Mijn andere blogs
  • etienne willems
  • oudecrossmotoren
  • oudecrossmotoren2
  • oudecrossmotoren3
  • klik ook eens op deze blogs en website's
  • bultaco
  • www.katesretropage.be
  • crossertje
  • historicrally
  • classic motorcycle racing
  • www.brommerclub-de-grensrijders.tk
  • musea allerhande
  • www.newmap.nl
  • Inhoud blog
  • Boek over Belgische piloten en circuits van auteur Jan Kerckhof
  • trial oefen terrein
  • Monthlery 1997
  • krantenknipsels
  • Classic Motorraces Chimay
  • New Map
  • Croix 2007
  • Guido Verhoegstraete (3)
  • Guido Verhoegstraete (2)
  • Guido Verhoegstraete (1)
  • Frank Hollebosch
  • Willy Dumarey / Patrick Blondeel
  • Itom te Wieze
  • Frank Hollebosch
  • Frank Van Cauwenberghe
  • Jehonville / Gedinne
  • brommerkoers, Cleemput, Minnaert, Gallet, Heye en Dierickx
  • Bromfietskoers Assebroek (Brugge)
  • brommerkoers
  • Bezon / Puers
  • Gillet racing 500 cc
  • Zolder 1983
  • Gistel '84 - Oostende '86
  • Motor Classic Trophy Zolder 2008
  • Noël Jonckheere
  • Husqvarna Racer
  • op zijn Engels
  • Weslake
  • Jehonville
  • BSA zijspan
  • Melrose Racing Team
  • Frank Vandevelde
  • Hillman Imp
  • Mini Cooper
  • races Oostende 1985
  • Guy De Vleeschouwer
  • Guy De Vleeschouwer
  • König 500cc 1971
  • Busch BMW RS 500cc
  • Races Gistel 1984
  • Johan Vanderperre
  • BSA sidecarcombinatie
  • Motobi
  • Jarno Joncker (Ned)
  • FN Culbuteur
  • Benelli 50cc 1970
  • Norton Manx 350cc 1954
  • Norton Inter 500 1939
  • Gillet Competition 500 1930
  • BSA 350 1939
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Norton Inter 1938
  • Sarolea S6 1947
  • oldtimer koop / verkoop website
  • Triumph
  • Moto Guzzi v8
  • Engeland
  • Engeland
  • Guy De Vleeschouwer
  • Croix 2007
  • Sarolea S6
  • Sarolea S6 zijspancombinatie
  • Croix en Ternois
  • croix en Ternois
  • veteranentreffen Oostende
  • Croix en ternois (Fr)
  • Jarno Saarinen
  • Giacomo Agostini
  • Phil Read
  • Trophy Motos Classiques
  • Husqvarna
  • Robert Borrenbergs
  • foto
  • ABSAF
  • Triumph
  • BMW
  • Seeley
  • ABSAF BSA
  • Sarolea flattank Racer
  • Triumph
  • motorraces Oostende
  • pitsstop
  • croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Rockanje (Ned) 2006
  • Lezennes(Fr) 2006
  • Croix (Fr) 2005
  • Lezennes(Fr) 2005
  • Lezennes (Fr)2004
  • Lezennes (Fr) 2004
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Barneveld(Ned) 2003
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Croix (Fr) 2003
  • Croix 2003
  • Lezennes (Fr) 2003
  • Croix (Fr) 2002
  • Venlo 2002
  • Venlo 2002
  • Boekel (Ned) 2002
  • Boekel (Ned.) 2002
  • proefdraaien
  • restauratie T100
  • restauratie Armstrong Triumph T100
  • Norton Commando produktieracer
  • MV Augusta 350
  • Dholda team
  • HMV ers
  • Sarolea 30 R
  • Triumph T 80 350 cc
  • FN racer
  • Zolder 2007
  • gestolen
  • Sarolea Monotube bovennokker
  • Gillet Bol D'or 500 cc 1929
  • AJS S7 bovennokker 350cc
  • Lezennes
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • circuit Venlo
  • Sarolea Monotube 500
  • BSA Sloper 500 cc
  • Loctite
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Motor Caravan
  • Oldtimermotormuseum Oudenburg
  • Rockanje 1999
  • Lezennes
  • een nieuwe start
  • Chimay 1997
  • valpartij Zolder 88
  • Triumph 650
  • classic motorcycle racing
  • megafoons
  • Armstrong Triumph T100
  • panne
  • Guzzi 2 cilinder
  • vervolg seizoen 87
  • duwstart
  • technische controle
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Sarolea Monotube 500 cc
  • motorraces Oostende 2007
  • Francorchamp 87
  • seizoen '87
  • moto Guzzi 500 bicylindri
  • Motorsalon Brugge
  • Ryckaert op Gillet 500
  • Pelham T100 Triumph
  • Guzzi V8 racemachine
  • Rudge Mineur 500 cc
  • Andenne (start)
  • Andenne 1986
  • Triumph 5 T 500
  • oostende 86
  • Grote Prijs v/d Noordzee 86
  • Melrose Members
  • Norton Inter 350 cc 1932
  • melrose racing team
  • Norton 600 cc
  • Triumph 3hw in topvorm
  • tunen (2)
  • Triumph Daytona 500cc 1967
  • motor museum in motorhotel
  • Velocette KTT 350 cc 1931
  • info historicmotorraces
  • racen en vrouwen
  • motorraces OMS Oostende
  • BMW 500 cc rennsport 1956
  • drijfstang
  • tunen
  • Guzzi dondocino 500 cc
  • aan de start
  • Triumph 3Hw 350cc 1939
  • BSA 500 cc
  • moto classic trophy zolder
  • sleutelen
  • Velocette MSS 1953
  • matchless 350cc 4takt
  • Norton Dominator 500 cc
  • Moto Classic Zolder
  • intro
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    engelengeduld
    blog.seniorennet.be/engelen
    Foto
    www.zoldermotoclassics.be
    Foto
    Foto
    Oostende 1987
    Foto
    historicmotorraces
    etienne willems
    07-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zolder 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de bescheiden circuituitrusting van uw dienaar op het circuit van Zolder 2007.

    na het rijden verdwijnt de motor langs achter in het caravannetje en tijdens het verblijf op het circuit is het gezellig genieten van de accommadatie die de uitrusting van de caravan te bieden heeft.

    de tijd van de tent is voorbij en logeren op hotel kan natuurlijk ook,  alleen mis je s'avonds de sfeer op het circuit en dat is toch ook een onderdeel van de hobby. 

    de foto is genomen op zaterdag in de regen en ziet er wat troosteloos uit, de zondag echter was de zon van de partij en zag alles er veel plezanter uit.
       

    07-04-2007 om 13:53 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gestolen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen meer en meer worden er oldtimer motoren en auto's gestolen, niet alleen langs de weg maar ook uit de garages en schuurtjes.

    een goede raad, laat uw oldtimer niet te ver uit het oog staan, plaats een batterijslot op de auto en een alarm op je garage.

    hierbij een oproep voor een gestolen Porsche 356C in de buurt van Zolder, de vinder/tipgever kan rekenen op een beloning.

    kenmerken:

    porsche 356 c
    chassis nr # 221180
    motor  nr  # 716513
    kleur zie foto
    je kunt de eigenaar bereiken op  0032 477 61 00 71
    of op  
    info@stars.be

    07-04-2007 om 13:30 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    05-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarolea Monotube bovennokker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een zeer merkwaardige Sarolea Monotube met bovenliggende nokkenas.
    normaal waren de Monotubes uitgerust met stoterstangen doch geinspireerd door de snelle Norton's deed ook Sarolea een poging om met een bovennokker op het circuit te komen.

    Sarolea gaf de type aanduiding 2 ACT mee aan deze zeldzame racemotoren waarvan er maar enkele zijn gemaakt tussen 1937 en  ± 1945.
     
    het eigenaardige hier aan deze motor op de foto is de aandrijving van de bovenliggende nokkenassen, op de officiele foto's zien we altijd een koningsas zoals bij Norton, hier bij de afgebeelde motor worden de nokkenassen aangedreven door een ketting die door de stoterstangbuizen loopt, werd dit zo door de fabriek uitgevoerd of is dat een zeer mooie uitvoering van een privé rijder.


    copyright etienne willems

    05-04-2007 om 21:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    03-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gillet Bol D'or 500 cc 1929
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gezien op de Zolder Trohpy, deze zeer mooie en snelle Gillet Bol D'or van onze Nederlandse vriend Henk Antonissen.

    voor diegene die meer willen vernemen ivm de andere Gillet's van Henk,  kijk dan even in het nr 84 en 85  van het oldtimertijdschrift  "Het Motorrijwiel" want Henk heeft nog meer mooi's




    copyright etienne willems

    03-04-2007 om 19:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    01-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AJS S7 bovennokker 350cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gezien op het circuit van Zolder tijdens de Moto Classic Trophy, een merkwaardige AJS 350 met bovenliggende nokkenas uit 1931 en in het bezit van Peter Weeink uit Nederland.

    op de foto zie je de AJS maar als je goed kijkt dan zie je daar ook een Norton Inter, ook al met bovenliggende nokkenas, staan.

    Ja die Nederlanders hebben mooie spullen staan.


    let ook op de "Brookland" uitlaat of de vissenstaart uitlaat vab de AJS, deze uitlaat werd ontwikkeld omwille van de geluidsnormen op de kombaan van Brookland in Engeland of is dat maar een of ander verhaal en werd de "Brookland can" gewoon zo genoemd omdat ze voor het eerst op de kombaan van Brookland werden gezien.

    copyright etienne willems
     

    01-04-2007 om 18:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    29-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lezennes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op zondag 1 april worden er weer demoraces gereden op het circuit van Lezennes (Frankrijk)

    Lezennes ligt in de buurt van Rijsel en de toegang voor de toeschouwers was de vorige jaren gratis, zo ook dit jaar denk ik.

    wil je het zeker weten ga dan even naar de site van de inrichters "Caiman"

    http://www.caiman.fr.fm/

    foto: Michel Degueldere met de zeer snelle ongerestaureerde  Norton Inter op het circuit van Lezennes in 2003

    29-03-2007 om 19:35 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    27-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto Classic Trophy Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de eerste  Classic Trophy op het circuit van Zolder zit er op en het was fijn terug op Zolder te kunnen rijden, weliswaar met de nodige beperkingen qua geluidsnormen.

    ik denk dat er nog meer villa's moeten gebouwd worden vlak bij de omheining van het circuit dan zal er in de toekomst niet meer gereden kunnen worden, want zeg nu zelf als men naar een auto of motorrace/cross gaat dan is het geluid toch het zout op de patatjes, als je daar een motor ziet passeren die zo een pfff... geluidje maakt dan is de pret en de sfeer toch ver te zoeken.

    maar daar kunnen de inrichters niet veel aan veranderen want ze hebben hun best gedaan om alles vlot en op tijd te laten verlopen en de goede voorzieningen in de padocks van Zolder deed de rest. 

    kritisch zoals we zijn hebben we toch een paar kleine opmerkingen 

    ik hoorde van een aantal toeschouwers dat er wat gebrek was aan info ivm wannneer er gereden werd en zo, en velen dachten dat het na de side cars gedaan was (meestal sluiten de side cars de racedag af ) maar er was nog een reeks pré 1940 en een reeks Belgische motoren, velen hadden dan Zolder al verlaten.

    al met al een mooi initiatief dat voor herhaling vatbaar is en dan maar hopen dat er wat meer Belgen uit hun pijp komen want ik denk dat het aantal Nederlanders en Fransen duidelijk in de meerderheid waren, of zat ik aan de verkeerde kant van het rennerskwartier ?

    met al die nabeschouwingen zouden we de motoren die meereden nog vergeten, hier al een foto van Gilera Saturno van Marcel Lemlin uit 1940 die in zijn tijd een zeer snelle motor was, let vooral op de achtervering.

    copyright etienne willems 

        

    27-03-2007 om 19:37 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    26-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.circuit Venlo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een algemeen zicht op een circuit  waar de HMVers op racen, het wordt door de plaatselijke inrichtende motorclubs allemaal profesioneel aangepakt en veiligheid staat dan ook hoog in het vaandel.
     
    hier een zicht van het circuit die ze bouwden op een industrieterrein in Venlo 2003.

    de strobalen verpakken ze netjes in gekleurd plastiek, zo mag het al eens regenen en er kan geen stro op de baan waaien (wat een circuit levensgevaarlijk maakt) en het geeft een kleurige en sportieve toets aan het geheel.

    copyright etienne willems 

    26-03-2007 om 19:50 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    25-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarolea Monotube 500
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een aktiemoment van de Sarolea Monotube 500 met Guy De Vleeshouwer in het zadel.



    copyright etienne willems

    25-03-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BSA Sloper 500 cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is een BSA Sloper in raceuitvoering, de Franse eigenaar, die ermee reed in Croix en Ternois vertelde me dat de aluminium cilinder en cilinderkop afkomstig is van een vliegtuig stermotor uit de late jaren 30.


    copyright etienne willems

    23-03-2007 om 18:27 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loctite
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wanneer je met een motor het circuit op gaat dan moet je min of meer zeker zijn dat alles goed vast zit, ikzelf loop altijd het checklijstje af, maar toch kunnen er altijd verrassingen opdagen,  zoals hier in Croix 2003, waar mijn bodemplaat het liet afweten.

    ik had al wat gerommel gehoord en toen ik de zwarte vlag zag wist ik dus zeker dat er iets niet "koosjer" was.  


    foto: let op de plaat onderaan de motor, deze is verplicht bij de races in Nederland, in de plaat ligt er een stukje mousse om de eventueel gelekte olie op te vangen. (goed bekeken van die Nederlanders en het is nog veilig ook, als hij niet onder je achterwiel terecht komt ten minste) 




    copyright etienne willems

    21-03-2007 om 20:08 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    20-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto Classic Trophy Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op  zaterdag 24 en zondag 25 maart (dus nu zaterdag en zondag) wordt de Moto Classic Trophy Zolder verreden op het Circuit van Zolder.

    de zaterdag zullen de meeste motoren reeds aanwezig zijn maar wordt er niet gereden, pas op zondag gaan de demoraces van start.

    op beide dagen is er ook een ruilbeurs waar je dat onvindbaar stukje voor je oldtimer  kunt vinden. 

    voor meer gegevens kijk op de site en klik ook eens op de "newsletters" 

    www.zoldermotoclassics.be

    ikzelf kom er aan de start met de Triumph T100 van 1939 die je kunt zien op de foto, tot straks in Zolder misschien.

    20-03-2007 om 16:06 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    19-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motor Caravan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen in 1999 kocht ik een klein caravannetje die ik meteen ombouwde zodat er een motorfiets in kon worden vervoerd.

    dat was een secuur werkje, en het moest bovendien nog waterdicht zijn ook.

    achteraan kan een paneel worden wegenomen en een laadbrug worden gelegd, motorfiets naar binnen en deurtje dicht, zo simpel is het.  

    ter plaatse op het circuit wordt de caravan weer caravan en het is er aangenaam in vertoeven tijden een race weekend.


    foto: Rockanje 1999



    copyright etienne willems

    19-03-2007 om 20:08 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    18-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oldtimermotormuseum Oudenburg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen aandacht ! aandacht ! op vrijdagavond 23 maart zal het oldtimermotormuseum van Johan Schaeverbeke zijn deuren openen in het Motorhotel Groenedijk te Oudenburg .
     
    voor meer info zie de webstek van het oldtimermotormuseum.

    http://www.oldtimermotorenmuseum.be/ 

    en ook op de site van het Motorhotel Groenedijk

    www.grd.be

    18-03-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    16-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rockanje 1999
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik had me intussen aangesloten bij de HMV (Historische Motorsport Vereniging) in Nederland en dat viel goed mee.

    de Nederlanders hebben dat goed bekeken, met de HMV Club contacteren ze de bestaande motorclubs die dan de races organiseren.

    het zijn een soort demoraces met motoren en kledij uit de tijd van toen en beperkt tot motoren van voor 1965.

    verder zijn de races zoals ze horen te zijn met alles erop en eraan zoals oa de duwstart  enz...

    zo omzeilen de Nederlanders de inmenging van de officiele bonden en kunnen ze voor 2 keer niks de piloten laten rijden met een goede verzekering inbegrepen. (40 € lidgeld per jaar en ongeveer 11 € per race die je wil rijden)

    daar zijn ze in België niet in geslaagd en is men in de logge organisatie van de BMB terechtgekomen die zwaaien met licenties, medische keuringen  enz. en niet te vergeten, de hoge startgelden die de rijders moeten betalen, vooraleer ze aan de start mogen verschijnen.

    het is dan ook niet te verwonderen dat er in Nederland veel belangstelling is voor het veteraan racen want naast de HMV hebben ze daar ook nog de CRT die ongeveer op dezelfde basis te werk gaat.

    we kunnen ons de vraag stellen waarom dat in België niet kan ??? omdat er niet genoeg rijders zijn, dan de volgende vraag, waarom zijn er niet genoeg rijders? het is het kip en het ei verhaal.  

    hier een kiekje op het oude stratencircuit in Rockanje aan zee.


    wil je meer weten over de HMV en over de komende races klik dan hier

    http://hmv-nederland.com/

    wil je meer weten over de CRT klik dan even hier

     http://www.classicracingteam.nl/


    copyright etienne willems

    16-03-2007 om 18:55 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    15-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lezennes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op het circuit van Lezennes had ik tot nu toe niet gereden, het is een zeer technisch circuit op maat gemaakt voor racen met motoren.

    op Lezennes worden er ieder jaar een paar demoraces gereden met veteraanmotoren, één daarvan wordt ingericht door de Franse Club "Caiman" die ook de 2 daagse in Croix organiseren midden september.

    nu op 1 april eerstkomende richt Caiman opnieuw een demorace in op het circuit van Lezennes (Rijsel)  

    http://www.caiman.fr.fm/


    (een foto uit 2000 : ontspannen aan de start komen dat is al de helft van het werk)



    copyright etienne willems

    15-03-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    13-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een nieuwe start
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    een fotootje uit 1997  in het "wachthokje" voor de start van de koers, naast me zie je Noël Jonkheere met de Triumph T 100.
     
    de motor liep niet goed maar ik had de smaak terug te pakken en wist toen al dat ik er in 98 terug bij zou zijn. 


    copyright etienne willems 

    13-03-2007 om 20:26 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    12-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chimay 1997
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ik kreeg een uitnodiging voor de races in Chimay en besloot deel te nemen met de groene 3HW, want de rode Armstrong stond nog invalide tegen de muur geleund.

    mijn heroptreden was geen echt succes, door een onnozel akefietje aan de Amal 10TT9 carburator liep de motor niet goed en ik kon niet meteen de oorzaak vinden van het probleem.

    een tweede probleem was mijn raceoverall waarvan ik eerst dacht dat die gekrompen was door zolang alleen op de zolder te liggen, maar mijn vrouw plaatste me algauw terug in de realiteit en wees me op een lichte vorm van "eetbuikje" dat ik uit Frankrijk had meegebracht van onze degustatievakantie.
     
    ik had me voorgenomen één race per jaar te doen voor de "fun" en het volgende jaar terug deel te nemen
    .


    (foto: nog een laatste voorbereiding)


    copyright etienne willems 

    12-03-2007 om 19:38 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    10-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. valpartij Zolder 88
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op de foto kan ik nog lachen, lang zou dat echter niet meer duren want een half uurtje later schoof ik met  motor en al het decor in aan de Jacky Ickx bocht op het circuit van Zolder.

    het kwam zo, ik had een 20 tal trainingsronden gereden met een gemiddelde van 100 km/uur en stond daarmee op plaats 3 aan de start, gedurende de trainingsronden draaide de Triumph perfect maar tijdens de race voelde ik toch dat er iets niet in de haak was en moest algauw mijn derde plaats afgeven aan de Fransman Jean-Luc Delchet en tot overmaat van ramp kwam in de voorlaatste ronde De Vleeschouwer met de Sarolea Monotube me ook nog de 4de plaats afsnoepen en dat was erover vond ik.

    in de Jacky Ickx bocht juist voor de tribunes zag ik mijn kans schoon , wat later remmen en een lichtjes andere lijn dan de vorige ronden en voor ik het wist reed ik door een olieplas waar ze een of ander product hadden opgesmeten en schoof ik met motor en al van de baan.

    gedaan koers en gedaan met racen, want ik had vooraf al besloten dat als de motor defect zou gaan ik het een tijdje voor bekeken zou houden.

    tot in 1997 heb ik volgehouden en dan begon het weer te kriebelen, de eerste koers die ik reed was Chimay, maar dat is voor een volgende keer.

    copyright etienne willems   

     

    10-03-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    08-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Triumph 650
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier een foto van een van de snelle Triumph's van Claude Nyssen, hij had in het lichte frame van een 3H een 650 blok van de jaren 50 ingebouwd, dat was niet helemaal reglementair, en bovendien is dat lichte frame van de 3H niet berekend op dat brute geweld van die 650 tweecilinder.




    copyright etienne willems

    08-03-2007 om 19:46 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2012
  • 25/04-01/05 2011
  • 03/08-09/08 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    www.zoldermotoclassics.be
    Foto

    Oostende 87 Willems/ Nyssen/ Damiëns
    Foto

    Francorchamp 87
    Foto

    Oostende 85
    Foto

    Oostende 87 Pelham Triumph
    Foto

    Mettet 86 Danis (Sarolea) Willems (Triumph)
    Foto

    Guy Devleeschouwer op Monotube
    Foto

    Vanderperre Sarolea S6 600cc
    Foto

    Oostende 1986
    Foto

    Zolder 1988
    Foto

    Foto

    de trofeënkast

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!