Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aktiviteiten van LICHTE VLIEGWEZEN ( LT/AVN)
    Een der E-mailtjes maakte de vaststelling dat men in het LT/AVN enkel met kleine eenmotorige vliegtuigen (SEL) vloog.

     Moet er wel op wijzen dat de opgelegde opleiding en zendingen niet steeds zo eenvoudig waren

     In de periode dat ik operationeel was in het LT/AVN vloog men met L18C, DO27 en ALII

     Men moge niet uit het oog verliezen dat tijdens de operationele opdrachten ( niet bij de scholing) er toch 5 dodelijke ongevallen gebeurde tijdens de zendingen

     De gevreegde opdrachten met de L18C, DO27 en ALII waren in vele gevallen niet van de eenvoudigste, ook tijdens de opleiding op L18C waren er een aantal ongevallen maar gelukkig zonder persoonlijke slachtoffers, de gevraagde nauwkeurigheid en de toegepaste vluchten op lage hoogte en op niet voorziene landingsplaatsen waren ver boven de normale vliegprocedures in de LUCHTVAART.
    MILITAIRE LUCHTVAART in LANDMACHT en LUCHTMACHT zijn veel toegespits op de te mogelijke PRESTATIES van de gebruikte LUCHTVAARTUIGEN


     Bij de opleiding van een BURGERPILOOT blijven wij 30% van de GEBRUIKSLIMIETEN van het toestel bij de MILITAIRE opdrachten is dit 1%.

    Dit stelt tot nadenken !!!

    Steeds beschikbaar voor verdere toelichtingen.

    09-03-2009 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISCONCEPTION on ELP-TEST
    For the required KNOWLEDGE of ENGLISH acording the ICAO ELP-TEST read careful the KB

    30 JUNE 2008 published in the B.S 22.09.2008

     Their is no requirement to folow a preparation on a aproved FTO, however the  required level  4 is very hich  and I sugest a vry good education an training before participating at the TEST

     The TEST can be done at ANY NATIONAL APROVED organisation in the EU memberstates

      Noot:
       On a unprepared ELP-TEST dit I failed  and received the advise to take a cours at their school ??

    09-03-2009 om 09:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLARIFICATION
    When I use the term:  TRAINING this means flying in the LEFT SEAT( on airplane) with a Qualified instructer in the right seat

    when using  PIC this means PILOT IN COMMAND

    When flying on the JUMP SEAT this is mentioned as OBSERVER

    when using CFI this means flying as QUALIFIES FLIGHT INSTRUCTER

    PAX  means present on a AIRCRAFT without a FUNCTION

    MAN means on board of a AIRCRAFT with a specific activity

    EX  means on board as EXAMINATOR

    I hope this clarify a number of messages of the past in the BLOG or MAILS

    09-03-2009 om 08:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS
    A number of the EUROPEAN AVIATION ORGANISATIONS are under pressure to have a

    internal reorganisation in function of the NEW EU assigments of responsablity for various

    AVIATION ASPECTS

    In this organisations you have differnt type of persons employed under a different status nampely

    STATUAIR or CONTRACTANTS

    It is typical thad the most operational persond the CONTRACTANTs are the persons with the most

    OPERATIONAL  KNOWLEDGE and EXPERIENCE .

    The STATUAIRE has been to long out of the OPERATIONAL AVIATION OPERATIONS

    However I notice very strongly thad this reorganisation in the organisations are giving protection to

    the STATUAIRE and trying to use the maximum of the KNOWLEDGE and EXPERIENCE of the

    CONTRACTORS without giving the required financial contribution to this very needen persons

    AVIATION is a very fast changing OPERATIONAL ACTIVITY.

    CAUTION this may have a NEGATIVE result on THE AIR SAFETY in EUROPE

    09-03-2009 om 08:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LESGEVERS ENGELS
    In functie van de voorziene ICAO - ELP-TEST voor de PPL ben ik tevens op zoek naar personen die de nodige kennis en vaardigheden hebben om LES TE GEVEN aan PPL als vrijwilleger in de verschillende streken van BELGIE  in de VLIEGCLUBS ( VZW)

    In function of the ICAO  ELP-TEST  for PPL are whe looking for persons with experience to assist a number of RF in BELGIUM in preparing their members for the ENGLISH required to obtain the minimum required level 4 knowledge on a BENEVOL base, I ame thinking particular on ATCO who like to get involved in the GENERAL AVIATION operations ( NPO)

    Plras contact me ASAP:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-03-2009 om 04:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLEIN CIEL
    Was heden aanwezig in Brussel in de Cinema Aremberg-galeries voor de Avant-premiere

    en huldiging  van DE MISS via  " PLEIN CIEL" met de titel  Une aviatrice qui defie le temps

    Zie :

    WWW.IMPRONTI-DIGITALI.EU    ( FRANS, ENGELS,ITALIAANS)

    Een heerlijk iniatief waar er heel wat oud bekenden van de vooral Franstalig deel van de

    BELGISCHE LUCHTVAART WERELD  aanwezig waren en er natuurlijk heel wat herinneringen

    werden opgehaald bij een drankje en een snakje

    08-03-2009 om 18:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK ANTWERPEN STAD
    Een aantal E-MAILTJES vragen mij om bezoeken aan ANTWERPEN te organiseren.

    Tot mijn spijt heb ik geen tijd maar er is hier een ANTWERPENAAR die deze regelmatig

    organiseerd zie naar:

    -FORUM

    -VRIJE TIJD

    -EVENEMENTEN

    -STADSWANDELINGEN in ANTWERPEN ------   SCHRIJVERKE

    08-03-2009 om 16:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ICAO English language profictienty
    Het DGLV heeft ten voorlopige titel een voorschrift uitgegeven in een CIRCULAIRE 

    N°  ........over de ELP-TEST

    In functie hiervan ontstaat er een bepaalde onzekerhied bij de PPL in Belgie.

    De ELP-TEST kan heden bekomen worden door de volgende mogelijkheden;

    ELP-TEST afleggen bij

    -AEROSOLUTIONS re EBAW  WWW.AEROSOLUTIONS.BE

    -BAFA te EBAW     WWW.BAFA.BE

    -SFA te EBMB        WWW.SFA.BE

    -Via the FAA ??? maar ken de juiste toedracht nog niet men moet wel een onderscheidt maken tussen:
     -FAA PILOT LICENSE
    -APROVAL to FLY "N" registred AIRCRAFT  based on FAA 61.75 based on  a NATIONAL LICENSE
    WWW.FAA.GOV

    -Een schijnbaar intresante manier is deze in FRANKRIJK te PARIS-ORLY in te schrijven met een veel goedkopere oplossing  dan de huidige Belgische
    WWW.DGAC.FR

    Zal trachten hierover meer informatie te bekomen

    08-03-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een intresante voormiddag
    Was heden voormiddag op bezoek van de IPMS te HOBOKEN in het DON BOSCO  instituut een
    iniatief van mijn goede vriend RUDY BINNEMANS

    Het is heerlijk om zich te begeven tussen de vele honderden enthousiasten welk snuffelen tusen de

    vele aangeboden LUCHTVAART MAQUETEN, LUCHTVAART TIJDSCHRIFTEN en
     
    DOCUMENTATIES

    Ook heerlijk de gespreken te volgen van een aantal der EXPERTEN over de verschillende

    onderwerpen der LUCHTVAART

    Enkele van deze zijn nog steeds trachten om uit te pluizen op welk VLIEGTUIG ik in 1956 of 57

    mijn eerste officiele vlucht uit voerde te MELUN-VILLAROCH op een DE HAVILAND van de
     
    BELGISCHE LUCHTMACHT met aan de knuppel de COL SYMAYS

    Vermoedelijk de OT-D02,  OT- D04 of OT-D06  ???

    07-03-2009 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I FLY FOR CHARITY
    Ik vlieg voor een goed doel ,

     Is een iniatief van de CREW CHIEFS van de ALFA-LIJN en de PILOTEN van de 10de



    TACTISCHE WING van KLEINE BROGEL ( EBKB) in BELGIE


    voor meer info   en mogelijk giften  als steun     zie      W WW.IFLYFORCHARITY.BE

    07-03-2009 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    For aditional comments and reactions on the EHAM  B737-800 CRASH see:

     HTTP://WWW.FLIGHTGLOBAL.COM/BLOG/UNUSUAL-ATTITUDE/2009/03/TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE


     Enter in SEARCH:  TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE

    Click on: TURKISH AIRLINES

    look at the botom on

    -LINK BLOG UNUSUAL ATTITUDE

    -LEARMOUNT  ; PILOTS WHO NEED THEM ??

    06-03-2009 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Dit ongeval en het tijdelijk tussentijdsverslag van de  WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL   is reeds
     
    aanleiding tot heel wat berichten in de PERS .

     Heden heb ik reeds een 400 tal berichtjes over dit ONGEVAL bekomen en kan onmogelijk alle
     
    gestelde vragen toelichten want ik ben niet betrokken bij dit onderzoek en moet voortgaan op

    informatie van derden

    ook zien we dat de Nationale gevoeligheden hier reeds weer een rol gaan spelen in de PERS

    berichten bij de rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken nationalieteiten

    06-03-2009 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    DONDERDAG 05 MAART         EBAW    FLAG  ,  JEUGD & LUCHTVAART ,
    WINGS FOR CHILDREN

    ZATERDAG  07 MAART      0900 IPMS te DON BOSCO te HOBOKEN
    1300  naar t'STAD

    ZONDAG 08 MAART  naar BRUSSEL om 1100 FILM en HULDIGING van DE MISS in de ARENDBURG-CINEMA

    WOENSDAG 11 MAART   om 0700  uurHQ EUROCONTROL
                                                       1500 uur  vergadering  MAISON DES AILES
                                                       1700 uur  vergadering  VTB

    ZATERDAG 14 MAART  0700 uur FLAG
                                              0900 uur CAFETARIA BELAIR

    ZONDAG 15 MAART     0900 uur CAFETARIA BELAIR
                                              1300 uur STAD

    MAANDAG 16 MAART   DG-TREN      ---   EP-TRA

    DINSDAG    17 MAART    ATC-GLOBAL AMSTERDAM

    DONDERDAG 19 MAART  EMFI te BRUSSEL

    ZATERDAG     21 MAART   FLAG    CAFETARIA BELAIR

    ZONDAG        22 MAART    CAFETARIA BELAIR   --- RAAC  ??
                                                    1300 STAD

    05-03-2009 om 10:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    TODAY I have  reacted to al the outstanding E-mails and no more messages are unanswered now !!

    Heb heden al mijn E-mails beantwoord

    Nous avons repondu a toute mes E-mail

    04-03-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY (E) SURETE(F) BEVEILIGING (NL)
    The definition SECURITY in ENGLISCh is in FRENCH SURRETE  in DUTCH  BEVEILIGING

    SAFETY in ENGLISCH in FRENCH SECURITE   and in DUTCH VEILIGHEID

    This message concern SECURITY in the EU AIRSPACE and not SAFETY

    At HQ EUROCONTROL they are looking to have a number of EXPERTS tale part in a TASK FORCE on:

    SECURITY in VFR operations

    Initial contact has been taken with IAOPA  ( MARTIN ROBINSON presentation durng the NEASCOG was very mutch apreciated on GA & AW operations

    I ame intrested in persons who mainly via E-mail could participate in this TASK FORCE and maybe a meeting at HQ EUROCONTROL  in BRUSSELS

    I made reference to:   WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    and  WWW.ASF.ORG       SECURITY COURS for PILOTS

    04-03-2009 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Zie naar verklaring tijdelijk tussentijds verslag:


      WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL         SECTOREN   LUCHTVAART

    04-03-2009 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nut van een ZAKENVLIEGTUIG
    Een aantal E-MAILERS zijn van de opinie dat de CEO's van grote firma's gewoon met het lijnvliegtuig kunnen reizen.

     Een aantal  belangrijke voordelen van het ZAKENVLIEGTUIG zijn:

    - Het Vliegtuig en bemanning is beschikbaar op elk ogenblik van de dag om te vertrekken naar de besteming

    -De vlucht gaat rechtstreeks naar het vliegveld van bestemming zonder tussenlandingen en verlies van tijd voor het overstappen

    -Aan boord beschikt de CEO van dezelfde werkmidelen als op zijn bureel en kan gewoon verder werken tijdens de vlucht alsof hij in zijn bureel zou aanwezig zijn.

    -Hij moet niet verblijven in hotels voor het afwachten naar de volgende vlucht

    -Hij kan zelfs gewoon van zijn nachtrust genieten terwijl het toestel vliegt en komt op zijn bestemming fris en uitgerust aan om de onderhandelingen te voeren.

    -Geen gesleur met verouwelijke documenten of informatie buiten de beschermde ruimten

    -mogelijkheden om belangrijke klanten te vervoeren en tijdens de vlucht de belangrijke gesprekken te voeren zonder aanwezigheid van derden of afluister mogelijkheden door niet betrokken personen in de onderhandelingen

    03-03-2009 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Reactie op METRO vandaag
    Schijnbaar zijn er veel personen welk dagelijks de METRO lezen want heden morgend kreeg ik
     
    reeds een 7 tal E-MAILTJES over de titel:

    CRISIS TREFT JONGEREN HET HARDST

    Het berteft hier vooral lezerrs wie hun kinderen in een LUCHTVAARTOPLEIDING betrokken zijn.

    Wat de opleiding tot PILOOT betreft zou er volgens een aantal experts en ook volgens de in mijn bezit zijnde informatie geen probleem mogen zijn om in de toekomst aan werk te geraken.

    Er is wel een afname van VLUCHTEN waar te nemen door de CRISIS in EUROPA en de USA en een aantal PILOTEN zijn vertrokken naar het verre Oosten om daar te vliegen.

    Er komt echter een periode aan waar er een aantal oudere periode de 65 jaar grens bereiken en dus op non activiteit worden geplaatst dat heeft voor gevolg dat een aantal tweede piloten naar een upgrading toe zijn voor de linkerzetel, tevens komen de nieuwe regels van de EU-EASA in voege met een afname van de toegelaten WERK en VLIEGTIJDEN voor de CREW welk het ook noodzakelijk maakt om over meer piloten te beschikken om dit op te vangen.
    Voor mijzelf heb ik een zevental (7) van mijn exleerlingen welk dit jaar het operationeel CAT gaan verlaten

    Wat de andere studierichtingen betrefd heb ik weinig informatie bekomen maar wat de mekaniciens betrefd stel ik vast dat de oudere generatie minder goed kan volgen in de huifige electronische opvolging van het onderhoud en dat er plaats komt voor de jongere goed gevormde mecaniciens welk snel bevorderingen inpikken.

    CABINE PERSONEEL zie ik heden een overcapaciteit ontstaan maar heb onvoldoende informatie om dit duidelijk te kunnen bevestigen.

    Hoop dat deze toelichting van nut is en steeds beschikbaar voor opmerkingen of bijkomende vragen via E-MAIL:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-03-2009 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CAA & ATSP
    CAA   CIVIL AVIATION AUTHORITY     of voor ons het BESTUUR DER LUCHTVAAR is de dienst die heden nog verandwoordelijk is voor het opmaken en toezicht houden op de WETGEVING en REGELGEVING om de VEILIGHEID in HET LUCHTRUIM te bekomen

    ATSP  AIR TRAFFIC SERCICE PROVIDER   of voor ons hier BELGOCONTROL welk het LUCHTVERKKER in ons LUCHTRUIM  verzekerd  in GAT

    Voor het HOGERE LUCHTRUIM   ( FL245) is dit hier EUROCONTROL UAC te MAASTRICHT/NEDERLAND

    Er is ook nog BELGACONTROL voor het zuiver MILITAIR LUCHTVERKEER vooral de JACHTVLIEGTUIGEN in OAT


    In de huidige struktuur steel we vast dat de daar aktieve personeel welk vroeger allemaal STATAIR was nu wordt aangevuld met CONTRACTUEEL personeel



    De ATCO zijn echter initieel tijdens de opleiding CONTRACTUEEL maar bij het slagen in de VERGUNNING zijn zij STATUAIR bij BELGOCONTROL

    Ik hoop dat deze toelichting de vraag over het satuut van het personeel bij CAA en BELGOCONTROL toelicht

    03-03-2009 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABIS GROUP at ICAO
    The ABIS GROUP is located  at 

    999 Universsity street

    suite 14.05

    QUEBEC  H3C 5J9

    MONTREAL

    ABIS@ICAO.INT

    WWW.ICAO.INT

    Bestaat uit:

    AUSTRIA
    BELGIUM
    THE NETHERLANDS
    LUXEMBOURG
    IRELAND
    SWITSERLAND

    02-03-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!