:wink:
CROWNE PLAZA BRUSSELS LE PALACE
VOOR DE DERDE MAAL ONDERSCHEIDEN METxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
DE QUALITY EXCELLENCE AWARD
Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels Le Palace ontving afgelopen week namens Kirk Kinsell, President EMEA van de InterContinental Hotel Group (IHG), voor de derde achtereenvolgende keer de jaarlijkse Quality Excellence Award.
De Quality Excellence Award wordt ieder jaar aan hotels uitgereikt die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten over de algemene uitvoering, het management en over het onderhoud van het hotel.
Het Crowne Plaza Brussels Le Palace is één van de 31 hotels die geselecteerd werd voor de Quality Excellence Award uit een totaal van 620 hotels van de InterContinental Hotels Group in de regio Europa, Midden Oosten en Afrika.
Ik ben heel trots dat wij voor de derde opeenvolgende keer deze onderscheiding ontvangen. Het bevestigt overduidelijk dat wij consistent zijn in de kwaliteit en service die wij onze gasten bieden aldus Eric van Dalsum. Mijn dank gaat uit naar een fantastisch team van medewerkers!
InterContinental Hotels Group PLC (IHG) uit Groot-Brittannië is de grootste hotelgroep ter wereld wat het aantal kamers betreft. IHG heeft een portefeuille erkende en vermaarde hotelmerken, waaronder InterContinental® Hotels & Resorts, Crowne Plaza® Hotels & Resorts, Holiday Inn® Hotels and Resorts, Holiday Inn Express®, Staybridge Suites®, Candlewood Suites® en Hotel Indigo®, en beheert ook s werelds grootste getrouwheidsprogramma voor hotels, Priority Club® Rewards genaamd, dat wereldwijd meer dan 42 miljoen leden telt.
IHG heeft 18 hotels in portefeuille in België, waarvan 5 Crowne Plaza, 8 Holiday Inn en 5 Express by Holiday Inn. RVH.
|