Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    09-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Just for you
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Voor alle cocktailfans bedacht Bar Connector «Just For You»

     

     

    Met Valentijn in het vooruitzicht is deze cocktail, bestaan uit champagne Esterlin brut, frambozencrème Monin en rozensiroop Monin, alleszins een leuke verrassing.

     

    Het recept bestaat uit 1 cl Monin Syrup Rose, 1 cl Monin Crème Framboise en 10 cl Champagne Esterlin. Deze ingrediënten worden gemixt en in het glas gegoten, als extra garnituur, mooi passend bij de eerder roosachtige kleur is een aardbei. Het ideale glas om deze cocktail te serveren is een Durobor Bubble glas.

     

    De set « Just For You » bestaat uit een fles champagne Esterlin Brut, een fles Monin  frambozenlikeur en een fles rozensiroop Monin en wordt aan de prijs van 54€, verkocht in de Bar Connector (Barasteenweg 654 – 1410 Waterloo – 02.351.28.06)

    De set biedt vanzelfsprekend de mogelijkheid om meerdere cocktails aan te maken aangezien Valentijn in principe het ganse jaar doorloopt. Bovendien kan elk product ook afzonderlijk gekocht worden. RVH.

    09-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cathy Vander Eecken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cathy Vander Eecken benoemd tot General Manager van het Park Inn by Radisson Liege Airport.

     

     

     

     

     

    Cathy Vander Eecken (35) is benoemd tot General Manager van het Park Inn by Radisson Liege Airport, een jonge, dynamieke en stijlvolle mid-market hotelketen die wordt beheerd door de Carlson Rezidor Hotel Group. Ze volgt er Mark Mosselman op die de leiding neemt van het Radisson Blu Hotel Hasselt.

     

    Cathy Vander Eecken, geboren in België, heeft gedurende de afgelopen jaren inmiddels een ruime en volwaardige kennis verworven van de nationale hotelmarkt. In 2000 zette ze de stap naar de Carlson Rezidor Hotel group als Sales Manager Belgium voor de Radisson Blu Hotels & Resorts in Antwerpen en Brussel. Een jaar later, werkte ze voor het Radisson Blu Royal Hotel in Brussel als Assistant Director of Sales en werd in 2003 gepromoveerd tot City Director of Sales & Marketing voor het Radisson Blu Palace & Radisson Blu Balmoral Hotel in Spa.

    Bovenop haar functie als City Director of Sales & Marketing werd ze in 2006 tevens Executive Assistant Manager voor het Radisson Blu Palace Hotel. In 2007 werd ze benoemd tot General Manager van dit hotel, de functie die ze tot op vandaag uitoefende.

     

    “Ik kijk er alvast naar uit om het het Park Inn Liege Airport verder te kunnen ontwikkelen als een van beste produkten in de regio van Luik. Het hotel biedt een zorgloos verblijf in een hedendaags en functioneel warmvol kader  met een gepersonaliseerde service” aldus Cathy Vander Eecken.

    Park Inn By Radisson Liege Airport heeft 100 kamers voorzien van alle comfort zoals Flatscreen TV en gratis draadloos internet, een ruim restaurant met bar en 260m² multi-functionele vergaderzalen die tot 260 gasten kunnen verwelkomen. RVH.

    09-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.The Hotel

    De kamers van The Hotel, Brussels -inspirerend, elegant &vernieuwend

     

     

     

    De eerste nieuwe kamer van The Hotel (ex Hilton) aan de Waterloolaan in Brussel werd zopas officieel gepresenteerd. Het concept, van het Spaanse architecten-bureau GCA, staat volledig in het teken van de ultieme hotelervaring voor de moderne en kosmopolitische reiziger. De stijlvolle en elegante kamer combineert perfect comfort en technologie. De kamer is een voorproefje van de complete en spectaculaire renovatie die The Hotel zal ondergaan. The Hotel zal zich als een internationaal en exclusief premium segment hotel positioneren.

     

    Pandox AB, de Zweedse hotelvastgroep, kocht in september 2010 het voormalige Brussels Hilton aan de Waterloolaan in Brussel, nam op 1 februari 2011 het management over en gaf het de naam ‘The Hotel’. De eigenaren kondigden direct na de overname een uitgebreid vernieuwingsprogramma aan. De renovatie van de façade wordt dit voorjaar afgerond.

    De eerste 20 kamers worden in april opgeleverd en The Hotel zal in september al over de eerste 120 nieuwe kamers beschikken. De overige kamers en suites worden in fases opgeleverd en alle 424 kamers zullen in het voorjaar van 2013 klaar zijn.

     

    Wat opvalt in het ontwerp voor de nieuwe kamers is de revolutionaire indeling: het traditionele bureau, de zetel in de hoek, de gesloten vitrage en de schemerlamp zijn verdwenen. De zakenreiziger van vandaag werkt met smartphone of tablet en heeft geen groot bureau meer nodig. Een over de volledige breedte van de kamer lederen bank is voor het raam geplaatst met een handige ovale tafel. Dit zorgt ervoor dat de ruimte optimaal benut wordt om zowel te kunnen werken als relaxen en om van het zicht op Brussel te genieten. De gordijnen hebben plaats gemaakt voor verschuifbare semi-transparante panelen die het licht, indien nodig, kunnen filteren. De kamer kan elektrisch verduisterd worden. Een ander opvallend detail is dat de badkamer geheel open is. Dit vergroot het ruimtelijk gevoel en bovendien kan menzelfs vanuit de douche het prachtige uitzicht bewonderen. Het interieur is inspirerend, elegant, stijlvol en vernieuwend.

     

    De moderne kosmopolitische gast is ‘techsavvy’. Technologie speelt steeds meer een belangrijke rol voor de moderne zakenreiziger. In de kamer van The Hotel kan de gast via de Mediahub™ zijn elektronische apparatuur aansluiten op de televisie en genieten van zijn eigen muziek, video’s, foto’s en spelletjes, waarmee de televisie de functie krijgt van een  persoonlijk entertainment center. Smartphones en tablets met stereo bluetooth optie kunnen draadloos audio streamen naar de TV geluidsinstallatie. Ook zal de gast met zijn smartphone toegang tot zijn kamer kunnen krijgen, en kunnen in- en uitchecken zonder een bezoek aan de receptie en zonder gebruik van een keycard.

     

    De renovatiewerken zijn veelomvattend. The Hotel installeert een cogeneratie systeem waarmee het hotel eigen elektriciteit kan genereren door middel van het opvangen van de warmte die vrijkomt, en die opnieuw zal worden gebruikt om een groot deel van het hotel te verwarmen. Alle gloeilampen worden vervangen door leds en de temperatuur van de kamers die niet in gebruik zijn zal centraal geregeld worden. Door de vele aanpassingen zal de CO2 uitstoot met zeker 20% verminderen en zal maar liefst 50% van de totale energieconsumptie bespaard worden ten opzichte van de vroegere uitbating.

     

    De werken eindigen met de gelijkvloers en zullen in het najaar 2013 afgerond worden. Tijdens de werken blijft The Hotel open voor haar gasten. RVH.


     

     







    08-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nemo op schiphol
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nemo nu ook op Schiphol

     

     

    Vanaf 20 januari is Science Center NEMO ook te vinden op Amsterdam Airport Schiphol. Wachtende reizigers kunnen in een interactieve tentoonstelling kennismaken met de fascinerende wereld van wetenschap en technologie. De tentoonstelling is geopend door Robbert Dijkgraaf (president KNAW en lid van de Raad van Toezicht NEMO) en Jos Nijhuis (CEO Schiphol Group).

     

    De tentoonstelling is gemaakt om de wachtende reizigers te vermaken en te enthousiasmeren voor wetenschap en technologie. De zes interactieve tentoonstellingsobjecten zijn leerzaam en leuk om te doen. Zo kunnen bezoekers door Ben jij uniek zien hoe het komt dat er zoveel verschillende mensen zijn en maakt de Buis van Kundt geluid zichtbaar.

     

    Michiel Buchel, directeur NEMO, over het initiatief voor deze tentoonstelling: “Het is de missie van NEMO om jong en oud te inspireren voor wetenschap en technologie. Het is fantastisch dat wij met deze compacte tentoonstelling op Schiphol naast onze 500.000 museumbezoekers nog meer mensen kunnen bereiken.” Jos Nijhuis, CEO Schiphol Group, vult aan: “We delen de passie van NEMO voor innovatie. De luchthaven innoveert continu in de faciliteiten en mogelijkheden die de luchthaven haar passagiers biedt. Bovendien willen wij het verblijf van de passagiers op de luchthaven zo aangenaam mogelijk maken.

    Deze tentoonstelling biedt de passagiers een inspirerende kijk op de wereld van wetenschap en technologie en is daarmee een waardevolle aanvulling op de bestaande faciliteiten.”

    De tentoonstelling, die tot begin 2013 op Schiphol te zien is, is een gezamenlijk initiatief van Amsterdam Airport Schiphol en Science Center NEMO en staat in Lounge 1, achter de paspoortcontrole. RVH.

    www.schiphol.be 

     

    06-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cook 2 celebrate

    ‘COOK 2 CELEBRATE’:

    4 TOPCHEFS IN EEN UNIEK EN GELIMITEERD CONCEPT

     

     

     

    Na hun lancering tijdens de voorbije feestperiode, zorgt Delhaize andermaal voor een beperkt aanbod feestboxen ‘Cook 2 celebrate’. 

     

    Het is geen toeval dat de Cook 2 Celebrate-dozen enkel beschikbaar zijn in de supermarkten van Delhaize. De supermarktketen biedt zijn klanten onder zijn verschillende huismerken dagelijks innovatieve kwaliteitsproducten aan tegen de beste prijs. Het spreekt dus voor zich dat de ‘Cook 2 Celebrate’-dozen opgenomen zijn in het Taste of Inspirations-gamma, dat al 150 referenties telt voor liefhebbers van authentieke en originele producten van superieure kwaliteit.

     

    De dozen worden in de winkels verkocht van 11 tot 14 februari tegen de prijs van € 30 voor de maaltijden en € 12 voor het dessert, dit alles voor twee personen. Om de klanten een geslaagde avond te garanderen, kunnen ze de dozen reserveren via een bestelling in de winkel vanaf 27 januari en ze komen afhalen tussen 11 en 14 februari.

     

    Sterrenrecepten met sublieme wijnselectie

    Elke chef heeft speciaal voor Cook 2 Celebrate een uniek recept ontwikkeld dat ze zelf ook zouden bereiden in hun eigen restaurant. Wij zetten ze even op een rijtje samen met een wijnsuggestie.

    Franse eendenborst met vijf kruiden, grondwitloof, butternut, ratte-aardappel en munt van Peter Goossens - Wijntip: Cuvée les Schistes (Côtes du Rousillon), € 4,59

    Gebraden zeebaars, kreeftenbearnaise, gekonfijte tomaten, groene asperges en zeekraal van Yves Mattagne - Wijntip: La Capitana Chardonnay 2011 (Chili), € 6,99

    Kalfsribeye op twee wijzen, triangolini, aardpeercrème, shumeji en papadum van Sergio Herman - Wijntip: Château St Paul 2009 (Bordeaux), € 9,79

    Belgische chocolade van Roger Van Damme - Wijntip: Les Accordailles 2009 (Monbazillac), € 5,99 . RVH.

    05-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malaysian

    Malaysia Airlines sluit zich aan bij het rond-de-wereld-tarief van Global Explorer

     

     

     

     

     oneworld® kandidaat-lid Malaysia Airlines neemt voortaan deel aan de Global Explorer. Als gevolg daarvan wordt het round-the-world-tarief, dat door alle alliantieleden en andere zorgvuldig geselecteerde luchtvaartmaatschappijen wordt aangeboden, uitgebreid met een van de meest aantrekkelijke netwerken van Zuid-Oost-Azië.

     

    Voor de klanten is dit de eerste stap van Malaysia Airlines naar een volledige integratie in oneworld. De toetreding is voorzien voor eind 2012 waardoor ook alle andere diensten en voordelen van de alliantie aangeboden worden. Intussen zal het hele netwerk van Malaysia Airlines, nl. 60 bestemmingen in bijna 30 landen, gedekt worden door het round-the-world-tarief van Global Explorer. Hierdoor worden bijna 20 steden in Zuid-Oost-Azië en twee landen (Brunei en Myanmar) aan de Global Explorer-kaart toegevoegd, waardoor het round-the-world-aanbod meer dan 900 bestemmingen in bijna 150 landen omvat.

     

    oneworldkandidaat-lid Kingfisher Airlines neemt, in de aanloop naar zijn toetreding tot de alliantie op 10 februari e.k., ook al deel aan Global Explorer, en het netwerk van kandidaat-lid airberlin wordt naar aanleiding van diens toetreding tot oneworld later deze lente eveneens toegevoegd.

     

    Global Explorer omvat ook alle routes van de oneworld-leden (American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, Japan Airlines, LAN, Malév Hungarian Airlines, Qantas, Royal Jordanian en het Russische S7 plus ruim 20 geaffilieerde carriers, waaronder LAN Argentina, LAN Ecuador, LAN Peru, Dragonair en het Zuid-Afrikaanse Comair).

     

    Global Explorer omvat ook luchtvaartmaatschappijen die geen band hebben met oneworld (AerLingus, Air Pacific, Alaska Airlines, Horizon Airlines, Gulf Air en Meridianafly). Vluchten met de Qantas-vluchtcode en uitgevoerd door Air Tahiti Nui, Jetstar, South African Airways en Vietnam Airlines horen daar ook bij, waardoor het bereik van het wereldreistarief nog groter is.

     

    De door Malaysia Airlines toegevoegde bestemmingen aan Global Explorer zijn o.a. Yangon (de hoofdstad vanMyanmar), Medan (Indonesië), Cambodja’s Siem Rep (Cambodja)en de Maleisische steden Langkawi en Kuching.

    Global Explorer biedt een eenvoudige, flexibele en voordelige rond-de-wereld-oplossing voor reizen van maximaal één jaar. RVH.

    04-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn bij Bloom!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VALENTIJN 2012 BIJ HOTEL BLOOM! EN SMOODS

     

     

     

    Hotel Bloom en restaurant Smoods zorgen dit jaar voor een gans speciale Valentijn. Het dubbelproject biedt enerzijds de mogelijkheid om van een erg speciaal menu te genieten en anderzijds de kans om dit menu te koppelen aan een overnachting in het hotel.

     

    Het men ‘I LOVE YOU OWLWAYS’ loopt van 11 tot en met 18 februari 2012 en kost 55€ per persoon, inclusief aperitief. Als ‘Tappetizers’ krijgen de gasten een trio van bereidingen aangeboden, nl. gebakken ganzenleverlapjes, toast met tomaten; een brochette van kreeft met lavendelsiroop en papaja’s en een Japans tussendoortje.

    Bij het hoofdgerecht heeft men een keuze uit twee opties, hetzij Vis: Krokant en kruidig kabeljauwhaasje of de optie vlees: Lamsfilet gepaneerd met verse kruiden. De bijgerechten zijn een parelgort met druifjes, een tabouleh met rauwkost en een stoofpotje van groenten en ras el hanout.

    Afsluiten doe je het menu met het Love dessert, "Eau de fraises" met mascarpone-schuim.

    Een tafel reserveren kan via email: mr.SmoodS@hotelbloom.com of www.smoods.net

     

    Voor het ‘I LOVE YOU OWLWAYS PACKAGE’ betaal je € 125 voor 2 personen. Dit package bestaat uit "All you need is love" en een verblijf in een standaard L kamer of misschien wel in een XXL kamer als je geluk hebt! Attenties zijn Chocolaatjes bij aankomst, badjassen & slippers op de kamer, WOOW buffetontbijt in OO! en Rituals Hammam Massage Olie (100 ml.).

    Dit pakket is geldig op: vrijdag 10/2, zaterdag 11/2, dinsdag 14/2, vrijdag 17/2 en op zaterdag 18 februari 2012. Reserveren: www.hotelbloom.com ! RVH.

    03-02-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In Vino Veritas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    20 jaar In Vino Veritas

     

     

     

    Het wijnmagazine dat u ‘zonder matiging’ kunt lezen, In Vino Veritas, viert 20 jaar.  In 1992 groepeerde een door wijn bezeten Philippe Stuyck een handvol wijnfanaten, journalisten, sommeliers en gepassioneerde wijnliefhebbers allerlei, rond zich om een nieuw wijntijdschrift te lanceren, vooral een tijdschrift met een originele en frisse blik op wijn.

     

    150 nummers en duizenden pagina’s later staat In Vino Veritas er nog steeds, het tijdschrift dat de waarheid durft te zeggen. Maar belangrijker is dat er in deze twintig jaar ontzettend veel veranderd is, zeker op wijngebied. Een evolutie waar In Vino Veritas in meegegaan is, en vaak zelfs voorop liep! In 1992 was de Belgische wijnmarkt hoofdzakelijk Frans getint (meer dan 70%); wanneer wijn ergens anders vandaan kwam, had men het over uitheemse wijnen.

     

    In 1992 durfde geen enkel serieus wijnblad de Grands Crus Classés, prestigieuze herkomstbenamingen en icoonwijnen in vraag te stellen. In 1992 kwamen de met hout overladen wijnen, bodybuilderwijnen en ‘geparkeriseerde wijnen’ er steevast uit als topwijnen in degustaties van de zogeheten belangrijke wijnpers.

     

    In 1992 kwamen we nog echt slechte wijnen tegen, wijnen met fouten, wijnen die technisch slecht gemaakt waren. In 1992 lachte men om biologische wijnen, om nog maar te zwijgen over biodynamie dat veelal als een soort sekte werd gezien.

    In 1992 had IVV het nochtans reeds over Zuid-Afrikaanse, Australische en Chileense wijnen, wijnen van zowat overal die onderworpen werden aan een degustatie. IVV interviewde onder meer Nicolas Joly, baanbreker van de biodynamie, en Jean-Michel Deiss, voortrekker van de expressie van het terroir. IVV mag dan zichzelf niet al te serieus nemen, maar pakte de zaken wel serieus aan!

     

    Vandaag komt bijna de helft van wijnen die in België geconsumeerd worden uit andere landen dan Frankrijk. Met biologische wijnen lacht overigens niemand meer en ook de mode van overdadig houtgebruik is spectaculair gedaald. Wijnen met technische fouten worden zeldzamer met de dag, maar de echt interessante wijnen daarentegen worden almaar talrijker in vergelijking met 1992.

     

    Omdat er nog voldoende uitdagingen zijn voor een tijdschrift dat geen blad voor de mond neemt, gaat IVV op hetzelfde elan verder, blijft tal van zaken verder in vraag stellen en houdt de zintuigen op scherp, gepassioneerd als altijd. IVV biedt zes keer per jaar ongeveer 12.000 Franstalige en Nederlandstalige lezers een ruime blik op wat er reilt en zeilt in de wijnwereld, met gevarieerde en vaak spraakmakende artikels. Dankzij nieuwe technologieën, zijn blog en zijn nieuwsbrieven, is IVV een handige informatiebron voor wijnliefhebbers en wijnprofessionals. IVV bood als eerste wijnmagazine een digitaal abonnement aan, waardoor het tijdschrift via uw computerbeeldscherm, tablet-pc of smartphone kan gelezen worden. Handig en milieuvriendelijk, want zo wordt er een pak minder papier verspild.

    In Vino Veritas - 294 Dieweg – 1180 Bruxelles – Belgium – tel 02- 375.4444

    in.vino.veritas@skynet.be - www.invinoveritas.apic.be

    http://ivv.skynetblogs.be/ - http://ivv-vl.skynetblogs.be/

    02-02-2012 om 09:53 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk op het vakantiesalon

    Frankrijk op het Vakantiesalon van Brussel 2012

     

     

    Van 2 tot 6 februari 2012 is Frankrijk van de partij in paleis 4 van Brussels Expo.

    Kom en maak kennis met alle Franse regio’s en verschillende departementen.

     

    Champagne-Ardenne is de eregast van het Frankrijkdorp op het Brusselse Vakantiesalon.

     

     

    Van 2 tot 6 februari 2012 is Frankrijk van de partij in paleis 4 van Brussels Expo. Diverse regio’s en verschillende departementen bieden hier alle nuttige en nodige informatie met Champagne-Ardenne in een hoofdrol.

     

    Plezier en cultuur, fascinatie en originaliteit, ongewoon en uniek, hier ontdekt men 101 manieren om te genieten van de Champagne-Ardenne! Afspraak met de regio Champagne-Ardenne voor een reis naar het hart van de meest prestigieuze drank ter wereld en voor de ontdekking van een karaktervolle streek die gul is voor lichaam en geest.

     

    Er zullen 40 exposanten aanwezig zijn, verdeeld over drie thema’s: Wijngaarden & champagne, Wellness, natuur & vrijetijdsbesteding en City-Break, geschiedenis & erfgoed

     

    In de champagnebar, een plaats voor gezellige ontmoetingen, kunnen de bezoekers de verschillende wijnen van de Champagne ontdekken. Tal van animaties maken uw bezoek extra aangenaam: proeverijen van champagne, wijnen en gastronomische producten, ateliers ‘het werk op de wijngaard’, ‘kuiper’… , animaties voor kinderen met uitdelen van suikerspinnen. Ridders nemen u mee naar vervlogen tijden, terwijl jachthoorns, Bagad Arduin, en een marionettenspektakel…klein en groot charmeren.

     

    De broederschappen van de Ardennen wandelen rond in de gangen van het Salon en de broederschappen ‘Confrérie des Sacres de Champagne’ en de ‘Ordre des chevaliers du Malt’ betreden het podium ter gelegenheid van verschillende intronisaties.

     

    En dat is nog niet alles…! Op de stand van Atout France ontmoet u specialisten van het toerisme in Frankrijk. Aarzel niet om hen vragen te stellen over uw vakantie in Frankrijk.

     

     

    PRAKTISCHE INFORMATIE

    Datum van het salon: van donderdag 2 februari tot maandag 6 februari 2012

    Openingsuren: Van 10 tot 18 u - Locatie: Paleis 4

    Toegangsprijs: € 8 - www.salondesvacances.eu

     

     

    30-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blikvangers

    Blikvangers & nieuwe exposanten

     

     

     

    Tijdens de editie van 2011 bundelden verschillende exposanten reeds hun krachten in de Caribbean Village, Asian-Pacific Village, Nordic Village en African Village. Samen met de Cruise Village stonden ze als een rode draad doorheen het Salon opgesteld. Die conceptuele aanpak wordt in 2012 doorgetrokken met de nieuwe Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    De nieuwe aanpak, waarbij exposanten thematisch gegroepeerd worden in villages, heeft vorig jaar duidelijk zijn vruchten afgeworden. In deze samenwerking schuilen grote opportuniteiten: de bezoekers kunnen zich makkelijker oriënteren en vinden dus efficiënter de informatie die ze nodig hebben. De exposanten profiteren van de groepsdynamiek om meer visibiliteit te verwerven. Bovendien zorgen alle villages afwisselend voor animatie, waardoor er nog meer leven is op het Salon. Dit jaar wordt die holistische aanpak doorgetrokken met de nieuwe Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    Enkele opvallende nieuwkomers op het Salon 2012 zijn o.m. Japan en Nepal (die de nieuwe Asia-Pacific Village zal vervoegen), Argentinië (Latijns-Amerikaanse Village), Peru, Ecuador, Chili, Mauritius, New Caledonia, La Réunion, Suriname en Kenya.

     

    Bij de touroperators is Jetair voor het eerst aanwezig op het Vakantiesalon op de stand van Gigatour, een belangrijke nieuwkomer, met een boekingskantoor waar verschillende touroperators beurscondities aanbieden. Ook enkele andere touroperators bieden deze boekingsmogelijkheid aan tijdens de beurs.

     

    Voor het vierde jaar op rij stelt het Vakantiesalon in 2012 opnieuw het Holiday Forum voor. Dit platform van reisinformatie laat de verschillende specialisten aan het woord zodat zij hun ervaringen kunnen delen. Nieuw in 2012 is het Holiday Plaza, een unieke ontmoetingsplaats met bekende Belgen en ervaren reizigers.

    Dit jaar zullen opnieuw de reizigers zelf, televisiepersoonlijkheden en bekende Belgen als experts aan het woord gelaten worden. Met sessies door mediapartners Radio 2, Liberty TV en Vlaanderen Vakantieland belooft het weer een boeiende interactie te worden. Het Holiday Forum wordt zo meer dan ooit een draaischijf van reisnieuws! RVH.

    www.uwvakantie.be

      en

    www.vakantiesalon.eu

     

     

    28-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Op vakantie met garantie

    “Op Vakantie met Garantie”

     

     

     

    Thema van het Vakantiesalon 2012 is “Op Vakantie met Garantie”. Zowel naar de reisprofessional zelf, via de Brussels Travel Top, als naar de consument toe wil de sector de voordelen van georganiseerd reizen in de kijker zetten. Meer dan ooit is dit thema ‘hot’ en meer dan ooit is het opportuun om het aanbod, de kennis en ervaring en de betrouwbaarheid van de vergunde reisagent of touroperator te benadrukken.

     

    Jaarlijks vertrouwen meer dan 4 miljoen Belgen hun vakantie toe aan de georganiseerde reissector. De voordelen zijn dan ook talrijk en hun vertrouwen wordt niet beschaamd. Qua klantentevredenheid scoort de sector zeer goed. In 2011 werden slechts 90 klachtendossiers behandeld door de Geschillencommissie Reizen, een percentage van amper 0,002%1.

    Volgens resultaten van het WES-onderzoek, maakten in 2010 7,5 miljoen Belgen 10,4 miljoen reizen. Daarvan boekten zij er 4,3 miljoen via de reisindustrie. 3,2 miljoen landgenoten gingen niet op vakantie.

    In Belgë zijn er zo’n 30 zuivere touroperators, die alleen via reiskantoren verkopen, en een veelvoud aan bedrijven die zowel touroperator als rechtstreeks verkoper zijn. In Vlaanderen tellen we 740 hoofdkantoren en 389 bijkantoren in de reissector. In Wallonië zijn er 388 hoofdkantoren, 296 bijkantoren en 24 ‘oude’ vergunningen. In totaal zijn er dus 1.837 erkende verkoopspunten in België (resultaten op basis van het WES-onderzoeksrapport editie zomer 2010).

     

    Wie via de erkende touroperator of reisagent zijn reis regelt, kan rekenen op de nodige bijstand en hulp. Toch bestaat er bij de consument nog heel wat onduidelijkheid over de georganiseerde reissector. Om aan deze vraag tegemoet te komen, speelt het Vakantiesalon 2012 in op dit thema met een infostand in paleis 5 van exposanten ABTO (Association of Belgian Touroperators), VVR (Vereniging Vlaamse Reisbureaus), UPAV (Union Professionelle des Agences de Voyage), het Garantiefonds Reizen, VLARA (Vlaamse Associatie van Reisagenten) en CIB, afdeling toeristische verhuurkantoren (Confederatie van Immobiliënberoepen). Deze campagne voor de vergunde reissector wordt bovendien door Toerisme Vlaanderen ondersteund.  “Op Vakantie met Garantie” Infopunt: Paleis 5, stand 5516. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

     


    28-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eregast Indonesië

    Eregast Indonesië

     

     

     

    Eregast van de 54e editie van het Vakantiesalon is Indonesië. Het grootste schiereiland ter wereld wint al jaren aan populariteit als toeristische bestemming bij de Belgen en wil onder het thema Wonderful Indonesia als eregast op het Salon haar kwaliteitsvolle vakantieproduct in de kijker zetten.

     

    Indonesië ligt in Zuid-Oost Azië en is het grootste schiereiland ter wereld, met maar liefst 17.508 eilanden en drie tijdzones die door het land lopen. In de laatste jaren is toerisme een van de belangrijkste economische pijlers van het land gebleken en was Indonesië zelfs een van de zeldzame toeristische bestemmingen die de crisis van 2009 doorstond en groeicijfers mocht noteren. Het thema waarmee Indonesië zichzelf dit jaar als eregast profileert is Wonderful Indonesia, dat doelt op de natuurlijke pracht van het land, haar rijke cultuur, diverse keuken, gastvrije inwoners en vooral prijs-kwaliteit hoogwaardige aanbod. Het land telt 359 etnische groepen en een waaier aan diversiteit die de reiziger zullen verstommen!

     

    De belangrijkste toeristische trekpleisters zijn Java, Bali, Sumatra, Kalimantan (het Indonesische deel van Borneo, het eiland wordt gedeeld door Indonesië, Maleisië en

    Bruneï), Sulawesi, Nusa Tenggara en Moluccas.

     

    Zijn Excellentie Arif Havas Oegroseno, ambassadeur van de Republiek Indonesië voor België, Luxemburg en de Europese Unie, opent het Vakantiesalon 2012 met een unieke kijk op de diversiteit van het land: “Indonesië biedt voor elk wat wils. Haar rijke cultuur, prachtige natuurlijke schoonheid, diverse keuken en gastvrije bevolking kunnen aan de noden van elke reiziger tegemoet komen. De meeste toeristen zijn bekend met Bali en Sumatra, en als eregast van het Vakantiesalon 2012 willen we aantonen dat Indonesië nog veel meer is en de verscheidenheid en de verschillende toeristische trekpleisters naar voren schuiven.”

     

    Belgische reizigers hebben geen vooraf aangekocht visum nodig om Indonesië binnen te komen, enkel een geldig paspoort (tot 6 maanden na aankomst). Een aankomstvisum voor 30 dagen wordt uitgegeven op elk van de 19 luchthavens waarop vakantiegangers het land aanvliegen. De stand van Indonesië is terug te vinden in paleis 7 van het Salon. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

    27-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Servië trekt steeds meer Belgische bezoekers

    Servië trekt steeds meer bezoekers uit België

     

     

     

    Servië is in opkomst als toeristische bestemming. Ondanks de economische malaise van de afgelopen jaren, weten steeds meer Belgen de weg naar dit land in de Balkan te vinden. In de eerste 11 maanden van 2011 steeg het aantal Belgische bezoekers met 33% ten opzichte van het voorgaande jaar. Het aantal overnachtingen van Belgische vakantiegangers in Servië steeg zelfs met 46%. De verwachting is dat deze trend zich dit jaar verder zal voortzetten. Servië zal zich dit jaar dan ook weer op het jaarlijkse Vakantiesalon in Brussel presenteren, dat van 2 t/m 6 februari in Brussels Expo plaatsvindt.

     

    Vooral individuele vakantiegangers weten hun weg te vinden naar Servië. De hoofdstad Belgrado wordt steeds populairder als stedentrip bestemming. Belgrado kenmerkt zich als een hippe stad met veel bezienswaardigheden, maar staat vooral ook bekend om zijn vele restaurantjes, cafeetjes en zijn bruisende nachtleven. Dit jaar hebben in Belgrado weer verschillende nieuwe hotels hun deuren geopend en inmiddels vliegt ook prijsvechter Wizzair op Belgrado.

     

     De afgelopen jaren heeft Servië flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van de Donau fietsroute welke het land over bijna 700 km doorkruist. Ook nieuwe wandelroutes werden uitgezet. Niet alleen het ecotoerisme is sterk in opkomst maar ook nieuwe plattelandsaccommodaties rijzen als paddenstoelen uit de grond.

    Servië heeft een rijke byzantijnse cultuurhistorie en telt honderden middeleeuwse kloosters. Daarnaast vormde Servië lange tijd de noordgrens van het Romeinse rijk en heeft hierdoor een schat aan Romeins erfgoed. De afgelopen jaren zijn een aantal culturele routes ontwikkeld die het culturele erfgoed van Servië met elkaar verbinden.

     

    Verschillende touroperators en reisagenten hebben Servië inmiddels in hun reisprogramma’s opgenomen met grote diversiteit aan keuzemogelijkheden zoals culinaire rondreizen, camper rondreizen, fietstochten door de hoofdstad Belgrado en nightlife tours. RVH.

     

    26-01-2012 om 17:40 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantiesalon Brussel

    Vakantiesalon Brussel

     

     

     

     

    Op 2 februari 2012 opent het Vakantiesalon 2012 in Brussels Expo voor de 54e keer zijn deuren, tot en met maandag 6 februari 2012 kan de bezoeker er telkens terecht van 10u tot 18u. Het belooft opnieuw een schitterende editie te worden met Indonesië als eregast.

     

    In vijf paleizen nemen meer dan 700 standhouders de bezoeker mee op ontdekkingreis naar onbekende verre oorden of mooie plekjes dichtbij, met avontuurlijke reisformules en nieuwe citytripbestemmingen. Paleis 4 staat helemaal in het teken van Frankrijk - toch nog altijd de belangrijkste toeristische bestemming voor de Belgische toerist. Gastregio van deze editie is La Champagne Ardenne.

    Paleis 5 is voorbehouden voor de Europese bestemmingen en de Middellandse Zee. In paleis 6 vindt de bezoeker het Holiday Forum met het Holiday Plaza en de Benelux Zone terug. In paleis 7 worden de verre bestemmingen ondergebracht, met gastland Indonesië in de hoofdrol.

     

    De grote nieuwigheid van deze editie is de organisatie van de Brussels Travel Top tijdens het Salon. Op de eerste dag van het Vakantiesalon 2012, donderdag 2 februari, zal paleis 10 exclusief voorbehouden zijn voor de reisprofessional, die zich zo kan informeren onder collega’s.

    Het is ook voor het eerst dat het Vakantiesalon opgebouwd wordt rond een thema. In 2012 staat daarbij “Op Vakantie met Garantie” in de kijker. Zowel touroperators en reisagenten als overkoepelende beroepsfederaties zetten, in samenwerking met Toerisme Vlaanderen, de voordelen van georganiseerd reizen voor de bezoeker uit. De wettelijke bescherming en de kennis vanuit de vergunde reissector worden daarbij in de kijker geplaatst.

     

    Na het overweldigende succes van vorig jaar, wordt de concepuele aanpak van het Vakantiesalon, waarbij exposanten in villages gegroepeerd worden, doorgetrokken. Op die manier kan de vakantieganger zich nog efficiënter oriënteren en kunnen professionele en andere bezoekers zich eenvoudiger informeren. Exposanten winnen bovendien aan visibiliteit en mogelijkheden door de voordelige opstelling. Nieuw dit jaar is de Latijns-Amerikaanse en Noord-Amerikaanse Village.

     

    Onder de exposanten bevinden zich uiteraard ook heel wat nieuwkomers. En daarnaast mogen de veteranen van het Vakantiesalon in 2012 uiteraard niet ontbreken. Verder staan ook de touroperators op het Salon de reizigers bij met raad en daad om een zorgeloze vakantie te garanderen. Nieuw daarbij is de aanwezigheid van Gigatour met een boekingskantoor waar verschillende touroperators, met voor het eerst ook Jetair, beurscondities aanbieden.

     

    Tenslotte stelt het Vakantiesalon, voor het vierde jaar op rij, het Holiday Forum voor. Zowel bekende Belgen, televisiepersoonlijkheden als de reizigers zelf vinden hier een platform voor het uitwisselen van reisadvies. Het Holiday Plaza, waar er Meet&Greets zullen plaatsvinden en persoonlijke ontmoetingen met bekende Belgen en ervaren reizigers opgezet worden, vindt dit jaar voor de eerste keer plaats. RVH.

    www.uwvakantie.be  en www.vakantiesalon.eu 

    26-01-2012 om 17:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Amsterdam airport Schiphol

    Amsterdam Airport Schiphol : Netwerk en marktaandeel van Schiphol in 2011 gegroeid

    Met bijna 50 miljoen passagiers weer vierde luchthaven van Europa

     

     



    In 2011 hebben 49,8 miljoen passagiers gebruik gemaakt van Amsterdam Airport Schiphol. Dat is 10,2 % meer dan het jaar ervoor, toen de luchthaven 45,2 miljoen passagiers  verwelkomde. Het vrachtvervoer bleef vrijwel gelijk met 1,5 miljoen ton vracht. Het aantal vliegtuigbewegingen in het handelsverkeer nam toe met 8,8% van 386.319 naar 420.245 vliegtuigbewegingen.

     

    Deze voorlopige vervoerscijfers maakte Jos Nijhuis, President-directeur van Schiphol Group, tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend. "De vervoersresultaten zijn positief. In 2011 hebben we een recordaantal passagiers bediend: bijna 50 miljoen. Daarmee is het marktaandeel van Schiphol in Europa ook gegroeid. Schiphol heeft het afgelopen jaar de miljardste passagier sinds haar ontstaan in 1916 mogen verwelkomen. Qua passagiersaantallen neemt Schiphol weer de vierde plaats in Europa in.  Het netwerk is in 2011 verder uitgebreid, van 301 naar 313 directe bestemmingen. Met name dankzij KLM en SkyTeam-partners werd een aantal belangrijke intercontinentale bestemmingen toegevoegd, zoals Guangzhou, Hangzhou, Rio de Janeiro, Buenos Aires, Havana en Orlando. Ook in Europa is het aantal bestemmingen uitgebreid, van 162 naar 169. Ons uitgebreide netwerk van bestemmingen is van belang voor het behoud van een aantrekkelijk vestigingsklimaat in Nederland."

     

    "Dit jaar wordt een uitdagend jaar, waarin we een stabilisatie van het aantal passagiers en een krimp van vracht verwachten.", aldus Jos Nijhuis.

     

    Investeren in capaciteit en kwaliteit:

    Op de langere termijn verwacht Schiphol dat de passagiersaantallen en vracht weer zullen toenemen. Daarom zal Schiphol in de toekomst meer terminal- en pier-capaciteit nodig hebben. Jos Nijhuis: "Schiphol moet grote stappen zetten om Europe's preferred airport te blijven, ook op de lange termijn. Dit betekent dat wij gaan investeren in capaciteit en kwaliteit. We bereiden momenteel een investeringsprogramma voor om onze mainport verder te ontwikkelen. De precieze plannen hiervoor worden de komende maanden in overleg met onze belangrijkste stakeholders uitgewerkt."

     

    Schiphol heeft een eigen channel op YouTube (www.youtube.com/schiphol). Dit betekent dat al het filmmateriaal over de luchthaven voor een nog groter publiek toegankelijk is.

    Amsterdam Airport Schiphol is een onderdeel van Schiphol Group, een exploitant van luchthavens in binnen- en buitenland. Amsterdam Airport Schiphol heeft als ambitie om Europe’s preferred airport te zijn en blijven. RVH.

    http://www.schiphol.be 

     

    25-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe ferry P&O
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Oplevering tweede nieuwe ferry voor P&O Ferries

     

     

     

    Op dinsdag 24 januari wordt het tweede nieuwe schip, de ‘Spirit of France’ opgeleverd. De overdracht van dit schip van € 180 miljoen gaat door tijdens een ceremonie in de STX Europe shipyard in Rauma Finland.

     

    De Spirit of France kan dan beginnen aan haar reis van 1.400 mijl (2.253 km) naar Dover met Kapitein Steve Johnson, Senior Master, aan het roer. Het schip wordt in Dover verwacht op zondag 28 januri. Na berthing trials in zowel Dover als Calais zal het vanaf midden februari de dienst verzekeren op de route Calais-Dover.

     

    Met meer dan 47.000 bruto ton en 213 meter lengte, zijn de Spirit of France, en zusterschip Spirit of Britain (die vorig jaar in dienst kwam), de grootste ferry’s ooit gebouwd voor het Kanaal. De gezamenlijke prijs van 360 miljoen € is de grootste investering ooit door P&O Ferries gemaakt.

     

    P&O Ferries onderhoudt routes vanuit Frankrijk, Nederland, België, Noord-Ierland en Ierland naar Groot-Brittannië. P&O Ferries vervoert 9 miljoen passagiers, meer dan 1,5 miljoen auto’s en 2 miljoen vrachteenheden per jaar. RVH.

     

    Technische fiche Spirit of France:

    Bruto ton: 47.592 ton.  Lengte: 213m.  Breedte: 31.43m. Aantal dekken: 12.

    Capaciteit: 170 X 15m vrachtwagens + 195 auto’s (of 1.000 auto’s). 2.000 pax.

    .

    23-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe route Dover Calais
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DFDS Seaways en LD Lines plannen nieuwe route Calais-Dover

     

     

     

     

    De Kamer van Koophandel van Parijs besliste gisteren, met onmiddellijke ingang, tot een liquidatie van SeaFrance, operationeel op de route Calais-Dover. Nog in 2011 besloten de maatschappijen DFDS Seaways en LD Lines een aantal activa van SeaFrance onder te brengen in een joint venture maar de bid werd door de Parijse Kamer van Koophandel afgewezen in december jl.

     

    De logica van een joint venture tussen DFDS Seaways en LD Lines blijft intussen overeind, zoals eerder reeds werd gesteld. Bovendien is “onze joint venture een unieke kans voor het creëren van een reeks duurzame Franse jobs en voor het in de vaart zetten van schepen onder Franse vlag”.

     

    “Om die reden kunnen wij dan ook bevestigen dat wij de installatie van een nieuwe route Calais-Dover zullen blijven nastreven. Het is onze intentie op dit traject twee schepen onder Franse vlag in te zetten, met Franse bemanning. Voor het opstarten van de verbinding, het bieden van een kwalitatieve service, mikken we op een staf van 300 personen waarvan we hopen de aanwerving snel te kunnen starten”.

    Op de nieuwe route zullen schepen ingezet worden die nu eigendom zijn van de joint venture of die beschikbaar zijn op de markt. RVH.

    www.dfds.be

    22-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Milner

    Milner geeft voorsmaakje van de keuken 2012

    Foodtrendanalist Marjan Ippel over vier belangrijke foodtendenzen

     

     

     

    Curieus naar culinair 2012? De onafhankelijke foodtrendwatcher Marjan Ippel laat zien wat er in het nieuwe jaar zoal op het menu staat. In vier foodtendenzen geeft ze een woordje uitleg bij de eetcultuur van morgen. Een cultuur waarbinnen kaas perfect past, zo stelt Milner vast, gekend om zijn kazen met volle smaak en minder vet. Een voorsmaakje van de keuken anno 2012!

     

    In vier tendenzen geeft Marjan Ippel – die de laatste foodtrends al jaren op de voet volgt – een overzicht van wat we in 2012 mogen verwachten op eetgebied.

     

    Tendens 1: De 4 G’s (Gezond & Gemak & genieten en Geluk)

    Anno 2012 ruilen we óf-óf voor én-én. We willen alles, zonder al te veel opofferingen dan nog. Dat vertaalt zich naar bewust en gezond leven, met een maximum aan smaak. Waar gezond tot voor kort vaak gelijkstond met smaakloos en streng diëten, is gezond nu zowel lekker als gemakkelijk. Genieten is geen verboden woord meer. En gezond genieten, van het leven en van elkaar, brengt al snel geluk in beeld.

     

    Kaas is een echt 4G-product, zeker de nieuwe generatie kaas die smaak weet te rijmen met gezond en genieten. In het gigantische voedingsassortiment is kaas misschien een tijdje uit beeld geweest, maar in deze tijden is kaas helemaal terug.

     

    Tendens 2: Less = More

    De nieuwe luxe is bescheiden: schreeuwt niet, maar fluistert. Is niet afhankelijk van bling, maar van kwaliteit. De koks lopen voorop en de industrie volgt. Ze gaan ‘back to basic’, terug naar de smaak en naar basisingrediënten. Peulvruchten in plaats van kaviaar, worst in plaats van foie gras. Want om te verrassen, hoeft eten niet meer exquise te zijn. Simpel is de nieuwe luxe. De consument wil ook duidelijkheid, transparantie, eerlijkheid en puurheid – geen toevoegingen, geen light.

     

    Kaas zit in het epicentrum van de eettrends. Zeker sinds er kazen zijn met minder vet en toch meer smaak. Kaas past ook perfect in de tendens van meerdere eetmomenten op een dag. Van drie klassieke hoofdmaaltijden zijn we vandaag geëvolueerd naar verschillende eetmomenten, soms wel tot zeven.

     

    Tendens 3: Food = Sociaal 

     

    Eten is samen zijn, samen genieten, samen delen, samen ontdekken. Maar ook samen verantwoordelijkheid nemen. Na jaren van egocentrisme betreden we nu het tijdperk van ecocentrisme. Voeding heeft daarin een leidende rol want eten is bij uitstek een sociaal gebeuren. Eten verbroedert, opent deuren en harten.

     

    Kaas is uiterst sociaal, want heel geschikt om te delen. Op alle eetmomenten, een stuk kaas, een glas wijn of speciaal bier, en goed gezelschap, meer heb je niet nodig. Ook hier is less more. Genieten van elkaar en van typische deelschotels zoals tapas, mezze, een kaasbordje, fingerfood, crêpes of wraps. Kaas is een uitstekende basis om te delen met elkaar.

     

    Tendens 4: Flexitarisme

    We weten het intussen allemaal: minder vlees is goed voor je lichaam én voor de planeet. Alleen is het niet zo eenvoudig om die kennis elke dag in de praktijk te brengen. ‘Donderdag, veggiedag’ is in Vlaanderen alvast een begrip geworden.

     

    Kaas is een perfect alternatief voor vlees: natuurlijk, lekker, gezond en gemakkelijk. Voor wie zijn vleesconsumptie wil verminderen, is kaas een uitstekende bondgenoot. Van ontbijt tot lunch, van soep tot salade, van ovenschotel tot late snack. RVH.

    www.milner.be

     

     

     

     







    21-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.meerwaarde voor citytripper

    Voor de meerwaardezoekende citytripper

     

     

     

     

    Citytrippers vandaag willen een stad niet als een silly tourist bezoeken, maar hun selectie aan stadsgeneugten ervaren. En ze doen dat het liefst zoals de locals: boodschappen doen op de markt in Rome, picknicken in het park in Bordeaux, fietsen in Parijs, ... Voor Thomas Cook is een citytrip meer dan de reis van en naar de stad organiseren. Om alles ter plaatse zo vlot mogelijk te laten verlopen, biedt de reisorganisator z’n klanten vanaf dit seizoen ook een gratis plooibare stadsmap aan met leuke en informatieve weetjes.

     

    Omdat het dinermoment tijdens citytrips een belangrijk moment is, heeft Thomas Cook ook diners passes en diner cruises in het aanbod. Voor houders van een diners pass worden tafels geboekt in geselecteerde restaurants in Parijs en Londen, op een diner cruise geniet je van je diner op een rivierboot, terwijl Parijs, Praag, Boedapest of Amsterdam aan de oever voorbijschuift. Ook tickets voor musicals en expo’s kan je via Thomas Cook vooraf reserveren. Steeds vaker worden ook korte breaks geboekt naar minder voor de hand liggende citytripsteden zoals Nantes of Bordeaux, Toulouse of Cannes.

     

    En wie zegt eigenlijk dat citytrips per se op het Oude Continent moeten geregeld worden? Het Verre Oosten wordt steeds meer het uithangbord van de Nieuwe Wereld en met de gecombineerde citytrip ‘Chinese metropolen’ (Beijing, Xi’an, Shanghai) biedt Thomas Cook de kosmopolitische reiziger bvb. de mogelijkheid om deze steden van de toekomst nu al te ontdekken.

     

    Met de pas geïntroduceerde rechtstreekse vlucht Brussel-Bangkok i.s.m. Thai Airways International treft Thomas Cook elke zon & oosterse cultuur minnende reiziger recht in het hart. Nu kan je 3 maal per week met een non-stop vlucht naar Bangkok Suvarnabhumi, wat oneindig veel mogelijkheden geeft om vanuit die vertrekbasis een reis op maat samen te stellen: een citytrip Bangkok, één van de klassiekere rondreizen naar het Noorden van Thailand (Chiang Mai), een minder klassieke rondreis in het Noord-Oosten (Isaan), een strandverblijf Phuket of op een van de eilanden zoals Koh Samui,… De mogelijkheden zijn legio, het reisplezier daardoor maximaal.  RVH.

     

     

     


    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.brussels airlines NYK

    Brussels Airlines met splinternieuwe Business en Economy Class naar New York en Afrika




     

    Naar New York of naar één van de vele Afrikaanse bestemmingen vliegen met Brussels Airlines wordt comfortabeler dan ooit. Brussels Airlines investeert dit jaar 30 miljoen euro in luxueuze flat bed zetels in Business Class, superieur zitcomfort in Economy Class, trendy design en revolutionaire entertainmenttechnologie van de allerlaatste generatie. Met dit nieuwe kwaliteitsproduct herpositioneert Brussels Airlines zich als een kwalitatieve trendsetter.

     

    De passagierscabines van de Airbus A330 van Brussels Airlines ondergaan in de loop van 2012 een ware metamorfose waarin design, innovatie, comfort en de hoogste kwaliteit centraal staan.  “Onze verwachtingen en ambities zijn hoog gespannen want we introduceren een superieur in-flight product gebaseerd op de laatste nieuwe technologie en gebaseerd op de feedback van duizenden passagiers “, zegt co-CEO Bernard Gustin.

     

    Brussels Airlines Business Class passagiers kunnen binnenkort genieten van een nieuwe trendy zetel die in een handomdraai kan omgetoverd worden tot een volledig ‘flat bed’ (180° horizontale positie) van bijna twee meter lang. Het flat bed is uitgerust met  een pneumatisch luchtkussen zodat de passagier zelf de zachtheid of hardheid van zijn zetel kan regelen.

     

    De Economy Class passagiers reizen binnenkort in een stijlvolle, ergonomisch gevormde zetel die door Italiaanse designers werd ontworpen en die meer beenruimte en zitcomfort biedt. Passagiers zullen de 83cm beenruimte weten te appreciëren, die hen zal toelaten om nog beter te ontspannen tijdens de vlucht.

     

    Revolutionair is zonder twijfel de nieuwe RAVE in-flight entertainment technologie waarvoor Brussels Airlines tot de ‘launch customers’ behoort.  Zowel in Business Class als in Economy Class zal het RAVE programma beschikkbaar zijn in zes verschillende talen.

     

    Het eerste vliegtuig zal deze lente in gebruik worden genomen. De werken zijn toevertrouwd aan Lufthansa Technik. De nieuwe lijnvluchten naar New York zullen met het nieuwe in-flight product worden uitgevoerd en geleidelijk aan zullen in de loop van 2012 ook de Afrikaanse bestemmingen van deze impressionante upgrade kunnen genieten. RVH.

     



    20-01-2012 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!