Inhoud blog
  • dnata zorgt voor een vlotte en veilige reis
  • High season, high dining
  • Time to barbacue!
  • Le Male pride 2024
  • Nina Illusion
  • Highlife Chronograph Automatic
  • Yves Rocher : wij keren het tij
  • Unisa AW24
  • Ducati
  • Fresh 'n rebel
  • I'll tell yoy what I really want
  • Zomersolden
  • Gigue FW24/25
  • Trixie-dierenvrtiendjes
  • Hannover
  • MSC World America: ultieme vakantiebestemming
  • 360° magic shows
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Classissimo 2024: klassiek zonder grenzen
  • Khudi B ari
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    28-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een unieke jurk voor dé dag van je leven
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ariane Spica ontwerpt trouwjurken, avondjurken en ceremoniejurken. Alle stukken zijn maatwerk en worden aangepast aan de persoonlijkheid en de stijl van iedere klant. De jurken stralen een verfijnde en chique elegantie uit.

    Met veel oog voor detail maakt de ontwerpster de jurken in haar eigen atelier. De inzet? De vrouw die de jurk gaat dragen laten schitteren als nooit tevoren. My Dress by Ariane is een uiterst vrouwelijk concept van haute couture dat toch toegankelijk blijft.

    Gestart vanuit pure passie

    De passie die Ariane Spica heeft voor mooie stoffen en materialen heeft ze van haar grootmoeder, een naaister, geërfd. Ze groeide op tussen taf, zijde en brokaat en het was een logische stap dat ze na haar studies aan Arts Saint-Luc trouw- en avondjurken begon te ontwerpen. Al snel opent Ariane haar boetiek in Brussel vlakbij de Louizalaan. Een schot in de roos!

    De ontwerpster had ondertussen reeds het genoegen om creaties te ontwerpen voor bekende Belgen zoals een lichtroze jurk voor Tatiana Silva die ze droeg tijdens Miss Universe of de ‘parelregen’ jurk van presentatrice Barbara Louys. Ariane werkte gedurende een tiental jaar in haar boetiek tot ze beslist om even te pauzeren om meer tijd door te brengen met haar kinderen.

    Bij haar terugkeer naar de wereld van het ontwerpen, gaat ze op zoek naar iets intiems, iets unieks dat volledig voldoet aan de wensen van de klant. Ze opent een charmante atelier in Ukkel, een plek waar vrouwen uitsluitend op afspraak en privé ontvangen worden.

    Een volledig personaliseerbaar concept

    Wie de perfecte trouwjurk wilt, kiest voor maatwerk. “Ieder vrouw is anders. Mijn rol is om iedereen te laten schitteren en hun schoonheid alle eer aan te doen. Daarom is iedere creatie een uniek stuk, net zoals de bruid een unieke persoon is.”

    Het gecreëerde stuk wordt een kunstwerk! Ariane verwerkt materialen tijdens een spel van opmetingen en uitsnijdingen om tot een stuk te komen waarin de schoonheid van de vrouw volledig tot haar recht komt.

    De stappen om een jurk op maat te creëren

    Om het perfecte resultaat en het niveau te bereiken dat Ariane en haar klant voor ogen hebben, zijn er meerdere afspraken nodig. Tijdens de eerste afspraak leren beide vrouwen elkaar kennen en komt Ariane meer te weten over de stijl, de wensen en het type ceremonie dat de klant voor ogen heeft. Tijdens deze eerste ontmoeting wordt er ook al geëxperimenteerd met een aantal basismodellen. Ariane gaat hierbij aan de slag als een echte kunstenaar, vakvrouw en couturière en voert de opmetingen van de stoffen meteen uit op het lichaam. Die werkwijze garandeert een snit die perfect aansluit bij de morfologie van de klant en leidt tot een model dat ‘als gegoten’ zit. De keuze van de kleuren is ook een erg belangrijke stap: er bestaat een oneindig palet van witte kleuren maar er is maar één soort wit dat perfect bij de huidskleur van de vrouw en bij haar stijl van jurk past. Na deze eerste afspraak krijgt de toekomstige bruid een schets van het voorgestelde model.

    Tijdens de tweede afspraak komt het avontuur in een stroomversnelling terecht: in nauwe samenwerking met de klant en met behulp van naald en draad krijgt de jurk stilaan vorm. Ariane snijdt eerst een testontwerp uit in calicot op basis van het voorgestelde model. Zo krijgt de klant een idee van hoe de jurk er zal uitzien. Dit ontwerp wordt vervolgens bewerkt en herwerkt totdat het resultaat volledig naar wens is.

    Nadien wordt de gekozen stof gesneden en bewerkt tijdens verschillende pasbeurten. Ariane onderhoudt zeer nauwe contacten met haar klanten en doorheen het proces groeit er een sterke vertrouwensband. En aangezien alle stukken op Brusselse bodem worden ontworpen en gemaakt, is het concept van Ariane echte “Made in Belgium”. Dit maatwerk waarbij hoge eisen gesteld worden, vergt tijd: voor vijf proefstukken is er een termijn van 3 tot 6 maanden nodig.

    Een « glamour chic » stijl

    De stijl van Ariane is het best te omschrijven met de woorden ‘glamour’ en ‘chic’. Zij hecht veel belang aan pure lijnen, een elegante en vlotte snit en details die beantwoorden aan de stijleisen van de moderne vrouw. De trendy modellen zijn als het ware sculpturen rond het vrouwelijke lichaam. Een typische My Dress by Ariane jurk? Een adembenemend mooie blote rug doorheen een prachtige snit. De edele stoffen zijn van een zeer hoge kwaliteit: satijn, crêpe, zijde en kant, gekozen uit de Haute Couture collectie van Ateliers Jean Bracq.

    “Ik heb mijn voorkeuren maar ik zoek bovenal een stijl die aansluit bij de persoonlijkheid van de toekomstige bruid. Mijn rol is om haar de ster van de dag te laten zijn, haar te laten schitteren op de mooiste dag van haar leven.”

    Ariane, een perfectionist? - Zeker weten. En dat is een kwaliteit.

    In de praktijk: Ariane Spica ontvangt klanten op afspraak in haar atelier: Montjoielaan 108, 1180 Brussel. http://www.mydress.be - Op maat gemaakte creaties vanaf 2.000€

     

    28-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back to nature

    AMÉLINE by Mayerline

    Améline zoekt echte connectie met de natuur en haalt hier haar energie uit. Haar relaxed way of life laat zich duidelijk voelen in de collectie. Belangrijk hierbij is de keuze voor natuurlijke materialen zoals linnen en katoen. Maar ook de toevoeging van details zoals parelmoer, kant en rushes maken de collectie op-en-top Améline.

    De Améline collectie heeft als kernwoorden: eigentijds, vrouwelijk, spontaan, levendig en zelfbewust. Dit steeds met doorgedreven aandacht voor pasvormen, materiaalkeuzes, kwaliteiten en snits. Dat is het DNA van het huis.

     

     







    27-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fun pilot is d enaam van de nieuwste achtbaan in Walibi
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe kiddie coaster, die in de lente van 2019 zal openen, heet ‘Fun Pilot’! Walibi Belgium maakte de naam van zijn allernieuwste achtbaan bekend op de officiële Facebookpagina van het pretpark. Volgers van de pagina mochten via een digitale variant van het spel ‘galgje’, dat live werd uitgezonden, de naam van de attractie raden. Na 8 minuten werd de naam ‘Fun Pilot’ uiteindelijk gevonden.

    ‘Fun Pilot’ is een kiddie coaster, i.e. een opstapcoaster voor kleine kindjes, van de Duitse achtbaanbouwer Zierer. ‘Fun Pilot’ zal 9.5m hoog worden en 190m lang. De topsnelheid zal 40km/u bedragen. Kleine pretparkbezoekertjes en hun ouders zullen deze gloednieuwe achtbaan kunnen ontdekken in de vernieuwde zone ‘Fun World’; een kleurrijke wereld boordevol avontuur voor de allerkleinsten.

    ‘Fun Pilot’ en ‘Fun World’ maken deel uit van het grote vernieuwingsplan dat Walibi Belgium de komende jaren (tot 2023) zal transformeren. Eerder werd al bekendgemaakt dat het pretpark in 2019 nog een andere zone zou vernieuwen. Deze zone - ‘Karma World’ - bevindt zich ter hoogte van de ‘Cobra’-achtbaan en zal een indisch getinte sfeer krijgen. ‘Karma World’ zal bovendien ook een nieuwe attractie verwelkomen: ‘Popcorn Revenge’. Bezoekers zullen in deze darkride terechtkomen in een Bollywoodiaans theater dat uit 7 interactieve ruimtes bestaat. Dé grote nieuwigheid: de 7 voertuigen, waarin steeds 6 bezoekers kunnen plaatsnemen, zullen op willekeurige wijze in een bepaalde ruimte worden gestuurd, d.w.z. dat het parcours van de attractie niet op voorhand vastligt. ‘Popcorn Revenge’ is een attractie van het Belgisch bedrijf Alterface. Ook Popcorn Revenge opent zijn deuren voor bezoekers in de lente van 2019.

    2019 belooft dus voor het hele gezin weer heel wat leuke ervaringen en belevenissen in petto te hebben.

    27-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wall Panels - 100% waterproof wandpanelen

    BerryAlloc en badkamermuren, een goed huwelijk

    BerryAlloc, de specialist in laminaat, heeft een productgamma ontwikkeld voor de muren van de badkamer. De wandpanelen zijn ontworpen om een douche of een ligbad aan te kleden met een minimum aan werk. De panelen zijn eenvoudig te installeren (met een klik- of plaksystem) en passen zich aan de voorkeuren en behoeften van iedereen aan. Het moeilijkste? Een keuze maken tussen de vele beschikbare motieven, kleuren en vormen.

    WALL & WATER

    Wie zegt dat een badkamerrenovatie ingewikkeld of tijdrovend hoeft te zijn? De muurpanelen van BerryAlloc met ‘’clips’-systeem geven in een handomdraai een verfrissende look aan de badkamer. De panelen van BerryAlloc zijn gemaakt van high pressure laminaat (HPL) of compacte laminaat (CPL) en ze worden op een duurzame manier geproduceerd. De panelen zijn extreem sterk, bestand tegen Uv-stralen en schokbestendig. BerryAlloc is ook het enigste merk ter wereld dat panelen heeft die visueel zo sterk lijken op een betegelde muur. Dat alles zonder de nadelen van een ingewikkelde installatie of voegen die slijten!

    De badkamerpanelen zijn 100% waterproof en kunnen eenvoudig op een houten kader bevestigd worden dankzij een slim vergrendelsysteem. De panelen worden eenvoudig met lijm geplakt op een volle muur (de muur moet recht en vlak zijn).

    GROTE KEUZE UIT DECORS

    De 28 beschikbare referenties (beschikbaar in 7 verschillende formaten) bieden heel wat mogelijkheden, onder meer dankzij de polyvalente sferen die ze kunnen creëren. Een rustieke douche afgewerkt met zwarte leisteen?

    Dat is mogelijk. Een ligbad versierd met een so britisch glanzende grijze muur? Why not? Een zachte en subtiele sfeer met toetsen van azuurblauwe tegels? Geen probleem!

    BerryAlloc is een wereldwijd actieve Europese onderneming en specialist in de productie en verdeling van vloerbekleding. Door het uitgebreide productgamma is het één van de bekendste huizen in de wereld van de binnenhuisinrichting en -decoratie. BerryAlloc is zich bewust van zijn voortrekkersrol in de sector.. De onderneming komt dan ook zeer regelmatig op de proppen met nieuwigheden die de verschillende verwachtingen op het vlak van techniek en esthetiek moeten inlossen: kwaliteit van het oppervlak, variatie in de materialen, duurzaamheid in de tijd, eenvoudige installatie,…

    BERRYALLOC - BEAULIEU INTERNATIONAL GROUP

    Beaulieu International Group is een internationale groep met hoofdzetel in België. Deze industriële groep heeft een sterke marktpositie dankzij de productie van grondstoffen en half afgewerkte producten alsook dankzij het uitgebreide aanbod van afgewerkte en gebruiksklare vloerbekleding.

    Beaulieu International Group bestaat uit drie Business Units. De eerste, 'Flooring Solutions', is de Europese leider van de vloerbekleding (vast tapijt, getouw, kunstgras, vinylrol, vinylplaten, laminaat, parket en muurpanelen). De tweede unit is ‘Polymers’ en produceert polypropyleenkorrels voor verscheidene toepassingen. De derde, ‘Engineered Products’ omvat de activiteiten ‘Vezels’, ‘Yarns’, ‘Technical Textiles’ alsook de ‘Technical Sheets’.

    Beaulieu International Group heeft ook een divisie die gespecialiseerd is in de productie en de ontwikkeling van hoogwaardige meubelstoffen, vooral voor de zetelindustrie.







    26-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pop that color

    Rosa Faia dives into spring with an explosion of colors

    Still cold outside, but ready for some summer on the inside? The German underwear brand Rosa Faia dives into spring with some new poppy colors. Bye bye winter blues with the series Fleur in powder blue, Josephine in strawberry, Lace Rose in magenta and Caroline & Grazia in mint.

               







    26-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.As seen on MFW

    Milan Fashion Week Men Trends SS19

    Want art? Go to Florence. Want pasta? Go to Rome. Want fashion? Well, for that, friends, you go to Milan. Ciao Milano! It’s clear that the Men fashion set here gravitate towards more classically styled and tailored outfits, in equally bold colours and patterns. The styles heading the streets of Milan seriously give those on the catwalk a run for their money. Known for being extravagant and effortless cool, the city of statement menswear never fails to surprise!

    As for what everyone will be wearing, we saw a lot of guys in shorts, buttoned shirts with patterns, double-breasted suits and bright colours. Mismatched prints, bold colors, out-of-the-box textiles, and intricate detailing were everywhere. Scroll through our musthave MFW inspired pieces and remember; taking yourself too seriously is so 2018!









    26-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karl Lagerfeld announces ecclusive collaboration with Olivia Palermo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Launching in June, Olivia will bring her own New York touch to curating KARL’s Parisian chic classics.

    KARL LAGERFELD is pleased to announce it will collaborate with fashion entrepreneur Olivia Palermo, who will style pieces from the KARL LAGERFELD Fall 2019 women’s collection an co-create five bespoke designs. It’s Olivia’s New York take on Karl’s Parisian classics, from contemporary women around the world.

    “Being able to collaborate with the visionary and iconic KARL LAGERFELD is truly incredible,” said Olivia Palermo. “I am so proud to bring our shared vision to life on this project and infuse my own eclectic perspective to KARL’s Fall 2019 collection.”

    Palermo is a fashion entrepreneur and industry tastemaker, who is recognized for her innate sense of style and passion for design. She has cultivated a global following and an established community, including 5.8 million followers on Instagram alone. She is the Founder and Chief Creative Officer of the Olivia Palermo Group Inc.

    “KARL LAGERFELD Styled By Olivia Palermo” will launch at KARL LAGERFELD stores, online at KARL.com and via selected wholesale partners in June 2019. Further details on the exclusive partnership will follow throughout 2019.          

    25-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Linen Love

    Linen is the star of this summer

    At BRAX, linen appears both as a basic or as a statement piece and looks particulary beautiful when worn from head-to-toe for a world of colour. Linen reflects the defining spirit of our times : love for the planet. What better material than linen to convey the need for closeness to nature? The favourite fabric of many designers this summer is explored in a chic and cool way at BRAX. Taking URBAN NATURE as its ethos, the collection finds a balance between sustainable natural materials, romantic chic and a relaxed attitude to life.

    Nude and sand shades are striking when combined with shirts in red and white signal stripes, while figure-hugging materials in flared trousers appear softly feminine when paired with floral patterned shirts.

    Airy tunic cuts, the cooling flax properties of fashion forward linen and the fresh colours of the collection all point to one thing: summer!









    25-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De wondere wereld van Axelle Delhaye

    Als je over de drempel stapt van dit prachtige herenhuis met zijn ronde gevel, dat is gelegen op een boogscheut van het Brugmannplein, voel je je meteen thuiskomen. Je ziet je er omringd door vertrouwde objecten en wordt meteen hartelijk ontvangen door Axelle zelf. Alles is hier immers even fijn en verfijnd, van het onthaal tot de keur aan retrojuwelen met een moderne touch die overal schitteren. De collectie ambachtelijk gemaakte oorbellen is eindeloos en Axelle toont u met plezier ook haar eigen lijn.

    De selectie van juwelen is het resultaat van constante verkenningen: Asherali Knopfer, Carole Le Bris, Delfina Delettrez, Dorette, Feidt, Jacquie Aiche, Jennie Kwon, de la créatrice belge Kim Mee Hye, de Maria Tash, Marlo Laz, Mercedes Salazar, Paige Novick, Pascale Monvoisin, Persee, Stone, Woodbury Jewelry, Wwake, Yannis Sergaikis, en Yvonne Leonn.

    Axelle Delhaye heeft de inrichting van haar geraffineerde juwelenzaak in handen gegeven van interieurarchitecte Tecla Tangorra, die voor de look van deze spatieuze jaren 30-ruimte heeft gebruikgemaakt van waterkleuren, smaragdgroen en ruwmetaal. Alle meubels werden op maat gemaakt voor de boetiek en Tangorra sprokkelde ook een aantal elementen bijeen die het DNA van AXL weerspiegelen.

    Axelle Delhay ‘s collectie en haar nieuwe persoonlijke service. Ze zoekt overal ter wereld naar antieke juwelen van de jaren 1850 tot 1930. Ze houdt van de stukken omwille van hun historische waarde en het verhaal dat ze vertellen. Die kleinoden, die de ziel van de schenker blootgeven, vindt ze vooral in Engeland. Ze vertrekt van bestaande juwelen die ze transformeert om ze een ander leven te geven, en een nieuwe missie. Een broche met hoog sentimele waarde geërfd van je oma kan omgevormd worden tot een paar oorbellen, van een ketting van een zakhorloge van je grootvader maakt ze een collier met bedeltjes. Elk stuk is uniek en heeft een eigen ziel. Deels van diegene die het vervaardigd heeft, deels van de persoon die het zal dragen. Axelle maakt niet gewoon accessoires, ze licht tegelijk een tip op van de sluier van een lang vergeten verhaal. Waarom niet dat van jouw familie ?

    Het concept dat deze jonge vrouw in haar boetiek ontwikkeld heeft is niet alleen trendy en sexy, maar ook toegankelijk. Met zachte muziek op de achtergrond kun je er een piercing uitzoeken in edelmetaal met platte sluiting, armbandjes en kettinkjes die zo fijn zijn dat ze wel met een pen getekend lijken en tal van andere originele maar bijzonder geraffineerde ‘kleinigheidjes’. Less is hier heel duidelijk more. AXL organiseert maandelijks een piercingsessie ‘onder vriendinnen’, uiteraard onder de meest strikte medische voorwaarden. www.axelledelhaye.com







    25-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hunkeren naar hygge:
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sofacompany lanceert lente-collectie 2019

     

    Cocoonen in trendy corduroy en dromen over een Afrikaans reisavontuur. Sofacompany ontpopt zich met haar nieuwe lente-collectie tot de Anna Wintour van de ‘zetel industrie’ en tovert je interieur in no-time om tot een high fashion-icoon! Zowat alle belangrijkste deco-trends zitten vervat in deze Deense design pareltjes. Op vlak van materialen trakteert Sofacompany je op een mix van hip corduroy, chenille, romantisch rotan en elegant metaal. Het warme kleurenpalet waaronder een goudgeel amber, zacht staalblauw en oudroze in combinatie met tribal prints en organisch, gebogen vormen zorgen voor een gezellige en uitnodigende look. De lente collectie 2019 is dan ook geïnspireerd door waarden als hygge, quality time met familie en vrienden en heerlijk thuis cocoonen.

    Knusheid key: Ellis als ideale gastvrouw

    De Ellis sofa is met haar gezellige, knusse uitstraling dé belichaming van deze nieuwe collectie. Het design staat voor flexibiliteit want de zetel kan aangepast en uitgebouwd worden op maat van je familie. De heerlijke zachte kussens aan de rugleuning kunnen makkelijk verplaatst worden wanneer je de sofa wil verlengen. Dit meubel kan je customizen op het ogenblik dat je gezinssituatie verandert of wanneer je plots een hoop vrienden over de vloer krijgt. Ellis maakt jou met andere woorden tot de perfecte gastheer of gastvrouw en creëert meteen die heerlijke hygge-vibe. De voluptueuze vormen van het zitgedeelte en de kussens die rusten op sobere, slanke pootjes geven je huiskamer bovendien een moderne en elegante look. De superzachte chenille stof in warm amber zal trouwens een grote concurrent worden van de velvet meubels die de laatste jaren met alle pluimen ging lopen. Wie weinig voelt voor deze trendkleur, kan dit paradepaardje ook verkrijgen gehuld in een stoer, wollen duo van grijs en bruin.

    Vaarwel hoeken: neem een bocht met Flora

    Net zoals bij Ellis is het ook gezelligheid troef bij Flora. Dit jaar zijn immers niet de rechte hoeken, maar gebogen vormen een trend. Ze verzachten de ruimte en nodigen uit tot een gesprek. Flora is een prachtig eenzitje met organische vorm bestaande uit ronde, zachte lijnen. De rugleuning lijkt het zitgedeelte romantisch te omarmen wat erg knus oogt. Het curvy, cosy zitje staat prachtig in contrast met de dunne, metalen pootjes. Door de unieke vorm van dit design zal de Flora in elke ruimte zorgen voor die extra sparkle. Het kleine formaat maakt dat dit pareltje ook perfect past in de slaapkamer, gang of zelfs de badkamer. Het design geeft een luxueuze toets aan elk interieur.

    Warm kleurenpalet en tribal prints

    “Jullie hebben horloges, wij hebben tijd”. Een prachtige Afrikaanse zegswijze die al doet vermoeden dat men op dit prachtige continent geen ‘hygge concept’ nodig heeft om waarden als gezellig samen zijn met vrienden en familie hoog in het vaandel te dragen. Dat Afrika de mode-en interieurwereld beïnvloedt, heeft echter vooral te maken met het feit dat er op economisch- en cultureel vlak grote sprongen worden gemaakt. Kleurrijke printsen warme tinten zijn in 2019 dan ook helemaal hot en happening. Ook de lente-collectie van Sofacompany voert je meteen naar warme, exotische landen met goudgeel amber, stoffig oudroze en zacht staalblauw. In combinatie met de tribal prints op de nieuwe kussens brengt het je interieur meteen tot leven maar straalt het ook harmonie en rust uit.

    Stofjes met grote aaibaarheidsfactor

    Dat de ‘aaibaarheidsfactor’ doorslaggevend is bij materiaalkeuze, blijkt duidelijk uit de populariteit van corduroy en chenille in de nieuwe Sofacompany collectie. Deze oerdegelijke stoffen hebben een supersofte en aangename touch. De trend van ribfluweel of corduroy is overgewaaid uit de mode en geeft je interieur een retro knipoog naar de seventies. Wist je dat dit Engelse textielweefsel vanaf de 19e eeuw vooral gebruikt werd voor het maken van werkbroeken voor mannen? Wie houdt van duurzaam, kan zijn hartje dan ook ophalen aan de nieuwe Douglas gehuld in een prachtig grijsblauw corduroy. Ondanks zijn traditionele look met vierkant frame en zachte, luchtige kussens is Douglas een heus fashion-statement want corduroy is the next big thing in interieurland! Bovendien is blauw dé trendkleur van 2019. Ideaal om te combineren met zwart-witte en beige toetsen of met koperen of bronzen accenten voor een iets eleganter effect.

    Rotan meets metal: multifunctionele Margaret

    Een mix van metaal, rotan én opbergruimte? De nieuwe Margaret tafeltjes van Sofacompany weten maar liefst 3 trends in één item te vervatten. De mix & match van verschillende materialen en texturen creëren een moderne look. Bovendien is de ambachtelijk vervaardigde rieten mand onderaan ideaal om allerlei spulletjes in op te bergen zoals speelgoed, magazines of breiwerk. De multifunctionele Margaret is beschikbaar als salontafel én als bijzettafeltje. Deze schattige ronde tafeltjes maken je huiskamer helemaal hygge-proof. Time to sit back and relax!

    24-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sling it back - Tamaris Ss19

    Initially staged in the 1930s, rediscovered in the 1950s by Coco Chanel, slingbacks are celebrating their comeback on the catwalks of the world! Whether as pumps or in the flat version - the timeless models ensure a certain something and are an absolute fashion must have.

    Tamaris x Marcel Ostertag Campaign Image

    The classic strappy shoes are redefined as V-neck versions with flat to medium-high kitten heels in fashionable colours. Lavender and red are key colours and provide the perfect combination of elegance and femininity. Particularly popular are the styles without heels to complement the skirt, dress or casually combined with turned-up jeans. They conjure up long legs and ensure a trendy look!







    23-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny stripe up - Giavanni SS 19

    Stripes are a girl’s best friend when it comes to patterns. Stripes look good on anyone, never go out of style and you can wear them with everything. What’s not to love? Stripes should be a mainstay in every wardrobe, but if you are feeling uninspired by this trend and feel like you have seen one stripe too many of late, GIOVANE has got some easy ways for you to change your stripes to keep your look fresh this season.

    Injecting some colour to your striped ensemble is the easiest way to give some edge to your basic monochrome stripes. Try colours like bright blue and vivid red paired with white. This season aim for multi-coloured and multi-directional takes on the print. The more irregular the better! Or keep it simple and try more subtle hints like a pastel striped belt on a sky blue dress. A little subtlety can go a long way.

    Stripes are one of the easiest patterns to layer with just about everything. But they also add more depth to your outfit than any block colour ever could because of their multidimensional properties. Add a hint of a simple stripe to your layering repertoire for an instant outfit refresh. Usually striped tops are the easiest way to wear this trend, but this season try stripes in different garments like a shirt dress, pants or a skirt.







    23-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Paris: all blue, white and red

    Mayerline PE19

    Breng de chique nonchalance van Parijs naar je garderobe. De opsplitsing in rood/navy en navy/offwhite zorgt voor elegante silhouetten die op verschillende manieren kunnen gecombineerd worden: op-en-top vrouwelijk in combinatie met de botanische en grafische prints. De grafische bollenprint is een absolute musthave dit seizoen! Gegarandeerd Parisian chic!

    Mayerline is een op-en-top Belgisch modemerk dat al van bij de start, 60 jaar geleden, resoluut de kaart van vrouwen trekt. Van vrouwen die middenin het leven staan. Mayerline maakt tijdloze stukken die het mooiste in elke vrouw naar boven brengen. Ze gaan voor mode die verder kijkt dan de catwalk en de waan van de dag, want uiteindelijk wil elke vrouw gewoon kledij die haar doet stralen. Mayerline gelooft in mode die een subtiele schoonheid en stille klasse uitstraalt. Kwaliteit, schoonheid en stijl zitten in de details. In de ideale snit, het perfecte materiaal, de naad die exact juist loopt. In elk stuk opnieuw gaan ze voor die topkwaliteit. Zij zetten de puntjes op de “i”. Zo zorgen ze voor magie, dat beetje ‘je ne sais quoi’. Je kan er je vinger niet opleggen, je weet enkel dat het echt klopt.











    22-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verliefde zebra's en kusvissen, in welke pyjama ga jij naat school?

    Nationale Pyjamadag - 15 maart

    Naar school gaan is helaas niet voor elk kind mogelijk zoals bijvoorbeeld door langdurige ziekte. Gelukkig biedt Bednet een oplossing met afstandsonderwijs zodat zieke kindjes vanuit hun bed de lessen mee kunnen volgen. Wil je je solidariteit tonen met dit initiatief? Ga dan op 15 maart in pyjama naar school. Mooi meegenomen voor mama en papa ook, zo bespaar je heel wat tijd bij het ochtendritueel. Van verliefde zebra's tot kussende koi-vissen, bij het Belgische pyjamalabel Woody vindt elke speelvogel zijn pyjama.







    22-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aurore de Heusch

    De jonge juwelenontwerpster Aurore De Heusch brengt elk seizoen een collectie die op vier pijlers berust: haar ervaring in het ambacht, haar ondernemerschap, haar grafische visie en de poëzie die ze legt in haar juwelen.

    Haar juwelen zijn architecturaal, grafisch en geometrisch. Ze houdt van rechte, hoekige en ergonomische vormen met veel krommingen, die in balans zijn met het menselijk lichaam, en verzoent zo techniek met esthetiek. Haar strakke stukken en de ogenschijnlijke eenvoud van haar lijnen zorgen voor een evidentie die niets te maken heeft met normcore. Haar collecties zijn altijd origineel, en herkenbaar door hun asymmetrie. Ze speelt met perspectief, en breekt het evenwicht.

    Aurore De Heusch werkt vooral met zilver, maar ook met goud, hout en plastic. Ze laat zich inspireren door foto’s en vermenselijkt wat haar aantrekt in het dagelijkse leven in de stad. Ze ziet schoonheid in industriële vormen en maakt van een ‘gebrek’ een verwondering.

    Zes jaar geleden installeerde ze haar boetiek-atelier in de Brusselse Dansaertstraat, in het kloppende hart van de creatiefste wijk van Brussel. Eens haar diploma van de Francisco Ferrer-hogeschool op zak, begreep ze meteen dat ze haar toekomst en talenten wou wijden aan het ontwerpen van juwelen. “Toen ik voor het eerst plaatsnam aan de werkbank van een juwelenontwerper, werd ik meteen verliefd op dit beroep.” Aurore kiest dan ook volledig voor deze poëtische wereld waar ze al haar kunstenaarstalent in kwijt kan. “Bijouterie is mode, zonder de druk die daarmee gepaard gaat. Het is een soort van bubbel waarin je rustig op je eigen ritme kunt werken, zonder rekening te moeten houden met trends.” De jonge vrouw neemt haar tijd om haar inspiratie te laten openbloeien. Ze maakt haar collecties met de hand en werkt aan een traag tempo, om alles op ambachtelijke wijze te verwezenlijken. Net als de geometrische vormen van haar creaties, soms doorsneden met rechte lijnen, volgen haar gedachten hun eigen weg. Aurore de Heusch verwierf haar kennis van de juweelkunst met een vorming aan het Institut de la Parure. Ze is voortdurend op zoek naar alternatieve paden, weliswaar gebaseerd op traditie maar altijd op een moderne manier en met een knipoog.

    In 2012 begon ze samen met een vennoot een ‘juwelenconceptstore’. Vandaag staat ze alleen aan het roer daarvan. Ze verkoopt er stukken van een tiental, voornamelijk Belgische ontwerpers. Haar belangrijkste selectiecriterium is dat het allemaal handgemaakt moet zijn door de ontwerpers zelf.

    Ter gelegenheid van Valentijn gaf Aurore een romantisch tintje aan haar strakke vormen. Haar capsulecollectie draait om curves die vastgehouden worden door hoekige vormen. Ze houdt zich daarmee ver van licht sentimentalisme, maar biedt ons de mogelijkheid om subtiel te communiceren. Haar kracht zit in haar sterke ambacht waarmee ze op een hedendaagse wijze haar gevoelens overbrengt.









    21-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rue Blanche LZ19

    De collectie is extravert en ademt optimisme uit over de hele lijn, maar ze is geenszins naïef! Het optimisme flirt met een donkere kant – de toekomst is nu eenmaal niet rooskleurig, zoals we weten via het avondnieuws.

    De kledingstukken zijn doelmatig dit seizoen. De vormen zitten comfortabel en vertonen weinig details. Knopen, kragen en manchetten hebben we verwijderd. Werkkledij was de voornaamste bron van inspiratie om komaf te maken met de elitaire codes van het ‘topsegment’ van de prêt-à-porter.

    Mijn heldin houdt van een ironische insteek, eigenzinnige styling, robuuste vormen en een mix van gewaagde kleuren. Haar nieuwsgierigheid is niet te stillen. Ze is altijd zoekend, uitgekookt en uitdagend, mijn kleine wonderkind. Ze zal blijven groeien, zonder ooit op te groeien.

    De bloem van de macht is verwelkt tot een post-apocalyptisch boeket. In het meta-modernistische tijdperk waarin we leven is zelfspot heel gewoon. Het geeft ons ook nieuwe kracht om een inschatting te maken van wat we hebben aangericht en langzaam te beginnen ploegen door de oceanen van plastic. In deze collectie worden gerecycleerde, organische en maatschappelijk verantwoorde elementen geïntroduceerd zonder afbreuk te doen aan de stadse en strakke vormgeving van kleding met een vleugje retrofuturisme.

    We zien zongebleekte strepen en gewaagde kleuren van sportoutfits uit de seventies. Breiwerk met lussen, vreemde combinaties van lila, kaneel en smaragd … of rood, blauw en geel zijn afgekeken van de kleuren die de jeugd in de jaren ’70 droeg tijdens het skateboarden in leegstaande Californische zwembaden.

    www.rueblanche.com







    20-02-2019 om 08:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.American Vintage - SS19 Campaign The sjy, the sun, Marseille

    Voor de nieuwe American Vintage-campagne wordt de Zuid-Franse stad gevat door de lens van fotografe Julia Champeau. Ze volgt het parcours van twee meisjes en een jongen doorheen de stad, en vertelt ons met haar beelden op een intimistische manier het verhaal van die tocht.

    Ze beseft duidelijk dat mode vergankelijk is, maar stijl eeuwigdurend. Haar foto’s zijn een tijdloos verslag van de lome sfeer van de dagen aan het strand waarop je niet veel uitvoert, maar des te meer aanvoelt. Er zijn stiltes, af en toe doorbroken door gelach. De wind laat zijn vertrouwde geluid horen, en zorgt voor een zachte rimpeling op het water van de baai. Adèle, Angèle en Lemmie, die ze volgt op deze mooie zomerdag, vormen de incarnatie van de absolute vrijheid.

    Ze genieten van het moment, niets kan hen deren. Voor de eerste keer gaan ze uitsluitend gekleed in stukken van AMV, het nieuwe concept dat onder deze veelzeggende naam de tijdloze must-haves van American Vintage verzamelt.

    Het merk verandert radicaal van strategie en zet zijn essentials in de kijker. Het legendarische witte T-shirt wordt gedragen op raw denim, onder hun voeten kraakt het zand. De meisjes lenen het jeansjasje van hun vriendje, waarbij het ruwe katoen contrasteert met hun ranke, blote benen. Maar ook de jongens stelen met hun ogen uit de damesgarderobe. Hun hemden en shorts in molton vertonen de felle zomerkleuren die je eerder enkel in meisjeskleerkasten zag: kersenroze en karmijnrood. Dit fotogenieke trio staat voor de herpositionering van American Vintage, dat geen rekening houdt met trends maar terugkeert naar de bron. Het merk is vast van plan zijn rol te blijven spelen.







    19-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hema inytoduceert beautylabel B.A.E. before anything else

    HEMA introduceert het nieuwe beautylabel B.A.E. before anything else. Een label bestaande uit 138 innovatieve producten, voor ieder moment van de dag. B.A.E. is betaalbaar, on trend en 100% vegan. De boodschap: wie je ook bent, wat je ook doet, met B.A.E. ben je altijd de beste versie van jezelf.

    B.A.E. staat voor before anything else: het is letterlijk het allereerste wat je opdoet voordat je de deur uitgaat. Daarnaast staat B.A.E. voor jouw beste vriend of vriendin, degene die uiteraard op de eerste plek staat. B.A.E. is een geheel nieuw label en wordt gepositioneerd als een ‘’brand within a brand’’. Het is edgy, stoer, on trend en komt in fun verpakkingen. De producten van B.A.E. zijn betaalbaar, vegan en ontwikkeld met het oog op een duurzame toekomst. Het label wordt exclusief bij HEMA verkocht en is in alle winkels en online verkrijgbaar. Het label bestaat uit 138 producten in zes verschillende categorieën:

    FACE : Van basis tot glow en veel palettes om je look #instaready te maken.

    EYES : Mascara, oogschaduw, eyeliners en palettes: name it en B.A.E. heeft het.

    BROWS : Met de Brow Wonder Pencil of Loose Powder, haal je alles in huis voor mooie en volle wenkbrauwen.

    LIPS : Hou je van glitters of juist van matte? In de collectie vind je alles voor #selfieready lippen.

    ACCESSOIRES : Met de nieuwe ovale kwasten creëer je een perfecte look in een handomdraai.

    EAU DE TOILETTE : Op zoek naar jouw perfecte geur, maar altijd on the go? B.A.E. heeft vijf verschillende geuren parfum, bodymist en een mini parfumflesje voor onderweg.

    B.A.E. is beauty. Maar dan anders. Het is makkelijk aan te brengen, on trend en betaalbaar. En het past bij wie je bent. Laat B.A.E. je beste vriendin zijn, before anything else.

    Sinds 1926 maakt HEMA het dagelijkse leven van haar klanten makkelijker en leuker. De producten en diensten van HEMA kenmerken zich door goede kwaliteit, een goed ontwerp voor een scherpe prijs. HEMA heeft meer dan 750 winkels in 9 landen, ruim 19.000 medewerkers en ruim 32.000 producten en diensten. Echt HEMA.

     









    18-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorlopige bescherming van Provinciaal Handels- en Taalinstituut Gent
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    “Ik bescherm het Provinciaal Handels- en Taalinstituut in Gent omwille van de architecturale, stedenbouwkundige, technische en historische waarde. Het is een toonbeeld van de naoorlogse provinciale onderwijsgebouwen in Vlaanderen.”, aldus bevoegd Vlaams Minister-President Geert Bourgeois.

    De provinciale onderwijsactiviteit nam na de Tweede Wereldoorlog en vooral na de Schoolpactwet van 29 mei 1959 een hoge vlucht. Dit ging gepaard met de moderne scholenbouw die de overheid toen propageerde. Hoofdontwerpers Jan Tanghe (1929-2003) en Francis Serck (1929) realiseerden het instituut in drie fasen, tussen 1959 en 1984. Het is een cruciaal deel van hun oeuvres.

    Tanghe en Serck werden van 1948 tot 1953 opgeleid als architect aan het Sint-Lucasinstituut in Gent en bouwden tijdens de tweede helft van de twintigste eeuw een indrukwekkend oeuvre uit: Serck voornamelijk in de omgeving van Gent, Tanghe in heel Vlaanderen en Brussel. Tanghe was daarnaast vanaf 1966 voorzitter van het multidisciplinair bureau Groep Planning.

    Stilistisch sluit het Provinciaal Handels- en Taalinstituut aan bij verschillende stromingen. De eerste bouwfase uit de jaren zestig is nog duidelijk geïnspireerd door het internationale modernisme. Het meest in het oog springende modernistische element is de gordijngevel, die technisch mee uitgewerkt werd door grote toonaangevende firma’s zoals Chamebel en La Brugeoise & Nivelles. Verder brachten de architecten verschillende functies van de school onder in aparte vleugels, ze plaatsen één vleugel op vrijstaande, grote zuilen en ze hanteerden een skeletstructuur die een volledige vrije plattegrond mogelijk maakt. De uitwerking van het interieur (scherp afgelijnd, ruimtelijk en met verfijnde detaillering), het meubilair en zelfs de groenaanleg (met berken en ruw bekiste beton) is sterk geïnspireerd door het Scandinavische modernisme en in het bijzonder door de Deen Arne Jacobsen.

    Bij de latere bouwfasen behielden de ontwerpers de vormelijke en technische aspecten van het modernisme, maar ze verrijkten dit met een grotere plasticiteit door de toepassing van naar boven uitkragende verdiepingen, een gevarieerde en complexe hoekafwerking en allerlei annexen zoals traptorens. Ze besteedden ook meer aandacht aan de gebruikers van de school, wat aansluit bij stromingen die vanaf eind jaren vijftig voortkwamen uit het modernisme en er tegelijkertijd een kritiek op vormden, het structuralisme en het brutalisme. Onder invloed van het structuralisme en meer bepaald de Nederlandse architect Herman Hertzberger werd gekozen voor een open en gevarieerd interieur met als blikvanger het immense atrium. Typisch voor het brutalisme is de ruwe, onbewerkte esthetiek met gebruik van veel beton en hout, zowel binnen als buiten.

    De verwevenheid van architectuur en stedenbouw zoals die met name door Jan Tanghe vanaf de jaren zestig werd bepleit onder invloed van de toenmalige hedendaagse Engelse architectuurtheorie en -praktijk (in het bijzonder de universiteitscolleges van Oxford en Cambridge) is duidelijk aanwezig bij het Provinciaal Handels- en Taalinstituut. De ontwerpers besteedden veel aandacht aan de bestaande omgeving (met name het hoogteverschil tussen de Abdisstraat en de Henleykaai) en aan de inplanting van vier vleugels rond een grote, stille groenzone, wat Tanghe zelf omschreef als een herinterpretatie van het kloosterpandpatroon. Illustraties onroerend erfgoed

    17-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terra di Siena - lentecollectie

    Terra di Siena blijft trouw aan de eigen waarden en put ook voor de nieuwe collecties inspiratie uit de heerlijke Italiaanse dolce vita. Nu de eerste zonnestralen komen piepen, stelt het Belgische merk bijna iedere week nieuwe collecties voor van exclusieve modellen in een gevarieerd aanbod van kleuren en prints.

    Colection Spring 2019

    Terra di Siena is een kleurrijk, vrouwelijk en eclectisch merk dat staat te popelen om door de lente van 2019 te dartelen in frisse en opvallende outfits. Gemakkelijke effen of gestreepte broeken of kleurrijke jurken met bloemenprints... er is voor ieder wat wils: de tijdloze marinepull, het hemdje met luipaardprint of de lange jurk, een must-have in iedere kleerkast. Fashionista’s kijken nu al uit naar de stukken die de lente kleur zullen geven.

    Où trouver Terra di Siena?

    Terra di Siena wordt verdeeld via een netwerk van multimerkenboetieks in heel België. Zo genieten de klanten van het merk van persoonlijke service en advies. Alle verkooppunten en de online shops zijn te vinden op de website: www.terradisiena.be

     





    16-02-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!