Inhoud blog
  • Winter
  • De nieuwe Dethleffs 2026 Een nieuw modeljaar, nieuwe mogelijkheden: ook in 2026 brengt Dethleffs weer een frisse wind in het reizen op vier en twee wielen. Van voordelige instapmodellen met complete uitrusting tot de eerste Dethleffs-kampeerauto met vie
  • De schrik van de fietsers
  • Nieuwe motorfietsen
  • Camping in Düsseldorf
  • Dethleffs met gunstigere prijzen voor 2026
  • Een oude brug
  • De nieuw Transporter voor werk en vakantie
  • Op weg
  • Vakantie
  • Veel nieuw bij Hobby
  • zwerfauto met hefdak
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Startpagina !
    Startpagina !
    Archief per maand
  • 11-2025
  • 10-2025
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Archief per maand
  • 11-2025
  • 10-2025
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Zwerfautoclub Regio Antwerpen
    Samen op stap
    11-08-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goed om weten

    Het nieuwe exterieurdesign van de Carthago chic e-line: dynamisch en elegant tegelijk

    Typisch chique e-line: ruim woongedeelte, enorme opbergruimte

    Carthago chic e-line: het veelzijdige programma

     

    Kampioen van zelfvoorziening, bekroning van de Carthago Liner-klasse – er zijn veel termen die de Carthago chic e-line beschrijven en omringen. Ze zijn meestal gebaseerd op comfort, exclusiviteit en elegantie, waarbij de nadruk wordt gelegd op de grote ruimte voor reizigers en bagage en het hoge laadvermogen. Nu blijft het wiel draaien: de chic e-line van het Mercedes-Benz Sprinter-basisvoertuig krijgt voor modeljaar 2025 een volledig nieuw exterieurdesign. De nieuwe vintage van de chic e-line met ster ziet er even vertrouwd uit als typisch voor het merk, maar doet niet denken aan de vorige modellen en de Carthago-broers en zussen op de Fiat Ducato, evenals de chic s-plus en liner-for-two op de Iveco Daily ziet er oud uit - en vertegenwoordigt toch een merkbare stap voorwaarts.

    Het nieuwe gezicht van de Carthago chic e-line: dynamisch en elegant tegelijk

    Het opvallende kenmerk van de Carthago chic e-line nieuwe generatie op de Mercedes-Benz Sprinter is het volledig opnieuw ontworpen frontmasker van de integrale campers. Het brengt de bekende designtaal van de chic e-line krachtig over naar de toekomst. Het centrale kenmerk is opnieuw het zeshoekige radiatorrooster, maar nu in een verder ontwikkelde vorm met vijf opvallende drievoudige dwarsbalken. Niet te missen in het middengedeelte is de nieuwe, zelfbewuste C-branding van Carthago in plaats van het voorheen gereserveerde merkteken. Het radiatorrooster gaat zijdelings over in de koplampbehuizingen met led-dagrijverlichting en de exclusieve Carthago full-led-koplampen. Onder de koplampen onderstrepen designelementen links en rechts, elk met twee geïntegreerde dwarsbalken, de krachtige uitstraling. Ze verbreden de voorkant optisch en zorgen ervoor dat de campers krachtig op de weg staan. De bumperspoilerlippen vormen een gesloten eenheid met de nieuwe, dynamisch gevormde wielkastafdekkingen.

    De grote voorruit van de chic e-line zorgt voor het beste zicht, zowel op het platteland als bij verkeerslichten. De gebogen ruit is naadloos glad en daardoor gestroomlijnd in het boegmasker geïntegreerd en gaat vloeiend en aerodynamisch gunstig over in het dak. Aan de zijkanten wordt hij omlijst door grijze A-stijlen. In tegenstelling tot eerdere modellen hebben deze pijlers nu een krachtige, hoekige vorm aan de onderkant van de boeg. Visueel lijken ze de koplampen te dragen. Bovenaan zwaaien ze elegant het dak in. Samen met de getinte zijruiten en donkere emblemen heeft de Carthago chic e-line op Mercedes-Benz een moderne, harmonieuze en krachtige uitstraling in de stijl van het vizier van een motorhelm.

    Een Carthago is vanuit elk perspectief een aantrekkelijk gezicht. Dat geldt in het bijzonder voor het nieuwe design van de chic e-line: het radiatorrooster, de koplampen en de nieuwe exterieurgraphics met een strakke sierstrip in donkerrood en antraciet op de zijwand vloeien in elkaar over en vormen zo een harmonieus geheel met een ontwerp uit één stuk. 

    Typisch chique e-line: ruim woongedeelte en enorme opbergruimte

    De typische kenmerken van de chic e-line zijn niet veranderd, waarbij de voortdurende ontwikkeling hem tot een rolmodel in zijn klasse maakt. Zo is er het ruimtelijk concept van de woonverdieping met de extra grote woonkamerhoogte van 2,11 meter. De unieke dubbele bodemkelder met enorme bergruimte. Na het openen van de poort naar de achtergarage en alle toegangspanelen blijkt het meer een opslagruimte dan een opslagruimte te zijn. Grote zoet- en afvalwaterreservoirs. En de Alde-warmwaterverwarming in combinatie met het Carthago cabinethermoconcept. Het basisvoertuig is de Mercedes-Benz Sprinter of de Fiat Ducato. Beide met een AL-KO verlaagd chassis. En dan is er nog de Carthago chic e-line XL met brede tandemachteras. Hij vervult zelfs de grootste wensen op het gebied van ruimtecomfort en laadvermogen. Het spreekt voor zich dat de chic e-line in alle opzichten overeenkomt met het Carthago-DNA.

    Carthago chic e-line: het veelzijdige programma

    De Carthago chic e-line bestrijkt een breed spectrum, van het ongeveer acht meter lange model I 50 LE tot de bijna negen meter grote I 64 XL QB. Alle modellen zijn leverbaar op Fiat Ducato of Mercedes-Benz Sprinter, elk met een AL-KO verlaagd frame. Dit komt neer op twaalf individuele modellen met zes plattegronden. De versies met een ster hebben het nieuwe gezicht als “nieuwe generatie”. Met zijn elegante uiterlijk harmonieert het interieur van de stijlwereld linea chiara met het meubeldecor Noce Fino in combinatie met bovenkastfronten in hoogglans ivoor. Als alternatief biedt Carthago de stijlwereld linea nobile aan. Het bijzondere zijn de keukenfronten in tweekleurige look, hoogglans ivoor en lotuswit.

    Als een combinatie van bijzonder hoge trekkracht en royaal trekvermogen gewenst is, heet het alternatief de Carthago chic s-plus op Iveco Daily met achterwielaandrijving, maar verder grotendeels identieke eigenschappen.


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    30-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achter de koolzaadbmoemen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    29-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.An de brug
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    26-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huis met bloemen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    21-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caravan Salon Düsseldorf 2024
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Düsseldorf wordt tien dagen lang de internationale hoofdstad van de mobiele vrijetijdsbesteding


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alpenzicht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    18-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tijdig een slaapje doen

    7 Belgen op de 10 wisselen van bestuurder tijdens rit naar hun vakantiebestemming

    Andere goede gewoonte: 8 op de 10 bestuurders stoppen voor een dutje
    7 op de 10 Belgen rijden ’s nachts wanneer ze op vakantie vertrekken. Twee jaar geleden waren er dat nog 6 op de 10. Een lange reis moet je goed voorbereiden. De Belgische bestuurders nemen zeker hun voorzorgen als het gaat over het voorkomen van vermoeidheid achter het stuur. Meer dan 8 op de 10 chauffeurs stoppen om minstens één dutje tijdens de reis te doen. Daarmee scoren we ver boven het Europese gemiddelde. 7 op de 10 Belgen wisselen van chauffeur tijdens de reis. Dit zijn de bevindingen van een nieuwe Europese enquête van de Fondation Vinci Autoroutes, waarvan de resultaten vandaag door Vias gepubliceerd worden.
    Bijna 7 op de 10 Belgen rijdt 's nachts
    Op het eerste gezicht biedt 's nachts rijden een aantal voordelen, zoals minder verkeersdrukte, koelere temperaturen en een rustigere sfeer wanneer de kinderen slapen. Blijkbaar zijn heel wat Belgen overtuigd van deze voordelen, want 7 op de 10 bestuurders (67%) vertrekken 's nachts wanneer ze een lange reis moeten maken. Jaar na jaar stijgt dit aantal (twee jaar geleden was het nog 60%).
     
    8 op de 10 Belgen stopt om een dutje te doen
    De beste manier om vermoeidheid achter het stuur tegen te gaan is stoppen en een dutje doen. Meer dan 8 op 10 Belgen (81%) doen zo een dutje tijdens de reis. Het Europese gemiddelde is slechts 62%. Belangrijke bemerking is dat Belgische bestuurders sowieso pas pauzeren na gemiddeld bijna drie uur onderweg te zijn. De algemene aanbeveling is om elke twee uur te stoppen om zo de volledige aandacht bij het verkeer te houden. Tot slot wisselen bijna 7 op de 10 vakantiegangers (72%) tijdens de rit van bestuurder om de kans te geven aan de andere om uit te rusten. Dat is ook een effectieve manier om een optimale concentratie te behouden.
     
    1 op de 4 bestuurders had al eens het gevoel ingedommeld te zijn
    's Nachts rijden heeft het grote nadeel dat je vermoeider bent. Zo heeft 1 op de 4 chauffeurs (25%) al de indruk gehad dat ze tijdens de rit in slaap vielen en 1 op de 7 (14%) geeft toe dat ze (even) op de pechstrook zijn beland omdat ze ingedommeld waren. De vermoeidheid kan door een slechte voorbereiding nog groter worden. Bijna 8 op de 10 chauffeurs (79%) beëindigen hun voorbereidingen laat op de avond voor ze vertrekken. Het risico bestaat dan dat je rit een constante strijd tegen het in slaap vallen dreigt te worden, wat natuurlijk absoluut af te raden is.
     
    Enkele bijzondere verkeersregels in Europa
    Sommige verkeersregels verschillen soms van land tot land. In Frankrijk is het als bestuurder bijvoorbeeld verboden om oortjes te dragen om naar muziek te luisteren of te telefoneren. De boete daarvoor is 135 euro, zelfs op de fiets. Kinderen onder de 12 moeten een helm dragen tijdens het fietsen, of ze nu bestuurder of passagier zijn.
     
    Ook heel belangrijk: radarmelders (of applicaties die de controles van de politie kunnen aangeven) zijn verboden in Duitsland, Zwitserland, Ierland, Slowakije en Turkije.
     
    Als je fietsen meeneemt, let er dan op dat ze in Spanje en Italië gemarkeerd moeten worden met een rood-wit bord als ze achterop het voertuig zijn bevestigd.
    Ben je op vakantie in Zwitserland? Dan moet je niet alleen een gevarendriehoek hebben, maar deze moet ook binnen handbereik van de bestuurder zijn.

    5 tips voor een geslaagd dutje in de wagen
    Stop op een rustige, veilige plek.
    Drink een kop koffie voor je dutje. Het duurt ongeveer 20 minuten voordat cafeïne begint te werken en het voorkomt dus niet dat je even in slaap valt.
    Maak het jezelf comfortabel door je stoel half achterover te zetten.
    Beperk je dutje tot maximaal 20 minuten. Anders val je in een diepe slaapfase en heb je moeite om wakker te worden. Als je na 20 minuten wakker wordt, voel je de voordelen van de koffie.
    Voor je terug vertrekt, stap even rond en rek je uit.
    5 tips voor een vlotte reis
    Probeer goed uitgerust te vertrekken aan je vakantie. Vermijd dus om tot laat op de avond voor vertrek nog bezig te zijn met je voorbereidingen.
    De vakantie begint zodra je in de auto stapt. Leg jezelf geen verplichte aankomsttijd op: als je ontspannen rijdt, zal de reis sneller voorbijgaan.
    Vergeet vooral de basisregels niet: veiligheidsgordels voor alle inzittenden, ook degenen die slapen, respecteer de maximumsnelheid en natuurlijk geen alcohol drinken als bestuurder.
    Als je in de file terechtkomt, blijf dan kalm. Een woedeaanval kan je vakantie verpesten. Zie andere bestuurders als lotgenoten in plaats van als vijanden.
    Sla geen rustpauze over alleen omdat je er bijna bent: het risico op een ongeluk ligt 4x zo hoog in de laatste 100 kilometer.

    Meer info: VIAS Instituut


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    12-07-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor ieder die zich overal ter wereld thuis voelt

    CARAVAN SALON wordt het centrum van de caravaning-wereld


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Seine
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    21-06-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Adria op Mercedes-Benz Sprinter

    Adria Coral Supreme 670 DL

    Adria bouwt nu zijn nieuwe kampeerauto’s op Mercedes-Benz Sprinter. We bekeken de 7,7o m lange halfintegrale 670 DL met zijn modern interieur.

    Koetswerk

    De arbeiders van Adria beginnen met een 41 mm dikke bodemplaat met XPS isolatie en onderaan een hagelbestendige polyester laag op het laag AL-KO chassis te monteren. Zijwanden en dak zijn 31 mm dik. Zij hebben een aluminium buiten beplating terwijl het dak een hagelbestendige polyester bovenplaat heeft. Alles is zorgvuldig aan elkaar gelijmd en de overgang naar de stuurcabine is perfect afgekit. De buitendeur met centrale vergrendeling en venster is 0,60 m breed. Boven de stuurcabine is een uit de kluiten gewassen dakvenster. In de grote tweedeurige garage kan een stel fietsen mee op vakantie. Verankeringspunten zijn voorzien. Slim gevonden is een lade die ook langs het interieur bereikbaar is. In de zijwanden langs de buitenkant zijn achter luikjes verborgen aansluitingen voor gas, stroom en ook voor de cassette van het wc. Ramenvensters en de donkere stuurcabine maken van de Coral Supreme 670 vast een chique kampeerauto.

    Interieur

    Als indeling hebben de ontwerpers voor een bekende succesvolle opstelling gekozen. Enkele bedden achterin, zijzitbanken achter de stuurcabine keuken en badkamer zijn er tussen. Het verschil wordt gemaakt met de kleuren en de keurige afwerking. We zien donkere meubelen in houtdecor antraciet kleurige kussens en een wat  ongewone lichte kleur voor de vloer. Een kleurcombinatie die de moderne trend volgt. Achter de stuurcabine zijn zijzitbanken met een op één poot gedragen tafelblad dat kan samenklappen voor een gemakkelijke doorgang van en naar de commando cabine. Er kunnen 6 bewoners aan tafel zitten door de cabine zetels te draaien. Twee echter zullen elders een bedje moeten zoeken om te slapen. Als optie kan een hefbed geïnstalleerd worden. Een deel van de comfortabele zitbanken kan men ombouwen tot zittingen in de rijrichting met veiligheidsgordels. Aansluitend volgt de knappe tweekleurige  L-keuken. Het aanrecht in dezelfde kleur als het voorfront herbergt een grote spoelbak en 3 kookvuren met elektrische ontsteking. Er blijft nog een stukje over als werkblad. Onderaan is een oven en in de kast voldoende plaats voor keukengerief. In de donkere bovenkast met een lichte bodem kan nog materiaal. Die bovenkasten hebben stevige aluminium profielen, deuren zonder handgreep en gasveren om ze open te houden. Er is voldoende licht om in en om de potten te kijken. De gasafsluiters zijn snel bereikbaar achter een klep net onder het aanrecht. De koelkast staat aan de overkant.

    Tweedelige badkamer.

    Je zou voor het plezier naar de schitterend uitziende wc afdeling gaan. Hier ook weer een combinatie van een antraciet kleurige deur naast het venster. Het elegant witte waskommetje gedragen door een kast met donker houtdecor. Omdat een zwerfauto nu eenmaal niet zonder wielen kan is er een wielkast naast het draaibaar wc. Om het sanitair wat lichter te houden is de zijwand in licht materiaal gehouden. Tegenover het sanitair deel is de met een goed sluitende deur de douchecel.Wat al direct opvalt is de donkere bovenkast over de volle breedte van de slaapkamer. Het dakluik plus de 2 vensters zorgen voor voldoende licht en lucht. De kamerwanden zijn licht terwijl de zijwanden van de bedden donker zijn en de trap naar de bedden heeft lichte treden, aan kleuren geen gebrek. Een deel van het voeteinde kan omhoog klappen. Een elektrisch bediende uittrekbare kleerhanger komt zachtjes tevoorschijn. Weeral wat minder inspanning voor de bewoners.

    Samen gevat.

     De Adria Coral Supreme 670 DL heeft een mooi uitzicht. Het interieur volgt de moderne kleuren combinaties en is keurig afgewerkt. Hier daar nog een kleine fout die de fabrikant bij de volgende wagens zal oplossen.

    Technische gegevens

    Basis voertuig:Mercedes-Benz-Sprinter 417 CDI met laag AL-Ko chassis

    Motor: Turbo diesel 170 pk

    Automaat 9 versnellingen

    Gewichten:

    Rijklaar 3.745 kg (afhankelijk van de toebehoren.)

    MTM 4.500 kg

    Afmetingen LXBXH  7,69 x 2,3 x 2,9 m

    Bedden: 2 – 1,79 x 0,8 m

    Verwarming: Alde Compact 3030

    Meer info: www.adria.com


    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen
    17-06-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op reis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Categorie:Met de zwerfauto België en het buitenland verkennen

    Archief per maand
  • 11-2025
  • 10-2025
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 11-2025
  • 10-2025
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Archief per maand
  • 11-2025
  • 10-2025
  • 09-2025
  • 08-2025
  • 07-2025
  • 06-2025
  • 05-2025
  • 04-2025
  • 03-2025
  • 02-2025
  • 01-2025
  • 12-2024
  • 11-2024
  • 10-2024
  • 09-2024
  • 08-2024
  • 07-2024
  • 06-2024
  • 05-2024
  • 04-2024
  • 03-2024
  • 02-2024
  • 01-2024
  • 12-2023
  • 11-2023
  • 10-2023
  • 09-2023
  • 08-2023
  • 07-2023
  • 06-2023
  • 05-2023
  • 04-2023
  • 03-2023
  • 02-2023
  • 01-2023
  • 12-2022
  • 11-2022
  • 10-2022
  • 09-2022
  • 08-2022
  • 07-2022
  • 06-2022
  • 05-2022
  • 04-2022
  • 03-2022
  • 02-2022
  • 01-2022
  • 12-2021
  • 11-2021
  • 10-2021
  • 09-2021
  • 08-2021
  • 07-2021
  • 06-2021
  • 05-2021
  • 04-2021
  • 03-2021
  • 02-2021
  • 01-2021
  • 12-2020
  • 11-2020
  • 10-2020
  • 09-2020
  • 08-2020
  • 07-2020
  • 06-2020
  • 05-2020
  • 04-2020
  • 03-2020
  • 02-2020
  • 01-2020
  • 12-2019
  • 11-2019
  • 10-2019
  • 09-2019
  • 08-2019
  • 07-2019
  • 06-2019
  • 05-2019

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!