Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corendon

    CORENDON DUTCH AIRLINES

    NIEUWSTE NEDERLANDSE AIRLINE

     

     

     

    Corendon Dutch Airlines (CDA) is de naam van de gloednieuwe Nederlandse airline die sinds kort op Schiphol operationeel is. Het toestel van het type Boeing 737-800 met de naam Cornelis Haga werd door de Corendon-top, onderwie Corendon CEO Atilay Uslu, opgehaald in Dubai en nadien gedoopt.

    De eerste vlucht vertrok op 30 april van thuisbasis Amsterdam naar Dalaman aan de Turkse kust. De luchtvaartmaatschappij is het Hollandse zusje van het Turkse Corendon Airlines en gaat vliegen op bestemmingen in Turkije en rond de Middellandse Zee. CDA start met één toestel.

     

    De vrij nieuwe Boeing 737-800 (1,5 jaar oud), bekend om zijn zuinige en geluidsarme motoren, staat gestationeerd op Schiphol. CDA voert vluchten uit voor Corendon Vliegvakanties. De eerste vluchten gaan naar Turkije, Macedonië, Egypte (Luxor,  Hurghada, Sharm el Sjeik), Marokko (Nador, Marrakech, Tanger), Bulgarije (Bourgas) en Griekenland (Kreta, Rhodos, Kos). Dit najaar komen daar bestemmingen bij in Israël (Eilat). RVH.

    www.corendon.be





    16-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bierprijs

    Brouwerij Haacht stelt verhoging bierprijs uit tot na de implementatie van het algemeen rookverbod in de cafés.

     

     

    Brouwerij Haacht zal pas een prijsverhoging van haar bieren doorvoeren op 5 september 2011.Met deze timing houdt ze rekening met de bekommernissen van een groot aantal van haar horeca klanten wiens grootste zorg er momenteel uit bestaat om vanaf 1 juli een vlotte implementatie te verzekeren van het algemeen rookverbod.

     

    Ondanks de stijgende trend van grondstof-, energie-en transportkosten zullen haar

    verkoopprijzen dus ongewijzigd blijven tot na de vakantieperiode. Daarmee demonstreert ze haar verbondenheid met de horeca ondernemers, in het bijzonder de cafés, die zich zorgen maken over hoe hun klanten zullen reageren op de invoering van het rookverbod in hun zaak.

     

    In de maand april 2011        ontvingen haar horeca uitbaters in een speciale editie van het

    Magazine ‘Haacht info’ nog een update over de nieuwe rookwet en praktische tips voor de aanpak van de overgang. Hen nu opzadelen met een algemene prijsverhoging zou getuigen van weinig empathie met de sector, wat niet betekent dat

    ook Brouwerij Haacht een evenwicht dient te houden tussen kosten en inkomsten.

    Intussen blijft Brouwerij Haacht de horeca steunen met opleiding, training en advies. Uitbaters kunnen in een 3-daagse horeca opleiding kennis en vaardigheden ontwikkelen voor een succesvolle uitbating van een horeca zaak. Deze opleiding is gratis en geeft de gediplomeerden toegang tot bijkomende financiële voordelen zoals bijvoorbeeld het gratis onderhoud van de bierleidingen, een financiële steun die vorig jaar werd ingevoerd bij de prijsaanpassing en die ook geldig blijft naar de toekomst toe. RVH.

    15-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofitel Turkmenistan

    Sofitel Ashgabat Turkmenistan

     

     

     

     

    Met de opening van het Sofitel Luxury Ashgabat, een stad die als een oase in de Karakum woestijn is gelegen aan de voet van het Kopet-Daggebergte, zet Sofitel een eerste stap in de verdere ontplooiing van het centraal Aziatisch aanbod van het merk.

     

    Ashgabat is een snel groeiende stad in centraal Azië die vooral bekendheid geniet vanwege de gas- en olievoorraden enerzijds en anderzijds de katoenindustrie. Economische elementen die de bijnaam zwart en wit goud meekregen.

     

    De constructie in witte marmer en grote glaspanelen reflecteert de renaissance van Turkmenistan en de koppeling van de traditie aan een moderne trend. Het hotel biedt 299 kamers waarvan 48 suites, nl 10 junior suites, 24 prestige suites en 14 presidentiele suites van meer dan 300m².

     

    Naar business toe beschikt het hotel over een unieke boardroom waar maximaal 30 leden aan een bespreking kunnen deelnemen, bovendien is er meer dan 2500m² vergaderruimte met alle technische snufjes en bijhorende dienstverlening.

     

    Het hotel beschikt over drie restaurants die zich spiegelen aan de klassieke Franse gastronomie maar toch enkele eigen authentieke facetten uitstralen. Amu Darya met 140 zitplaatsen brengt vooral een internationale keuken. Akhal Teke, 60 zitplaatsen, is een oosters restaurant met Turkse, Libanese en Turkmeense specialiteiten terwijl op de bovenverdieping La Table panaromici uitsluitend de franse keuken eer aandoet.

    Het spa, fitness en health departement neemt meer dan 1000m² in beslag en is voorzien van de meest moderne uitrustingen. RVH.

    www.sofitel.com





    13-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Desperados

    ALKEN-MAES WORDT DE BELGISCHE VERDELER VAN DESPERADOS

    Nieuw en uniek partnership met Jet Import biedt trendy merk Desperados alle groeikansen

     

     

     

     

    Alken-Maes wordt vanaf 1 juni 2011 de Brand Owner en verdeler van Desperados voor de Belgische markt. Desperados, “the tequila flavoured beer”, is een van de trendy merken die vandaag duidelijk aan populariteit winnen, en vormt een mooie aanvulling op de bestaande merkenportefeuille van Alken-Maes. De beslissing om Desperados, dat vandaag op de Belgische markt verdeeld wordt door Jet Import, in portefeuille te nemen kadert in de strategie van Alken-Maes om als innovatieve challenger te blijven groeien op de Belgische biermarkt. Deze operatie sluit ook aan bij de bredere ambitie van Heineken, het moederhuis van Alken-Maes en de eigenaar van het merk Desperados, om dit merk fors te doen groeien.

     

    De aansturing van Desperados zal gebeuren vanuit een nieuwe business unit die Alken-Maes creëert onder de naam Fun&Cool. Doelstelling van deze dedicated business unit die goed is voor 6 nieuwe jobs, is om innovaties in de markt te zetten of

    verder uit te bouwen en zo bij te dragen tot de versteviging van de positie van Alken- Maes. Voor het segment horeca en nightlife blijft Jet Import de vaste Desperadospartner van Alken-Maes. De combinatie van de kennis en ervaring van beide partners biedt immers de beste garantie op het verdere succes van Desperados.

     

    Alken-Maes speelt zijn rol als innovatieve challenger

    De voorbije drie jaar heeft Alken-Maes een zeer positieve turnaround gerealiseerd, na een aantal moeilijke jaren voordien. Zo werd Maes op een zeer succesvolle manier geherlanceerd, evenals het abdijbier Grimbergen, en wint het bedrijf sinds geruime tijd aan marktaandeel. In die context positioneert Alken-Maes zich meer dan ooit als dé innovatieve challenger op de Belgische biermarkt en heeft als ambitie om te blijven groeien door middel van sterke merken. In die optiek wordt Alken-Maes vanaf 1 juni 2011 de exclusieve verdeler van het trendy merk Desperados voor de Belgische markt.

     

    Desperados, het bier met zijn unieke tequilasmaak, is een merk dat 14 jaar geleden zijn intrede op de Belgische markt heeft gemaakt via het distributienetwerk van Jet Import en onder impuls van die laatste is uitgegroeid tot een succesnummer. Toch kent het merk nog een forse groeimarge. Het is met andere woorden het merk bij uitstek dat kadert binnen de strategie van Alken-Maes om zijn portefeuille verder te versterken. RVH.

     

     

    13-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Suite Novotel Malaga

    Suite Novotel is nieuwste generatie Suitehotel.

     

     

     

    De in 1998 opgerichte hotelbrand Suitehotel vervoegt de Novotelfamilie, met hotels in meer dan 60 landen, onder de benaming Suite Novotel. De officiële lancering van dit nieuwe segment vond plaats op 1 juli 2010 in Luxemburg met de opening van het eerste hotel nl. Suite Novotel Luxemburg.

     

    Het samengaan van Suitehotel en Novotel biedt tal van extra opportuniteiten voor de klanten van beide segmenten en kan ongetwijfeld zowel de zakenlui, de frequent reizigers als families bekoren.

    Suite hotelkamers krijgen in flexibele vormgeving een minimale oppervlakte van 30m² en bieden diverse nieuwigheden zowel op het vlak van ontspanning, catering als multimedia. Bovendien bieden ze in diverse stadscentra een aanlokkelijk alternatief voor de middellange verblijven.

     

    Met het nieuwe concept krijgt het hotelverblijf trouwens een extra boost en behoort het saaie decor definitief tot het verleden. De suite is dermate opgebouwd dat men zowel over een kamer als werkruimte beschikt, de ruimte van 30m² voldoet aan alle normen, maar er is eveneens een Suite Box met internet, telefoon, films, muziek ed. het gebruik van deze Suite Box is trouwens gratis. Ook de webcorner in de lobby staat 24/24 gratis ter beschikking, terwijl ook de bibliotheek en het fitnesscentrum permanent ter beschikking staan. Op donderdagavond kunnen de klanten ook genieten van diverse massages.

     

    Nieuw is tevens de 24-hour bar en catering met enerzijds het ‘traditionele’ ontbijt onder de noemer ‘Good Morning’ en anderzijds de "Boutique Gourmande," een concept dat klaargemaakte maaltijden, desserts en dranken aanbiedt.

     

    Algemeen wordt verwacht dat, gelet op het succes van de Novotelbrand en de flexibiliteit van de nieuwe suites uitermate geschikt voor franchisingformules, het nieuwe businessmodel een forse groei zal kennen.

     

    De Luxemburgse ervaring toont een succesverhaal, terwijl anderzijds het Suite Novotel Malaga zopas de deuren opende. Op een steenworp van het Picasso museum en de kathedraal, zijn hier 90 suites beschikbaar waarmee het concept verder kan worden gepromoot. De mix van cultuur, ontspanning en zuiders temperament, betekent een absoluut pluspunt voor de SuiteNovotel.

    De opening van het Suite Novotel Paris-Issy-les-Moulineaux, Frankrijk, meteen het 8ste Novotel project in de regio Parijs, is gepland voor september 2011. RVH.

    www.suitenovotel.com

     







    12-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mystic

    Mystic gaat de zomer tegemoet met 2 nieuwkomers

     

     

     

    Wat hebben witbier en fruitbier met elkaar gemeen ? Witbier is in de eerste plaats een dorstlesser waar traditiegetrouw mannen graag mee gezien worden, maar ook steeds meer en meer vrouwen weten zijn smaak te appreciëren. Fruitbieren daarentegen zijn zeer toegankelijke bieren. Ze krijgen vaak het etiket opgespeld ‘te zoet’, ‘te kleverig’, ‘vrouwenbier’, …

     

    Geheel onterecht blijkt wanneer je het Mystic assortiment bekijkt en proeft. Het moederbier van de Mystic fruitbieren is witbier. De pure smaak en kracht van de toegevoegde vruchten vormen een harmonieus geheel met de verfrissende eigenschappen van het witbier. Vandaag kiest men uit 3 fruitbieren, van zoet en zuiders tot iets pittiger.

     

    Nieuw: Mystic Perzik

     

    De fruitbierenmarkt is bekend terrein voor Brouwerij Haacht. In 2006 werd de succesvolle

    Mystic Krieken in het leven geroepen en een jaar later werd Mystic Limoen geïntroduceerd. Recent werd Mystic Perzik gelanceerd, een veelzijdig biertje dat ook

    de volledige tafelgang, van aperitief tot dessert, begeleidt. Gerechten met een exotisch tintje houden alvast van zijn friszoete verfrissing. Mystic perzik beantwoordt eveneens aan een stijgende vraag naar perziksmakende producten in Wallonië.

     

    De Mystic fruitbieren:

    -zijn dankzij het witbier niet plakkerig in de mond en dus goede dorstlessers;

    -zijn toegankelijke bieren met een lager alcoholgehalte (Mystic Perzik 3.7% vol.alc.)

    -worden geproduceerd met natuurlijk sap (Mystic Perzik bevat 26% perziksap) en bevatten geen bewaarmiddelen;

    -hebben een trendy flesje en een bijhorend elegant, opvallend Mystic-glas.

     

    Nieuw: WHITE by Mystic

     

    Voor diegenen die het fruit liever achterwege laten, is er nu ook het nieuw en puur witbier ‘WHITE by Mystic’. De lancering van een nieuw witbier is opmerkelijk omdat de witbiermarkt sinds decennia daalt. Desondanks is het een logische keuze: ‘Witbier Haacht’ verdwijnt uit het assortiment. Het merk was niet mee geëvolueerd met zijn tijd en beantwoordde niet meer aan de verwachtingen van de doelgroep.

     

    WHITE by Mystic is nieuw, hip en plaatst de essentie van witbier op de voorgrond: dorstlessend met een vol, aangenaam mondgevoel. De subtiele koriander toetsen zorgen voor een verfijnd kruidig aroma en de toegevoegde sinaasappelschil geeft extra verfrissing. De lichte troebeling in het bier wordt op een natuurlijke wijze bekomen door de aanwezige gistcellen en eiwitten.

    WHITE by Mystic (5.1% vol.alc.) dient koel geserveerd te worden in het bijhorende klassieke ‘boerke’ glas met de modern ogende verticale opdruk ‘WHITE’. RVH.

    www.haacht.com 





    12-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Disney Antwerpen

    opening DISNEY STORE antwerpen groot succes

     

     

     

     

    Op 5 mei 2011 opende de allereerste Disney Store in België op feestelijke wijze zijn deuren. Mickey Mouse, Minnie Mouse en Fleur, de jonge winnares van Disney Channel, draaiden voor de eerste keer de sleutel in het grote slot en daarmee werd de magie over Antwerpen losgelaten. De winkel op de Meir telt 400m2 verdeeld over twee verdiepingen en biedt naast alle exclusieve Disney producten ook interactieve magie!

     

    Honderden Disney fans wachtten ongeduldig op deze eerste openingsceremonie die de winkel op magische wijze inhuldigde. Vanaf nu wordt de magie zes dagen per week onthuld en volgt er iedere dag een bijzondere openingsceremonie. 

     

    The Walt Disney Company (TWDC) is het nummer één entertainmentmerk van de wereld. Daarnaast is het bedrijf terug te vinden in de top tien van ’s werelds grootste en sterkste merken. TWDC bestaat uit vijf onderdelen waaronder parks en resorts, studio’s, merchandise, interactieve en tv- en mediadistributie. TWDC Benelux maakt onderdeel uit van TWDC Europe, Middle-East en Africa (EMEA) dat actief is in 23 landen met meer dan 5500 werknemers. RVH.

     











    12-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dolce Indianopolis

    Dolce onthult nieuw stadshotelmodel in centrum van Indianapolis

     

     

     

     

    Dolce Hotels and Resorts gaat een hotel met 157 kamers leiden dat binnenkort gebouwd wordt in de binnenstad van Indianapolis. Daarover ondertekende de hotelketen een overeenkomst. Het hotel wordt het bedrijfsmodel voor toekomstige stadshotels: een kruising van een stedelijke levensstijl en een conferentiehotel.

     

    Het hotel gaat naar verwachting open in de herfst van 2012. Volgens Steven A. Rudnitsky, directeur & CEO van Dolce, richt het zich tot individuele zakenreizigers en toeristen. Daarnaast biedt het complex groepen een gespecialiseerde vergaderlocatie en wordt het een ‘boeiend, verfijnd sociaal ontmoetingspunt’ voor mensen die in het centrum van Indianapolis wonen en werken.

     

    Tussen de handelszaken op de benedenverdieping en de gastenkamers op de tweede verdieping komen 16 vergaderzalen met in totaal 1400 m2 aan functionele ruimte. Bovendien beschikt het hotel over een boardroom op de bovenverdieping die uitkijkt over de stad. Alle vergaderzalen worden gecertificeerd door de International Association of Conference Centers. Er wordt aanzienlijk geïnvesteerd in het conferentiecentrum van het hotel, zodat het over geavanceerde audiovisuele technologie beschikt. Bovendien is het de bedoeling om in het hotelcomplex ook een Cisco TelePresence-systeem uit te bouwen. In het hele gebouw zal razendsnel draadloos internet beschikbaar zijn, standaard voor Dolce.

     

    Er zijn diverse eetgelegenheden gepland. Zo kunnen gasten terecht in een restaurant met volledig aanbod, een brasserie in Amerikaanse stijl en een lounge van 110 m2 met een indrukwekkend uitzicht over de skyline van de stad. Het fitnesscentrum van het hotel zal ook toegang bieden tot een nabijgelegen, ultramodern YMCA van 7000 m2 in het centrum. Er wordt ook gedacht aan een centraal openbaar plein als meesterstuk in dit totaalproject.

     

    Het hotel vormt een cruciaal onderdeel van een gemengd project ter waarde van 155 miljoen dollar dat nationaal projectontwikkelaar Buckingham Companies momenteel realiseert. Het omvat meerdere middelgrote gebouwen voor uiteenlopende doeleinden op een oppervlakte van zo’n 6 hectare tussen Virginia Avenue, South Street en Delaware Street. Het domein grenst aan vier van de grootste bedrijven en werkgevers in Indianapolis: Eli Lilly and Company, WellPoint Inc., Rolls Royce en Indiana Farm Bureau. RVH.

    www.dolce.com

     

    10-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pierre Marcolini
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Pierre Marcolini schakelt over op de zomertijd…

     

     

     

     

    Stel: het is een koude, druilerige winterdag. Je bent urenlang buiten op stap geweest,

    door weer en wind, tot je uiteindelijk thuiskomt. Je schenkt een dampende kop koffie in, maar toch heb je het gevoel dat er iets ontbreekt… Juist!

     

    Een lekkere, smeuïge bonbon, dé ideale begeleiding bij je kopje koffie. De meesten van ons zullen deze situatie zeker en vast herkennen. Echter, bij het aanbreken van de lente gebeurt er iets vreemds: onze liefde voor chocolade lijkt dan plotseling in een soort van ‘zomerslaap’ terecht te komen en onze consumptie van deze lekkernij komt nagenoeg volledig tot stilstand…

     

    Door deze vaststelling vroeg Pierre Marcolini zich af of het niet mogelijk zou zijn de zon en chocolade met elkaar te verzoenen. Het resultaat van deze poging is de gloednieuwe Pastelcollectie, die uitgaat van een erg eenvoudig basisidee: de binnenkant van de bonbons is fruitig, suikerarm en licht gezouten, terwijl de buitenkant gemaakt is van een geraffineerde witte, melk of zwarte chocolade. Op deze manier krijgt het geheel een milde, zachte structuur.

     

    Elke bonbon weegt slechts vijf gram en is versierd met een kleurrijke pasteldecoratie. Men kan ze in de koelkast bewaren en onmiddellijk degusteren, dus zonder dat ze op kamertemperatuur hoeven te komen. Hierdoor smelten ze langzaam in de mond en komen de smaken geleidelijk vrij tot zich een heuse smaakexplosie voltrekt. Het pastelgamma beschikbaar in doosjes van 9 of 36 stuks, bestaat in diverse parfums:

    • Een delicieus parfum van limoen in een kleedje van witte chocolade. Ook de versie met zwarte chocolade vertoont een harmonieus evenwicht tussen de fruitige smaak van de vulling en de amandeltoetsen van de krachtige chocolade.

    • Een bedwelmende passievrucht in een kleedje van witte chocolade. De versie met zwarte chocolade valt op door zijn evenwichtige smaakpatroon.

    • Een parfum van mango, dat uitsluitend beschikbaar is met witte chocolade.

    • Een yuzu, die tevens uitsluitend beschikbaar is met een witte chocolade.

     

    Pierre Marcolini heeft ook een collectie ‘kant-en-klaar’-cornetto’s samengesteld, Ice Dream heeft gekregen. De cornetto’s zijn aan de binnenkant bekleed met een laagje zwarte chocolade uit Ghana en Ecuador en zijn beschikbaar in volgende smaken:

    • Een combinatie van mokka-ijs en vanille-ijs, bekleed met pistachenoten.

    • Een combinatie van ijs van zwarte chocolade uit Cuba en vanille-ijs, bekleed met stukjes meringue.

    • Karamelijs in combinatie met een karamelsaus en een fudge van droge vruchten.

    • Een combinatie van ijs van amandelmelk en een frambozensorbet, bekleed met stukjes meringue.

    • Een combinatie van vanille-ijs en aardbeiensorbet, bekleed met stukjes kokosmeringue.

     

    Aan de collectie “Verboden voor minderjarigen” , overheerlijke makarons die geïnspireerd zijn op ’s werelds meest bekende cocktails en ook een beetje alcohol bevatten… wordt de Daiquiri toegevoegd. De succesvolle versies Rum Kokos, Limoncello, Cuba Libre en Mojito van vorig jaar krijgen dus een denderende nieuwkomer.

    De Daiquiri, naast de mojito die andere favoriete cocktail van Ernest Hemingway, bestaat uit frisse limoensmaken in combinatie met het rijke, brede aroma van een uitstekende Cubaanse rum. RVH.

     

     

    09-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accor Top employer

    Accor uitgeroepen tot « Top Employer » België 2011

     

     

     

    Accor, grootste hotelwerkgever ter wereld, is erkend voor haar prestaties op het gebied van Human Resources

    Accor is uitgeroepen tot een van de « Top Employers » België voor het jaar 2011. Deze erkenning wordt uitgereikt door het CRF Instituut, onafhankelijke organisatie van HR-deskundigen, aan bedrijven die zich onderscheiden door het invoeren van een optimale werkomgeving en een doordreven HR-beleid.

     

    Uit het onderzoek blijkt dat Accor jong talent uitstekende carrièremogelijkheden biedt en bouwt de Groep in België aan een sterke bedrijfscultuur. Vorig jaar heeft Accor als grootste hotelonderneming ter wereld werelwijd zo’n 25 000 kamers geopend. Deze hotelopeningen zorgen natuurlijk voor terwerkstellingen en doorgroeimogelijkheden voor gemotiveerde medewerkers. “Bij Accor zijn doorgroeikansen geen loos woord en talentmanagement maakt deel uit van onze DNA. Zo is 95% van de hoteldirecteurs als basismedewerker begonnen. Binnen de organisatie bestaan er tal van tools en vormingsmogelijkheden om competenties te ontwikkelen en zodoende, medewerkers die carrière willen maken, hierin te helpen” voegt Tine Verweire, HR-Director Accor Belux hieraan toe. In 2010, hebben de 1350 werknemers van Accor België gemiddeld 1,9 dagen interne opleiding gevolgd. Deze opleidingen vertegenwoordigen 2% van de loonmassa van de Groep.

     

    Accor mag zich een jaar lang Top Employer noemen. Volgens Ruud van Es, Country Manager Benelux bij Top Employers: “De toetsing biedt organisaties kwalitatief inzicht in de eigen positie. Daarnaast is het een beproefd middel om medewerkers aan te trekken en te behouden. Meer een meer werknemers beschouwen het keurmerk als bewijs voor goed werkgeverschap en vinden dit belangrijk in hun overweging bij de keuze voor hun toekomstige werkgever.” RVH.

     

    09-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid West Vlaamse bieren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren gaan voor een Europese erkenning

     

     

     

    Na de Vlaamse erkenning als streekproduct, kiezen de producenten van de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren ervoor om ook voor een Europese erkenning te gaan.VLAM-Steunpunt Streekproducten ondersteunt en begeleidt de kandidaten.


    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren komen in aanmerking voor het Europese label van de Beschermde Geografische aanduiding (BGA). Een streekproduct met een BGA is befaamd in een bepaalde streek.

    De Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren zijn bieren van gemengde gisting die geheel of gedeeltelijk rijpen in rechtopstaande eiken houten vaten, foeders genoemd. Ze hebben een roodbruine kleur door het gebruik van gekleurde gerstmouten. Ze zijn bekend onder de namen Zuid-West-Vlaams roodbruin bier, West-Vlaams roodbruin bier of Vlaams roodbruin bier.


    Tot het einde van de negentiende eeuw werden in België uitsluitend bieren gebrouwen van spontane gisting (in Brussel en het Pajottenland), van gemengde gisting (in Oost- en West-Vlaanderen) en vooral van hoge gisting. Nadien volgde de opkomst van de pilsbieren (lage gisting), die een bedreiging vormden voor de vele kleine traditionele Belgische brouwers.

    In enkele regio’s hield men vast aan zijn oude brouwtradities, lokale brouwers bleven naast de nieuwe modebieren ook hun streekbier brouwen. Samen met de lambiekbrouwers zijn de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bierbrouwers de énigen die vastgehouden hebben aan het rijpen in houten vaten. In Zuid-West-Vlaanderen, met name de arrondissementen Roeselare, Tielt en Kortrijk, heeft zo het unieke Vlaams roodbruine bier van gemengde gisting gerijpt in foeders overleefd. In Oost-Vlaanderen worden er ook andere bieren van het type gemengde gisting gebrouwen. Men noemt ze meestal oud bruin of bruin bier. Deze bieren rijpen echter in metalen lagertanks en niet op houten vaten of foeders zoals de Zuid-West-Vlaamse roodbruine bieren.


    Succesvolle biertypes, zoals de witbieren of lambiekbieren, worden traditioneel in heel België door verschillende brouwers gekopieerd. Aan het Zuid-West-Vlaamse roodbruine bier heeft men zich buiten het geografische gebied van Roeselare, Tielt en Kortrijk nooit succesvol gewaagd. Zelfs niet in het vlakbij gelegen Frans-Vlaanderen, dat heel wat gastronomische tradities deelt met Zuid-West-Vlaanderen (bv potjesvlees, boter, rode rundras, …) Ook in andere landen heeft dit biertype vroeger nooit bestaan. Sinds kort is er echter een enorme interesse voor deze productiewijze bij microbrouwerijen over heel de wereld. Dat het bier stand kon houden in een zeer beperkt gebied is te danken aan de knowhow van de lokale brouwers.

    Het Vlaamse roodbruine bier heeft een zeer eigen smaakpalet met een typische zure smaak. In het buitenland spreekt men dan ook vaak over “Flemish sour Ales” of “barrel aged sour beer”. Oorspronkelijk werd er in Zuid-West-Vlaanderen enkel bier gebrouwen met kruiden of “gruyt” in plaats van met hop. Langzamerhand werden de kruiden vervangen door een klein beetje hop, omdat deze een betere bacteriostatische werking heeft en vooral een betere houdbaarheid en kleefkracht aan het schuim geeft. De hoeveelheid hop blijft echter zeer beperkt zodat de meeste hopbitterheid onder de smaakdrempel blijft. Als kruiden bleef vooral zoethout behouden.

    Het gebruik van gekleurde gerstmouten verleent de typische roodbruine kleur aan het bier maar zorgt ook voor de complexe smaak en het karamelaroma. Om de zure smaak in evenwicht te brengen voegen sommige brouwers zoetstoffen toe.

    Roodbruin bier van Zuid-West-Vlaanderen is het bier dat het meest aanleunt bij wijn. Het rijpen in houten foeders is hiervoor verantwoordelijk.


    Met dit zeer mooie bierdossier hoopt het Steunpunt Streekproducten nog meer de aandacht te vestigen op ons Vlaams gastronomische erfgoed. Traditionele streekbieren verdienen meer erkenning als vaste waarden in het glas en in de keuken en vinden terecht hun weg naar de gastronomie. RVH.




    07-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Soyjoy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    SOYJOY VEROVERT BELGIE

    Nieuwe fruitreep op basis van soja: een onverwachte sensationele ervaring!

     

     

     

    Nutrition & Santé (N&S), Europese leider in gezondheidsvoeding, lanceert Soyjoy op de Belgische markt. Deze nieuwe fruitreep op basis van soja biedt een antwoord voor wie meer energie zoekt, met al het goede van fruit en een verrassend smaakpallet, voor een onverwachte sensationele ervaring. SOYJOY bewijst hoe sexy soja wel kan zijn.

     

    Youkoso SOYJOY!

    Het idee achter SOYJOY is het concept Soylution. Sojabonen bieden een oplossing voor de gezondheids- en voedingsproblematiek van de toekomst. Soja is immers goed voor het milieu: de sojaboon is eenvoudiger te cultiveren dan andere grondstoffen, met minder water en zonder meststoffen, zodat de natuurlijke ecosystemen en -reserves gerespecteerd worden.

     

    Daarnaast is soja ook gezond. De sojaboon is een bron van plantaardige proteïnes, weinig (onverzadigde!) vetten en een lage glycemische index, zodat de energie traag vrijgegeven wordt. Bovendien bestaat de SOYJOY fruitreep uit 34 tot 40 procent vruchten: rozijnen voor de zachte structuur, zeven verschillende vruchten met intense smaak voor zeven verschillende varianten, volle sojabloem voor de hoge nutritionele waarde, zonder GGO’s en zonder kleur- en bewaarstoffen.

     

    SOYJOY wordt in België in zeven variaties aangeboden: Meidoorn & Goji bes, Sinaasappel, Aardbei, Banaan, Appel, Pruim en Bosbes. SOYJOY is verkrijgbaar in healthy snackbars en krantenwinkels tegen de aanbevolen verkoopsprijs van 1.69 €. RVH.

     

    07-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stella Artois

    Brouwerij Stella Artois open voor publiek tijdens toeristisch seizoen

     

     

     

    Van 1 mei tot en met 31 oktober kan je elke zondag de brouwerij van Stella Artois bezoeken onder begeleiding van een gids. Maak kennis met zes eeuwen brouwtraditie en de modernste brouwtechnologie.

     

    Leuven is onlosmakelijk verbonden met het bier Stella Artois. De brouwerij straalt een grote aantrekkingskracht uit op Leuvenaars, maar ook op binnen- en buitenlandse bezoekers van de stad. De balie van Toerisme Leuven krijgt dagelijks aanvragen om de brouwerij te bezoeken.

     

    Al sinds geruime tijd stelt de Stella Artois-brouwerij de poorten open voor groepsrondleidingen op afspraak. Vanaf 1 mei zijn ook individuele bezoekers welkom op zondag. AB InBev speelt hiermee in op de groeiende interesse voor de biersector. Het is een kans om de brouwtraditie en -processen van Stella Artois naar het publiek toe te ontsluiten.

     

    Naast de Belgische bierliefhebbers zijn ook buitenlandse bezoekers meer en meer benieuwd naar de bakermat van dit befaamde pilsbier. Als één van de drie wereldmerken van de groep AB InBev heeft Stella Artois ondertussen consumenten in meer dan 80 landen kunnen overtuigen van zijn unieke smaak en kwaliteit.

     

    Je maakt kennis met zes eeuwen brouwtraditie en de modernste brouwtechnologie. Samen met de gids bezoek je de brouwzaal, leer je over de filtering van de bieren en zie je hoe flessen en vaten worden gevuld tegen een duizelingwekkende snelheid. Het bezoek duurt één uur met een aansluitende proeverij in het brouwerijcafé Den Thuis. Na het bezoek kan je een kijkje nemen in de Stella Artois fanshop.

     

    Praktische informatie: Elke zondag van 1 mei tot en met 31 oktober. De rondleidingen starten stipt om 14.00 uur (Nederlands) en om 15.30 uur (Engels) voor maximaal 30 personen.

    Waar? Ingang Brouwerij Stella Artois, Vuurkruisenlaan, 3000 Leuven. (Parkeren kan op de parking van de brouwerij)

    Tickets, 7€,  worden verkocht aan de balie van Toerisme Leuven, Naamsestraat 1, 3000 Leuven, tel 016 20 30 20. RVH.

     

     

     

    06-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Mountain
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Black Mountain Cabernet Sauvignon 2009

     

     

     

     

    De Bulgaarse wijngaard blijft groeien en heeft steeds nieuwe verrassingen in petto.
    Zo bijvoorbeeld de terugkeer, onder bescherming van Domaine Boyar -de eerste producteur van het land- van een zeer mooi merk dat speciaal voor Delhaize werd ontwikkeld: Black Mountain. Zo vindt men vandaag van dit merk in de winkelrekken een zeer interessante Cabernet Sauvignon 2009.

     

    Deze wijn bevat minimum 85% cabernet sauvignon druiven die met een goed rendement van 45hl/ha op een stenige grond geteeld worden en die met de hand geplukt zijn. Het persen wordt gevolgd door een afkoeling op ongeveer 18 – 20°C terwijl de gisting, zowel in klassieke als in roterende tanken, onder strenge controle gebeurt en versterkt wordt door het toevoegen van speciaal geselecteerde gisten. Een werktemperatuur van 20 tot 25°C zorgt voor een optimaal contact met de schillen. Na deze alcoholgisting wordt de wijn in een inox tank overgegoten waar de malolactische gisting gebeurt.

    70 % van de opvoeding gebeurt op het fruit, zonder contact met hout; de overige 30% van de opvoeding gebeuren op Franse en Amerikaanse eikspaanders.

     

    Deze wijn wordt tot op het moment van de botteling op lage temperatuur en met inert gas in tanken van roestvrij staal bewaard en heeft een mooie robijnrode kleur. De neus herinnert aan rijpe rode en zwarte vruchten en is aangevuld met een subtiele houtige toets. Zijn smaak is fris en sappig met een mooie structuur en zachte tannines. Deze wijn past bijzonder goed bij harde kazen en stoofpotjes. RVH.

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivabox moederdag

    Vivabox: verrassend veel cadeau voor Moederdag

     

     

     

    Dankzij vivabox zet je mama op gepaste wijze in de bloemetjes. Figuurlijk dan want bloemen gaf je het voorbije jaar al. Tijd voor iets anders dus: een cadeau waarmee je mama echt een plezier doet. Of ze nu houdt van lekker eten, een avondje uit, zalig ontspannen, parfum, wijn of chocolade, viva-box heeft werkelijk voor elke mama een geschikt cadeau.

     

    Vivabox relaxed

    Prachtig en happy vanbinnen en vanbuiten: bevat een cadeaubon voor een verwenarrangement voor twee personen in één van de voorgestelde Wellnesscentra. Met dit cadeautje scoor je trouwens twee keer want de geschenkdoos bevat ook nog eens twee paar unieke teenslippers om thuis te dragen én tijdens het relaxmoment.

     

    Vivabox What Women Want

    Uitvissen van welk geschenkje vrouwen nu echt dromen, is op zijn zachtst gezegd een echte uitdaging. Daarom maakt vivabox je het leven gemakkelijk met de geschenkdoos “What Women Want”. Met daarin de DVD van Sex and the City, een flesje bubbels van Jacobs Creek én een bon om zichzelf mee te verwennen bij één van de voorgestelde Wellnesscentra, beautysalons of restaurants.

     

    Vivabox Relax Weekend

    Een weekendje ertussenuit kan wonderen doen. Zeker als het gekoppeld is aan een arrangement in een spa, is het een echt vertroetelcadeau. Het genieten begint al zodra je deze box opent want hij bevat ook drie zalige verzorgingsproducten van Rituals.

     

    Vivabox Italian@home

    Liefde gaat door de maag. Geen betere manier dus om keukenprinsessen en liefhebsters van La Bella Italia plezier te doen dan met de smakelijke Vivabox Italian@home. Alle ingrediënten voor een overheerlijke Italiaanse maaltijd zijn al inbegrepen: een zakje pasta van De Cecco, een potje saus Primavera van Sacla, een pastaschep annex parmezaanrasp van Sagaform. Vivabox zou Vivabox niet zijn, mocht het niet meer verrassingen in petto hebben. Dus zit er in de geschenkdoos ook een cadeaubon om bij Delhaize in te ruilen voor een flesje Montepulciano d’Abruzzo. Dankzij het kookboek La Cuccina Italiana heeft mama nog lang plezier aan haar cadeau. RVH.

    Vivabox is te koop bij Delhaize, ECI, Free Record Shop, Fun, Happyland, Standaard Boekhandel en www.vivabox.be

     

    05-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sigma Studio

    Sigma opent nieuw winkelconcept in Leuven: SigmaStudio

    Consument krijgt unieke totaalaanpak: verfproducten, inspiratie en technisch advies

     

     

     

    Een inspirerende kleurenwand. Demonstraties van verftechnieken. En een ‘experience corner’ waar je zelf producten kan uittesten. Met SigmaStudio krijgt Leuven de primeur van het gloednieuwe winkelconcept van Sigma. De verfspecialist reikt de veeleisende consument een uniek totaalpakket aan: professioneel advies, technische tips en uiteraard alle verfproducten en toebehoren. Op vrijdag 29 april hield Sigma de eerste SigmaStudio in Herent boven de verfvont.

     

    Veeleisende interieurliefhebbers kunnen zich in de handen wrijven. Want met SigmaStudio krijgt de consument er een unieke winkel bij. Het concept combineert inspiratie en informatie, met de kwalitatieve Sigma-producten als uitgangspunt.

    Veronique De Broeck, shopmanager: “Sigma blijft in eerste instantie een verfmerk voor de professionele schilder. Maar we willen ook de veeleisende consument begeleiden in zijn verfzoektocht. SigmaStudio staat daarom voor een totaalpakket aan kwalitatieve producten – van verf over vliesbehang tot verfrollen en andere verftoebehoren. Uiteraard krijg je ook alle technische ondersteuning en advies op maat, troeven waarvoor we in de sector bekendstaan. We willen de consument inspireren en tegelijk de professionele kwaliteit van Sigma laten ervaren.”

     

    Herent wordt de thuishaven van de eerste SigmaStudio. De winkel is praktisch ingedeeld in een aantal modules. Zo krijg je allereerst een overzichtelijk beeld van het ruime assortiment Sigmaproducten. En dat is breed: van de verf zelf (waaronder ook het decoratieve merk Histor One) over aanverwante producten zoals afplak- en schuurmaterialen tot alle verftoebehoren van het ProGold-gamma (borstels, rollen, white spirit…). Kortom, een totaalpakket met gericht advies als meerwaarde. Zo kan je je laten adviseren over je persoonlijk kleurenpalet of over hoe je schilderwerk het best aanpakt. In de ‘academy corner’ kan je een demonstratie bijwonen of praktijkfilmpjes volgen. In de ‘experience corner’ kan je dan weer zelf aan de slag: probeer verschillende producten uit, vergelijk met andere materialen of volg een praktijkgerichte workshop. RVH.

    SigmaStudio - Brusselsesteenweg 6A  - Herent.

    www.sigma.be/verkooppunten 

     

     





    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Postscriptum
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Postscriptum

     

     

     

    Successchrijver Pieter Aspe duikt in het koloniale verleden van België.

    In Frankrijk wordt een pelgrim die te voet onderweg is naar Santiago de Compostela vermoord.

     

    De boeteling blijkt afkomstig uit Brugge en zo raakt de onvolprezen commissaris Pieter Van In bij de moordzaak betrokken. Via het onderzoek komt Van In in contact met een bekende Brugse familie met een verleden dat teruggaat tot het Belgische koloniale tijdperk. De recent overleden grootvader was namelijk de leider van een huurlingenleger dat de zelfstandigheid van de rijke provincie Katanga moest bevechten. Het gerucht gaat dat hij voor zijn militaire prestaties meer dan rijkelijk beloond werd door het Katangese regime.

     

    Toch leefde onze held in Brugge zeker niet in grote welstand en sterft hij veeleer in eenzaamheid. Dan duiken er documenten op die gewagen van een goudschat. De hebzucht van de familie kent geen grenzen meer … Wordt de schat gevonden en wat is het verband met de raadselachtige moord op de Brugse pelgrim?

     

    Pieter Aspe schrijft met zijn 28ste avontuur schijnbaar moeiteloos en onvermoeibaar voort aan zijn successaga met Van In, Martens en Versavel in de hoofdrollen. RVH.

     

    Postscriptum Pieter Aspe

    Uitgeverij Manteau

    Paperback blz. 290 - € 21.95 – ISBN 978 90 223 2606 0

    Gebonden – blz. 290 - € 24.95 – ISBN 978 90 223 2607 7

    04-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rosés Castel

    “ Rosés Castel”»

     

     

     

     

    De roes van de lente, de geur van de zomer… De Châteaux et Domaines Castel gommen met hun rosés het wintergrijs weg, en helpen de weemoed te verjagen. Wat wekt meer energie dan dromen van vakantie, uitkijken naar            een zonovergoten terrasje? Een glaasje rosé brengt alles al wat dichterbij, en voert je mee naar het zonnige zuiden…

    De Châteaux et Domaines Castel hebben een uitnodiging voor licht en  ontspanning, verkrijgbaar in twee versies.

     

    De versie 'Zonsopgang'

                                                                                                         

    Dit domein, genesteld in Vidauban in het departement Var,     kwam in 2000 in handen van de familie Castel en werd geleidelijk heherstructureerd en gemoderniseerd .

                                                  

    Met zijn 140 hectare behoort het vandaag tot de parels van de appellation Côtes de Provence (zelf, met 38% van de nationale productie, absoluut koploper van de rosé in Frankrijk).

    Château Cavalier is kristalhelder, met een lichte tonaliteit, zowel voor zijn zalmkleur als voor zijn geur van aalbes. Hij krijgt echter zijn echte dimensie dankzij zijn diepgang en persistentie in de mond.

    Grenache (30%), cinsault (25%) en syrah (20%) – die het hart  van deze assemblage vormen – vinden elkaar harmonieus op de goed drainerende bodems, net zoals een bos rozen: allemaal dezelfde kleur maar met uiterst kleine nuances.

     

    De versie 'Zonsondergang'

     

    Meer naar het westen, op een zestigtal hectare bij Montagnac (tussen
    Montpellier en Béziers), ligt Domaine de la Clapière. Hoewel de rosé wat volume betreft niet het gewicht van het productiecentrum van het domein vormt, incarneert de Jalade toch wel de meest zomerse aspecten ervan: een parel van frisheid! De familie Castel legt hier al haar vakkennis aan de dag, met zeer bijzondere aandacht voor de wijnbouwpraktijken (certificatie Terra Vitis' verkregen in 2010).

     

    Deze rosé, met een groter gewicht van cinsault, heeft een wat diepere tint en een onmiddellijke charme, en voelt zich prima thuis in een mediterrane keuken. Ook de meest smakelijke vis (denk aan de poon) vindt in deze rosé veel meer dan een vage echo: veeleer een volwaardige gesprekspartner!

     

                                                  

    'Zonsopgang' en 'Zonsondergang': Twee versies uit eenzelfde familie die drijven op een identieke productiefilosofie en een prijs-kwaliteitverhouding die goed aansluit bij de uitdagingen van de huidige conjunctuur. RVH.

     

     

     

     





    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonidas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Leg vader en moeder in de watten met chocoladecreaties van Leonidas !

     

     

     

    Al bijna 100 jaar is de beroemde meesterchocolatier van Leonidas een bevoorrechte getuige van gelukkige familiemomenten, zoals Moeder- en Vaderdag. En ook dit jaar pakt Leonidas uit met lekkernijen die onze toegewijde ouders in verrukking zullen brengen.

     

    Op 8 mei mogen gelukkige moeders de nieuwe coupe citron van Leonidas ontdekken. de combinatie van zachte chocolade en frisse citroen is een streling voor de zintuigen! Dit is ook de uitgelezen kans om de subtiele geheimen van alle coupes van Leonidas te herontdekken. Deze heerlijke, verfijnde traktaties van zo’n 11 gram bestaan in nog vijf andere smaken (Coupe Tiramisu, Coupe Praliné Croquant, Coupe Lait d’Amande en Coupe Lait de Coco), met een afwerking die zonder enige schroom artistiek kan worden genoemd..

     

    En wat dacht u voor vaderdag op 12 juni van een doosje met de beroemde studentenhaver van Leonidas? Deze overheerlijke pralines van melk-, fondant of witte chocolade met gedroogde vruchten beloven bij elke hap een explosie van sensaties! Er is geen mooiere manier om hulde te brengen aan vader en moeder dan met Leonidas!

     

    Leonidas, de beroemdste Belgische chocolatier ter wereld, in 1913 opgericht door Leonidas Kestekides, telt vandaag de dag meer dan 1400 verkooppunten, verdeeld over 40 landen en 5 werelddelen. In de vier windstreken staan er elke dag 10.000 mensen borg voor de versheid en kwaliteit van de Leonidas producten, of ze nu in Parijs, Rome, Sydney, Tokyo of New York zijn. RVH.

    www.leonidas.com

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Accorhotels.com

    Accorhotels.com viert 10-jarig bestaan

    Gasten maken online kans op round-the-world trips

     

     

     

    Ter gelegenheid van de 10e verjaardag van accorhotels.com geeft Accor 10 ‘round-the-world-trips’ weg. Ook maken bezoekers van de website tot aan het einde van dit jaar kans op een gratis verblijf van vier nachten in één van de 4.200 Accor-hotels.

     

    Voor Accor is 2011 een feestelijk jaar, want afgelopen maand viel accorhotels.com in de prijzen en won de “Travel d’Or” award voor de beste ‘hotel chain website’. Deze prijs wordt toegekend aan Franse reiswebsites op basis van stemmen van duizenden internetgebruikers. Het tienjarig bestaan van Accor’s online portal biedt accorhotels.com de mogelijkheid om zijn groeiende aantal trouwe bezoekers te belonen. Op www.accorhotels.com/birthday maakt iedere bezoeker tot aan het einde van het jaar kans op het winnen van één van de prijzen. RVH.

     

    03-05-2011 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!