De Women at Work campagne van LolaLiza stelt de vrouw in al haar facetten centraal. Ze is - een uniek en veelzijdig persoon - dansend door het drukke leven. Toch is het niet altijd evident om een drukke agenda te combineren met een gezin en een sociaal leven. De vrouw neemt elke dag verschillende rollen op zich, van echtgenote tot mama, collega en vriendin. Het is niet altijd gemakkelijk om een outfit te vinden waarmee je al die verschillende rollen kan bolwerken.
Gezellig een avondje thuis met hubby, de kinderen van school halen of een uitje met vriendinnen gepland? LolaLiza heeft exact wat jij zoekt : comfy, elegant of juist een beetje feestelijk. In een outfit van LolaLiza ben je ready to go voor elke gelegenheid en kan je als drukbezette vrouw comfortabel en classy de dagelijkse drukte trotseren. Voor de lancering van deze nieuwe collectie ging LolaLiza op zoek naar vier powervrouwen met elk hun eigen passie. Food lover Cookameal, fashion addict Bubble Bead Off, beauty experte Nanja Massy en yoga experte Steffi Vertriest konden zich helemaal vinden in de visie van de Women at Work campagne en gaven hun tips & tricks om de eerste weken back to work door te komen - dit in hun favoriete womenatwork outfits.
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2172159-71f486afe9ac21cf0e96415d4a6e183a.jpg)
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2172159-32a370683b0e33e6872b05a36a30c5f4.jpg)
|