.
VRIJ 22/10 – 16U
DO 28/10 – 16U
ZA 06/11 – 14U
MA 08/11 – 16U
De Wilde Magda
Coppens Ilse
Van Wassenhove Roos
Cheyns Geert
De Baets Eddy
Loosvelt Bea
Normandie Marion
Ysebaert Linda
De Meyer Anne
Van de Velde Marc
Landsman Linda
Van den Abeele Christine
Venneman Vivianne
Walgraeve Bart
Willemans Freddy
Christiaens Magda
Van Caeneghem Nicole
Beekman Koos
Bogaert Lisette
Van Laere Chris
Huys Mireille
De Witte Mireille
Bollaert Walter
Beaucourt Lea
Engelen Michèle
Keghels Chris
Claus Martine
Claeys Soja
Vleeshouwers Mia
Rogge Hilde
Dierickx Lutgart
Bundervoet Ria
Trioen Lieve
Borst Huguette(tel)
Wille Marie Jean
Baeyens Gilberte
Vermeulen Luk
Eggerickx Sonja
Delbruyère Luc
Bogaert Hugo
Geers Rony
Buisset Elisabeth
Wattenberge Jean
De Beer Beatrice
De Wilde Marijke
De Lathouwer Ghisèle
Van Damme Jacqueline
Sergeys Vera
Van Ongevalle Christiane
De Neve Freddy
Praet Paul
Debbaut Miet
Vincke Ignace
Heirman Annie
Maertens Paula
Verschraegen Lucien
De Craemer Annie (tel)
Maertens Gilberte
Troffaes Chantal
Demeyer Bernadette(tel)
Schepens Frieda
Van den Oudenhove Delfien
Oosterlinck Jozef
Van Hijfte Richard
Lenoir Wies
Willockx Goedele
Matthys Imelda
Van de Velde Kristien
Pauwels Hilde
Nijns Bruno
Ruttens Jose
Claeys Toon
Mallems Ingrid
Thoonen Andre
De Craene Marie Christine
Zr. Beata
Willems Gilberte
Van Beneden Ghisèle
BEZET: 22
BEZET: 17
BEZET: 11
BEZET: 28
VRIJ: 0 – 2 te veel
VRIJ: 3
VRIJ: 9
VRIJ: 0 – 8 te veel
TER INFO: volgende week, 27/09 – 01/10/2021 ben ik afwezig.
Vriendelijke groeten
Chantal
________________________________________________
24-09-2021 om 10:17
geschreven door Pikuurtje
23-09-2021
HERINNERING !
Beste vrijwilligers,
De voorbereidingen voor onze bedankingsmomenten zijn volop aan de gang…
Nog 4 weken en het is zo ver J
Hieronder het schema met de inschrijvingen, zo hebben jullie een zicht op hoeveel plaatsen er op welke datum nog vrij zijn. En, … JA er kunnen er nog een aantal bij J Niet aarzelen en inschrijven is de boodschap!
Ik heb deze namiddag overleg gehad i.v.m. de catering voor onze momenten en het wordt SMULLEN! Behalve voor de mensen die absoluut geen vis lusten, gelieve mij te laten weten a.u.b. zodat we er ook voor jou kunnen voor zorgen dat je je duimen en vingers kunt aflikken.
Om praktische redenen dienen we de inschrijvingen op vrijdag 15 oktober af te sluiten.
VRIJ 22/10 – 16U
DO 28/10 – 16U
ZA 06/11 – 14U
MA 08/11 – 16U
De Wilde Magda
Coppens Ilse
Van Wassenhove Roos
Cheyns Geert
De Baets Eddy
Loosvelt Bea
Normandie Marion
Ysebaert Linda
De Meyer Anne
Van de Velde Marc
Landsman Linda
Van den Abeele Christine
Venneman Vivianne
Walgraeve Bart
Willemans Freddy
Christiaens Magda
Van Caeneghem Nicole
Beekman Koos
Wauters Lisette
Van Laere Chris
Huys Mireille
De Witte Mireille
Bollaert Walter
Beaucourt Lea
Engelen Michèle
Keghels Chris
Claus Martine
Claeys Soja
Vleeshouwers Mia
Rogge Hilde
Dierickx Lutgart
Bundervoet Ria
Trioen Lieve
Borst Huguette(tel)
Wille Marie Jean
Baeyens Gilberte
Vermeulen Luk
Delbruyère Luc
Bogaert Hugo
Geers Rony
Wattenberge Jean
De Beer Beatrice
De Wilde Marijke
Van Damme Jacqueline
Sergeys Vera
Van Ongevalle Christiane
De Neve Freddy
Praet Paul
Debbaut Miet
Vincke Ignace
Heirman Annie
Maertens Paula
Verschraegen Lucien
De Craemer Annie (tel)
Maertens Gilberte
Demeyer Bernadette(tel)
Schepens Frieda
BEZET: 17
BEZET: 17
BEZET: 8
BEZET: 15
VRIJ: 3
VRIJ: 3
VRIJ: 12
VRIJ: 5
Ik kijk er naar uit om jullie maximaal te kunnen begroeten.
Alvast WELKOM!
Chantal
23-09-2021 om 09:44
geschreven door Pikuurtje
16-09-2021
WEEK VAN DE MOBILITEIT
GEZOCHT medewerkers DI 21/09 - Week Mobiliteit
Beste vrijwilligers,
Tot nu toe weinig enthousiastelingen voor de week van de mobiliteit…
Volgende vrijwilligers hebben zich geëngageerd:
DINSDAG 21 SEPTEMBER
TIJDSBLOK/FIETSENSTALLING
MOLENAARSTRAAT
Ondergrondse parking
ONDER PARKEERTORENS
Via Blaisantvest
GROENEBRIEL
Aan de tuin
07.00u-10.00u (3u)
?
Sonja Claeys
?
10.00u-12.30u (2,5u)
Luc Van den Borre
Freddy De Neve
12.30u- 15.00u (2,5)
Walter Bollaert
Hilde De Moortel
We zoeken nog 2 vroege vogels, 1 voor de Molenaarstraat en 1 voor aan de Groenebriel…
Wie O wie helpt ons uit de nood a.u.b?
Onze stafmedewerkers Sorgeloos Kris (Parkeertorens/Blaisantvest), Karin Carlier (Groenebriel/Tuin)) en “nog te bepalen” (Molenaarstraat) zullen jullie verwelkomen op de locatie zelf en jullie instrueren.
Bij voorbaat dank!
Vriendelijke groeten
Chantal
16-09-2021 om 09:31
geschreven door Pikuurtje
09-09-2021
GRIEPVACCIN
Onderwerp:GRIEPVACCIN
Beste vrijwilligers,
Jullie zagen op di 07/09 – 10.07u de mail “PB 21/24 – Griepvaccinatie” van afzender Sorgeloos Kris passeren.
Dit personeelsbericht is niet helemaal toepasbaar op onze vrijwilligers daar jullie geen toegang hebben tot intranet en dus niet via het fotoboek kunnen inschrijven.
De vaccinatiesessies vinden plaats van 11u tot 14u30 in straat 18 op volgende data:
Maandag 8 november
Woensdag 10 november
Dinsdag 16 november
Donderdag 18 november
Woensdag 24 november
Vrijdag 26 november
Nieuw: Bij de inschrijving vragen we nu ook je akkoord om een registratie aan te maken in je medisch dossier, zodat we de terugbetaling via het RIZIV kunnen aanvragen. Op die manier hoef je je niet meer in te schrijven via de kiosk zoals vorig jaar.
Jullie kunnen registreren voor de GRATIS griepprik tot en met 22 oktober per kerende mail met vermelding “Ik ga akkoord dat er een registratie wordt aangemaakt in mijn medisch dossier, zodat de terugbetaling via het RIZIV kan worden aangevraagd”.
Vriendelijke groeten
Chantal
09-09-2021 om 16:14
geschreven door Pikuurtje
UITNODIGING
We are made of stories…
Beste vrijwilligers,
Samen met de zon bleef ook dit jaar de “save the date” voor ons jaarlijks vrijwilligersfeest uit in de maand augustus.
We bleven wachten en hopen op de nodige versoepelingen om terug allemaal samen te kunnen vieren en ja, ze zijn er gekomen de versoepelingen, maar tegelijkertijd gaan de coronacijfers niet echt de goede kant uit…
Alle maatschappelijke versoepelingen ten spijt kiest onze directie ervoor om op save te spelen, dit om de kans op een eventuele annulatie in oktober te minimaliseren.
We herhalen onze formule die we vorig jaar zinnens waren en kiezen voor gespreide bedankingsmomenten. Noteer alvast in jullie agenda’s volgende data:
Vrijdag 22 oktober – start 16u – catering 17u-17.30u
Donderdag 28 oktober – start 16u – catering 17u-17.30u
Zaterdag 6 november - start 14u – catering 15u-15.30u
Maandag 8 november – start 16u – catering 17u-17.30u
LOCATIE: az sint lucas – Gent - Baudelozalen – straat 31
De plaatsen zijn beperkt, maximaal 20 personen per moment!
Snel inschrijven per kerende mail is de boodschap! Zorg dat je erbij bent , het wordt een gezellig moment.
Vriendelijke groeten
Chantal
09-09-2021 om 11:48
geschreven door Pikuurtje
06-09-2021
WEEK VAN DE MOBILITEIT
GEZOCHT medewerkers DI 21/09 - Week Mobiliteit
Best vrijwilligers,
In het kader van de week van de mobiliteit zal onze directie alle medewerkers, ook de vrijwilligers J , die te voet, met openbaar vervoer of met de fiets naar het werk komen op een attentie verrassen.
We zijn op zoek naar vrijwilligers die op DINSDAG 21 SEPTEMBER tussen 07u en 15u max 3u willen postvatten aan een van onze fietsenstallingen om de attenties aan de medewerkers te overhandigen.
We hebben 3 locaties, we hebben dus 3 vrijwilligers per tijdsblok nodig, 9 vrijwilligers voor de ganse dag. Zie onderstaand schema.
DINSDAG 21 SEPTEMBER
TIJDSBLOK/FIETSENSTALLING
MOLENAARSTRAAT
Ondergrondse parking
ONDER PARKEERTORENS
Via Blaisantvest
GROENEBRIEL
Aan de tuin
07.00u-10.00u (3u)
10.00u-12.30u (2,5u)
12.30u- 15.00u (2,5)
Laat maar weten wie, wanneer kan helpen.
Alvast van harte bedankt!
Groeten
Chantal
06-09-2021 om 12:48
geschreven door Pikuurtje
29-07-2021
TIME OUT!
Beste vrijwilligers,
Hopende op een klein beetje zon, tel ik af naar mijn vakantie…
Ik ben afwezig van 02/08 t.e.m. 17/08/2021.
Mijn telefoon zal doorgeschakeld staan zodat jullie voor dringende zaken wel terecht kunnen met jullie vraag en/of opmerking.
Bij leven en welzijn terug op post woensdag 18 augustus.
Zorg goed voor elkaar!
Groeten
Chantal
29-07-2021 om 10:28
geschreven door Pikuurtje
27-07-2021
UITNODIGING
Uitnodiging vorming pastorale dienst 09/11/2021
Beste vrijwilligers,
De uitnodiging in bijlage werd reeds door de vrijwilligers van de pastorale dienst per post ontvangen.
Het onderwerp “Presentie” of “Hoe kun je zinvol aanwezig zijn voor de patiënt” kan echter evengoed interessant zijn voor elke vrijwilliger die met patiënten werkt.
Neem je graag deel, schrijf je dan in vóór 1 oktober 2021. Alle praktische informatie vind je eveneens in de bijlage. (klik onderaan op de ingevoegde bijlage PDF)
Driewerf hoera, na 473 dagen zijn we eindelijk COVID-vrij. Wat een opluchting! En hoe leuk om de zomer zo in te zetten.
Dank aan werkelijk iedereen in het ziekenhuis voor de volgehouden inzet!
Dr. Dirk Maes, algemeen directeur:
'Ik ben bijzonder fier op iedereen in AZ Sint-Lucas voor het prachtige werk dat ze geleverd hebben de afgelopen 15 maanden in vaak zeer moeilijke omstandigheden.
Dat gaat niet alleen om onze artsen en verpleegkundigen maar ook schoonmaak, logistiek, onthaal, administratie … Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen om onze patiënten de best mogelijk zorg te bieden.’
Hopelijk kunnen we dit nu aanhouden en gaan we een rustige zomer tegemoet.'
We blijven uiteraard voorzichtig en passen de geldende regels toe.
Ter info een aantal cijfers:
In totaal werden in AZ Sint-Lucas Gent 1415 besmette patiënten opgenomen
Aantal patiënten op piekmomenten
Golf 1: 130 COVID-patiënten per dag (april)
Golf 2: 98 COVID-patiënten per dag (november)
Golf 3: 70 COVID-patiënten per dag (maart)
Op de afdeling intensieve zorgen werden op piekmomenten 20 COVID-patiënten verzorgd
Opnieuw naar 'normale' bezoekregeling
Vanaf maandag 5 juli gaan we terug naar de pre-COVID bezoekregeling, met één verschil:
het bezoekuur zal starten om 14u30 ipv om 14u.
Ook in de dagziekenhuizen, op de spoed en op de consultaties is opnieuw begeleiding toegestaan zoals voorheen.
05-07-2021 om 11:51
geschreven door Pikuurtje
WOORD VAN DE DIRECTEUR
Beste allemaal, Epiloog of nawoord of welke definitie wij ook willen geven. Sinds gisteren zijn wij na 473 dagen voor het eerst een dag zonder COVID-patiënten. Toen ik op 20 maart vorig jaar voor het eerst schreef over onze Sint-Lucasboot had ik er ook geen enkel benul van dat deze pandemie zolang zou aanslepen en wat de impact op ons allemaal zou zijn. We kunnen nu aan wal gaan maar ik vrees dat wij onze boot nog niet mogen ontmantelen als wij de berichten over de varianten horen. Ik hoor net op de radio dat het aantal positieve testen weer toeneemt voornamelijk met de zogenaamde Deltavariant.
Deze pandemie is voer voor talrijke publicaties zowel medisch, wetenschappelijk, sociologisch, psychologisch als economisch. Ieder zal zijn gading vinden. De vraag is of wij er als maatschappij veel lessen uit zullen trekken. Inmiddels is de aandacht ook verzwakt en hebben de media gelukkig PFOS en het Europees kampioenschap voetbal om zich op te focussen. Toch wil ik nog eventjes stilstaan bij het afgelopen jaar vooraleer wij het proberen definitief achter ons te laten. In totaal hebben jullie 1415 COVID-patiënten met je beste zorgen omringd. Het is best heftig geweest met drie grote golven met respectievelijk maximaal 130,98 en 70 opgenomen patiënten per dag. Voor de 186 patiënten van wie we afscheid hebben moeten nemen, waren jullie dikwijls de meest nabije medemens en toeverlaat. Dit heeft zwaar gewogen.
Naast de infrastructurele aanpassingen die hebben plaatsgevonden in het kader van de ombouw voor Corona, hebben wij ook de Volkskliniek verlaten en onze W-blok volledig in gebruik genomen gevolgd door de C-blok. Wij openden onze poli in Lochristi en de huisartsenwachtpost is geopend. Wist je dat wij vorig jaar 79 verhuisbewegingen hebben uitgevoerd? Een nieuwe CAO is afgesloten voor de volgende vier jaar.
Uiteraard heeft deze pandemie effect gehad op onze activiteit. Gelukkig herneemt de activiteit mede met dank aan de flexibele opstelling van velen. Ik kan hierover zeggen dat wij in vergelijking met 18 andere ziekenhuizen nu in het voorste derde van het peloton zitten om het in wielertermen uit te drukken.
Twee maanden geleden waren wij genoodzaakt om KompAZ in gebruik te nemen. Het nieuwe EPD waarnaar we met veel spanning hebben naar uit gekeken, lost maar een deel van de hoog gestelde verwachtingen in. Geloof me vrij: alles wordt in het werk gesteld om het systeem te verbeteren en beter te laten aansluiten bij onze vooropgestelde wensen. Vorige maandag was er traditioneel de laatste Raad van Bestuur en Algemene Vergadering voor het zomerreces. Op vraag van de voorzitter en de leden heb ik de aangename taak om jullie allemaal uitdrukkelijk te danken voor de geleverde inspanningen van de afgelopen vijftien maanden. Zoals onze slogan het stelt: jullie zijn goud waard! De vakantie komt eraan. Voor mezelf kan ik stellen: ik heb er nood aan. Geniet van je welverdiende rust, wees voorzichtig, maak je hoofd leeg, koester vrienden en familie. Probeer het afgelopen jaar een plaats te geven en laad jouw batterijen op. Ik hoop dat wij onze energie niet meer nodig hebben voor een nieuwe golf. Maar als die toch komt: we hebben ervaring. Nogmaals onze dank en een mooie vakantie gewenst
Dirk Ps: ik hoop dat de weergoden ons beter gezind worden, het is echt geen tomatenweer
05-07-2021 om 11:46
geschreven door Pikuurtje
VAKANTIE
Ga je deze zomer op vakantie in eigen land of wat verder?
Neem dan je zorgsokken mee op reis en maak een originele foto. In de bergen, op het strand, in een gezellige bar,…
Je kunt je foto doorsturen tot en met 3 september.
Succes!
Chantal
05-07-2021 om 11:42
geschreven door Pikuurtje
22-06-2021
EEN EXTRAATJE!
Een lekker extraatje hebben jullie wel verdiend! Sinds maandag 21 juni kun je een lekkere Finley afhalen in het restaurant tot en met vrijdag 25 juni.
Kom zelf en breng zeker je badge mee. Elke medewerker, arts vrijwilliger, student… kan op één van die dagen één keer een Finley afhalen tussen 8u en 16u.
Kom je enkel om iets lekkers af te halen en niet om te eten? Probeer dan de middagdrukte te vermijden.
Smakelijk!
Chantal
22-06-2021 om 10:22
geschreven door Pikuurtje
27-05-2021
AFWEZIGHEID CHANTAL
Beste vrijwilligers,
Volgende week 31/05 t.e.m. 04/06 ben ik AFWEZIG.
Mijn telefoon zal doorgeschakeld staan zodat jullie voor dringende zaken wel terecht kunnen met jullie vraag en/of opmerking.
Bij leven en welzijn ben ik terug op post maandag 7 juni.
Vriendelijke groeten
Chantal
27-05-2021 om 12:08
geschreven door Pikuurtje
EXTRAATJE!
Een lekker extraatje hebben jullie wel verdiend! Vanaf maandag 31 mei kun je een lekker mattentaartje afhalen in het restaurant tot en met vrijdag 4 juni.
Kom zelf en breng zeker je badge mee. Elke medewerker, arts vrijwilliger, student… kan op één van die dagen één keer een mattentaartje afhalen tussen 8u en 16u.
Kom je enkel om iets lekkers af te halen en niet om te eten? Probeer dan de middagdrukte te vermijden.