JACQUELINE SMITZ VAN BURTLINE IS VRIENDELIJKSTE HANDELAAR VAN EEKLO
Jacqueline Smitz van lingerie- en badmodewinkel Burtline heeft de prijs gewonnen van Vriendelijkste Handelaar van Eeklo 2020 en 2021. Lingeriezaak Audace en Feestwinkel Peggy eindigden respectievelijk als tweede en derde in de wedstrijd die Handelsgids.be organiseert.
Handelsgids.be beloont zo jaarlijks de handelaars voor hun inzet en klantvriendelijkheid. De handelaar die via de webpagina bij Handelsgids in de loop van het voorgaande jaar de hoogste gemiddelde score ontving van hun klanten, mag zich een jaar lang ‘Vriendelijkste Handelaar van de stad’ noemen.
Iedere handelaar kan deze Award winnen. De enige voorwaarde is dat de kleine of middelgrote onderneming op www.handelsgids.be staat, anders kan men niet online een quotering uitbrengen.
Jacqueline Smitz volgt zichzelf op. Ook in 2019 haalde zij de felbegeerde titel binnen. Jacqueline weet als geen ander hoe zij haar klanten de nieuwe trends en collecties in lingerie, badmode en nachtkleding voor dames en heren kan aanraden.
Studies bevestigen dat vriendelijkheid een van de belangrijkste aspecten is bij het zakendoen. Buiten service en vakkennis, kleinschaligheid en specialisatie staat klantvriendelijkheid nog steeds op de eerste plaats bij de klant. Dat is de hoofdreden waarom hij of zij blijft kopen of een beroep doet op de lokale handelaar.
De Vriendelijkste Handelaar ontvangt een mooie award die ze in haar zaak kan tentoonstellen. Verder krijgt de winnaar een extra reclamebudget voor Handelsgids.be ter waarde van 600 euro. De andere winnaars kregen ook een oorkonde en een reclamebudget bij Handelsgids voor een bedrag van 300 euro.
“Als Schepen van Lokaal Ondernemen ben ik heel fier deze prijzen te mogen uitreiken”, zegt schepen van Lokale Economie Hilde Lampaert. “Het zijn stuk voor stuk ondernemers die vriendelijkheid en service hoog in het vaandel dragen. Eigenlijk verdienen al onze winkels, handelaars, ondernemers en horeca een prijs. De jaren 2020 en 2021 waren allesbehalvegemakkelijk, maar iedereen is zich blijven inzetten en voor iedereen was de klant koning. Daarom verdient van mij elke ondernemer een prijs: de prijs van volhardingen dienstbetoon aan de klant.”
|