Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Galet, geïnspireerd door de natuur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Franck Muller : ‘Galet’ geïnspireerd door de natuur.

     

     

     

     

    Horlogemaker Franck Muller introduceert een nieuwe collectie onder de toepasselijke naam ‘Galet’, kiezel in het Frans.

    De unieke vorm van de horlogekast is geïnspireerd door de natuur. De zachte hoeken doen denken aan de ronde kiezeltjes in het water die door de stroom zijn gladgesleten en nu hun naam aan deze collectie geven. Zulke steentjes worden veel gebruikt voor versieringen.

    Het vloeiende lijnenspel van de Galet straalt rust en ingetogenheid uit. De collectie bestaat zowel uit heren- als damesuitvoeringen. In beide gevallen is de wijzerplaat voorzien van de Arabische of Romeinse cijfers in de unieke stijl van Franck Muller. RVH.

     

    03-03-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genieten van een heerlijke cappuccino

    Genieten van een heerlijke cappuccino

    Philips One-touch Espressomachine

     

     

     

     

     

     

    Thuis gezellig genieten van een verrukkelijke cappuccino, daar gaat toch niets boven! Jammer genoeg gaat de bereiding ervan niet altijd even makkelijk; eerst moet je de melk voorzichtig opschuimen en daarna het hele boeltje schoonmaken. Daarom lanceert Philips nu twee nieuwe espresso machines waarmee je tal van espressodrankjes kan klaarmaken zonder enig geknoei. En met hun elegant design van hoogstaande kwaliteit, zien beide modellen er fantastisch uit!

     

    De nieuwe volautomatische machines zetten gewoon overheerlijke koffie, keer op keer bieden ze een smaak van hoge kwaliteit. Beide modellen hebben een intelligent voorzetsysteem (en een druk van 15 bar) dat het maximum aan aroma uit de koffie haalt. Bovendien kan je zelfs versgemalen bonen gebruiken. De machines zijn uitgerust met een volautomatische koffiemolen die pas in werking treedt op het moment dat je op de knop voor koffie drukt. Zo kan je ervan op aan dat je espresso steeds een vers aroma heeft.

     

    Voortaan geniet je dus van een heerlijke cappuccino of latte macchiato wanneer je daar zin in hebt. Je kan je favoriete instellingen makkelijk programmeren (volume, sterkte en temperatuur) en de machine laten voorverwarmen wanneer je maar wilt. Bovendien zijn de machines moeiteloos te onderhouden: ze hebben automatisch reiniging- en ontkalkingsprogramma’s, een uitspoelbare koffiezetkamer en een makkelijk schoon te maken coating.

     

    De nieuwe espressomachines van Philips hebben beide een verfijnd en elegant design, waardoor ze perfect in elke keuken passen. Met hun slanke behuizing in roestvrij staal zien ze er in alle opzichten prachtig uit. Nooit tevoren zette je zo makkelijk een overheerlijke cappuccino! RVH.

     











    02-03-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grands Vins Mercure

     

    De Belgische selectie “Grands Vins Mercure”

     

     

     

    In ruim 25 jaar is de wijnkaart “Grands Vins Mercure” uitgegroeid tot een sterke kenmerkende troef van Mercure. De kaart wordt alom erkend door de wijnwereld en omvat uitgelezen wijnen, die hun  volle smaak en aroma’s tijdens het jaar tot uiting laten komen. Deze wijnen verrassen door hun weelde… en door hun bescheiden prijs! 

     

     

    Na een eerste selectie uit vierhonderd kandidaat-wijnen in Parijs, zijn nu de twaalf wijnen uitgekozen die in 2008-2009 op de Belgische kaart “Grands Vins Mercure” komen te staan. Deze twaalf wijnen werden eind januari geselecteerd door journalisten, wijnkelners en oenologen tijdens een blinddegustatie in Mercure Brussels Airport.

     

    Vanaf 1 april zal de Belgische wijnkaart “Grands Vins Mercure” op alle tafels van de Mercure-restaurants prijken. De kaart belicht de kwaliteiten en belangrijkste kenmerken van elke wijn om de keuze voor de klanten te vergemakkelijken. Uiteraard blijven ook de wijnkelners, die door Mercure zijn opgeleid, ter beschikking om de gasten te helpen bij het combineren van wijnen en gerechten.

     

    Dankzij de aantrekkelijke prijzen van de “Grands Vins Mercure” en het aanbieden van de wijnen per glas, belemmert niets nog om een goede wijn uit te proberen tijdens de maaltijd, ongeacht of die professioneel of privé is.

     

    Op de kaart “Grands Vins Mercure” van alle Mercure-hotels in België, vindt u vanaf 1 april 2008 tot eind april 2009 :

     

    DRIE GEKRUIDE EN PITTIGE WIJNEN 

    Château Saint-Martin de la Garrigue, Cuvée Bronzinelles, Languedoc, 2006 (rood)

    Julian Madrid, Réserva de la Familia, Rioja, DOC, 2001 – Spanje (rood)

    Château Haut-Corbin, Saint-Emilion, 2005 (rood)

     

    DRIE ELEGANTE EN EVENWICHTIGE WIJNEN

    Kleine Zalze, Chardonnay Barrel Fermentated, 2006 – Stellenbosch, Zuid-Afrika (wit)

    Château Preuillac, Cru Bourgeois, Médoc, 2005 (rood)

    Château Pibran, Cru Bourgeois Supérieur, Pauillac, 2004 (Rouge)

     

    DRIE FRISSE EN SMAKELIJKE WIJNEN

    Château de Beauregard, Pouilly Fuissé, 2006 (wit)

    Domaine Laroche, Chablis Premier Cru Les Beauroys, 2006 (wit)

    Château Genoels Elderen, Chardonnay Blauw 2005 (wit)

     

    DRIE FRUITIGE EN LICHTE WIJNEN

    La Matinière, Crozes-Hermitage, 2006 (rood)

    La Closerie, Couly Dutheil, Chinon, 2006 (rood)

    Albert Bichot, Gevrey Chambertin, 2006 (rood)

     

    De wijnkaart “Grands Vins Mercure” bestaat in twintig landen over de hele wereld. Al deze geselectioneerde wijnen zijn niet alleen per fles, maar ook per glas te verkrijgen wat de fijnproevers de kans biedt om naar hartelust meerdere selecties uit te testen. RVH.

    www.mercure.com

     

     


     

     

    01-03-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.No visible lines

     

    No Visible Lines

     

     

     

     

     

    Niets is zo vervelend als het zien van de randen van je ondergoed door je kleding heen. Gelukkig helpt Hunkemöller nu dit probleem te voorkomen met de No Visible Lines serie.

    Deze innovatieve lijn bestaat uit een hiphugger en een hipster. De randen van deze uiterst technische producten zijn door middel van de lasercut helemaal glad en absoluut niet zichtbaar onder je kleding. Deze techniek is mogelijk door het gebruik van een zachte microvezel stretchstof. De stof ademt en zorgt ook voor een perfecte pasvorm. Hierdoor zitten de No Visible Lines producten als gegoten.

    De No VL slips zijn vanaf 28 februari verkrijgbaar in de Hunkemöller filialen. RVH.

    www.hunkemoller.com

     

     





    01-03-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (12 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Catherine Keller
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Nieuwe Revenue Manager

     

     

    Catherine Keller-Noellet werd benoemd tot Revenue Manager in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel. Catherine, van Franse afkomst, werkte voor de Groep Accor in Parijs, in het Sacher Hotel in Wenen, in Best Western Sodehotel in Brussel en in Maritim Hotels in Parijs.

     

    Eind 2006 vervoegde ze de Rezidor Hotel Group en begon ze in het Park Inn Charles de Gaulle Airport hotel in Parijs als Revenue en Reservations Manager, en promoveerde in 2007 tot Front Office Manager, verantwoordelijk voor Reservaties en Revenue Management. In september 2007 begon ze als Reservations Manager in het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel waar ze begin 2008 gepromoveerd werd tot Revenue Manager.

     

    Catherine  spreekt Frans, Engels en Duits en behaalde een MBA in Hospitality Management aan de Cornell University en ESSEC Business School in Parijs. RVH.

     

     

    29-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ibis Kortrijk centrum

     
    Ibis Kortrijk Centrum:
    21e Ibis in België opent zijn deuren te Kortrijk
     
     

    Ibis, het voornaamste netwerk van voordelige hotels in Europa, zet zijn groei in België voort en opende in Kortrijk zijn 21e hotel.

    Kortrijk heeft de vraag naar logies beduidend zien stijgen sinds de voorzitter van de stadsgemeenschap van Rijsel, Pierre Mauroy, deze Vlaamse stad uitkoos om er de operationele diensten van het Eurodistrict ‘Eurométropool Rijsel-Doornik-Kortrijk’ te vestigen. Ibis is de eerste hotelketen met internationale faam die zich in de regio vestigt.

     

    Ibis Kortrijk Centrum ligt in het hartje van de stad, tegenover de schouwburg en op vijftig meter van de winkelwandelstraten. Het hotel, dat 82 kamers telt, is gemakkelijk te bereiken: op twee minuten van de E17 autosnelweg en van het centraal station en vlakbij een openbare parking.

     

    Ibis Kortrijk Centrum luidt het tijdperk in van Ibis-hotels van een nieuwe generatie in België. Het is het eerste hotel van het netwerk dat zowel met het nieuwe Ibis-kamerdesign als met de zeer trendy bar Rendez-vous uitpakt.

    Met dit nieuwe kamerconcept voert Ibis een nieuwe norm in, die binnen de voordelige hotels wereldwijd ongeëvenaard is. De eigentijdse inrichting, het lichtspel en spiegels creëren een gevoel van ruimte. Het gekozen kleurenpallet is fris en hedendaags en draagt, samen met het hout van de vloer en het meubilair, bij tot gezellige ruimtes.

     

    Dit nieuwe kamertype is ook ontworpen met respect voor het milieu. De materialen zijn gekozen in functie van de strengste milieunormen en Ibis heeft een recyclageproject op touw gezet. Energiebesparende systemen werden geïnstalleerd, zoals spaarlampen, waterverbruikregelaars en doeltreffende zonnewering om het gebruik van airconditioning te vermijden.

     

    Voor afspraken met zakenrelaties, vrienden of familie is de bar Rendez-vous van Ibis Kortrijk Centrum uitermate geschikt. Deze zeer trendy bar is 24 uur op 24, 7 dagen op 7 open. Om eenvoud, efficiëntie en creativiteit te verenigen, heeft de bar Rendez-vous gekozen voor een trendy en functionele inrichting en meubilair.

     

    De inrichting van Ibis Kortrijk Centrum vergemakkelijkt het verblijf van mensen met verminderde mobiliteit. De lobby is groot, open en zonder trappen. De receptie en lift zijn voorzien op klanten in een rolstoel, en vier kamers zijn speciaal voor hen ontworpen. Een automatisch systeem om de deuren met een elektronische armband te openen laat hen toe om de kamer heel gemakkelijk te betreden en te verlaten.

     

    Ibis Kortrijk Centrum is één van de eerste hotels die volledig rookvrij zijn, van de lobby tot de vergaderzalen, van het restaurant tot in alle kamers. RVH.

     











    28-02-2008 om 21:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nacht van de geschiedenis

    Nacht van de geschiedenis

     

     

     

     

    Dinsdag 18 maart organiseert het Davidsfonds de zesde Nacht van de Geschiedenis. Het thema van dit jaar is ‘Naar men zegt …’ en dat zet de mondelinge geschiedenis in de kijker.

    Geschiedenis is immers meer dan geschreven bronnen. Oude verhalen, legendes, spreekwoorden, straatnamen, verloren gewaande liederen, bedreigde dialecten, getuigenissen … behoren evenzeer tot ons erfgoed. Helaas is dit erfgoed vaak bedreigd.

    Davidsfondsafdelingen, heemkundige kringen, archieven, musea, scholen en andere organisaties steken met een gevarieerd programma, de handen uit de mouwen. Op dezelfde avond vindt ook de Nacht van de Historische film plaats. In alle Kinepolis –complexen van Vlaanderen en Brussel ontdekt u films die u meer vertellen over bekende of beruchte personen. Markante persoonlijkheden die onze geschiedenis mee hebben gekleurd. In totaal worden op 18 maart meer dan 220 historische activiteiten georganiseerd. RVH.

    www.davidsfonds.be/nacht

     

    28-02-2008 om 21:14 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Restaurantweek in Nederland

    Restaurantweek in Nederland

     

     

     

     

     

    De Nederlandse Horeca organiseett van 3 tot en met 9 maart een grote restaurantweek waarbij meer dan 300 toprestaurants, de fijnproevers de mogelijheid bieden om lekker luxe uit te gaan eten voor 25€.

     

    Het initiatief gaat o.m. uit van de Horecavereniging Nederland die met deze actie haar jubileum van 125 jarig bestaan de nodige luister wil meegeven.

    De deelnemende restaurants werden in een achttal regio’s opgesplitst en bevinden zich in Amsterdam, Rotterdam, regio Den Haag en Zuid Holland, regio Utrecht en ’t Gooi, regio Maastricht, regio Brabant, regio Gelderland en tenslotte regio Haarlem en Noord Holland. RVH.

    www.restaurantweek.nl

     

    28-02-2008 om 21:12 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe fles

    Carlsberg lanceert nieuwe 25cl fles

     

     

     

     

     

    Carlsberg brengt een nieuw 25cl flesje op de Belgische markt. Het oude kegelvormige flesje dat al 40 jaar mee gaat, wordt vervangen door een opvallend, hedendaags design. België is trouwens het eerste land waar de nieuwe fles in retourneerbare versie gelanceerd wordt.

    Naast een nieuw flesje zorgt Carlsberg ook voor een bijpassend glas. Met de lancering van het nieuwe flesje en glas wil Carlsberg zich nog meer profileren als hét premium biermerk. Aan de typische smaak die Carlsberg haar internationale faam heeft bezorgd, wordt niet geraakt.

     

     Het grootste verschil met de vorige fles is ongetwijfeld de vorm. Daarnaast heeft het nieuwe flesje een groene, doorzichtige kleur en staat het logo van Carlsberg in reliëf, zodat men het letterlijk kan voelen. RVH.

     





    28-02-2008 om 21:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flagshipstore

     

    Van Bommel flagshipstore

     

     

     

     

     

    Van Bommel opende in Antwerpen, op een toplocatie, haar eerste flagshipstore. Op 120 vierkante meter wordt onder 6 meter hoge plafonds de complete Van Bommel, Floris van Bommel en Noble Blue collecties gepresenteerd. Voor het interieur tekende het deels Madrileense deels Antwerpse ontwerpbureau "Pure Sang". Pure Sang verzorgde in het  verleden krachtige interieur projecten van ambitieuze merken als Tommy Hillfiger, Bread & Butter, Hacket London en de drankmerken Martini Bar & Verso, Bacardi en Coca Cola.

     

    In 1734  startte de familie Van Bommel met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leidt de 9e generatie het familiebedrijf. De van vader op zoon overgedragen kennis wordt tot op de dag van vandaag toegepast bij de vervaardiging van de Van Bommel schoen. Sinds 1952 is Van Bommel in Nederland bij koninklijke beschikking hofleverancier.

     

    Met het in 1996 geïntroduceerde submerk ‘Floris van Bommel’ werd aansluiting gevonden bij een nieuwe jongere groep consumenten. ‘Floris van Bommel’ bleek een succes. In 2007 onderging het moedermerk ‘Van Bommel’ een re-styling, met een nieuw logo, nieuwe verpakking, nieuwe communicatie, en veel aandacht voor de collectie herbevestigde ‘Van Bommel’ zich als luxemerk van de 21e eeuw. De opening van de flagshipstore in Antwerpen is de grande finale van deze ingrijpende operatie.  

     

    Centraal element in de winkel is een in de ruimte zwevende zwarte box. Deze box, volledig omhuld met gecapitonneerd zwart leer, is bereikbaar via een wit metalen trap in het midden van de winkel. In de box worden op 20 vierkante meter wisselende collecties en limited editions gepresenteerd. Achter in de winkel accentueert een zes meter hoge melkglas witte spiegelwand het ruimtelijk effect.

    Van Bommel store Antwerpen - Huidevettersstraat 6-8 - 2000 Antwerpen

    Tel 03/231 42 20





    28-02-2008 om 21:07 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CocoCola light plus
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Coca-Cola light plus anti-oxidanten.

     

     

     

     

     

    Het Coca-Cola light gamma krijgt er een extra telg bij. Coca-Cola light Plus antioxidants. Deze sprankelende nieuwkomer combineert de bestaande Coke light smaak met een vleugje groene thee extracten & anti-oxidanten en helpt je zo stralend voor de dag te komen.

    Vrouwen krijgen steeds meer te maken met een overvolle agenda. Zowel op privé als op werkvlak zijn ze erg veeleisend voor zichzelf. Dames zijn vandaag de dag rasechte multitaskers die er bovendien fantastisch willen uitzien. Zich goed voelen en er goed uitzien gaan dus hand in hand.

    Met Coca-Cola light Plus antioxidants geniet je niet enkel van een verfrissende Coke light, maar word je bovendien verwend met een extra portie anti-oxidanten. Je geniet van een sprankelend vleugje groene thee in combinatie met een dosis heerlijke verfrissing voor je lichaam. Het ideale duo om je iedere dag een Plus te bezorgen. RVH.

     

    28-02-2008 om 21:04 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.St Patricks day

     

    ST-PATRICKS DAY

    Ierland viert feest !

     

     

     

    Op 17 maart wordt in Ierland de nationale feestdag gevierd: St-Patricks Day. Het is een unieke gelegenheid om dan naar Ierland te reizen, niet alleen om te feesten maar ook om kennis te maken met de geschiedenis, de tradities, de muziek, de folklore en alles wat dit schitterende land tot een unieke reisbestemming maakt.

     

    St-Patricks Day wordt niet alleen op het groene eiland gevierd maar overal in de wereld, op plaatsen met grote Ierse kolonies, mensen die in tijden van armoede en hongersnood hun heimat hebben verlaten. Dat is ondermeer het geval in New York en in Sydney waar zeer veel Ieren wonen die de tradities van hun land in stand houden.

     

    Het leven van St-Patrick is een boeiend verhaal, verweven met vertelsels en legenden. Hij werd in het jaar 431, door de paus van Rome, uitgezonden om Ierland te christianiseren. Van St-Patrick wordt ondermeer verteld dat hij de slangen van het eiland zou verdreven hebben, waarmee wellicht de heidenen of Druiden worden bedoeld, aangezien er in Ierland geen slangen voorkwamen. De man stierf in 460 en over zijn begraafplaats is er onduidelijkheid en discussie. Het is ofwel het Ierse Saul, Downpatrick, ofwel het Engelse Glanstonbury. In ieder geval stierf hij op 17 maart en bijgevolg is het op die datum St-Patricks Day.

     

    Tot in de kleinste dorpen van Ierland wordt het nationale feest gevierd. In de hoofdstad Dublin is er het St-Patricks Day Festival van 13 tot 17 maart, een ideale gelegenheid voor een citytrip Dublin. RVH.

    www.discoverireland.com en www.stpatricksday.ie 

     

     

    28-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BB08 verfijnde interieurobjecten

     

    Verfijnde interieurobjecten.

     

     

     

    Serax lanceert dit voorjaar opnieuw een verfijnde collectie interieurobjecten. Als trendsetter binnen de decoratiesector laat Serax niets aan het toeval over en besteedt heel wat aandacht aan kleur, vorm en materiaalkeuze. Voor de woonkamer of de oranjerie, voor de gedekte tafel of als interieuraccessoire, ieder collectiestuk draagt bij tot de juiste sfeercreatie.

     

    Een aantal blikvangers geven ons interieur het komende seizoen opnieuw een boost. Dit seizoen baden de theelichten in frisse kleuren en geven geraffineerde sfeerobjecten in metaal en glas een coole look aan het interieur.

     

    Wie van een hippe retrolook houdt, kan niet voorbij aan de vormen uit de fifties en seventies die worden heruitgebracht. De objecten in polystone doen deze trend alle eer aan. In zachte kleuren, afgeronde vormen, met of zonder gaatjes . Smaakvol up-to-date!

     

    Duizend-en-een-nacht blijft tot de verbeelding spelen en de prachtige decors van Lawrence of Arabia blijven iedereen bij. De nieuwe soliflores en kleine vazen duiken op in de meest romantische vormen en vormcombinaties. RVH.

    www.serax.com

     

    26-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verblijfstoerisme Oostende

     

    Promotie Verblijfstoerisme

     

     

     

     

    2008 belooft op evenementieel gebied opnieuw een zeer druk jaar te worden. Van januari tot december staat Toerisme Oostende vzw in voor een goedgevuld en vooral kwalitatief evenementenprogramma.

     

    Vanaf dit jaar heft de Stad Oostende een verblijfstaks bij alle logiesverstrekkende bedrijven. Een deel van deze inkomst zal terugvloeien naar Toerisme Oostende vzw die dit geld integraal zal besteden aan de promotie van verblijfstoerisme. Het gaat om een totaal budget van +/- 150.000 euro. Dit gebeurt in overleg met de vertegenwoordigers van de logiesverstrekkende bedrijven die zetelen in de zogenaamde ‘pool verblijfstoerisme’.

     

    Dit extra budget stelt Toerisme Oostende vzw in staat om meerdere  marketingacties te doen ten einde het verblijfstoerisme te stimuleren in laagseizoensperiodes. Er is meer budgettaire ruimte om promotie te voeren in de buurlanden met als doel Oostende verder te laten uitgroeien tot een volwaardige citytrip bestemming. Hierbij wil men zoveel mogelijk aansluiting vinden bij de stedencampagnes van Toerisme Vlaanderen en Westtoer.

     

    Ter promotie van Stene heeft Toerisme Oostende vzw in overleg met de plaatselijke handelaars een handige brochure uitgewerkt. De folder beschrijft in het kort het ontstaan van Stene, de bezienswaardigheden, de restaurants, de fiets- en wandelroutes in en rond Stene. Ook werd een ‘Steengoed arrangement’ uitgewerkt in samenwerking met de hoevehotels in Oostende. RVH.

    www.toerisme-oostende.be

    25-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Corsica

    2008 : HET  JAAR  VAN  CORSICA 

     

     

    De nieuwe prijzenpolitiek en de nieuwe producten van de ferrymaatschappij SNCM plaatsen Corsica meer dan ooit in de kijker als een eersterangs vakantiebestemming.

     

    SNCM pakt nu uit met de aantrekkelijke formule Prima Corsa waarbij men tot 55% kan sparen op de standaard tarieven voor passagiers, voor accommodatie aan boord en voor de auto. Het principe is eenvoudig: hoe vroeger de klant boekt, hoe voordeliger het tarief.  Let wel, het aantal plaatsen is beperkt, een reden temeer om er vroeg bij te zijn.

    SNCM biedt daarnaast voordeeltarieven voor gezinnen, senioren en jongeren.

     

    Hoeft het nog gezegd dat Corsica een van de mooiste eilanden is in de Middellandse Zee? Reizen naar L’Ile de Beauté is sinds lang een traditie wat in de eerste plaats te maken heeft met het unieke aanbod bezienswaardigheden en met de zon die het nooit laat afweten. Bent u nog niet overtuigd, surf dan even naar www.viacorsa.fr waar u een overzicht krijgt van alles wat Corsica aan lekkers en moois te bieden heeft. RVH.

    www.ferrytour.fr  en www.sncm.fr

     

    24-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Startklaar badgoed

    Startklaar badgoed!

     

     

     

    Voor de zomer van 2008 vibreert Arena op het ritme van de Olympische Spelen in Peking. Om dit wereldwijde evenement te vieren, creëerde het merk een speciale lijn met als logo het Chinese teken voor ‘water’, en een gestileerde zilveren of gouden vlinder. De lijn Water Instinct is niet alleen de speerpunt van de zomercollectie 2008, maar symboliseert ook de energie van Arena. Deze lijn met avant-gardekleuren overspant de generaties met exclusieve modellen voor vrouwen en meisjes.

     

    Arena creëerde ook drie andere grote thema’s voor de zomer 2008, in lijn met de modetrends. Happy Days, bruisend, chic en retro, Zen Expression met accenten die doen denken aan een zonsopgang en het actieve en frisse Wind and Water. Deze thema’s zijn de rode draad voor de zomercollectie 2008, van vrijetijds-tot zwemkleding, van volwassenen tot kinderen, van heren-tot damesmodellen. RVH.

     

     









    24-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curacao

     

     

     

    Veelzijdig Curaçao

     

    Elke reisbestemming in het Caribische gebied spreekt tot de verbeelding. Curaçao is een paradijselijke plaats waar het inderdaad bijna altijd mooi weer is en waar de zee en de mooie stranden uitnodigen voor luieren in de zon, voor zwempartijen en voor alles wat we onder de noemer ‘fun’ kunnen plaatsen.

     

    Wat Curaçao nog méér biedt, is veel minder bekend en zal menig vakantieganger verrassend in de oren klinken. Om te beginnen kunnen we er ook in het Nederlands terecht wat niet meteen betekent dat we daar het gevoel hebben van in Nederland te verblijven. Geenszins, want Curaçao heeft zijn eigen Caribische identiteit, zijn eigen tradities en gewoonten, zijn eigen gastronomie en het is daarenboven een smeltkroes van culturen.

     

    De historische haven en de binnenstad van Willemstad, hoofdplaats van het eiland, zijn opgenomen in de Unesco Wereld Erfgoedlijst. Het heeft te maken met de koloniale architectuur en ook met de gezelligheid van de verkeersvrije en kleurrijke binnenstad.

    Naar Curaçao reist men om de natuur te beleven. Curaçao is ook een duikparadijs, met internationaal erkende duikplaatsen, schitterende baaien en steile kliffen. Genieten van de spectaculaire fauna en flora van de zee om daarna uit te rusten op parelwitte stranden. RVH.

     

    www.curacaoinfo.be  en www.curacao.com

    23-02-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mode en stijl

    Mode en stijl, met een eigen identiteit.

     

     

     

     

    Vlot, ongecompliceerd en vrouwelijk moet de nieuwe mode voor het voorjaar en de zomer van 2008 zijn. De basisformule voor de nieuwe proporties luidt: ‘onderaan smal en wijd bovenaan’, zonder lichaamsvormen te verhullen, maar deze zacht te omspelen om zo een nieuw silhouet te verkrijgen. De supervrouwelijke wordt vooral onderstreept door parka’s, jurken, smalle broeken, lange blouses, shirts en korte jacks van zachte materialen in neutrale kleuren. Ingetogen details lossen de opulente decoratie uit de afgelopen seizoenen af.

     

    Het pulserende leven van de grote stad ‘city-life’ dient als inspiratiebron voor de nieuwe herenmode van het voorjaar- en zomerseizoen 2008. De duidelijke lijnen van de moderne bouwkunst spiegelen zich in de nieuwe silhouet en we spreken dan ook van ‘Urban Smartness’. Deze nieuwe stijl heeft niet alleen invloed op de formele businessmode, maar ook op de verzorgde en figuuraccentuerende casuallook die uit geraffineerd samengestelde outfits bestaat.

     

    De tijden van overdreven styling zijn voorbij. De kindermode wordt rustiger en krijgt ingetogen, sportieve details in de laagjeslook met korte jacks en sportieve broeken, en in de mode voor de meiden die weer jurken met leggings dragen als in de jaren tachtig. De pasvormen blijven comfortabel en de kleuren helder.

     

    De kleine meisjes volgen de trend op de voet en zijn weg van de nieuwe jurken, rokken, cargobroeken, shirts, korte jacks en leggings die onderling tot de laagjeslook worden gecombineerd. Pastelkleuren – vooral roze – in combinatie met wit zijn favoriet. De kleine jongens houden van applicaties op hemden en jacks. Kaki, blauw en diverse natuurkleuren geven, in combinatie met krachtig geel, groen of rood, de toon aan. RVH.

    www.charles-voegele.be

     





    22-02-2008 om 08:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zin in Oostende

     

    Toerisme Oostende heeft in 2008 veel Zin in de Zee.

     

     

     

     

    Toerisme Oostende vzw heeft er ook in 2008 opnieuw veel zin in. Op het vlak van de evenementen staan er opnieuw een paar nieuwigheden van formaat geprogrammeerd die Oostende haar naam van evenementenstad-aan-zee alle eer zullen aandoen.

    Oostende is een bestemming waar van alles te beleven valt. Met andere woorden in Oostende beleef je ‘fun & pleasure’. Beleving en de zintuiglijke aspecten spelen een grote rol. De campagne luidt ‘‘Zin in de Zee’ en verwijst naar de totaalbeleving die je ervaart als je Oostende bezoekt, met alle zintuigen, van kop tot teen, ten volle uit.

     

    De campagne ‘Zin in de Zee’ verwijst naar de beleving van Oostende door gebruik te maken van alle zintuigen en het voelen. Er wordt gebruikt gemaakt van kleur, sensuele beelden en poëtische bewoordingen. Per seizoen wordt gekozen voor een typische kleur, beeld en slogan. De slogans refereren naar de Stad aan Zee ten volle beleven. Zo luidt de lenteslogan ‘Met Lijf en Leden’, de zomerslogan ‘Van Kop tot Teen’, de herfstslogan ‘Met Kop en Schouders’ en de winterslogan ‘Met Hart en Ziel’.

    Het is ook de bedoeling om de campagne ‘Zin in de Zee’ en de stijl hiervan als globaal promotiemiddel te gebruiken voor alle producten van Toerisme Oostende. Uiteraard blijft dé baseline, ‘Oostende, Stad aan Zee’ bestaan, maar met ‘Zin in de Zee’ wil men nog meer de nadruk leggen op het enthousiasme om naar de zee te trekken én naar een stad aan zee waar er het hele jaar door veel te beleven valt. Zin in de Zee verwijst ook naar het poëtische en zintuiglijke waarneming, een ‘slogan’ in de zee.

     

    Tijdens het tweede weekend van de Paasvakantie wordt voor de tweede maal Ontdek Oostende georganiseerd. De Oostendse musea en attracties zetten dan hun deuren open aan voorkeurstarieven of voorzien speciale attenties. Daarenboven programmeert Toerisme Oostende vzw diverse animaties speciaal gericht naar de vele families die tijdens de Paasvakantie een bezoekje brengen aan Oostende. RVH.

    www.toerisme-oostende.be

     

     

     

     

    22-02-2008 om 08:39 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stijlvol buitenmeubilair

     

    Stijlvol buitenmeubilair

     

     

    Meer dan ooit willen de mensen genieten, niet alleen op vrije dagen en niet alleen bij mooi weer. Daarom ook dat er meer en meer stijlvol buitenmeubilair zijn weg naar het interieur vindt. Outdoormaterialen en –vormgeving worden almaar geraffineerder en stijlvoller.

     

    De nieuwe collecties van Manutti volgen die trend ten volle. Uitzonderlijk fijne designs

    en kwalitatief hoogstaande afwerkingen garanderen een maximum aan comfort en  uitstraling. Met zijn nieuwe naam heeft Manutti (opgericht in 2002 als For Seasons Furniture) zijn plaats op de markt van het kwaliteitstuinmeubilair verder weten te verstevigen.

     

    In 2008 schitteren de nieuwe collecties: San Diego, Manhattan, Phoenix en Baltimore.

    San Diego: raffinement is het sleutelwoord, vervaardigd uit vergrijsd imitatie rotan, genieten de stoelen, zetels (een-en 2,5-zit), sunbed en console van een tijdloos en klassevol karakter.

    Manhattan: Loungen in de tuin is hot, de elegante lounger is de blikvanger die in vier kleuren verkrijgbaar is.

    Phoenix: wuivend bamboe en slank siergras geven een oosters tintje aan uw terras. De sierlijke stoelen en bijzettafel sluiten naadloos aan bij een mediterraanoosterse sfeer van lange zwoele nachten, exotische terrassen en sprookjesachtig verlichte tuinen.

    Baltimore: ‘Nesting’ is het nieuwe codewoord om het zowel binnen als buiten gezellig te maken. De gloednieuwe collectie Baltimore, bestaande uit strak vormgegeven stoelen, past daar volledig in. Stijlvol en elegant. De collectie is beschikbaar in 4 kleuren, ook in het wit. RVH.

    www.manutti.com

     

     









    22-02-2008 om 08:38 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!