Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Escape to a secret garden

    BRAX Feel Good FW19

    Escape the everyday life! From a zen garden where Japanese cherry trees thrive, to a house in the countryside, hidden parks can offer urban escapes, a wealth of trivia about a city's history and a curious diversity of flora and fauna. But, especially when discussing tucked-away gardens, romance and beauty certainly come to mind.

    Inspired by a Parisian secret garden, BRAX's fall/winter collection features khaki and a lustrous kiwi creating the antithesis to feminine pink tones. Key pieces such as a textured knitted sweater with floral motifs made from sequins, or a blouse in a bold raspberry pink are bold fashion statements for a modern, everyday look.

    Striking contrast provide the basis for strong fashion statements. Houndstooth contrasts with floral elements, raspberry pink with khaki and kiwi. The collection is complemented by a range of trousers in fabrics from superstretch cotton to athleisure jersey.









    10-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNOBE FW19

    De ‘hardleerse’ Paris Malungu en Mélissa Deffense zijn hun modeavontuur gestart met het customizen van bikerjasjes. Sindsdien breiden ze hun collecties steeds meer uit. Er komen voortdurend nieuwe leren items bij, gebaseerd op hun eigen menselijke ervaringen. Hun creaties zijn immers een afspiegeling van het leven dat ze leiden. Voor Paris hebben ze bijvoorbeeld alles te maken met de familiegeschiedenis. De nieuwe autumn / winter, die ze “1080” doopten, ligt in het verlengde van de vorige. “Je t’aime d’amour, mourir d’amour” was namelijk evengoed geïnspireerd op de urban esthetics van zijn jeugd in de Noordwijk van Brussel.

    Met deze collectie van leren jurken in jeanslook, hemdjasjes en joggingbroeken in soepel leer, gefotografeerd in de metro in Molenbeek, roept Paris Malungu een beeld op van zijn soms woelige kindertijd met zijn moeder en tantes, die zich afspeelde tussen metrostation Zwarte Vijvers en het beruchte Weststation.

    Bepaalde gebeurtenissen, die voor sommigen niet meer zijn dan een fait divers, waren voor de designer een coming of age die zijn verdere leven zou bepalen. Zelfs de kleuren van de collectie putten hun energie – en melancholie – uit het oranje van de muren van sommige metrostations.

    Paris Malungu neemt graag de metro in Brussel. Hij haalt er ideeën uit de streetwear die hij opmerkt, de smeltkroes van gemeenschappen, de mode uit de hele wereld… Vogue X-Weststation of Paris Haute Couture in Molenbeek dus, in zekere zin.

    Snobe evolueert snel, maar houdt de voetjes stevig op de grond. Het jonge modehuis werkt dan ook steeds professioneler. Mélissa en Paris steken al hun energie in hun 100% Brusselse modemerk. Ze maken couture van topkwaliteit.

    SNOBE - Belgian designer - www.snobe.be







    09-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Costa Cruises: ceremonieel skijden van de eerste staalplaat Costa Toscana
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    COSTA CRUISES : ceremonieel snijden van de eerste staalplaat van de COSTA TOSCANA, tweede LNG schip van Costa

     

    Op de Meyer Turku scheepswerf is de bouw van Costa Toscana gestart. Ondertussen is men op het zusterschip Costa Smeralda met de finale afwerking van het interieur begonnen. De twee vlaggenschepen zullen vloeibaar aardgas (LNG) als brandstof gebruiken. Van alle fossiel brandstoffen is LNG de schoonste. De Costagroep is de eerste cruiserederij om deze technologie toe te passen.

    Het interieurdesign van Costa Smeralda (oktober 2019) en Costa Toscana (oktober 2021) is gebaseerd op “het beste wat Italië te bieden heeft”.

    Op de Meyer Turku werf in Finland werd het eerste staal gesneden van de Costa Toscana, het volgende nieuwe schip voor Costa Cruises. Costa is een Italiaanse cruiserederij die tot de grootste cruisegroep ter wereld behoort, Carnival Corporation & plc.

    Costa Toscana is het zusterschip van Costa Smeralda. De Costa Smeralda zal in oktober de werf verlaten. Beide schepen worden zowel op zee als in de havens aangedreven door LNG. Liquified Natural Gas, of kortweg vloeibaar aardgas, is momenteel de zuiverste fossiele brandstof.

    Het gebruik van LNG is een belangrijke stap in de weg naar een zo laag mogelijke impact op het milieu. Wat zijn de voordelen? •    Geen uitstoot van zwaveldioxide - • Bijna geen uitstoot van fijn stof (een reductie tussen de 95% en 100%) - •     85% minder uitstoot van stikstofoxide - • 20% minder uitstoot van CO2

    Het vloeibaar aardgas wordt gestockeerd in speciale brandstoftanks in de buik van het schip. Met het gas worden generatoren aangedreven. Het is als een kleine elektriciteitscentrale die stroom levert aan een kleine, drijvende stad. Ook de motoren zijn elektrisch.

    De investering past in het strategisch plan van de Carnival moedergroep, om de koolstofvoetafdruk drastisch te verminderen. In 2018 slaagde de rederijgroep al om 27,6% minder uitstoot te realiseren. Dat is een pak vroeger dan de doelstelling om tegen 2020 een kwart minder CO2 uit te stoten.

    De twee schepen passen in het investeringsplan van de Costa Groep, waartoe zowel de merken Costa als Aida behoren. In totaal zijn er zeven nieuwe schepen besteld, een investering van zes miljard euro. Het zevende schip komt in de vaart in 2023.

    Reeds geleverd zijn AIDAnova, het allereerste LNG-cruiseschip ter wereld, en Costa Venezia (februari 2019).

    Quotes van Neil Palomba, de President van Costa Cruises: “Het ceremoniële snijden van de eerste staalplaat van Costa Toscana is een nieuwe stap in ons duurzaamheidsplan. Met LNG spelen we een belangrijke pioniersrol, als onderdeel van een milieustrategie. Hiermee betreden we een nieuw tijdperk met uitstootvriendelijke brandstoffen, uiteraard zonder afbreuk te doen aan onze veiligheidspolitiek. Een pionier zijn is niet eenvoudig. Vooral op gebied van LNG-bevoorrading moet er nog veel werk verricht worden.”

    Design

    Het design van Costa Smeralda en Costa Toscana is gebaseerd op het beste wat Italië te bieden heeft. Beide schepen werden ook genoemd naar de twee meest geliefde Italiaanse regio’s: Toscane en de populaire kusstrook op Sardinië, de Smaragdkust of Costa Smeralda.

    Op het schip Costa Smeralda krijgen alle dekken en publieke ruimtes de naam van iconische Italiaanse plaatsen. Italië staat ook voor lekker eten en wijn. Samen met bekende partners en leveranciers zal men aan boord de gastronomische tradities van het land in ere houden.  

    Costa Smeralda zal elf verschillende restaurants hebben, waaronder een casual restaurant voor het ganse gezin. Verder zijn er 19 bars, een spagedeelte met 16 behandelingsruimtes, een waterpretpark met glijbanen, vier zwembaden en een specifieke ruimte waar kinderen vriendjes kunnen maken. Opmerkelijk is het feit dat er een Italiaans designmuseum zal zijn: het CoDe (Costa Design Museum).

    Milieu

    Zoals elke rederij van de Carnival Groep is de Costa Groep een wereldleider op gebied van milieuvriendelijke innovatie.

    De Costa Groep is niet enkel de voorloper in het gebruik van LNG. Het was de eerste rederij om rookgaswassers van het type AAQS te installeren (Advanced Air Quality System), ook wel bekend als scrubber. Bijna driekwart van de vloot van de Carnival Groep is er nu mee uitgerust. Het systeem filtert de rook zodat er bijna geen zwaveloxide vrijkomt. Er is ook een vermindering van fijne stofdeeltjes met 75%, en van stikstofoxide.

    Startseizoen Costa Smeralda

    Op 20 oktober 2019 komt Costa Smeralda in de vaart, met een 15-daagse cruise van Hamburg naar Savona, met haltes in Rotterdam, Lissabon, Barcelona en Marseille.

    Het schip wordt in Savona gedoopt op 3 november, gevolgd door een zesdaagse inauguratiecruise naar Barcelona, Marseille en Civitavecchia.

    Tot april 2021 doet het schip weekcruises in de Westelijke Middellandse Zee (Savona, Marseille, Barcelona, Palma de Mallorca, Civitavecchia en La Spezia). De routes van Costa Toscana worden binnen enkele maanden aangekondigd.

    08-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzaam terug naar school, van PET-flesje tot designer rugzakje

    Belgische kids webshop De Gele Flamingo geeft groen licht voor milieubewuste musthaves. Meer en meer moeders gaan bewust op zoek naar ecologisch verantwoorde schoolspulletjes: zo wordt De Gele Flamingo nu al overstelpt met vragen naar recycled rugzakken voor het nieuwe schooljaar! Gelukkig hecht deze online kids concept store zelf ook enorm veel belang aan duurzaamheid....Wat dacht je bijvoorbeeld van hun gloednieuwe collectie boekentassen gemaakt van gerecycleerde PET flessen?

    Wie de ecologische voetafdruk van zijn kroost begin september wil minimaliseren, zet alvast een eerste stap in de goede richting met een prachtig rugzakje van Petit Monkey of Sticky Lemon! Deze gerecycleerde pareltjes zijn niet enkel lief voor de natuur maar ook supertrendy. Bovendien breidt De Gele Flamingo haar assortiment milieuvriendelijke schooltassen binnenkort uit met het wondermooie Studio Ditte, een merkje dat eveneens zijn rugzakjes laat vervaardigen uit gerecycleerde PET-flessen!

    Wist je trouwens dat rugzakken populairder zijn dan échte boekentasjes? Zijn ze daarnaast ook nog eens kleurrijk, staan er diertjes op en zijn ze toch niet té kinderachtig? Dan mag je sowieso van een ‘it-bag’ spreken want de Trixie rugzakjes blijven een hit voor mini-me’s. Of laat je verrassen door de beestig schattige collecties van twee nieuwkomers bij de Gele Flamingo: Onnolulu of We say No!







    07-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naald, draad, durf en fantasie!

    Topolina is een merk van vrolijke, frisse en multiculturele confectiekleding dat werd opgericht door Isabelle Lallemang en haar zoon Pierre-Henry. Topolina straalt levensvreugde uit, verre reizen en de typisch mediterrane zorgeloosheid. De ontwerpster baseert zich op eenzelfde patroon voor haar verschillende creaties en inspiraties: stoffen van over de hele wereld vormen samen een harmonieus en hartelijk vintage geheel. Topolina importeert de zon uit Marokko en brengt die tot in haar boetiek in Brussel.

    ISABELLE LALLEMANG

    Na enkele jaren Schone Kunsten en Kunstgeschiedenis te hebben gestudeerd, besloot deze liefhebster van mode om voor textielontwerpster te studeren. Raar maar waar, haar eerste professionele stappen zette ze in de keuken van haar eigen restaurant in Trouville, een restaurant met de naam... Topolina!

    9 jaar geleden zette de sprankelende Française haar koffers neer in Marrakech waar ze haar eerste boetiek opent. Isabelle knoopt weer aan met haar eerste liefde: mode!

    HET CONCEPT DE TOPOLINA STIJL

    Topolina is afgeleid van het automodel Fiat 500 Topolino waarmee Isabelle ooit op reis trok door Italië. Deze fashionista werkt steeds exclusieve modellen uit en gebruikt hoogwaardige stoffen die ze zelf behandelt en verwerkt. De stoffen worden afgeleid naar verschillende creaties in een mengelmoes van brokaatstoffen en wol en met gedrukte zijden voering. Ze creëert een reeks stukken met een instant herkenbare stijl die past bij iedere vrouw en iedere morfologie.

    Luchtig, goedlachs en kleurrijk. De Topolina stijl is een uitnodiging om op reis te gaan, de vrijheid tegemoet. Of het stuk nu breder, langer of smaller is, iedere creatie is met veel oog voor detail ontworpen en volgens de couture die niet moet onderdoen voor de grote Franse modehuizen. Topolina is een harmonieuze mengeling van kleuren en ademt de vintage sfeer van de jaren 50 en 60 uit. De unieke stijl kan iedere generatie bekoren, dankzij de verfijnde elegantie, het draagcomfort en... het tikkeltje vranke vrijheid!

    EEN 100% HAND-MADE PRODUCTIE IN BEPERKTE OPLAGE

    Het atelier van Isabelle is gevestigd in Tanger, op een prachtige en inspirerende locatie met zicht op zee. Samen met haar team van gespecialiseerde textielontwerpers geeft ze leven aan de stoffen. Op de vraag hoe ze in Marokko is beland antwoordt ze steevast: “Ik hou van het licht, van de kleur en van de authenticiteit van het land”.

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Prijzen: tussen 20 € en 540 € - Topolina boetiek in Brussel (Darwinstraat 5, 1190 Vorst – Brussel), in Barcelona en in Marrakech (3 boetieks). Topolina is ook aanwezig in verschillende multimerkenboetieks in België.

    E-shop: https://topolina.shop







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Améline omarmt de romantiek van de herfst!

    Améline by Mayerline HW19

    Eigentijds, vrouwelijk, spontaan, vlot, levendig en zelfbewust. Dat is Améline by Mayerline. En deze eigenschappen laten zich ook duidelijk voelen in de nieuwe HW19-collectie. Opvallend, modieus en gedurfd, maar toegankelijk en makkelijk draagbaar op elk moment van de dag.

    Volgende winter kiest Améline voor tijdloze items als een geruite blazer en broek en actuele trendstukken zoals de wijde jersey jacquardbroek en top met lurex gecombineerd met een comfort broek in dusty roze. Belangrijk hierbij is de casual elegance in materialen en silhouetten, steeds vrouwelijk en easy going. De Améline-collectie komt uiteraard telkens tot stand met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. Dat is het DNA van het huis.

    Leopard 2.0

    We starten het seizoen met een licht kleurenpalet en classics als de leopard print, maar dan subtiel en onder de vorm van een maxi-jurk of wijde broek. In combinatie met goudoker, roodoker, een zacht camel en offwhite zijn er tal van mogelijkheden om deze print wat pittiger of wat zachter te brengen. Vrouwelijkheid en een nonchalante look in de materialen en silhouetten en het gebruik van natuurlijke stoffen als viscose blijven voor Améline een absolute must.

    Dare to be square

    Ook ruiten mogen zeker niet ontbreken in de garderobe van Améline. Denk maar aan klassiekers als een blazer, jurk of brede broek maar dan met een nonchalant ogende en elegante look.

    Berry Beauty

    Later in de winterperiode komt ook de kleurencombinatie van blauw met donkerrood in een modern jasje aan bod. Vrouwelijk en elegant met een zekere ‘je-ne-sais-quoi’. Of een bolletjesprint in soepele vrouwelijke modellen in viscose. Heel wat mogelijkheden dus voor een ongetwijfeld elegante en stijlvolle winter 2019.

    AMÉLINE by Mayerline

    De AMÉLINE-vrouw is een moderne, actieve vrouw die weet wat ze wil. Ook in haar kleerkast. Ze wil haar favoriete items het liefst elke dag aan kunnen om haar zelfbewuste persoonlijkheid uit te drukken. Ze houdt van een hedendaagse look, maar vraagt ook dat deze look haar actieve leven volgt. Comfort is dus belangrijk. Ze volgt trends maar niet ten koste van alles. Ze beperkt zich zeker niet enkel tot basisstukken, maar houdt van creativiteit en mooie, actuele combinaties. Mixing moods and moments. For a happy feeling.









    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUN68 : arhleisure wear

    Let's turn the gentleman of the week into the man of the weekend

    The FW19 men’s collection has been conceived to create a new image, actualizing and mixing the world of business with that of the outdoor. Classical garments belonging to the urban imaginary are mixed up with casual styles, used for leisure time and weekends. This creates new outfits and enhances everyone’s individuality. Coats freely matched with track tops, formal jackets with nylon garments and worn with sneakers.

    The merino knitwear embellished with bands and striped edges will keep you warm during the weekends spend at your family's countryhouse. All snuggled in the SUN68 jacquards, personalized with ironic subjects referring to the outdoor imaginary, you are ready for a fashionable hike in the woods around the house.

    The Italian brand mixes its heritage with some of England’s characteristic patterns and fabrics . Think of velvet, both for corduroy trousers and for shirts, classic English Oxford and the tartan checks, floral patterns and those British intense colours. The countryside is calling upon you for a game of cricket this weekend.

     







    06-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rhe Empty shop by Oxfam

    Oxfam-Solidariteit opent van 17 oktober tot en met 16 november een Empty Shop in Brussel, een pop-up shop met kleding en designobjecten van bekende en minder bekende ontwerpers. De opbrengst gaat naar Oxfam-projecten wereldwijd.

    “Volgens het principe van de Empty Shop starten we met een lege winkel, die we vullen met merkkleding en designobjecten”, zegt Eva Vervecken van de tweedehandsafdeling van Oxfam.

    Oxfam roept daarom grote namen uit de modewereld, de Belgische designwereld, stylisten en fashionista’s op om kleren of designobjecten te schenken: eigen creaties, einde reeksen, unieke stukken. Maar niet uitsluitend grote namen worden opgeroepen! Iedereen is welkom om kleding of designobjecten te komen schenken, zolang het maar kwaliteitsvolle producten zijn.

    Waarom lanceert Oxfam The Empty Shop.

    “We willen het grote publiek laten zien dat je in onze tweedehandswinkels echte topstukken kan vinden zonder je budget te moeten plunderen”, legt Eva Vervecken uit. “Het is niet omdat het een tweedehandswinkel is, dat je er geen Dries Van Noten vindt.”

    Het is de 2de maal dat Oxfam in Brussel een Empty Shop opent. In oktober 2017 opende Oxfam een Empty Shop in de Brusselse Dansaertstraat. Dankzij de vele schenkingen van onder meer Nathalie Vleeschouwer, Jean-Paul Knott en Filippa K bracht de eerste editie Oxfam maar liefst €31.980 op. De winst ging naar projecten van Oxfam in heel de wereld.

    Oxfam rekent op jouw steun!

    De vorige editie was een groot succes, maar dit jaar willen we het project een boost geven door meters en peters in te schakelen die de filosofie van The Empty Shop delen. We zoeken dus beroemdheden uit de wereld van de mode, design, muziek, kunst, media of sport,... die bovendien ook achter de waarden van Oxfam staan: solidariteit en diversiteit. We rekenen vandaag op jullie steun om meer verankering en zichtbaarheid te generen aan het project dat ons nauw aan het hart ligt.

     

     

    05-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dare to look perfect in levendige kleuren en sprekende prints

    Mayerline HW19

    Stijlvolle prints, elegante details en perfect combineerbare stuks op elk moment van de dag. Daar draait het de komende winter om bij Mayerline. De wintercollectie 2019 zorgt voor de connectie tussen onmisbare trends en tijdloze klassiekers. Vertrouwde natuurtinten als mosterd, oranje en bruin passen probleemloos bij poppy kleuren zoals rood, geel en blauw. Steeds in combinatie met luxe-afwerkingen en doordachte details. Satijn, velvet, faux fur en knit bieden een rijkelijke sfeer en een vanzelfsprekende elegantie.

    De garderobe van de Mayerline-vrouw overstijgt de seizoenen en laat haar zijn wie ze zelf wil. Op die manier kan ze haar persoonlijkheid volop tonen en erop vertrouwen dat de toekomst geweldig zal zijn. Dare to look perfect!

    Red mania

    Rood is een absolute blijver in je garderobe. Veelzijdigheid staat centraal in dit thema waarin zowel bloemen op een achtergrond van ruiten als een speels kleureffect met bollen voor talrijke mogelijkheden zorgen. Voeg hier nog enkele blauwe elementen aan toe en je gaat stijlvol, eigentijds en elegant de deur uit.

    Blue mania

    Mayerline hecht ook steeds waarde aan klassiekers die perfect doorheen de verschillende seizoenen kunnen gedragen worden. Denk maar aan het duo night blue en off white. De vernieuwing zit hier in de nieuwe versie van de bollenprint op een grafische achtergrond en het schorsdessin met een organische lijnenprint. Kortom, structuurstoffen en klassevolle prints geven dit kleurenpalet diepgang en stijlvolle elegantie in al zijn eenvoud.

    Snake mania

    Do we need to say more... Dierenprints zijn hot & happening! De snakeprint is een absolute musthave in de nieuwe Mayerline-collectie. Zowel in een grijze versie die perfect kan gecombineerd worden met grijsblauw, als in camel tinten die moeiteloos matchen met neutrale tinten. Ons advies voor volgende winter: let your inner beast out!

    De Mayerline collectie biedt het ideale evenwicht tussen modetrends en maximaal draagcomfort. Dit steeds met doorgedreven aandacht voor pasvorm, materiaalkeuze, kwaliteit en snit. De collectie-items laten zich eindeloos combineren tot een sterke outfit, voor elk moment van de dag en elke gelegenheid..





    04-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geraffinerd kraanwater srveren

    Madame soleil is al even in het land en dat betekent maar een ding: veel tijd buiten doorbrengen en ongegeneerd genieten van een feel good aperitief. Tijd dus om creatief om te springen met de inhoud van je glas. GROHE creëerde geraffineerde mock- en cocktails op basis van - jawel - kraanwater. Handig, want je hebt het altijd in huis en het is een van de strengst gecontroleerde voedingsmiddelen, rechtstreeks uit de kraan. Zet de glazen maar koud en laat het smaken!

    RIVIERA ESCAPE - zonder alcohol -

    Ingrediënten : 30 ml MeMento alcoholvrije gedestilleerde melange - 20 ml berkenwater - 15 ml kamille- en witte druivensiroop - 15 ml citroensap - 20 ml heet water - Bloemen van kaasjeskruid

    How to

    Laat de bloemen van kaasjeskruid in heet water trekken. Meng de ingrediënten nadat ze afgekoeld zijn in een cocktailshaker. Voeg ijs toe, dek af en schud krachtig tot de buitenkant van de shaker ijskoud is. Giet de drank in een Collins-glas dat met ijs gevuld is. Garneer met een druivenblad en gemalen peper.

    PEACH & BASIL BELLINI - - met alcohol -

    Ingrediënten : 2 perziken - 150 gr suiker - 150 ml bruiswater - Handvol basilicum - Shot wodka - 1/2 limoen

    How to

    Maak een eenvoudige suikersiroop door het water en de suiker samen te voegen en goed door te roeren. Blancheer vervolgens de perziken en haal de schil eraf. Marineer de perziken gedurende (idealiter een aantal dagen) in de siroop.

    Meng twee eetlepels perzikensiroop met een shot wodka en het sap van een halve limoen. Giet in een highball glas gevuld met basilicum, een stukje perzik en ijsblokjes. Werk af met bruisend water en meng met een barlepel.

    BE ITALIANO, BE APERITIVO - - met alcohol -  

    Ingrediënten : 40 ml Amaro del Centenario Cerutti likeur - 30 ml bitter Mediterraneao Macchia Vermouth - 6 druppels vanille en kastanje tincture - Bruiswater - Wild rose essence - Rozenblaadjes

    How to

    Schud de ingrediënten met het ijs gedurende een 20-tal seconden en giet in een

    Shake de ingrediënten met het ijs gedurende 20 seconden en giet in een kelkglas. Vul het glas aan met bruiswater en spray wild rose essence op het drinkoppervlak. Werk vervolgens af met rozenblaadjes.

    RASPBERRY HAPPY - - zonder alcohol -  

    Ingrediënten : 25 ml frambozenpuree - 25 ml siroop van viooltjes - 20 ml rietsuikersiroop - 35 ml limoensap - 35 ml bruiswater - Verse muntblaadjes

    How to

    Meng de frambozenpuree (geplette frambozen), de viooltjessiroop, rietsuikersiroop, het limoensap en 60 ml koud water in een blender tot je een gladde massa krijgt. Zet het mengsel in de koelkast tot het goed gekoeld is. Verwijder eventueel schuim. Giet in een glas gevuld met ijs en bruiswater. Roer voorzichtig om en werk af met kleine muntblaadjes.

    GROHE Blue Home & GROHE Red drinkwatersysteem

    Dankzij het compacte drinkwatersysteem GROHE Blue Home komt er heerlijk gekoeld, gefilterd (licht) bruisend water recht uit de kraan. Niet enkel handig omdat je hierdoor niet meer hoeft te zeulen met pakken water, maar ook de uitgelezen basis voor het maken van heerlijke mocktails, cocktails of flavored water. GROHE Blue Home kan het drinkwaterbudget van een gezin met wel 60% verminderen in vergelijking met de prijzen van de grootste flessenwatermerken. Verder ligt ook de totale CO2-uitstoot zo’n 80% lager dan bij flessenwater.

    GROHE Red maakt kokend heet water direct beschikbaar. Denk eens na over het aantal keren per dag dat je kokend heet water nodig hebt – en de tijd die je doorbrengt terwijl je wacht tot het water kookt. En stel je nu eens voor dat je tijd, energie en ruimte in de keuken kan besparen – alles in één keer. Dat is wat de GROHE Red belooft: een mooi en betrouwbaar systeem dat direct én veilig kokend heet water levert uit de kraan. De handige systemen zijn in elke bestaande of nieuwe keuken in een handomdraai te installeren.







    03-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Not jusr an other day at tle office

    with Caroline Biss FW1920

    Going back to the grind after a wonderful vacation is never easy. The messages are bursting out of your mailbox, jetlag kicks in and there are few empty spaces left in your agenda. Luckily there are a few things you can do, to get back into that work groove:

    1) Already book the next vacation. A weekend getaway to Paris or a spa trip with your besties. Or how about the Maldives for Christmas break?

    2) Make that photobook of your vacation right now before the memories and stories fade away.

    3) Plan in your private social activities as well and make them as Summer proof as possible. A bbq with friends on Sunday, lunch outside on Thursday, and an ice-cream with the hubby on Treat yourself Tuesday!

    4) Finally: there is still the good old online shopping therapy that always does the trick! A new back to work outfit to kill those Monday meetings or a fashion forward ensemble for those Casual Friday afternoons? Caroline Biss leads the way with their inspirational work proof outfits. As versatile as they are, these looks are going to last all Winter long! Dress for success made easy...







    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEMA vernieuwd bodycare aanbod met duurzaam assortiment
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het nieuwe assortiment van HEMA is 100% vegan en geproduceerd met ethisch verantwoorde ingrediënten, met verpakkingen van gerecycled materiaal.

    HEMA introduceert een geheel nieuw duurzaam bodycare assortiment. Met dit nieuwe assortiment richt HEMA zich op de goede dingen voor zowel mens als natuur. Zo is de volledige lijn veganistisch en gemaakt met ethisch verantwoorde ingrediënten. Daarnaast zijn ook de verpakkingen zo duurzaam mogelijk geproduceerd, met 25% tot 100% gerecycled plastic, en na gebruik ook volledig recyclebaar.

    Het nieuwe bodycare assortiment bestaat uit vijf verschillende lijnen met ieder een ander hoofdingrediënt; komkommer, broccoli, katoenzaad, granaatappel en amandel. Elke lijn bevat een bodylotion, shower gel en bodyscrub. Ook is er een showermousse beschikbaar in drie verschillende lijnen; komkommer, granaatappel en amandel. Alle bodycare lijnen zijn, zoals het gehele HEMA cosmetica assortiment, parabeen vrij en niet getest op dieren.

    Het nieuwe duurzame bodycare assortiment is vanaf nu verkrijgbaar, vanaf €4,- in HEMA winkels of via hema.com/nl-be

    Assortiment verduurzamen

    HEMA wil haar assortiment verduurzamen en gebruikt daarom steeds meer gerecyclede of hernieuwbare grondstoffen en materialen, zoals bioplastic en biologisch katoen. De introductie van een duurzaam bodycare assortiment is daarmee een volgende stap van HEMA om het leven makkelijker, leuker en beter te maken voor iedereen.

    HEMA heeft drie doelstellingen opgesteld met betrekking tot het verminderen van plastic: 1. In 2020 een duurzamer alternatief voor plastic producten voor eenmalig gebruik - 2. In 2025 100% gerecycled of hernieuwbaar materiaal voor plastic of polyester producten - 3. In 2025 25% reductie van plastic consumentenverpakkingen

     

     

    02-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.High comfort in high heals

     

    With Tamaris you cán have it all!

    Tamaris makes womens hearts beat faster again this season when it says: High Comfort in High Heels. The heart of the innovative Tamaris Heart & Sole technology is an insole developed in cooperation with podiatrists, which relieves the foot at the crucial pressure points and leads to a revolutionary way of walking in high heels.

    Simple, yet ingenious

    Each model of the Heart & Sole collection supports the natural arch, provides equal pressure distribution, reduces the pain on the ball of your foot and has two special layers to support the pressurized areas. Making your feet feel like they're in 7th heaven: high and comfortable.

    Refinement in colour and details

    In Autumn/Winter, mystic dark blue en elegant wine red are a welcome alternative to black. The eternal trend colour black is mainly used as a patent variant or in a stylish duet with tartan and glencheck patterns. Grey is the epitome of fashionable neutrality and surprises in combination, especially in connection with subtle leopard prints. Soft nude provides pure elegance at the foot and refines monochrome looks in delicate nuances, while cognac - a trend colour with a lot of retro flair - meets bronze and gold details

     











    01-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie Méro, Belgisch modemerk in volle evolutie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “We willen een groeiende ondernemer zijn in de Belgische mode”, luidde het bij Marie Méro en bundelde daarom de krachten om een nieuwe wind te laten waaien. Het Belgische modemerk vernieuwt de concept stores, pakt uit met een vernieuwde beeldtaal, een uitgepuurde huisstijl, gerestylede collecties en een gedefinieerd merkverhaal.

    "Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro haar klanten fier maken en bedanken dat ze het merk dragen. We willen graag dankzij onze klanten, die ons iedere dag inspireren uitgroeien tot een lifetime value brand." - Ruben Van der Elst (CEO Marie Méro)

    Marie Méro verbindt generaties

    Met de nieuwe beeldtaal en merkverhaal, brengt Marie Méro een generatieverhaal dat mama’s, dochters en vriendinnen met elkaar verbindt.

    Leeftijd is vandaag geen onderscheidende factor meer, integendeel. Vrouwen uit verschillende generaties inspireren elkaar en vullen elkaar aan, dat voelen we ook bij onze klanten. - Steven Van der Elst (CEO & Head of design Marie Méro)

    Marie Méro is een eigentijds modemerk dat fier is om Belgisch te zijn. Marie Méro kleedt elke vrouw, voor elk lichaamstype van maat 36 tem 48, en laat hen heel graag stralen. En dat voor elk moment van de dag. Marie Méro brengt complete, kwalitatieve en comfortabele outfits, in een perfecte pasvorm met hoogwaardige stoffen.

    Onder de noemer #proudtowearmariemero wil Marie Méro hun klanten laten stralen en fier laten voelen Marie Méro te dragen. Om zo het beste in hunzelf naar boven te laten halen en dat ook te tonen.

    Marie Méro drukt stempel op Belgische modekaart

    Marie Méro wil een groeiende ondernemer zijn in de Belgische mode. De ambitie is om omnichannel te verkopen en bereikbaar te zijn in zowel België als in het buitenland. In 2009 startte Marie Méro met de uitbouw van eigen concept stores. Na Knokke, was in 2010 Gent aan de beurt. Ondertussen zijn er 6 eigen stores en plant Marie Méro een nieuwe opening in 2020.

    "We zijn uiteraard altijd te bereiken via onze online shop én heel wat multimerken winkels in België, Nederland, Engeland en Ierland . In eigen land openen we begin 2020 nog een store in Hasselt. We hebben er ongelooflijk veel zin in!" - Ruben Van der Elst, CEO Marie Méro

    Marie Méro investeerde de laatste jaren voortdurend in innovatie. Er waait een frisse wind door de collectie en deze lijn wil het merk ook doortrekken in de huisstijl en inrichting van de concept stores. Het nieuwe interieur moet de collecties nóg beter doen uitkomen en de winkel een elegante en eigentijdse uitstraling geven. Een plek waar Marie Méro klanten zich thuis voelen en in alle rust kunnen aankopen. Daarnaast wil Marie Méro inzetten op customer experience in de eigen concept stores en via haar retailers. Wie behoefte heeft aan stijladvies en een persoonlijke service, kan een afspraak maken voor een privé shopping-sessie.

    Facts and figures

    Marie Méro is een op en top Belgisch modeverhaal, opgericht door de familie Van der Elst. Ruben & Steven Van der Elst zijn als zonen de tweede generatie ondernemers en willen Marie Méro gezond laten verder groeien. In 2021 viert Van der Elst NV 50 jaar, sinds de oprichting zijn alle collecties designed in België en geproduceerd in Europa. Marie Méro wil verder groeien in eigentijdse kwalitatieve designs op maat van elke vrouw.

     

     

     

    01-08-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passionata celebrates the art of being in the moment

    Passionata FW19

    Spontaneous, young and carefree. Passionata's FW19 campaign is a visual scrapbook of captured moments - Camilla and Marta's hazy last days of summer with autumn on the horizon. With two different looks, two different personalities but both unafraid of expressing themselves, the models Camilla and Marta represent the hedonistic nature of Passionata, appealing to a young, fashion-savvy audience.

    This season CL group has considered the nuances of identiy, focusing on a theme of being, and what this means for each of their brands. With references to cinema, literature and popular culture, the narrative nature of Passionata allowed the single setting of Casa Zagaria to become its own character in the story alongside the charismatic personalites of the models. Raw analogue photography gave a sense of tangible immediacy to the imagery, mistakes were celebrated and imperfections allowed to become defining features. The golden hours of Modica cast a light of melancholy rather than nostalgia over the imagery, encouraging life in the here and now.

    Capturing a sense of hedonism, letting go and the pleasure of having no plans, FW19 represents the true Passionata spirit of THE ART OF NOW.

    #TheArtOfNow #WhateverForever #Unplan #RightHereRightNow #GoldenHour #JustBecause #FarawayPlaces





    31-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spottrf at Marie Méro: fall/winter trends

    At Marie Méro, winter 2019 is set to the trend of celebrating the woman of today, proud of what she's wearing and the way she shines. From feminine Seventies influences to the not-so-discreet lavishness of The parisien 'La vie en rose', we present you the trends defining the fashion landscape for fall/winter 2019-2020.

    Bougie Girl (illus 1)

    Midi skirts, bohemian dresses, turtlenecks, long jackets, and warm earthy colors – these are all staples of Seventies fashion that Marie Méro pulled from that decade to bring back as one of the fall 2019 trends. Pair a bow blouse with a pleated skirt and jacket for this chic revival of the classic 70’s woman.

    Check mate ( illus 2)

    The Queen’s tweed gets a modern take in wrap coats, power dresses and ankle length skirts. The potential for variation around such a simple motif is vast. Worn head-to-toe or color-blocked is a sure-fire road to self-confidence.

    On the edge (illus 3)

    Full on edgy or just a subtile hint, the choice is up to you. The leather look is perfect for any women, combinable with any style and let that now be the trend. The combination of a refined Seventies outfit with a leather jacket follows the trend of contrasts to a tee.

    Flowers are forever (illus 4 )

    While during fall most flowers bloom out, our wardrobes won't. With this pattern the fashion world wants to caputure the true fall feeling. This vintage flower pattern is definitely a must-have the upcoming season.

    Interlinked (illus 5)

    Chains are no longer just an accessory trend. This fall they are making their introduction in the pattern world. This sophisticated, glamorous trend will definitely be the eyecatcher of the room.

     











    31-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Conquer in Color

    Ladies and gents, time has come to revive that monochromatic wardrobe with some fresh, bright colors. Besides the fact that colors are a blast to look at, are they also very helpful when it comes to determining your mood. So tell me, what will your mood be like tomorrow?

    The color blue is often associated with Mondays, and that shouldn't necessarily be a bad thing. Just like the waves of the ocean, blue has a soothing effect on us. So if you want to spend your Mondays calm and relaxed, that's exactly what they should be, blue. (foto1 Mayerline )

    Long nights, early mornings? Yellow is your solution. Yellow is known for its warming vibes, but it can also increase your energy level when needed. Like a ray of sunshine, yellow will ignite that spark you need to get through the day. (foto 2 Marciano for Guess)

    "I can't handle this" said no one ever while dressed in red. Red will provide you with an instant confidence boost. No mountain too high, no valley too low, you will be able to conquer anyone and anything. All that with just one touch of red. (foto 3 Buffalo )

    Orange combines the power of red and the warmth of yellow. It stands for happiness, enthusiasm and succes. Honestly, what else could anyone ask for? ( foto 4 Passionata)









    30-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fashletics violet vibes,soft nature and mystoc bue

    It is the epitome of the sporty everyday look: the sneaker makes a real fashion statement. From the collection line Fashletics by Tamaris the ongoing athletic trend continues with new, fashionable and feminine styles, which accompany the woman throughout her everyday life. Whether at the office or during leisure time - Fashletics by Tamaris forms the bridge between functionality, comfort and trend-conscious design. The colour worlds of the FW19/20 collection are based on the beauty of nature.

    Violet Vibes

    The VIOLET VIBES colour world pulsates with energy! In this colour palette, beauty prevails when perfectly coordinated gemstone nuances such as carnelian, fire opal and quartz meet. The warm shades radiate a positive dynamic and fresh intensity, transporting a long-lasting, radiant effect that inspires every wearer to greatness.

    Soft Nature

    Delicate and gentle natural shades characterise the SOFT NATURE colour world and are all about the diversity of life. Natural forest tones, inspired by pine cones and soft moss, capture the mystical and magnetic attraction of nature. With a gentle sensibility, the colours caress their wearer and create the perfect illusion of the surreal.

    Mystic Blue

    The MYSTIC BLUE colour world captivates with its all-time favourite among colours: ubiquitous blue. The interplay of functional urban and industrial colours, ranging from cobalt and fluid blue to navy, and natural, grounded influences, which unfold their calming and harmonious effect in delicate marine and ocean tones, providing a dynamic contrast.

     

     

     







    30-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe Belgische muurbekleding met de hand wordt gemaakt

    » Handgemaakte muurbekleding van Arte: op basis van jute, leder en tropische grassen - » Insero, Atelier en Artisan collectie

    Met de hand vervaardigde producten zijn een trend. En dat heeft alles te maken met onze drang naar duurzaamheid. Dat is ook Arte niet ontgaan. De Belgische specialist in muurbekleding kiest in tijden van massaproductie voor trendbepalende collecties van superieure kwaliteit die met de hand worden gemaakt. De warme kleuren, natuurlijke materialen en puur vakmanschap: deze dessins zijn quasi kunst in huis.

    Insero collectie: geweven patroon. Een mooi voorbeeld is Insero, een collectie met handgemaakte muurbekleding op basis van jute, een geweven stof bestaande uit bastvezels. Deze stof is bijzonder stevig, duurzaam én milieuvriendelijk. Het gebruik van jute voor muurbekleding is echter uniek, want het materiaal verwerken is niet vanzelfsprekend, het vraagt geduld en precisiewerk. Om een maximale kleurvastheid te garanderen, kreeg de jute een speciale behandeling. Ze verkleurt of verbleekt dus niet na verloop van tijd.

    In het dessin Uno worden brede stroken jute aan elkaar gekleefd, waarbij de randen elkaar overlappen. Zo krijg je een mooie, subtiele tekening, waardoor dit dessin net niet helemaal effen is. Uno schittert door zijn eenvoud, terwijl het geweven patroon voor een authentiek, natuurlijk karakter zorgt.

    Atelier collectie: authentieke look van zacht leder. De Atelier collectie heeft de authentieke look van zacht, luxueus leder, compleet met haar natuurlijke nuances en onregelmatigheden. De details van handgestikt leder dragen bij tot de realistische uitstraling van dit verfijnde behang. Het gebruik van extra zware vinyl was essentieel voor het bekomen van de realistische textuur en het gevoel van echt leder.

    Collectie Artisan: artisanaal vakmanschap. De Artisan collectie is een ode aan hoogwaardig, artisanaal vakmanschap. De muurbekleding is gemaakt uit pure, natuurlijke materialen, van mineralen en grassen tot tropische planten. Ervaren vakmensen plisseren, weven en kleuren ze met grenzeloze passie en geduld. Zo verwerken ze deze materialen met de hand tot prachtige, unieke muurbekleding.

    Gemaakt van echte micaschilfers. De vellen met micaschilfers worden met de hand gekleurd, waarna er grote, onregelmatige vormen uit gestanst worden. Deze vormen worden tot slot met de losse hand in het patroon gekleefd, zodat je een mooi en niet al té strak effect verkrijgt. Dessin Fraction uit de Artisan collectie is een moderne interpretatie van de kleurrijke, klassieke terrazzovloeren.







    29-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-07-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleiner wonen is daarom niet miner praktisch

    » Praktische opbergoplossingen - » Technologie van de toekomst

    De invloed van de verstedelijking is nu al duidelijk voelbaar in onze woningen. Kleiner wonen wordt noodzakelijk en efficiënt omgaan met de beschikbare (opberg)ruimte is één van de grote uitdagingen in de meubelbouw. Gelukkig weet Blum daar goed op in te spelen met twee nieuwe producten die geschikt zijn voor zowel kleine als grotere woningen.

    Op Interzum, de internationale toeleveringsbeurs voor de meubelindustrie, interieurbouw en designers, stelde Blum de AVENTOS HK top en SPACE STEP voor. Het AVENTOS klapdeursysteem krijgt een gloednieuw design én een kleinere inbouwgrootte. De SPACE STEP lade in de plint van de kast creëert extra opbergruimte op een plaats die anders verloren gaat. Bovendien is het systeem uitgerust met een handig opstapje zodat ook in de hoogte extra ruimte bereikbaar wordt.

    Met de AVENTOS HK top brengt Blum een kleinere variant van het beproefde klapdeursysteem op de markt. Met zijn kleine inbouwgrootte en een hedendaags design van de afdekkap, integreert het beslagelement perfect in elke corpus. Het symmetrische systeem is eenvoudig aan beide zijden in de kast te monteren en dankzij de geïntegreerde, traploze openingshoekbegrenzer kan je exact bepalen hoe ver het front mag openen. Deze nieuwe AVENTOS zal ook beschikbaar zijn met de elektrische openingsondersteuning SERVO-DRIVE. Daarmee opent de kast met een lichte tik tegen het front en sluit het even gemakkelijk dankzij de geïntegreerde schakelaar.

    De sokkeloplossing SPACE STEP helpt ook de kleinsten om werkbladen, spoelbakken of wastafels gemakkelijk te bereiken. Nieuwe opbergruimte creëren in de sokkel, gemakkelijk de bovenkast bereiken en kinderen eenvoudig en veilig laten meehelpen – SPACE STEP brengt heel veel functionaliteit in de sokkel van het meubel. Veel spullen maar niet genoeg ruimte om alles er in op te bergen? In kleine woningen creëer je met de SPACE STEP nieuwe opbergruimte onderaan de (lange) kast die anders verloren gaat. Bovendien bereik je ook moeiteloos het achterste deel in de kast door de sokkellade als opstapje te gebruiken.

    Wanneer iemand op het opstapje stapt, wordt het trapje al vanaf een gewicht van 8 kg veilig gestabiliseerd en geeft het trapje ook goede steun. Dankzij de bewegingstechnologieën van Blum opent u de sokkeloplossing SPACE STEP heel gemakkelijk, bijvoorbeeld met de elektrische openingsondersteuning SERVO-DRIVE. Voor zacht sluiten zorgt de demping BLUMOTION.

     





    28-07-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!