Danone toont haar mooiste glimlach.
Tien jaar nadat dit gebaar in haar logo verscheen, toont Danone meer dan ooit haar mooiste glimlach. Het logo van Danone is eenvoudig en herkenbaar: een glimlach die nu al tien jaar straalt. Een manier van het bedrijf om zijn filosofie te benadrukken: wie goed in zijn vel zit, straalt dat ook uit naar de buitenwereld.
Aangezien yoghurt deel uitmaakt van een evenwichtige voeding en een goed gevoel vaak tot uitdrukking gebracht wordt in een glimlach wil de yoghurtmaker vandaag deze band tussen gezondheid en welzijn in beeld brengen en op muziek zetten. De missie van Danone bestaat er immers in gezondheid te brengen via voeding. Het spreekt voor zich dat mensen met een goede gezondheid sneller glimlachen, maar wist u ook mensen die glimachen gezonder zouden zijn? Een positieve instelling die alleen maar kan aangemoedigd worden.
Wist u dat een kind gemiddeld tot 400 keer per dag glimlacht? Volwassenen slechts een twintgtal keer! We glimlachen al voor onze geboorte, na 30 weken in de baarmoeder. Een glimlach beïnvoedt ook onze emoties.
In het kader van een evenwichtige voeding passen een aantal eenvoudige dingen die ons een goed gevoel geven. Een yoghurt eten maakt deel uit van die plezierige momenten. Door de variatie in smaken en texturen is er voor elk wat wils: natuurlijk, gesuikerd, light, met of zonder fruit, met of zonder stukjes, …
Hooverphonic zet deze nieuwe campagne op muziek: een campagne die de gezondheid benadert vanuit een holistisch standpunt, gebaseerd op kleine, alledaagse gebaren. De glimlach verschijnt als een aangename zonnestraal, een eenvoudig gebaar dat u kan schenken en/of krijgen en dat zich als een lopend vuurtje verspreidt. En zo onthult een glimlach zijn heilzame werking op ons en onze omgeving.
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/1554859-e6f8140d879e10a0dd406067640abb76.jpg)
|