13 juli 2015 smarthphone ....
de credit card in aanslag wachten wij op de factuur....
de printer ratelde tegen de sterren op en kogelde zijn informatie in de handen van de verkoper , die ze naar ons doorschuift...even tekenen voor akkoord... en betalen..
eerst lezen.. dan tekenen !!!
1.- faktuur... bemerken dat de beloofde korting maar voor 50% is verrekend...
2.- als we de geformuleerde richtlijnen volgen op de drie volgende blz.zou een externe firma ons het te goed binnen de maand storten ..
3.- beschrijving abonnement ... alles ok
simultaan akkoord en de betaling vloog het heelal in...
en nu werk maken vd 50€ ... daar ben ik toch wat zoet mee geweest...
de web nt onmiddelijk vinden... dan de juiste pagina... de vragenlijst is de KGB waardig... heb je dit.. heb je dat ...n° vn de sim kaart (.lap je nieuwe smart openen) ...je neemt een vergrootglas en noteer de n°...
copij van het abonnement bij dossier voegen... en hoe stuur je via de pc een document door.... juist eerst scannen...
eerlijk gezegd t was wel een hele opgave.. maar die 50€ zouden de onze worden....en inderdaad een 10tal dagen later was het zover...
klant is koning, maar ik denk dat er toch vele kortingen zullen verloren gaan...
en cash back is in optocht....
|