Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    01-10-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guess tamps up to the sustainability drive with Thermore

    GUESS’ commitment to sustainability and responsible sourcing continues across the GUESS Jeans and Kids collections, with the introduction of Thermore Ecodown, a Global Recycle Standard (GRS) certified fibre that is an excellent animal-free alternative to down.

    In fact, Thermore technology is not only 10% warmer than other brands of synthetic down, it’s also kinder to the planet too, because it’s made entirely from recycled bottles (PET). What’s more, Thermore Ecodown fibres do not contain microfibres, a major cause of ocean pollution, while still achieving the lowest weight, highest loft and fill power in the industry. Also, thanks to its unique multi-shape, anti-clump structure, this durable, easy-care material maintains its shape perfectly, wash-after-wash, making it a highly practical solution for outwear and kidswear.

    From sexy women’s bombers to shiny stretch biker jackets for men, in rough-and-ready, tone-on-tone hunter green, jet black and tulip red hues, right the way through to cool and colourful, grown-up mimicking outerwear for kids, Thermore becomes the eco-friendly heart of cosy, fashion-forward jackets that keep the winter chills at bay in style.







    01-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonor Greyl: lijn tegen haaruitval

    Je haar zien uitvallen is behoorlijk angstaanjagend. Leonor Greyl geeft enkele onmisbare tips om haaruitval te verhelpen en snel te stoppen. Je moet er nooit van uitgaan dat haaruitval onomkeerbaar is: er bestaat weliswaar geen wondermiddel tegen alle oorzaken, maar er zijn tegenwoordig heel wat mogelijkheden om de toestand te normaliseren.

    Onze haarcyclus gaat gepaard met een min of meer aanzienlijke haaruitval volgens het wisselen van de seizoenen. Zolang de hoeveelheid haarverlies beperkt blijft (vijftig tot honderd haren per dag) hoef je je geen zorgen te maken. Ook externe factoren zoals stress, vermoeidheid, voedingstekorten of hormonale storingen kunnen haaruitval bevorderen.

    Hoe kun je op de juiste manier reageren? In eerste instantie moet je de oorzaak van de haaruitval achterhalen. Aarzel niet om bij een specialist te rade te gaan: hij zal de verschillende factoren onderzoeken en passend advies geven afhankelijk van het probleem (interne klachten, stress, lichaamstekorten enz.). Ten tweede is een goede haarhygiëne van cruciaal belang. Overtollige talg, stof of vervuiling verhinderen de zuurstoftoevoer naar de hoofdhuid, waardoor het haar inboet aan vitaliteit. De hoofdhuid moet altijd schoon zijn.

    Verder kun je met eenvoudige, doeltreffende handelingen de bloedcirculatie stimuleren. Een slecht doorbloede hoofdhuid wordt futloos. Masseer de hoofdhuid gedurende een minuut met het hoofd naar beneden: dat maakt ze soepel en doet het bloed beter stromen. Gebruik tot slot regelmatig specifieke verzorgingen om de hoofdhuid te revitaliseren door ze van de nodige energiebronnen te voorzien.

    1. Régénérescence Naturelle, een cocktail van etherische en plantaardige oliën, stimuleert en regenereert het hoofdhuidweefsel vóór het wassen.

    2. Kies een zachte shampoo, afgestemd op het type hoofdhuid. Als er geen specifieke problemen zijn, is Shampooing au Miel, ideaal voor fijn haar, aangewezen. Hij geeft het haar opnieuw volume en vitaliteit, met een prachtige glans. Geschikt voor dagelijks gebruik.

    3. Gebruik een verzorging zonder spoelen die langdurig op de hoofdhuid inwerkt, de hele dag lang: > Complexe Énergisant ampullen, voor een kuur van 3 maanden; > Tonique Vivifiant, minder geconcentreerd, is een praktische oplossing tegen haaruitval die het haar dag na dag vitaliseert.

    4. Aarzel vooral niet om een afspraak te maken in één van de partner salons van Leonor Greyl voor een grondig haaronderzoek en om te genieten van een aangepaste behandeling tegen haaruitval.

    Verkooppunten : www.leonorgreyl.com - L’Atelier de Coloration – Rue de Namur 65A, 1000 Bruxelles - Le Salon du Zoute – Kustlaan 58, 8300 Knokke-Heist







    01-10-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eweet seventies

    L'Histoire de Louise by e5

    The seventies are coming back into fashion in a major way. L'Histoire de Louise by e5 in particular is making a major case for a return to this wild decade full of disco and revolutions. In the following gallery, see all the retro trends that are coming back into style.

    “Everything that’s old is new again” is a common refrain, but it’s true. From brownish colors over bourgeois ladylike dresses to wide-leg pants, it’s like back to the future but revisited in a modern way. Forget hippy chic, forget John Travolta in Saturday Night Fever, but think rusty hues, checked pant suits and romantic prairy dresses.





    30-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Kleur van het jaar 2020 is ....

    » Tranquil Dawn: een fluide pastelkleur - » Thema "The Human Touch": terugkeer naar menselijke waarden - » Levis Ambiance Trend Collection 2020: 10 inspirerende kleuren

    Levis stelt Tranquil Dawn voor als Kleur van het Jaar 2020. Een tint met een zweempje pastel die zich soepel tussen blauw, groen en grijs nestelt. Tranquil Dawn doet dromen van frisse ochtenden en verre horizonten. Het GAC (Global Aesthetic Center) roemt de kleur om z’n speels expressionisme: een vermogen om te verbinden en ons te versterken in onze creativiteit. Wie wil zo niet het nieuwe jaar in? Tranquil 2020.

    Tranquil Dawn, Kleur van het Jaar 2020

    De nieuwe Kleur van het Jaar heeft het ochtendgloren in z’n essentie gevangen en heeft het vermogen om zich aan z’n omgeving aan te passen; een tijdloze nuance wanneer het wordt gecombineerd met andere pastels, en een krachtig statement wanneer het wordt samengebracht met intense kleuren. Tranquil Dawn geeft ons op die manier de mogelijkheid om te experimenteren en te ontdekken welke sfeer het best bij onze identiteit past en hoe we willen wonen. Met z’n veelzijdig karakter belooft de Kleur van het Jaar traditiegetrouw een voorbode te zijn op de komende mode- en interieurtrends.

    This year, it’s all about… THE HUMAN TOUCH

    Onder leiding van Heleen van Gent gaat het GAC, dat net als Levis een deel van AkzoNobel is, elk jaar op zoek naar de kleur die volgend jaar alle trends zal bepalen. Kleurspecialisten en internationale designexperts bundelen hun krachten en nemen de nieuwste maatschappelijke tendenzen onder de loep om ze vervolgens te vertalen in een nieuwe Kleur van het Jaar.

    Levis zette vorig jaar met de kleur Spiced Honey al de ommekeer naar rust en positiviteit in. Het thema ‘Let the light in’ bracht letterlijk terug licht in ons leven en ons interieur. Dit jaar zetten we met Tranquil Dawn die gang naar menselijkheid verder; globalisering, mechanisatie en hightech technologie doen ons hunkeren naar een connectie met ons verleden, met onze voorouders en de ‘echte’ wereld. Met ‘The Human Touch’ brengt Levis ons nu terug in contact met onze innerlijke creativiteit, onze menselijke waarden en alles wat ons van artificiële intelligentie onderscheidt. In 2020 gaan we verder op zoek naar onze roots en de diepere betekenis van het leven.

    Levis Ambiance Trend Collection 2020

    Zoals elk jaar komt de Kleur van het Jaar niet alleen. Tranquil Dawn wordt vergezeld door een collectie van 9 intense natuurkleuren. Met het Creativity Palette combineer je onstuimige tinten met zachte en beheerste tonen; bosgroen en aardse okertinten zorgen voor warmte en intimiteit, Tranquil Dawn en de andere pastels voor een eigentijdse zachtheid. In 2020 maken we van onze thuis een plek waar we ons veilig kunnen uitdrukken en ons terug dicht bij de natuur en het inspirerende, menselijke verleden kunnen voelen.







    29-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Love the guy, dislike his style ?

    ? 5 ways to make your man dress better

    October 3rd : International Boyfriend Day

    It's almost a universal given that when a poorly dressed guy gets into a relationship, he starts dressing better. The baggy shirt, cargo pants, and worn down sneakers are replaced with fitted jeans and a crispy white shirt. It's no mystery as to who the architect is behind this style make-over. Because as we know, behind most well dressed men, there's a fashion savy woman.

    1. Start with a gift

    Men do it all the time. When - on Valentine's Day or say, your anniversary - you open a pretty pink box and there's a black lace set of lingerie inside, it's not just for you. So when he opens a spontaneous gift to find a GUESS lambskin motorcycle jacket or lustworthy full leather jacket by Timberland, it's also not entirely a gesture of pure selflesness. But hey, if he can pull it off, he might find he truly loves the gift.

    2. Don't force him to go shopping

    Chances are, your man does not want to shop for new clothes. Don't force it. Why spoil a trip to the mall by dragging along a grumpy man who's only going to hate everything you pick out. If you do enjoy shopping, go by yourself and bring home some options for him to try on. That's why stores have return policies. Start small, with the right accessories for example. Like an eyecatching (pun intended) pair of sunglasses or an on trend scarf to lift his look.

    3. Compliment him

    When it comes to style, confidence can make all the difference. That said, we often have the habit of commenting on the outfits we don't like. Imagine him saying your underwear is not up to par, rather than passing a store and mentioning that the lingerie in the window would look extremely sexy on you. Which would you rather hear? Obviously the latter one, and he's no different. Compliment him on his arms and let he know how amazing they'd look in a slim fit shirt or sweater. And it'd be a shame to hide his great butt in those baggy joggers, whilst they look extra good in a stylish pair of Marciano trousers. A compliment goes a long way, and might make him actually love his new style.

    4. Match his personality, not yours

    To make sure you end up with a stylish man who is wearing the clothes rather than a man who is letting the clothes wear him, try to match your fashion know-how with his specific personality. Does he always dress very comfy? Rather than put him in a slimfit suit, combine his love for jeans and go double denim with quality trousers and a shirt, a pair of - oh so chic - boots and finish with a 100% recycled raincoat that shows off his eco conciousness.

    5. All about the fit

    Throw a perfectly fitted T-shirt and jeans on a man and he'll always look far better than someone in a poorly tailored suit. The problem is that a lot of men associate 'style' with what they are wearing rather than focus on how it looks on them. So, when it comes to improving the style of your boyfriend, find well tailored items and then keep drilling this mantra into his head: it's all about the fit! So if he wants to go for a crispy white shirt and blazer, he should choose quality over quantity. And you can take that quite literally: excessive fabric is the death of style, unless it's meant to be oversized.

     

     









    28-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalando introdcueert nieuwe merkpositionering 'Free to be'

    Zalando start het seizoen met een nieuwe merkpositionering en slogan: Zalando. Free to be.

    De krachtige 360° campagne viert echte mensen en echte verhalen over wat het betekent om vrij te zijn. De campagne, met influencers Adwoa Aboah, Alice Hurel, Felicity Hayward, Rain Dove en Leroy Mokgatle, toont Zalando’s uitgebreide mode-assortiment en moedigt klanten aan om zich vrij te voelen om zichzelf te zijn.

    “We geloven in een wereld waarin iedereen vrij is om zichzelf te zijn, ongeacht je kledingmaat, leeftijd, geslacht of achtergrond. Zalando wil het startpunt voor mode worden, waarbij elke stijl - van casual tot chic, van basic tot premium - aangeboden wordt, zodat onze klanten hun persoonlijke gevoel voor stijl bij ons kunnen uiten,” aldus Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns bij Zalando. “Met onze nieuwe 'free to be' positionering brengen we ons merk naar een hoger niveau, en geven we vorm aan al onze toekomstige marketingactiviteiten als platform. Onze missie is om mode toegankelijk te maken voor iedereen, en een merk te bouwen dat onze klanten inspireert en miljoenen van hen vertegenwoordigt, doorheen heel Europa.”

    De AW19 campagne, in samenwerking met het Londense reclamebureau Grey, vertelt het emotionele verhaal van zij die ervoor kiezen te zijn wie ze willen zijn en te dragen wat ze willen dragen, zonder oordeel.

    “We kozen een diverse cast voor de campagne die verschilt in lichaamsvorm, breekt met stereotypen en de traditionele geslachtsrollen bevraagd. Onze talenten zijn niet bang om de wereld te tonen wie ze echt zijn. Mode is voor hen een manier om hun persoonlijkheid te kunnen uitdrukken. Dat soort vrijheid is wat we al onze klanten toewensen. Wanneer je vrij bent om jezelf te zijn, om te dragen wat je wilt, en te zijn wie je wilt zijn, dan kan niets je nog tegenhouden.” gaat Jonny verder.

    Anna Pańczyk, CEO van Grey London, voegt toe: “zorgen voor een culturele impact en het uitdagen van stereotypen maakt deel uit van het DNA van Grey London, dus we zouden niet trotser kunnen zijn op onze eerste campagne voor Zalando. Het talent dat we gebruiken om ‘Free to be’ tot leven te brengen laat zien hoe ambitieus Zalando is en we zijn blij deel uit te maken van hun team. "

    Zalando’s ‘Free to be’ campagne werd geregisseerd door de Britse regisseur Georgia Hudson, bekend van haar werk met Nike, Under Armour en P!Nk. De reclame start met het openen van een Zalando doos, waarop Alice Hurel en haar krachtige voice-over het verhaal doorgeeft aan balletdanser Leroy Mokgatle, die door de straten van Lissabon danst. Vervolgens toont plus size model Felicity Hayward hoe groots ze kan zijn, terwijl ze uit een out-of-home advertentie stapt. Supermodel en activiste Adwoa Aboah claimt haar ruimte in een chaotische samenleving, terwijl Rain Dove de traditionele gendernormen uitdaagt, vrij om meerdere versies van zichzelf te zijn. De voice-over vertelt een inspirerend verhaal en eindigt de reclame met de boodschap dat elke klant vrij is om zichzelf te zijn. De campagnebeelden die zijn gemaakt door de Londense fotograaf James Pearson-Howes visualiseren vrijheid in beweging. Tenslotte krijgen we nog meer ‘Free to be’ persoonlijkheden te zien, waaronder body positivity activiste Emily Bador en Frances Dunscombe, die op 82 begon met poseren.

    Behind the scenes #freetobe







    27-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Into the shadows

    Chantelle FW19

    Chantelle's SHADOWS line embodies the subtle strenth of contrast. Playing with light, texture and shape, it captures the relationship between light and shadow. Combining smooth embroidery with graphic botanical lace for a classic Chantelle silhouette, it results in a blend of striking design and sensual styling.

    If Chantelle stuck to traditional lingerie laws, every piece would be covered in floral lace. Luckily the Parisian brand knows how to think outside of the knicker drawer in its designs, as it proves with the SHADOWS line. Mixing up the typical formula, the cups of the bras are shrouded in semi-sheer mesh, offset with blooming embroidery and underwiring for support. The loose-fitting silhouette of the chemise is shrouded in satin, offset with sheer floral mesh and scalloped trims.







    26-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gear up for a new sports year

    Anita Active launches new Performance sports bra

    Joining the gym again after summer asks for a bit of effort. Forget the ice cream and get shaking! The German underwear brand Anita helps a hand with their Active range. September marks the launch of a brand new sports bra : Performance. Refined tech features, a smart design and maximum support guarantee a spinning start. The airy tissue ensures optimal Sweet Management.

    The Performance bra is available in black and pool blue in size 70-95 A-G. Price : €49,95 - Move your body not your boobs!

     







    26-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sweet Cherry bra of mine

    Rosa Faia launches limited edition colours Sweet Cherry, Ruby Red and Powder Rose

    When temperature drops we tend to cuddle up on the sofa with hot chocolate and a book. But winter peeking around the corner doesn't mean you have to hide yourself in a big jumper. Feel extra feminine with a beautiful Rosa Faia bra underneath your soft knitwear. The FW19 collection welcomes warm limited edition colours such as Caroline in Sweet Cherry, pict 1, Grazia in Ruby Red pict 2and Emily in Powder Rose. Poct 3

     







    25-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Five occasions, five ways to dress

    Marie Méro FW19

    Marie Méro is Belgian brand offering a total look collection for women. With a style that is perfectly suited to festive occasions, but is equally suitable for everyday situations. Marie Méro knows how to dress all women of every age for every occasion. From a shopping trip with the girl gang to an exclusive art exhibition, Marie Méro has got you covered with the following advice.

    Shopping trip

    We love shopping in a stylish and elegant way, without wrestling contest with your clothes every time you try something on (hello make-up stains). To avoid this, always stick to simple separates that are easy to take off—loose sweaters are a great option. Also, opt for pieces that a reasonably neutral as you'll be able to try them on with a broad range of items.

    Vernissage

    An all black outfit always works. Because black says host in many places. It says discretion and empowerment. It says that your work is the thing you want people to look at. But you could also choose colors and prints if you feel black does not represent yourself. Stay true to who you are and compose an outfit that stands out, yet not too much as the art and not yourself to draw the attention in the room. Well, except if this is what the art is about.

    Back to work

    When it comes to dressing for work we want to choose appropriate office looks that make us feel powerful yet comfortable. Build a professional wardrobe by sticking to classic tones. A black, blue or grey toned blazer is a must have for the office because a blazer goes with everything. From casual jeans to suit pants and pencil skirts, you can’t go wrong with a blazer combination. Or suit up with a blazer dress to boss your 9 to 5 and beyond.

    Afterwork party

    A party can pop up after work at any time, so be ready with an after-work dinner dress that easily takes you from a day at work to cocktail parties. When looking for a day-to-night dress, always look for versatility with a professional look and a dash of fun thrown in for added personality. As you leave the office, just swap out your shoes, add your favorite necklace or an armful of bangle bracelets, and you are ready for the evening! Along with the spare party dress in the closet, it’s a great idea to have a versatile statement jacket that will jazz up the look of your after-work party dress. Try layering a short leather jacket over your dress for a spicy, fun look!

    City trip

    In theory, your vacations are filled with handfuls of chic new outfits that are more than deserving of a few Instagrams, but the reality is that at the end of the day, your travel outfits need to be equal parts comfortable and stylish. Yes, achieving that balance is possible, and we have the incredible looks of Marie Méro to prove that looking good and dressing functional can coexist. The striped suit and jumpsuit, for instance, are both comfy as well as versatile and classy. And a dash of color in an outfit always works out well on pictures. A perfecto is your ideal travel companion to throw on any kind of outfit.

    #proudtowearmariemero @mariemerowomen

     

     

     













    25-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayertline opent vernieuwe flagshipstore in Wijngem shopping center

    Modemerk Mayerline viert de opening van een gloednieuwe flagshipstore in Wijnegem Shopping Center, dé hotspot voor modebewuste klanten. De nieuwe boetiek straalt meer dan ooit uit waar de vernieuwing van het merk Mayerline voor staat: eigentijdse Belgische collecties met hoogwaardige materialen voor de dame die elegantie belangrijk vindt maar tegelijk belang hecht aan kwaliteit en comfortabele kleding.

    Belgisch ontwerp en design

    Het hierboven beschreven DNA van Mayerline is opnieuw duidelijk terug te vinden in de uitwerking van het winkelconcept. Er werd gewerkt met kwaliteitsmaterialen van Belgische makelij, warme kleuren en een hedendaagse ‘look and feel’. Mayerline verwelkomt graag dames die stijlvol voor de dag willen komen. Wel, in deze flagshipstore in Wijnegem Shopping Center zullen zij zich nu ook meteen thuis voelen, in een winkel die dezelfde klasse uitstraalt als waar zij voor staan.” Mimi Lamote, CEO van Mayerline

    Operatie Vernieuwing in volle gang

    Sinds 2017 heeft Mayerline resoluut het pad van de vernieuwing gekozen. Er werd een nieuwe CEO aangesteld, die haar strepen in de mode heeft verdiend én weet hoe ze een bedrijf moet herlanceren. De collectie kreeg een veel eigentijdser en vlottere look en de marketing werd steeds verder naar een hoger niveau getild. Ondertussen zijn ook reeds 6 winkels aan het nieuwe concept aangepast. Mimi Lamote: “Mayerline steekt haar ambities niet onder stoelen of banken. We willen vooruit en de klanten moeten dat zien en voelen.” Het kwaliteitsmerk heeft een nieuw elan gevonden en dat vertaalt zich ook in een nieuw winkelconcept. Intussen zagen de flagshipstores in Leuven en Waasland Shopping Center het daglicht, daarna was het de beurt aan de concept stores in Sint-Truiden, Kortrijk en Namen en nu is de boetiek in Wijnegem Shopping Center in een nieuw ‘kleedje’ gestoken.

    Mayerline is al meer dan 60 jaar een ambitieus Brussels modebedrijf. Doorheen haar levensloop is Mayerline geëvolueerd van een specialist in damesmantels tot een modehuis dat stijlvolle en comfortabele modecollecties tekent. Mayerline ontwerpt mode voor de vrouw die weet waar ze voor staat en het leven stijlvol en elegant tegemoet wil treden. Mayerline begrijpt als geen ander dat een vrouw door de jaren heen – ietwat met tegenzin – toegiften moet doen aan de wetten der natuur, maar daarbij geen enkel compromis wil sluiten in hoe ze voor de dag komt en wat ze wil uitstralen.

     







    24-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We all live in a yellow log cabine

    Betty Barclay FW19

    When the seasons change, to fall and winter, the temperatures drop and so might your mood. The winter blues are just around the corner; but no need to worry, Betty Barclay is here to save the day.

    By encorporating yellow in their collection, Betty Barclay helps you hold on to that summer feeling just a little while longer. A true winter lover? The checkered pattern, in combination with a yellow and grey color scheme, creates the cosy atmosphere of log cabines and firepits we all long for during wintertime.

     







    24-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berryalloc stelt de collectie Spirit voor

    EEN NIEUW INTERIEUR IN 24 UUR EN ZONDER WERKEN!

     

    BerryAlloc lanceert Spirit, een nieuwe collectie vinylplanken en -tegels. Er is voor ieder soort decor en ieder formaat een oplossing: van eenvoudige vinylplanken tot luxueuze uitvoeringen en van toegankelijke tot exclusievere versies. Het interieur van een ruimte omtoveren? Dat ging nog nooit zo snel en was nog nooit zo eenvoudig en zo personaliseerbaar. De planken en tegels uit de Spirit collectie zijn bovendien krasbestendig, waterbestendig en onderhoudsvriendelijk zodat ieder lid van het gezin in alle vrijheid kan leven en wonen.

    UITERST EENVOUDIGE INSTALLATIE!

    Spirit is de collectie bij uitstek voor verhuurders of eigenaars die snel een andere vloer willen. Het is niet nodig om de bestaande vloer te verwijderen! Je legt Spirit er gewoon bovenop. Dat bespaart je breekwerk, stof en heel wat poetswerk achteraf. Tegels, hout of beton? Spirit nestelt zich comfortabel bovenop elk type bestaande vloer, ook bij kleine niveauverschillen.

    Met Spirit heb je geen zaag of ander professioneel materiaal nodig. Dankzij het handige kliksysteem of de zelfklevende ondervloer ligt je vloer er in een handomdraai. Of je lijmt je planken of tegels rechtstreeks op je bestaande vloer. Je vloer is de basis waarop je volledige interieur steunt.

    DRIE COLLECTIES VOOR VEEL KEUZE KLEUREN EN DECORS

    Spirit bestaat in verschillende gamma’s en decors. De collectie staat voor de authentieke look en feel van natuurlijke materialen met het gebruiksgemak het groot onderhoudsgemak en de stabiliteit van een vinylvloer. De decors zijn tot in de kleinste details afgewerkt, zelfs met reliëf, waardoor het bijna onmogelijk is om de vloer te onderscheiden van een echte houten of stenen vloer. Dankzij hetzelfde kliksysteem kunnen vinylplanken en -tegels naadloos in elkaar overlopen waardoor je naar believen kunt mixen en matchen! Laat je verbeelding de vrije loop en creëer een unieke lijnenspel of speel met verschillende vlakken en kleuren.

    COLLECTIE HOME : De collectie Home combineert een elegant design met een comfortabel gevoel. De planken en tegels kunnen in iedere ruimte van het huis gebruikt worden en toveren ieder interieur om in een uiterst gepersonaliseerd stukje woning. Er zijn verschillende decors en kleuren beschikbaar in 12 planken en 6 tegels.

    COLLECTIE PRO : De planken en tegels van de collectie Pro hebben een luxueuze afwerkingsgraad. Zelfs de kleinste nerf en het kleinste nootje zijn voelbaar, met dank aan de echte houtstructuur. Met het blote oog is Spirit Pro niet te onderscheiden van een echte parketvloer! De collectie bestaat uit 16 planken en 10 tegels: perfect voor een woning, een showroom, een winkel of kantoorruimte. Alles is mogelijk!

    COLLECTIE XL : XL is de grote broer van de Pro collectie: de 8 verschillende planken zijn extra lang. De extra lange planken stralen luxe uit en zijn perfect voor grote ruimtes. De stijlvolle giganten creëren diepte en geven je vloer meteen ook extra cachet. Beter nog, hoe langer de planken, hoe minder je er moet plaatsen. Logisch toch?

    STABILITEIT EN HANDIGHEID TROEF

    Spirit past in alle geografische gebieden en klimaten: zowel in het warme en droge zuiden als in het koude en vochtige noorden. Deze collectie blijft stabiel bij temperatuurschommelingen in de ruimte. Maar ook in vochtige ruimtes of ruimtes met direct zonlicht garandeert de innovatieve technologie een eenvoudig onderhoud en een steeds vlakke vloer, zelfs na veelvuldig opwarmen en afkoelen. Spirit is ook geschikt voor vloerverwarming.

    EENVOUDIG ONDERHOUD : Alle Spirit producten zijn 100% waterbestendig en vormvast. Je kan de vloeren zonder problemen met water poetsen. De vloeren zijn bovendien kras-en schokbestendig en hebben ook een vlekbestendige coating. Handig voor in de badkamer! De bewezen stevigheid garandeert een gebruikscomfort op lange termijn.

    DRIE INSTALLATIEWIJZEN

    Spirit bestaat in drie versies: • Click: klikt eenvoudig ineen en de planken kunnen eenvoudig gesneden worden met een breekmes - • Click Comfort: klikt en wordt net zo eenvoudig gesneden als de Click-versie en bevat bovendien een geïntegreerde onderlaag waardoor je geen extra onderlaag hoeft aan te schaffen. - • Gluedown: wordt aan een zelfklevende ondervloer (FastTec) bevestigd of rechtstreeks op de vloer geplakt. Met FastTec kan de vinylvloer eenvoudig verwijderd worden zonder beschadiging.

    DE VOORDELEN : De Click Comfort planken dempen het loopgeluid met 20 decibel dankzij de innovatieve geïntegreerde ondervloer. Ideaal voor mensen die gevoelig zijn aan lawaai. Spirit is een 100% ftalatenvrije collectie en doet zo beter dan de huidige Europese normering. Tijdens de installatie noch tijdens het gebruik van de vloer komen er schadelijke stoffen vrij.

    BerryAlloc is een wereldwijd actieve Europese onderneming en specialist in de productie en verdeling van vloerbekleding. Door het uitgebreide productgamma is het één van de bekendste huizen in de wereld van de binnenhuisinrichting en decoratie. Door zijn voortrekkersrol in de sector, komt BerryAlloc regelmatig op de proppen met nieuwigheden die beantwoorden aan de verwachtingen van vandaag op het vlak van techniek en esthetiek: oppervlaktekwaliteit, verschillende afwerkingen, weerstand, levensduur, installatiegemak, … www.berryalloc.com







    23-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Summer, I am not letting go of you

    Cozy lights for those warm October nights

    As much as we love the moody days of Fall and Winter, we always look for new ways to hold on to summer as it gets colder. Summer is such a special season filled with joy, laughter, warmth and sunlight...

    Seasons are changing, resulting in even warmer Autumn days and nights.

    Let's take these relatively warm October days, to get together with family and relatives and realize how lucky we are to be able to sit outside at this time of year.

    The only thing missing is some extra lighting: it's still warm enough to sit outside for a cocktail but it does get dark earlier in the evening. Royal Botania brings light to your Indian Summer nights.







    22-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwitserland terug van weggeweest

    Interhome noteert stijging van 25%! De zomer is nog in het land, maar toch dromen we stilaan ook al van de sneeuw. Heb je nog geen vakantiewoning geboekt voor je wintervakantie? Dan wacht je maar beter niet te lang. Bij Interhome steeg het aantal boekingen voor de winterperiode de afgelopen maanden met 20% ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Vooral Zwitserland wint aan populariteit (+25%).

    Het succes van Zwitserland in cijfers

    Een wintervakantie doorbrengen in een vakantiewoning van Interhome wordt steeds populairder. Momenteel is het aantal boekingen voor deze winter al gestegen met bijna 20%. Vooral Zwitserland maakt een serieuze inhaalbeweging. Vorig jaar stelde Interhome al vast dat Zwitserland helemaal terug is sinds de Zwitserse centrale bank in 2015 besloot om de Zwitserse frank los te koppelen van de euro. Dit bracht de koers tijdelijk wat uit balans, maar ondertussen is dat alweer genormaliseerd. Dat is duidelijk te zien aan de boekingen van Zwitserse vakantiewoningen bij Interhome die voor deze winter gestegen zijn met maar liefst 25%. Het groeiende succes van Zwitserland gaat gedeeltelijk ten koste van Frankrijk, het land dat in principe bij Belgen de voorkeur geniet als skibestemming.

    De aantrekkingskracht van Zwitserland

    “Hoe kunnen we deze stijgende cijfers voor Zwitserland verklaren? In de eerste plaats kiezen Belgen in toenemende mate voor een skivakantie in Zwitserland vanwege de authentieke beleving. In de tweede plaats valt het comfort van de ruim ingerichte Zwitserse accommodaties zeer goed in de smaak bij Belgische skiërs. Bovendien is de keuze aan charmante chalets ook groter in Zwitserland dan bij andere skibestemmingen. Voeg daar de moderne ski-infrastructuur en Zwitserse kwaliteit aan toe en het lijkt me dan ook logisch dat Zwitserland in de lift zit," aldus Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome.

    Zwitserse vakantiewoningen in de kijker

    De beste skigebieden van Zwitserland situeren zich in het kanton Wallis. In deze regio heb je dan ook een ruime keuze aan chalets. Wij presenteren je alvast onze top drie van vijf sterren chalets in Wallis, elk gelegen op een ideale locatie vlakbij skifaciliteiten, supermarkt en restaurants.

    Op www.interhome.be> Wallis vind je het volledige aanbod aan vakantiewoningen en alle nodige informatie.







    22-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van hotspot naar no-spot

    » Hoe blijf ik weg van dé stoel? - » Tips & tricks voor hem en haar van een professionele Camber Home Organizer

    Iedereen kent de bekende stoel in de buurt van de kledingkast: schone, vuile, gedragen en ongedragen kleding stapelt zich op, totdat alles van de kast verplaatst is naar die ene populaire plek. Met deze handige tips & tricks van Camber loop je niet in de valkuil van de hotspot en ruim je je kleding op de juiste manier op met slimme en praktische opbergoplossingen.

    Tips van de Camber Home Organizer

    Uittrekbaar haakje : De eenvoudigste oplossing? Met een uittrekbaar haakje kan je je outfit kreukvrij klaarhangen voor de volgende dag. Het haakje zorgt er ook voor dat je maar een beperkt aantal outfits kan ophangen.

    Opruimtips voor haar : 1. Een oplossing op lange termijn is werken met praktische ladecompartimenten. Afhankelijk van hoe je jouw kleding vouwt, kan je de hoogte, breedte en diepte van de legplanken aanpassen om zo alles beter te kunnen opbergen. 2. Een extra uittrekbaar legvlak als hulpmiddel voor het vouwen is daarom de slimste keuze. 3. Je kan ook best meer hangruimte dan legruimte voorzien. Zo blijft de kleding extra overzichtelijk. 4. Een langer hanggedeelte is ook praktisch voor mantels en avondkleding; een kort hanggedeelte voor blouses, broeken en korte jassen. 5. En wat doe je met alle accessoires? Die vinden hun plaats in de speciaal hiervoor ingedeelde lades met compartimenten. 6. Dankzij de uitschuifbare ophanghaak, heb je je favoriete outfit zo snel binnen handbereik, en dit elke dag opnieuw!

    .... En voor hem : 1. Voor hem zijn de hangruimtes in de kast best korter en je plaatst er ook beter twee boven elkaar. Zo is het makkelijker om onderin de broeken op te hangen en bovenaan de hemden. 2. Hij kan ook kiezen voor lades van een hangruimte met Superlift-systeem, boven en onderaan, om gemakkelijker aan de opgehangen kleren te kunnen. 3. Voor de schoenen kies je voor uittrekbare legvlakken om elke schoen zijn eigen plekje te geven.

    Die wankele stapel T-shirts

    Het is herkenbaar: je vouwt je T-shirts netjes op en je legt het op een stapel die nooit blijft rechtstaan. Het onderste T-shirt blijft zo steeds gekreukt zitten. De beste oplossing is om alle T-shirts verticaal op te vouwen! Door verticaal op te bergen in de daarvoor voorziene lades op maat , krijg je gemakkelijker toegang tot de T-shirts die ook nog eens kreukvrij blijven en niet meer omvallen. Bovendien zorgt dit voor een beter overzicht, waardoor je kostbare tijd bespaart.

    En wat met broeken?

    Hoe leg je broeken makkelijk weg in de kast? Net als bij T-shirts probeer je vaak het onderste kledingstuk te nemen waarna de stapel valt en je opnieuw mag beginnen opruimen. Camber stelt een broekendrager voor: praktisch en compact, want je hebt snel zicht op alle broeken in het rijtje.







    21-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon verwelkomt 250.000ste passagier vanaf Maastricht Aachen airport
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aantal Belgen vanuit Maastricht nadert kaap van de 100.000. Corendon verwelkomde 250.000ste passagier sinds de officiële start vanaf Maastricht Aachen Airport. Aan boord van de vlucht naar Corfu werd de gelukkige reizigster in de bloemetjes gezet met champagne en taart. Bovendien kreeg ze van PR Manager en woordvoerder Audrey Denkelaar een reischeque aangeboden naar een winterzonbestemming naar keuze.​​​​​ ​Ook alsmaar meer Belgen weten de Nederlandse luchthaven te appreciëren dankzij de gunstige ligging, de gratis parking voor Corendon klanten en de korte wachtrijen. ​Sinds de start van de operaties van Corendon op Maastricht Aachen Airport, vervoerde de touroperator al bijna 100.000 Belgische passagiers vanuit Maastricht Aachen Airport.

    Meer vluchten vanaf Maastricht

    Maastricht Aachen Airport zag het aantal reizigers in de eerste maanden van dit jaar met bijna 65 procent toenemen. Door de toenemende populariteit van de luchthaven vliegt Corendon deze winter dagelijks naar zonnige oorden vanaf Maastricht. Egypte, Gran Canaria en Tenerife zijn als bestemmingen toegevoegd. Vorige winter werd er al vanaf Maastricht Aachen Airport naar Turkije en Gambia gevlogen.

    Corendon, opgericht in 2000, is een snelgroeiende en toonaangevende touroperator, luchtvaartmaatschappij en hotelketen op de Nederlandse en Belgische markt. In 2017 verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor meer dan 700.000 vakantiegangers naar tientallen zonbestemmingen binnen en buiten Europa. Onder Corendon vallen Corendon Vliegvakanties, Corendon Dutch Airlines & Corendon International Airlines met een vloot van zestien vliegtuigen, Corendon Hotels & Resorts, Corendon Groups & Incentives, GOfun, Stip Reizen, Maris Life en Karin’s Choice. Corendon staat sterk in de markt door de scherpe prijzen, het no-nonsense karakter en de grote ervaring in het inkopen van accommodaties. Hierdoor kan Corendon in combinatie met de lage overhead kosten de beste prijs-kwaliteitverhouding aanbieden als het om vakanties gaat. De slogan van Corendon luidt: Altijd de beste vakantiedeals! www.corendon.be

    20-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Timberland plant binnen vijf jaar 50 miljoen bomen

    Outdoormerk lanceert ‘Nature Needs Heroes’-campagne om wereldwijd awareness te creëren.

    Timberland heeft aangekondigd de komende vijf jaar wereldwijd 50 miljoen bomen te planten. Het initiatief is onderdeel van de missie van het outdoormerk om significant bij te dragen aan het creëren van een groenere wereld. Zo hecht Timberland waarde aan verantwoorde productie, sterke gemeenschappen en het beschermen en verbeteren van de natuur. Een belangrijk focusgebied is bebossing. Sinds 2001 heeft het merk wereldwijd ruim 10 miljoen bomen geplant.

    Volgens recent onderzoek van de Universiteit Zürich blijft het herstellen van bossen één van de meest effectieve strategieën om klimaatverandering tegen te gaan. Een wereldwijd bebossingsprogramma kan twee derde van alle uitstootgassen waar de mens verantwoordelijk voor is, verwijderen. Bomen zuiveren en koelen bijvoorbeeld de lucht, voorkomen erosie en nemen water op. Daarom ondersteunt Timberland de komende vijf jaar verschillende initiatieven voor herbebossing om daarmee bij te dragen aan een groenere toekomst.

    Tree Planting Haiti - Credit: Sebastian Petion

    “Bij Timberland zijn we ons bewust van de invloed die onze moderne manier van leven heeft op de planeet. Wij weten als schoenen- en kledingbedrijf welke verantwoordelijkheid we hebben om de klimaatverandering tegen te gaan”, zegt global brand president Jim Pisani van Timberland. “Een groene omgeving verbetert zowel de kwaliteit van onze planeet als ons welzijn. Het planten van bomen is een realistische, meetbare manier om concreet vorm te geven aan onze overtuiging dat een groenere toekomst een betere toekomst is. We moedigen mensen overal aan om zich bij deze beweging aan te sluiten en eigen acties op te zetten. Iedereen kan een held voor de natuur zijn.’’

    Om deze belofte in de praktijk te brengen, lanceert Timberland de internationale campagne ‘Nature Needs Heroes’. Het merk roept consumenten over de hele wereld op zich bij dit initiatief aan te sluiten door simpele acties uit te voeren voor een gezondere planeet. De campagne heeft daarvoor twaalf ‘klimaathelden’. Zij laten zien hoe we de wereld op een blijvende, positieve manier groener kunnen maken. De klimaathelden showen tevens de nieuwe najaarscollectie van Timberland, met daarbij het stadsgroen als achtergrond.

    Timberland lanceert de campagne via verschillende kanalen, zowel digitaal als in print. Ook betrekt het outdoormerk burgers bij de campagne door het organiseren van duurzame evenementen, zoals: - Een driedaags pop-up park en stedelijk vergroeningsevenement in New York. Hier kunnen mensen de klimaathelden uit de campagne ontmoeten, beloften sluiten om duurzamer te gaan leven en acties ondernemen om hun lokale gemeenschap te versterken. - Een REMADE-workshop in Shanghai, samen met Timberland’s Christopher Raeburn (creatief directeur) en Will Pan (APAC eco-held). Zij willen – samen met de lokale bevolking – verantwoorde, duurzame acties uitvoeren en consumenten oproepen om zelf ook eenvoudige acties te ondernemen voor een betere toekomst. - Verschillende vergroeningsevenementen in Amsterdam, Londen, Parijs, Milaan en Berlijn. Timberland zal - samen met lokale gemeenschappen -vergroeningsprojecten uitvoeren en bovendien consumenten oproepen om zelf actie te ondernemen.

    Om ervoor te zorgen dat er 50 miljoen bomen worden geplant, werkt Timberland samen met andere organisaties die het milieu ondersteunen met bebossingsprojecten: Smallholder Farmers Alliance, GreenNetwork, TREE AID, the UN Convention to Combat Desertification, Connect4Climate – Workd Bank Group, Justdiggit, Las Lagunas Ecological Park, Trees for the Future, American Forests en Treedom.

    Tijdens het eerste jaar vinden de bebossingsprojecten plaats in Haïti, China, de Dominicaanse Republiek, de Verenigde Staten, Tanzania en Mali. The World Bank’s Great Green Wall ondersteunt deze projecten. Deze beweging streeft ernaar om 8000 kilometer aan bos te planten op het Afrikaanse continent; hiermee kan droogte, hongersnood en massamigratie worden voorkomen.

    ‘’We zijn heel blij dat Timberland zich aansluit bij the Great Green Wall-beweging: een opkomende beweging die hoop biedt voor miljoenen mensen, rekening houdend met de meest urgente uitdagingen van deze tijd’’, zegt Mr. Ibrahim Thiaw, uitvoerend secretaris van het Verdrag van de Verenigde Naties ter bestrijding van woestijnvorming.

    “Ik geloof dat iedereen een bijdrage kan leveren, simpelweg door dagelijks kleine acties te ondernemen’’, aldus Inna Modja, internationaal musicus, activiste en ambassadrice voor the World Bank’s Great Green Wall. “Recycle dagelijks, schaf duurzame producten aan en zoek uit waar jouw kleding, eten en koffie precies vandaan komen. Je kunt op elk niveau actie ondernemen. Als je eenmaal beseft dat jouw kleine acties impact hebben, dan zul je ook steeds vaker iets doen.’’ Modja is één van de klimaathelden van de campagne, zij is woonachtig in Mali.

    Meer informatie over het bebossingsproject en de ‘Nature Needs Heroes’-campagne is te vinden op www.timberland.be.

     

     







    19-09-2019 om 07:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veronique Branquinho forVeritas

    Op 25 oktober lanceert Veritas een exclusieve collectie met modeontwerpster Veronique Branquinho. De collectie bestaat enerzijds uit 14 zelf te maken kledingstukken en anderzijds uit een serie handtassen en panty’s, allemaal met een zuivere Veronique Branquinho-signatuur.

    Het is de eerste keer dat een Belgische ontwerper van wereldniveau haar eigen patronen ter beschikking stelt van het publiek. Veritas tilt daarmee ‘open sourcing’ als designfilosofie naar een hoger niveau. Voor de campagnefoto’s van deze collectie stonden, na een speciale casting, 4 duo’s van moeders en hun dochters model.

    IDEE EN SAMENWERKING

    De kerngedachte die Veritas en Veronique Branquinho samenbracht is de liefde voor het maakproces van kleren, voor het métier, de handwerktechnieken en voor accessoires als middel om een subtiele vrouwelijkheid en unieke persoonlijkheid uit te drukken.

    Op de poëtische stijl van deze collectie van Veronique Branquinho voor Veritas staat geen leeftijd: jonge vrouwen kunnen ermee aan de slag maar ook hun moeders of grootmoeders. Mode is van bij het ontstaan van het merk Veritas een bindmiddel geweest tussen generaties van vrouwen die elkaar hun naai- of breikennis doorgaven en die hun creatieve dromen met de hulp van Veritas konden waarmaken. In het DNA van Veritas zit verder ook, net zoals bij Veronique Branquinho, de voorliefde voor kleine details die een individuele stijl bepalen: de sensualiteit van een mooie stof, de finesse van de juiste accessoires.

    ZELF MAKEN

    De collectie van Veronique Branquinho for Veritas vormt een heerlijk tegengewicht in een wereld van vluchtige tendensen. Zelf naaien en breien is een trage, plezierige en zinvolle bezigheid die haast meditatief werkt. Het is letterlijk de tijd koesteren met je handen. Het inherente plezier dat het maakproces geeft en de trots over het bereikte resultaat zijn onvergelijkbaar. Dat effect laat zich meten in de nog steeds groeiende populariteit van workshops en online tutorials.

    De ‘Veronique Branquinho for Veritas’ DIY-collectie wordt aangeboden in een mooie verpakking met daarin alle naaipatronen of breimodellen, een heldere werkbeschrijving en een chic innaailabel ‘Veronique Branquinho for Veritas’. De stoffen en bollen wol kunnen op stalen gekozen worden in de winkel.

    Om te naaien zijn er 9 verschillende modellen: 2 jurken, 2 blouses, 1 sweater, 1 sweaterjas met capuchon, 2 rokken en 1 pantalon. De patronen kunnen naar keuze uitgevoerd worden in 5 verschillende kwaliteitsstoffen in verschillende kleuren: effen popelinekatoen, popelinekatoen in echte Liberty-print, soepele viscose, zachte sweaterstof en prachtige 100% zijde.

    De breicollectie bestaat uit 5 verschillende modellen: een cardigan, een lange poncho, een truitje in ajour, een kabeltrui en een bi-color rolkraagtrui. Ze zijn uitvoerbaar in 3 hoogwaardige kwaliteiten wol met een keuze uit verschillende kleuren.

    De moeilijkheidsgraad van de collectie varieert. Er zijn erg makkelijke stukken en iets moeilijkere stukken. Veritas medewerkers geven graag advies in de winkels. Bovendien zijn er online Veritas tutorials en is er een speciale Facebookgroep voor hulp, tips en tricks.

    HANDTASSEN

    De speciale collectie lederen handtassen die Veronique Branquinho voor Veritas ontwikkelde, is even tijdloos en herkenbaar qua signatuur. Branquinho gebruikte voor de technische ontwikkeling de expertise die ze opdeed als creatief directeur bij Delvaux. De handtassen zijn perfect om elk silhouet te vervolledigen. Ook wie de naaikunst niet beheerst en voor breien twee linkerhanden heeft, zal blij zijn met een ‘Veronique Branquinho for Veritas’ handtas voor het nieuwe seizoen (en ettelijke seizoenen erna).

    De premium collectie bestaat uit 5 verschillende modellen, elk verkrijgbaar in verschillende kleuren: box-bag met ritssluiting, in cognac, zwart of bordeauxrood - mini box-bag met ritssluiting, in cognac, zwart of bordeaux - hoge compacte belt-bag, in cognac of zwart met metalen sluiting - handtas in cognac of bordeaux met metalen sluiting - clutch in zwart of bordeaux met metalen sluiting

    De speciale ronde metalen sluiting (kleur: ice gold) van de laatste 3 handtassen is een knipoog naar de knoop in het Veritas logo. Het buitenleer is van mat leer, de binnenvoering is uitgevoerd in suède. Elke handtas is binnenin voorzien van een logo en wordt aangeboden met een mooie dust bag. Prijzen van 39,99 tot 89,99 euro.

    BEENMODE

    Een serie panty’s en kousen completeren de looks. Er zijn 2 verschillende panty’s en 1 model ajour kniekousen, elk verkrijgbaar in verschillende kleuren: panty in ajoursteek in zwart of diep donkerblauw - panty met ivoorkleurige ajoursteek op het onderbeen en blikdicht zwart op het bovenbeen, met het trompe l’oeil-effect van een onschuldige kniekous - ajour kniekousen in zwart, diep donkerblauw, ivoor of fuchsia Prijzen van 9,99 tot 16,99 euro.

    CASTING EN SHOOTING

    Eind juni deed Veritas een castingoproep voor de fotoshoot van deze collectie. Het idee was immers om te werken met échte moeder-dochterduo’s als modellen. Dat lag niet alleen in lijn met het concept van de collectie, maar ook met het DNA van Veritas, dat zich als merk tot alle generaties richt.

    Vier moeder-dochterduo’s werden voor de fotoshoot geselecteerd: Louise (19) en mama Hilde (49) - Myrthe (18) en haar mama Kathleen (49) - Nathasja (19) en mama Nancy (55) -      Nelleke (18) en mama Isabelle (45)

    De campagnefoto’s werden gemaakt door kunstfotografe Isabel Miquel Arques, in een poëtische, filmische stijl die perfect aansluit bij de esthetiek van Veronique Branquinho en de collectie. Over de foto-opnames vertelt Branquinho: “Het was zo mooi om de energie, de ‘compliciteit’ van de dochters en hun moeders te voelen. Die medeplichtigheid in de liefde voor elkaar, die zichtbare wederzijdse fierheid.”

    WAAR EN WANNEER TE KOOP?

    De DIY-collectie, de handtassen en beenmode zijn vanaf 25 oktober verkrijgbaar in alle Veritas winkels in België en Luxemburg én via www.veritas.be. Ook Branquinho-fans in Nederland krijgen dus alles netjes thuis geleverd.

    Veronique Branquinho (°1973) is een Belgische modeontwerpster met wereldfaam. Ze studeerde af aan de Modeacademie van Antwerpen en presenteerde haar allereerste vrouwencollectie in Parijs in 1997. In 2003 breidde ze haar label uit met een mannencollectie. In 2009 werd ze creatief directeur van het luxelederbedrijf Delvaux. In 2012 startte ze haar eigen vrouwenlabel terug op en bleef verschillende collecties per jaar maken tot 2017. Tegenwoordig legt ze zich toe op speciale capsulecollecties en co-creaties, zoals met Veritas. Veronique Branquinho staat bekend om haar romantische stijl met een frêle, donker randje. Ze wordt weleens de Sofia Coppola van de mode genoemd. Zelf haalt ze inspiratie uit vrouwenfiguren in films, literatuur en kunst, en uit de thematiek van de schijnbare onschuld. Veronique Branquinho kreeg in 2008 haar eigen retrospectieve tentoonstelling in het Antwerpse MoMu onder de titel “Moi, Veronique Branquinho TouTe Nue”.

    Veritas is een Belgische winkelketen met 128 vestigingen in België en Luxemburg en een webshop die 24/7 open is. Veritas wil je inspireren met accessoires, kleren, materialen en ideeën om je persoonlijkheid in de verf te zetten en zelf aan de slag te gaan. Alle items bij Veritas (huis- en andere merken) werden geselecteerd op kwaliteit en originaliteit voor een betaalbare prijs. Raak je er niet uit? In de winkels krijg je hulp en gouden tips. Je kan ook een van de vele workshops volgen, ook voor absolute beginners, in onder meer naaien, breien, macramé en zelf juwelen maken. Alle info op www.veritas.be

     







    18-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Björn Borg in collaboration with Britain fashion designer Liam Hodges

    Swedish sports fashion brand Björn Borg drop their new collaboration – a limited edition collection with hyped fashion designer Liam Hodges.  

    Liam has been labelled a as a designer for the mad and bad ones with influences drawn from the modern male subcultures, English Paganism, Hip-Hop, Skatewear and Post-Punk. His unique approach to fashion and his Brittish heritage has made him into of the most interesting designers today.

    Since 2013, Liam Hodges has been running his own brand which is a luxury streetwear brand for those who forsake conformity each and every day. When Liam’s world and creativity collided with the Swedish sports fashion brand this limited edition collection came to life – it’s Liam’s first underwear collaboration – a collection of mens’ printed underwear.

    The collection can be found in Björn Borg stores, bjornborg.com, Selfridges and other exclusive retailers. Prices start at €39,95 for two slips.





    17-09-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!