Tod’s stelt haar nieuwe eyewear collectie voor van de Lente/ Zomer 2020 die is opgebouwd rond twee thema’s: het thema iconic, dat monturen omvat die opvallen door details in leer. Zo is er het rijgen, een kostbare en exclusieve manier die volledig met de hand is uitgevoerd door Italiaanse vaklui en bestemd is voor vrouwelijke modellen; en het vlechten, een van de meest iconische details van het merk dat bekend is in heel de wereld. Het gaat om de kunst van het vlechten in gekleurd leer om elk product modern en licht te maken. Ten slotte is er ook nog de dubbele T, het iconische detail in metaal, dat onmiddellijk verwijst naar het merk.
Het thema timeless herbepaalt de schoonheid uit het verleden in een moderne stijl aan de hand van monturen met een retro stijl voor een tijdloze elegantie. De elementen die ze vertegenwoordigen hebben een vintage inspiratie, met een selectie kostbare maar moderne materialen die zijn geïnspireerd door de luxe van Tod’s en die herinterpreteren aan de hand van verfijnde modellen met hedendaags design. Tod’s Eyewear stelt een nieuwe unisex zonnebril voor. Haar vernieuwend concept berust op een metalen basis die het mogelijk maakt om te switchen tussen twee verschillende voorkanten.
TOD’S EYEWEAR - model TO0262 (345 EURO)
Een speciaal model met een vernieuwend concept. Gemaakt met een basis in metaal die het mogelijk maakt om uit twee verschillende voorkanten te kiezen, beiden in een pantos vorm waarvan de ene is bedekt met leer voor een meer verfijnde look, de andere in acetaat, voor een meer sportieve en informele look.
TOD’S EYEWEAR - model TO5205 (275 EURO)
Vierkante vorm in easy to wear acetaat voor deze correctiemontuur voor mannen. Herinterpreteert de iconische vlechten in leer in de armen op vernieuwende wijze voor een polyvalente en trendy look.
|