:!:
Een ontdekking van de wereld en voedingsgewoonten dankzij Proef de wereld, de grote zomeractie van Delhaize xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Van 14 juni tot 29 augustus 2012 organiseert Delhaize haar nieuwe grote zomeractie: Proef de wereld. Tijdens deze actie kunnen de klanten 216 stickers verzamelen waaronder ook speciale geurstickers om op die manier de culinaire tradities over heel de wereld te ontdekken. Het is ook het ideale moment om het ruime en unieke assortiment kwaliteitsproducten van de wereldkeuken van Delhaize te leren kennen. Als voedingsexpert wil Delhaize haar klanten inspireren en de laatste culinaire tendensen laten ontdekken.
De vakantieperiode staat voor de deur. Dé gelegenheid voor Delhaize om haar nieuwe grote zomeractie te lanceren, een afspraak waar de klanten elk jaar halsreikend naar uit kijken. Dit jaar is het thema Proef de wereld, een degustatiereis rond de wereld. Een ludiek initiatief voor jong en oud om hen te laten kennismaken met wat men elders in de wereld eet.
Van 14 juni tot 29 augustus 2012 zal de klant een zakje met 5 stickers per aankoopschijf van 20 ontvangen, 2 zakjes voor 40, 3 zakjes voor 60, enz. De actie is geldig in supermarkten Delhaize, City Delhaize, Tom&Co, Animal Center-Tom&Co, alsook in de deelnemende winkels AD Delhaize en Proxy Delhaize in België en Luxemburg. De klant kan hier eveneens van genieten wanneer hij gebruik maakt van de diensten van www.caddyhome.be of www.delhaizedirect.be. Hij krijgt de gelegenheid om bijkomende zakjes te verzamelen dankzij de producten die deelnemen aan de actie.
Tijdens deze exclusieve actie kunnen de klanten 216 Panini-stickers verzamelen met afbeeldingen van dieren en monumenten van over heel de wereld, maar vooral van inwoners en hun voedingsgewoonten: fruit, groenten, vlees, vis, typische schotels, plaatselijke specialiteiten,... De Delhaizeklant kan zo een culinaire reis maken doorheen Europa, Azië, Afrika, Noord- en Zuid-Amerika, Australië en zelfs de Noord- en de Zuidpool. Sommige zakjes bevatten een speciale sticker. Zo zijn er zelfs stickers die geuren naar bepaalde producten of ingrediënen zoals thee en curry. Sommige stickers hebben een speciale code waarmee je toegang krijgt tot nog meer quizzen, spelletjes en animaties op de webstite www.delhaize.be.
Dankzij het verzamelalbum kunnen de klanten hun stickers hierin plakken en ontdekken ze zo de culturele en culinaire bijzonderheden van de verschillende streken van de wereld. Het album telt maar liefst 64 pagina.s en is verkrijgbaar in de Delhaizewinkels aan 4.99 euro.
|