Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    02-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Upignac Elsene
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Een nieuwe Upignac-generatie neemt de fakkel over. De tweelingbroers Jeremy en Raphaël Akili zijn de nieuwe gezichten van de beroemde Belgische foie gras in een speciaalzaak die net haar deuren opende in de buurt van het Flageyplein. Het is een avontuur tussen appelgroene muren, mahoniekleurige ramen en een grote tafel in blauwe hardsteen voor de kooklessen.

    Op hun 31ste zijn de broers de jongste vestigingshouders van Upignac. Oorspronkelijk hadden ze een eigen bedrijf gespecialiseerd in events (geluid, licht, video), maar besloten hun onderneming over te laten om zich helemaal aan hun hobby te kunnen wijden: de keuken en fijne voeding. Terwijl zij op zoek waren naar een referentieproduct, wilde Upignac zijn toekomstige speciaalzaken net een nieuw imago meegeven. De gedroomde combinatie dus. Vooral omdat Jeremy en Raphaël dol zijn op foie gras en zich met jeugdig dynamisme op dit avontuur willen storten. Kortom, een wereld in het teken van gastronomische verfijning, veel meer dan alleen sublieme foie gras.

    De krachtige appelgroene kleur geeft het ganse imago een absolute facelift waarbij dankzij luchtige maar tegelijkertijd imposante etalagekasten toch een waaier van verse producten binnen handbereik ligt. Keuze te over uit foie gras en producten van eendenborstfilet, eendenworst, pens, confit, terrine, mousse… eendenvlees in al zijn aspecten. Daar vlak naast in het koelrayon bespeuren we diepgevroren foie gras in het gezelschap van een knap assortiment gevulde ravioli. De mahoniehouten kasten pronken met een royaal aanbod van foie gras in bokalen en fijne voeding, jam, olie, azijn, thee, koekjes en het complete gamma 2008 in zijn gloednieuwe verpakking.

    In de wijnafdeling diverse referenties van champagne, rode wijn, zoete wijn en specifieke dranken die perfect bij foie gras passen, zoals de natuurlijke wijnen uit de biologische landbouw die trouw blijven aan hun terroir en de oorspronkelijke druivenrassen. Deze wijnen zonder scheikundige gisten zijn de trots van de twee jonge uitbaters, ze zijn gegarandeerd vrij van bewaarmiddelen en sluiten perfect aan op de filosofie van de moederonderneming. Bovendien beantwoorden ze aan een beleid van vernieuwing en authenticiteit, in de lijn van alle verse Upignac-producten, vrij van antioxidanten en bewaarmiddelen.

    Met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht, heeft Upignac leuke ideetjes voor zowel particulieren als bedrijven in petto. Beide ‘doelgroepen’ vinden hun gading in twee specifieke catalogi met een uitgebreid aanbod in een klein, medium of groot formaat, met een selectie volgens ieders smaak en budget. Opvallend in dit aanbod zijn de verse producten (bewaren tot max. 4°C, bewaartermijn beperkt tot 3 weken) en de gesteriliseerde producten in bokalen (lange bewaartermijn, koeling niet noodzakelijk).

    Bedrijven vormen een gegeerde niche, maar Jeremy en Raphaël Akili gaan zelf langs om klanten te laten proeven. Die bedrijfsbezoeken maken het mogelijk om de colli’s perfect naar wens samen te stellen, een echt persoonlijke keuze te presenteren en advies te geven over de fiscale aftrekmogelijkheden (niet minder dan 12 colli’s van minder dan 50 euro excl. BTW). Bedrijven kunnen ook, net als particulieren uiteraard, terecht op de website om het aanbod te ontdekken.

    Upignac Elsene is gespecialiseerd in persoonlijke geschenkcolli’s zonder meerprijs. Dit is de eerste speciaalzaak in het net die een online bestelsysteem opzette, net als een thuisleveringsdienst in de regio Brussel. Met Nicolas Logit, ex sous-chef van het restaurant Bon-Bon aan het culinaire roer tekenen de tweelingbroers alvast voor een beloftevolle en kwaliteitsvolle exploitatie. RVH.

    Upignac Elsene – Antoine Labarrestraat 24 – 1050 Elsene

    Tel  02 647 76 47 - info@upignacixelles.be - www.upignacixelles.be

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zweeds festival in L'Epicerie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                              

     

    L’Epicerie – Hotel Le Meridien – biedt uniek Zweeds gastronomisch festival

     

     

     

     

    Restaurant “l’Epicerie” van het Brusselse hotel Le Meridien, luidt van 7 tot 20 december 2007 alvast smakelijk uit.

    Twee weken lang verkeert het Brusselse hotel Le Méridien in Scandinavische sferen dankzij het “Zweedse culinaire festival”. Het restaurant “l’Epicerie”, werd in de jongste Gault & Millau beloond met een score van 16/20, en verwent zijn gasten bij deze gelegenheid zowel ’s middags als ’s avonds met een traditioneel Zweeds kerstbuffet.

     

    Chef-kok Vincent Masson kan hierbij rekenen op de hulp van zijn collega Joakim Broström van het Sheraton in Stockholm, eveneens een onderdeel van de Starwood Hotels & Resorts-keten. Deze Zweedse topkok komt speciaal over uit het hoge noorden om ons van zijn nationale gastronomie te laten genieten.

     

    Onder de koude suggesties voeren onder andere het haringtrio, de zalm met mierikswortel, het tunnbröd van gerookt rendiervlees met bieslook, maar ook de vleeswarenschotel en de kerstham het hoogste woord, terwijl de warme gerechten worden aangevoerd door typisch Zweedse schotels als ribbetjes met honing, ovenzalm, geroosterde kalkoenborst met kaneel en peer, Zweedse aardappels en hartige taart met ansjovis.

     

    Al deze lekkernijen laten zich uitstekend smaken onder het genot van een glaasje Zweeds kerstbier, wodka en andere verkwikkende dranken. Afsluitend staan de gasten diverse verrukkelijke desserts te wachten, waaronder verschillende soorten cake, fruit en Zweedse kaas. Zelfs de zondagsbrunch hult zich in Zweedse kleuren.

     

    Als aanvulling op het eigen menu trekken deze regelmatig terugkerende culinaire themaweken in het Brusselse hotel Le Méridien altijd weer volop belangstelling. De één laat zich graag eens verrassen door gerechten van verre, terwijl de ander zich in de watten laten leggen door het prachtige decor en de voortreffelijke bediening.

     

    Op 12 december bereikt het festival ’s avonds een hoogtepunt. Op de vooravond van het bekende Santa Lucia-feest, de Zweedse tegenhanger van onze kerst, brengt een traditioneel Zweeds koor van prachtig uitgedoste meisjes met kaarsenkronen op, de betoverendste liederen ten beste.

    Een al even aangename verrassing staat de winnaar van de speciale tombola te wachten: een schitterend weekend (2 nachten inclusief ontbijt en vlucht) voor 2 personen in het Sheraton in Stockholm.

     

    Het tweeweekse festival in Le Méridien biedt u de kans om twee vliegen in één klap te slaan en behalve de pracht van een land op de poolcirkel tevens de geneugden te ontdekken van een restaurant waarvan de naam eerder aan exotische oorden doet denken.

    Tijdens de Zweedse weken wordt de lunch of het diner u aangeboden voor 45 €. Exclusief drankjes, maar wel een met glas beroemde “glögg” (glühwein) vooraf.

    Een unieke kans om uw jas, muts en handschoenen achter te laten bij de garderobe van Le Meridien, én volop te genieten van de typische, hartverwarmende Zweedse gastronomie! RVH.

     
    zie ook www.6minutes.be à la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Michelingids 2008

    Michelingids 2008

     

     

     

     

    De Michelingids 2008 bevat 1874 Belgische en Luxemburgse hotels en restaurants, waarvan België 1698 referenties opslorpt, zijnde 660 hotels en 1038 restaurants. In het Groot Hertogdom vindt de gids wel 97 notificeerbare hotels terug, maar konden slechts 79 restaurants de inspecteurs bekoren.

     

    Met meer dan 750 hotels is de gids alleszins een handige leidraad voor mensen die in beide landen vaak op reis zijn. Een groot aantal plattegronden van diverse steden creëert een aanlokkelijke bredere informatieve waaier.

     

    De sterrenparade 2008 zorgt andermaal voor de nodige commotie en soms zelfs onbegrip. De verliezers zijn meestal klassieke, traditionele restaurants die hun gasten nochtans bijzondere kwalitatieve maaltijden voorschotelen. Verrassing anderzijds bij de nieuwkomers, vooral jonge chefs die zweren bij een iets luchtigere, modernere bereiding, en met hun hedendaagse inventiviteit en creativiteit, de traditionele look van bepaalde gerechten onderuit durven te halen. Terecht of onterecht? Het enige middel om de waarde-appreciaties te achterhalen, is het zelf uittesten van de diverse restaurants waarbij niet mag worden vergeten dat elk restaurantbezoek, jammer genoeg slechts één enkele momentopname is.

     

    ’t Zilte in Mol met chef Viki Geunes, promoveert als enig Belgisch restaurant van 1 naar 2 sterren, terwijl andere restaurants hun eerste ster veroveren. De nieuwkomers zijn Kasteel Withof in Brasschaat, De Koopvaardij in Stabroek, Le Cor de Chasse in Barvaux, De Jonkman in Sint Kruis Brugge, Bistrot du Mail in Elsene, Le Chalet de la Fôret in Ukkel, Marcus in Deerlijk, C-Jean in Gent, La Durée in Izegem, ’t Huis van Lede in Kruishoutem en Orangerie in St Martens Latem.

    Bij de verliezers moet ’t Konijntje in Waregem voortaan met 1 ipv 2 sterren verder leven, terwijl een 10-tal andere restaurants hun ster moeten inleveren. Onder hen ook ‘t Laurierblad in Berlare van meesterkok Guy Van Cauteren die decennia lang een absolute voorvechter en vaandeldrager was van de Belgische gastronomie. Een drietal sterrenrestaurants verdwijnen zelfs volledig uit de gids.

    L’Air du Temps van Sang-Hoon Degeimbre  in Noville-sur-Mehaigne, kans in 2009 op een tweede ster en Sel Gris van Frederik Deceuninck in Duinbergen, in 2009 kans op zijn eerste ster, kroonden zich tot de “beloften 2008”.

     

    Van de 1038 restaurants die in de gids 2008 worden weergevonden zijn er twee met drie sterren, nl het Hof van Cleve van Peter Goossens en de Karmeliet van Geert Van Hecke, er zijn 9 restaurants met twee sterren en tenslotte 78 restaurants met één ster. Bovendien telt ons land netgeteld 100 resto’s die met een “Bib” gourmand werden beloond en dit voor het opdienen van een maaltijd aan een schappelijke prijs.

    Dit betekent dat nagenoeg 1 op de 5 restaurants in België (18.3%) door de ‘rode gids’, een of andere onderscheiding krijgt toebedeeld. Op zich een zeer behoorlijk resultaat waarbij we evenwel niet mogen vergeten dat geen enkele gids onfeilbaar is. Culinaire gidsen hoeven geen bijbels te zijn, voor de consument is elke gids een ‘leidraad’, een weergave van het beleven van momenten van gelukzalig genot. RVH.

    zie ook www.6minutes.be a la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.First BA

     

    Ervaar echte luxe in FIRST van British Airways

     

     

     

     

     

    British Airways biedt Club World reizigers de mogelijkheid om de zeer exclusieve eerste klasse FIRST te ervaren.

     

    Iedereen die een Club World ticket heeft geboekt vóór 31 december 2007 en reist vóór 31 maart 2008 komt voor deze upgrade in aanmerking op één van de enkele reizen van een retourvlucht.

    Alle voordelen van FIRST liggen binnen handbereik. Sneller door de douane, toegang tot de exclusieve lounges, en een persoonlijke service aan boord. Zo kan men in een, bijna privé, afgeschermde zitplaats werken, slapen en à la carte eten wanneer het uitkomt. Het menu is met zorg samengesteld door British Airways' eigen 'culinary council' en bij het eten kan men genieten van een speciaal voor FIRST geselecteerde wijn of champagne. De stoel kan worden omgetoverd tot een bed van maar liefst 2 meter lang. Het cabinepersoneel in FIRST is speciaal opgeleid en biedt discretie en een hoog niveau van service.

     

    De Club World tickets die in aanmerking komen voor een upgrade naar FIRST dienen vóór 31 december geboekt te worden bij een reisagent of op het reserveringsnummer op 02- 7173217. RVH.

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SWASS

     

     

    De nieuwe filosofie “Service Starts With A Smile” van Ibis Belux gaat van start in Ibis Brussels Centrum - Zuidstation

     

     

     

     

     

    Op 29 en 30 november werd in het hotel Ibis Brussels Centrum – Zuidstation, één van de grootste hotels van de budgetketen in België, alle functies waargenomen door hoteldirecteurs en medewerkers van de zetel van Accor-hotels in de Belux.  Deze operationele challenge voor de directeurs en afdelingshoofden valt binnen het kader van de lancering van de nieuwe filosofie bij de teams van Ibis in België en het Groothertogdom Luxemburg: “Service Starts With A Smile” (SSWAS).

     

    Vandaag staat Ibis al wereldwijd gekend om de kwaliteit van het onthaal en de dienstverlening.  Met SSWAS wil Ibis Belux een stapje verder gaan in het anticiperen op de verwachtingen van de klanten. Het begrijpen en tevreden stellen van de medewerkers op alle niveaus zijn cruciaal om de tevredenheid van de gast te vergroten.

     

    Daarom is de SSWAS-filosofie gebaseerd op waarden en attitudes, niet op reglementen en procedures. De SSWAS-filosofie omvat een ervaringsgerichte opleiding die zelfstandig verkennen en praktische ervaring combineert. Bedienen begint wel met een glimlach, maar daar blijft het niet bij: alles moet gedaan worden met oprechte vriendelijkheid en warmte, met een aandachtig oor voor een vlotte reactie op de noden van de gast. Er zijn geen compromissen mogelijk als het op de dienstverlening aan de gast aankomt, dat is een toegevoegde waarde die echt het verschil maakt in een uiterst competitieve omgeving.

     

    In september werden de hoteldirecteurs en alle medewerkers van de zetel van Accor-hotels in de Belux uitgenodigd om zich in te schrijven voor een programma van opleidingen in verschillende hotelfuncties zoals kamermeisje, barman, receptioniste, kok, … met het oog op de praktijkdag op 29 en 30 november. Het was meteen een succes: niet minder dan 75 medewerkers (van de 109) schreven zich in voor het programma.  “Het leven van mijn kamermeisjes leren kennen zal mij in staat stellen om mijn teams nog beter te begeleiden, hun noden en problemen beter te begrijpen”, aldus Margot Ballesteros, Directrice van het Ibis-hotel Brussels Expo-Atomium en kamermeisje voor één dag. 

     

    De opleidingen werden gegeven door de medewerkers zelf.  Dat was een manier om hen bij het initiatief te betrekken, om hun functie naar waarde te schatten en een dieper contact te leggen tussen hen en hun oversten. “Ik had nooit gedacht dat ik nog eens mijn job zou moeten uitleggen aan de Directrice van de personeelsdienst.  Ik voel me nu nauwer verbonden met het personeel op de zetel.” – voegt Cathy Varela eraan toe. Zij is huishoudster bij Ibis Brussels Centrum-Zuidstation en opleidster housekeeping.

     

    Er is verder al een SSWAS-bijeenkomst gepland in maart 2008 om zo’n 500 werknemers in te wijden in SSWAS door hen ervaringen te laten beleven die hen in staat stellen in te zien hoe ze de waarden van de filosofie kunnen omzetten in hun dagelijkse praktijk.

     

     

     

     

    Ibis, grootste netwerk budget-hotels in Europa, gekend om zijn uitstekende verhouding tussen dienstverlening / kwaliteit / prijs.  Binnen Accor, bieden de 800 hotels van het Ibis-netwerk wereldwijd voor elke verplaatsing een kwalitatief verblijf aan een erg aantrekkelijke prijs. In België telt Ibis 20 hotels of 2115 kamers. RVH.

    www.ibishotel.com

     

     

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede vrachtvliegtuig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Tweede vrachtvliegtuig B747 voor Cargo B Airlines

     

     

     

    Op 11 oktober jl. kondigde de nieuwe Belgische luchtvrachtmaatschappij Cargo B Airlines de officiële start aan. Inmiddels, één maand verder, mag men van een zeer geslaagde start spreken. Het vliegtuig bedient, met lijnvluchten vanuit Brussel, de Afrikaanse markten van Libreville, Johannesburg en Nairobi. Het werd ook meermaals ingezet voor chartervluchten naar Dar es Salam, Cairo en Addis Abeba.

    Nu is ook het tweede vliegtuig te Brussel geland. Na het vervullen van de nodige formaliteiten en met de medewerking van het Ministerie van Mobiliteit Luchtvaart zal het binnen korte tijd operationeel zijn. Dit tweede toestel zal vooreerst de frequenties op de Afrikaanse bestemmingen opvoeren en later worden ingezet op de voorziene Zuid-Amerikaanse routes. Een derde vliegtuig wordt verwacht in het voorjaar 2008. Cargo B Airlines is exclusief een  vrachtcarrier die vanuit Brussel opereert en dit met voornamelijk Belgisch kapitaal.

    Cargo B deelt mee dat naast de oprichters – Rob Kuijpers, Niek van der Weide en Arno Broes- en de 3 bestuurders aangeduid door de investeerders van Petercam, QAT en PMV er nu ook een zevende onafhankelijk bestuurder is aangesteld, nl.  Henny Essenberg die 35 jaar ervaring in luchtvaart meebrengt. Hij begon bij KLM, was er achtereenvolgens Vice President Cargo, Directeur Air UK en KLM Executive Vice President voor de passagiersafdeling. Later was hij verantwoordelijk voor de uitwerking van de samenwerking KLM met Northwest Airlines en actief in de fusie van KLM en Air France. Tot einde september 2007 was hij bestuurder van Kenya Airways. RVH.

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ljubjlana

    Brussels Airlines start vluchten naar Ljubljana Slovenië

     

     

     

     

    Vanaf vandaag verbindt Brussels Airlines de Europese hoofdstad rechtstreeks met Slovenië. Brussels Airlines vliegt voortaan 6 keer per week naar Ljubljana. Met de opening van deze nieuwe route verwelkomt Brussels Airlines het nakende EU voorzitterschap van Slovenië. Een vliegticket voor een enkele reis, alle taksen inbegrepen is beschikbaar vanaf 49,99 euro .

     

    De republiek Slovenië, lid van de EU sinds mei 2004, zal volgend jaar als eerste “nieuwe EU lidstaat” het voorzitterschap van de EU waarnemen. Het land voerde kort geleden de euro in en kent een bloeiende economische ontwikkeling. Ook de toeristische sector en de luchtvaart kennen een sterke groei. Redenen genoeg voor Brussels Airlines, dat haar thuisbasis heeft in de hoofdstad van Europa, om vanaf vandaag Ljubljana 6 keer per week te verbinden met Brussels Airport.

     

    Het uurrooster is perfect geschikt voor zakenreizen, citytrips en korte vakanties met een vertrek vanuit Brussel ’s namiddags en een terugkeer vanuit Ljubljana in de vooravond. De maatschappij vliegt elke dag met uitzondering van zaterdag. De vluchttijd bedraagt 1 uur en 50 minuten.

     

    Met zeer gunstige tarieven vanaf 49,99 euro voor een enkele reis in b.light economy klasse, alle taksen inbegrepen, biedt Brussels Airlines een zeer voordelige reisformule aan. Passagiers die op zoek zijn naar flexibiliteit, full service, extra bagage en de nieuwste voordelen op de luchthaven van Brussel zoals de fast lane security doorgang en de snelle check-in, kunnen de populaire b.flex economy plus klasse boeken. B.flex economy+ tickets zijn gemiddeld 50 percent goedkoper dan de business klasse van andere maatschappijen terwijl passagiers kunnen genieten van een hoge kwaliteitsservice.

     

    Brussels Airlines gelooft sterk in het gevarieerd toeristisch potentieel van Slovenië met uitstekende skifaciliteiten in bekende resorts zoals Kranjska Gora, moderne wellness faciliteiten, wandelmogelijkheden en stranden langs de mooie Adriatische kust. Bovendien is een bezoek aan de hoofdstad Ljubljana zeer de moeite waard. Het aantal toeristen in Slovenië stijgt elk jaar met 6 percent. De luchthaven van Ljubljana heeft een hinterland van ongeveer 4 miljoen mensen en strekt zich uit tot Noord-Italië (Triëste regio), Zuid-Oostenrijk (Klagenfurt regio) en een deel van Kroatië. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

     

     zie ook www.6minutes.be/mice

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Website gaultMillau

                 

    GaultMillau lanceert www.gaultmillau.be , eerste zoekmotor via restaurantquotering                             

     

     

     

     

    GaultMillau Benelux lanceert officieel zijn website www.gaultmillau.be. Sedert enkele weken online kan de site reeds rekenen op een belangrijk aantal frequente bezoekers. Via de site is het mogelijk om snel een restaurant op te zoeken op basis van naam, postcode, gemeente maar vooral ook op basis van quotering. Een andere nieuwigheid is de GaultMillau Club die aan spotprijzen een aantal interessante gelegenheden aanbiedt op gebied van wijn en gastronomie.

     

    De leden van de GaultMillau Club kunnen de commentaren van de gids online lezen. Het groot publiek kan via de PC zowel de gegevens als de quoteringen opzoeken, maar heeft geen toegang tot de restaurantbesprekingen. Mits een abonnement waarbij de nieuwe gids 2008 aan huis wordt geleverd, wordt men lid van de Club, krijgt men de gids en kunnen thuis alle commentaren worden opgezocht.

     

    Tot slot biedt de GaultMillau Club ook een hoop originele recepten van grote chefs, de geschiedenis en beschrijving van zeldzame of vergeten producten, een wijnkelder met oude jaargangen, prestigieuze evenementen en degustaties, reizen in het teken van wijn en gastronomie met gerenommeerde chefs, dit het hele jaar door aangevuld met vele andere verrassingen. RVH.

    www.gaultmillau.be

     

     zie ook www.6minutes.be à la carte

    02-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aosta wijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Valle d’Aosta: wijnen

     

     

     

     

    Valle d’Aosta is bekend om zijn mousserende wijnen. De zesde nationale oenologische wedstrijd ‘Spumanti d’Italia 2007’ heeft een wijn uit Valle d’Aosta genomineerd met een bronzen medaille: Blanc de Morgex et de la Salle-Brut 2005.  De prijs werd toegekend tijdens het Forum Spumanti d’Italia 2007 in Valdobbiane nabij Treviso.

    ‘Spumanti d’Italia 2007’ is een beurs waar de beste mousserende wijnen van het land worden voorgesteld aan een publiek van kenners en liefhebbers. De bekroonde wijn uit Valle d’Aosta wordt volledig geproduceerd met de autochtone druiven Prié Blanc. De eerste gisting gebeurt in houten vaten. De sprankelende kwaliteitswijn bevat een mooi complex aroma. RVH.

    www.regione.vda.it

     

     

    01-12-2007 om 16:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aosta ski
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Betere skimogelijkheden

     

     

     

     

     

    Winter in Valle d’Aosta betekent skiplezier voor jong en oud, voor de beginner en de ervaren skiër, voor de krachtpatser en de rustige genieter, voor de langlaufer en de alpine skiër. In Valle d’Aosta wordt de ski-infrastructuur voortdurend verbeterd en gemoderniseerd. Ook met het oog op het komende winterseizoen zijn talloze verbeteringen en uitbreidingen gerealiseerd of in volle uitvoering.

     

    In Estoul, Brusson, in Vallée d’Ayas, werd een nieuwe zetellift gebouwd met een debiet van 1200 personen per uur en met een afstand van 1149 meter. In La Thuile werd het pistenetwerk verbouwd opdat de skiërs op een veiliger manier zouden kunnen circuleren. In Cogne en op tal van andere plaatsen werden installaties voor de productie van kunstsneeuw geplaatst. Dit zijn maar enkele van de talloze investeringen die het skicomfort in Valle d’Aosta verbeteren.

    www.regione.vda.it

     

    01-12-2007 om 16:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tafelstijlen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Verrassende tafelstijlen ‘by Maxwell and Williams’

     

     

     

     

    Af en toe is het goed de boel thuis weer eens flink op te frissen. Te beginnen met: de eettafel. Als het aan Maxwell and Williams ligt, krijgt die binnenkort een heel nieuwe uitstraling. Drie lijnen in topdesign geven swing aan de met liefde gedekte tafel. Met opvallende vormen en formaten in smetteloos wit of zwart/wit wordt het nu écht spannend aan tafel! Speels combineren mag, voet bij stuk houden in één stijl kan ook.

     

    Topper in het assortiment is Cherry Blossom, dé trend met Aziatische roots. Ronde en vierkante vormen worden speels gekoppeld aan strak stylish ontwerp, hier en daar bestrooid met een zwarte bloemdecoratie. Cherry Blossom is evenals White Basics Sway, gemaakt uit New Porcelain, een veel lichtere maar ijzersterke variant op Fine Bone China. Sway geeft het komende seizoen eigenwijs glans aan de eettafel. De hippe trendrestaurants hebben de power & looks van beide serviezen inmiddels gespot. Zij serveren hun gasten, het liefst op de allergrootste schalen uit de collecties, heerlijke tapas, mezze en fingerfood! Na het grote genieten verdwijnt het servies gewoon in de vaatwasmachine!

     

    Romance is tenslotte het succesnummer in kant waarop de makers graag speels voortborduren. Strakker van vorm, vol elegantie en glamour en voorzien van een gedistingeerde kantrant, maken de presenteerschalen en borden van elke afternoon tea of gastvrije dis een indrukwekkende, culinaire happening. Eten is volgens Maxwell and Williams een feest! Daar hoort het allermooiste servies bij! RVH.

     

    01-12-2007 om 14:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Didier Boehlen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     


    Didier Boehlen benoemd tot

    Algemeen Directeur Radisson SAS Hotel in Hasselt

     

     

     

     

     

    Didier Boehlen (°1977) heeft een uitgebreide ervaring in de hotelindustrie. Hij was o.a. Operations Manager in het Radisson SAS Resort in Taba (Egypte) waar hij meehielp bij de opening van het hotel in 2002. In 2003 werd hij getransfereerd naar het Radisson SAS Hotel in Muscat (Oman) als F&B Manager, in 2004 werd hij er gepromoveerd tot Executive Assistant Manager. In 2006 werd hij Algemeen Directeur van het Park Inn Thurrock in het Verenigd Koninkrijk. Nu keert hij terug naar België, zijn thuisland, als Algemeen Directeur van het Radisson SAS Hotel in Hasselt. Hij staat in voor het dagelijks beheer van het hotel en rapporteert rechtstreeks aan Han Oldenburger, Regionaal Directeur Benelux Rezidor.

    Didier Boehlen behaalde een diploma “Hotelmanagement” aan de Hotelschool in Lausanne. Hij spreekt vloeiend Nederlands, Frans en Engels.

    Didier volgt Pierre Verbeke op die gepromoveerd werd tot Directeur Toekomstige Openingen in het Rezidor hoofdkantoor in Brussel. RVH.

    www.radissonsas.com

     

     

    01-12-2007 om 13:56 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Start zomerreservaties

     

    SNCM start reservaties zomer 2008

     

     

     

     

    De Franse ferrymaatschappij SNCM die regelmatige verbindingen onderhoudt vanuit Marseille en Nice met Corsica en Sardinië is gestart met de reservaties voor de zomer 2008 en dit voor de periode 1 april tot 3 november 2008.

     

    Op de lijnen naar Corsica biedt SNCM méér comfort en grotere rust. Het welzijn van de passagiers staat voorop. Het aantal plaatsen voor de reizigers wordt verhoogd en er is een grotere keuze aan vertrekdata en vertrekuren. De passagiers worden verwend met een brede variëteit aan reishutten. Voor het seizoen 2008 worden ook familiehutten met tweepersoonsbedden aangeboden. SNCM stelt daarenboven de Services Plus voor, de mogelijkheid om te reserveren voor het ontbijt aan een gereduceerd tarief. RVH.

    www.sncm.fr

    01-12-2007 om 13:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maison du Boeuf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    De magnums van het Maison du Bœuf…

     

     

     

    Het hotel Hilton Brussels mag dan wel zijn veertigjarige bestaan vieren, het behoudt toch nog altijd zijn statuut van gastronomische aanbeveling in het hartje van de Europese hoofdstad.

     

    De nieuwe kaart van het gastonomisch restaurant Maison du Boeuf toont eens te meer aan dat inventiviteit en gevoel voor goede producten van zeer groot belang zijn voor de tevredenheid van de klanten. Chef-kok Jacky Chartier heeft zich als het ware uitgesloofd om aan zijn veeleisend kennerspubliek het beste te bieden.

    De onontkoombare gerechten als de tartaar van het Maison du Bœuf met kaviaar of de beruchte rundskotelet in zoutkorst geven de kaart een traditioneel karakter, terwijl de meer hedendaagse bereidingen als de “Koningskrab uit Alaska gebraden in schuimende boter, met  lichte Parmentier van Fines de Claires en kervelmousseline” of de “Tonijn met spinaziescheuten en citroenschilletjes, moes van espelettepeper en cedraat en melkrisotto” voor het innoverende tintje zorgen. En dan hebben we het nog niet over de kleine wonderen die patissier Michel Babikov als dessert bereidt...

     

    Zoals dit al vaak het geval is voor het Maison du Bœuf, komen de nieuwigheden niet enkel van de keuken, maar ook van de zaal. Giuliano Gianotti, de directeur van het restaurant, stelt naast een van de mooiste wijnboeken van de hoofdstad een prachtige magnumkaart voor die zelfs de meest veeleisende alcoholliefhebbers tevreden zal stellen. Van de 442 wijnreferenties die op de kaart staan, worden niet minder dan 39 flessen van 1,5 l weggegeven (13 wit en 26 rood).

     

    Op de kaart zowel zeer prestigieuze traditionele wijnen zoals een Pétrus of een Mouton Rothschild, als wijnen uit andere landen en meer bepaald uit Italië. Dit noemenswaardige pluspunt ten opzichte van een traditionele wijnkaart overtuigt er ongetwijfeld iedereen van dat een wijn in een fles van 1,5 l vaak van veel betere kwaliteit is dan een wijn uit een gewone fles van “75 cl” en dat dit bovendien goedkoper is dan twee flessen van dezelfde wijnsoort.

     

    Hieraan moet nog worden toegevoegd dat mensen met een grote dorst vier “jeroboams” op deze kaart zullen vinden. In de Champagne-streek verwijst deze term misschien naar een dubbele magnum, d.w.z. vier flessen of drie liter, maar in de streek rond Bordeaux verwijst het naar een volume van vijf liter!

     

    Voor de personen met een kleinere dorst zijn er nog altijd de 42 referenties in halve flessen... RVH.

    zie ook www.6minutes.be à la carte

    01-12-2007 om 13:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oivre en Muscade
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Poivre en Muscade bij de thee

     

     

     

     

    Krachtig, speels en toch ingetogen chique; de nieuwe Poivre en Muscade gekleurde set van Emile Henry’s geroemde Urban Colours combineert gemakkelijk en is smaakmaker aan huis. Met het inzetten van de herfst, maar ook in het vroege voorjaar blijven de Poivre- en Muscade kleuren warmte en gezelligheid uitstralen. Naast het uitgekiende uiterlijk staat de Urban Colours serie vooral bekend om haar ijzersterk gestel.

     

    Het tijdloze uiterlijk met speelse vormen zorgt voor een warm gevoel bij de afternoon tea. Theepotjes en kannetjes om verliefd op te worden. Maar niet alleen bij de thee is Poivre en Muscade toonaangevend. Ovenschalen, prachtige ovalen borden, slanke kommetjes en bekers lijken zo weggelopen uit de 19e eeuw. Servies met de romantiek van vroeger en de technologie van nu.

     

    Want de eigenschappen van Urban Colours zijn uiterst hoogwaardig. Krasbestendig en alles is even gemakkelijk in de vaatwasmachine als de microgolfoven te plaatsen en ook voor de koude diepvries is dit servies niet bang. Aardewerk met de eigenschappen van porselein en nog veel meer dus. Poivre en Muscade is voor geen kleintje vervaard. Bijkomend voordeel is dat deze kleuren met gemak passen bij de al bestaande onderdelen en kleuren van dit servies. RVH.

    www.cookand.org.

     

     

     

    01-12-2007 om 13:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Intiem belicht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Intiem belicht

     

     

     

    Geen feesttafel zonder kaarslicht. Gretig likkende vlammetjes van kaarsen en theelichtjes op tafel en in alle hoeken van de kamer zuigen meteen alle blikken naar zich toe: de feestdis komt helemaal tot zijn recht, de mooiste outfits lijken nog mooier, iedereen geniet van het samenzijn. Bij de oranjegele lichtgloed ontspinnen zich de beste gesprekken, de sfeer wordt zacht en intiem, de warmte grijpt om zich heen en de ambiance is diep intens. Terwijl buiten de temperatuur steeds dieper zakt, wordt het binnen alleen maar genoeglijker. En het gezelschap… dat baadt in het kaarslicht, tot in de vroege uurtjes.

     

    In 1853 gestart als lokale kaarsenfabrikant in Hamont, is Spaas Kaarsen vandaag, met de vijfde generatie aan het roer, uitgegroeid tot een belangrijke speler in de nationale en zeer zeker in de internationale kaarsenmarkt. Spaas is marktleider in België en heeft in tal van Europese landen een sterke positie uitgebouwd. Naast de productie-eenheid in Hamont is er ook een nieuwe fabriek in Polen; de Spaas-vestigingen in het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk zijn louter salesgericht.

    Op jaarbasis wordt er meer dan 15.000 ton kaarsen geproduceerd. Het uitgebreide assortiment omvat geurkaarsen, theelichten, rustieke kaarsen, cilinders, glaasjes, antitabakkaarsen, tafelkaarsen, tuinkaarsen en noveenkaarsen. Naast het eigen merk Spaas staat de fabrikant ook bekend als betrouwbare kwaliteitspartner voor ‘private labels’. Aan de basis van het succes van Spaas staat de uitmuntende kwaliteit van de kaarsen, de wisselende nieuwe collecties volgens de markttrends, een doordachte visie en strategie en uiteraard een flexibele service. RVH.

                             

    01-12-2007 om 13:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantiesalon antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    6 DAGEN INTERNATIONAAL VAKANTIESALON ANTWERPEN.

     

     

    De 30ste editie van het Internationaal Salon voor Vakantie, Toerisme & Caravanning in Antwerpen gaat van start op vrijdag 25 januari 2008 en loopt tot en met woensdag 30 januari 2008. Deze 6-daagse wordt een feestelijk gebeuren, met heel wat nieuwe en vertrouwde exposanten die voor de jubileumeditie extra inspanningen leveren. Nieuwe reisformules en -producten worden voorgesteld op mooi aangeklede, kleurrijke stands én ook de vele wedstrijden zijn een aantrekkingspool voor de talrijke bezoekers.

     

    Organisator Sinva Exhibitions stelt dit jaar het prachtige en veelzijdige Griekenland voor als gastland. “Ieder jaar weer stellen we een nieuw gastland voor", aldus organisator Emmanuel Rubens. “We kloppen daarvoor aan bij bestemmingen die aantrekkelijk zijn voor een divers publiek. Met Griekenland zijn we daar zeker in geslaagd. Het is een zonnig land dat heel wat variatie biedt. Uiteraard is het de locatie voor een geslaagde strandvakantie, maar ook wie nieuwe culturele juweeltjes en authentieke dorpjes en landschappen wil ontdekken, komt aan zijn trekken. Bovendien zijn er heel wat mogelijkheden voor de sportieve reiziger om zich uit te leven in Griekenland!"

     

    De 30ste editie van het Internationaal Vakantiesalon Antwerpen gaat voor 6 dagen kwaliteit en variatie. De introductie van verschillende themadagen hoort daar zeker bij. Verdere opmerkelijke trend is de sterke aanwezigheid van Oost-Europese bestemmingen, met ondermeer de officiële diensten van toerisme van Slovenië en Slovakije. Kroatië - gastland van de editie 2007 – besloot zijn stand te vergroten.

    Ook Duitsland is goed vertegenwoordigd door de regionale diensten voor toerisme, terwijl Hall 2 traditioneel de stek van Maison de la France blijft, in Hall 3 kunnen de bezoekers terecht in een tijdelijk Provencaals dorp beplant met lavendel en mimosa.

     

    Maar ook cruises zitten duidelijk in de lift. In Hall 2 wordt dat duidelijk op de stand van Xenia Tours en Sunquest Cruises. Nieuw in 2008 op dit vlak is de stand van Cruise & Ferry World. Inspelend op de actuele trend naar meer outdoorvakanties, blijft het aanbod camping, caravanning en motorhomes goed vertegenwoordigd. Onder het motto 'vakantie is ontspannen en genieten' bieden een aantal exposanten op het Vakantiesalon spa & wellness-formules aan. RVH.

    www.vakantiesalon-antwerpen.be

    01-12-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Autpgrill

    AUTOGRILL BELUX KIEST VOOR DELIFRANCE

     

     

     

    Voortaan heerlijke belegde broodjes langs de autosnelweg bij Autogrill. Ook andere partnerships van Autogrill zijn groot succes

     

    Autogrill Belux maakte bekend dat het gekozen heeft voor Délifrance als partner voor hun nieuwe concept op het vlak van de verdeling van broodjes. Samen zullen Autogrill en Délifrance hun klanten vanaf begin 2008 voorzien van heerlijke broodjes en sandwiches langs de autosnelwegen in België, volledig naar Délifrance-concept.

     

    Vanaf begin 2008 zal Autogrill Belux, in verschillende vestigingen langs de autosnelwegen in België, broodjes en sandwiches aanbieden van Délifrance. Daarbij zal het volledige concept van Délifrance overgenomen worden. Dit concept houdt in dat men bij Délifrance opteert om de stokbroden en de luxebroodjes elke dag ovenvers te bereiden. Zo garandeert Délifrance de versheid en de heerlijke smaak van haar producten. De belegde broodjes worden onmiddellijk ovenvers voor de klant bereid.

     

    In de komende maanden zullen enkele bestaande vestigingen van de groep volledig worden uitgerust met het bekende Délifrance-concept, waarbij de Délifrance-kiosk en de Délifrance-restaurants een plaats zullen krijgen in de Autogrill-vestigingen. Bovendien gaan er dit jaar ook nog twee nieuwe Délifrance Units open in Spy.

     

    Het is dankzij het succes van de huidige samenwerking met Délifrance, dat Autogrill Belux nu opteert voor een nog verder doorgedreven samenwerking met de specialist in “snelle restauratie op zijn Frans”. Momenteel voorziet Délifrance Autogrill Belux van enkele bake-off producten en baten zij samen een aantal locaties uit, waaronder Brussels Airport en Marke (E40 Rijsel - Kortrijk).

     

    Niet alleen de samenwerking met Délifrance scheert hoge toppen, ook de verdere ontwikkeling van Autogrill Belux’ project met Pizza Hut, Pizza Hut Express, draait op volle toeren. In juni 2007 werden drie nieuwe vestigingen geopend, één in Brussels Airport (B terminal), één in Rotselaar (E314 Leuven – Hasselt) en één in Wanlin (E411 Brussel –Luxemburg). Deze maand komt ook in Bierges (E411 Brussel – Wavre) een Pizza Hut Express.

     

    Deze partnerships passen volledig in de strategie van Autogrill Belux die erin bestaat om te innoveren en bekende merken (Quick Restaurants, Pizza Hut, Délifrance, , ...) en diensten te introduceren langs de autosnelwegen en in luchthavens en spoorwegstations. De ontwikkeling van nieuwe concepten is en blijft prioritair voor Autogrill Belux en het project met Délifrance is hiervan een concreet voorbeeld. Samen hoge kwaliteit, goede service én een gevarieerd menu aanbieden is en blijft de boodschap! RVH.

    30-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterijs in Oostende
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Winterijs in Oostende

     

     

     

     

     

    Vanaf 30 november wordt Oostende opnieuw de place to be tijdens de eindejaarsperiode. Op het programma staan talrijke kwalitatieve evenementen en typische animaties.

     

    Winterijs: Kerstmarkt & IJsschaatspiste – 30november 07 tot 6 januari 2008 – Wapenplein

    De ijsschaatspiste staat dit jaar opnieuw voor meer dan 1.000 m² schaatsplezier, meteen ook de tweede grootste ijsschaatspiste in België. De kleinsten kunnen opnieuw naar hartelust schaatsen op de aparte kinderijsschaatspiste. In de kerststalletjes kunt u terecht voor leuke geschenken of een typisch winterhapje en drankje: gebrande noten, poffertjes, lederwaren, decoratiemateriaal, … Het volledige Wapenplein baadt in een zee van licht en sfeervolle muziek. Daarnaast wordt ook een uitgebreid animatieprogramma voorzien.

     

    Het Leopoldpark wordt opnieuw omgetoverd tot een sfeervol eindejaarsdecor. De accenten liggen hier vooral op de kiosk en het Bloemenuurwerk. De ideale locatie voor een romantische wandeling.

     

    Queen of Proms Culinaire Kersthappening – 15 & 16/12/07 – Albert I-Promenade

    In het weekend van 15 & 16 december nodigt de Handelaarsbond ‘Queen of Proms’ iedereen uit voor een gezellig culinair evenement op de Albert I-Promenade.

    De plaatselijke handelaars stellen u graag hun specialiteiten voor. Tijdens deze winterse wandeling op de zeedijk kan u culinaire toppers degusteren in diverse eet- en drankstanden.

    Iedereen is welkom op zaterdag van 11.00 tot 22.00 uur en op zondag van 11.00 tot 21.00 uur. Misschien ontdekt u er het ideale restaurant voor uw kerst- of eindejaarsdiner…Toerisme Oostende vzw zorgt voor allerlei randanimatie. RVH.

    www.eindejaarinoostende.be  of www.toerisme-oostende.be

    29-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Qualiphar

     

     

     

    Neusje spoelen en snuiten wordt kinderspel dankzij Qualiphar

     

     

     

     

     

     

    Elke dag kijken ouders verwonderd naar de vooruitgang van hun kind, maar pas vanaf 2 à 3 jaar kan hun oogappel zijn of haar neusje zelf snuiten. Een verstopt neusje kan bij baby’s en kinderen nochtans voor ernstige problemen zorgen. Een goede dagelijkse hygiëne van het neusje is daarom belangrijk.

     

    Qualiphar is al jarenlang een vertrouwde partner van vele ouders wanneer het gaat over het spoelen en reinigen van neusjes, oren en ogen. Producten zoals Physiologica® en Lyomer® Plus hebben hun nut al meer dan bewezen op dat vlak. Nu lanceert het merk een innovatieve elektrische neusreiniger die snel en gebruiksvriendelijk is en een optimale neusreiniging mogelijk maakt. Daarnaast ontwikkelde Qualiphar ook Physiologica® nasal, een hypertone steriele oplossing die helpt bij verstopte neusjes en verkoudheden. Baby’s neusje verzorgen wordt dus kinderspel.

     

    Met de elektrische neusreiniger van Physiologica® innoveert Qualiphar eens te meer. Deze neusreiniger ziet er niet alleen heel leuk en kindvriendelijk uit, hij helpt baby’s beter te ademen. Zijn ergonomische kop past zich perfect aan aan de neusgaten van de zuigeling, en dankzij de wegwerp opzetstukken is het toestel steeds steriel. Het is ook eenvoudig en snel: het zuigt het neusslijm weg in amper 5 seconden. RVH.

    www.qualiphar.be en www.physiologica.be

     

     

    28-11-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!