Ontdek voor het eerst JBC, CKS en Mayerline in een winkelconcept voor de hele familie - Drie Belgische modemerken op één unieke locatie
De Belgische onderneming Claes Retail Group (CRG), moederbedrijf van modemerken CKS, JBC en Mayerline, zet een nieuwe mijlpaal in haar rijke retailgeschiedenis met de opening van een gloednieuw shoppingconcept in Zonhoven. Door de drie merken op één unieke belevingssite te verenigen, kan CRG haar visie – een geïntegreerde familieshopping – verwezenlijken.
De krachten bundelen
De nieuwe site in Zonhoven brengt collecties van CKS, JBC en Mayerline samen, waardoor klanten kunnen shoppen voor de hele familie op één locatie. Dankzij deze aanpak kan CRG voldoen aan de uiteenlopende behoeften van haar volledige klantenbestand, dat divers is in leeftijd, stijl en budget en slaagt het erin al deze klanten te verbinden door het gedeelde plezier rond mode. De drie merken slaan zo een brug tussen verschillende generaties en doelgroepen.
“De kracht van CRG ligt in de diversiteit en uniciteit van onze merken. Elk merk heeft haar eigen DNA en doelgroep, maar dankzij dit nieuw winkelconcept kunnen we wel een kruisbestuiving tot stand brengen. De nieuwe winkels zijn een uitdrukking van onze voortdurende inzet om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden”, vertelt Bart Claes, mede-eigenaar van CRG.
Voor Mayerline betekent de nieuwe vestiging in Zonhoven ook de eerste aanwezigheid buiten een stadscentrum, een interessante test voor het merk en haar klanten, die de winkel nu ook vlot met de auto kunnen bereiken met gratis parking voor de deur. De nieuwe site in Zonhoven huisvest niet alleen een Mayerline boetiek, maar ook een JBC-winkel en een CKS shop-in-shop binnen de JBC-vestiging. Dankzij deze kruisbestuiving kunnen klanten gemakkelijk de verschillende merken en hun verschillend DNA shoppen, en genieten ze van een bredere waaier aan modekeuzes.
De keuze voor Zonhoven is logisch voor het Limburgse modebedrijf.
"Als Limburgse ondernemer zijn we trots op onze roots. Lokale verankering is een van onze belangrijkste pijlers, omdat we op deze manier kunnen bijdragen aan de lokale economie”, vertelt Ann Claes, eveneens mede-eigenaar. “Dat we deze innovatie kunnen uitrollen zo dichtbij huis, voelt eens zo authentiek.”
De eerste honderd klanten gingen met een goodiebag naar huis. Als kers op de taart genoten alle klanten van alle drie de merken van dubbele punten op hun loyaltykaart.
Praktisch: CRG Shopping Zonhoven, Zavelstraat 51, 3520 Zonhoven
|