:roll::wink:
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Balade viert 25 jaar licht plezier!
Wanneer Belgische knowhow en innovatie een succesverhaal worden
Dit jaar is het 25 jaar geleden dat het Belgische merk Balade het licht zag in het dorpje Goé in de Hoge Venen. Nog een merk van zuivelproducten? Ja, maar niet zomaar een merk! Balade heeft het beeld van de Belgen over boter en andere zuivelproducten drastisch veranderd. Het merk combineert tongstrelend genot met lichtheid. Balade heeft een leiderspositie op de markt van de lichte room en boter veroverd en viert dit jaar zijn 25ste verjaardag samen met de consumenten.
Om 25 jaar knowhow en innovatie rond genot en lichtheid te vieren, lanceert Balade twee verjaardagsacties voor zijn consumenten die lopen tot 31 maart.
25 jaar
genot: Balade heeft een heerlijke samenwerking op touw gezet met meester-patissier Marc Ducobu, die de visie van Balade deelt: moderniteit, innovatie, plezier en lichtheid. Deze twee toppers uit de Belgische smaakwereld hebben samen 25 verjaardagstaarten ontwikkeld, uiteraard overheerlijk én lekker licht! Met amper 150 kcal per portie bevatten deze taarten 50 % minder calorieën dan een klassieke taart. Liefhebbers van de Balade-producten maken kans om zon taart te winnen. Balade nodigt het uit om een originele, pakkende, tedere of overheerlijke verjaardagswens na te laten op de (nieuwe) website www.balade.be. Inschrijven kan tot zaterdag 31 maart! De 25 origineelste boodschappen worden beloond met een exclusieve taart die aan huis wordt geleverd in xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />de week van 2 april.
.
25 jaar
lichtheid: ook in de winkels wordt er een wedstrijd georganiseerd. Tot eind maart kunnen consumenten die zich laten verleiden door een van de 12 deelnemende producten (te herkennen aan het 25 jaar-logo) hun lichte ervaring verlengen. Ze kunnen namelijk een van de 25 luchtballonvaarten voor 4 personen winnen.
In amper een kwarteeuw tijd heeft het Belgische merk Balade de Europese botermarkt op zijn kop gezet. In 1987 slaagde het merk erin om echte boter op de markt te brengen zonder de minpunten van boter. De Balade-boter was geboren: een halfvolle boter met twee keer minder vetgehalte dan een klassieke boter en dus even licht als smeermargarines. Maar dat was niet het enige voordeel: Balade heeft de unieke smaak van echte, verse boter en is uiterst goed smeerbaar, ook als ze pas uit de koelkast komt.
In 1990 was de boter van Balade de enige boter met een verlaagd cholesterolgehalte, dankzij een unieke voorsprong in de voedingssector, waarvoor het bedrijf een wereldwijd patent aanvroeg. Vandaag is Balade dé referentie op het vlak van lichte melkproducten, met dank aan de ontelbare innovaties op de markt van de boter, de room, de kant-en-klare sauzen en die van de chocoladepasta. RVH.
www.balade.be
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/1123150-ae8a902a1c8b149450f8b3656f0e5858.JPG)
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/1123150-db7ced7e8882b0343d4b8a648276b7c0.jpg)
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/1123150-39c8e1202d25db2c22e45553863ff0d4.jpg)
|