Inhoud blog
  • 135 Fusies
  • 133 Moedertaal in de klas
  • Igbo
  • 467 Publicaties
  • 466 Resultaten
    Zoeken in blog

    Foto
    Startpagina !
    AVC Jos Chabert cl
    Talen aan anderstaligen
    avsg,a.a.ac.zc.,kwaliteitsembleem
    12-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.369 AVSG ENG vert. I 8

    369 AVSG ENG vert. I 8

    Op het perron

    1 P Dag, C
    2 Fijn, dat ik je zie
    3 Waar is M ?
    4 C Hier is ze
    5 M Dag, P
    6 P Hoe maak je het, M ?
    7 Je zieter zeer goed uit
    8 M Ik voel me heel goed, dank je
    9 P Hier, drager
    10 Geef mij uw valies
    11 M a.u.b.
    12 Zijn we klaar om te vertrekken ?
    13 C Ja. De drager brengt de bagage naar de taxi
    14 P Hoe lang blijf je ?
    15 C Tot vrijdag
    16 M Het is fijn om opnieuw in Brussel te zijn

    Grammaticale structuren

    1 P Kruier, kom met mij mee
    2 k Goed, mijnheer
    3 C De kruier gaat met hem mee
    4 Zij stappen van de trein
    5 P Het is fijn je weer te zien
    6 P P is blij om hem weer te zien
    7 C Wij nemen onze bagage mee
    8 C Zij nemen hun bagage mee
    9 C Ik kom met je mee, M
    10 P Ik ga met de kruier mee
    11 en jij gaat met haar mee
    12 C Geef me je valies, M
    13 M Hier is mijn valies
    14 C Zij geeft hem haar valies
    15 Hij neemt haar valies

    Grammatica in beeld
    1 P Kruier (drager) kom met me mee
    k Ja, mijnheer
    2 P Het is fijn om hem weer te zien
    3 Jij gaat met haar mee
    4 C Hij is blij ons te zien
    5 Wij gaan met je mee
    6 C Zij nemen hun bagage mee

    12-02-2013 om 09:00 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    05-02-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.368 AVSG ENG vert. I7

    368 AVSG ENG vert. I 7

    In het station

    1 G Waar ga je naartoe,
    2 P Ik ga naar het station
    3 Kom je met mij, moeder ?
    4 M Neen, P. Ik kom niet met jou
    5 Het is te laat
    6 Ik ga slapen
    7 P Dag, moeder
    8 M Dag, lieveling
    9 P Is de trein voor Antwerpen er al
    10 C Neen, mijnheer, hij wordt verwacht om 9.30
    11 P Op welk perron komt hij ?
    12 C Perron 3, mijnheer
    13 P Dank u

    Grammaticale structuren

    1 M Waar ga je naartoe ?
    2 P Ik ga naar het station
    3 M Ik ga niet naar het station
    4 Het is te laat
    5 P Ga je slapen ?
    6 M Ja
    7 C Peter gaat naar het station
    8 M gaat naar bed
    9 Zij gaat niet naar het station
    10 P Komt de trein van Brussel toe op het perron?
    11 C Ja, hij komt to om 9.30
    12 P Mijn vrienden komen
    13 C Zijn vrienden komen van Antwerpen


    Grammatica in beeld

    1 M Ga je naar het station ?
    P Ja
    2 C Gaat hij naar het station ?
    Gaat zij naar het station ?
    3 P Gaan wij naar het station ?
    4 Gaan jullie naar het station ?
    5 C Gaan zij naar het station
    6 Er is geen trein op perron 5

    05-02-2013 om 09:08 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    29-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.367 AVSG ENG vert. I 6

    367 AVSG ENG vert. I 6

    Thuis

    1 P Dag, moeder
    2 Waar ben je ?
    3 M Ik ben in de keuken
    4 P Wat eten wij, moeder ?
    5 M Groentensoep
    6 lamskoteletjes
    7 en fruittaart
    8 Heb je honger ?
    9 Ja
    10 M Het eten is klaar
    11P Er is geen brood op de tafel
    12 M Het ligt in de keuken
    13 Ik breng het
    14 P Zijn deze appels voor het middageten vandaag ?
    15 M Neen, die zijn voor morgen

    Grammaticale structuren

    1 C Heysel
    2 P Wij stappen daar af
    3 C Stap hier af
    4 C Zij stappen hier af
    5 P Ik ben in de keuken
    6 M Breng het brood a.u.b.
    7 P Ik breng het
    8 M Je brengt het brood
    9 C Hij brengt het brood
    10 P Wat eten we ?
    11 M Er is soep, lamskoteletjes en taart
    12 P Ik heb honger
    13 M Ik breng de soep
    14 C Zij brengt de soep

    Grammatica in beeld

    1 P Ik breng het brood
    2 M Jij, brengt het brood
    3 C P brengt het brood
    4 M brengt het brood
    5 P Wij stappen hier af
    6 C Zij stappen hier af

    29-01-2013 om 09:00 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    22-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.366 AVSG ENG vert.I 5

    366 AVSG ENG vert. I 5

    In de bus

    1 C Tickets, als ’t u belieft
    P Heysel , a.u.b.
    2 C Een halve, Euro a.u.b.
    3 Dank,u
    4 Pa Excuseer
    5 Hoe laat is het, a.u.b.
    6 P Het is 6 uur
    7 Pa Dank u
    8 O, ik ben laat v oor mijn trein
    9 C Waarheen gaat u, a.u.b.
    10 Pa Naar Brussel Noord
    11 C 1 Euro a.u.b.
    12 Dank u
    13 Pa Is het ver tot Brussel Noord ?
    14 P Neen, het is niet ver
    15 We zijn er bijna
    16 C Afstappen voor Brussel Noord, mevrouw
    17 Pa Dank u

    Grammaticale structuren
    Vragende en negatieve vorm van zijn

    1 Pa Hoe laat is het ?
    2 P Het is 5 uur
    3 Pa Dank u
    4 Ik ben laat
    5 P Neen, je bent niet laat
    6 C Zij is niet te laat voor de trein
    7 J Zijn we in Brussel Noord ?
    8 P Neen, we zijn er nog niet
    9 C Zij zijn niet aan Brussel Noord
    10 J Is dit de Heysel ?
    11 P Neen
    12 Is dit Laken ?
    13 C Dit is Brussel Noord
    14 P Stap hier maar uit

    Grammatica in beeld

    1 Pa Ben ik te laat ?
    2 Zijn we er bijna ?
    3 P Neen, we zijn er nog niet
    4 C Ben je te laat ?
    5 C Zijn we bijna in Brussel Noord ?
    6 Pa Is dit Brussel Noord ?

    22-01-2013 om 08:59 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    15-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.365 AVSG ENG vert. I 4

    365 AVSG ENG vert. I 4

    Recht over het huis

    1 P Rijdt er hier een tram ?
    2 Jo Neen
    3 J Er rijdt wel een bus
    4 P Waar is de bushalte ?
    5 Jo Recht over het huis
    6 JKijk, P! Hier is onze kat
    7 P Ze is mooi
    8 J Wij hadden een zwarte kat
    9 Jo Ja
    10 J Daar is uw bus
    11 P Tot weerziens, J
    12 Tot weerziens, Jo
    13 dank u wel.
    14 Jo J Tot weerziens

    Grammaticale structuren

    1 J Ik had een kat
    2 C Zij had een zwarte kat
    3 Jo Wij hadden een zwarte kat
    4 C J had een kat
    5 P Uw bloemen zijn mooi
    6 C Zij hadden een goede tuinier
    7 P Waar is mijn bus ?
    8 Jo Hier is uw bus
    9 C Daar is zijn bus
    10 J Hier is mijn bus
    11 C Daar is haar bus
    12 J Daar is hun bus

    Grammatica in beeld

    1 Jo Ik had een kat
    2 Jij had een kat
    3 C Hij had een kat
    4 J Onze bloemen zijn mooi
    5 C Hun bloemen zijn mooi
    6 Daar is zijn bus

    15-01-2013 om 09:31 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.364 AVSG ENG vert. I 3

    364 AVSG ENG vert. I 3

    In de tuin

    1 P Uw tuin is zeer mooi
    2 J O, ja, maar niet in de regen
    3 P Uw bloemen zijn schattig
    4 Ja Ja, ze zijn schattig
    5 P Welke fruitbomen zijn dit ?
    6 J Dat zijn pruimenbomen
    7 P En wat zijn deze ?
    8 Ja Dat zijn appelbomen
    9 Hier is een zitplaats, P
    10 J Ga zitten
    11 P Het is zeer warm in de zon
    12 Wel, ga onder de boom zitten

    Grammaticale structuren

    1 J Wij zijn tuiniers
    2 P Jullie zijn tuiniers
    3 Is dit uw tuin?
    4 J Ja dat is mijn tuin
    5 P Zijn dit fruitbomen ?
    6 J Ja, dat zijn fruitbomen
    7 Jo Daar is een zitplaats in de tuin
    8 J Ginder zijn enkele bloemen
    9 P Waar zijn ze ?
    10 J Zij staan onder de boom
    11 P Die bloemen zijn prachtig
    12 C J en P zijn daar
    13 J Jullie zijn goede vrienden
    14 J Ja, wij zijn goede vrienden

    Grammatica in beeld

    1 Jo Wij zijn tuiniers
    2 J Jullie zijn goede vrienden
    3 C Zij zijn onder de boom
    4 J Dit is een fruitboom
    5 Dit zijn fr uitbomen
    6 Jo Daar is een zitplaats in de tuin

    08-01-2013 om 09:08 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    01-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.363 AVSG ENG vert. I 2

    363 AVSG ENG vert. I 2

    In huis

    1 Jo Dit is de living
    2 J en dat is de inkom
    3 onze slaapkamer is boven
    4 Jo Mijn bureau is ook boven
    5 en de eetkamer is hier
    6 P Het is zeer leuk
    7 Is dit uw tuin ?
    8 Jo Ja
    9 P Uw tuin is mooi
    10J Hij is zeer groot
    11P Wie is uw tuinier ?
    12Jo Dat ben ik
    13P Je bent een goede tuinier

    Grammaticale structuren

    1 J De inkom is hier
    2 Jo Het is hier
    3 J De eetkamer is daar
    4 JoHet is hier
    5 Onze slaapkamers zijn boven
    6 J Het is boven
    7 P Is uw bureau ook boven ?
    8 J Ja
    9 Dit is uw tuin
    10 P Wie is uw tuinier ?
    11 Jo Ik ben de tuinier
    12 C Jo is de tuinier

    Grammatica in beelden

    1 J Dit is de living
    2 Het is hier
    3 Dat is de eetkamer
    4 Het is hier
    5 P Wie is de tuinier ?
    6 Jo is de tuinier

    01-01-2013 om 00:00 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    25-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.362 AVSG ENG vert. I 1

    362 AVSG ENG vert. I 1

    Bezoek

    1 Jo Dag,Jan
    2 J Dag, John
    3 Jo Dit is mijn vriend Peter.
    4 P Hoe maakt u het ?
    5 J Hoe maakt u het ?
    6 Ga zitten, als ’t u belieft.
    7 P Dank u.
    8 Het is heel mooi hier.
    9 J Dank u. Hier is uw thee, Peter.
    10 P Dank u
    11 J Melk ?
    12 P Ja, aub
    13 J Suiker ?
    14 P Neen, dank u.

    Grammaticale structuren

    1 P Ik heet Peter
    2 J Jij heet Peter
    3 P Ik ben Peter X
    4 C Hij is mijnheer X
    5 J Ik ben Jan Y
    6C Zij is mevrouw Y
    7P Hoe maakt u het ?
    8J Hoe maakt u het ?
    9 IK heet Jan
    10Jo Jij heet Jan
    11J Hier is uw thee
    12P Dank u

    Grammatica in beeld

    1J Ik ben mevrouw Y
    2C Hij is mijnheer X
    3 Zij is mevrouw Y
    4J Ik heet Jan
    5 Jij heet Peter
    6 Hier is uw thee

    Deze situaties naspelen onder mekaar

    25-12-2012 om 00:00 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    18-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.361 Mijn taal en ik

    361 Mijn taal en ik

    In de bijlage van De standaard verscheen een interessante reeks “Mijn taal en ik” over onze taal.
    Ze bestaat uit 5 delen :

    1. Nederland versus Vlaanderten
    2. Groepstalen
    3. Normen en afspraken
    4. Verengelsing
    5. Taal in je hoofd

    Er duiken om de haverklap punten op uit het didactisch profiel van eigentijds audiovisueel talenonderwijs aan anderstaligen. Een voorbeeld : 5.14 Dialogen in film zijn prima materiaal om een vreemde taal te leren. Op het 0-niveau is het essentieel te werken met eenvoudige dialogen.

    18-12-2012 om 09:19 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    04-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.360 Beleidsplan

    360 Beleidsplan

    Op dit ogenblik, worden de beleidsplannen voor de periode 2013-2018 opgemaakt. Voor het volwassenenonderwijs in Meise zou het goed zijn dat eindelijk ernstig en gestructureerd werk wordt gemaakt van een Intergemeentelijk CVO N.W. Brabant.
    Of Jette daar nog bij kan horen is afhankelijk van de praktische uitwerking en uitvoering van de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. De voorwaarden van de start van dit project in 1987 zouden heronderhandeld moeten worden : geen financiële implicaties op de begroting voor huur lokalen en propaganda binnen Brussel. De VGC zou de financiële aderlating vanuit onze begroting naar Jette moeten overnemen.
    Via een convenant kunnen de gemeentes van N.W.-Brabant participeren op een democratische en volwaardige wijze. Hoe dat gesteld is in de huidige wetgeving is mij niet bekend. Maar met gezond verstand kan naar een formule gezocht worden die iedereen voldoening zou schenken, vooral de studenten en leerkrachten.
    De didactisch- pedagogische kant heb ik in dit blog voldoende belicht.

    04-12-2012 om 15:11 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    27-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.359 www.thelanguagepoint.com

    359 www.thelanguagepoint.com

    Sign up for The LanguagePoint

    If you haven’t yet signed up to The LanguagePoint - our free online teacher community - then why not take a look now?!

    The LanguagePoint is a resource-sharing website for language teachers, with free downloadable teaching materials, lesson ideas and discussion forum.

    If you teach English as a Foreign or Second Language, then The LanguagePoint has an ever-increasing bank of resources for you to use. At beginners level there are vocabulary-building resources on a range of topics, and for slightly more advanced learners, we have lots of song and video based ideas. Our excellent contributing practitioners have also provided a wealth of lesson ideas and discussion prompts for your learners.

    For those who teach languages other than English, we’re beginning to add resources here too. Take a look at Harry Potter in German for example, or these topic-based sample questions for speaking practice in four different languages, including Spanish).

    And if you upload your resources to The LanguagePoint and share them with other teachers, you will automatically be in with the chance of winning our weekly prize of €50 in Amazon vouchers (or equivalent).

    Head over to the free site and take a look around – www.TheLanguagePoint.com – or start with our introductory video.

    Best wishes

    Marie O’Sullivan

    27-11-2012 om 09:01 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    20-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.358 Historiek AVC XVIII

    358 Historiek AVC XVIII

    Methodes talen - handboeken

    Duits Inter Nationes

    1.In Bonn I

    Bitte sprechen Sie I

    2.In Bonn II

    unterwegs

    3.Themen II

    4.Themen III

    5.Deutsche Sprachlehre für Ausländer

    Sprachheft I

    6.Diverse teksten

    7.Einführung in die deutsche Sprache der Wissenschaften.

    Engels

    1.All's well I

    2.All's well I (15 - einde).

    The New Cambridge Course 2 (1 - 24)

    3.The New Cambridge Course 2 (25 - 36)

    The New Cambridge Course 3 (1 - B 5)

    4.The New Cambridge Course 3 (B 6 - 36)

    5.Headway + Intermediate

    6. Headway Upper + Intermediate

    7.Headway Advanced

    Frans

    1.Pourquoi pas ? I

    2.Archipel I

    3.Archipel II

    4.Voix et images Transition

    5.Antennes V en VI

    Perspectives II

    6.Eigen cursus

    7.Eigen cursus

    Grieks

    1.Levend Grieks I

    Nieuw Grieks voor anderstaligen.

    Italiaans

    1.L'Italiano con il metodo audio-visivo I

    2.L'Italiano con il me­todo audio-visivo II

    3.Parlare Italiano

    4.Buon giorno II

    5.Eigen cursus

    Nederlands │

    1.Steek van wal I

    2. Steek van wal II

    3.Steek van wal III

    4.Antenne I

    5.Antenne II

    6.Eigen cursus

    7.Eigen cursus

    Portugees

    1.Português sem Fronteiras I

    O Português do Brasil pelo

    Metodo Audio Visual

    2.Português sem Fronteiras I

    O Português do Brasil pelo

    Metodo Audio Visual

    3.Português sem Fronteiras II

    O Português do Brasil pelo

    Metodo Audio Visual

    4. Eigen cursus

    Spaans

    1.Vida y diálogos de España I 1

    2.Vida y diálogos de España I 2

    3.Vida y diálogos de España II 1

    4.Vida y diálogos de España II 2

    5.Eigen teksten

    6.Eigen teksten

    7.Eigen teksten

    De avsg – methode werd afgevoerd vanaf 2000

    Het A.A.AC.ZC. werd afgevoerd in 2005

    20-11-2012 om 09:18 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)
    13-11-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.357 Historiek AVC XVII

    357 Historiek AVC XVII

    Personeelsafvaardiging
    1986 - Opsplitsing syndicaal CCOD Raymond Van Herrewege
    ABVV Guy Bockstal
    niet syndicale : Anne Hoorelbeke, Jean-Pierre Cammu, Marijke Van Eeckhout, Nicole Coremans
    1987 - Syndicaal CCOD niet verkozen
    ABVV Guy Bockstal in het HOGO
    Personeelsafgevaardigde : Anne Hoorelbeke tot 1.1­0.89
    J.P. Cammu , Nicole Coremans , J.P. Vandenbosch, Karel Aerts, Diane Vermeulen, Chris Verhaegen, Sylvia Herregodts
    1989 - Poging met werkgroepen
    Verkozen : Aerts, Cammu, Coremans, Vanden Bossche, Vermeulen
    Gecoöpteerd : Herregodts, Ver­haegen
    Zonder resultaat.
    1989-Kwaliteitskringen
    2006-Syndicale afvaardiging Luc Seghers

    13-11-2012 om 09:07 geschreven door Jef De cuyper


    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 11/11-17/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 27/12-02/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2010
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!