Tijdens de beurs Maison & Objet (Parijs, januari 2019) stelde Marie’s Corner zeven nieuwe modellen voor. Vier zitbanken, twee stoelen en een fauteuil vervolledigen het aanbod van de specialist van de tailor made zitbank en brengen het totaal aantal exclusieve modellen op meer dan 200. Marie’s Corner werpt zich meer dan ooit op als een initiator van emoties.
Ook dit jaar zal Marie’s Corner alles inzetten om de uitstekende reputatie te behouden en dit door de onevenaarbare stijl door te trekken in elk nieuw model. Of het nu om een volledig nieuwe look van een basismodel gaat of om een herinterpretatie van een bestaand model, het Belgische merk blijft verrassen door het toelaten van een moderne toets in het eigen universum. Ieder model blijft ook trouw aan de fundamenten die meer dan 25 jaar geleden gelegd werden: kwaliteit van de afwerking, keuze van eerste kwaliteitsstoffen en zoektocht naar een zo optimaal mogelijk comfort.
ZITBANKEN
Marie’s Corner en de zitbank, dat is een groot liefdesverhaal. De zitbank krijgt door de jaren heen verschillende gedaantes: rechthoekig en afgelijnd voor een lounge-universum met de Hill of de Michigan, rond en zacht voor een heerlijke cocoonsfeer met de Vegas en een ruwere, vintage look met retrotoetsen met de Woodstock.
FAUTEUIL
De zitbank Vegas bestaat ook in een fauteuilversie. Dit ronde en comfortabele zeteltje is perfect voor een salon waar rust en luieren de twee belangrijkste regels zijn.
STOELEN
Marie’s Corner stelt in het segment stoelen twee nieuwe elegante en originele modellen voor. De Albany is de perfecte toevoeging aan een gezellige tafel. De stoel met armleuningen Ashton valt dan weer meteen op door de originele look en de prachtige houtstructuur.
NIEUWE WEBSITE
Marie’s Corner lanceert een volledig nieuwe website. De nieuwe website is meer dan ooit de reflectie van de unieke stijl, van het samenspel tussen de traditie en de hedendaagse toetsen. Marie’s Corner ontvangt de online bezoekers met een introductievideo waarin het vakmanschap wordt belicht. De bezoekers kunnen vervolgens verder surfen naar een intuïtief en gebruiksvriendelijk platform: presentatie van de modellen en de productgamma’s, overzicht van de collecties, de stoffen en de afwerkingsmogelijkheden, projecten van het merk in de horecasector en in golfclubs, lijst van verkooppunten en showrooms.
De bezoeker geniet ook van een aantal nieuwe functies: een volledige pagina is gewijd aan de stoffen die men kan sorteren per type, kleur of motief. Er is ook een filter bij de producten zodat het gewenste product snel gevonden kan worden. De meer dan 200 modellen van het merk zijn zo beschikbaar in enkele muisklikken. Via de fotogalerij kunnen de liefhebbers 3D-beelden van de modellen downloaden, ideaal voor interieurarchitecten die de meubels willen integreren in hun eigen toonmodellen.
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2212400-4a10d99d46f7538532afbf44257e27a6.jpg)
![](http://blogimages.seniorennet.be/wozani/2212400-984539a4b86093381b7f5d9ce3db9356.jpg)
|