Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    21-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Katima'a
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Katima’a

     

     

     

     

    De kruising van traditie en hoge prestaties zorgt voor een uniek gamma van verzorgingen op basis van Arganolie. Een vindingrijke, krachtige en ambitieuze lijn vloeit samen met een verhaal van veredeling, van solidariteit en verbintenis.

     

    Katima’a, een vrouw die geheimen deelt, is geboren door een ontmoeting met de berbervrouwen, die de houders zijn van een wonderlijk schoonheidsgeheim de Arganolie. De traditionele vervaardiging van deze olie heeft eerbied afgedwongen voor deze voorvaderlijke knowhow, maar ook de wil om de ontwikkelingsprojecten van deze vrouwen te ondersteunen.

     

    Men heeft een bedrijf gewild waarbij het delen een levenskunst is. In ruil werden de mooiste producten gecreëerd opdat andere vrouwen de weldaden van de wonderlijke arganolie zouden kunnen delen. RVH.

    www.katimaa.be

     

    21-05-2008 om 21:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Grote cupmaten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Beha’s in grote cupmaten

     

     

     

     

    Voor veel vrouwen met een grote cupmaat is het soms een probleem om een passende en leuke beha te vinden. Hunkemöller lost dit probleem op door het bieden van zowel basic als modieuze beha’s in grote cupmaten!

     

    Het is belangrijk dat een beha de juiste ondersteuning geeft aan de borsten, vooral voor vrouwen met een grote cupmaat. Hunkemöller heeft in haar vaste collectie een aantal beha’s van zeer hoge kwaliteit met een groot maatbereik. Sommige beha’s zijn zelfs t/m cupmaat G te verkrijgen! De pasvorm en het materiaal van deze beha’s zijn met nauwkeurigheid ontwikkeld, wat te merken is aan de stevigheid, het comfort en de ondersteuning bij het dragen. RVH.

    Info Consumenten : 03.232.66.50

     

     

    21-05-2008 om 18:57 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tokion hotel

    Nieuwe Tokio hotel collectie bij JBC.

     

     

     

     

    Goed nieuws voor de alle fans van Tokio Hotel. Voortaan – vanaf 28 mei -  kunnen zij ook bij JBC terecht voor een übercolle collectie T-shirts en accessoires rond deze populaire groep.

    De zomer tegemoet met Tokio Hotel aan je lijf, daar droomt toch elke fan van ? RVH.

    Gratis groen consumentennummer 0800/7892

     











    21-05-2008 om 18:51 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aroma therapy

    Aroma Therapy

     

     

     

     

     

    Het italiaanse merk Vintage 55 komt met iets totaal nieuws deze zomer: Aroma therapy T-shirts.

    Hibicus uit Hawai, Jasmijn of frisse Lime, elke shirt heeft zijn eigen speciale geur en zit in een stoere glazen pot verpakt waardoor de geur eindeloos behouden wordt.

     

    Zet al je zintuigen in: de shirts zijn gemaakt van organische katoen, dus voelen ze heerlijk luchtig aan, elke shirt heeft zijn eigen print ontwerp en is dus leuk om zien. Door de aroma therapy ruik je de hele dag heerlijk fris.

    Draag je liever geen parfum in de zomerzon of ben je panisch voor zweetluchtjes, met Aroma Therapy kom je fris voor de dag. RVH.

    Consumenteninfo 03-231 98 78

     





    21-05-2008 om 18:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.konijn

    Konijn

     

     

     

    Omdat konijn meer en meer de hedendaagse culinaire tour opgaat, kreeg de website www.konijn.be van de VLAM een nieuw kleedje. De bezoeker krijgt niet alleen algemene informatie maar ook zeer specifiek getinte aanduidingen.

    In de receptenrubriek kan de keukenliefhebber terecht voor diverse recepten en bereidingswijzen. Konijn is bovendien een gezonde keuze: konijnenvlees is mager, caloriearm, licht verteerbaar, heeft een hoog gehalte aan onverzadigbare vetzuren met van nature een goede verhouding aan omega-3 en omega-6 vetzuren en is rijk aan ijzer.

    Via de maandelijkse nieuwsbrief krijgen de geïnteresseerden regelmatig nieuwe recepten toegestuurd, als opener werd trouwens gekozen voor een bereiding van konijn met frambozenbier. RVH.

    21-05-2008 om 18:46 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zen koken

    Puur, terug naar de bron, zen koken

    3 hedendaagse en natuurlijke kleuren...

     

     

    Deze collectie drukt de schoonheid van natuurlijke elementen volledig uit: hout, steen en mineraal met haar tedens- en neutrale kleuren gehaald uit het hart zelf van de natuur: grijs geleend uit de ‘ongerepte’ steen, het wit geinspireerd door het ‘zuivere’ water, het diepzwart van het ‘design’ ebbenzwart.

     

    MATIERE par Le Creuset® biedt drie hedendaagse en natuurlijke kleuren... Het geëmailleerd gietijzer van Le Creuset past volkomen in de nieuwe tendens van de tijd de tijd te laten, te koken op een zacht vuurtje zonder haast en smakelijke gerechten, die de smaakpapillen opwekken, rustig laten sudderen!

     

    De braad-/stoofpannen van de collectie MATIERE, voorzien van een metalen knop in roestvrij staal van 18/10 die de ovenhitte verdraagt, worden elegant geplaatst op de tafel. De harmonieuze vorm van de wok maakt bovendien snellere bereidingen mogelijk.

    Le Creuset heeft de hartstocht van de perfectie en zorgt voor keukengerei dat in alle interieurs past.  RVH.

    www.lecreuset.nl en  www.roseetpiment.com

     

     

     







    21-05-2008 om 18:43 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leopold village site

    Leopold Village site

     

     

     

    Thornsett group ltd, de Ierse projectontwikkelaar, en Starwood Hotels & resorts worldwide, één van de grootste hotel- en vrijetijdsondernemingen wereldwijd, geven het startschot voor de bouw van het “aloft” Brussels Schumann hotel, een hotel met 150 kamers in het hart van de Europese wijk in Brussel.

     

    Het hotel met 150 kamers zal worden uitgebaat onder Starwoods onlangs opgerichte en langverwachte ‘aloft’-merk. Starwood lanceerde het aloft-concept in 2005. Het hotel in Brussel wordt het eerste in Europa dat de deuren opent onder deze naam: aloft is een nieuw lifestylemerk, dat een fris en geslaagd alternatief biedt voor zowel zakenlui als vrijetijdsreizigers waarmee reizen een nieuwe dimensie krijgt. De opening van het hotel is gepland voor 2010. RVH.

    21-05-2008 om 18:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toerisme Vlaanderen

    Nog meer toeristische kwaliteit aan de Vlaamse kust!

     

     

     

    De toeristische ondernemers aan de Vlaamse kust willen de kwaliteit van hun dienstverlening structureel verbeteren. Ze ontwikkelen daarvoor een omvattend kwaliteitszorgsysteem, met o.m. de opleiding van kwaliteitscoaches, de organisatie van kwaliteitsseminaries en individuele begeleidingstrajecten, kwaliteitscontrole met 'mystery guests' en de toekenning van een kwaliteitslabel. Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois maakte via het Kustactieplan meer dan een half miljoen euro vrij voor het project, dat deze zomer van start gaat.

     

    "Kwaliteit is dé troef bij uitstek van het Vlaamse toerisme. Om die troef maximaal te kunnen uitspelen, moeten we steeds op zoek gaan naar verbetering", zegt toerismeminister Bourgeois. "Ik ben dan ook verheugd over het initiatief van de toeristische sector aan de kust, waarmee de ondernemers de kwaliteit van hun dienstverlening permanent willen verbeteren De toerist én de toeristische ondernemer aan onze Vlaamse kust zullen er de vruchten kunnen van plukken."

     

    De basis voor het kwaliteitszorgsysteem berust op een studie van internationale goede praktijken en een klantentevredenheidsonderzoek. Het onderzoek legt bloot welke elementen de tevredenheid van de toeristen aan de Vlaamse kust bepalen. Prioriteiten voor de kusttoerist zijn de professionaliteit van de bediening, het horeca-aanbod en het comfort in het logies. De toeristen zijn over het algemeen tevreden over de servicekwaliteit van horeca, campings en verhuurlogies aan de kust. Vooral over het lekkere eten in de vele restaurants en cafés en de hygiëne en netheid in horecazaken en toeristische verblijven is de tevredenheid hoog. Voornamelijk op het vlak van professionele bediening en logiesinfrastructuur is er nog werk aan de winkel.

     

    De beroepsfederaties HoReCa Vlaanderen, CIB-Kust en Recread nemen samen met het autonoom provinciebedrijf Westtoer en vzw Guidea (Kenniscentrum voor Horeca en Toerisme) de handschoen op. Op basis van het klantentevredenheidsonderzoek werkten ze samen een kwaliteitszorgsysteem uit, waarmee ze de kwaliteit van de dienstverlening structureel willen verbeteren. Speciaal opgeleide en geselecteerde kwaliteitscoaches staan in voor de organisatie van seminaries en studiebezoeken aan goede praktijken.

    Elk deelnemende ondernemer volgt een individueel begeleidingstraject waarbij hij opgeleid wordt om een eigen klantentevredenheidsonderzoek en een klachtenbehandelingsysteem op te zetten. Hij leert ook hoe hij concrete actieplannen kan opstellen om de kwaliteit van de dienstverlening in zijn zaak te verbeteren. Na het succesvol afronden van het traject krijgt elke deelnemer een kwaliteitslabel. In een controlefase toetsen 'mystery guests' het label ook in de praktijk, zodat het bedrijf ook na afloop van het traject gestimuleerd blijft om zijn servicekwaliteit te verbeteren. RVH.

     

     

     

    15-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bik eezy

    Over vloeiende lijnen, relaxen en liefde

    Vloeibare stoel

     

     

     

     

    Volop zon, een licht briesje en de geur van de zomer. Dat authentieke zomergevoel pakken, lekker ontspannen genieten van tuin of zwembad? BIK-EEZY van Freeline koppelt hoog comfort aan een relaxte vloeiende uitstraling. Alsof verre vakantiestranden de tuin in komen waaien met dit zonnige vijftal.

     

    Pronkstuk is de relax chair Fluïd. Zoals de naam al doet vermoeden een combinatie van comfort en vloeiende lijnen. Lekker half achterover leunend genieten van de heerlijke zomerzon met een drankje op de Fluïd tafel. De lage ronde tafel is afgewerkt met een houten blad. De kussens op Fluïd zijn handig vast te maken aan de top van de stoel.

    Voortbordurend op het vloeiende design is de ligbank Flow. Aan de top eenzelfde soort naar bovenstaande ronding maar voor de rest een heerlijke chill-out ligbank.

     

    Samen of misschien wel met twee stellen genieten van de ondergaande zon terwijl de liefde opkomt? Lounge en Love Chair draaien er hun kussens niet voor om. Met strakker design zijn deze toch speels moderne banken voor elke veranda of tuin een aanwinst. RVH.

    www.enjoyfreeline.com

     









    14-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hermit Cabines

    Moderne mens snakt naar romantiek en meditatiehut

    Eindelijk kluizenaar

     

     

     

    Nooit een moment alleen, de druk van het moeten, gejaag… kortom stress. De moderne mens kijkt af en toe met jaloezie naar de kluizenaars van vroeger. Om dan maar meteen op een berg in complete afzondering te gaan wonen? Nee. Maar af en toe een paar dagen of uren terugtrekken in de eigen kluizenaarshut klinkt als serene rust in de oren. Met dit doel bouwde Arvesund de Hermit Cabins, kleine ‘schuilplaatsen’ afkomstig uit romantisch Zweden.

     

    In het glooiende rustieke noordelijke landschap van Zweden staan nog talloze karakteristieke oude schuren. Sommige wel 200 jaar oud. Waar deze juweeltjes dreigen te bezwijken, neemt Arvesund ze over en bouwt van het prachtig gekleurde karakteristieke hout degelijke Hermit Cabines. Kleine, comfortabele hutten met de Noordelijke romantiek van toen.

    Het woord kluizenaarshut zegt het al; deze kleine woningen van 8 m2 zijn speciaal geschikt voor 1 persoon. Niet zomaar een schuilplaats, want uitgerust met fornuis, schoorsteen, boiler, bed, stoel, tafel en kapstok blijkt deze schuilplaats een echte thuis. Even terugtrekken uit de drukte. Meditatieplek bij uitstek of gewoon even wat tijd alleen.

     

    Het idee om de oude schuren een tweede, kwalitatief hoogwaardig leven te geven, komt van de Zweedse Mats Theselius. Zijn Hermit Cabins zijn nieuw voor België, maar als unicum wereldwijd terug te vinden. Door het gebruik van oud hout is namelijk elke hut anders. En wordt, indien gewenst, ook op maat gemaakt. Ook combinaties van oud hout en nieuw hout behoren tot de mogelijkheden. RVH.

    www.arvesund.nl.







    12-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hotspot

    Modern, speels en comfortabel

    Strandstoel maakt revival

     

     

     

    De zilte zeebries met volop zon trekt hele horden naar het strand. Het strand iets te druk maar toch dat zomerse zon-, zee- en strandgevoel beleven? Freeline biedt uitkomst met Hotspots en Jetsets. Een speelse tuinstoel en tafel met een dikke knipoog naar de strandstoel van weleer.

     

    Het conische design van de Hotspot heeft veel weg van een ultramoderne strandstoel met een knipoog naar de Nederlandse tulpenbol. Naast rugsteun ook uitermate praktisch in het steeds veranderende Belgische weer. Draait de wind? Dan ook de stoel. Zo kan er weer heerlijk van de zon genoten worden. Ideaal voor wie geen beschutte plek in de tuin heeft of gewoon even rustig afgezonderd wil zitten.

    Het bijzettafeltje Jetset doet denken aan een grote strandbal. Met zijn vrolijke felle kleur en houten tafelblad is de Jetset een opvallende verschijning

     

    De handgevlochten meubels zijn kleurecht, UV- en weerbestendig en nagenoeg onderhoudsvrij. Ook de kussens helpen mee aan dat bijzondere Freeline gevoel. Ze zijn voorzien van een Sunbrella hoes die water en vuil simpelweg geen kans laat. RVH.

    www.enjoyfreeline.com

     

     











    12-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.citytrips

    Europese stedentrip met verblijf in ‘eigen’ stadshuis of -appartement

     

     

     

     

     

    Bij een stedentrip denk je al snel aan een hotel, maar in een eigen stadshuis of -appartement beleef je de stad nog intenser. Je hebt je eigen plekje in een wereldstad en het is vaak relatief voordelig, zeker als je met meerdere mensen gaat. Het Europese stadsaanbod is via de nieuwe Euro Relais stedenwebsite www.citytrips-europe.be te zoeken en te boeken. De site koppelt uitgebreide stadsinformatie aan een aansprekend aanbod. De stadsaccommodaties variëren van authentieke huizen en sfeervolle appartementen in historische gebouwen tot Bed & Breakfasts en zelfs boten en woonarken. Het aanbod op de nieuwe site bestaat in eerste instantie uit vakantieverblijven in Amsterdam, Barcelona, Brugge, Brussel, Florence, Madrid, Parijs, Rome en Venetië.


    Met de nieuwe site springt Euro Relais in op de nog steeds stijgende populariteit van stedentrips. Onder andere de goedkope vluchten maken het aantrekkelijk om als ‘tussendoorvakantie’ een stad te ontdekken. RVH.

    11-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EYESEA

    Relaxen op hoog comfort

    Genieten op niveau

     

     

     

    De zonnige seizoenen zijn weer begonnen. Binnen wordt weer buiten en België wordt verwarmd met gemoedelijkheid. De lekker relaxte zomerhouding is weer aan de beurt. De eigen tuin biedt uitkomst; ontspannen genieten van tuin en zon, het leven was nog nooit zo mooi. Freeline komt met EYESEA; loungemeubilair voor in de tuin.

     

    De meubels doen denken aan een lichte zeebries, even heerlijk wegdromen of gezellig praten met vrienden; EYESEA verhoogt comfort en gevoel. De strakke vormgeving doet niks af aan de comfortabele uitstraling. Sterker nog, de EYESEA-set nodigt bij uitstek uit tot zitten en valt vooral op door het ‘lage’ design. Niet ongemakkelijk onderuitzakken, maar heerlijk loungen op stoel of bank die maar net boven de grond zweeft.

     

    De loungeset bestaat uit een viertal meubels. De loungechair voor wie rustig alleen geniet en twee loveseats. Een voor twee en een voor drie personen. Leuk is ook de koffietafel, deze tafel is met haar uitzonderlijk grote afmetingen (184x104x50 cm) eindelijk eens niet voor een kleintje vervaard. Waar de meeste tafeltjes eigenlijk net voor alles onbruikbaar zijn, is deze grote jongen een lust in gebruiksgemak. De krant lezen of uitgebreid ontbijten? Deze koffietafel stelt gebruiksgemak voorop.

    Let’s Lounge! RVH.







    11-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rezidor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Rezidor benoemt nieuwe Responsible Business directeur

     

     

     

     

    De Rezidor Hotel Group heeft Catherine Rubbens benoemd als Responsible Business Directeur. Catherine (41, Nederlandse) heeft meer dan 15 jaar internationale ervaring in het domein van corporate sociale verantwoordelijkheden en duurzame ontwikkeling. Ze werkte als Directeur Producten & Diensten voor de CSR Europa, het leidende Europese zakelijke netwerk voor corporate sociale verantwoordelijkheid. Ze was ook omgevingsconsultant bij C21 in Londen, Junior Professional Officer bij het Departement Economische & Sociale Zaken van de Verenigde Naties, een divisie voor duurzame Ontwikkeling in New York, geassocieerd omgevings- en economisch expert bij de Verenigde Naties Conferenties over Handel en Ontwikkeling in Geneve, en Consultant bij het Environmental Resources Management in Nederland en het Verenigd Koninkrijk.

     

    Catherine neemt haar nieuwe positie over van Pia Heidenmark-Cook, Vice President Responsible Business, die Rezidor verlaat om een nieuwe carrière opportuniteit aan te vatten. Pia kwam bij Rezidor in 2001 en stond aan de wieg van het Responsible Business (RB) programma van de groep in Europa, het Midden Oosten en Afrika. Sinds 2003 werd Pia ook voorzitter van het Uitvoerend Comité van het IBLF Tourism Partnership.

     

    Rezidor was één van de eerste hotelbedrijven in de wereld met een specifiek Responsible Business programma. Sinds 2001 werden alle Rezidor hotels in Europa, het Midden Oosten en Afrika getraind in de verschillende aspecten van responsible business. Rezidor is ook één van de eerste hotelbedrijven in de wereld dat zijn gasten koolstofneutraliserende mogelijkheden biedt. De groep is actief in CSR sinds midden jaren 1990 en kreeg verscheidene prijzen waaronder in 2004 de Worldwide Hospitality Award. Rezidor is lid en zetelt in het Uitvoerend Comité van het prestigieuze IBLF’s Tourism Partnership. In september 2007 begon Rezidor een nieuw partnership met World Childhood Foundation, een liefdadigheidsorganisatie opgericht in 1999 door H.M. Koningin Silvia van Zweden. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

    10-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Billen bijten!

     

    Billen bijten deze zomer

    Krokodil maakt opwachting in België

     

     

     

    Tijd voor wat anders in de tuin: vergeet de klassieke 13-in-één-dozijn tuinbankjes, verbaas jezelf en verwelkom CROCO van Freeline. Een echte krokodil uit het juiste hout gesneden. Bruikbaar als relaxt zitbankje, maar eigenlijk nog meer als kunstobject. Krokodillen in de landelijke tuin of kunst in de moderne; CROCO verbaast, pleziert en is vooral uniek.

     

    Het speelse design geeft net dat vleugje extra vrolijkheid aan elke tuin. CROCO tovert een glimlach op ieders gezicht. De keuze voor dennenhout heeft het voordeel dat het hout iets meer werkt. Hierdoor krijgt de eigenzinnige krokodil na verloop van tijd nerfjes en vergaart hiermee zijn karakteristieke uiterlijk.

    Deze zomer wordt het billen bijten met CROCO. RVH.





    10-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Watersportfeesten in Noord Frankrijk

     

    Watersportfeesten in Duinkerke en Gravelines

     

     

     

     

    Tijdens het weekend van 17 en 18 mei worden in Duinkerke en Gravelines de Watersportfeesten (La fête de la mer et du nautisme) georganiseerd. Een hele reeks activiteiten rond het thema zee en zeevaart vindt plaats bij de dokken van het stadscentrum en de verschillende zeilhavens.

    Op het doorlopend programma (van 10 tot 18u) staan ondermeer een gratis waterdoop op een waterfiets of aan boord van verschillende soorten boten, bezoek aan een zeemansdorp voor de kinderen, bezoek aan het prachtige havenmuseum en aan de bijhorende schepen. Het is mogelijk kennis te  maken met verschillende havenactiviteiten zoals de loodsdiensten en de sleepboten. Ook een havenrondvaart en een bezoek aan het Belfort van Duinkerke behoren tot de mogelijkheden. De watersportfeesten zijn een unieke gelegenheid om andere aspecten van Duinkerke en Gravelines te ontdekken, bijvoorbeeld de winkelstraten en de restaurants met streekproducten. RVH.

    www.fetedunautisme.com

    www.duinkerke.fr

     

    10-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le palace
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DE 100 JARIGE ‘LE PALACE’ BELOOND MET DRIE ONDERSCHEIDINGEN

     

     

     

    Onlangs ontving Eric van Dalsum, Managing Director van het Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ uit handen van Kirk Kinsell President EMEA van de InterContinental Hotels Group, drie onderscheidingen: 2007 The Best Hotel, de Torchbearer en de Innovation Award. Een mooi verjaardagscadeau voor het hotel dat dit jaar haar 100ste verjaardag viert. Drie onderscheidingen die dankzij de inzet, enthousiasme, doorzettingsvermogen en professionalisme van het voltallige team, totaal 130 medewerkers, verkregen werden.

     

    Vorig jaar deze tijd ontving het hotel al de Quality Excellence en Renovation award. Eric van Dalsum, Managing Director, kondigde toen al aan dat in 2008 hij naar huis wilde komen met ‘The Best Hotel Award’.

    The Best Hotel Award wordt aan hotels uitgereikt die duidelijk uitblinken op gebied van management, productkwaliteit en operationeel functioneren. Het Crowne Plaza Brussels City Centre – ‘Le Palace’ werd uitgekozen als het Beste Hotel in Continentaal Europa uit een totaal van 651 hotels in de regio Europa,  Midden Oosten en Afrika.

     

    The Innovation Award ontvangt een hotel voor de invoering van vernieuwend product, service of strategie en het positieve effect. De afgelopen drie jaar onderging het hotel renovatiewerken. Er werd begonnen met de 354 kamers te voorzien van een Nouveau Style, gevolgd door het vernieuwen van de bar en het restaurant, het uitbreiden met een innovatief vergadercomplex en –concept Balanced Senses® en het toevoegen van een 8-tal zeer luxueuze suites. Ook de marktsegmentatie en verkoopactiviteiten werden aangepast en kan het hotel zich tegenwoordig tot de top 5 van conferentie hotels in Brussel tellen.

     

    Eric van Dalsum nam één van de 19 Torchbearer Awards 2007 in ontvangst. Deze categorie beloont de buitengewone servicegeoriënteerde hotels die de hoogste scores kregen via de Guest Satisfaction Score (GSS) Index en de beste resultaten behaalden voor de invoering van de algemene standaardnormen.

     

    ‘Het is een mooi verjaardagscadeau voor het hotel dat dit jaar haar 100ste verjaardag viert. Het benadrukt de slogan ‘Still young & beautiful!’ die we dit jaar voor het hotel gebruiken. Inderdaad, nog steeds jong, dynamisch, vernieuwend en mooi! legt de trotse Eric Van Dalsum uit.

    Maar alle drie onderscheidingen kunnen alleen verkregen worden door en dankzij een professionele en persoonlijke inzet van elke medewerker in het hotel; van kamermeisje tot management. De vraag is alleen waar wij volgend jaar voor moeten gaan. Nog een Best Hotel Award?’ RVH.

    08-05-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Duurzame ontwikkeling Novotel

    DUURZAME ONTWIKKELING BIJ NOVOTEL

     

     

     

    Al tien jaar lang is Novotel, via het programma Earth Guest van de groep Accor, heel geëngageerd op het vlak van duurzame ontwikkeling. Met het internationale milieucertificatieprogramma Green Globe engageert Novotel vandaag zich om een wereldwijde certificering te bekomen voor de hele keten. 

     

    Novotel is altijd al een pionier geweest in de hotelwereld. Sinds haar oprichting veertig jaar geleden is de keten geëvolueerd, heeft ze de verwachtingen van haar klanten geanticipeerd en heeft ze geïnnoveerd in functie van het welzijn, comfort en de duurzame ontwikkeling.

     

    Aangezien de betrokkenheid ten opzichte van de omgeving in Novotels genen zit, zet de keten haar inspanningen – die startten in het kader van het programma Earth Guest van de groep Accor – ook op lange termijn voort. Daarbij baseert ze zich op drie peilers: het vastleggen van bouwnormen, de integratie van duurzame ontwikkeling in de dagelijkse bezigheden van de medewerkers en de gevolgen voor het cliënteel. Om zijn operationele betrokkenheid te bevestigen, is Novotel in juli 2007 in zee gegaan met Green Globe, het internationale certificatieprogramma voor duurzaam reizen en toerisme. Novotel positioneert zich als de eerste hotelketen in het middensegment die gans het netwerk betrekt in duurzame ontwikkeling.

     

    Momenteel zitten 28 hotels in een eerste pilootfase, de hotels bevinden zich in twaalf landen op de vijf continenten, namelijk het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Frankrijk, Brazilië, Ivoorkust, India, China, Thailand, Singapore, Indonesië, Australië en Nieuw-Zeeland. Novotel telt reeds drie gecertificeerde hotels: Novotel Sharm El Sheikh, Novotel Lyon La Part Dieu en Novotel London Tower Bridge. Twee andere hotels zitten in de finale fase van de certificering: Novotel Shanghai Atlantis en Novotel Benoa Bali.

     

     

    Eind eerste semester 2008 zullen de 28 piloothotels van het Green Globeprogramma de evaluaties hebben ondergaan die nodig zijn voor de certificatie. Tegen 2010 zouden alle Novotel-hotels betrokken moeten zijn bij het milieucertificatieprogramma Green Globe. RVH.

    www.novotel.com

     

     

    07-05-2008 om 18:20 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar in Australie

    Europcar tekent voor aankoop van Aziatisch-Pacifische masterfranchisenemer met rechtstreekse activiteiten in Australië en Nieuw-Zeeland

     

     

    De overname biedt Europcar zijn eerste rechtstreekse activiteiten buiten Europa en een betere toegang tot de snelgroeiende Aziatisch-Pacifische markt

     

     

    Europcar, Europees marktleider in de verhuur van personenwagens en bedrijfsvoertuigen, heeft een overeenkomst afgesloten om de Australische en Nieuw-Zeelandse dochtermaatschappijen over te nemen van ECA Car Rental, dat zijn ‘masterfranchise’ in de regio runt. De overname biedt Europcar voor het eerst rechtstreekse activiteiten op markten buiten Europa.

     

    Sinds 2005 biedt ECA Car Rental een landelijk dekkend netwerk in Australië en Nieuw-Zeeland en ziet het toe op franchiseactiviteiten voor 28 andere landen in de regio. Naast Australië en Nieuw-Zeeland, lanceerde ECA Car Rental met name het Europcar-merk in India, Pakistan, de Filippijnen en Thailand, en dit jaar zijn er nóg lanceringen gepland.

     

    Om zijn netwerk in de streek uit te breiden, heeft Europcar specifieke relaties aangeknoopt met plaatselijke partners. In 2006 deed het zo zijn intrede in de Japanse markt en eerder dit jaar in China. RVH.

     

    07-05-2008 om 18:09 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Senseo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

    Limited Edition Senseo Platinum White

     

     

     

    De nieuwe SENSEO® Platinum White koffiezetter pakt uit met een moderne witglanzende afwerking, wat hem een stijlvolle uitstraling verleent. Het apparaat zal beslist in de smaak vallen bij elke moeder die een keukentoestel wenst dat de moderne en minimalistische look van haar woninginrichting perfect aanvult.

    De nieuwe machine heeft een witglanzende afwerking en subtiele metalen accenten die helemaal inspelen op de huidige kleurtrend in de wereld van de interieurinrichting. Deze aparte uitstraling wordt uiteraard gecombineerd met de versgezette kwaliteitskoffie van Douwe Egberts die dankzij het unieke, gepatenteerde zetsysteem voor een volle en zachte smaak zorgt.

     

     

    07-05-2008 om 18:05 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!