:-8)
xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Carine Suenens, director of sales & marketing van Kempinski Hotel Dukes Palace Bruges
Carine Suenens heeft Brussel vaarwel gezegd en gaat een nieuwe uitdaging aan in de UNESCO stad Brugge en als Director of Sales & Marketing van het Kempinski Hotel Dukes Palace Bruges.
Carine is een bekende in de vijfsterren hotel industrie van België. Zij was jarenlang Director of Sales & Marketing van Le Méridien Brussels en de laatste vijf jaar van het Brusselse hotel Amigo van de Rocco Forte Collection.
De positie van director of sales & marketing van het in mei te openen Kempinski Hotel Dukes Palace Bruges ziet zij als een absolute uitdaging: Het is een beetje de omgekeerde wereld; Brugge is een heel andere markt. In Brussel moeten de hotels hard werken om de weekenden op te vullen, terwijl hier de weekenden bijna van zelf vol geraken. In Brugge ligt de nadruk natuurlijk op de midweek seminaries en business.
De vijfsterren deluxe hotelgroep Kempinski, hoteliers sedert 1897, heeft voor het hotel in Brugge een schitterende locatie uitgekozen die perfect aansluit bij de innovatieve en hoog gerespecteerde collectie, namelijk Kasteel Prinsenhof. In de 15de eeuw werd Het Prinsenhof gebouwd ter gelegenheid van het huwelijk van Filips de Goede en Isabelle van Portugal.
Kempinski Hotel Dukes Palace Bruges staat voor een paleisachtige luxe in de 21ste eeuw. Iedere gast, zakelijk of privé, zal een paleis en droomachtig verblijf beleven. Dankzij de aanwezigheid van schitterende faciliteiten zoals het restaurant Manuscript, de bar LAtelier, de geweldige tuinen, Dukes Art Gallery, en de Spa met zwembad, maar vooral dankzij de persoonlijke aandacht en flexibele service, legt Carine Suenens uit. Een ware droom die werkelijkheid wordt! RVH.
www.kempinski-bruges.com
|