Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zoo Antwerpen

    ZOO Antwerpen brengt verhalen via mobiele telefoon

     

     

     

    ZOO Antwerpen en het Vlaamse technologieplatform Navitell StoryNations zorgen voor een verregaand staaltje van 'mobile storytelling'. De bezoekers van de Zoo kunnen interessante audioverhalen beluisteren via zowel een mp3-speler,  smartphone als een doodgewone gsm.

    De StoryTrip van de Zoo omvat 13 geluidsfragmenten over olifanten, tijgers, Vriesland, het reptielengebouw... tot en met verhalen over de tuin zelf. De Antwerpse Zoo pakt met deze plaatsgebonden multimediaverhalen meteen met een internationale primeur uit.

     

    Anja Stas (ZOO Antwerpen):  'ZOO Antwerpen wil de bezoeker graag centraal stellen en betrekken bij de talrijke (dieren)verhalen die de ZOO rijk is.  Een schat aan kennis, weetjes en anekdotes maken dat mensen onze dieren, de tuin en hun "hofhouding" willen volgen van dichtbij en deze verhalen willen 'beleven'. Ongeveer een jaar geleden zijn wij begonnen met de ontwikkeling van onze StoryTrip. Voor ons is het belangrijk dat zoveel mogelijk mensen van onze verhalen kunnen genieten. Speciale toestellen verhuren was één van de mogelijkheden. Helaas vergt dat heel wat extra inspanningen vanwege het baliepersoneel en regelmatig technisch onderhoud. Bovendien heb je er op drukke dagen nooit voldoende. De oplossing van Navitell StoryNations maakt aan al deze problemen snel  een einde: nu hoeven wij slechts eenmaal te investeren in audioverhalen en kleine informatieborden, want dankzij de technologie kunnen de verhalen op tal van mobiele toestellen worden afgespeeld.'

     

    Isabelle Maenhout, CEO van Navitell, voegde eraan toe: 'Mobiele verhalen, storytelling beleving, smartphones, audiorondleidingen , videogidsen... ze zijn niet meer weg te denken uit de internationale toerismewereld. Wij merken echter dat toeristische decision-makers vaak niet goed weten welke technologie (iPhone- of  iPad-applicatie, Android, MP3-spelers, Nokia, verhuurtoestellen...) ze moeten  kiezen. Iedere dag komen er nieuwe technologieën op de markt. Navitell StoryNations lost dit probleem op, want het ontsluit de verhalen op zeven verschillende manieren zodat ze op meer dan 1000 toesteltypes kunnen worden afgespeeld. Dat maakt ons uniek want het enige waar de opdrachtgever zich moet om bekommeren is het creëren van sterke, boeiende verhalen. Onze technologie doet de rest.'

     

    Moderne streepjescode

     

    Isabelle Maenhout: 'Het verhalenplatform StoryNations bestaat al een tijdje. Het unieke aan de StoryTrip van de Zoo is dat wij nu ook gebruikmaken van nieuwe technieken zoals de QR-codes (Quick Response). Deze nieuwe streepjescodes kan je met een smartphone inscannen. Daarna starten de verhalen onmiddellijk via een link met het internet'.

     

    De StoryTrip van ZOO Antwerpen kan ter plaatse worden beluisterd met een smartphone of gsm. Je kan de verhalen ook op voorhand op je mp3-speler of PlayStation Portable downloaden via  www.storynations.com en meenemen naar de Zoo. Tijdens de testperiode zijn de eerste 50.000 downloads en streamings gratis.

     

    Navitell StoryNations is een verhalenplatform dat ontwikkeld werd in Vlaanderen en dat sinds een paar jaar internationaal trendsetter is op het vlak van het ontsluiten van mobiele en plaatsgebonden audio- en videoverhalen. RVH.

    19-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Patisserie wedstrijd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Coupe du Monde de la Pâtisserie:

     

    Op zondag 23 en maandag 24 januari wordt de Coupe du Monde de la Pâtisserie betwist. België heeft in de loop van de geschiedenis van de Coupe du Monde de la Pâtisserie meerdere malen van creativiteit, inventiviteit en technische kennis blijk gegeven door op een hoge plaats in de ranglijst te eindigen. Sinds de oprichting van de wedstrijd in 1989 is België namelijk zes maal op het podium geëindigd, en heeft éénmaal de trofee gewonnen.

     

    Onder voorzitterschap van Herman van Dender, winnaar van de Coupe du Monde de la Pâtisserie, zullen Marijn Coertiens, Pascal De Deyne en Dieter Charels in Lyon in 2011 alles in het werk stellen om naast Pierre Marcolini, de mondiaal bekende en gerespecteerde banketbakker en winnaar van de trofee, op de ranglijst komen te staan.

     

    18-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.White Sans Tours

    BEACHCOMBER NEEMT MERK WHITE SAND TOURS OVER

     

     

     

     

    New Mauritius Hotels Ltd. (Beachcomber Hotels) heeft middels een aanbestedingsprocedure het merk White Sand Tours en de goodwill van Destination Management Company verworven.

     

    White Sand Tours is een prestigieus merk dat in 1974 werd opgericht en een toonaangevende rol speelde in het toerisme rond de Indische Oceaan. Het portfolio bestaat uit betrouwbare en loyale klanten en we zijn ervan overtuigd dat, met een nieuwe administratieve en financiële structuur, het merk zijn vooraanstaande positie in de toerismesector kan heroveren.

     

    De heer Peter D. Goldsmith, die momenteel als CEO optreedt voor White Sand Tours, zal zorg dragen voor het in stand houden van de relaties met bestaande klanten. Binnen de nieuwe structuur krijgt hij een commerciële functie.

    Er wordt nauw samengewerkt met ontvangers en managers om de nieuwe structuur af te ronden en de overgangsperiode zo kort mogelijk te houden.

     

    We willen, aldus Robert de Spéville, commercieel directeur, onze partners en die van White Sand Tours geruststellen met betrekking tot de continuïteit van de activiteiten van de onderneming. RVH.

    www.beachcomber-b2b.com

     

     

    18-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bocuse d'Or
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bocuse d’Or:

     

    Maar liefst 24 finalisten betwisten deze internationale gastronomische wedstrijd. De Bocuse d’Or 2011 wordt voorgezeten door Yannick Alleno, Erevoorzitter (3* chefkok van Le Meurice, Bocuse d’Argent 1999), Geir Skeie, Voorzitter van de Internationale Jury (Bocuse d’Or 2009) en natuurlijk door Paul Bocuse, Voorzitter en Oprichter.

    In 2011 verdedigt Gaëtan Collin, restaurant JALOA in Brussel, de Belgische vlag in Lyon. Peter Goossens, 3* Michelin-chefkok, is voorzitter bij de toekenning van de Bocuse d'Or in België en maakt in Lyon deel uit van de jury van de finale.

    De Bocuse d’Or Europe zullen in het eerste kwartaal 2012 in Brussel worden gehouden.

    17-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muzikale kerst

    Het wordt een muzikale Kerst!

     

     

     

    Met december in het vooruitzicht denken de meeste mensen toch wel aan genieten. Lekker tafelen met Kerst of zingend het nieuwe jaar in zetten. En met het perfecte liedje op de achtergrond wordt dit alles de gezelligste maand van het jaar.  Kies je voor een rustgevend kerstlied of dans je liever de nacht in op een leuke discosong? Met de nieuwigheden van Vita Audio en Soundcast, heb je alvast de beste geluidskwaliteit tijdens deze feestmaand!

     

    Vita Audio R1: Radio zag er nooit zo mooi uit

    De R1 is uitgerust met een FM Tuner met RDS functie, DAB en is zelfs klaar voor de toekomst dankzij de DAB+ ontvanger. Tevens is hij voorzien van een ingang voor externe audio bronnen (MP3 of draagbare CD speler) De versterker heeft een nominaal vermogen van 9 Watt. Maar er zijn ook nog andere elementen die het succes van het ontwerp uitmaken. Zo beschikt hij over de Rotary Dial, de makkelijk te

      hanteren grote centrale bedieningsknop waarmee alle functies van de installatie kunnen bediend worden. Deze ronde knop heeft de verdienste om erg intuïtief te functioneren en is een vast element in het design van alle Vita Audio producten.

     

    De R1 kan je namelijk ook inschakelen als wekkerradio. Dankzij zijn compacte afmetingen en klokfunctie met automatisch dimmend scherm, past de R1 op elk nachtkastje en verwent het zijn eigenaar met een superieur geluid bij het ontwaken.

     

    Vita Audio R2i : Bron van genot

    De R2i is een complete oplossing voor de liefhebbers van topklasse stereo’s. Hij beschikt over een DAB/DAB+ en een FM-tuner, maar ook over een universele iPod-dock. Voortaan kan je dus genieten van je favoriete muziek in de allerbeste kwaliteit.

    Op het frontpaneel vind je een uitgang voor een hoofdtelefoon en een input om je MP3-speler op aan te sluiten. Achteraan bevinden er zich eveneens 2 vergulde connectorpunten. Zonder twijfel voegt de R2i een vleugje stijl toe aan je interieur, maar akoestisch is hij minstens even imponerend. Dit maakt de R2i perfect bruikbaar in de keuken, in de eetplaats, op de studeerkamer of op bureau.

     

                                                           

    Design en geluidskwaliteit zijn de belangrijkste elementen bij de Vita Audio. Zowel de R1 als R2 zijn vervat in een houten behuizing en hebben  een mooi afgewerkt frontpaneel in geborsteld aluminium.  De keuze voor een volledig houten behuizing vloeit voort uit de zoektocht naar een natuurlijke klankweergave. Hout heeft namelijk de eigenschap om niet te resoneren en heeft zodoende een stapje voor op PVC. RVH.

    www.vitaaudio.be







    17-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suuroundcast
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SurroundCast™ voor de echte surroundervaring !

     

     

     

     

     

    SurroundCast™ stelt je in staat om eindelijk die surround luidsprekers achteraan in de kamer aan te sluiten zonder dat er een kabel moet gelegd worden tussen TV en luidspreker. Het is een kit bestaande uit een zender met luidspreker ingangen en een versterkte receiver-module met 50 watt vermogen en directe luidspreker uitgangen. 

     

    De SoundCast zender wordt aangesloten op de luidsprekeruitgang van het toestel waarop normaal gezien de surround luidsprekers worden aangesloten. Het surround signaal wordt draadloos verzonden naar de SoundCast ontvanger. Dankzij zijn ingebouwde 50 watt versterker kan hij de surround luidsprekers direct aansturen. Er zijn dus geen kabels meer nodig tussen de audiobron en de surround luidsprekers. Je kan ze voortaan makkelijk achteraan in je woonkamer op de SoundCast ontvanger aansluiten. Het systeem is snel en eenvoudig te installeren. Geen programmering, geen gedoe. Enkel audio ! RVH.

    www.soundcast.be

                                                   

     

     

    17-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afspraak in Lyon
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sirha 2011: trendsetter in moderne culinaire tradities

     

    De Sirha-vakbeurs 2011 is andermaal hét internationale evenement waar alle trends samenkomen en dé plaats waar alle consumptievormen inspiratie opdoen! De editie 2011 wordt  een echt laboratorium waar bestudeerd wordt hoe de culinaire sector van morgen eruit zal zien.

     

    Wijn krijgt tijdens Sirha 2011 een centrale plaats met de Place des Vins, een gloednieuwe vakbeurs die een belangrijke plaats inruimt voor herkomstbenamingen uit het zuidoosten van Frankrijk.

     

    België is al jarenlang aanwezig op Sirha en staat volop in de spotlights, ons land wordt ditmaal vertegenwoordigd door meer dan vijftig bedrijven, verdeeld over Vlaamse en Waalse paviljoenen. In totaal zullen 500 m² aan producten en dranken getuigen van onze rijke culinaire tradities.

    16-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toonaangevende architecten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Toonaangevende architecten tonen hun eigen woning

     

     

     

    Het zojuist verschenen boek ‘Belgische architecten en hun huis’ bevat 17 reportages van woningen waarin Belgische architecten zoals Juliaan Lampens, Bob Van Reeth of Peter Swinnen zelf wonen. Ook de architect zelf wordt geportretteerd.

     

    Wanneer een architect zijn eigen woning bouwt of verbouwt, wordt hij zijn eigen bouwheer. Er ontstaat dan een grote mate van vrijheid die de architect toelaat om zijn visie op wonen en leven ten volle te ventileren. Dit gegeven vormde het uitgangspunt voor dit boek waarin 17 uiteenlopende en inspirerende reportages 17 verschillende visies tonen. Visies die nog eens verduidelijkt worden door de teksten waarin de architect zelf aan het woord wordt gelaten.

     

    De volgende architecten werden geselecteerd: Peter Swinnen, Bob Van Reeth, David Van Severen, Julien De Smedt, Sven Grooten, Marie-José Van Hee, Pierre Lhoas, Juliaan Lampens, Ivo Vanhamme, Christian Kieckens, Eddy François en Caroline De Wolf, Els Claessens, Niklaas Deboutte, Ann Fonteyne en Jitse van den Berg, Hans Verstuyft, Nicolas Firket en Kristof Geldmeyer.

     

    Medeauteur Diane Hendrikx is al 18 jaar een veelgevraagd fotografe voor interieur- en lifestylereportages in kwaliteitsmagazines, en voor pers- en reclameopdrachten. Muriel Verbist heeft een reclameachtergrond en werkt sinds 6 jaar als interieurstyliste in de magazinesector. RVH.

     

    Belgische architecten en hun huis

    Auteurs :Muriel Verbist en Diane Hendrikx

    Uitgeverij Luster

    Gebonden  - 23 x 28 cm

    270 pagina’s – 45€

    ISBN 978 94 6058 043 7

    www.uitgeverijluster.be

    16-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zorgeloos eindejaar

    Zorgeloze eindejaarsdagen met Brabantia

    Tips voor het perfecte geschenk of voor je eigen feest

     

     

     

    Brabantia heeft iets met de eindejaarsdagen. In de keuken heerst er traditioneel grote bedrijvigheid. We leggen kilometers af op zoek naar een mooi geschenk. Als trendsetter in huishoudelijke producten heeft Brabantia op dat vlak steevast een knappe, slimme en duurzame oplossing in huis. Want met name tijdens de feesten wordt de Brabantia meerwaarde extra in de verf gezet.

     

    Het overkomt ons allemaal wel eens: op de valreep en in zeven haasten moet je nog over de koppen gaan lopen in de winkelstraten, op zoek naar dat ene passende geschenk. of je zorgvuldig uitgebroede recept valt in duigen bij gebrek aan een goed georganiseerde keuken… Brabantia bespaart je dit soort ergernissen en presenteert zijn oplossingen voor zorgeloze, feestelijke eindejaarsdagen. met producten die een leven lang meegaan, legt Brabantia traditioneel de nadruk op robuustheid en vlotte hanteerbaarheid, maar ook op een stijlvol, tijdloos design. een kleine greep uit het aanbod.

     

    Nespresso capsule dispenser : een geurig en verkwikkend kopje koffie na de maaltijd, al dan niet met een hartversterker erbij: een vast ritueel aan de feestdis! nespresso is intussen een vaste waarde in vele huishoudens.

    Met zijn vele smaken en kleurige capsules is het zonde om die niet op een elegante manier te presenteren. de nespresso capsule dispenser van Brabantia heeft een innovatief design van duurzaam, roestvrij materiaal met een handig uitneembaar bakje voor lege cups, lepeltjes, suiker, enz.

     

    Schotelverwarmers

    voel je tijdens de feestdagen echt op restaurant! de Brabantia schotelverwarmers bestaan met één of twee kaarsjes. een superhandige en leuke oplossing om warme drank, soep of een gerecht warm te houden, bijvoorbeeld als leden van het gezelschap wat op zich laten wachten. het speciale rooster van aluminium zorgt voor een gelijkmatige verdeling van de warmte. veiligheid is hier een prioriteit: de dubbelwandige kaarsenhouder biedt extra bescherming tegen schroeiplekken, en het geheel is makkelijk en veilig verplaatsbaar door grote ‘koudgrepen’ aan de zijkanten. het kaarsje kan eenvoudig gedoofd worden met de van buitenaf te bedienen dover.

     

    Kruidenrekje : een overzichtelijk kruidenrekje binnen handbereik: heel erg nuttig in het heetst van de kookstrijd. het kruidenrek van Brabantia’s kitchen today wall-rail systeem bestaat uit 5 glazen potjes, elk voorzien van speciale sluiting die de smaak en geur optimaal bewaren. omdat het heel eenvoudig met haakjes of magneten ophangt, kan je het rekje naar believen gebruiken op het aanrecht of als stijlvolle kruidenset op tafel. Bovendien kan je het rekje steeds naar wens uitbreiden, al naargelang jouw behoefte. gemaakt van roestvrij mat staal en met vaatwasserveilige potjes. RVH.

    www.brabantia.be

     

     







    16-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter Brussels airlines

    Brussels Airlines vliegt deze winter vaker naar Afrika en binnen Europa

     

     

     

    Brussels Airlines verwelkomt het winterseizoen 2010-2011, dat dit weekend van start gaat, met nieuwe Afrika bestemmingen en frekwentieverhogingen op talrijke Europese routes. In vergelijking met vorig jaar worden er dit winterseizoen gemiddeld 5 percent méér vluchten verzorgd. Dankzij samenwerkingsakkoorden met Star Alliance partners kan Brussels Airlines ook nieuwe vluchtmogelijkheden naar ondermeer de States en Canada aanbieden.

     

    Op weekdagen verzorgt Brussels Airlines dit winterseizoen, dat loopt van eind oktober tot eind maart 2011, ruim 250 vluchten. In totaal worden er door de Brussels Airlines vloot ruim 32.000 lijnvluchten uitgevoerd. Dit is een verhoging met ongeveer 5 percent in vergelijking met het winterseizoen 2009-2010. Door de samenwerking met talrijke andere luchtvaartmaatschappijen wordt dit aanbod nog verder aangevuld.

     

    Interkontinentale groei

    In vergelijking met vorig winterseizoen prijken Accra, Ouagadougou, Cotonou en Lomé, de 4 nieuwe Afrika bestemmingen van Brussels Airlines, voor het eerst in het winterschema. Inclusief de hoofdsteden van Ghana, Burkina Faso, Benin en Togo telt het Brussels Airlines Afrika aanbod nu 17 landen. Ook naar Kenia en Rwanda verhoogt Brussels Airlines de frekwenties en zetelcapaciteit dankzij een bijkomende vlucht naar Nairobi en Kigali. Doordat Brussels Airlines samenwerkt met Lufthansa zijn ook nog talrijke andere Afrika bestemmingen vlot bereikbaar.

     

    Ook naar de States en Canada biedt Brussels Airlines heel wat nieuwe reismogelijkheden aan. Dankzij recente partnershipakkoorden met Star Alliance partners United Airlines, Continental Airlines , US Airways en Air Canada kan Brussels Airlines rechtstreekse vluchten vanuit Brussels Airport naar Newark, Chicago, Washington, Philadelphia en Montreal aanbieden. Ook tientallen andere steden in de US en Canada zijn mits een overstap in deze luchthavens vlot bereikbaar. Brussels Airlines is tijdens deze winter ook voor het eerst aanwezig in Shanghai (China) via een partnership met Hainan Airlines. Al deze vluchten worden onder “SN” nummers gecommercialiseerd. 

     

    Europese expansie

    Ook voor haar Europese passagiers heeft Brussels Airlines in vergelijking met vorig winterseizoen talrijke nieuwigheden in petto. Het netwerk short en medium haul netwerk bestaat uit 45 luchthavens verspreid over 17 landen.

    Naar talrijke bestemmingen meer frekwenties aangeboden zodat er nog meer afreisflexibiliteit mogelijk is. Ondermeer naar Hannover, Newcaste, Bristol, Geneve, Wenen en Berlijn biedt Brussels Ailrines meer frekwenties aan. Een samenwerking met Star Alliance partner Blue1 garandeert dagelijkse vluchten naar Helsinki en van daaruit naar talrijke andere bestemmingen in Finland. Een commercieel akkoord met Star Alliance partner Croatia Airlines maakt de Kroatische hoofdstad Zagreb vlot bereikbaar. Ook nieuw dit winterseizoen is een partnership met Estonian Airlines waardoor Brussels Airlines haar klanten de keuze biedt uit drie wekelijkse vluchten tussen de Europese hoofdstad en Tallinn. RVH.

    www.brusselsairlines.com

    15-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Whisky delight

      


    Whisky delight in vier stappen

     

     

     

    Net als een goede wijn, verdient ook een goede whisky een goed glas. Al snel denken we bij een whiskyglas aan de bekende tumbler: een kort, breed, cilindervormig glas met meestal een dikke bodem. Toch is dit glas niet voor elke whisky de beste keuze. Een klein stappenplan om optimaal van je whisky te genieten.

               

    Stap 1: Het glas

    Whisky’s zijn er in alle soorten en maten en kunnen op verschillende manieren gedronken worden. Afhankelijk hiervan, kies je voor een passend glas. Op die manier komt je Scotch Whisky, Malt Whisky of Bourbon het beste tot zijn recht. De zogenaamde tumbler kenmerkt zich door zijn brede bovenkant en wordt vooral gebruikt voor whiskysoorten die met ijs of water worden gedronken (vooral lichtere whiskysoorten). Voor de whisky die puur gedronken wordt, zoals de single malts, is een tulpvormig glas (nosing glass) een betere keuze, omdat die de geur van de whisky beter vasthoudt.

     

    Villeroy & Boch introduceert een tweetal collecties kristallen, handgemaakte whiskyglazen, passend bij ieder doeleinde. Zo is er de American Bar-lijn, die tumblers bevat in drie formaten en verder uitgebreid is met een cocktailglas en een shot-glas, ideaal voor een origineel welkomstdrankje. De Scotch Whisky-lijn bevat een serie glazen die naar boven taps toelopen, waardoor de smaak en geur goed worden vastgehouden, speciaal voor whisky die puur gedronken wordt.

     

    Stap 2: Walsen

    Het is belangrijk om, alvorens te drinken, het glas op temperatuur te laten komen. Houd het glas in je hand en draai de whisky rustig in het glas rond. Dit wordt ook wel walsen genoemd.

     

    Stap 3: Nosen

    Nu is het tijd om het aroma van de whisky op te snuiven. Om dit het beste te kunnen doen, sprenkel je een enkele druppel (bron)water in het glas. Hiermee laat je de geur en smaak opbloeien.

     

    Stap 4: Proeven

    Het moment van het daadwerkelijke proeven is aangebroken! Geniet van je heerlijke whisky, samen met vrienden of lekker alleen. Om het whiskyritueel helemaal compleet te maken, heeft Villeroy & Boch naast haar nieuwe collecties glazen, prachtige whiskykaraffen in drie uitvoeringen in het assortiment. Verder biedt de lijn American Bar een ijsemmer, zodat ijsblokjes altijd binnen handbereik zijn.

     

    Weetje: whisky of whiskey

    Is het whisky of whiskey? Beide schrijfwijzen zijn correct. De keuze voor –y of –ey is afhankelijk van het land waar de whisky vandaan komt. Whisky uit Canada en Schotland heet whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey.

    Weetje: hoe vol moet het glas

    Om de aroma’s het beste tot hun recht te laten komen, moet het whiskyglas voor een derde of een kwart vol zijn. De wettelijke norm is 35 cc per glas. RVH.

    www.villeroy-boch.com

     









    15-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een stukje Cubaanse traditie

    “Een stukje Cubaanse traditie” in huis met HAVANA CLUB

    Een bijzonder glas, gebaseerd op een Cubaanse traditie

     

     

     

    Dankzij Havana Club haal je een stukje Cubaanse traditie in huis. Want wie in de supermarkt een fles Havana Club Especial of Havana Club Blanco koopt, krijgt er vanaf half november een uniek en authentiek Cubaans glas bij. “Cubaans goud”, zo wordt de rum van Havana Club die Cubaanse meesterrumstokers al sinds 1878 volgens het originele recept maken, genoemd.

     

    Deze authentieke rum verdient een al even authentiek glas. Havana Club ontwikkelde daarom een heel bijzonder glas, gebaseerd op een Cubaanse traditie en is erg bijzonder? Het glas is geïnspireerd op Cubaanse traditie uit de jaren zestig. Spitsvondig als de Cubanen zijn, maakten ze hun eigen mojitoglazen van een fles rum van Havana Club. Typisch Cubaans is de techniek van glas te snijden met een “pita”, een natte koord. Met die koord sneden ze de fles Havana Club in twee. Het onderste gedeelte gebruikten ze als glas om hun rum te drinken.

     

    De meeste families hadden een hele collectie zelf geproduceerde glazen in huis. De

    perfect illustratie van de Cubaanse creativiteit. Ook vandaag nog zie je overal in Cuba objecten vervaardigd met gerecycleerde materialen – van theaterkostuums tot

    alledaagse gebruiksvoorwerpen.

     

    De enige echte mojito

    Het Cubaanse glas is ideaal om thuis een mojito te serveren. Wist je trouwens dat de

    enige echte mojito bereid wordt volgens het recept van La Bodeguita del Medio, waar de mojito al decennialang op de kaart staat? Mojito was trouwens een van de favoriete drankjes van de werekdvermaarde schrijver Ernest hemingway, een drankje dat hij steevast nuttigde in La Bodeguita. Zijn ander favoriete drankje, de Daiquiri, dronk hij in een andere beroemde Cubaanse bar, La Floridita. Ook deze ligt in hartje Havanna, enkele straathoeken voorbij de Bodeguita.

     

    Dit is hét Havana mojito recept: 2 koffielepels suiker, Sap van een halve verse limoen (2 cl) , 8 tot 10 verse muntblaadjes, 4 tot 6 cl bruisend water, 4 cl Havana Club Añejo Blanco of Especial rum en ijsblokjes of geschaafd ijs.

    Schenk het limoensap en suiker in een glas, voeg de muntblaadjes en muddle het mengsel, voeg het ijs tot aan de rand van het glas, schenk daarna de Havana Club rum en leng aan met spuitwater. RVH.

    www.havana-mojito.com

    Aanbevolen consumentenverkoopprijs: Havana Club Especial (70 cl) 15,49 euro, Havana Club Blanco (70 cl) 12,99 euro.

     

     





    14-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe generatie

    Een nieuwe generatie, nieuwe modellen

     

    LMG10, een staaltje technologie met een rasechte stadslook

     

    De nieuwe LMG10 verenigt design en technologie. Het nieuwe professionele hefboommodel van Screwpull®, met zijn zuivere en sobere lijnen, maakt flessen openen nog gemakkelijker. Zijn buisvormige romp geleidt de schroefdraad perfect in de kurk. Hij beschikt over de gepatenteerde « Rotation technology » van Screwpull® waardoor zowel kurken als synthetische stoppen verwijderd kunnen worden. Dankzij de twee lange handgrepen kan de fles efficiënt en gemakkelijk vastgenomen worden.

     

    Nuttige informatie: 2 uitvoeringen: geborsteld aluminium en zwart nikkel

    Garantie: 10 jaar

     

     

    Nieuwe generatie van de LM200-reeks: de LM250

     

    De originele sinds 1979! Heel vaak gekopieerd maar nooit geëvenaard. De LM250 heeft rondere lijnen. Zoals zijn voorganger is hij heel gebruiksvriendelijk en uiterst betrouwbaar. Hij verwijdert de kurken moeiteloos. Zijn ergonomische en langere handgrepen zorgen voor een comfortabele grip en vergemakkelijken het ontkurken.

    Hij beschikt voortaan ook over de « Rotation technology » waardoor zowel kurken als synthetische stoppen verwijderd kunnen worden. RVH.

     

    Schokbestendige afwerking van hoge kwaliteit - Garantie: 10 jaar

    www.lecreuset.com

     





    14-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In het kielzog van Darwin

    DVD & BR release: Beagle, in het Kielzog van Darwin & Darwins Verstekeling

    Canvasreeks en film over Darwin-expeditie met Dirk Draulans

     

      

     

    Op 15 november komt de bekroonde Canvasreeks Beagle, in het Kielzog van Darwin uit in een luxe DVD- en Blu-ray box.

     

    De 35-delige televisiereeks is het resultaat van de expeditie die Canvas, VPRO en NTR opzetten naar aanleiding van het officiële Darwin-jaar in 2009. Daarbij traden Darwin’s achterkleindochter, journalist Dirk Draulans en tientallen wetenschappers in de voetsporen van Darwin door diens reis met de Beagle over te doen. De wetenschappelijke onderzoeken van Darwin op zijn reis met de Beagle vormden de grondslag voor zijn evolutietheorie.

     

     Wekelijks volgden meer dan 240 000 kijkers de lotgevallen en onderzoeken van de expeditieleden. Nog eens 15 000 bekeken de reeks via Net Gemist. De duizenden uren beeldmateriaal zijn nu bewerkt en gebundeld in een luxebox:

     * 8 dvd’s of 8 blu-rays met alle 35 afleveringen van de serie (totale speelduur:  ruim 21 uur).

    * 1 dvd met Beagle-scheepjournaals: een selectie exclusieve videodagboeken die een unieke kijk in de keuken van de Beagle-crew geeft (totale speelduur: circa 90 minuten).

    * Het officiele Beagle boek: een uniek hardcover boekwerk met alle       achtergronden over zowel de wetenschappelijke als de menselijke kant van deze indrukwekkende expeditie.

    * 1 muziek-cd met de originele Beagle-muziekscore van componist Paul M. van Brugge, uitgevoerd door het Metropole orkest.

     * 3 audio cd’s met alle 24 afleveringen van VPRO’s OVT radioserie De lange weg naar Darwin.

     * 1 audio cd met VPRO Noorderlicht en Radio 1 Journaal reportages.

     

    Op 7 december komt ook de film Darwins Verstekeling uit op DVD en Blu-ray. Daarin doet de Britse schrijver Redmond O'Hanlon zijn visie op de Beagle-reis uit  de doeken. O’Hanlon is onder meer lid van de Royal Geographical Society en vergaarde bekendheid met reisverhalen waarin hij op zoek gaat naar dieren en gewoonten die al uitgestorven lijken. Als "Darwins Verstekeling" werpt hij een nieuw en eigenzinnig licht op de  wereld. RVH.

     

     









    13-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jaume Cuvée Candice 2008: beste supermarktwijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DELHAIZE BELGIE WINT AWARD VAN BESTE SUPERMARKTWIJN

     

     

     

     

    Delhaize wint met de wijn Mas Jaume Cuvee Candice 2008 de 6de editie van de Award voor beste supermarktwijn, georganiseerd door de wijnwebsite Kurkdroog en De Morgen. Deze prijs bewijst nog maar eens de status van Delhaize België als wijnspecialist.

     

    Ter gelegenheid van de wijnbeurs Megavino stellen wijnwebsite Kurkdroog en De Morgen elk jaar een gemengde jury van professionelen en wijnliefhebbers/lezers samen die via een blinde proeverij de beste supermarktwijn kiezen binnen het thema van de beurs. Dit jaar was dat thema Languedoc-Rousillon.

     

    Jaume Cuvee Candice 2008 werd door de jury unaniem verkozen tot beste supermarktwijn van het jaar. Belangrijk is dat er voor deze award enkel wijnen worden geselecteerd die goedkoper zijn dan 15 euro. De Jaume Cuvée Candice 2008 wordt in de Delhaize supermarkten aangeboden aan 7,19 euro.

     

    “Deze award betekent veel voor Delhaize België en bewijst nogmaals dat Delhaize België, dankzij haar expertise, traditie en ervaring, de wijnspecialist is in België”, zegt een trotse Jan Bosselaers, senior manager beverages bij Delhaize België. “En het bewijst ook dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn.”

     

    Met meer dan 135 jaar ervaring is Delhaize zonder twijfel de wijnspecialist van België. Ongeveer één fles wijn op drie die wordt verkocht in de grootdistributie in België komt van Delhaize. Dit betekent dat Delhaize meer dan 60 miljoen flessen wijn, champagne en schuimwijn verkoopt. Delhaize verkoopt wijnen afkomstig uit meer dan 21 verschillende landen. Met meer dan 600 referenties in de winkel, waarvan 300 referenties die zelf worden gebotteld door Delhaize, en daarnaast nog eens meer dan 600 referenties in exclusiviteit op Wineworld, heeft Delhaize een ruim wijnassortiment dat beantwoordt aan de smaak van alle wijnliefhebbers. RVH.

    12-11-2010 om 21:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caro Emerald
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Caro Emerald in Ancienne Belgique

     

     

     

     

    'Back It Up'! Die aanstekelijke single kent u zeker: de hele zomer al op alle radio's met dat 'back to the middle, to the front, to the end' (of omgekeerd?) In ieder geval was meteen duidelijk hoe schitterend deze nagelnieuwe zangeres wel klonk. CARO EMERALD is dan ook een swingende vokale revelatie zoals we die gelukkig af en toe nog eens mogen meemaken.

     

    Of misschien hebt u ook wel genoten van haar passage met 'Back It Up' in De Laatste Show? Of van die recente Martini campagne met nieuwe single 'Night Like This'? Al dat moois staat ook haar superb geproducete debuutcd 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor', hier via Rough Trade, en in Nederland alleen al goed voor de langste nr 1 notering aller tijden!

     

    Caro is dan ook Nederlandse, voluit is het blijkbaar Caroline Esmeralda van der Leeuw, maar ze zingt zalig internationaal en net retro genoeg. Cfr onlangs nog uitgebreid in De Morgen 4* (op 5?) en daarbij: 'Nostalgie met iets extra's... de muziek doet ontzettend fris aan en klinkt vooral heel erg on-Hollands... heb je na afloop meteen weer zin om op de repeattoets te drukken...' RVH.

     

    Caro Emerald – Ancienne Belgique Brussel

    6 december 2010 – 20u00

    tickets 18€ (excl service kosten) – www.abconcerts.be - 02-548 24 24

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vlaamse subsidies voor jeugdlogies

    2,5 miljoen euro Vlaamse subsidie voor jeugdlogies

     

     

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois investeert 2,5 miljoen euro in 40 jeugdverblijven in Vlaanderen. In het kader van ‘Toerisme voor Allen’ wordt deze infrastructuursubsidie aangewend voor nieuwbouw, verbouwingswerken, renovatie, toegankelijkheidswerken en brandveiligheid. 

    Daarnaast worden ook duurzaamheidswerken zoals isolatie, waterhuishouden en energiebesparing gesubsidieerd.

     

    “Jeugdtoerisme is heel belangrijk voor het Vlaams toerisme,” aldus minister Bourgeois. “Naast de maatschappelijke voordelen, zoals het contact met de natuur en de ontwikkeling van sociale vaardigheden, biedt het jeugdtoerisme immers ook heel wat economische voordelen”, legt minister Bourgeois uit. “De jeugdverblijfcentra in Vlaanderen tellen jaarlijks 3 miljoen overnachtingen, die een omzet van ongeveer 60 miljoen euro opleveren.”

     

    Er is in Vlaanderen een tekort aan moderne jeugdverblijfinfrastructuur. Met deze Vlaamse investeringen in de nieuwbouw en renovatie van jeugdlogies wil de minister die achterstand wegwerken. De tijd van de grote slaapzalen, gezamenlijke douches en dergelijke is voorbij. Jongeren en hun ouders vragen dat jeugdverblijven kwaliteitsvol, veilig en comfortabel zijn.

     

    De subsidiebedragen variëren naargelang de projecten en uitgevoerde werken. Enkele voorbeelden: 200.000 € voor het nieuwbouwproject Bosheihoef in Lummen;        229.633 € voor een nieuw chirolokaal in Olen; 152.000 € voor het Munchenhof in Langemark-Poelkapelle; 100.000 € voor nieuwe lokalen van de scouts en gidsen van Peutie; 50.620 € voor het moderniseren van ‘De Raap’ in Lokeren; 29.740 € voor het moderniseren van het Begeinhof in Tongeren en 95.272 € voor toegankelijkheidswerken in jeugdverblijf Alk in Bredene. RVH.

     

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Starbucks & Royal caribbean

    Starbucks in zee met Royal Caribbean

     

     

     

    Starbucks opent zijn eerste ‘drijvende’ vestiging aan boord van Allure of the Seas. Royal Caribbean International heeft hiervoor een licentie-overeenkomst afgesloten met de koffiegigant. Gasten op Royal Caribbean’s nieuwste vlaggenschip zullen bij Starbucks in de bruisende Royal Promenade terecht kunnen voor de Frapuccino, Caramel Machiato en andere lievelingskoffie van de keten.

     

    “Wij willen onze klanten steeds dat wow-gevoel bezorgen,” vertelt Lisa Bauer, senior vice president Hotel Operations voor Royal Caribbean International. “De opening van de eerste Starbucks op zee toont andermaal aan hoe Royal Caribbean de verwachtingen van haar gasten overtreft met unieke bars en restaurants. Niets is bij ons onmogelijk.”

     

    De samenwerking met Starbucks is niet helemaal nieuw. Sinds tien jaar serveert Royal Caribbean International aan boord van haar schepen Seattle’s Best Coffee, een ander merk uit de Starbucks portfolio. Dat zal ook op Allure of the Seas gebeuren in het hoofdrestaurant, de specialiteitenrestaurants en de vergaderruimtes.

     

    Allure of the Seas komt op 1 december aanstaande in de vaart en deelt de titel van grootste en meest innovatieve cruiseschip met haar zusterschip Oasis of the Seas. Het schip telt 16 passagiersdekken, meet 225.282 brutoton en biedt plaats aan 5.400 passagiers in een dubbele bezetting. Allure of the Seas vaart het hele jaar door vanuit haar thuishaven Port Everglades in Fort Lauderdale naar de Caraïben. RVH.

    www.AllureoftheSeas.com of bij Cruise Connection.

    12-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wijngeschenktips

    Wijngeschenktips voor de komende feesten

     

     

     

     

    My Wyne Record:

     

    Een ludiek boek met erg praktisch formaat dat men zelf samenstelt. My Wine Record is het ideale geschenk voor wie wil onthouden welke wijn een grootse indruk heeft gemaakt. Twee pagina’s per wijn: links voor het commentaar, rechts voor het etiket. Met de bijgevoegde klevers kan men makkelijk het etiket van de wijnfles verwijderen en van de nodige commentaar voorzien. Leuk voor zowel familiefeestjes als voor subliemen restaurantontdekkingen. VP: 15,95 €

     

    DropStop

     

    Een handig schijfje om de wijn zonder druppels uit te schenken. Eindelijk wordt wijn schenken voor iedereen een kunst! Het volstaat de DropStop op te rollen en in de hals van de fles te brengen om de wijn netjes, zonder druppels uit te schenken. Gedaan dus met vlekken op het tafellaken en druppels die langs de fles naar beneden glijden! Resultaat gegarandeerd! VP : 5,90 € voor doosje van  4 DropStop. Wie zijn gasten extra wil verrassen kiest voor de DropStop versie met de meest bekende Brusselse monumenten waaronder Manneken Pis, Atomium, Grote Markt…

     

    Decanteerkaraffen Delos en Afrodita van Pulltex

     

    Delos en Afrodita zijn twee elegante karaffen met origineel en uitgepuurd design. Een mooi en nuttig geschenk, de decanteerkaraffen van Pulltex zijn bovendien dé referentie in wijnaccessoires.  Bij de karaffen hoort een flessenwisser om ze te reinigen en te drogen, het ergonomische en flexibele model gaat tot de bodem en neemt ook de wanden van de karaf mee.

    VP: decanteerkaraf Delos met flessenwisser: 43,50 €, decanteerkaraf Afrodita met flessenwisser: 59,- € RVH.

    www.girbal.be  – www.lesoinduvin.com













    11-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vignobles Garzaro

    Vignobles Garzaro

     

     

     

    Pierre-Yves Calame van Château Le Prieur, Vignobles Garzaro, uit Baron kreeg in restaurant De Postelein van chef Yoeri Jansen, in Keerbergen, samen met de lancering van het wildmenu, de kans om zijn wijnassortiment voor te stellen.

     

    Een niet te versmaden gelegenheid vermits het eeuwenoude wijngoed dat begin der XXste eeuw door de familie Garzaro werd aangekocht, prat gaat op zijn oude wijnstokken en met Merlot, Cabernet Sauvignon en Cabernet Franc, het aandurft om zowel Bordeaux, Saint Emilion en Pomerolwijnen te presenteren. Er is zelfs een kleine productie van Entre-Deux-Mers en een niet te missen Crémant de Bordeaux.

     

    Restaurant Postelein in Keerbergen bouwt onder impuls van chef Yoeri zijn reputatie verder uit en wil een link leggen met uitgesproken culinair huiskamergeluk. Een perfecte omschrijving van dit restaurant dat zowel qua inrichting, opvatting als zonnige uitbouw met veel licht een verademing biedt. Intens, intiem en toch sfeervol kan je de opvang hier makkelijk omschrijven.

     

    De cultuur van het wijnhuis Garzaro is er in de eerste plaats op gericht om het savoir-faire dat de familie reeds vier generaties nauwgezet volgt, verder te ontwikkelen en te laten openbloeien. Hierbij worden tradities uiterst nauwkeurig gerespecteerd alhoewel ze met meer dan een vleugje modernisme worden vermengd. Extra zorg voor het leefmilieu is sedert jaren een motto dat op alle percelen van het wijnhuis wordt weergevonden.

     

    Temidden het assortiment ontdekten we een Château Baron Bertin, rode Bordeaux, bestaande uit 60% Merlot, 20 % Cabernet Sauvignon en 20% Cabernet Franc. Een soepele wijn met ronde tannines, ietwat fruitig met subtiele houttoets die zich leent voor familiereunies maar ook voor diverse feesten.  De Vieux Château Flouquet, Saint Emilion, bevat 80% Merlot, 10% Cabertnet Sauvignon en 10% Cabernet Franc. Zijn robijnrode corso biedt een mooie afdronk en hij is ideaal bij wit vlees.

     

    De Vieux Château Fenon –Pomerol, krijgt 95% Merlot en 5% Cabernet Franc. Gevanilleerde houttoetsen maar vooral kers en pruimen zorgen voor een sterke, karaktervolle wijn die mooi past bij rood vlees en kaas, een wijn die je trouwens ook gewoonweg voor het plezier drinkt. Château Baron Clément – Lalande Pomerol zorgt met 90% Merlot en 10% Cabernet Franc voor een lichte houttoets, mooi georchestreerde tannines en is perfect bij rood vlees, pikante bereidingen en kaas.

     

    De witte wijn Château Le Prieur – Entre-Deux-Mers bevat 50% Sauvignon, 40% Sémillon en 10 % Muscadelle. Een fruitige wijn, fleurig met agrumes noten en fris in de mond. Een leuke wijn bij vis en schaaldieren.

     

    De ontdekking van de avond was evenwel de Crémant de Bordeaux, bestaande uit 80% Cabernet Sauvignon en 20% Merlot, een mooie schuimwijn die zowel als aperitief kan worden gedronken, maar evenzeer de nodige afronding brengt bij het dessert en de chocolaatjes. Fris, fruitig, licht rosékleurig biedt deze wijn leuke belletjes en weet hij de smaakpapillen best te bekoren.

    Huiskamerrestaurant Postelein

    Tremelobaan 136a – 3140 Keerbergen

    Tel 016- 53 86 89 – www.postelein.be

     

    Vignobles Garzaro

    Château Le Prieur – F 33750 Baron

    www.vignoblesgarzaro.com

     

     







    10-11-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!