:wink:
Gini 2013, ben jij de ultieme Ice Breaker?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Word één van de nieuwe gezichten van Gini
Zeg niet langer verleider maar wel Ice Breaker! In 2013 spreekt GINI heel België aan via het interactieve forum en de Facebookpagina. Hoe breken we het ijs? Is de jurk die je aan hebt Ice Breaker? Of is het jouw humor? En in het dagelijkse leven? Kan aardappelen schillen sexy zijn? Deel jouw fotos online, beantwoord de vraag Ice Breaker or not? en voed het debat zonder waardeoordeel. De meest verleidelijke onder jullie wordt dan één van de iconen van de GINI Ice Breaker campagne.
Het The Ice Breaker concept werd in 2012 gelanceerd en sloeg meteen zeer goed aan: meer dan 70.000 fans vonden zich in nauwelijks een jaar op Facebook en gaan dagelijks een dialoog aan. Geen wonder dat de beelden van het merk de verbeelding stimuleren. Gini nodigt ons met ondeugende, grappige of provocerende fotos uit om na te denken over het natuurlijke instinct van het menselijke ras: het verlangen om te behagen, om te verleiden. Wat moet je doen om het ijs te breken? De macho uithangen? Provoceren? Een bepaalde houding aannemen? Vragen die het debat aanvuren. De leden zijn zeer (re)actief, wisselen dagelijks weetjes uit en debatteren over wat sexy, plagerig, grappig is... of net niet. Een echte fanclub dus. En dit is nog maar het begin!
Verleiding is dagelijkse kost, zelfs in de meest eenvoudige dingen. En het internet is een gedroomde speeltuin: 7,1 miljoen Belgen zijn verbonden met het internet (81% van de bevolking), 64% van de Belgen surft met een smartphone en 30% is dagelijkse gebruiker, iedere dag worden 300 miljoen fotos gedeeld xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />via de sociale media, 54% van de mensen neemt fotos met het idee ze nadien te delen, 58% van de internetsurfers deelt fotos online.
Meer dan ooit is de foto een item dat je wilt laten zien en dus delen. Het goede oude fotoalbum in een stoffige kast behoort tot het verleden. Fotos circuleren razendsnel op het net. Het is dan ook geen toeval dat 70% van de mobiele telefoons is uitgerust met een fototoestel. Deze trend wordt self marketing genoemd... of een andere definitie van het woord verleiding! De foto wordt dan ook zo het centrale element in de nieuwe campagne van Gini.
Ice Breaker or not? De alledaagse verleiding in beeld
De nieuwe campagne van het merk doet een beroep op een bekende en getalenteerde Belgische fotograaf. Deze zet mensen in dagdagelijkse, op het eerste gezicht banale situaties. Maar een kleine sexy twist maakt het meteen veel interessanter en opwindender. Kortom, de enige echte Ginis touch! En het merk stelt de vraag Are you Ice breaker or not?.
Gini gaat met het concept nu nog een stapje verder en vraagt iedereen aan de campagne deel te nemen. Voel je je een verleider? Ja, toch? Iedereen kan een Ice Breaker zijn ongeacht het moment of de situatie: tijdens een avondje uit, s morgens vroeg, in de auto of in een vergadering... Het concept kan ver gaan want verleiding komt voor in veel vormen en kent geen grenzen. Is mijn jurk Ice Breaker? Is mijn nieuw kapsel Ice Breaker?...
Deelnemen kan via verschillende mogelijkheden, o.m. via het platform op de website: www.gini.be
Gini, geen drank als de andere
Als er een drank is die niemand onbewogen laat, dan is het Gini wel. Vurig en licht bitter zoals de liefde. Gini laat sinds het ontstaan een tegelijk bloedhete en verfrissende wind waaien. De bubbels winden de smaakpapillen op dankzij de aromas met citroenextracten. De natuurlijke frisheid nodigt uit om het ijs te breken. Durf je de verleiding te weerstaan? De unieke groene kleur van het logo en de lekkere ingrediënten zijn een uitnodiging om een wereld met oneindige mogelijkheden, zintuiglijk genot en wellust te ontdekken. Gini wordt verdeeld in de warenhuizen maar ook op grote schaal in de horeca en is de verfrissende drank bij uitstek. Het verbaast niet dat deze drank een piekmoment beleeft tijdens de zomermaanden. De liefhebbers van de lokale economie zullen blij zijn om te weten dat de flesjes van 20cl en de 150cl PET-flessen in Genval worden geproduceerd.
Gini Regular
Verfrissende bruisende drank met citroen- en kinine-extracten. De unieke smaak brengt een oneindige frisheid met zich mee. Laat je meeslepen door de intensiteit van de bubbels. De klassieker van de verleiding en sinds 40 jaar nooit uit de mode!
Verkrijgbaar in blik van 33cl, 20cl glazen flesje, 50cl & familieformaat 1,5l PET-fles.
Gini Passion
Gini Passion kwam in 2008 op de Belgische markt en bekoorde meteen dankzij de onweerstaanbare smaak met sinaasappelextracten en aromas van pompelmoes, ananas en citroen. Verkrijgbaar in een flesje van 20cl en familieformaat 1,5 l PET-fles.
Gini Zero
Zonder suiker en zonder aspartaam maar steeds even verleidelijk. Ontdek deze unieke en verfrissende citroensmaak, zonder suiker! De formule is perfect afgestemd voor wie op de lijn let en op diabetici. Verkrijgbaar in blikje van 33 cl en familieformaat 1,5 l PET-fles.
Vergroot je verleidingskracht met Lady Paname
Gini flirtte als frisse en tegelijk vurige drank altijd met de grenzen. Veel verleiding, een vleugje provocatie en een beetje sensualiteit die niemand onbewogen laten. Dat Gini zou samenwerken met Lady Paname, de eerste charmewinkel van Brussel, stond dan ook in de sterren geschreven. Je liefdesleven kan er alleen maar nog vuriger van worden. Geniet ervan! Met volle teugen!
|