Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proef, zie en beleef Algarve

    Proef, zie en beleef Zuid-Portugal tijdens Allgarve ‘10

     

     

     

     

    Voor de derde keer op rij gaat het evenementenprogramma Allgarve vanstart. Op verschillende locaties in de Algarve kan tot en met december genoten worden van festivals en evenementen met moderne en klassieke muziek, exposities, culinaire happenings, sportevenementen en dansvoorstellingen. Het verkeersbureau van de Algarve wil met Allgarve de positie van de zonnige vakantiebestemming versterken en laten zien dat er meer is dan zon, zee en strand.

     

    Er is voor ieder wat wils in het programma: van muziek en dans tot beeldende kunst en sport. Overdag kunnen bezoekers luie stranduren afwisselen met festivals en exposities, ’s avonds is er ruime keuze in voorstellingen en concerten. Onder meer Colbie Caillat en de legendarische Portugese zanger Rodrigo Leão staan op het programma, net als de bekende jazzartiest Diana Krall die al meerdere grammy awards in de wacht heeft gesleept. In de openlucht worden dansvoorstellingen georganiseerd en in de maanden juli, augustus en september staan verschillende kunstexposities op de planning. 

     

    Ook de smaakpapillen worden verwend tijdens Allgarve ’10. In augustus wordt het Sea Food Festival gehouden en in september ‘The Cataplana Experience’ waarbij typische lokale gerechten, verse vis en heerlijke wijnen de tong zullen strelen.

     

    Voor sportliefhebbers is er bovendien een rijk evenementenaanbod, zoals de Portugal Golf Masters en de WRC Vodafone Rally de Portugal op het uitdagende circuit van het Algarve Motor Park: Autódromo do Algarve. RVH.

    www.allgarve.pt

    Foto's Turismo Portugal











    10-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belvilla's

    Business Belvilla’s voor zakelijke bijeenkomsten

    Belvilla zet vakantiewoningen in als slim alternatief voor conferentieoord

     

     

     

     

    Meerdaagse strategie- en teambuildingsessies vinden traditioneel plaats in (vaak dure) conferentieoorden. Nu veel bedrijven de broekriem aantrekken, groeit echter de vraag naar zakelijke verblijfsmogelijkheden in een inspirerende omgeving tegen een aantrekkelijke prijs.

    Vakantiewoningenspecialist Belvilla speelt in op deze ontwikkeling en is er van overtuigd dat het verblijf in een kasteel, een oude pastorie of een volledig gerenoveerde hoeve bijdraagt aan een ongedwongen en comfortabele werksfeer. Daarom biedt zij nu Business Belvilla’s; een bijzondere selectie representatieve vakantiewoningen geschikt voor zakelijke sessies.

     

    De Business Belvilla’s zijn zonder uitzondering fraai gelegen en gevestigd in de buurt van verschillende sport- en ontspanningsfaciliteiten. Daardoor zijn ze zeer geschikt om een zakelijke sessie te verrijken met activiteiten in het kader van teambuilding. Ook heeft de huiselijke setting  van het verblijfsoord vaak een inspirerend effect. Volgens Belvilla-directeur Hedwig Wassing is de markt nu rijp voor dit nieuwe aanbod. “We merken dat bepaalde vakantiewoningen nu ook door bedrijven worden gehuurd. Er is vraag naar vergaderruimte met iets extra’s en onze huizen bieden precies dat. Met name de ongedwongen vakantiesetting blijkt de teamspirit sterk te bevorderen.” 

     

    Belvilla start met een 75-tal speciaal geselecteerde woningen in Nederland, België (Vlaanderen en Ardennen) en Duitsland. Het gaat om huizen met veel comfort, goed uitgeruste keuken en voldoende slaap- en badkamers, die alle een geschikte ruimte bieden om te vergaderen. Afhankelijk van de locatie biedt het huis ook een separate vergaderruimte, draadloos internet, een beamer of presentatieschermen. De basisvoorzieningen kunnen in overleg worden uitgebreid met aanvullende diensten zoals catering en activiteiten. De woningen zijn zo geselecteerd dat ze voldoende privacy bieden voor teams van 4 tot 50 personen, met soms tot wel 22 slaapkamers in een huis. RVH.

    www.belvilla.be of  www.belvilla.be/vergaderlocatie

     

    10-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedankt juf! meester!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bedankt Juf ! Bedankt Meester!

     

     

     

     

    Alvorens hun boekentas in de hoek van hun kamer op te bergen tot het einde van de vakantie, kunnen onze engeltjes nog van enkele leuke en innige momenten genieten met hun juf of hun meester. Daarbij willen zij hen dan ook bedanken voor het voorbije verrijkende leerjaar met een geraffineerde attentie.

     

    Om dit mogelijk te maken, heeft de Belgische Meester-Chocolatier bij uitstek een prachtige pennenzak ontwikkeld. Het etui is vervaardigd uit kastanjebruin imitatieleder waar een zakje van 250 gram pralines in kan. Vanaf september kunnen de onderwijzers dit aandenken dan ook meenemen in hun tas en zo dagelijks herinnerd worden aan hun vrijgevige leerlingen.

     

    Leonidas heeft tevens een klein ‘Bedank’-kaartje ontwikkeld dat de pennenzak prachtig kan vergezellen en waarop een lief woordje geschreven kan worden om het jaar mooi af te sluiten.

     

    Pennenzak : Traditioneel assortiment: 8,50 euro per stuk, met 250 gram pralines en het bedank-kaartje “Lerarenfeest” ; Assortiment 23 euro per kilogram (truffels, likeuren, enz.): 9,20 euro per stuk, met 250 gram pralines en het bedankkaartje “Lerarenfeest” . Beschikbaar vanaf 15 juni 2010. RVH

    www.leonidas.com

    10-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prior Tongerlo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Prior Tongerlo bekroond met 3 sterren op de Superior Taste Awards 2010

     

     

     

     

    De Superior Taste Award is een unieke internationale erkenning, gebaseerd op blinde testen die uitgevoerd worden door gerenommeerde Chefs en Sommeliers die opinieleiders voor de consumenten op gebied van smaak zijn. Jaarlijks beoordelen zij

    de honderden inzendingen. Producten die een score behalen van 90% of meer, worden bekroond met 3 sterren.

     

    Voor de editie 2010 werden 902 producten uit de voedings-en drankensector ingeschreven, waaronder een 100-tal bieren. Prior Tongerlo van Brouwerij Haacht was een van hen. Al sinds de lancering van de jongste telg van het Tongerlo-gamma

    begin vorig jaar, werd dit bier door meerdere bierkenners met lof bezongen. Het was dan ook niet meer dan logisch dat Prior aan de Superior Taste Awards zou deelnemen. De internationale jury bevestigde de hoogstaande kwaliteit door Prior met 3 sterren, de hoogste onderscheiding, te bekronen.

     

    Prior Tongerlo is gebrouwen met zorgvuldig uitgekozen grondstoffen (gerstemout, tarwemout, Saaz-hop en een eigen giststam). Het resultaat is een krachtig, goudgeel

    bier met een romige schuimkraag. De Prior Tongerlo wordt gekenmerkt door een volmondige aanzet, waarbij de fruitige toetsen die gevormd werden tijdens de hoofdgisting uitvloeien in een kruidige en licht bloemige hopbitterheid. De hergisting op fles geeft het bier een rijker en intenser smakenpalet.

     

    Prior is verkrijgbaar in de drinkcenters en supermarkten, in flessen van 33cl en van 75cl met kurk. Ook een geschenkverpakking behoort tot het gamma. Prior wordt gebrouwen door Brouwerij Haacht, een nog écht Belgische, familiale en onafhankelijke brouwerij die ook bekend is om haar andere biermerken, zoals Primus, Mystic en Keizer Karel. RVH.

     

    Brouwerij Haacht nv

    www.haacht.com

    09-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shanghai

    Brussels Airlines breidt netwerk uit met Shanghai

    Expo-stad nieuwe bestemming dankzij samenwerking met Hainan Airlines

     

     

     

     

    Vanaf 28mei 2010 biedt Brussels Airlines haar passagiers drie wekelijkse vluchten aan naar Shanghai. De Chinese metropool die dit jaar de Wereldtentoonstelling organizeert is voortaan rechtstreeks bereikbaar dankzij een nieuwe lijndienst die Brussels Airlines partner Hainan Airlines vandaag inhuldigt.

     

    De Chinese havenstad Shanghai is één van de grootste stadsmetropolen ter wereld en geniet de status van economisch/financieel zakencentrum van de Republiek. Talrijke Belgische bedrijven hebben een filiaal of handelsactiviteit in Shanghai. Bovendien organiseert Shanghai dit jaar de Wereldexpo.

     

    Dankzij de nieuwe lijndienst van Hainan Airlines, in samenwerking met Brussels Airlines, is Shanghai vanaf 28 mei rechtstreeks bereikbaar vanuit Brussel. Brussels Airlines distribueert tickets met SN vluchtnummers ondermeer via de reisagent en de eigen verkoopskanalen (website, call centre, airport ticketing desks).

     

    Alle vluchten worden uitgevoerd met moderne Airbus A 330 toestellen van Hainan Airlines. De vluchtdagen zijn maandag, woensdag en vrijdag. Vertrek uit Brussel is telkens in de vroege namiddag en de terugvlucht vanuit Shanghai komt ’s ochtends vroeg in Brussel aan.

     

    De vluchturen sluiten goed aan op de Brussels Airlines uurregeling naar tientallen Europese en Afrikaanse bestemmingen. Er zijn mits een vlotte overstap in Brussel talrijke connectiemogelijkheden.

     

    “We zijn zeer tevreden dat we dankzij dit partnership met Hainan Airlines voortaan Shanghai in ons routenetwerk kunnen opnemen”, zegt Brussels Airlines EVP Strategy & Business Development Erik Follet. “Onze samenwerking met Hainan startte in 2006 toen de maatschappij haar rechtstreekse lijndienst Brussel-Peking lanceerde. De resultaten van het partnership Brussels Airlines/Hainan Airlines zijn positief. Met de toevoeging van deze nieuwe lijndienst naar Shanghai, het economische zakencentrum van de Chinese Republiek, breidt de samenwerking verder uit want voortaan kan er elke dag afgereisd worden naar China.” RVH.

     

    .

     

    09-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efemere tuin 2

    Efemere tuin: Op de grens tussen twee culturen

     

     

     

     

    Normaal gezien bevindt zich de Tweed tuin op dit terras, een tuinkundige hommage aan de beroemde tweed van Chanel, waarin verschillende soorten buxus gesnoeid zijn om een geweven mozaïek te vormen. "Ik houd van uitdagingen en evenwichtskunst", legt Daniël Ost uit. Als vakman die het onmogelijke wenst te realiseren moest de Tweed tuin volledig worden verhuisd om de Efemere Tuin van Laurent-Perrier te creëren.

     

    Daniël Ost, opgeleid in Japan waar hij de keizerlijke familie tot zijn getrouwen mag rekenen, is daar zonder twijfel bekender dan waar ook ter wereld dankzij de ikebana, de Japanse bloemschikkunst die er als volwaardige kunstvorm geldt. Ost bezit het unieke talent het leven te zien door de bloemen die hij sculpteert. Hij gebruikt zijn kunst om verbazingwekkende creaties te maken, contrasterend met de logica van de oude meesters in het genre.

     

    Als vriend van Laurent-Perrier heeft Daniël Ost in 2007 een Jardin Grand Siècle Laurent-Perrier gecreëerd voor het evenement Jardins, Jardin in de Tuileries en een nieuwe Jardin Laurent-Perrier voor de Gentse Floraliën in april 2010.

     

    Deze lente werd eveneens de eerste Efemere Tuin van Laurent-Perrier ingehuldigd in New York, in het verrassende kader van het legendarische restaurant La Grenouille. De charismatische eigenaar Charles Masson wordt in heel Manhattan op de handen gedragen voor zijn geraffineerde Franse keuken en zijn exuberante bloemencreaties. De lenteachtige Cuvée Rosé Laurent-Perrier inspireerde hem tot een gesofisticeerde decoratie met pioenen, seringen en kersenbloesems. RVH.

     

     

    09-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chalpagne Lanson

    MCS/Campari Benelux verdeelt LANSON champagne vanaf juni 2010

     

     

     

     

    MCS/Campari Benelux voegt een klepper van formaat toe aan zijn portfolio van internationale merken. Vanaf 1 juni 2010 verzorgt Campari de distributie van het prestigieuze champagnemerk LANSON in België en Luxemburg.

     

    Pietro Mattioni, General Manager MCS / Campari Benelux, is verheugd over de nakende samenwerking met de BCC Group, een topspeler in de champagne-industrie. “We zijn erg trots dat de verdere ontwikkeling van het merk LANSON in de Belgische en Luxemburgse markt aan ons werd toevertrouwd. Dit is een belangrijke aanvulling op ons aanbod van aperitiefdranken.”

     

    Vorstelijk

    Het Huis LANSON – onderdeel BCC Group – werd opgericht in 1760 door de magistraat François Delamotte. Hij werd opgevolgd door zijn zoon Nicholas-Louis in 1798, die een partnerschap aanging met Jean-Baptiste Lanson, waardoor in 1837 de bedrijfsnaam Lanson et Cie ontstond. Het bedrijf richtte zich, zoals nu nog steeds, op de export van champagne naar buitenlandse markten. Tegen het einde van de 19e eeuw leverde Lanson champagne aan de vorstelijke hoven van het Verenigd Koninkrijk, Zweden en Spanje. Tot vandaag is Lanson hofleverancier van de Britse Koninklijke familie en voert het wapenschild van Elisabeth II op haar flessen. Dit jaar viert het Huis Lanson zijn 250ste verjaardag.

     

    Philippe Baijot, voorzitter van de raad van bestuur en mede-eigenaar van het Huis Lanson: “Wij zijn zeer opgetogen over onze nieuwe relatie met Gruppo Campari in België en Luxemburg. Als marktleider heeft Campari een fantastische portfolio van premium merken en een klantgerichte aanpak. We zijn ervan overtuigd dat Lanson daar perfect op zijn plaats is.”

     

    Gruppo CAMPARI is een sterke speler in de wereldwijde drankensector, actief in meer dan 190 landen, marktleider in Brazilië en Italië en met een sterke aanwezigheid in de VS en Europa. De groep beschikt over een uitgebreide portfolio, gespreid over 3 business segmenten: geestrijke dranken, wijnen en soft drinks. EVH.

     

     





    08-06-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efemere tuin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    De Efemere Tuin van Laurent-Perrier door Daniël Ost in Tokyo

     

     

     

    Met de installatie van zijn eerste Efemere Tuin in Azië vergroot champagnehuis Laurent-Perrier zijn betrokkenheid in de tuinkunst.

    Laurent-Perrier, voortbouwend op een inspirerende, jarenlange ervaring verworven tijdens befaamde evenementen als de Chelsea Flower Show in Londen, heeft met Les Jardins Ephémères Laurent-Perrier zijn eigen evenement gecreëerd. Daarin wordt een bijzondere, verrassende ruimte ergens ter wereld voor enkele dagen door een landschapsarchitect omgevormd tot een tuin van Laurent-Perrier die de waarden van het huis uitdraagt.

     

    De ontmoeting tussen Oost en West vormt de inspiratiebron voor Daniël Ost, ontwerper van de eerste Efemere Tuin van Laurent-Perrier in Japan. De Vlaamse florale architect heeft de tiende verdieping van de uiterst exclusieve Chaneltoren in Ginza uitgekozen, de iconische luxewijk van Tokyo. Op de hoogste verdieping, waar zich het terras van sterrenrestaurant Beige van Alain Ducasse bevindt, heeft hij zijn visie op beide culturen gerealiseerd.

     

    De kunstenaar brengt de bezieling van zen in een hedendaagse tuin tot leven, minimalistisch getekend met zachte krommingen. Hij koos voor Westerse bloemen, voornamelijk roze verbena (Verbena Lewisia en Verbena Hortensis) en mos (Hypnum plumae forme Wilson) om de eendracht tussen de twee werelden te evoceren in het centrale deel van de tuin. "Het delicate roze van de planten verwijst ook naar de kleur van de Cuvée Rosé Laurent-Perrier", legt Daniël Ost uit.

     

    Hij verhult niet dat de schitterende skyline die vanaf het terras van Beige te zien is, met een uitzicht op de Tokyotoren (zoals de Eiffeltoren, maar nog hoger) en de interactie met de Fuji berg, het culminatiepunt van Japan dat bij helder weer te onderscheiden is, evenzeer uitnodigingen tot bezinning en reflectie zijn. De tuin van Laurent-Perrier is ontworpen als een dialoog tussen de architectuur en het organische.

    "Deze Efemere Tuin is een grafische oefening met als sleutelwoorden rust, verfijning, elegantie en veeleisendenheid, de waarden van Laurent-Perrier die ik deel", vertelt Daniël Ost. RVH.

    07-06-2010 om 21:26 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goed haringjaar verwacht

    Goed haringjaar verwacht: Maatjes 8 juni te koop

     

     

     

     

    Er zal tijdens de start van het maatjesseizoen op 8 juni a.s. genoeg haring van goede kwaliteit voorhanden zijn, zo meldt de Nederlandse haringgroothandel vanuit Egersund in Noorwegen, waar de haringvangst en -verwerking in volle gang is. Ook de Nederlandse schepen zijn inmiddels uitgevaren.

     

    Voor het eerst sinds jaren zien biologen het haringbestand toenemen. “Vooral de jaarklasse 2006 blijkt substantieel groter te zijn dan vooraf werd gedacht. En dat is nou juist de haring die we dit jaar gebruiken voor de verwerking van de maatjes of Hollandse Nieuwe,” aldus Luc Ouwehand namens de Nederlandse Groothandelsvereniging.

     

    Wetenschappers schatten in dat de jaarklasse 2006 (= in 2006 geboren haring), welke nu geschikt is om tot Hollandse Nieuwe te verwerken, tweemaal zo groot is dan eerder gedacht. De haringgroothandel verwacht dat dit zal leiden tot ruimere vangstmogelijkheden in de toekomst. Het quotum voor Noordzeeharing ligt dit jaar op een vrij laag niveau van 161 miljoen kilo. Hiervan wordt 15 procent gebruikt voor maatjes. De rest van de haring gaat naar de conservenindustrie of wordt in zijn geheel geëxporteerd.

     

    De vangst van haring vindt vooral in Denemarken en Noorwegen plaats. Toch wordt de haring ‘Hollandse Nieuwe’ genoemd, omdat het hele procedé van inkoop, verwerking en logistiek sinds jaar en dag in handen is van Nederlandse bedrijven. Ouwehand: “Van half mei tot eind juni hebben de Hollanders het hier in Scandinavië voor het zeggen. Ook hebben we er samen met de Denen en de Noren voor gezorgd dat alle haring nu het certificaat van de Marine Stewardship Council (MSC) voor een duurzame visserij draagt. Daarmee waren we de eerste grote visserij in Europa. Deze samenwerking zorgt ervoor dat de consument straks een verantwoord topproduct in handen heeft.” Jaarlijks produceert de haringgroothandel 200 miljoen maatjesharingen, waarvan er 15 miljoen naar de Belgische markt gaan, 85 miljoen in Nederland blijven en 100 miljoen door de Duitsers worden genuttigd.

     

    Het haringseizoen start op 8 juni traditiegetrouw met de veiling van het eerste vaatje Hollandse Nieuwe in de Scheveningse visafslag. De opbrengst gaat naar de Stichting Kinderpostzegels. In België gaat het seizoen ook op 8 juni van start en in Duitsland vindt de opening op 9 juni plaats. RVH.

     

     







    07-06-2010 om 21:14 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fingerfood

    FINGERFOOD

     

     

     

     

     

    Tapas, amuses, antipasta en sushi, we eten het alsof we niet anders hebben gedaan. Blomus ontwierp voor thuis een aantal prachtig vormgegeven producten om deze heerlijke hapjes op een mooie manier te presenteren.

    Er is keuze uit de ESTO-fingerfoodset uit edelstaal en porselein, het TRAYAN-dienblad uit edelstaal, de leuke EBZA-dipschalen set uit edelstaal en porselein en de GAIO sushi-set uit edelstaal, porselein en kunststof. RVH.

    www.blomus.com

     

     

     









    31-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.le Domaine du Bois de la Grée

    ‘Le Domaine du Bois de la Grée’ -Nieuwe residentie ‘Pierre & Vacances’ in de regio Loire – Atlantique.

     

     

     

    Deze gloednieuwe residentie ‘Pierre & Vacances’ bevindt zich te midden van een beschermd natuurgebied in Pornichet langs de Côte d’Amour tussen La Baule en Saint-Nazaire. Perfect ingebed in het landschap dankzij de hedendaagse architectuur, de residentie ‘Le Domaine du Bois de la Gree’ biedt een authentiek kader volledig in het teken van de natuur en duurzame ontwikkeling.

     

    Gelegen in een autovrij domein op 2 km van de stranden, bestaat de residentie ‘Le Domaine du Bois de la Grée’ uit 65 appartementen en 63 vakantiehuisjes die volledig zijn ingericht en die allen beschikken over terras of balkon. Deze woningen zijn heel gezellig afgewerkt en genieten van een aangename lichtinval. Op het domein is er tevens een groot zwemcomplex met 2 verwarmde zwembaden waarvan één overdekt, sauna en plonsbad voor de kinderen. Keuze genoeg uit verschillende types accommodatie gaande van het 2-kamerappartement voor 4 personen tot het vakantiehuis met 3 slaapkamers voor 7 personen.

     

    Deze residentie ‘Pierre & Vacances’ is aanbevolen voor kinderen: er worden gratis activiteiten georganiseerd voor kinderen van 6 tot 12 jaar onder leiding van animators in juli en augustus.

     

    Men wordt al verleid door de schoonheid van de landschappen alleen, de variëteit in kleuren en licht, de originele architectuur, de bedekte Hallen, het casino, de thalassotherapie mogelijkheden, de 2 vissershavens, de 3 zandstranden en meer dan 30 kilometer wandelroutes, … Uitzonderlijk natuurerfgoed in de buurt van de Loire, ‘Les Marais Salants de Guérande’, het natuurgebied in La Brière, maar ook de wijnstokken in Nantes die wereldwijd bekend staan voor hun muscadet.

     

    Alle elementen zijn aanwezig in Pornichet om groot en klein te plezieren! RVH.

    www.pv-holidays.be  / 0900 00 009 (0,45€/min)

    Nederland: www.pv-holidays.nl / 0900 700 70 70 (0,20€/min)

    30-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chocopolis

    Chocopolis: chocoladestad

     

     

     

    Chocopolis ligt op de Grasmarkt 110, op de benedenverdieping van Carrefour de l’Europe hotel. Dit is simpelweg de grootste ‘chocoladewinkel’ in Brussel. Op enkele stappen van de Grote Markt, in het kloppende hart van de stad, vinden de chocoladeliefhebbers hier hun walhalla. Dit paradijs biedt hoogwaardige chocolade, een uitgebreide keuze, talloze assortimenten en gevarieerde, aanlokkelijke presentaties.

     

    Moeilijk om bij Chocopolis niet meteen door de knieën te gaan bij het aanschouwen van de prettige sfeer en de uitgestrektheid van het aanbod. Tussen de geselecteerde merken zijn Côte d’Or, Galler en Guylian ongetwijfeld de bekendste merken, maar ook de meer ambachtelijke creaties zoals de Italiaanse Caffarel – uitvinder van Gianduja -, de Franse chocolatier Valrhona en Devina, een ambachtelijk bedrijf uit Duffel, uitgekozen omwille van zijn uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, zijn aanwezig.

     

    Omdat Chocopolis zijn veeleisend cliënteel van fijnproevers steeds meer wil behagen, werd het aanbod onlangs uitgebreid met eigen chocolade die in het atelier naast de winkel wordt bereid. Door de glazen wand kun je de chocolatiers trouwens zelf aan het werk zien. Chocopolis mag ondertussen pronken met een assortiment van een dertigtal ambachtelijke pralines, gemaakt van de beste ingrediënten, van de allerbeste grondstoffen. Deze eis geldt niet alleen voor de hier verwerkte chocolade die door Valrhona wordt geleverd, maar ook voor de hazelnoten uit Italië, de pistachenoten uit Iran, de amandelen uit Portugal …

     

    Een     andere nieuwigheid is de komst van een gepassioneerde patissier die de klanten verwent met heerlijke gebakjes. Het idee en de filosofie blijven dezelfde: kwaliteit voorop, alles zelfgemaakt (de echte traditioneel bereide banketbakkersroom is daar slechts één voorbeeld van) , maar ook het gebruik van seizoensproducten en een controle van de versheid op alle niveaus.

    Chocoholics en pralinejunkies zullen waarschijnlijk ook zwichten voor de heerlijke eclairs, een verfijnd gebakje of smeuïge javanais …

     











    28-05-2010 om 07:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380 Lufthanse

     

    Nieuwe First Class in de A380 van Lufthansa

    Stilste First Class ter wereld met tal van innovaties – Extra reiscomfort in Business en

    Economy Class – Ontwerp afgestemd op wensen van passagiers.

     

     

     

    Lufthansa onthulde haar nieuwe First Class tegelijkertijd met de levering van haar eerste Airbus A380. ’s Werelds grootste en modernste commerciële vliegtuig verzekert een ontspannen en comfortabele reis – en niet alleen in First Class. Ook in Business en Economy Class biedt Lufthansa haar passagiers het allerhoogste comfort. De grote cabine zorgt bovendien voor een extra ruimtelijk gevoel.

     

    “Op de A380 beleven onze passagiers een reiservaring van ongekende hoogte. Door zijn afmetingen en vliegprestaties is een vlucht met de Airbus A380 een unieke ervaring. In elk van de drie klassen genieten onze passagiers van het allerhoogste comfort. Vooral het uitzonderlijke en exclusieve concept van de First Class – ontworpen op basis van de wensen en vragen van onze passagiers – maakt indruk”, aldus Thierry Antinori op de presentatie van de nieuwe First Class. De heer Antinori, als lid van het Lufthansa German Airlines bestuur, is verantwoordelijk voor Marketing en Sales.

     

    In de toekomst beleven Lufthansa passagiers in First Class een reiservaring die de nieuwe referentie wordt op het vlak van exclusiviteit en comfort. Wanneer je de cabine binnen stapt, valt het ruimtelijke gevoel meteen op – het is de ideale plek om te ontspannen en tot rust te komen. De topmaterialen en het duidelijke, eenduidige ontwerp aan boord van de A380 roepen de elegantie van de First Class Lounges en de First Class Terminal in Frankfurt op en zorgen voor harmonie. Het ruime, open ontwerp en de exclusieve stijl met sobere, duidelijke lijnen en subtiele kleuren creëren een lichte, aangename en uitnodigende sfeer. Een concept met afzonderlijke cabines werd bewust van tafel geveegd. Tijdens tal van customer events, tests en enquêtes aan boord lieten Lufthansa passagiers duidelijk hun voorkeur voor een open ontwerp blijken. Dankzij een flexibel privéscherm genieten passagiers in First Class als ze dat willen toch van rust en privacy.

     

    Omdat Lufthansa de nieuwe First Class wilde afstemmen op de werkelijke wensen van passagiers, betrok het hen aanzienlijk bij de ontwikkeling van het concept. Vanaf het begin hield Lufthansa bij het ontwerp rekening met hun ervaringen en wensen. Rust was een van de belangrijkste behoeften van passagiers in First Class.  Een andere belangrijke troef op comfortvlak is de nieuwe stoel, die ergonomie en comfort verenigt. Bovendien kun je hem uitklappen tot het “beste bed in zijn klasse”. Het comfortabele bed is 2,07 meter lang en 80 centimeter breed, en verzekert een diepe, verkwikkende slaap. Ook het luchtbevochtigingssysteem – het eerste in zijn soort in een commercieel vliegtuig – en het licht, dat verandert naargelang het tijdstip, dragen bij tot het welzijn van de passagiers aan boord.

     

    Voor passagiers in First Class geen eenvoudige badkamer met toilet. Wel een luxueuze badkamer waarin de was-en kleedruimte gescheiden is van het toilet. De ruimte is erg riant en is uitgerust met tal van wasbenodigdheden.

     

    Passagiers die op de A380 voor de succesvolle Business Class van Lufthansa kiezen, kunnen rekenen op een stoel die je kunt omvormen tot een comfortabel bed van twee meter lang. De nieuwe cabine in Business Class telt meer technische snufjes en is gebruiksvriendelijker dan de vorige. Er kwam onder andere een nieuw controlepaneel voor het entertainmentsysteem. En dankzij de grotere bagagebakken op de A380 genieten de passagiers in Business Class voortaan van meer opslagruimte.

     

    Net als de First Class telt Economy Class voortaan een nieuwe stoel. Samen met internationaal erkende ontwerpers en ergonomie-experts creëerde Lufthansa maximale ruimte voor passagiers in Economy Class. Dankzij het optimale ergonomische ontwerp en de uitgekiende stoelstructuur genieten ook zij van meer ruimte en comfort. De nieuwe stoel bezorgt passagiers vijf centimeter extra privéruimte. En dankzij de slanke rugleuning krijgen ze ook meer beenruimte op kniehoogte.

     

    De A380 telt 526 zitplaatsen: acht in First Class, 98 in Business Class en 420 in Economy Class. RVH.

     

     





    28-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gazpacho drink
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    V8 Gazpacho Drink, verrassend verfrissend

    Ga een verfrissende zomer tegemoet met het nieuwe groentedrankje met

    gazpachosmaak

     

     

     

    Een ambitieus groentedrankje, de nieuwe V8 Gazpacho Drink: verrassend, verfrissend en veelzijdig. Als Belgische marktleider én referentie binnen groentesappen haalde V8 zijn inspiratie in Spanje, met de zachte smaak van een klassieke gazpacho.

     

    Binnen de markt van groentedranken is de nieuwe V8 Gazpacho Drink een verrassende verfrissing. Met de karaktervolle smaak van Spaanse gazpacho is hij ronduit uniek in de wereld van groentedrankjes en laat hij tegelijk zien dat een groentedrankje veel meer is dan enkel tomatensap.

     

    De rode paprika geeft V8 Gazpacho Drink een zachte, zoete toets, terwijl de komkommer inspeelt op het verkoelende en dorstlessende effect. De textuur is ook licht en vloeiend, extra verfrissend dus. Met deze meesterlijke mix van onder andere groenten en kruiden ben je dan ook gewapend tegen een zinderende zomer! Wist je trouwens dat Spaanse herders al, lang voor de Romeinen, een soort gazpacho bereidden om hun dorst te lessen en hun lichaam te voorzien van de nodige vitamines?

     

    V8 Gazpacho Drink is niet alleen rijk aan groenten en een bron van vezels, de groentedrank telt 49 kcal per glas van 200ml en bevat geen kleurstoffen of bewaarmiddelen. De dynamische verpakking (1 liter) is even eigentijds als handig.

    Onbekend is onbemind? De nieuwe V8 Gazpacho Drink verleidt op heel wat manieren. Als klassieke dorstlesser op een zonnige zomerdag, maar ook als voorgerechtje of creatief aperitiefhapje!

     

    Verwen jezelf met V8 Gazpacho Drink ‘on the rocks’, koel geserveerd met extra ijsblokjes dus. Trakteer je barbecuegasten op een tussendoortje en garneer de groentedrankjes met speelse blokjes komkommer en rode paprika. Of laat je culinaire talenten zien en maak indruk met een magische mousse van V8 Gazpacho Drink…

    Smakelijk! RVH.

    Verkrijgbaar in vrijwel alle supermarkten: richtverkoopprijs: 2,29 euro/liter.

     

     

     

    27-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzame Noorse visproducten

    DELHAIZE STELT DUURZAME NOORSE VISPRODUCTEN VOOR EN LANCEERT IN WERELDPRIMEUR ‘HET GEROOKTE MAATJE’

     

     

     

    Delhaize stelt een uitgebreid en gevarieerd assortiment Noorse visproducten voor en presenteert in wereldprimeur ‘het gerookte maatje’, dat vanaf nu in de winkels ligt. De keuze voor verse Noorse vis sluit perfect aan bij de strategie van Delhaize België waarin wordt gestreefd naar een assortiment van uitsluitend duurzaam gevangen vissoorten.

     

    Delhaize wil klanten elke dag verse vis van de beste kwaliteit aanbieden, niet alleen tegen de best mogelijke prijzen, maar ook op een verantwoorde manier. Daarom kiest ze voor duurzame visvangst. Op die manier draagt Delhaize bij tot een leefbaardere planeet, want duurzame visvangst beschermt de biodiversiteit en zorgt ervoor dat we minder bedreigde vissoorten consumeren. In dat kader presenteert Delhaize een vernieuwd aanbod van Noorse visproducten, waaronder “het gerookte maatje” in exclusieve première.

     

    Noorwegen is de aangewezen leverancier voor duurzame vis, aangezien dit land de voorkeur geeft aan traditionele middelen in plaats van een intensieve visvangst die op termijn de aanwezige vispopulatie zou uitputten. Noorse visproducten zijn bovendien heel gezond. Omdat ze afkomstig zijn uit bijzonder koud water, bevatten ze meer omega-3, essentiële vetzuren die het lichaam zelf niet kan aanmaken. Daarnaast is het assortiment Noorse visproducten van Delhaize ook culinair bijzonder innovatief. Versheid is enorm belangrijk bij Delhaize : zo wordt alle vis rechtstreeks en vers aangevoerd vanuit de visgronden, zonder dat de vis wordt ingevroren. RVH.

    26-05-2010 om 08:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Etap Brugge

    Zesde vestiging Etap Hotel in België ingehuldigd: Etap Hotel Brugge Centrum

     

     

     

     

    Na Charleroi, Brussel, Luik, Antwerpen en Raeren, heeft nu ook de stad Brugge een nieuw Etap Hotel. Met meer dan 400 vestigingen is deze keten Europees leider in de budgethotelmarkt. Ze biedt haar klanten ‘het beste van de lowcost’ en blijft actief werken aan haar groei in Europa.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum wordt het vlaggeschip van de keten in België. Het hotel is gelegen op een commerciële en residentiële site vlak bij het station en op tien minuten van het Begijnhof. Het telt 184 kamers in de laatste nieuwe stijl, en ultramoderne en slim ontworpen publieke ruimtes.

     

    In 2009 introduceerde Etap Hotel een nieuw concept voor de kamers en publieke ruimtes, met de zogenaamde cocoonstijl. Designer Paul Priestman ontwierp dit concept, samen met het Innovations-and-designteam van de groep Accor. Het combineert functionaliteit en een optimaal gebruik van de ruimte met maximaal comfort en design.

     

    De sfeer in de kamer ademt ontspanning uit, door een uitgekiend gebruik van kleuren, licht, ruimte en materialen. Om bij het binnenkomen van de kamer zo veel mogelijk het gevoel van welzijn op te roepen, heeft Etap Hotel geopteerd voor zachte en rustgevende kleuren en voor een andere aanpak qua verlichting: via meerdere LED-lichtbronnen kunnen de gasten verschillende sferen creëren. Zelfs in de douche is de verlichting variabel, met verschillende kleuren.

     

    In het midden van de kamer zorgt een zuil voor een scheiding tussen de ‘slaap-’ en de verzorgingszone. Aan de ene zijde verlicht de zuil het wasmeubel en aan de andere zijde het bureau.

    Bij Etap Hotel Brugge Centrum zijn drie ‘Cocoon’-kampertypes beschikbaar, met één, twee of drie comfortabele bedden, een apart toilet, een douche, een sfeer van design en cocooning, 24u/24-dienstverlening, en dit alles vanaf 42* euro per nacht – het beste in de lowcosthotelsector.

     

    In de ontbijtruimte met zijn uitgekiende verlichting en flatscreen-tv genieten de gasten in een modern en kleurrijk kader van hun ontbijtbuffet ‘à volonté’. De onthaalruimtes zijn uitgerust met een drank- en snackautomaat, draadloos internet, comfortabele fauteuils en toeristische informatie.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum ligt op een steenworp van het toeristisch centrum in het ‘Venetië van het Noorden’. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de wagen. Het ligt bovendien vlak bij het station, waar gasten gebruik kunnen maken van een openbare parking met gratis shuttledienst naar het stadscentrum en van een parking voor autobussen. RVH.

     

    Etap Hotel Brugge Centrum - Marie Popelinplantsoen 4 - 8000 Brugge

    Tel: +32 50 40 51 20

     







    26-05-2010 om 08:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allure of the Seas

    Nog meer entertainment op Allure of the Seas

     

     

     

    Allure of the Seas die begin december in de vaart komt, zal nog meer ontspanningsmogelijkheden bieden dan haar zusterschip Oasis of the Seas. Royal Caribbean International heeft zopas bekend gemaakt dat de passagiers in het Amber Theater films in 3D kunnen bijwonen. Allure of the Seas wordt trouwens niet het enige schip met een 3D-bioscoop. Ook het zusterschip Oasis of the Seas en de zeer populaire Freedom of the Seas en Liberty of the Seas worden vanaf januari 2011 van 3D-technologie voorzien.

     

    Allure of the Seas zal nog meer nieuwigheden omvatten. In de traditie van de Mexicaanse strandbars krijgt het schip er met Rita's Cantina een geanimeerd restaurant bij op de Boardwalk. Het restaurant zal traditionele Mexicaanse gerechten serveren. 's Avonds verandert de omgeving in een 'Fiesta Zone' met live gitaarmuziek, cocktails en dansmogelijkheden. Een andere nieuwigheid in deze neighbourhood van het schip wordt The Boardwalk Dog House met hotdogs en andere snelle happen. De nieuwe horecazaken vervangen de Seafood Shack en de Donut Shop op Oasis of the Seas

     

    Vorige week kondigde de rederij ook al aan dat 'Chicago, The Musical' een van de blikvangers wordt. Net zoals met 'Hairspray' op Oasis of the Seas, kunnen de gasten op Allure of the Seas met 'Chicago, The Musical' een bekroonde productie bijwonen. De show duurt anderhalf uur en wordt meerdere keren per cruise opgevoerd.

     

    Allure of the Seas deelt samen met haar zuster Oasis of the Seas de titel van 's werelds grootste en meest innovatieve cruiseschip. De architecturale meesterwerken strekken zich uit over 16 dekken, meten 225.282 brutoton en bieden plaats aan 5.400 gasten verdeeld over 2.700 kajuiten. Allure of the Seas komt op 5 december aanstaande in de vaart en vaart elke zondag vanuit Port Everglades (Fort Lauderdale) naar het Caraïbisch gebied. Cruises met Allure of the Seas en Oasis of the Seas zijn te boeken in elk reiskantoor. RVH.

     

    25-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag bij Leonidas

    Vaderdag bij Leonidas

     

     

     

     

    Al sinds bijna 100 jaar vergezelt de beroemde chocolatier Leonidas u bij alle gelukkige familiemomenten, zoals Moederdag en Vaderdag.

     

    En Leonidas komt ook dit jaar weer met overheerlijke chocolaatjes voor de dag die onze lieve ouders versteld zullen doen staan. Na moederdag, 9 mei, zijn de vaders aan de beurt op 13 juni. Hen kan je zeker verleiden met een doos van Leonidas’ beroemde Manons.

    Deze romige pralines van witte chocolade, melkchocolade of fondant zijn verkrijgbaar in de traditionele, verrukkelijke smaken: koffiecrème met praliné, met of zonder nootjes. De heerlijke pralines ‘Pure likeur’ bestaan in 8 smaken (Curaçao, Amaretto, Cointreau, Grand Marnier, Limencello, Passoa, Poire Williams en Whisky) en zijn verpakt in een erg mooi vierkant, omhuld doosje.

     

    Leonidas stroomt over van ideeën om alle vaders in het land te laten genieten en biedt ook nog een schattige Mickey Mouse-doos aan, die Micky en Minnie Mouse opnieuw tot leven brengen. Deze exclusieve doos bevat al de savoir-faire van Leonidas, in de vorm van 16 heerlijke pralines met afbeeldingen van Mickey erop. Deze bestaan in 4 verschillende smaken (Melk flan-karamel, Witte praliné met stukjes koek,Gemarmerde chocolade en Pure chocolade met ganache praliné vulling).

     

    Leonidas, de beroemdste Belgische chocolatier ter wereld, in 1913 opgericht door Leonidas Kestekides, telt vandaag de dag meer dan 1400 verkooppunten, verdeeld over 40 landen en 5 werelddelen. In alle vier de windstreken staan er elke dag maar liefst 10.000 mensen borg voor de versheid en kwaliteit van de Leonidas producten, of ze nu in Parijs, Rome, Sydney, Tokyo of New York zijn. RVH.

    www.leonidas.com







    23-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Palm Royale voortaan door 'hergisting' nog royaler

     

    PALM Royale voortaan door ‘hergisting’ nog royaler !

     

     

     

     

    In 2003 lanceerde PALM Breweries, naar aanleiding van de 90ste verjaardag van meester-brouwer Alfred Van Roy, het degustatiebier ‘PALM Royale’. Zijn passie voor nadrukkelijke gistingsfruitigheid kreeg in PALM Royale een extreme expressie. Om dit bier nog extra elan en verfijning te geven worden de flesjes PALM Royale 33cl., net zoals dat al gebeurde voor de 75cl. flessen, voortaan hergist.

    De hergisting zorgt voor een nog fijner gebonden aroma en een verhoogde complexiteit. PALM Royale is een bier van hoge gisting, 7,5 % vol./alc., het uitzicht is koperkleurig, met een fijn wit en wandklevend schuim. Het aroma doet denken aan toetsen van banaan, de smaak is volmondig en met veel "body". Lichtzoet door de alcohol is het bier eveneens licht bitter maar tevens fruitig. Bij dit bier hoort uiteraard een mooi glas, een glas op hoge voet dat enerzijds perfect schuimhoudend is en anderzijds het aroma conserveert. Een glas waarin schoonheid en wetenschap verenigd zijn, een recipiënt in harmonie met zijn inhoud. RVH.

    21-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis Leuven

    ibis Leuven Centrum ondergaat gedaanteverwisseling en wordt 100% rookvrij

     

     

    Na vijf maanden van renovatie, onthult Ibis Leuven Centrum zijn nieuwe look: kamers in de allernieuwste stijl, hedendaagse gemeenschappelijke ruimtes en een 100% niet-rokershotel. Het hotel ligt vlakbij de Grote Markt, de Oude Markt, de musea, de universiteit, het theater en de winkelstraten. Het is de ideale vertrekbasis om de stad te bezoeken en is makkelijk bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer.

     

    ibis Leuven Centrum is voortaan een volledig rookvrij gebouw, het 7de hotel in België van het netwerk ibis. Dit ligt in lijn met het beleid van de keten ibis, dat ernaar streeft het hele hotelpark te transformeren in 100% rookvrije ruimtes. Net als in de andere steden wordt dit initiatief ook in Leuven sterk gewaardeerd, zowel door de klanten als door het hotelpersoneel. Zij waarderen de voordelen voor hun gezondheid en de nettere omgeving.

     

    De nieuwe inrichting maakt van de kamers van ibis Leuven Centrum warme en functionele ruimtes voor de klanten. Bij de renovatie ging veel aandacht naar het milieu en werden de kamers uitgerust met de laatste innovaties om het energie- en waterverbruik te beperken.

    Het bureau van bleek hout is een mooie werkplek; aan de multifunctionele ‘MediaHub’ kunnen hotelgasten hun persoonlijke uitrusting – zoals een fototoestel, videocamera of mp3-speler – snel en gemakkelijk aansluiten. Alle kamers zijn uitgerust met airconditioning en voorzien van thermische jalouzieën, die het gebruik van airco in de zomer en van verwarming in de winter beperken.

     

    Ook in de gemeenschappelijke ruimtes streeft Ibis naar een combinatie van comfort, design en functionaliteit. De lobby is ruimer dan voorheen; een flatscreen voorziet de hotelgasten van de meest recente nuttige informatie. Er is ook een internetruimte met een bureau en gratis internetaansluiting. Zowel in de gemeenschappelijke ruimtes als in de kamers is Wi-Fi en HSIA (High Speed Internet Access) beschikbaar.

     

    20-05-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!