:roll:
Sleepy presenteert nieuw winkelconceptxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Bedtextiel inspirerend en toegankelijk gepresenteerd. Slaapspecialist Sleepy zit zelden stil beetje vreemde paradox. Na de start met Saatchi & Saatchi en de lancering van hun nieuwe campagne Het leven is beter in bed is het nu tijd om hun nieuwe winkelconcept voor te stellen. De vestiging in Merksem is de eerste die opnieuw werd ingericht.
Inspirerend en toegankelijk zijn twee sleutelwoorden in het nieuwe concept.
In de showroom staan bv. een aantal opgemaakte bedden. Het bedtextiel dat voor die presentaties is gebruikt, is ook vlak bij de opstelling uitgestald, zodat bezoekers niet op zoek hoeven te gaan.
De andere producten worden uitgestald op de deurtjes van een kastenwand. Achter die deurtjes zit telkens de hele voorraad in alle beschikbare maten van het uitgestalde decor. Waar meestal de uitstalling volgens de afmetingen gebeurt, wordt het bedtextiel voortaan bij Sleepy volgens kleurthema gepresenteerd.
Het materiaal van het bedtextiel is de tweede leidraad in de opstelling: het bedtextiel wordt gegroepeerd volgens prijskategorie, van basis kwalitatief katoen tot superdeluxe heerlijk satijn. RVH.
|