Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    08-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. RTBF
    Op woensdag 7 december om 20:25 heeft de RTBF twee intrsante reportages uitgezonden:
    20:25 Questions a la une
    -EST CE  DANGEREUX DE PRENDRE L'AVION???
    -ACCIDENTS  D'AVION A QUI LA FAUTE ???
    Presentation Jean-Claude Defosse
    Zeer intresante uitzending over een zeer gevoelig onderwerp welk een der grote punten zal zijn in Montreal van 20-22 Maart bij ICAO tijdens de GLOBAL  vergadering  der                            "DIRECTORS GENERAL FOR CIVIL AVIATION" voor een
    "GLOBAL STRATEGY FOR AVIATION SAFETY"

    Wij stellen vast dat AVIATION in de 25 EU lidstaten zeer goed is maar in functie van de voorspelde toename van het luchtverkeer in de toekomst met een verdubeling van het aantal vluchten voor 2025 moet men de nodige maatregen ontwikkelen om het  zelfde niveau van veiligheid te bekomen

    Als piloten zeggen wij dikwijls dat het gevaarlijkste deel van de vlucht is de weg met de wagen van en naar de luchthaven, en daar kan ik uit persoonlijke ervaring van mede spreken.

    REACTIE en KOMMENTAAR WELKOM

    08-12-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDE/2
    Veel vragen gaan over het weder en over de informatie op de chat die ik elke morgend over het weer voor deze dag geef.
     Men moet een duidelijk verschil maken tussen het bericht van de KMI dat men in de krant en op TV geeft dat zijn weersvoorspellingen opgemaakt voor een verder gelegen periode.
     Mijn bericht of gedacht dat ik voor de dag zelf geef is vande dag zelf na het bekijken van  het heersende weder in mijn tuin en dan de WEERSATELIET via  WWW.WEERSTATIONAALST.BE en het bekijken van TAF en METARS welk we gebruiken in de luchtvaart via WWW.BELGOCONTROL.BE.
    Ik maak geen VOORSPELLING maar bekijk practisch het HEERSENDE WEDER via deze middelen.
    Een aantal chatters stellen dat mijn informatie zeer juist is maar daar ben ik niet zo van overtuigd want het gebeurt dat ik buiten ga zonder regenjas en toch krijg ik regen, DUS geen 100% waarborg van wat ik vertel!!!!!!

    08-12-2005 om 04:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERONEFS ORPHELINS
    In de toekomst ontstaat er een nieuwe groep vliegtuigen welk onze franse vrienden AERONEFS ORPHELINS noemen omdat zij niet meer gebouwt worden en de bouwer verdwenen is.
    Men is dus op zoek naar de juiste gegevens van deze vliegtuigen.
    Schinbaar heeft het MUSEUM VAN ANGERS een aantal dossiers beschikbaar.
    daarom contact te nemen in het frans naar 
    WWW.musee-aviation-angers.com.
    een op te volgen onderwerp in functie van de EASA
    WWW.EASA.EU.INT.

    07-12-2005 om 17:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARTEREN van VLIEGTUIGEN
    Men stelde belang in het bovenstaande toestel en daarvoor kan ik u verwijzen naar/
       WWW.AIR-BS.COM

        WWW.FLYVLM.BE.

    07-12-2005 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SABENA AIR NOSTALGIE
    Via " UIT-MAGAZINE" van December vernemen wij dat op
     9DECEMBER om 20u   er in het FOTOMUSEUM op de           waalse kaai 47  2000  ANTWERPEN  een special in de filmzaal  uit het SABENA -ARCHIEF. is na een deskundige inleiding
     De tentoonstelling blijft tot 9 januarie 2006
     WWW.FOTOMUSEUM.BE

    07-12-2005 om 14:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TITEL
    Onder de titel " ALLES OVER VLIEGTUIGEN" krijgen wij een SPAMS bij nader toezicht zijn er welke intressante TITELS van deze ENGELSTALIGE DVD. over enkele intresante vliegtuigen
     Voor degene die iets zoeken vermeld ik  WWW.ALLESOVERVLIEGTUIGEN.BE  of neem contact met      info@milestonesoflight.be                                                                     en gevestigd in houten schoen  Nr 24   9100 SINT-NIKLAAS

    Gaarne reactie van de geintreseerde of dit intresante DVDs zijn????
     

    07-12-2005 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERLIES voor onze LUCHTVAART
    Ik verneem het overlijden vanMr BILL OTTLEY  in the USA from the  F.A.I .
    Een groot verlies want dit was een zeer aktieve man voor het PARACHUTISME en ook als PILOOT;
    Heb in het verleden zeer belangrijke aspecten ten behoeve van de LUCHTSPORTEN met hem kunnen naar voor brengen.

    07-12-2005 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND draft 2
    Ik moet reeds mijn dank vermelden voor de bekomen reacties van enkele INSTRUCTEURS-PILOTEN welk me zeer waardevolle informatie bezorgen waarmede ik verder dit intresant onderwerp kan begeleiden.

    WAAR BLIJFT UWE OPMERKINGEN of ERVARINGEN welk ik NAAMLOOS zal gebruiken gezien bepaalde gevoeligheden dit mag te weeg brengen in de LUCHTVAART  middens !!!!!!!

    07-12-2005 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAGAZINES( tijdschriften) over LUCHTVAART
    Men vraagt mij herhaalde malen welke MAGAZINES ik aanraad om intresante zaken over de LUCHTVAART te kunnen lezen;
    Ik ga geen voorkeur kunnen geven maar zal deze lijst telkens bijwerken in functie van de magazines die ik elke dag bekom en doorkijk met spijtig genoeg niet voldoende tijd beschikbaar om ze grondig te lezen..
    Hieruit zal ook blijken welk een invloedsfeer de LUCHTVAART heeft
    deze met een * hebben ook informatie via een website
    - AOPA PILOT (usa) * (E)
    -PILOT (uk) *(E)
    -AOPA BULLETIN (nederland) *(N)
    -DE  VLAAMSE ONDERNEMER(N)
    -OITEL *(N)
    -POSITION REPORT ( zwitserland) *(F+D)
    -NASA CALLBACK(E)
    -AIN(E)
    -AIR contact
    -AVIATION & PILOTE(F)
    -RAAC NEWS *(N)
    -AERONEWS *(N)
    -GROUND HANDELING(E)
    -AIRCRAFT INTERIORS INTERNATIONAL(E)
    -KLASSE(N)
    -FUTURE AIRPORT(E)
    -ANTWERP AIRPORT5N+E)
    -VOLEZ !(F)
    -KMO(N)
    -INFO-PILOTE(F)
    -REGIONAL INTERNATIONAL(E)
    -IN GHENT IVE(N+E)
    -GENERAL AVIATION (AOPA-UK)(E)
    -SOCIAL AGENDA(E)
    -UIT-MAGAZINE(N)
    -BART*(E)
    -SSAP STAKEHOLDERS REPORT(E)
    -PROFESIONAL PILOT (E)
    -INSIGHT( E+F)
    -SKYWAY(E+F)
    -JANE'S AIRPORT REVIEUW(E)
    -ECAC NEWS (E+F)
    -INSTRUMENT PILOT (E)
    -AIRPORTS INTERNATIONAL (E)
    -AIRPORT INTERNATIONAL DIARY (E)
    -AOPA LETTER-GERMANY (G)
    -THE CONTROLLER (E)
    -SOLUTIONS @ SITA(E)
    -BRUSSELS AIR MUSEUM (F+N)
    -FASTEN SEATBELTS (N)
    -COPA FLIGHT-AOPA-CANADA  (E+F)
    -AIRPORT (E)
    -EUROPA BERICHT (N)
    -THE MAGAZINE (E+F+G)
    -FLIGHTSTORE (E)
    -EUROPA EEN-FEDERAAL(N)
    -CODE ONE (E)
    -AIR TRAFFIC TECHNOLOGY (E)
    -CNN TRAVELLER (E)
    -ENTERPRISE EUROPE ( E+F+G)
    -LIMONLUX (N)
    -NEWSLETTER-EU BOOKSHOPS ( E+F+G)
    -MILIEU DIRECT (N)
    -CAT -JOURNAL (E)
    -ANNUAL TRAINING SOURCEBOOK (E)
    -ACG SAFETY LETTER (E)
    -FLIGHT TRAINING (E)
    - UK-FEEDBACK (E)
     -AOPA-FRANCE(F)
    -AEROSIM_MECHTRONIX(E)
    -INTERACTION) STASYS(E)
    -NOTA BENE (N)
    -ON AIR  HELIOS(E)
    -INFOBRIEF (HANS SEIDEL STIFTUNG) (G)
    -EURABSRTACTS(E)
    -AOPA-AUSTRALIA(E)
    -GASIL(E)
    -GA BUYER EUROPE(E)
    -COMUNIQUE (E)
    -CHIRP FEEDBACK (E)
    -FOCUS (E)
    -REGIONAL VAIRLINE WORLD (E)
    -ORIENT AVIATION (E)
    -LEONARDO TIMES ( N+E)
    -BELGOCONTROL HUBNEWS(N+F)
    -BRUSSELS BUBBLES(E)
    -BOLLETTINI AOPA ( IT)
    -ACTIVE & ATRRACTIVE ANTWERPEN(N)
    -ALFABETA(N)
    -SCIENCE-CONNECTION(E)
    -PARADISO(N)
    -COMMUNICATIONS(N)
    -EESC-INFO(E)
    -COCKPIT NEWS(E)
    -CARAVAN NEWS(E)
    -via INMARSAT(E)
    -PROSPACE-news(E)
    -NT   TRANSPORT Nieuwsblad(N)

    All deze tijdschriften zijn  nadien ter inzage op het bureel van FLAG nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  vooraf afspraak maken zie informatie  WWW.FLAG.BE.  met  ROGER.DEWULF@FLAG.BE

    Sedert 1995 was ik geaboneert op EUROPEAN VOICE   an independent weekly vieuw of the E.U (E) om up to date te blijven van wat er in BRUSSEL gebeurde ik ga nu deze E.V opzeggen en zien wat ik via de electronische kanalen mogelijk is.

    -

    -

    07-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR OVERLAND
    Ik stel DRINGEND belang in opmerkingen en ervaringen van VFR PILOTEN en/of INSTRUCTEURS aangaande het uitvoeren van OVERLAND VFR NACHTVLUCHTEN van op de BELGISCHE LUCHTHAVENS.

    ASAP aub!!!!!
       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    06-12-2005 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTMOTOREN
    De huidige grote transportvliegtuigen zijn uitgerust met TURBOJET ( B747,A340,B737)of de kleindere met TURBOPROP ( FOKKER50,ATR70)motoren.welk KEROZINE gebruiken.
    De meeste LICHTE VLIEGTUIGEN hebben een ZUIGERMOTOR( CESSNA,PIPERCUB,DORNIER,MORANE) welk 100LL benzine gebruiken, er zijn er enkele met  een TURBOPROP.(PILATUS,CESSNA,TB700)
    Recent zien we nu een nieuwe zuigermoter op de lichte vliegtuigen verschijnen en men spreekt van DIEZEL MOTOREN welk DIEZEL of KEROZINE kunnen gebruiken(DIAMONT,CESSNA)
    Er zijn ook lichte vliegtuigen en ULM welk gewone AUTOBENZINE gebruiken.
    Dit is een korte samenvatting maar daarover kan men een ganse boek schrijven.
      ZIE: WWW.,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    06-12-2005 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTAM
    Bepaalde personen vragen wat is een " NOTAM" dit is NOTICE TO AIRMEN een bericht dat via verschillende manieren dringend worden doorgegeven aan de personen betrokken bij de operationele LUCHTVAART.
    Vroeger per AFTN,RADIO,BRIEF en nu ook via E-MAIL of op een WEBSITE beschikbaar

    Deze zijn voor houders van een vergunning van PILOOT gratis te raadplegen via  WWW.EUROCONTROL.INT. inschrijven bij de EAD waar tevens de AIP der verschillende staten  gratis beschikbaar zijn nu.
    Het initieel registreren via JAVA geeft nog steeds wat moeilijkheden maar een oplossing is bij de CFMU in voorbereiding maar dat vraagt tijd hoor voor de 34 EUROCONTROL lidstaten.

    06-12-2005 om 06:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGVELD AMOUGIES
    Zoals reeds vermeld is de druk zeer sterk om dit vliegveld te sluiten, voor meer info  en steun te verlenen contact: SEGAF.AUTOMATISATIE@SKYNET.BE.

    05-12-2005 om 19:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROMOTIE te EBAW
    In  ANTWERPEN kan ik u verwijzen naar de volgende organizaties(VZW) welk aktief zijn in de bevordering der ===============>
    ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

     -PAL(VZW)========>   NO WEBSITE
                                         TONY.LESAGE@TELENET.BE.

    -ABACI (vzw) ====> WWW.ABACI.BE                                        PAULA MARCKX    FA867683@SKYNET.BE..

    -LUCHTVAART ANTWERPEN (vzw) ==>  NO WEBSITE
                                        INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE.

    Ook gegevens op WWW.ANTWERPAIRPORT.BE.








    05-12-2005 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NACHTVLUCHT VFR
    Enkele E-mails van PRIVAAT PILOTEN aangaande NACHTVLUCHT VFR wijzen mij op de moeilijkheid om de VFR REPORTING points bij nacht te kunnen bepalen op zicht te EBAW,EBCI en EBLG.
    De oplossing kan hier zijn:
      a) plaats de VFR reporting points in uw GPS indien deze aanwezig en in gebruik.
      b) gebruik van VOR/DME om de VFR REPORTING POINTS te kunnen bepalen( voorbereiding)
      c) Wijs de ATCO op dit probleem en vraag een aangepaste VERKEERSKLARING.

    NOTA: er wel rekening mede te houden dat de ATCO de SEPARATIE tussen IFR en VFR NACHTVLUCHT moet kunnen verzekeren.
      
    Ik zal dit probleem als VOORZITTER ABI( ned) nogmaals aankaarten bij BELGOCONTROL. na advies van enkele operationele FI. en ATCO

    Individuele contact en  informatie zijn nuttig zijn via mijn E-mail: want via de BLOG ken ik uw E-mail niet.
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    04-12-2005 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE WEBSITE
    Via een der chatters bekwam in via HERMANO een zeer intresante verwijzing naar een  website met een mooie SV4   OO-SVB  eigendom van een mijner goede vrienden ANDRE MAES van OPTIEK MAES te MERKSEM en een zeer aktief LUCHTVAARTFAN sedert jaren  via ZWEVEN,BALLON,HELICOPTER en VLIEGTUIG PILOOT in het ANTWERPSE  tevens geeft deze website toegang tot  een zeer mooie  panoramische foto van de "REDE VAN ANTWERPEN "  gezien van op de SCHELDE.

       WWW.CLASSICWINGS.BE.

    04-12-2005 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Enkele studenten aangaande AVIONICS stellen belang in de vorderingen van ADS-B  voor ASAS gebruik via:
           -MODE S extendet squiter.
           -VDL-4
           -UAT

     Ik ben geen expert AVIONICS maar verwijs hen naar:
        WWW.ISAWARE.ORG.
        WWW.EUROCONTROL.INT.  ===> SEARCH=> AVIONICS
        WWW.FAA.GOV.  ====== =====> SEARCH=> ADS-B verwijzen naar " CAPSTONE" in ALASKA

    04-12-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATORS
    Tijdens de rondleiding van enkele geintriseerde jongeren op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zagen zij in een der FTO ( WWW.BAFA.BE.) een FRASCA simulator in werking en werdt hen uitzonderlijk even de kans gegeven er even in te vliegen, daaruit stelde zich de vraag of het in BELGIE mogelijk was om zulke ervaring op te doen met een AIRBUS 340.
      Ik heb de vraag gesteld aan enkele collega's instructeurs en verwacht kortelings een antwoord.
    Een eerste reactie bekwam ik via  :  www.classicwings.be. welk vermelden  op FS-2004 en ga dan naar  REAL SIMULATOR
    van AIRBUS-320 of BOEING-737/300/400/500

    04-12-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    03-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.info over SYLVAIN
    Enkele CHATTERS en E-mailers vragen mij welk het gevoel is op te VLIEGEN als PILOOT.

    In mijn ervaringen als PILOOT  van ZWEEFVLIEGTUIGEN, MOTORVLIEGTUIGEN ( SEL) en HELICOPTERS moet ik onmidelijk zeggen dat het VLIEGEN in ZWEEFVLIEGTUIGEN het meest voldoening geeft en het een geweldig gevoel is om uren in de lucht te blijven mits gebruik van de natuur fenomenen zij het THERMIEK in onze streken, of  HELLINGSWIND in de bergen of ONDE( ken de nederlandse naam niet) in het hooggebergte te ISSOIR of FAYANCE in FRANKRIJK.
    Ook het overbruggen van een afstand van 300 km ( 1959) is een onvergetelijke ervaring.

    EEN ERVARING DIE IK KAN AANRADEN, DOE EENS EEN LUCHTDOOP MET EEN ZWEEFVLIGTUIG .
    ZIE: www.zweefvliegen.be.

    03-12-2005 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNELHEID
    Een vraag die zich steld bij bepaalde chatters betreft of er in de lucht ook snelheidsbeperkingen bestaan en dat er geen FLITSPALEN staan.

     Een vliegtuig in functie van zijn bouw heeft een MINIMALE en MAXIMALE toegelaten snelheid ( ten opzichte van de lucht) dewelk de piloot moet respecteren

    DE snelheid ten opzichte van de grond is afhankelijk van de vlieghoogte en van de windrichting en sterkte ten opzichte van de vliegrichting van het vliegtuig.

    Vroeger gaven wij per radio onze luchtsnelheid ,vlieghoogte  en vliegrichting door aan de verkeersleiding op de grond.
     
    Nu in de moderne vliegtuigen hebben wij een aparaat  aan boord( SSR) dat we transponder noemen en dat automatisch aan de verkeersleider op de gond een aantal elementen van de vlucht doorgeven waaronder onze identificatie,( 00-SDW)vlieghoogte(FL150) richting (180°) luchtsnelheid ( 300 KT)

    Note : kenletters op het vliegtuig OO-SDW
              Vlieghoogte 15000 ft of  5000 meter
              Richting van de neus v/h vliegtuig 180° ten opzichte van het magnetisch noorden.
              Snelheid ten opzichte van de lucht 300 knopen = 555 km/uur

    Wat betreft de snelheid in de vlucht geven wij voor de vlucht een vliegplan (ICAO) in het ATM systeem waarop dat wij de gebruikte hoogtes,routes en snelheid opgeven die we wensen te gebruiken voor een vlucht van de plaats van vertrek naar de bestemming, en welk wij normaal moeten gebruiken of veranderingen  zullen wij opgeven aan de verkeersleiding per radio als we daar wensen van af te wijken, en de verkeersleiding ziet die tevens op zijn radarscherm.

    dit geeft u een beknopte uitleg over de SNELHEIDSCONTROLE in vlucht zonder FLITSPALEN, tevens zijn die gegevens allemaal opgenomen in de zwarte doos.

    03-12-2005 om 14:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!