(Klein)fruitliefhebber
Inhoud blog
  • NOG LENNO
  • WROCLAW
  • NAAR DRESDEN
  • Feedback Krieken
  • RE: Resistente kriek

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Mijn meer dan 40 jaar ervaring met tuinieren en het telen van vele soorten (klein)fruit zonder scheikundige bemesting en - spuiten wil ik meedelen en zelf nog bijleren.



    Voor de fruitliefhebber
    28-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn Mini-kiwi's

    Mijn Mini-kiwi’s

    Op de blog van 11/06 had ik het over de Issaï, een mini kiwi in Vorselaar. Die staat er in volle zuiderzon.                   

    Ik vond die van mij terug tegen de schuur, maar bijna verdrukt door andere planten.

    Als kleine plant heeft hij feitelijk te weinig licht. Er boven staat een grote abeel, een van mijn eerste aanplantingen hier.       Dat zal verbeteren als de mini-kiwi hoger wordt. Ik wil die op deze plaats hebben als bestuiver voor mijn Weiki, de Bayerische mini-kiwi die ernaast staat.

    De Weiki staat er nu in zijn vijfde groeijaar en nog steeds geen bloemen!

    Wat een verschil met Issaï, een plantje in zijn 2 de groeijaar, nog geen m hoog, bloeit en wil al vruchten dragen! De vruchtbeginsels zijn afgeplukt om de groei er beter in te houden.

    Ik heb nagevraagd en de Issaï in Vorselaar gaf in het tweede groeijaar al een dertigtal vruchtjes.

    Issaï is eenhuizig, met zowel mannelijk als vrouwelijke bloemen op dezelfde plant. De mannelijke bloemen kunnen ook als bestuiver dienen voor andere rassen. In mijn geval is dit de Weiki.

    FOTO’S

    De beide rassen, links de Issaï, rechts de Weiki.

    De zich vormende vruchtjes op de Issaï. Na de foto heb ik ze verwijderd.

    De Issaï heeft 2 takken. Wat is nu beter, beide behouden of één tak aanhouden?

    Weiki

    Weiki











    28-06-2009, 00:00 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (8 Stemmen)
    24-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste Appelen 2008

    Laatste Appelen 2008

    Gisteren de laatste appelen van vorig jaar boven gehaald. Dit maal zijn het Marie Joseph d’Othée (Ijzerappel, Pomme de deux Ans) en nog een President van Dievoet (Cabarette in Frans- Vlaanderen, waar hij nog veel te vinden is. Trouwens het ras is ontstaan te Poperinge, aan “de Schreve” , de grens in ’t West-Vlaams).                                                                                 Op de foto is dit de iets grotere, gele, meer conische vrucht vooraan links.

    Dit zijn voor de liefhebber 2 oude, nog interessante rassen; bijzonder de zeer goed smakende President van Dievoet. Nadeel is dan weer de beurtjaargevoeligheid van dit ras.

     





    24-06-2009, 08:24 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    22-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van Antwerpen - Noord over Doel tot Emmadorp

    Van Antwerpen – Noord over Doel tot Emmadorp

    met het Davidsfonds Halle in-de-Kempen en zijn stichter-voorzitter, de bekende Lionel Vandenberghe, eveneens West-Vlaming, zo 21 juni 2009

    We stapten uit in de regen – gelukkig de laatste van de dag- voor een wandeling door het nieuwe ‘Park Spoor Noord’ met als gids Dirk Kint, zoon van Miel, die samen met Jules Vandecasteele deze uitstap uitstekend voorbereid hadden.

    Aan het Damstation vernamen we hoe dit gebouw rond 1900 helemaal ondersteund en opgekrikt werd om het 50 m naar links te verplaatsen om de aanleg van de hoge spoorwegberm mogelijk te maken. Nu komt links van het gebouw de 3,8 km lange koker van onder het centraal station hier aan de oppervlakte. Aldus heeft Antwerpen ook zijn noord –zuid, of zeg ik beter, zijn zuid- noord verbinding, voor de Hoge SnelheidsTrein en de nieuwe lijn naar Brecht, die vorige week in gebruik werd genomen.

    We wandelden een eerste maal door de nu fraaie locomotief-onderhoudsloods die omgebouwd werd tot een open constructie. We snoven al de geur van de croissants die ze voor onze groep aan ’t bakken waren.

    Tien jaar terug kwam ik met de familie Lagrou, met als gids Evert, de jongste broer van Aleide en prof stedebouwkundige op dit terrein en in dit gebouw, dat toen nog helemaal zwart-doordrenkt was van vet, roet en olie.

    We wandelden tot onder de brug van de Noorderlaan, waar graffitikunstenaars zich hadden kunnen uitleven, tot aan de nog splinternieuwe, fantastische skatepiste. Onderweg passeerden we nog enkele reeds gerenoveerde of nog te renoveren gebouwen.

    Intussen was de koffie klaar voor de volle bus.

    FOTOMATERIAAL

    - Lionel en Frans. Een glunderende Lionel (links), ondanks         de  regen. We staan op het einde van de koker van de HST.

    - Gids Dirk Kint, zoon van Miel voor de foto's van                    het opgekrikte station Antwerpen-Dam;

    - De nog te renoveren Grote Herstelloods.

    - Nog te renoveren gebouwen

    - Grafitti onder de Noorderlaan

    - Aan de skatepiste. Op de achtergrond het nieuwe torenge-         bouw in opouw op de hoek van de Italiëlei en de Londen-       straat. Er wordt nog duchtig gebouwd in  Antwerpen,             ondanks de crisis.

    - De gids wijst de richting: hierboven komt de Lange                Wapperbrug misschien ?

    - Terug voor de koffie met croissant in de                                vroegere onderhoudsloods

    - Hartelijk afscheid van Dirk en zijn moeder Marcella           

        



















    22-06-2009, 20:01 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEEL 2
    DEEL  2

    De volgende halte was de Londenstraat. Vlug een foto genomen van de technische school Technicum Noord Antwerpen van de Aalmoezeniers van de arbeid, onlangs overgedragen aan het bisdom.                                                                            Van 1963 (toen telde de school 2200 lln, de gloriedagen van E.H. Maurice Lhomme, generaal overste, overleden in 1974.) was ik directeur van hun PMS OSBA op de Italiëlei. Een maand geleden was ik op de glorieuze viering van het 100 jarig bestaan van de school sinds 1909.

    We wandelden rond het Willemdok, sinds 1813 in gebruik, als 2 de dok van de Antwerpse haven, met aan de oostkant een eerste beeld uit de schilderwerken van Eugeen van Mieghem.

    Ongeveer halverwege de lange zuidzijde bevindt zich het geklasseerde Felixpakhuis van 1863, dat nu het stadsarchief bewaart.

    FOYO'S

    - De voorgevel van het Technicum op de Londenstraat

       Hier stonden tot einde der zestigerjaren meer dan 1000          leerlingen op straat bij gebrek aan recreatieplaatsen en -        plaatsen. Aan de achterkant waren dit de honderden                dokwerkers bij hun aanwervingslokaal.

    - Aan het Willemdok

    - met Miel Kindt als gids

    - Figuur uit de werken van schilder Van Mieghem

    - idem

    - Aleide met Marcella, mevrouw Kindt

    - Stapelhuis sint-Felix

    - Binnenzicht 



















    22-06-2009, 15:33 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEEL 3
    DEEL  3

    Aan de korte westkant torent het massieve MAS (Museum aan de stroom) dat volgend jaar zou openen.

    Ernaast ligt een van de oudste bruggen, de Nassaubrug die helemaal opnieuw geconstrueerd werd. De vele klinknagels moest men in Engeland gaan zoeken. De Nassaubrug vormt de verbinding met het oudste en kleinste dok van Antwerpen, het Bonapartedok, genoemd naar keizer Napoleon Bonaparte en geopend op 10 augustus 1803, als “het pistool gericht op Engeland”.

    We betreden “het eilandje”, komen voorbij “Het Ballet van Vlaanderen”, dat zich hier 15 jaar geleden als eerste vestigde.

    Aan de gebouwen van de vroegere “Red Star Line”, die tussen 1873 en 1934 meer dan 2 miljoen reizigers vervoerde, stond dorpsgenoot van Zoersel, Luc Verheyen, de projectleider klaar.

    In 2012 zou het museumproject ‘People on the Move’ over migratie en internationale mobiliteit klaar moeten zijn.

    Het geheel zal bekroond worden door een gestileerde scheepstoren.

    Luc toonde ons de voornaamste, nu nog erg vervallen ruimtes waar zoveel duizenden passeerden, er gewassen, ontsmet en gekeurd werden, vooraleer ze op de boot naar Amerika mochten. Dit waren de derde klasse passagiers, voornamelijk mensen uit Oost-Europa, waaronder heel veel joden.

    Ik herinnerde mij het gedicht van Karel Van den Oever:      “Het haar kaneelbruin als de steppe,                                       uit Ploka kwam Dinska Bronska…”

    We kwamen in de vroegere doucheruimte.

    Luc wist honderd uit te vertellen. Enkel de personen van de derde klasse dienden hier gewassen en gekeurd te worden.

    De meer vermogende uit de tweede klasse en zeker uit eerste klas kwamen hier niet. Voor hen was er veel minder voorafgaande controle.

    FOTO'S

    - Het massieve MAS (Museum Aan de Stroom)

    - Op de Nassaubrug

    - Kon. Ballet van Vlaanderen

    - Jules Vandecasteele en Miel Kindt de organisators van deze fantastisch interessante uitstap

    - Aan de Red Star Line

    - Luc Verheyen, projectleider van "On the Move"

    - idem

    - idem

    - Voor niet lang meer het rijk der duiven

    -



















    22-06-2009, 15:32 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEEI 4
    DEEL  4

    Het middageten was in restaurant “De Kaai”, in hangaar 26, naast het loodswezen, met zicht op de stroom. Hier staat ”Het Havenmeisje” naar Eugeen Van Mieghem.

    Iemand van de medereizigers, die vroeger aan de haven werkte, wees ons op de oudste kraan, nog enig in haar soort, die destijds op stoom fungeerde.

    Naast hangaar 27 staat een ander pak oude kranen, hefvermogen 3 ton. Vergelijk met de 800 ton van nu.



















    22-06-2009, 15:00 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEEL 5
     DEEL 5

    Volgende halte: de vroegere brandweerkazerne en het pomphuis noord, nu een chick restaurant. Boven de brandweerkazerne  komt ook een grote, architecturale torenconstructie.                                                         

    Wat verder stappen we uit bij het kerkje van Oosterweel, het enige restant van een dorp dat ooit meer dan 1000 zielen telde. Het ligt in een put, 4-5 m lager dan de opgespoten omgeving, voornamelijk ingenomen door petroleumraffinaderijen.

    Vandaar naar Lillo-fort voor de overzet naar Doel.                 We wandelen door de smalle hoofdstraat . De cafe’s hebben veel te doen. Even een kijk in de kerk.                                                     Op de boot worden we letterlijk weggespoeld van de voorplecht door het hoog opspattende water.



















    22-06-2009, 14:29 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Deel 6
    Deel 6

    Aan de overkant in Doel trekken de 170 m hoge koeltorens van de kerncentrale eerst de aandacht.                                       De vele verlaten huizen geven een beklemmende sfeer, waaraan de vele gedichtenvellen aan de huizen maar weinig kunnen veranderen.

    De op het einde van vorige eeuw nog voor 46 miljoen gerestaureerde kerk staat er intact bij. Om de maand is er nog een mis.

    Ernaast worden we door een artiest verwelkomd bij het Rubenshuis, in 1610 gebouwd door Jan Brandt, de vader van van Isabella Brandt, de eerste vrouw van Rubens. Na de dood van de schilder in 1640 erfde zijn 2 de vrouw, Helène Fourment dit pand. Via haar tweede man, een de Bergeyck kwam dit huis in deze familie terecht. Graaf Charles de Bergeyck ijvert als erevoorzitter van de vzw Hooghuis nu mee voor de redding van dit monument.

    Pas gisterenavond vernam de reisleiding dat de horicazaak in de molen op de Scheldedijk van Doel tijdelijk gesloten is en besloten zij dat de laatste pint in Emmadorp, in Nederland, aan het Verdronken Land van Saeftinghe, zou gedronken worden.

    Weer een fantastische uitstap van het Davidsfonds Halle. Vorig jaar waren we in Luik. Voor volgend jaar staat Keulen op het programma.

    FOTOMATERIAAL:

    - Het opspattende water

    - Doel: kerncentrale en molen

    - straat

    - Kerk

    - Voor het Rubenshuis, artiest met Lionel

    - Binnenzicht met Lia en Gust. De cellospeler houdt het al van    gisterenavond uit.

    - Het "Verdronken Land van Saeftinghe"

    - Idem

    - De laatste pint te Emmadorp

       



















    22-06-2009, 13:51 geschreven door Daantje

    Reageer (0)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Archief per week
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 25/12-31/12 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005
  • 18/04-24/04 2005
  • 11/04-17/04 2005
  • 04/04-10/04 2005
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Hebt u een vraag of opmerking druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!