Mijn andere blogs
  • etienne willems
  • oudecrossmotoren
  • oudecrossmotoren2
  • oudecrossmotoren3
  • klik ook eens op deze blogs en website's
  • bultaco
  • www.katesretropage.be
  • crossertje
  • historicrally
  • classic motorcycle racing
  • www.brommerclub-de-grensrijders.tk
  • musea allerhande
  • www.newmap.nl
  • Inhoud blog
  • Boek over Belgische piloten en circuits van auteur Jan Kerckhof
  • trial oefen terrein
  • Monthlery 1997
  • krantenknipsels
  • Classic Motorraces Chimay
  • New Map
  • Croix 2007
  • Guido Verhoegstraete (3)
  • Guido Verhoegstraete (2)
  • Guido Verhoegstraete (1)
  • Frank Hollebosch
  • Willy Dumarey / Patrick Blondeel
  • Itom te Wieze
  • Frank Hollebosch
  • Frank Van Cauwenberghe
  • Jehonville / Gedinne
  • brommerkoers, Cleemput, Minnaert, Gallet, Heye en Dierickx
  • Bromfietskoers Assebroek (Brugge)
  • brommerkoers
  • Bezon / Puers
  • Gillet racing 500 cc
  • Zolder 1983
  • Gistel '84 - Oostende '86
  • Motor Classic Trophy Zolder 2008
  • Noël Jonckheere
  • Husqvarna Racer
  • op zijn Engels
  • Weslake
  • Jehonville
  • BSA zijspan
  • Melrose Racing Team
  • Frank Vandevelde
  • Hillman Imp
  • Mini Cooper
  • races Oostende 1985
  • Guy De Vleeschouwer
  • Guy De Vleeschouwer
  • König 500cc 1971
  • Busch BMW RS 500cc
  • Races Gistel 1984
  • Johan Vanderperre
  • BSA sidecarcombinatie
  • Motobi
  • Jarno Joncker (Ned)
  • FN Culbuteur
  • Benelli 50cc 1970
  • Norton Manx 350cc 1954
  • Norton Inter 500 1939
  • Gillet Competition 500 1930
  • BSA 350 1939
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Norton Inter 1938
  • Sarolea S6 1947
  • oldtimer koop / verkoop website
  • Triumph
  • Moto Guzzi v8
  • Engeland
  • Engeland
  • Guy De Vleeschouwer
  • Croix 2007
  • Sarolea S6
  • Sarolea S6 zijspancombinatie
  • Croix en Ternois
  • croix en Ternois
  • veteranentreffen Oostende
  • Croix en ternois (Fr)
  • Jarno Saarinen
  • Giacomo Agostini
  • Phil Read
  • Trophy Motos Classiques
  • Husqvarna
  • Robert Borrenbergs
  • foto
  • ABSAF
  • Triumph
  • BMW
  • Seeley
  • ABSAF BSA
  • Sarolea flattank Racer
  • Triumph
  • motorraces Oostende
  • pitsstop
  • croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Rockanje (Ned) 2006
  • Lezennes(Fr) 2006
  • Croix (Fr) 2005
  • Lezennes(Fr) 2005
  • Lezennes (Fr)2004
  • Lezennes (Fr) 2004
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Barneveld(Ned) 2003
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Croix (Fr) 2003
  • Croix 2003
  • Lezennes (Fr) 2003
  • Croix (Fr) 2002
  • Venlo 2002
  • Venlo 2002
  • Boekel (Ned) 2002
  • Boekel (Ned.) 2002
  • proefdraaien
  • restauratie T100
  • restauratie Armstrong Triumph T100
  • Norton Commando produktieracer
  • MV Augusta 350
  • Dholda team
  • HMV ers
  • Sarolea 30 R
  • Triumph T 80 350 cc
  • FN racer
  • Zolder 2007
  • gestolen
  • Sarolea Monotube bovennokker
  • Gillet Bol D'or 500 cc 1929
  • AJS S7 bovennokker 350cc
  • Lezennes
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • circuit Venlo
  • Sarolea Monotube 500
  • BSA Sloper 500 cc
  • Loctite
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Motor Caravan
  • Oldtimermotormuseum Oudenburg
  • Rockanje 1999
  • Lezennes
  • een nieuwe start
  • Chimay 1997
  • valpartij Zolder 88
  • Triumph 650
  • classic motorcycle racing
  • megafoons
  • Armstrong Triumph T100
  • panne
  • Guzzi 2 cilinder
  • vervolg seizoen 87
  • duwstart
  • technische controle
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Sarolea Monotube 500 cc
  • motorraces Oostende 2007
  • Francorchamp 87
  • seizoen '87
  • moto Guzzi 500 bicylindri
  • Motorsalon Brugge
  • Ryckaert op Gillet 500
  • Pelham T100 Triumph
  • Guzzi V8 racemachine
  • Rudge Mineur 500 cc
  • Andenne (start)
  • Andenne 1986
  • Triumph 5 T 500
  • oostende 86
  • Grote Prijs v/d Noordzee 86
  • Melrose Members
  • Norton Inter 350 cc 1932
  • melrose racing team
  • Norton 600 cc
  • Triumph 3hw in topvorm
  • tunen (2)
  • Triumph Daytona 500cc 1967
  • motor museum in motorhotel
  • Velocette KTT 350 cc 1931
  • info historicmotorraces
  • racen en vrouwen
  • motorraces OMS Oostende
  • BMW 500 cc rennsport 1956
  • drijfstang
  • tunen
  • Guzzi dondocino 500 cc
  • aan de start
  • Triumph 3Hw 350cc 1939
  • BSA 500 cc
  • moto classic trophy zolder
  • sleutelen
  • Velocette MSS 1953
  • matchless 350cc 4takt
  • Norton Dominator 500 cc
  • Moto Classic Zolder
  • intro
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    fernanda1951
    blog.seniorennet.be/fernand
    Foto
    www.zoldermotoclassics.be
    Foto
    Foto
    Oostende 1987
    Foto
    historicmotorraces
    etienne willems
    24-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Melrose Racing Team
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een foto uit het midden der jaren 80 van het kersverse Melrose Racing Team Oostende.

    toen ik in 1979 als enige West Vlaming op het circuit van Zolder een aantal rondjes probeerde te draaien met mijn Matchless had ik nooit gedacht dat het racen met die oude spullen van voor 1940 zo een grote navolging zou krijgen in West Vlaanderen.

    in de Club MTO veteranen Oostende waar ik rond 1980 lid van werd waren er meteen een paar mensen geïnteresseerd en in een paar jaar tijd waren we met een groepje van 8 tal  piloten die bij de vooroorlogse klasse (M1) reden.
     
    op dat zelfde ogenblik waren er een paar mannen van Brugge die met motoren van 1950- 1960 begonnen te racen (zie blog
    http://blog.seniorennet.be/dor/

    de West Vlamingen waren altijd goed vertegenwoordigd op de races die meestal in de Ardennen werden verreden en zo trokken we met ons clubje van het Melrose racing team Oostende van circuit naar circuit, waar dan de mannen van Brugge ook meestal hun tenten hadden opgeslagen.
    mooie tijden en veel mooie herinneringen en anekdotes.

    op de foto zien we vlnr zittend op de motor

    Ronald Danis (Sarolea) Etienne Willems (Triumph) Hugo Verhaeghe (Triumph) Herman Hoet (BSA) Guy De Vleeschouwer (Sarolea) Jan Peeters (Peugeot) Luc Rykaert niet op de foto en Frank Vandevelde rechts van  Jan Peeters  waren ook teamleden.

    uiterst links zie je Yves Campion schrijver van het boek over "Gillet" en dan hadden we nog de mannen met de rode overall's, dat waren de verzorgers/ mekaniekers

    vlnr: Robert Vanhoutte, Firmin Danis en Roger Hoet, de man met de mooie walrussnor en wit T shirt was de vader van Luc Rykaert.
       

    de foto is genomen op het havencircuit van Oostende in 1985


    copyright etienne willems

    24-12-2007 om 20:09 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    18-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frank Vandevelde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een aktiefoto foto van Frank Vandevelde uit Laarne met de Triumph T100 van 1938 tijdens de races op het circuit van Oostende in 1985 waar hij ondanks een haperende gasschuif toch 4de eindigde.

    met deze Triumph had Vandevelde op het circuit van Andenne (Bonneville) op volle snelheid een zware crash waar ikzelf ook bijna in betrokken raakte en op een "haar" na de wegschuivende motor en Vandevelde zelf kon ontwijken.

    later verkocht Vandevelde de motor aan Claude Nyssen, die de blauwe tank in het zilver zette, en die op zijn beurt een zware val maakte op het circuit van Mettet.

    Nyssen, die een zeer snelle piloot was, stopte na deze zware uitschuiver met racen

    waar deze motor terecht is gekomen weet ik niet, de laatste 10 jaar heb ik hem op geen enkel evenement teruggezien.


    copyright etienne willems

    18-12-2007 om 20:31 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (5)
    14-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hillman Imp
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het zijspan van de Engelse equipe Ian Johnson en Kevin Roughan wordt aandegreven door een Hillman Imp motor van 998 cc en staat ingeschreven onder de naam "Banshee IMP" 

    14-12-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mini Cooper
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de Engelsen zijn gekend als rasechte doe het zelvers, op de foto zei je een van de resultaten daarvan, een zijspan aangedreven door een Mini Cooper automotor (info Luc Desmedt

    op de foto zie je het zijspan van de Engelse rijders Christopher en Ian Nickels,
    het zijspan heeft volgens de deelnemerslijst 1200 cc's aan boord en is van het bouwjaar 1966.

    14-12-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    09-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.races Oostende 1985
    Klik op de afbeelding om de link te volgen bij OMS Oostende was het de gewoonte om na de prijsuitreiking alle piloten op het podium te laten verschijnen.

    hier een foto uit 1985 die later ook in de krant kwam.

    vlnr op de onderste rij: Yves Campion (Gilette 500), Ronald Florens(Norton 500), Noël Jonkheere(NSU500) Herman Hoet(BSA 500) Luk Ryckaert(Gillet 500) Ronald Danis(Sarolea 500) Egon Duchateau(FN 500) Marc Parfait(BSA 350) Guy De Vleeschouwer(Sarolea 350).

    vlnr bovenste rij: Richard Pelham (Eng)(Triumph 500) Frank Vandevelde(Triumph 500) Claude Nyssen(Triumph 500) Johan van der Perre (Sarolea 600)  Etienne Willems(Triumph 350)

    de man helemaal rechts in het wit was de sympatieke Eric Blanckaert die het secretariaat van OMS verzorgde

    de race werd gewonnen door Claude Nyssen voor de Engelsman Richard Pelham en Johan Van der Perre, Vandevelde werd 4de en Willems 5de

    copyright etienne willems

    09-12-2007 om 18:12 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    07-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guy De Vleeschouwer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De Vleeschouwer aan de start in Zolder in de tweede helft van de jaren tachtig met naast hem de meer moderne machines, in die tijd en hedentendage nog, maakte men er een slechte gewoonte van om 2 en soms 3 reeksen door elkaar te laten rijden.


    foto: Guy De Vleeschouwer


    copyright etienne willems

    07-12-2007 om 18:59 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    01-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guy De Vleeschouwer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen prachtige opname  van De Vleeschouwer met zijn Sarolea Monotube 500 (ex Vanslembrouck)op de Nürnbergring (Dtl) in 1988


    foto: Guy De Vleeschouwer

    01-12-2007 om 20:40 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    26-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.König 500cc 1971
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een zeldzame racemachine is deze Duitse König 500cc van de Nederlander Hans de Wit.

    let op de Engelse "Boite" die gekanteld gemonteerd is en de waterpomp die wordt aangedreven door een extern riempje.

    foto: Gedinne 2007


     

    26-11-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    20-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Busch BMW RS 500cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het Busch BMW zijspan van Georges Rozez waarmee hij vroeger deelnam aan de "gewone" wedstrijden, nu neemt  hij deel met dezelfde combinatie aan de classic races.  

    de ontsteking van de 2 cilinder boxer is in het dubbel uitgevoerd, dus 2 bougie's per cilinder, bovendien wordt de vonk voor iedere bougie geleverd door een apparte bobijn.


    foto: Gedinne 2007

    20-11-2007 om 22:11 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    14-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Races Gistel 1984
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op het industriegebied "Het Konijnenbos" in Gistel werden begin de jaren 80 motorraces ingericht door OMS Oostende, het was een ultra korte omloop met 4 haakse en 1 slappe bocht, de totale lengte was amper  2000 meter.
     
    de veteranen reden voor de "Ereprijs Moto's Inghelbrecht en waren verdeeld in een 350 en +500 cc klasse.

    deelnemers in de 350 cc klasse waren:

    Vanneste Philip   BSA 1939
    Fiems Bertrand (overl.)   FN 1929
    Parfait Marc   BSA 1939
    De Vleeshouwer Guy    Sarolea 1938
    Willems Etienne   Triumph 1939


    deelnemers in de 500cc klasse waren:

    Van De Velde Frank    Triumph 1939
    Gardner Robert    Mineur Rudge 1933
    Ryckaert Luk    Gillet 1929
    Verhaeghe Hugo    Triumph 1938
    Danis Ron    Sarolea 1933
    Huys Gerard   Ariel 1939
    Van Eycken Hendrik   FN 1936
    Van Der Perre Johan   Sarolea 1939
    Duchateau Egon   BSA 1939

    de uitslag van de race over 12 ronden (24km) was de volgende
     
    J. Van Der Perre Sarolea 600cc
    F. Vandevelde Triumph 500cc  
    M. Parfait  BSA 350cc
    E. Duchateau  BSA 500cc
    E. Willems Triumph 350cc
    R. Danis  Sarolea 500cc
    P. Vanneste  BSA 350cc
    L Ryckaert  Gillet 500cc
    G. De Vleeschouwer  Sarolea 350cc
    B Fiems  FN 350cc


    op de foto: Van Der Perre (37) dubbelde  Willems(350) in de 11de ronde
     

    foto: Johan Van Der Perre
     
     

    14-11-2007 om 22:29 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (2)
    12-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Johan Vanderperre
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zeer mooie aktie foto van Johan Vanderperre met zijn  Sarolea S6 600cc tijdens de races op het circuit van Jéhonville op 25/08/2007.

    Vanderperre zit nog als enige Belgische piloot in het zadel van een Belgische motor bij de vintage races.

    let op de uitlaat die bijna het asfalt raakt, op de limiet, noemt men dat in racetermen.

    foto: Johan Vanderperre

    12-11-2007 om 20:10 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    07-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BSA sidecarcombinatie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen zijspancombinaties zijn meestal zelfbouw, afgezien van een paar leverenciers van zijspanframes, zoals Windle en andere, van fabrieksframes kan men hier eigenlijk niet spreken daar ze gemaakt werden in eerder kleine werkplaatsen en in beperkte oplage.

    hier zien we een mooi voorbeeld van zelfbouw  met dit BSA zijspan.

    foto: Gedinne 2007



    copyright etienne willems

    07-11-2007 om 21:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    04-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motobi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen bij de kleine cilinders was Motobi vroeger een niet te onderschatten concurrent, Pierot Vervroegen reed er menig keer mee naar de overwinnig.

    hier de Motobi  200cc uit 1965 met stroomlijn van Marc Brosens

    foto: Gedinne 2007

    copyright etienne willems  

    04-11-2007 om 18:16 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    02-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jarno Joncker (Ned)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Jarno Joncker op de Becks BMW tijdens de Races in Oostende, dat die Nederlanders dat bijzonder proffesioneel aanpakken kun je op de uitgebreide site van Becks Motoren lezen.

    http://www.becksmotoren.nl/

    foto: Marc Gardin

    copyright etienne willems

    02-11-2007 om 20:39 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FN Culbuteur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn vader vertelde vroeger af en toe een straf verhaal over zijn motortochten met zijn FN Culbuteur die hij bereed midden de jaren 20. 
    lang dacht ik dat FN Culbuteur het merk van zijn motorfiets was maar algauw kwam ik erachter dat de benaming "Culbuteur" gebruikt werd om aan te duiden dat men met een sportmotor reed, of toch met een krachtiger type dan de meeste die rondtuften met een zijklepper.
    door het woord "Culbuteur" te gebruiken, althans in die tijden, maakte men ook meteen duidelijk dat er sportief en snel met de motor werd gereden en dus van geen kleintje vervaard was, een beetje machotaal avant la lettre.

    het woord Culbuteur is van het Frans afkomstig en betekent eigenlijk, "tuimelaar" en zoals we weten beschikken enkel de motoren met de kleppen in de kop, kopkleppers dus, over tuimelaars.

    omdat een kopklepper in die tijd als een sportmachine werd beschouwd vermelde de trotse eigenaar er telkens ook bij "Culbuteur" (kopkleppers)
    een ganse uitleg om maar te zeggen dat men vroeger ook al eens "stoefte" met zijn machien.



    copyright etienne willems

    28-10-2007 om 19:03 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    26-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Benelli 50cc 1970
    Klik op de afbeelding om de link te volgen klein maar fijn deze 50 cc Benelli van Barry Kramer uit Nederland


    foto: Gedinne 2007


    copyright etienne willems

    26-10-2007 om 19:22 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    23-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Norton Manx 350cc 1954
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een Norton Manx 350 cc uit 1954 en bereden door de Engelsman Charles Watson 


    foto: Gedinne 2007

    23-10-2007 om 20:26 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    20-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Norton Inter 500 1939
    Klik op de afbeelding om de link te volgen originele Norton Inter 500cc uit 1939 van de Nederlander Paul Debets.


    foto: Gedinne 2007



    copyright etienne willems

    20-10-2007 om 18:58 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (1)
    19-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gillet Competition 500 1930
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mooie old fashion foto van Claude Battheu op zijn prachtige Gillet 500 Competition bouwjaar 1930 tijdens de races van 1988 of 89 op het beruchte circuit van Jehonville.


    foto: met dank aan Claude Battheu


    copyright etienne willems




    19-10-2007 om 20:32 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    16-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BSA 350 1939
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de snelle BSA 350 van Marc Parfait, met deze BSA reed Parfait naar een 4de plaats in de CRMB Challenge 2007 na de 3 Norton's 500 


    foto: Gedinne 2007

    16-10-2007 om 22:01 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2012
  • 25/04-01/05 2011
  • 03/08-09/08 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    www.zoldermotoclassics.be
    Foto

    Oostende 87 Willems/ Nyssen/ Damiëns
    Foto

    Francorchamp 87
    Foto

    Oostende 85
    Foto

    Oostende 87 Pelham Triumph
    Foto

    Mettet 86 Danis (Sarolea) Willems (Triumph)
    Foto

    Guy Devleeschouwer op Monotube
    Foto

    Vanderperre Sarolea S6 600cc
    Foto

    Oostende 1986
    Foto

    Zolder 1988
    Foto

    Foto

    de trofeënkast

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!