:roll:
S. Pellegrino eert
operajaar met Pavarotti-fles
Dit najaar heft
S.Pellegrino het glas op Luciano Pavarotti (1935 2007), een van de grootste
tenoren die Italië gekend heeft. Het Italiaanse merk lanceert in het Italian
Talents Project een derde limited edition-fles, waarop Pavarotti de show
steelt. Vanaf oktober vind je de fles in selecte Belgische horecazaken waar het
mineraalwater op het menu staat.
2013 is een
belangrijk jaar voor de opera. Operagezelschappen wereldwijd vieren onder meer
het 200ste geboortejaar van twee iconen voor de opera, Verdi en Wagner. Ook de
Arena van Verona, een populaire plek voor opera, viert dit jaar zijn 100ste
verjaardag. S.Pellegrino koos er dan ook voor om, na Missoni en Bulgari,
Luciano Pavarotti als icoon van de Italiaanse opera tijdelijk z'n waterflessen
te laten sieren.
Luciano Pavarotti
heeft een onuitwisbare stempel op de operawereld gedrukt. Hij is erin geslaagd
om het grote publiek een stapje dichter bij de opera te brengen en om, net als
wat de waters van S.Pellegrino en Acqua Panna doen, de Italiaanse levensstijl
wereldwijd een gezicht te geven. Sinds zijn overlijden leeft de visie en het
werk van de tenor voort via de Luciano Pavarotti-stichting, die zijn vrouw
Nicoletta Mantovani in het leven riep. Enerzijds wil die de gedachtenis aan
Pavarotti levendig houden, anderzijds steunt de stichting jonge zangers die hun
eerste stappen in de operawereld zetten.
Ik ben heel trots
op deze ode aan de opera en aan Maestro Pavarotti, vooral in dit symbolische
operajaar, zegt Nicoletta. Luciano heeft opera bekend en geliefd gemaakt over
de hele wereld. Zoals S.Pellegrino dat voor de haute cuisine heeft gedaan, was
Luciano ook elke dag ambassadeur voor de Italiaanse levensstijl en finesse. Hij
bracht die op een krachtige en enthousiaste manier over door zijn liefde voor
muziek en de lyrische Italiaanse opera.
Met ons Italian Talents Project, gelanceerd in 2010, willen we synergieën creëren tussen de
belangrijkste bedrijven, beroemdheden en stijlsymbolen van Italië", zegt
Stefano Agostini, CEO van S.Pellegrino. Na de special edition met Missoni en
Bulgari brengen we nu een ode aan Pavarotti. Hij droeg met zijn grootse
persoonlijkheid en prachtige stem een sterk, positief beeld van Italië en de
Italiaanse levensstijl wereldwijd uit, net zoals we dat ook doen met onze
merken S.Pellegrino en Acqua Panna.
De nieuwe
Pavarotti-flessen kun je in België ontdekken in de beste horecazaken vanaf
begin oktober. Ze zullen beschikbaar zijn voor S.Pellegrino-flessen van 1 liter
en 50 cl en voor Acqua Panna-flessen van 50 cl.
|