Inhoud blog
  • een ander kleurtje
  • Hymer Free Blue Evlution
  • Zomer aan de Bodensee
  • Pretpark
  • Een toren met kleintjes
  • Hobby heeft een nieuwe MAXIA
  • Hij wil niet naar school
  • De nieuwe I Trend
  • Aan de rivier
  • De nieuwste Niesmann-Bisschoff
  • Dor hout
  • Hobby caravans in de kijker
  • Idstein heeft een kasteel
  • Een speciale Chausson
  • een ander kleurtje
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Startpagina !
    Startpagina !
    Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Zwerfautoclub Regio Antwerpen
    Samen op stap
    20-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuke binnenwegen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    18-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dethleffs heeft een nieuwe Globebus T6

    Dethleffs Globebus T6

    Net zoals bij de caravans worden bij de kampeerauto’s er wat smallere gebouwd. Meestal in een halfintegrale versie met enkele bedden en geschikt voor een koppel zo heeft Dethleffs de Globebus T6 op wielen gezet.

    Achterin 2 enkele bedden boven de garage. Vooraan de zitgroep achter de cabinezetels, tussen bed en zitgroep is het sanitair, aan de overkant zijn de keuken en de kleerkast. Daartussen is een samenvouwende deur die de slaapkamer van het woongedeelte afsluit.

     Heel het interieur is knap samengebracht in de 2,20 m brede halfintegrale wagen. Wie voor de landwegen, dorpen of stadjes kiest prijst deze wat smallere zwerfauto. Heeft men er nog een 160 pk sterke turbo diesel laten inleggen kan de pret niet meer op. Standaard is de halfintegrale T6 ingericht voor 2 personen al zijn er wel 4 zitplaatsen met veiligheidsgordels, om te slapen zijn er slechts 2 volwaardige slaapplaatsen. Er kan van de zitgroep een noodbed worden gemaakt, daar moet men extra voor betalen.

    Voor de Globus T6 gebruikt de fabrikant uit Isny het Fiat Ducato basisvoertuig met het origineel verlaagde chassis. Voor de bodem gebruikt men 49 mm dikke sandwichpaneel.  Zijwanden en achterfront zijn 49 mm dik met hagelbestendige polyesterplaat aan de buitenkant. Het dak is 1 mmm dikker en heeft dezelfde beschermende buitenbekleding als de zijwanden. Voor de isolatie gebruikt men Styropor.

    De garage met twee deuren rust op verlengstukken aan het chassis. Een goed punt is de 0,65 m brede buitendeur met een venster en centrale vergrendeling. Nog een tweede goed punt is de uit verschillende bestaande achterbumper met geïntegreerde lichten. Bij kleine beschadigingen hoeft men niet heel de dure bumper te vervangen.

    Het meubilair met houtdecor zit stevig in mekaar.  Uitstekende delen zijn wat afgerond. De deurtjes van de bovenkasten zijn vlak en in wit uitgevoerd, een mooi contrast met het houtdecor. Een donkere grijze band op de deurtjes verhoogd nog het effect. De deurtjes hangen iets door onder de bovenkasten en vervangen alzo handgrepen. Bovendien hebben ze zelfsluitende sloten. Onder de voeteinden van de bedden zijn redelijk grote kasten. Tussen de enkele bedden is een uittrekbare bodem, bij middel van een smalle matras er tussen te leggen heeft men één groot bed. Wie nog wat wil lezen voor het slapen beschikt over een leeslamp boven het hoofdeinde.

    In heel het interieur is voldoende licht, sfeerverlichting echter is niet in de prijs begrepen. Een Truma C6 houdt het interieur aangenaam warm gedurende koude dagen. Zijn er slechts twee bedden voor de bewoners voorzien, is de zitgroep geschikt om met nog twee bezoekers rond de tafel een gezellige avond te beleven.. voor 2 zwervers is er dus ruimschoots plaats. Dikke rugkussens, in de hoogte verstelbare kopsteunen met veiligheidsgordels alles is aanwezig om zelfs tijdens het rijden comfortabel te zitten. De tafel op één poot is groot genoeg om uitgebreid te eten. De poot kan men indrukken ingeval men de zitgroep tot noodbed wil omvormen. Daarbij kan je de al even comfortabele cabinezetel naar de tafel draaien. In de zitbank is een 104 l verswatertank geborgen. Achterin boven de garage zijn bijna 2 m lange bedden groot genoeg voor de doorsnee gebruikers. De 15 cm dikke koudschuim matrassen gedragen door lattenbodems waarborgen een aangenaam slaapcomfort. Trekt men een lade uit tussen beide bedden kan men die opvullen met een daarvoor gemaakt matrasje en bekomt men een groot bed. Met een afzonderlijk laddertje geraakt men in het bed. Een stel LED spots onder de bovenkasten zijn de enige lichtbronnen in de slaapkamer.

    Keuken

    De keuken ziet er echt vierkantig uit. De bovenkast met haar witte deuren  onderbroken door een grijze band past er mooi bij. In het aanrecht zijn 2 kookvuren met elektrische ontsteking. Ernaast een ronde spoelbak. Omdat er niet veel werkoppervlakte over blijft heeft men aan de zijkant en opklapblad als bijkomend werkblad. Onderaan zijn zelfsluitende kastdeuren en laden, inhoudelijk groot genoeg voor het keukengerief voor twee bewoners. Voor de koeling van drank en voeding is een 142 l absorptiekoelkast geplaatst. De deur van de natte cel tegenover de keuken ziet er stevig uit en sluit goed, langs een venster in de wand worden dampen afgevoerd. Aan een rond wasbakje bij het venster kan men zich wassen douchen gebeurt in een afsluitbare cel  met 2 aflopen in de douchebak. In een paar kastjes is plaats voor toilet gerief. Blijft nog de wc die niettegenstaande de badkamer compact is gebruiksvriendelijk opgesteld is.

    Samen gevat

    Met de smalle Globebus T6 van Dethleffs op Fiat Ducato brengt de fabrikant uit Isny een kampeerauto op de markt die zeker in de smaak zal vallen. Hij is vooral ontworpen voor een koppel dat zich in de T6 behaaglijk zal voelen zowel bij koude dagen als in warme streken. Zoals gewoonlijk bij Duitse zwerfauto’s zijn er pakketten ter beschikking om het comfort of de luxe te verhogen.

    Meer info www.dethleffs.com

     

    Technische gegevens

    Basisvoertuig: de nieuwste Fiat Ducato

    L X B X H  6,98 x 2,2 x 2,81 m

    Leeg gewicht 2.762 kg

    MTM  3.500 kg

    Bedden 1,97 x 0,8 m    1,95 x 0,75 m


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    15-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuw aanbod bij Dethleffs

    Een kampeerauto voor beginners.

    In periodes van reisbeperkingen voor hotels en pensions ontdekken steeds meer mensen kamperen als aantrekkelijke reisoptie. Beginnende kampeerders en mensen die de overstap maken naar kamperen vinden bij Dethleffs meteen een alternatief: een voordelige camper van goede kwaliteit met een reisklare uitrusting, de Dethleffs Just Go. Het nieuwe model op basis van de Ford Transit gaat vanaf eind juni 2022 bij de Dethleffs-dealers in première.

    Het stijgend aantal registraties van campers weerspiegelt het aantal kampeerders dat voor het eerst reizen met een camper ontdekt. Maar net voor starters is de keuze van het juiste model en van aangepaste uitrusting vaak moeilijk. Dethleffs komt nu tegemoet aan de vraag naar een voordelige en tegelijk reisklare camper met een nieuwe, betaalbare serie en biedt vanaf eind juni 2022 de nieuwe Dethleffs-serie Just Go.

    De halfintegraal onderscheidt zich door een erg aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, zowel voor de basisvariant met omvangrijke basisuitrusting als in de uitgebreide variant met Comfortpakket. Als basisvoertuig gaat Dethleffs bij de Just Go voor de Ford Transit. Het omvangrijke startpakket omvat in de basisuitvoering al een EcoBlue-dieselmotor van 96 kW (130 pk) met voorwielaandrijving en een uitgebreide comfort- en veiligheidsuitrusting. De standaarduitrusting omvat o.a. cruisecontrol, verwarmbare, elektrisch instelbare buitenspiegels en een digitale DAB+-autoradio met afstandsbediening op het stuur evenals talrijke hulpsystemen, zoals noodremassistent, hill-holder-, zijwind- en hulpremsysteem. Voor extra comfort tijdens de rit zorgen de draaibare, in hoogte en helling instelbare pilotenstoelen met twee armsteunen.

    Dynamisch buitendesign van de Dethleffs modeljaar 2022

    Zoals de naam al doet vermoeden, is de Just Go afgeleid van de populaire Dethleffs-camperserie voor starters Just – met enkele kenmerkende verschillen. De Just Go krijgt een nieuwe kap boven de cabine, die past bij de cabine van het basisvoertuig Ford Transit. Het design van de zijkant met de voor Dethleffs kenmerkende, dynamisch golvende lijn onder de ramen, doet onmiskenbaar denken aan de actuele serie Just. De achterkant van de Just Go wordt echter gesierd door een nieuw ontworpen, mooie achterbumper, die optisch doet denken aan de bumper van de nieuwe Premium-integraal Dethleffs XL I. Zo past de buitenkant van de Dethleffs Just Go draadloos in het design van het modeljaar 2022 bij Dethleffs.

    Drie indelingen op de markt

    De halfintegraal Just Go wordt in juni 2022 op de markt gebracht met drie indelingen en twee uitvoeringsvarianten. De korte T 6815 EB beschikt over eenpersoonsbedden achterin en een L-vormige keuken in het midden, tegenover de badkamer. Hierbij is optioneel een vijfde zitplaats mogelijk. De langere T 7055 is beschikbaar in een versie met eenpersoonsbedden (T 7055 EB) of met een in hoogte verstelbaar, centraal queensbed achterin (T 7055 DBL). Beide lange modellen pronken bovendien met een ruime badkamer met afzonderlijke douche, die van de woonruimte gescheiden kan worden.

    In de basisstructuur van het interieur is de overeenkomst met het zustermodel Just goed zichtbaar, maar de Just Go combineert lichte, houten meubels met fijn gestructureerde wanden in grijs vilt-optiek en trendy donkergrijze bovenkastkleppen, greeploos en met Softclose-technologie. In overeenstemming daarmee bieden de stofferingen ‘Ravello’ en ‘Salerno’ nieuw, qua kleur bij elkaar horend textiel, het laatste voorbehouden als deel van het Comfortpakket.

    De zitgroep is bij de modellen met eenpersoonsbed T 6815 EB en T 7055 EB in de basisuitrusting uitgevoerd als halve dinette met tafel aan de wand. In de uitvoeringsvariant met Comfortpakket bevatten beide modellen een L-zitgroep met vrijstaande tafel. Het model T 7055 DBL met tweepersoonsbed beschikt over een zitbank langs beide zijwanden en tussenin een vrijstaande tafel.

    Twee uitvoeringsvarianten vereenvoudigen de keuze

    Om voor starters de keuze te vereenvoudigen, biedt Dethleffs voor de nieuwe Just Go slechts een overzichtelijk aantal opties. De omvangrijke basisconfiguratie omvat bijv. al de opbouwdeur met hor, cabineverduistering en matrassen van 150 mm dik op vast ingebouwde bedden. In de indeling T 7055 DBL behoort zelfs het in hoogte verstelbare queensbed tot de standaarduitvoering. De garage beschikt standaard al over een vloer met antislipvloer en nieuwe, soepele draai-spansluitingen.

    De uitvoeringsvariant Comfort voldoet aan de eisen voor meer woon- en rijcomfort. Naast extra uitrusting voor het basisvoertuig, zoals een koplampassistent, regensensor en airco, beschikt het Comfortpakket o.a. over een dakraam in de cabine en een raam in de toegangsdeur, een hef-kanteldakluik van 70 cm lang boven de zitgroep, vouwverduistering in de cabine, de mogelijkheid om de eenpersoonsbedden om te bouwen tot tweepersoonsbed en een tweede garageluik. Het Comfortpakket omvat ook de indirecte verlichting Light Moments. 

    Voor beide versies is bovendien een assistentiepakket met meer veiligheidsassistenten verkrijgbaar. Dankzij het optionele wintercomfortpakket wordt de Just Go een absolute specialist tijdens de winter, die ook in ijskoude omstandigheden een prima wooncomfort biedt, zonder risico dat de waterinstallatie bevriest.

    Daarnaast kan de camper voor een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding een persoonlijke touch krijgen dankzij opties, zoals een sterkere motor van 118 kW (160 pk), automatische versnelling, trekhaak, elektrische vloerverwarming, zonnepaneel of een elektrisch bedienbaar hefbed boven de zitgroep.

    De voertuigen zijn naar verwachting eind juni 2022 te zien bij de dealer. 

    Over Dethleffs

    “Niet zonder mijn familie!” besloot Arist Dethleffs in 1931. Hij bouwde toen de eerste caravan van Duitsland, die hij toen nog ‘woonauto’ noemde, omdat de fabrikant van skistokken en zwepen zijn gezin tijdens lange dienstreizen bij zich wilde hebben. Het begrip ‘vrije tijd’ kenden toen slechts enkelingen, gezinsvakantie was een privilege en het toerisme stond nog in de kinderschoenen. Met de uitvinding van de Dethleffs-caravans begon een nieuw tijdperk, vooral voor de onderneming, die zich op een bepaald moment volledig aan de productie van caravans en later ook van kampeerauto’s wijdde. 

    De pioniersgeest van Arist Dethleffs is ook tegenwoordig nog in de onderneming merkbaar: in de permanente verdere ontwikkeling van series, in talloze innovaties en natuurlijk centraal in het campingverhaal: het gezin. Van meet af aan is het bedrijf nauw verbonden met de plaats Isny im Allgäu. Door zijn engagement als ‘vriend van het gezin’ blijft het merk zich concentreren op zijn kerntaak. 

    In Isny worden naast campers en caravans van het merk Dethleffs onder andere ook camper vans en urban campers voor de merken Pössl en Crosscamp ontwikkeld en geproduceerd.

    . Meer informatie is beschikbaar op www.erwinhymergroup.com.












    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarheen ?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    05-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe Laika Ecovip reeks

    Laika Ecovip 600

    De camperbussen van Laika werden enkel gemaakt als instap modellen. Gezien het succes bij veel andere merken heeft de fabrikant een luxere zwerfauto op de markt gebracht. Zoals hun grotere broers kregen ze ook de naam Ecovip. om te beginnen zijn er drie uitvoeringen op Fiat Ducato. De compactste is de 5,41 m lange versie, voor de grootste uitvoering is de 636  genomen. Om de concurrentie aan te gaan besteden de Italianen  vooral aandacht aan het interieur, iets waar ze sterk in zijn.

     We bekeken de middelste, de 5,99 m lange Ecovip 600. De eerste blikken in het interieur vielen best mee. Veel licht door de ramen en dakvensters met zwarte omlijstingen maken er een knap en modern interieur van. De indruk zet zich verder door met donkere vlakken, crème kleurige kussens en witglanzende deuren te werken. Opvallend zijn de keurig afgewerkte meubelen.

    De fabrikant koos voor een klassieke indeling met achterin een dwars opgesteld dubbel bed. Aansluitend langs de linkerkant van de wagen een ruim bemeten badkamer gevolgd door de zitgroep. Daar tegenover is de keuken en een kleerkast. Voor de dubbele zitbank zijn zeer comfortabele kussens gebruikt, met hoofdsteunen en veiligheidsgordels. Minder gebruikelijk is de aan de wand bevestigde samen plooibare tafel die tijdens de ritten tegen de wand kan plooien. Voor sommige zal dat een aangenaam gevoel geven tijdens het rijden. Zonder vaste poot en opengeklapt is de tafel geen toonbeeld van stabiliteit. Dus een beetje oppassen met soep en koffie in borden en tassen. Alles heeft zowat zijn voor- en nadelen.

    Knap doordacht is de badkamer van de Ecovip 600. De naar buiten draaiende lamellendeur is alvast ongewoon, maar wel plaats besparend. Zo is er voldoende plaats voor de benen als je op het wc zit. Om te douchen draai je de wand met het wasbakje over de wc. Op die manier  bekom je een aanvaardbare douche cel, hoewel de stahoogte voor een aantal zwervers nogal krap zal zijn.

    De in donker hout decor uitgevoerde keuken heeft drie ruime laden, aan de linkerzijde een opklapblad om de werkoppervlakte wat te vergroten. Daar zijn nog een paar open bergvakken. Voor het kleinere keukengerief is er plaats in de bovenkast. In het wat lichter gekleurde aanrecht zijn 2 kookvuren en een spoelbak met een kanjer van een waterkraan. Een 90 l compressor koelkast is hoog naast de keuken geplaatst en zeer gemakkelijk toegankelijk. Om bij de kleerkast eronder te geraken moet men zich bukken om er iets in te leggen of uit te halen.

    In de slaapkamer achterin zijn de wanden met leder bekleed. Zeer chick het nadeel echter is dat het bed iets korter wordt. Comfortabel slapen doet men zeker op de 12 cm dikke matras gedragen door een lattenbodem. Rondom zijn bovenkasten met lichte deurtjes. Onder het vast dubbelbed is een grote bergruimte met een schap zodat ze meer bagage kan bevatten. Aan licht bij avond is er de Ecovip 600 geen gebrek, zowel sfeerverlichting als wit licht waar nodig is.

    Winterkampeerders mogen gerust zijn. Vloer en dak zijn met hoogwaardig waterafstotend XPS schuim geïsoleerd.  Schuif- en achterdeuren zijn eveneens geïsoleerd en de watertank is verwarmd. Deze laatste zijn wel een optie.

    Lailka biedt optioneel nog enkele pakketten  aan voor een interessante prijs. Zo kam men ook een ook een krachtigere motor en automaat bekomen.

    De Ecovip camperbussen hebben een schitterend en modern interieur met enkele spitsvondige ideeën. Een prachtige en comfortabele zitgroep zal de vakantiegangers zeker aanspreken. Wil men een groter bed kan de zwerfauto besteld worden met een hefdak waarin het bed 2,0 m lang is.

    Technische gegevens

    Basisvoertuig    Fiat Ducato LH2

    Motor   Turbo diesel 140 pk 

    6 gangversnellingsbak.

    Rijklaar  2.850 kg (afhankelijk van het type en de toebehoren.

    MTM  3.500 kg

    L X B X H   5,99 x 2,05 x 2,7 m

    Bed achterin  1,84  x 1,5/1,35 m

    Bed in hefdak  2,0 x 1,35 m (optie)

    Meer informatie www.laika.com

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    01-05-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Knaus BoxDrive bekeken

    Knaus BoxDrive 600 XL RM

    Knaus biedt zijn camperbus BoxDrive aan op MAM TGE ook als 600 XL met verhoogd dak en hefbed.

    De fabrikant uit Jandelsbrun bouwt een aantal compacte zwerfauto’s in een MAM TGE bestelwagen. Het is een stevige wagen net zoals de VW Crafter en wordt in Polen gefabriceerd.

    De nieuwe BoxDrive 600 XL van Knaus is een opmerkelijke verschijning. Dat ligt vooral aan de 3,09 m hoogte. In plaats van de lagere BoxDrive 680 ME heeft de 600 XL een verhoogd polyester dak met daarin een 1,85 x 1,24 m groot bed voor 2 personen, zodat in deze wagen 4 zwervers hun bedje kunnen spreiden.

    Indien men het dakbed niet nodig heeft kan men de 600 XL bestellen zonder bed en heeft men een stahoogte van 2,25 m, zeker niet mis voor grote zwervers. Het levert echter geen prijsvermindering op. Aan het interieur veranderd er weinig. Achterin is een tweepersoonsbed van 1,94 x 1,42/1,25 m dwars opgesteld.

    De matrassen liggen op een houten lattenbodem met aluminium kaders die men gemakkelijk kan verwijderen of wegkantelen. Zo bekomt men een bergvak tot tegen het dak. De natte cel bevindt zich tussen de zitgroep en het bed. Links is het wastafeltje met er tegenover een draaibaar wc. Uitgevoerd als een soort aanbouw is vooraan een ronde douchecabine die buiten gebruik het sanitair afsluit met de samen gevouwen delen van de ronde acrylglazen deur.

    Vier aflopen zorgen voor het ledigen van de douchebak. Om niet over de douchebak te struikelen legt men er een deksel op in het zelfde materiaal als de vloer van de woonkamer. Bij middel van een elektronisch snufje kan men het sanitair in verschillende kleuren laten verlichten.

     Een dieselverwarming Truma CD brengt warmte in het interieur. Tussen keuken en bed is een smalle kleerkast, handig om er één of twee jassen in te hangen. In het aanrecht van de keuken zijn 2 kookvuren en een vierkante spoelbak. Men kan de kookvuren afdekken met een glazen plaat. Omdat het meestal om een koppel gaat is de keuken groot genoeg voor het gerief.

     Handig is de 69 l koelkast met links en rechts opendraaiende deuren. De zitgroep geschikt voor drie personen gebruikt de cabinezetels en een wat smalle zitbank met kopsteunen en veiligheidsgordels. Onder de aan de wand bevestigde tafel hebben benen en voeten vrij spel omdat er geen tafelpoot aanwezig is.

    Samengevat

    Knaus BoxDrive 600 XL komt het leger van buscampers vervolledigen met een degelijk maar nog weinig gebruikt MAN TGE basisvoertuig. Met een verhoogd dak en ingebouwd bed kunnen er vier zwervers comfortabel slapen. Tijdens een wintervakantie moet men wel wat rekening houden met weinig levensruimte.

    Technische gegevens.

    Basisvoertuig MAM TGE

    Motor Turbo Diesel 130 pk

    MTM  3.500 kg

    L X B X H   5,98 x 2,04 x 3,09 mDakbed  1,85 x 1,24 m

    Bed achterin   1,9 x 1,42/1,25 m

    Meer inlichtingen www.knaus.com


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen

    Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Archief per maand
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!