Inhoud blog
  • Nieuws bij Hobby
  • Angstig plezier
  • Weer een prijs voor het EUROPA PARK
  • De whisky smaakte lekker
  • Skoda VISION
  • Goed om weten voor u naar Düsseldorf gaat.
  • NIeuw bij Carthago
  • Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Startpagina !
    Startpagina !
    Archief per maand
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Archief per maand
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Zwerfautoclub Regio Antwerpen
    Samen op stap
    14-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minder verkeersongevallen

    Meer fietsdoden

    Nooit eerder minder verkeersongevallen in een eerste trimester van het jaar
    Minder verkeersdoden in Brussel en Wallonië, lichte stijging in Vlaanderen


    Volgens de laatste verkeersveiligheidsbarometer van Vias institute is het aantal doden ter plaatse op onze wegen met 22% gedaald ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Het aantal letselongevallen daalde ook stevig met 12%. De totaal verschillende context tussen beide periodes (voor en tijdens Covid19) verklaart voor een groot stuk de verschillen. Toch is er minder goed nieuws. In Vlaanderen was er zelfs een lichte stijging van het aantal verkeersdoden. De laatste 4 jaar is er daar geen sprake meer van een structurele daling.


    Op nationaal vlak is er een daling van alle indicatoren
    Het aantal doden ter plaatse op onze wegen is tijdens de eerste 3 maanden van het jaar gedaald:
    -22% in vergelijking met 2020 (ofwel 80 doden in plaats van 102).

    Het aantal gewonden daalt ook (van 9250 naar 7849, ofwel -15%), net zoals het aantal letselongevallen (van 7484 naar 6593, ofwel -12%). Alle indicatoren dalen dus.

    Evolutie 2020-2021 van het aantal letselongevallen en slachtoffers tijdens het eerste trimester 

     


    1er trimester 2020


    1er trimester 2021

    Evolutie 2020-2021
     (cijfers)

    Evolutie
    2020-2021
    %

    Letselongevallen

    7484

    6593

    -891

    -11,9%

    Totaal aantal slachtoffer

    9352

    7929

    -1423

    -15,2%

    Doden

    102

    80

    -22

    -21,6%

    Gewonden

    9250

    7849

    -1401

    -15,1%

                  Gegevensbron: Federale Politie/DGR/DRI/BIPOL – Infografie: Vias institute

    Lichte stijging in Vlaanderen, grote daling in Wallonië
    In Wallonië constateerden we een stevige daling van het aantal verkeersdoden (van 51 naar 28 doden) terwijl er in Vlaanderen net een stijging was van 44 naar 50. In Brussel vielen er nog twee doden te betreuren in plaats van 7 vorig jaar. We moeten deze cijfers wel met de nodige voorzichtigheid benaderen, want het gaat over relatief kleine aantallen over deze periode van 3 maand.

    In de drie regio’s is er wel een daling van het aantal letselongevallen: van 2123 naar 1978 in Wallonië (-7%), van 4541 naar 3980 in Vlaanderen (-12%) en van 820 naar 635 in Brussel (-23%).

    Sterke daling van het aantal ongevallen tijdens de nachten door de avondklok
    De avondklok die tijdens de eerste 3 maanden van kracht was, heeft uiteraard een grote impact gehad op de daling van het aantal ongevallen ‘s nachts : -60% tijdens weekendnachten en -48% tijdens weeknachten. Ook het aantal ongevallen met een bestuurder onder invloed van alcohol is met 39% gedaald. Nachten zijn sowieso risicovoller op het vlak van verkeersveiligheid. De beperking van het aantal verplaatsingen tijdens deze periode heeft dus zeker een gunstige invloed gehad op de verkeersveiligheid.

    Tendensen volgens het type weggebruiker
    Stijging van het aantal doden bij de fietsers
    Op nationaal niveau is er een daling voor alle types weggebruikers, behalve voor de fietsers (van 4 naar 10 doden) en van de ongevallen waarbij een bestelwagen betrokken (van 6 naar 9 doden). Van de 10 fietsdoden, gebeurden er 9 in Vlaanderen, waarvan 5 met een elektrische fiets.
    De daling van het aantal doden daarentegen was het grootst bij de auto-inzittenden: van 54 naar 37 doden.

    Stijging van het aantal ongevallen met motorrijders
    Op nationaal vlak is er een daling van het aantal letselongevallen voor alle types weggebruikers, behalve voor de motorrijders. Daar zien we een stijging met 11%. De daling van het aantal letselongevallen is het grootste bij de voetgangers: -21%.

    In Vlaanderen zien we ook soortgelijke tendens. Er is een stijging van het aantal letselongevallen met motorrijders met 12%. Voor al de andere types weggebruikers stellen we een daling vast. Bij de fietsers is er wel een algemene daling van 6% van het aantal letselongevallen. Maar als we meer in detail kijken zien we een daling van 11% van het aantal ongevallen met een klassieke fiets en een stijging van 14% van het aantal ongevallen met een elektrische fiets.

    In Brussel kan de sterke daling van het aantal letselongevallen voor alle types weggebruikers voor een stuk toegeschreven worden aan de invoering van de ‘Stad 30’ op 1 januari van dit jaar. Al moet die tendens natuurlijk de komende maanden nog verder bevestigd worden.

    Conclusie
    De resultaten van de verkeersveiligheidsbarometer van het eerste trimester moeten natuurlijk met de nodige voorzichtigheid bekeken worden en geïnterpreteerd binnen de context van de maatregelen die op dat moment van kracht waren zoals het verplichte telewerk, de avondklok, etc. Op nationaal vlak is de balans daardoor positief met 900 ongevallen en 22 doden minder dan een jaar eerder.

    Voor Vlaanderen zijn de cijfers veel minder gunstig. Er is een lichte stijging van het aantal verkeersdoden en is er de laatste 4 jaar geen sprake meer van een structurele daling. Dat het aantal letselongevallen wel daalt en het aantal doden niet, wijst erop dat de ongevallen veel ernstiger zijn geworden.

    Georges Gilkinet, Vice-Premier en minister van mobiliteit: “Wat me opvalt aan deze barometer, is uiteraard de atypische situatie door de coronamaatregelen, maar ook de stijging van het aantal fietsdoden. Dat is verontrustend. Er gebeuren steeds meer verplaatsingen met de fiets en daar ben ik zeer verheugd over. Toch zijn er extra specifieke maatregelen nodig en moeten we de weg beter delen zodat iedereen zich veilig kan verplaatsen en zich veilig kan voelen. Dat is één van mijn prioriteiten bij de actualisering van de wegcode. Die moet bijdragen aan de doelstelling van het regeerakkoord om het aantal verkeersslachtoffers drastisch te laten dalen.”


    De volledige barometer is terug te vinden via https://www.vias.be/nl/onderzoek/verkeersveiligheidsbarometer/

    Meer info VIAS

     

     

     







     


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    11-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dethleffs 90 jaar

    Dethleffs Globetrotter XLI Edition 90

    De fabriakant uit Isny viert zijn 90 jarig bestaan met een flink uit de kluiten gewassen Globetrotter.

    In 1931 bouwde Arist Dethleffs zijn eerste “woonauto” zoals toen een caravan genoemd werd.

    Voor iedere verjaardaag van het bedrijf werd zoals de meeste fabrikanten doen een speciaal model gebouwd. Voor de jongste verjaardag van Dethleffs is het de Globetrotter XLI Edition. Hij is zo maar eventjes 8,65 m lang en gebouwd op een Fiat Ducato met tamdenas en een AL-KO chassis. Zo worden er 90 kampeerauto’s gemaakt. Ze worden uitgerust met alles er op en er aan. Zo zitten er 160 paardjes onder de motorkap, de nieuwe 9 gang automaat een achteruitrij camera, plus een reeks elektronische snufjes om veilig te rijden. Verder hebben ze nog een luchtkoeler, hoeksteunen, buitendouche, keramiek wc en een 1.600 Watt gelijkrichter. Alle deuren en kleppen hebben een centrale vergrendeling.

    Naast de grote garage is er nog de verwarmde en geïsoleerde dubbele bodem. Het zal er dus gezellig warm zijn tijdens de Wintervakanties. Daarbij mag men volgens Dethleffs 1.000 kg in laden. Het MTM is vast gesteld op 5,4 ton, een rijbewijs C is dus vereist.

    Interieur

    De ontwerpers hebben het interieur in “jachtstijl” getekend. Klanten kunnen kiezen tussen twee indelingen die voornamelijk de inrichting van de slaapkamer betreft. Terwijl de XLI 7850-2 EB twee enkele bedden heeft is er achteraan in de XLI 7850-2 DBM een eilandbed geïnstalleerd. Aanpalend hebben we een ruime sanitair met er tegenover een douchecabine. Vanzelfsprekend is er in zulk een grote kampeerauto een brede keuken.

    Vooraan is een riante luxe zitgroep met een L-sofa en zijzitbank. In de stuurcabine is een hefbed om eventueel nog een paar passagiers mee te nemen.

    Langs buiten is het verjaardag model herkenbaar aan de licht metalen velgen en een aangepast kleurdecor.

    Meer info: www.dethleffs.de  


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    07-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een goei mop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een massa parkeerplaatsen voor zwerfauto's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Reisemobil Union geeft informatie

    Reisemobil Union presenteert zijn eigen APP

     

    De Reisemobil Union e.V. volgt onwankelbaar de aangekondigde weg van een mediaoffensief en presenteert in deze context haar eerste eigen APP.

    Afhankelijk van het systeem kan de RU-APP worden gedownload via de App Store van Apple of via de Play Store van Android.

    Sinds 1 mei is de RU-APP officieel beschikbaar. Het laatste RU-nieuws is toegankelijk via de APP. De data van de caravan en kampeerauto worden weergegeven, evenals alle relevante RU-vertegenwoordigers. Daarnaast is de RU-APP ook een camperplaatsgids. Kleine opmerking vooraf. Dit gebied begint in het midden van Duitsland. Tik dan op "tik op het dradenkruis in de rechterbovenhoek" om uw eigen locatie te lokaliseren. Dan zijn bijvoorbeeld alle parkeerplaatsen in de buurt direct oproepbaar.

    In samenwerking met Mobil Total worden alle camperplaatsen in Europa met een minimum aan infrastructuur getoond. Dit omvat zowel aan- en afvoer als servicepijlers en minimaal 5 losse pakketten. Er zijn al enkele duizenden plaatsen beschikbaar voor de opening van de APP in Duitsland, Finland, België, Estland, Litouwen, Montenegro, Zwitserland, Denemarken, Engeland, Ierland, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Zweden en Noorwegen. Andere bestemmingen zullen geleidelijk volgen. Uiteindelijk zullen er in heel Europa ongeveer 11.000 parkeerplaatsen aanwezig zijn.

    Het in stand houden van deze menigte is tijdrovend en veranderingen gaan erg snel, daarom vertrouwt RU en vraagt ​​om “zwermintelligentie”.

    Om ervoor te zorgen dat de beschikbare parkeerplaatsen altijd up-to-date zijn, vragen wij alle zwerfautomobilisten om nieuwe parkeerplaatsen of wijzigingen aan bestaande parkeerplaatsen aan ons door te geven. Dit gebeurt niet rechtstreeks vanuit de APP, maar via de homepage van de RU, eenvoudig onder het kopje "Acties / Inschrijfbureau /". Het doel is om zo snel mogelijk geïnformeerd te worden en op deze manier zo compleet en actueel mogelijk te zijn met onze MobilTotal / RU parkeergids.

    Een ander aanbod van de APP is een comfortabele chatmogelijkheid voor RU-leden in het ledengedeelte. Zonder een Facebookgroep of iets dergelijks, die voor iedereen toegankelijk is en dus openstaat voor ongepaste opmerkingen en meldingen, kunnen RU-leden hier "ongestoord" en feitelijk informatie uitwisselen. Momenteel kunnen leden elektronisch praten in de gebieden “RU-generaal” en “Groep West en Noord”. Extra groepen worden indien nodig geïnstalleerd. Voorwaarde hiervoor is lidmaatschap van de RU en inschrijving via het profiel. De aanvrager wordt vervolgens geactiveerd door een beheerder na verificatie (lidmaatschapsnummer). Om toegang te krijgen tot het profiel of het te bewerken, gaat u naar "linksboven via het ledengedeelte of via de voettekstbalk, als u helemaal naar beneden scrolt in de APP.

    In het gebied Instellingen kunt u ook push-mails activeren of blokkeren. De bedoeling van de RU is niet om leden met push-e-mails te “bezaaien”, maar om de belangrijkste en meest interessante informatie zo snel mogelijk te verspreiden.

    Geïnteresseerden kunnen gedetailleerde informatie over de Reisemobil Union en haar activiteiten vinden op www.reisemobil-union.de.

    Contact

    Reisemobil Union e.V.

    Rossdorfer Str.24 HH

    60385 Frankfurt am Main


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    06-05-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leder krijgt de voorkeur

    G + S, de meubelmakers informeren:

    Leder is een natuurproduct met een extreem lange levensduur

    Leder is onderhoudsvriendelijk en zorgt voor een bijzondere sfeer

    Leder is ideaal tegen allergieën en daardoor gezondheidsbevorderend

    Enkenbach-Alsenborn in mei 2021

    De meubelmakers zien een toenemende vraag naar lederen bekleding. Want leer is een natuurlijk materiaal dat behoort tot de exclusieve, maar onderhoudsvriendelijke en bovengemiddelde duurzame materialen in hoogwaardige meubels. Dit geldt ook voor stacaravans en caravans. Naast het probleemloze onderhoud moet het vermijden van allergieën door het materiaal worden benadrukt. Voor de verwerking op maat gebruiken de meubelmakers een state-of-the-art snijplotter met fototechnologie, die gemakkelijk kan omgaan met zeer complexe verwerkingseisen.

    De uitrusting van een kampeerauto of caravan met leer straalt een bijzondere flair uit. Naast de exclusieve component biedt leer ook zeer praktische voordelen. Het meest indrukwekkende is dat leder absoluut onderhoudsvriendelijk is. Vlekken, stof en dergelijke, die afhankelijk van de mate van vervuiling kunnen leiden tot tijdrovende schoonmaakwerkzaamheden in het weefselgebied, zijn bij leer geen probleem. Volgens het motto “afvegen” is het schoonmaken van leer zeer eenvoudig.

    Een ander belangrijk punt is dat leder geen allergieën veroorzaakt en, vanwege zijn materiaaleigenschappen, geen allergische symptomen bevordert. Het is gemakkelijk te verzorgen en laat mensen met een huisstofallergie een zucht van verlichting slaken in de ware zin van het woord.

    Leder is ook erg robuust en, afhankelijk van de dikte van het materiaal, moeilijk te beschadigen. Er is een enorme druk van 180 kilogram nodig om het materiaal opzettelijk te vernietigen. Zo is de scheurvastheid van leder een van de redenen dat hoogwaardige veiligheidsriemen, riemen en veters speciaal van leder worden gemaakt.

    Leder maakt recreatievoertuigen veiliger: omdat het zeer vlam vertragend is, wordt het zelfs bij voorkeur gebruikt in de vliegtuigbouw. Zelfs als bluswerkzaamheden daarom onwaarschijnlijk zijn, is leder ondoordringbaar voor water en toch ademend.

     

    Leder gaat bij een goede behandeling vier keer langer mee dan ander textiel, aldus de experts van de meubelmaker. Het verouderingsproces geeft leer zelfs een bijzondere waardigheid. Wie op een leren oppervlak zit, ervaart het niet als koud of warm. De temperatuur van het leder wordt altijd aangepast aan de omgeving totdat het in contact komt met een lichaam en daarna zeer snel zijn temperatuur weer overneemt.

    Het natuurproduct leder is een door looien verduurzaamde dierenhuid, waarvan de natuurlijke vezelstructuur grotendeels behouden blijft. Wie kiest voor leder, weet vooral dat met name de natuurlijke eigenschappen van leder aan dit soort apparatuur een natuurlijk en onmiskenbaar karakter geven. Deze kenmerken kunnen zich heel verschillend presenteren. Bijvoorbeeld in de vorm van littekens door scheuren in de heggen of hoornslagen nadat de dieren hebben gevochten. Aders, vetmesting en nekplooien, insectenbeten en dergelijke zijn onmiskenbare kenmerken, evenals zogenaamde "currylijnen", die op het oppervlak van de huid zijn vereeuwigd als tekenen van bijzonder goed verzorgd vee.

    De meubelmakers halen hun leder uitsluitend bij Duitse leveranciers die een goede naam in de branche hebben en jarenlange ervaring hebben met dit bijzondere materiaal. Dit garandeert de hoogste kwaliteit. Verschillende materiaalontwerpen, op maat gemaakte formaten en unieke designimpressies spreken voor de exclusiviteit.

    Individuele kleurschommelingen hebben heel verschillende oorzaken, maar ze bewijzen het unieke en vooral de authenticiteit van het product. Uiteraard zorgt de specialist er tijdens de verwerking voor dat "onreine" gebieden niet geconcentreerd worden. De stoffeerders gebruiken een state-of-the-art snijder, die gebruik maakt van geautomatiseerde fototechnologie om het leder te onderzoeken en zo zorgvuldig te snijden dat er zo min mogelijk "afval" is. Absolute productzuiverheid is bijna onmogelijk, maar ook niet gewenst, want dat is wat de exclusiviteit van leder definieert, aldus de slogan "Iedereen kan stof doen, maar leer ..."

    Geïnteresseerden kunnen meer informatie vinden op www.diepolstermacher.com

     

     

     

     

     






    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Comfortabel reizen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LMC Style 400 F met klapbed
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    LMC met klapbed

    LMC Syle 400 F

     

    Zoals gewoonlijk in het voorjaar brengen fabrikanten een caravan uit met andere kussens, kleuren of een andere indeling. LMC bleef niet achter hij nam de Style 400 F onder handen. Hij  behoort tot een reeks die meer voor jonge gezinnen bedoeld is. De 400 F is niet direct hetgeen men noemt een compacte caravan. Toch met zijn 5,83 m totale lengte is het een handige caravan voor 2 personen. De breedte is 2,33 m wat in interieur een redelijk grote woonruimte biedt. Daarbij nog een stahoogte van 1,98 m en geen zichtbaar bed, ook geen hefbed zo kan men in de midden gedeelte een paar kleine danspasjes wagen.

    De Stijle 400 F heeft een kopkeuken met ernaast de badkamer. Achteraan is een ruime zitgroep voor twee met een tafel aan de achterwand. Er is nog geen bed te zien, dat is samengevouwen tegen de achterwand en beneemt weinig plaats in. Een systeem dat vroeger in verschillende caravans te vinden was. Het weegt minder dan een hefbed en maakt de caravan minder topzwaar wat nadelig is voor het wegligging. Uitgeklapt is het bed 1,5 x 1,9 m groot.

    Voor het koetswerk gebruikt LMC het reeds enkele jaren bekende LLT op bouwtechniek met hagel bestendig polyester voor het voor-achterfront, dak en onderkant bodem. Alles is met XPS schuim geïsoleerd wat zich vertaalt  in een 12 jarige dichtheid garantie.

     

    Info www.lmc-caravan.de

     

     

     

     

     


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen

    Archief per maand
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Archief per maand
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!