Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL COMAIR 5191 (vervolg)
    Volgens de eerste meldingen is het reeds geweten waarom het ongeval gebeurde maar dat is de manier dat de MEDIA zijn nieuws wenst intresant te brengen hoor.

    Ik heb in 1972 de BASIC ACCIDENT INVESTIGATORS ICAO gevolgt en toen was de aandacht vooral op de TECHNISCHE aspecten en PROCEDUREN sederdien gaan men veel verder onderzoeken naar wat we de HUMAN FACTORS noemen.
    Om zodoende inzicht te krijgen waarom dat dit mogelijk was.

    Ik heb een mijner vrienden bij de NTSB welk mij melde dat ik geen initieel verslag moet verwachten binnen de 12 maanden; er zal wel een temporary factual notification beschikbaar zijn maar zonder vermelding der mogelijke redenen.

    HOE KUNNEN WE DAT IN DE TOEKOMST VERMIJDEN ????? is de vraag die we moeten oplossen.

    29-08-2006 om 08:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL op KEIHEUVEL
    Men wees er ons op dat de piloot TIM PIETERS 41 jaar was en gezagvoeder bij KLM hij laat een vriendin en 2 dochters achter.

    Met  Dank voor deze mededeling

    28-08-2006 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL USA (vervolg)

     Heel wat informatie over het ongeval wijst er op dat de piloot trachte op te stijgen op een te korte  niet geschikte baan ??

     Nu is de vraag waarom maakte de piloot zulke vergissing, was er haast bij het opstijgen of verkeerde documentatie gebruikt en waarom zag geen der beide piloten deze vergissing ???

    Was er mischien vermoeidheid in het spel  en had hij reeds te veel gevlogen???


    Dit vraagt natuurlijk nog een grondig achtergrond onderzoek, welk wel tot 12 maand kan duren vooralleer alle gegevens bekomen zijn en uitgezocht !!

    Een der USA colega's wees mij op   http://asrs.arc.nasa.gov/                     AUGUSTUS 2006 nr° 320

    De bedoeling van dit onderzoek is om te vinden waarom dit ongeval zich voordeet om te vermijden dat er nog gelijkaardige ongevallen gebeuren.

     De USA heeft de laatste 5 jaar geen enkel CAT ongeval meer gehad het laatste was in NOV 2001

    28-08-2006 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEETING in ANTWERP CITY
    For the planned DINNER MEETINGS do we sugest in the center of ANTWERP to use the   www.WILDE-ZEE.BE  (closed on monday)

    Niet ver van DE GROTE MARKT en achter de GROENPLAATS zie uitleg op de webside.

    Pleas confirm us ASAP your selected day

    28-08-2006 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL USA (vervolg)

    Hoe vermijden wij de verkeerde baan te gebruiken!!

     Bij het klaarmaken voor het opstijgen is er een TAKE-OFF briefing waarbij de gegevens van de baan worden vergeleken let de nodige afstand om op te stijgen in functie van het vliegtuig gewicht, temperatuur,elevatie van het vliegveld , de heersende luchtdruk en de wind sterkte en richting.
    Hier is ook inbegrepen een nazicht van de aanduiding van het magnetiosch compas en de gyroscopische richtingsannduider.

    Dit zijn standaart proceduren die de CREW telkens uitvoert bij het opstijgen

    dit wordt uitgevoerd met een CHECKLIST om niets over het hoofd te zien!!

    Ik hoop dat dit uw vragen beantwoord zoniet stel maar bijkomende vragen hoor.

    28-08-2006 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL USA
    Wat betreft het ongeval in LEXINGTON in KENTUKY in de USA  met N431CA  van COMAIR 5191 verwijs ik naar:  WWW.AIRDISASTER.COM   welk een intieele informatie geeft.

    28-08-2006 om 06:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DECEASED
    I recieved on Saterday 26 August a E-mail informing me thad FRANCOIS LAMOUREUX on the age of 59 died in Bordeaux due to cancer.

     Mr LAMOUREUX has been a long active EUROCRAT  who has been the DG og DG-TREN of the EC  after his asigment   with JACQUES DELORE  and I was regular involved with hem and his team on behave of IAOPA concerning GENERAL AVIATION & AERIAL WORK aspects.

    Some of you also may have had contacts with hem in the EU proces

     I like to send my condalecense to his family

    27-08-2006 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STATISTICAL INFORMATION
    I receive a number of E-MAILS requesting information about the evolution of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK at EU level, for this can you collect information via:

     WWW.IAOPA.ORG

    Go to: INFORMATION

    Go to: STATISTICAL REPORT  23th WORLD ASSEMBLY

    if not giving your satisfaction you may contact me via:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-08-2006 om 13:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER
    Een aantal E-MAILS vragen mij verklaringen over het weder??

    Als kandidaat PILOOT krijg je een basiscursus over het weder en vooral gericht op het gebruik van de weerkaarten en berichten  en het gebruik van de voorspelingen!!

     Met de jaren doe je natuurlijk een ervaring op met de beoordeling der voorspelingen.

     Voor een VLUCHT vragen wij een ROUTE of FLIGHT FORECAST vooraf aan en gaan die ophalen een 60 a 90 minuten voor het voorziene uur van opstijgen, tevens bekijken we dan de METARS( waarnelingen op luchthavens) en ook de TAF( voorspellingen voor de luchthavens) en hieuit bepalen we of de vlucht kunnen uitvoeren.
    Er is een duidelijk verschil van mogelijke weersomstandigheden tussen een IFR vlucht of een VFR vlucht., tevens heeft de aard van het luchtvaartuig en zijn uitrusting een rol te spelen alsook de ervaring en vergunning en bevoegdheden van de PILOOT(of PILOTEN).
     Zo een voorspelling blijft maar geldig voor 120 minuten en soms 60 minuten van de voorziene opstijgtijd.

    Voorspelingen zo we die op de TV zien zijn voor ons slechts een vage aanduiding en volgens onze ervaring praktisch onmogelijk om nauwkeurig te zijn.

    Het is ook daarom dat grote industrien en evenementen beroep doen op een weerkundige om hen te begeleiden.

    25-08-2006 om 13:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE bekomen
    Een aantal VRAGEN en TOELICHTINGEN over de LUCHTVAART werden reeds sedert 28/04/2005 in mijn BLOG behandelt en kunt u terugvinden door in de linkerzijde een titel in te voeren onder    #ZOEKEN IN BLOG.#

     Als u het niet vind stuur me dan terug een E-MAILTJE

    25-08-2006 om 10:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRHOSTESS
    Bekwam in het verleden veel vragen over het beroep van AIRHOSTESS en verwees naar de opleidingsmogelijkheden.

     Een de BLOGGERS verwees mij naar een artikel in de KNACK van 23-29/08/2006 n° 34 naar de COLUMN van TESSA VERMEIREN  met de titel:

                        DE GLAMOUR IS GAAN VLIEGEN
    welk een zeer goed  en realistisch overzicht geeft van de evolutie van dit (droom) BEROEP van vele jonge meisjes !!!!

    Zie ook in het FORUM ;----------> NIEUWS  naar :
       
                   CABINEPERSONEEL in de LUCHTVAART

    25-08-2006 om 10:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERFLIGHT PERMITS
    I receive request concerning the need of OVERFLIGHT PERMITS for ROMANIA.

    Normaly for GENERAL AVIATION there are acording ICAO no OVERFLIGHT PERMITS required !!!!

     But I received some non official  information thad some country are now due to the SECURITY raisons  IMPOSING OVERFLIGHT PERMITS ??


     I sugest you conact: IAOPA op AOPA ROMANIA see info on : 
    WWW.IAOPA.ORG

    25-08-2006 om 05:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN dit INIATIEF A.U.B
    Een onzer BLOGGERS maakt een moeilijke periode door en kan wat steun gebruiken !!

    http://blog.seniorennet.be/wijsneusje/

    24-08-2006 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Normaal ben ik dit WE in de voormiddag aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN:

     ZATERDAG van 10:00 u tot 12;00 u local
     ZONDAG van 09.00 tot 11;00 u local

    Een afsrpaak per E-mail is aangeraden

    24-08-2006 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONING 2006 te SINT NIKLAAS
    Enkele E-MAILTJES melden mij dat zij mijn E-MAAIL niet kunnen openen darom verwijs ik hier oon naar:  WWW.SINT-NIKLAAS.BE waar het programma en informatie ook beschikbaar is.

    24-08-2006 om 11:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden DONDERDAG 24 AUGUSTUS om 0800 UTC of 10:00 local ben ik weer eens bijgewerkt op het FORUM,BLOG,en E-MAILTJES.

    Enkele onderwerpen bekomen via FAX moeten og uitgewerkt worden en wacht op antwoorden van de EU INSTITUTIONS en HQ EUROCONTROL experts

    Ik heb alle vragen weer beantwoord en indien u geen reactie hebt gekregen dan betekend dat uw e-mail verloren is gegaan via de SPAM

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-08-2006 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA (vervolg) new NPA 14-2006 URGENT REACTION REQUIRED
    A very important NPA is avaible for consultation for ALL the other AIRSPACE USERS than the CAT(COMMERCIAL AIR TRANSPORT) their future from the smallest to the largest AIRSPACE USER .

     Comments to be introduced before 10 OCTOBER 2006

    see  WWW.EASA.EUROPA.EU/HOME/RM_NPA_EN_HTML


    of indien gewenst in een de 20 gebruikte talen vervangt men de EN !!!!

    24-08-2006 om 09:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLOONING 2006 te SINT NIKLAAS
    Het programma van BALLOONING 2006 is nu beschikbaar voor 1,2 en 3 september en heb het verzonden aan degene die er naar vroegen via E-MAIL.

     Ik hoop dat ik niemand vergeten ben??  zoniet stuur me snel een E-mailtje

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-08-2006 om 08:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TUPOLEV-154 ongeval 22/08/2006
    Wat betreft het ongeval welk gisteren in het nieuws melding werd gemaakt in UKRAINIAN  werden de beide ZWARTE DOZEN gevonden welk de informatie van de vlucht en de radioverbindingen en gespreken in de cockpit registreren.

     Het vraagt echter tijd om al de gegevens grondig te onderzoeken in uitvoering van ICAO ANNEXE 13 met als doet te trachten wat de oorzaak is en zodoende aanpassingen of voorschriften te voorzien om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden.

    Het bepalen van wie er verantwoordelijk kan worden gesteld is niet de taak van het ICAO onderzoek.

     Gegevens kunnen maanden op zich doen wachten gezien alles grondig moet worden onderzocht.

     Elk ongeval is er één te veel maar gelieve dit te plaatsen  in de context dat er heden dagen zijn dat er 28.000 vluchten enkel in het EUROPESE LUCHTRUIM plaats vinden???


     Ik weet niet wat de kansberekeningen geven ???, maar het gevaarlijkste deel van de vlucht is de rit met de wagen van en naar de LUCHTHAVEN

    23-08-2006 om 20:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CFMU/EAD
    I receive many request foe information on AERODROME's.

     For this I ame advising the following channels:


     WWW.EUROCONTROL.INT  CFMU/EAD  free subscription

     WWW.NAV2000.COM

    23-08-2006 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!