Ik een kort lontje??? Wie, ik ??? Neen, echt niet!!!
Maar op de één of andere manier halen die nutsbedrijven ( Electriciteit, Belgacom enz) toch altijd het 'beste' in mij naar boven als ik ze moet opbellen. Vooral de magische woorden 'alle medewerkers zijn momenteel bezig, blijf aan je toestel en we beantwoorden dadelijk uw oproep' doen wat dat betreft wonderen.....
Ik blijf geduldig wachten bij een slaapverwekkende muziek, het gaat lang goed........ heel goed maar dan......
.
na 5 of 10 minuten wachten, ik weet het niet meer want wachten duurt altijd lang..,nog steeds geen gehoor dan maar heel voorzichtig de telefoon terug ingelegd en
inderdaad Kaboem!!!!
Komt dat bekend over of heb ik dan toch een kort lontje???
Reacties op bericht (4)
24-03-2009
Oh , wat herken ik dat goed!!
En als ik in de wachttijd word gezet houd ik heel nauwkeurig de klok in de gaten. Scarlet, die kunnen er ook wat van. Daar is 20 minuten wachttijd niks abnormaals en dan ben je nog steeds niet aan de beurt en leg je van ellende neer, vergezeld van de nodige krachttermen. Of driemaal per week van eenzelfde firma aanbiedingen via de telefoon, ofschoon ik de eerste maal reeds gezegd heb dat ik geen interesse heb. Heb hen dan gevraagd of ze eigenlijk met elkaar praten op de in firma. Hoezo mevrouw?? Dat had ik zo uitgelegd en wonder boven wonder, geen telefoontjes meer. Heb me ook laten inschrijven op de Robinsonlijst en alle firma's die daarbij zijn ingeschreven, bellen je niet meer. Dat scheelt al een beetje! Warme groet. Michelly
24-03-2009 om 23:41
geschreven door Michelly
Iedereen raak al eens geïrriteerd...
.... maar met dat angelsaksische systeem van klantensupport is het bijna onvermijdelijk soms dat men zoiets tegenkomt. maar uiteraard is het wel enerverend als je daar aan het wachten bent. dus als men het goed bekijkt .....kan men dan nog spreken van klantvriendelijkheid en of goeie customer-support? nieuwe tijden zeker?
24-03-2009 om 19:33
geschreven door Amor Fati
..
Als je spreekt van geduld...ik heb geduld...maar ik bel ni graag,tegen dat ze het me uitgelegd hebben,ben ik van ambetantigheid alles al vergeten,hihi
dromen over iemand die je wilt zijn is voorbijgaan aan wie je bent! Knuffelkus van Lipske!
24-03-2009 om 11:47
geschreven door hotlips
Hi Natoken
Ik heb altijd het gedacht dat men aan de andere kant van de lijn ons geduld op proef stelt en wreed hard begint te lachen wanneer we na tergend lang wachten ontmoedigd de hoorn opleggen. Maar daarstraks heb ik wraak genomen en heb ik gelachen! Ik kreeg voor de honderdduizenste keer weer een oproep van een firma die diepvriesproducten verkoopt en aan huis brengt. Steeds liet ik vorige keren snel weten dat ik geen interesse heb, maar ik vrees dat ze dit niet zo begrepen hebben. Dus speelde ik het spelletje mee en liet de enthousiaste dame haar hele rimram afhaspelen. Tenslotte zijn het niet mijn centen die verspild worden, dacht ik. Ondertussen was ik gemoedelijk aan het bloggen. Uiteindelijk liet ik vriendelijk weten dat ik van hun diensten geen gebruik wenste te maken. En weet je wat? Die dame smeet nijdig de hoorn op!!! Nu jij weer.