Mijn andere blogs
  • etienne willems
  • oudecrossmotoren
  • oudecrossmotoren2
  • oudecrossmotoren3
  • klik ook eens op deze blogs en website's
  • bultaco
  • www.katesretropage.be
  • crossertje
  • historicrally
  • classic motorcycle racing
  • www.brommerclub-de-grensrijders.tk
  • musea allerhande
  • www.newmap.nl
  • Inhoud blog
  • Boek over Belgische piloten en circuits van auteur Jan Kerckhof
  • trial oefen terrein
  • Monthlery 1997
  • krantenknipsels
  • Classic Motorraces Chimay
  • New Map
  • Croix 2007
  • Guido Verhoegstraete (3)
  • Guido Verhoegstraete (2)
  • Guido Verhoegstraete (1)
  • Frank Hollebosch
  • Willy Dumarey / Patrick Blondeel
  • Itom te Wieze
  • Frank Hollebosch
  • Frank Van Cauwenberghe
  • Jehonville / Gedinne
  • brommerkoers, Cleemput, Minnaert, Gallet, Heye en Dierickx
  • Bromfietskoers Assebroek (Brugge)
  • brommerkoers
  • Bezon / Puers
  • Gillet racing 500 cc
  • Zolder 1983
  • Gistel '84 - Oostende '86
  • Motor Classic Trophy Zolder 2008
  • Noël Jonckheere
  • Husqvarna Racer
  • op zijn Engels
  • Weslake
  • Jehonville
  • BSA zijspan
  • Melrose Racing Team
  • Frank Vandevelde
  • Hillman Imp
  • Mini Cooper
  • races Oostende 1985
  • Guy De Vleeschouwer
  • Guy De Vleeschouwer
  • König 500cc 1971
  • Busch BMW RS 500cc
  • Races Gistel 1984
  • Johan Vanderperre
  • BSA sidecarcombinatie
  • Motobi
  • Jarno Joncker (Ned)
  • FN Culbuteur
  • Benelli 50cc 1970
  • Norton Manx 350cc 1954
  • Norton Inter 500 1939
  • Gillet Competition 500 1930
  • BSA 350 1939
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Triumph Thunderbird 1952
  • Norton Inter 1938
  • Sarolea S6 1947
  • oldtimer koop / verkoop website
  • Triumph
  • Moto Guzzi v8
  • Engeland
  • Engeland
  • Guy De Vleeschouwer
  • Croix 2007
  • Sarolea S6
  • Sarolea S6 zijspancombinatie
  • Croix en Ternois
  • croix en Ternois
  • veteranentreffen Oostende
  • Croix en ternois (Fr)
  • Jarno Saarinen
  • Giacomo Agostini
  • Phil Read
  • Trophy Motos Classiques
  • Husqvarna
  • Robert Borrenbergs
  • foto
  • ABSAF
  • Triumph
  • BMW
  • Seeley
  • ABSAF BSA
  • Sarolea flattank Racer
  • Triumph
  • motorraces Oostende
  • pitsstop
  • croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Croix 2006
  • Rockanje (Ned) 2006
  • Lezennes(Fr) 2006
  • Croix (Fr) 2005
  • Lezennes(Fr) 2005
  • Lezennes (Fr)2004
  • Lezennes (Fr) 2004
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Barneveld(Ned) 2003
  • Barneveld (Ned) 2003
  • Croix (Fr) 2003
  • Croix 2003
  • Lezennes (Fr) 2003
  • Croix (Fr) 2002
  • Venlo 2002
  • Venlo 2002
  • Boekel (Ned) 2002
  • Boekel (Ned.) 2002
  • proefdraaien
  • restauratie T100
  • restauratie Armstrong Triumph T100
  • Norton Commando produktieracer
  • MV Augusta 350
  • Dholda team
  • HMV ers
  • Sarolea 30 R
  • Triumph T 80 350 cc
  • FN racer
  • Zolder 2007
  • gestolen
  • Sarolea Monotube bovennokker
  • Gillet Bol D'or 500 cc 1929
  • AJS S7 bovennokker 350cc
  • Lezennes
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • circuit Venlo
  • Sarolea Monotube 500
  • BSA Sloper 500 cc
  • Loctite
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Motor Caravan
  • Oldtimermotormuseum Oudenburg
  • Rockanje 1999
  • Lezennes
  • een nieuwe start
  • Chimay 1997
  • valpartij Zolder 88
  • Triumph 650
  • classic motorcycle racing
  • megafoons
  • Armstrong Triumph T100
  • panne
  • Guzzi 2 cilinder
  • vervolg seizoen 87
  • duwstart
  • technische controle
  • Moto Classic Trophy Zolder
  • Sarolea Monotube 500 cc
  • motorraces Oostende 2007
  • Francorchamp 87
  • seizoen '87
  • moto Guzzi 500 bicylindri
  • Motorsalon Brugge
  • Ryckaert op Gillet 500
  • Pelham T100 Triumph
  • Guzzi V8 racemachine
  • Rudge Mineur 500 cc
  • Andenne (start)
  • Andenne 1986
  • Triumph 5 T 500
  • oostende 86
  • Grote Prijs v/d Noordzee 86
  • Melrose Members
  • Norton Inter 350 cc 1932
  • melrose racing team
  • Norton 600 cc
  • Triumph 3hw in topvorm
  • tunen (2)
  • Triumph Daytona 500cc 1967
  • motor museum in motorhotel
  • Velocette KTT 350 cc 1931
  • info historicmotorraces
  • racen en vrouwen
  • motorraces OMS Oostende
  • BMW 500 cc rennsport 1956
  • drijfstang
  • tunen
  • Guzzi dondocino 500 cc
  • aan de start
  • Triumph 3Hw 350cc 1939
  • BSA 500 cc
  • moto classic trophy zolder
  • sleutelen
  • Velocette MSS 1953
  • matchless 350cc 4takt
  • Norton Dominator 500 cc
  • Moto Classic Zolder
  • intro
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig SeniorenNet Blogs
    zusje
    blog.seniorennet.be/zusje
    Foto
    www.zoldermotoclassics.be
    Foto
    Foto
    Oostende 1987
    Foto
    historicmotorraces
    etienne willems
    21-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loctite
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wanneer je met een motor het circuit op gaat dan moet je min of meer zeker zijn dat alles goed vast zit, ikzelf loop altijd het checklijstje af, maar toch kunnen er altijd verrassingen opdagen,  zoals hier in Croix 2003, waar mijn bodemplaat het liet afweten.

    ik had al wat gerommel gehoord en toen ik de zwarte vlag zag wist ik dus zeker dat er iets niet "koosjer" was.  


    foto: let op de plaat onderaan de motor, deze is verplicht bij de races in Nederland, in de plaat ligt er een stukje mousse om de eventueel gelekte olie op te vangen. (goed bekeken van die Nederlanders en het is nog veilig ook, als hij niet onder je achterwiel terecht komt ten minste) 




    copyright etienne willems

    21-03-2007 om 20:08 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BSA Sloper 500 cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen dit is een BSA Sloper in raceuitvoering, de Franse eigenaar, die ermee reed in Croix en Ternois vertelde me dat de aluminium cilinder en cilinderkop afkomstig is van een vliegtuig stermotor uit de late jaren 30.


    copyright etienne willems

    23-03-2007 om 18:27 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    25-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarolea Monotube 500
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een aktiemoment van de Sarolea Monotube 500 met Guy De Vleeshouwer in het zadel.



    copyright etienne willems

    25-03-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    26-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.circuit Venlo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een algemeen zicht op een circuit  waar de HMVers op racen, het wordt door de plaatselijke inrichtende motorclubs allemaal profesioneel aangepakt en veiligheid staat dan ook hoog in het vaandel.
     
    hier een zicht van het circuit die ze bouwden op een industrieterrein in Venlo 2003.

    de strobalen verpakken ze netjes in gekleurd plastiek, zo mag het al eens regenen en er kan geen stro op de baan waaien (wat een circuit levensgevaarlijk maakt) en het geeft een kleurige en sportieve toets aan het geheel.

    copyright etienne willems 

    26-03-2007 om 19:50 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    27-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto Classic Trophy Zolder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de eerste  Classic Trophy op het circuit van Zolder zit er op en het was fijn terug op Zolder te kunnen rijden, weliswaar met de nodige beperkingen qua geluidsnormen.

    ik denk dat er nog meer villa's moeten gebouwd worden vlak bij de omheining van het circuit dan zal er in de toekomst niet meer gereden kunnen worden, want zeg nu zelf als men naar een auto of motorrace/cross gaat dan is het geluid toch het zout op de patatjes, als je daar een motor ziet passeren die zo een pfff... geluidje maakt dan is de pret en de sfeer toch ver te zoeken.

    maar daar kunnen de inrichters niet veel aan veranderen want ze hebben hun best gedaan om alles vlot en op tijd te laten verlopen en de goede voorzieningen in de padocks van Zolder deed de rest. 

    kritisch zoals we zijn hebben we toch een paar kleine opmerkingen 

    ik hoorde van een aantal toeschouwers dat er wat gebrek was aan info ivm wannneer er gereden werd en zo, en velen dachten dat het na de side cars gedaan was (meestal sluiten de side cars de racedag af ) maar er was nog een reeks pré 1940 en een reeks Belgische motoren, velen hadden dan Zolder al verlaten.

    al met al een mooi initiatief dat voor herhaling vatbaar is en dan maar hopen dat er wat meer Belgen uit hun pijp komen want ik denk dat het aantal Nederlanders en Fransen duidelijk in de meerderheid waren, of zat ik aan de verkeerde kant van het rennerskwartier ?

    met al die nabeschouwingen zouden we de motoren die meereden nog vergeten, hier al een foto van Gilera Saturno van Marcel Lemlin uit 1940 die in zijn tijd een zeer snelle motor was, let vooral op de achtervering.

    copyright etienne willems 

        

    27-03-2007 om 19:37 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    29-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lezennes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op zondag 1 april worden er weer demoraces gereden op het circuit van Lezennes (Frankrijk)

    Lezennes ligt in de buurt van Rijsel en de toegang voor de toeschouwers was de vorige jaren gratis, zo ook dit jaar denk ik.

    wil je het zeker weten ga dan even naar de site van de inrichters "Caiman"

    http://www.caiman.fr.fm/

    foto: Michel Degueldere met de zeer snelle ongerestaureerde  Norton Inter op het circuit van Lezennes in 2003

    29-03-2007 om 19:35 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    01-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AJS S7 bovennokker 350cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gezien op het circuit van Zolder tijdens de Moto Classic Trophy, een merkwaardige AJS 350 met bovenliggende nokkenas uit 1931 en in het bezit van Peter Weeink uit Nederland.

    op de foto zie je de AJS maar als je goed kijkt dan zie je daar ook een Norton Inter, ook al met bovenliggende nokkenas, staan.

    Ja die Nederlanders hebben mooie spullen staan.


    let ook op de "Brookland" uitlaat of de vissenstaart uitlaat vab de AJS, deze uitlaat werd ontwikkeld omwille van de geluidsnormen op de kombaan van Brookland in Engeland of is dat maar een of ander verhaal en werd de "Brookland can" gewoon zo genoemd omdat ze voor het eerst op de kombaan van Brookland werden gezien.

    copyright etienne willems
     

    01-04-2007 om 18:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    03-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gillet Bol D'or 500 cc 1929
    Klik op de afbeelding om de link te volgen gezien op de Zolder Trohpy, deze zeer mooie en snelle Gillet Bol D'or van onze Nederlandse vriend Henk Antonissen.

    voor diegene die meer willen vernemen ivm de andere Gillet's van Henk,  kijk dan even in het nr 84 en 85  van het oldtimertijdschrift  "Het Motorrijwiel" want Henk heeft nog meer mooi's




    copyright etienne willems

    03-04-2007 om 19:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    05-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarolea Monotube bovennokker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een zeer merkwaardige Sarolea Monotube met bovenliggende nokkenas.
    normaal waren de Monotubes uitgerust met stoterstangen doch geinspireerd door de snelle Norton's deed ook Sarolea een poging om met een bovennokker op het circuit te komen.

    Sarolea gaf de type aanduiding 2 ACT mee aan deze zeldzame racemotoren waarvan er maar enkele zijn gemaakt tussen 1937 en  ± 1945.
     
    het eigenaardige hier aan deze motor op de foto is de aandrijving van de bovenliggende nokkenassen, op de officiele foto's zien we altijd een koningsas zoals bij Norton, hier bij de afgebeelde motor worden de nokkenassen aangedreven door een ketting die door de stoterstangbuizen loopt, werd dit zo door de fabriek uitgevoerd of is dat een zeer mooie uitvoering van een privé rijder.


    copyright etienne willems

    05-04-2007 om 21:07 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    07-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gestolen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen meer en meer worden er oldtimer motoren en auto's gestolen, niet alleen langs de weg maar ook uit de garages en schuurtjes.

    een goede raad, laat uw oldtimer niet te ver uit het oog staan, plaats een batterijslot op de auto en een alarm op je garage.

    hierbij een oproep voor een gestolen Porsche 356C in de buurt van Zolder, de vinder/tipgever kan rekenen op een beloning.

    kenmerken:

    porsche 356 c
    chassis nr # 221180
    motor  nr  # 716513
    kleur zie foto
    je kunt de eigenaar bereiken op  0032 477 61 00 71
    of op  
    info@stars.be

    07-04-2007 om 13:30 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zolder 2007
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de bescheiden circuituitrusting van uw dienaar op het circuit van Zolder 2007.

    na het rijden verdwijnt de motor langs achter in het caravannetje en tijdens het verblijf op het circuit is het gezellig genieten van de accommadatie die de uitrusting van de caravan te bieden heeft.

    de tijd van de tent is voorbij en logeren op hotel kan natuurlijk ook,  alleen mis je s'avonds de sfeer op het circuit en dat is toch ook een onderdeel van de hobby. 

    de foto is genomen op zaterdag in de regen en ziet er wat troosteloos uit, de zondag echter was de zon van de partij en zag alles er veel plezanter uit.
       

    07-04-2007 om 13:53 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    08-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FN racer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een mooie FN racer van eind de jaren 20 zoals we hem zagen op de Moto Classic Trophy in Zolder.

    wil je meer weten over FN  klik dan even op deze site: 

    http://users.pandora.be/FN.oldtimers/fn_racers_.htm

    copyright etienne willems

    08-04-2007 om 12:10 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    10-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Triumph T 80 350 cc
    Klik op de afbeelding om de link te volgen de Triumph T 80 werd in de late jaren 30 tot eind der 40 tiger jaren veel gebruikt bij clubraces en in de nationale races in Engeland, een van de oorzaken was dat niet iedereen de nodige fondsen had om een Norton Inter aan te kopen.

    de T 80 was voor zijn tijd al een redelijk snelle motor, trouwens de "80" slaat op de topsnelheid van deze machine en als we even vlug omrekenen dan komen we toch aan een 130 km/uur.

    met wat tuning en alkohol als brandstof kwam men al gauw tot een topsnelheid van zo rond de 160 km uur.

    er waren ook 2 afgeleiden van de  T 80 nml de 3H en de 3HW, deze motoren verschilden op een aantal details van de T 80 en het grootste verschil zat in de cilinderkop.

    de 3H was het burgermodel van de 3HW die aan het leger werd geleverd.


    foto: Triumph T 80 tijdens de Zolder  Classic Trophy
     


    copyright etienne willems

    10-04-2007 om 20:12 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sarolea 30 R
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier de zeer mooie Sarolea 30R van Noorderbuur Johan Koeken gespot tijdens de Zolder Trophy 2007.

    ik zei het al, de Nederlanders komen met mooi materiaal naar buiten, en ze sparen kosten noch moeite om te restaurenen.

    nee, gierig zijn ze niet, maar wel zuinig en dat is iets helemaal anders.

    hier nog een site om je verder te verdiepen in het Sarolea verleden
    .


    http://www.bevemo.nl/documents/sardoc.html

    copyright etienne willems


    12-04-2007 om 20:28 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    13-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HMV ers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    deze mensen kwamen 330 km ver uit  Assen (Nederland) om op het circuit van Zolder rondjes te draaien.

    op de voorgrond zien we de 2 Triumph's 350, eentje ervan is een T80 uit 1936 en de andere een 3H, verder zien we een toch wel zeldzame "OK Supreme" en als je goed kijkt zien we de mooie 250 Triumph type L2/1 van Frans Loman links in de tent staan (het is zonde maar ik heb er geen detailfoto van gemaakt, volgende keer beter) 

    let op de mooie Brookland uitlaten op de 2 achterste motoren

    op de foto zien we links Eric Winkenius en rechts Frans Loman, John Searle de derde man van het trio was even verdwenen.

    Frans , Eric en John rijden regelmatig en met succes HMV races in Nederland. 

    hier nog een keer de HMV website.

     http://hmv-nederland.com/

    copyright etienne willems

    13-04-2007 om 21:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    15-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dholda team
    Klik op de afbeelding om de link te volgen het Dholda Classic Team was ook aanwezig op de Zolder Trophy 2007 met de motoren die wijlen "tovenaar" Jean D'Hollander uit Moerzeke destijds prepareerde voor de lange afstands races.

    D'Hollander bouwde met succes Honda motoren in zelfbouwframes, de motoren zelf maakt hij supersnel met een hoge betouwbaarheids graad.


    copyright etienne willems

    15-04-2007 om 19:11 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    16-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MV Augusta 350
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een van de weinige MV's op de Zolder Classic Trophy was deze van motor en auto enthousiast Marc Gardin uit Brugge.

    een mooie site ivm MV is deze van "the bike museum" en als je daar de "links" allemaal wilt bekijken dan ben je wel een paar uurtjes aan de slag.

    http://thebikemuseum.com/



    copyright etienne willems

    16-04-2007 om 19:42 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    18-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Norton Commando produktieracer
    Klik op de afbeelding om de link te volgen op de site van de Moto Classic Trophy Zolder is er op dit moment niets te zien over de de demo's van 25 maart, daarom hier nog een fotootje,  

    terug een mooie motorfiets van Marc Gardin, een Norton commando produktie racer.
     
    Marc reed de produktieracer op een zodanige manier over de omloop van Zolder dat zijn tenen a la "Mike Hailwood" door zijn boots kwamen piepen, spijtig dat ik daar geen foto van heb
    .


    copyright etienne willems  

    18-04-2007 om 20:01 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)
    20-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.restauratie Armstrong Triumph T100
    Klik op de afbeelding om de link te volgen een kijkje in de werkplaats tijdens het restaurenen van de T100

    eerst alles in elkaar zetten tot de laatste bout om zeker te zijn dat alles terug past, dan alles terug uit elkaar om de verflagen aan te brengen.

    je moet er wel een beetje geduld en doorzettingsvermogen voor hebben.



    copyright etienne willems  

    20-04-2007 om 19:29 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (1)
    21-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.restauratie T100
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hier zijn we al een stapje verder, de lak zit er al op en het in elkaar zetten kun je nu vergelijken met een "mecano" waar we vroeger zo graag mee speelden.


    copyright etienne willems

    21-04-2007 om 00:00 geschreven door etienne willems


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/06-17/06 2012
  • 25/04-01/05 2011
  • 03/08-09/08 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 15/12-21/12 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Foto

    www.zoldermotoclassics.be
    Foto

    Oostende 87 Willems/ Nyssen/ Damiëns
    Foto

    Francorchamp 87
    Foto

    Oostende 85
    Foto

    Oostende 87 Pelham Triumph
    Foto

    Mettet 86 Danis (Sarolea) Willems (Triumph)
    Foto

    Guy Devleeschouwer op Monotube
    Foto

    Vanderperre Sarolea S6 600cc
    Foto

    Oostende 1986
    Foto

    Zolder 1988
    Foto

    Foto

    de trofeënkast

    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!