Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arket café introdues Saffron Holiday bun
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    To celebrate the changing season, ARKET café introduces a new chapter in its Pastry Drop™ series. Available from November, the Saffron Holiday Bun is a rich, flaky variation of the traditional Swedish lussebulle which has a firm place in Nordic holiday culture.

    ‘Ask any Swede and he or she will confirm – December is the month of the saffron bun. In keeping true to the traditions yet adding a new twist, our version is based on the same buttery dough as our popular cinnamon bun but seasonally seasoned with saffron and with a filling of creamy almond paste’, says Martin Berg, head chef and concept responsible at ARKET café.

    Pastry Drop™ #10 – the Saffron Holiday Bun will be available in a limited edition in all ARKET cafés during November and December. The bun will cost 3,90€.

    07-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe attractie 'popcorn revenge' wint internationale prijs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De nieuwe attractie van Walibi Belgium “Popcorn Revenge” krijgt een belangrijke internationale onderscheiding. Dat maakte de Themed Entertainment Association (TEA) bekend tijdens de jaarlijkse pretparkbeurs IAAPA Attractions Expo, die plaatsvindt in Orlando (Florida). Walibi’s interactieve darkride ontvangt de TEA Thea Award 2019 voor “Outstanding Achievement”.

    Popcorn Revenge ontvangt de internationale TEA Thea Award 2019 voor “Outstanding Achievement”. Dit is de meest prestigieuze onderscheiding voor excellentie, creativiteit, innovatie en technologische doorbraken binnen de gethematiseerde entertainment industrie.

    “Dit is een uitzonderlijke erkenning voor Walibi Belgium die ons bijzonder trots maakt. Popcorn Revenge combineert innovatieve beeld- en geluidstechnologie met baanbrekende non-lineaire bewegingen en stijlvolle decors. Het zorgt voor een nieuw soort sensaties. Bovenal is het een plaats waar jong en oud plezier kunnen beleven, als gezin of als vrienden onder elkaar.” Jean-Christophe Parent – Algemeen Directeur Walibi Belgium

    Popcorn Revenge, een interactieve darkride, opende in de lente van 2019 en is een belangrijk onderdeel van Walibi’s grote vernieuwingsplan dat het park tegen 2023 voor 75% zal transformeren. In dit theatercomplex nemen bezoekers plaats in wagentjes die hen vervolgens, op toevalsbasis, door de verschillende bioscoopzalen rondleiden. Hier worden iconische filmscènes door dolle, rebellerende popcorns verstoord. Met behulp van een “topping gun” knallen bezoekers de popcorns van het scherm, zodat de rust in de bioscoopzaal kan terugkeren. De afgelegde route ligt niet op voorhand vast, waardoor de belevenis van de bezoeker steeds verschillend is. Hierin schuilt precies de innovatie die de Belgische fabrikant ‘Alterface’ voor Walibi ontwierp. De attractie is een technologisch pareltje met heel wat oog voor detail, zowel op digitaal vlak als in haar fysieke decoratie-elementen.

    "Gloednieuwe creaties zijn lastig uit te voeren, maar Popcorn Revenge's heerlijke mix van eigenzinnige personages, bewegwijzering doorspekt met woordspelingen en eenvoudige maar effectieve gameplay is zeer geslaagd. Popcorn Revenge verlegt grenzen in het behouden van een evenwicht tussen uitzonderlijke creativiteit en succesvolle investeringen." Officiële motivatie TEA Thea Awards Commissie

    De bekendmaking van de awards vond plaats op de internationale pretparkbeurs IAAPA Attractions EXPO in Orlando, Florida. De officiële awardceremonie gaat door op 18 April 2020 in Disneyland in Anaheim, Californië.

    07-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carolines biis kleedt de atletes van Team Belgium 2020

    Caroline Biss is uitverkoren tot officiële kledingpartner van “Team Belgium”. Het Belgische merk zal de vrouwelijke atleten kleden voor alle off court activiteiten tijdens de Olympische Spelen in Japan in 2020.

    De “Olympische” collectie zal voor het eerst worden getoond op de officiële modeshow op 17 maart 2020 waaraan de atleten zullen deelnemen. De outfits die Caroline Biss voor de atletes ontwerpt, zullen gedragen worden tijdens alle officiële gelegenheden, zoals de openingsceremonie, het aankomstevent in Brussel en de huldiging op het stadhuis in Brussel.

    “Sport is lifestyle geworden. We merken dat sportvrouwen de laatste jaren steeds meer aandacht hebben voor mode. Deze ijzersterke generatie atletes zijn sterke, zelfbewuste power women die ook heel vrouwelijk uit de hoek durven komen. In die zin is het ook niet verwonderlijk dat de keuze op Caroline Biss gevallen is”, zegt Bart Saelen, CEO van Caroline Biss.

    Elegant en comfortabel

    “De ontwikkeling van de collectie heeft ettelijke maanden in beslag genomen. De collectie moet immers stroken met de richtlijnen van het BOIC en de internationale regels. Maar we hebben vooral rekening gehouden met de atletes zelf. We hebben gestreefd naar een ideale balans tussen comfort, fashion en elegantie, rekening houdend met de morfologie van de atletes. De collectie bestaat uit vijf verschillende outfits, van glamourjurken tot broekpakken. Op die manier kunnen de atletes een outfit kiezen die bij hun persoonlijkheid past. En toch vormen ze één geheel aangezien alle outfits in dezelfde kleurige all-over print uitgevoerd zijn. Scabal, die de mannen “off court” kleedt, zal de print verwerken in accessoires.

    Een belangrijk aandachtspunt was ook het warme en vochtige klimaat in Japan. Daarom hebben we voor viscose gekozen, een natuurlijk materiaal dat ademend is en een hoog draagcomfort biedt. Voor frissere dagen is er een bijhorende perfecto. Wat het schoeisel betreft, hebben we een hippe sneaker ontworpen in de kleuren van de collectie.”

    De “Olympische” collectie van Caroline Biss is louter en alleen voor de Olympische Spelen ontworpen en zal dus niet te koop zijn. Als partner en vurige supporter van Team Belgium zal Caroline Biss tijdens de Spelen de etalages van de eigen boetieks helemaal in de sfeer van de Olympische Spelen hullen. De Belgische mode gaat voor goud!

    06-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tafeltje dekje! De kersttafel heruitgevonden

    Blokker gaat voor een persoonlijke touch

    Met de feestdagen in aantocht, zijn er heel wat to-do-lijstjes die zich opdringen. Eén van die kwesties is de tafeldekking. Maar geen stress, laat dit nu het ideale moment zijn om je persoonlijkheid te laten doorsijpelen in je interieur. Mix and match is de boodschap!

    De klassieke rood-wit tafeldekking voor Kerst is vandaag zeker geen must meer. Pastel en niet uitgesproken kleuren vinden hun weg terug naar binnen, maar ook bonte kleuren zoals brick en donkergroen komen weer op. Door te kiezen voor verschillende stijlen, geef je je tafel meer persoonlijkheid en maak je je huis uniek.

    De collectie van Blokker gaat deze Kerst voor een hedendaagse tafeldekking met een knipoog. Denk verschillende kleuren, texturen, vormen en patronen. Gouden lepels? Pastel roze glazen? Een houten plank als bord of dienblad? Net door zo'n element toe te voegen aan je tafelschikking kan je je eigenheid benadrukken en de gasten verrassen. Next on the list: De kerstmenu maken!

    Voor een verkooppunt in jouw buurt, check Blokker.be





    06-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.YUSO stelt nieuw mode voor Gaelle

    Dit meest recente model draagt de naam van de ontwerpster: Gaëlle. Deze nieuwe tijdloze handtas haalt inspiratie uit onder meer origami (Japanse papiervouwkunst). De opvallende vorm maakt van deze handtas een uniek stuk. De Gaëlle kan met de hand gedragen worden, rond de arm of over de schouder en de handtas is beschikbaar in verschillende kleuren: zwart, rood, pauwblauw, kameelbruin en marineblauw.

    Buitenkant: Kalfsleder - 2 ritssluitingen - Goudkleurige metalen accessoires

    Binnenkant: Varkensleder - Groot ritsvak - GSM-zak

    Afmetingen: L 45 cm x H 50 cm x D 6 cm - Prijs: 499€

     





    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayerline cadeau outfitinspiratie

    Scoren tijdens de feestdagen

    Binnenkort staan de agenda's weer heerlijk vol met etentjes en feestjes. En dan willen je telkens een andere look, toch? Met een paar goedgekozen accessoires navigeer je moeiteloos door én gevarieerd door alle afspraken. Nog een cadeautje nodig voor de gastvrouw? Met een juwelendoosje, portefeuille, een wasbare sjaal in zijde of juweel maak je haar ongetwijfeld blij.

    En ook dit seizoen pakt Mayerline uit met een reeks kleurrijke sleutelhangers, waarvan per verkocht exemplaar 5 euro aan Pink Ribbon wordt geschonken. Of hoe je met een cadeautje voor jezelf ook iemand anders gelukkig maakt.

    Party proof

    Op de donkerste dagen van het jaar kan de garderobe wel een extra fonkeltje gebruiken. Stoffen die het licht vangen en de avond - letterlijk - meer glans geven zijn de toppers tijdens de feesten. Een blouse in satijn, een truitje met fijne zilverdraad, luxueuze stoffen met een gouden gloed of een jas in glanzend faux-fur zorgen voor die sparkle all night long.









    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ricotta smoothe bowl met Parmaham, sojascheuten en noten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ingrediënten voor 4 personen: 350g ricotta kaas, 150g yoghurt, 2 eetlepels acacia honing, 2 gehakte chilipepers, 40g sojascheuten, 2 eetlepels gemengde noten, olijfolie, 100g Parmaham, zout & peper.

    Voorbereiding:

    Meng de ricotta en de yoghurt samen met de honing. Voeg er vervolgens de gehakte pepers aan toe en breng op smaak met peper, zout en olijfollie.

    Plaats de ricotta in een kom en werk af met sojascheuten, noten en Parmaham.

    Smakelijk !

    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In 2019 verminderde carrfeour het gebruik van plastic met 106 ton
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • De Europese week van afvalvermindering vindt plaats van 16 tot 24 november 2019 • Carrefour maakt de balans op van de acties die dit jaar zijn uitgevoerd: 105,8 ton plastic verminderd in één jaar - •            Carrefour heeft veel verpakkingen van zijn eigen merk vervangen om het gebruik van plastic te verminderen.

    Ter gelegenheid van de Europese week van afvalvermindering https://www.ewwr.eu/, die van 16 tot 24 november werd gehouden, maakt Carrefour de balans op van haar strijd tegen plastic. Dankzij een reeks acties die gedurende het hele jaar 2019 zijn uitgevoerd, kon Carrefour het gebruik van plastic met 105,8 ton verminderen.

    Met het Act for Food-programma zet Carrefour zich met concrete acties in voor het recht op voedselkwaliteit voor alle consumenten, verzameld in 19 acties, waarvan 3 gericht zijn op de verpakkingen van het eigen van Carrefour-merk. Dit zijn de 3 acties: actief strijden tegen plastic, verminderen van productverpakkingen en gaan naar 100% recyclebare verpakkingen voor Carrefour-producten in 2025. Voor deze laatste actie herziet Carrefour 800 tot 2000 verpakkingen per jaar. Er wordt een actieplan opgesteld om innovaties op vlak van verpakkingen in een circulaire economie in te schrijven.

    Strijden tegen plastic door de verpakking van een groot aantal producten te vervangen

    De verpakking van veel producten werd opnieuw ontworpen: deze werd vervangen of wordt aangeboden in een recycleerbare versie. Dit resulteerde in een aanzienlijke reductie van plastic. De voorbeelden zijn divers en talrijk, hier is een greep uit de verwezenlijkingen: De nieuwe verpakking van de biozalm bespaarde 2,4 ton geplastificeerd karton per jaar. Voorheen bestond deze uit plastic en verguld geplastificeerd karton, ze werd vervangen door recycleerbaar papier op een vel van recycleerbaar karton. Deze nieuwe verpakking met de naam skinpack is bijzonder dun en verpakt het product onder vacuüm om de versheid en kwaliteit te behouden.

    Dankzij het gebruik van recycleerbaar karton voor Carrefour Café-capsules is jaarlijks 3,5 ton plastic bespaard. De voorgaande capsules waren verpakt in een niet-recycleerbare plastic film, deze werd vervangen door een recycleerbare kartonnen doos. Door het afschaffen van enkele BIO-verpakkingen voor groenten en fruit is de hoeveelheid plastic met 3,5 ton per jaar verminderd. Op avocado’s, zoete aardappelen, krielaardappelen, mango’s en limoen maakt de laserdruk van het BIO Act For Food-logo een 100% ecologische verpakking mogelijk dankzij 0% de verpakking: dit is natural branding. De vervanging van de Carrefour BIO kalfververpakking verminderde de hoeveelheid plastic met 13 ton per jaar. De huidige verpakking bestaat uit karton bedekt met een plastic film die gemakkelijk van het karton kan worden gescheiden voor eenvoudig sorteren. Het aandeel restafval per bak daalt zo van 15 tot 1 g.

    In februari 2019 kondigde Carrefour België aan dat ze als eerste distributeur recycleerbare verpakkingen vervangt die niet werden gerecycled omdat deze niet werden gesorteerd in Belgische sorteercentra. Als gevolg hiervan werd in 2018 meer dan 23 ton geëxpandeerd polystyreen (EPS) en zwart plastic afgebouwd. Deze trays zijn vervangen door recycleerbaar karton en plastic. De producten op de beenhouwerij-afdeling zijn sindsdien verpakt in verschillende soorten recycleerbare verpakkingen, zoals de kartonnen doos met een plastic laag die gemakkelijk te scheiden is voor eenvoudig sorteren, of transparante trays gemaakt van een enkel materiaal.

    Deze verpakkingen kunnen in de PMD-zak worden geplaatst. Dit betekent een uitbreiding van de PMD-inzameling en de recyclage van plastic in ons land. In 2020 zal Carrefour de zwarte bakjes blijven vervangen door transparante of helder gekleurde trays en monomateriaal om het sorteren en recycleren te garanderen. De vervanging van de plastic schaal van het Carrefour BIO paddenstoelenassortiment door karton bespaarde 3 ton plastic per jaar.

    De verpakking van Carrefour-peren en -appels is nu volledig gemaakt van karton, in tegenstelling tot de vorige verpakking van karton bedekt met plastic. Ze is daarom 100% recyclebaar. Deze verpakking heeft het plastic met 4,5 ton per jaar verminderd. De snacking groenteshakers zoals voor tomaten konden het plastic met 40 ton per jaar verminderen sinds de introductie van dit nieuwe systeem.

    De kaas van het merk Carrefour in plakjes of als blok die eerder was verpakt in een geëxpandeerd polystyreen-schaaltje (PSX) is nu verpakt in een kartonnen schaaltje. Deze vervangende verpakking heeft de hoeveelheid plastic in één jaar met 10,9 ton verminderd. De visverpakkingen van het Carrefour-merk werden vervangen. Het bakje gemaakt van PSX en plastic werd vervangen door volledig recycleerbaar plastic, wat een reductie van 29,3 ton PSX in één jaar mogelijk maakte.

    Strijden tegen plastic door te stoppen met het kopen en verkopen ervan (totdat de voorraad strekt)

    Per 1 maart 2019 was Carrefour de eerste distributeur die de aankoop en verkoop van wattenstaafjes stopte. In 2019 heeft Carrefour de verkoop van wegwerpservies geëlimineerd: rietjes, bestek, borden, glazen, bekers. Het verwijderen van rietjes en wegwerpartikelen vertegenwoordigt 55 ton minder plastic per jaar. Deze maatregelen zijn het resultaat van actie 9 van Act For Food, waarin Carrefour zich ertoe verbindt plastic artikelen voor eenmalig gebruik te verbieden en alle alternatieven voor het milieu te promoten.

    Versheid, kwaliteit, bewaring: de grenzen van plasticvervanging

    Als we nog niet gemakkelijk zonder plastic kunnen, is het om een reden van toegevoegde waarde in termen van bewaring en bescherming van het product. Het plastic maakt het mogelijk om de bewaring te verlengen en de kwaliteit en de versheid van het product te garanderen. Dit maakt het mogelijk om de verliezen te verminderen en om voedselverspilling te bestrijden.

    Elke verpakking is ontworpen om de toegevoegde waarde van plastic op het gebied van voedselhygiëne te analyseren. Wanneer plastic wordt beschouwd als geen toegevoegde waarde, wordt het verwijderd. Zo niet, dan wordt deze vervangen door een recycleerbare versie.

    Bovendien breidt Carrefour haar bulkaanbod uit en moedigt ze klanten aan om hun eigen herbruikbare zakken en containers mee te nemen om het gebruik van verpakkingen te verminderen.

    05-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arubnaanse overheid erkent het waardevolle werk van RIU

    • De minister van Sociale Zaken en Arbeid looft de prijs uit aan Juan Blanco, directeur van hotel Riu Palace Antillas.

    RIU Hotels & Resorts is bekroond voor het geweldige werk op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De directeur van Hotel Riu Palace Antillas, Juan Blanco, ontving van de minister van Sociale Zaken en Arbeid van Aruba, Glenbert Croes, een gedenkplaat voor alle sociale acties die worden uitgevoerd om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van de gemeenschap.

    Tijdens de prijsuitreiking waardeerde minister Glenbert Croes ‘de grote betrokkenheid’ die Juan Blanco en zijn hele team in het Riu Palace Antillas hotel in de loop der jaren aan de dag hebben gelegd door bij te dragen aan allerlei sociale doelen en ook erkende hij ‘de verbondenheid van RIU Hotels & Resorts met Aruba’. Hiermee wordt ook benadrukt dat de inspanningen die de keten, onder leiding van Juan Blanco, zich getroost om de gemeenschap te helpen als zeer positief worden ervaren.

    Tijdens de prijsuitreiking werd waardering uitgesproken voor de familie RIU op Aruba en hun management, en werd het belang benadrukt van particulier initiatief om bij te dragen daar waar de publieke sector dat niet doet. Voor Juan Blanco ‘is het een eer om deze erkenning te ontvangen en vervult het hem met trots om deze te ontvangen in naam van al diegenen die bijdragen aan de verbetering van de situatie van de gemeenschap’.

    RIU Hotels begon in 2007 op Aruba met de opening van Riu Palace Aruba. Meer dan tien jaar later blijft RIU zich sterk inzetten op deze bestemming, wat de keten zowel in sociale acties als in de ontwikkeling van activiteiten heeft laten zien. Riu Palace Aruba werd gevolgd door Riu Palace Antillas, dat in 2014 deel ging uitmaken van de portefeuille van RIU.

    De inspanningen van RIU op Aruba vormen een aanvulling op de MVO-strategie van de keten, die erop gericht is een positieve impact te hebben op de bestemmingen waar de keten werkt, met een focus op gezondheid, kinderen en biodiversiteit.

    Voor meer informatie: www.riu.com







    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carrefour blijft in beweging: twee nieuwe winkels op één dag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    • Carrefour Express Sint-Guido met ‘on the go’-gamma voor de voorbijgangers en metroreizigers - • Carrefour Market Rupelmonde met een zeer uitgebreid versassortiment - •         Carrefour zet in op omnicanaliteit door al haar formats te versterken en een brede beschikbaarheid te garanderen voor haar klanten

    Carrefour opende tegelijk, twee nieuwe winkels, een Carrefour Market in Rupelmonde en een Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido te Brussel. Deze openingen, als ook de recente vernieuwing van de Hypermarkt Carrefour van Tienen en de uitbreiding van de leveringszone van de personal shopperdienst ShipTo naar Antwerpen, bevestigen de wil van Carrefour België om te blijven investeren in al haar winkelformats.

    Met de opening van de Carrefour Express in het metrostation Sint-Guido in de Brusselse gemeente Anderlecht versterkt Carrefour België haar aanwezigheid in de metro. Andere Carrefour Express-winkels vindt de klant reeds in de metrohaltes Rogier, Delta, Weststation en Mérode.

    Zoals alle Carrefour Express-winkels in trein- en metrostations stemt deze nieuwe winkel die vandaag zijn deuren opent, zijn aanbod perfect af op de verwachtingen van de ‘on the go’-klanten. De winkel van 75 m² biedt gebruiksklare maaltijdoplossingen voor elk moment van de dag: bereide maaltijden, broodjes, snacks, fruit … maar ook vlees, gevogelte, vis en verse groenten voor het avondeten. Bovendien vindt men er een brede waaier aan basisproducten en alle onmisbare producten op het vlak van droge voeding en drogisterij.

    De nieuwe Carrefour Market in Rupelmonde met een verkoopoppervlakte van 1.300 m² vervangt de vroegere winkel van uitbater Yves Bastijn en ligt op slechts enkele honderden meters van de vorige locatie in Kruibeke. Carrefour besteedt in deze winkel veel aandacht aan het milieu. Zo beschikt de winkel over nieuwe energiezuinige koelkasten op CO2-gas, met deuren op de koelmeubels om energieverlies te beperken. De verlichting gebeurt uitsluitend met full led, met een 15% lager energieverbruik. In december worden er zonnepanelen geïnstalleerd.

    De klanten treffen er mooie en uitgebreide versafdelingen aan met een ruim assortiment vers fruit en groenten, verse vis en visbereidingen, ter plekke versneden en verpakte charcuterie en beenhouwerij, vegetarische en vegane producten en een grote keuze aan noten beschikbaar in bulk. Bovendien kunnen ze er terecht voor gezonde maaltijdoplossingen voor ieder moment van de dag. Naast de klassieke ter plekke bereide belegde sandwiches en salades, kan de klant kiezen tussen gebraden kip, fruit, ter plaatse gebakken bakkerijproducten of een gratis kopje koffie aan de koffiemachine. Een reeks handige diensten vullen het aanbod aan, zoals lottoproducten, iTunes- gsm en cadeaukaartjes of een assortiment bloemen.

    Carrefour België blijft investeren, zet haar expansie voort en legt de nadruk op omnichannel. Het is duidelijk: Carrefour wil flexibeler en eenvoudiger worden en om de complementariteit van haar winkels blijven ontwikkelen (omnichannel). De retailer wil de consumenten een unieke koopervaring bieden met haar drie merken (Express, Market en Hypermarket) en haar e-commerce en innoverende diensten zoals ShipTo. Zo heropende de Hypermarkt Carrefour van Tienen onlangs zijn deuren na een grondige renovatie en breidde de fietsleveringsdienst ShipTo uit naar Antwerpen.

    Deze vernieuwingen illustreren het vermogen van Carrefour België om zich aan te passen aan de verwachtingen van steeds veeleisendere consumenten, de vraag naar innovaties, nieuwe producten en eenvoud in het aankoopproces.

    04-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het origineelste kerstcadeau: een hippie verrekijker
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wil je tijdens de kerstperiode origineel uit de hoek komen met een hippe, maar ook duurzame verrassing? Eentje die jarenlang mee zal gaan? Denk dan eens aan een goede verrekijker!

    Fluitend door het leven

    Voor wie snakt naar rust, op de rand van een burn-out staat of er al middenin zit, is opnieuw verbinding maken met de natuur vaak de manier om er weer bovenop te geraken. Heb je al eens gedacht aan vogels spotten? Dat is tegenwoordig helemaal in. En daar hoort uiteraard een goede verrekijker bij. Een idee: stop het boek ‘Fluitend door het leven’ bij je cadeau. Het is een ‘start to’ om van vogels observeren je nieuwe hobby te maken…

    Meer beleving op vakantie

    Zijn het geen vogels, dan is het wel wat anders. Een verrekijker komt altijd van pas, ook op vakantie. Binnenkort op safari? Dan is een verrekijker nodig om dieren op een afstand goed te kunnen zien. Zelfs in de schemering maakt een degelijke telescoop het onderscheid in details mogelijk. Op cruise? Ideale gelegenheid om de horizon te verkennen of voorbijglijdende landschappen te bestuderen. Naar de bergen? Dan bewonder je de sterrenhemel of gaat op zoek naar gemzen die aan de bergwand ‘plakken’.

    Cultuur in de stad

    Wie geen tuin heeft om de vogeltjes te bewonderen, gebruikt zijn verrekijker toch gewoon om de eigen buurt of stad te verkennen. Ok, gluren bij de buren is niet meteen koosjer om te doen, maar vanop de hoogste toren je eigen stad verkennen dan weer wel. Wie naar zijn favoriete rockband gaat of liever naar een opera… die kan nu eindelijk focussen op details.

    Terug naar het begin: de verrekijker, het origineelste kerstcadeau onder de boom. Er bestaan honderden modellen in alle soorten, maten en prijzen. Dé verrekijker voor het leven is de CL Companion van Swarovski Optik. Zijn optische kwaliteit is onovertroffen, het beeld kristalhelder, de kleurweergave perfect en het gezichtsveld breed. Wie dit cadeau krijgt met Kerstmis, mag zich in de handen wrijven!

    Kijk voor meer informatie over Swarovski Optik op www.swarovskioptik.com.

    Foto's: © Swarovski Optik

     

     

    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Champagneliefhbber ? Nog snel naar de champagnestreek voor de feestdagen

    Zien, proeven en leren over champagne... en dan inkopen doen voor de naderende feestdagen. Dat kan natuurlijk nergens beter dan in de champagnestreek. Maar waar vind je ook ‘lekkere’ adresjes om te verblijven? Uiteraard bij LOGIS HOTELS! In deze hotel-restaurants hebben ze een uitgebreide champagne-en wijnkaart, heerlijke gerechten én eigenaars die je met plezier tips geven om de streek te verkennen. Klaar om de rit aan te vatten?

    Vanuit Brussel ben je in 3 en ½ uur rijden in de champagnestreek. Er zijn twee champagneregio's: de noordelijke ligt in en rond de driehoek Reims, Epernay en Châlons-en-Champagne en de zuidelijke bevindt zich ten zuidoosten van de stad Troyes. Maar niet alleen voor champagne en wijn moet je hiernaartoe. De streek is ook geliefd bij foodies, fietsers en wandelaars. Te verwachten: schitterende uitzichten over wijngaarden en pittoreske dorpjes, steden met grootse champagnehuizen en enthousiaste locals.

    Een eerste adres is Logis Château de la Marjoleine in Essômes-sur-Marne. Jean-Pierre en Bruno verwelkomen hun gasten in het romantische kasteel met prachtige, grote kamers. Chef-kok Bruno verwent de smaakpapillen met Franse gerechten op basis van verse, lokale producten. De champagnebar heeft wel 40 champagnes op de kaart en minstens evenveel soorten wijn. Ideale uitvalsbasis tussen de wijngaarden van de Marne waar overal champagne wordt gemaakt.

    Tweede adres is Logis Hostellerie du Mont Aimé op een half uurtje rijden van dé champagnehoofdstad Epernay. Dit verzorgde 3-sterren hostel heeft ook een indrukwekkende champagnekaart en biedt seizoensgebonden gerechten, ook met verse en lokale producten. Families zijn hier welkom; voor gezinnen met kinderen zijn er familiekamers. Het verwarmde binnenzwembad en de sauna zijn het jaar door beschikbaar. Een bezoek aan Epernay kan niet ontbreken, daar is de enige echte ‘Avenue de Champagne’, een straat met de grootste champagnehuizen van de wereld.

    Het derde adres Logis Hotel Domaine de Foolz bevindt zich nabij Bar-sur-Seine, op 30 kilometer van de stad Troyes. Hier verblijf je in gezellige, ruime houten chalets te midden van het groen. Voor culinair genot is het restaurant Domaine de Foolz op het domein een must. Een bezoek aan het mooie Troyes met de schattige vakwerkhuizen is de moeite waard; de stad is ook een walhalla voor shopping. Liefhebbers van de fijne bubbels volgen hier de champagneroute door de Côte des Bar, met wijngaarden en pittoreske plekjes, uitzonderlijke domeinen met gewelfde kelders en de typische ‘cadoles’ (wijnbouwershuisjes met gemetselde muren).

    Waar je ook verblijft in de champagnestreek, overal staan wijnboeren klaar om hun passie te delen, uitleg te geven en je te laten proeven van hun magische drank. Zonder voorbereiding naar de streek rijden is zeker mogelijk, maar voor rondleidingen en degustaties in champagnehuizen reserveer je best vooraf. Voor een Logis verblijfplaats kun je terecht op www.logishotels.com.

    Logis is al 70 jaar createur van authentieke ervaringen en de grootste keten van onafhankelijke restaurant-hotelexploitanten in Europa met 2.400 vestigingen in 8 landen. Logis verzekert een gepersonaliseerd en vriendelijke ontvangst, accommodatie van goede kwaliteit en een keuken die lokale seizoenproducten gebruikt om huisgemaakte gerechten te bereiden. De garantie goed te eten en goed te slapen in een mooi ingericht etablissement leiden tot een zeer goede beoordeling van onze gasten, 8.6/10 (90.000 gecontroleerde beoordelingen). Alle Logis-etablissementen zetten de streek waar ze gevestigd zijn voorop; ze stimuleren de lokale economie, geven de voorkeur aan korte afzetkanalen en regionale producten. Meer informatie: www.logishotels.com

     





    03-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UB40 opent skiseizoen in Vars met gartis concert!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In Vars la Forêt Blanche (zuiderse Alpen Frankrijk) begint het skiseizoen ook dit jaar met een groots concert. Voor deze 12de editie verwelkomt Vars op 14 december 2019 de legendarische groep UB40. Het hele weekend staat in het teken van het nieuwe seizoen en de opening van het skigebied, met speciale activiteiten om de eerste vakantiegangers onvergetelijke momenten te bezorgen.

    UB40 bestaat 40 jaar!  

    UB40, de bekende reggae- en popgroep uit Birmingham viert zijn 40-jarig jubileum: 40 jaar succes, 4 Grammy nominaties en meer dan 70 miljoen verkochte albums. Wie kent niet hun bekende nummers Red Red Wine, I got you babe en Kingston Town?

    Samen met duizenden vakantiegangers zullen ze het skiseizoen 2019 openen. Afspraak om 18u30 op de prachtige concertlocatie die perfect bereikbaar is met shuttles die vanuit de vallei en de verschillende dorpen heen en weer rijden. Teaser: https://vimeo.com/370867855

    Unieke winteractiviteiten

    Op zaterdag 14 en zondag 15 december organiseert Vars een speciaal feestprogramma. Naast het optreden van UB40 zijn er tal van workshops, proeverijtjes, initiaties, ontdekkingstochten, en een fakkeltocht.

    Enkele van de activiteiten:

    • op ontdekking in het skigebied onder begeleiding van instructeurs - • kennismaking met Skijøring - • kennismaking met sneeuwkunde/veiligheid - • initiatie snowboarden voor kinderen - • leren kennen van de skistoel voor mensen met beperkte mobiliteit

    Het volledige programma vind je op https://www.vars.com/hiver/evenements/vars-en-scene

    Arrangementen op maat

    Om deel te nemen aan het evenement van 13 tot 15 december zijn er verschillende arrangementen mogelijk. : • 2 nachten in een gemeubileerde accommodatie + 2-daagse skipas - Vanaf € 115 / persoon (op basis van 4 personen en meer). • 2 nachten in een hotel (nacht + ontbijt) + 2-daagse skipas - Vanaf € 153 / persoon (op basis van 2 personen). •   2 nachten in een vakantiecentrum (nacht + ontbijt) + 2-daagse skipas - Vanaf 124 € / persoon (op basis van 2 personen)

    Om je verblijf te boeken: https://www.vars.com/hiver/reservation

    02-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bijzondr buches voor de eindejaarsperiode

    Bijzondere buches voor de eindejaarsperiode

     

    Les Tartes de Françoise stelt u enkele pareltjes met verfijnde smaken voor de feestdagen voor.

    Praliné – Koffie

    Crème au beurre met koffiesmaak, rolbiscuit en praliné van gegrilde hazelnoten. Krokante gepofte rijst.

    Zwarte chocolade – Vanille Bourbon

    Lichte mousse van pure chocolade, crèmevulling met bourbon vanille, knapperige praliné en spiegelglazuur van chocolade. Genoise met cacao.

    Mango - Passievrucht

    Mousse van passievrucht, lichte vulling van mangomousse, abrikozen- konfijt en spiegelglazuur van mango. Dacquoise met amandelen.

    Deze buches zijn beperkt verkrijgbaar vanaf 14 december. U kunt ze vanaf 27 november bestellen: op www.tartes.be of in onze ateliers. Prijs: € 22 (klein formaat 4 stukken) of € 40 (groot formaat 8 stukken). Bestellingen voor 24, 25 en 31 december zijn op voorhand te betalen.

    DEGUSTATIE

    Weekend van 7 & 8, 14 & 15 en 21 & 22 december.

    OPENINGSUREN FEESTDAGEN

    Les Tartes de Françoise past zijn openingsuren tijdens de eindejaarsperiode aan: Alle ateliers zijn uitzonderlijk open op maandag 23 & 30 december (zelfde openingsuren als elke maandag). Op 24 & 31 december blijven we open tot 17 uur. Op 25 december zijn onze ateliers uitzonderlijk open (zelfde openingsuren als elke zondag). Op 1 januari is ons atelier in Elsene open tot 16 uur.

    Ateliers van Les Tartes de Françoise worden weergevonden in Aalst, Antwerpen, Brasschaat, Brussel Zavel, Elsene, Gent, Gerpinnes, Jette, Kortrijk, Leuven, Luik, Mechelen, Oudergem, Overijse, Terhulpen, Ukkel Diesdelle, Ukkel Vanderkindere, Waterloo, Waver, Woluwe Georges Henri en Woluwe Stokkel, Namur.







    02-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-12-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe illy art collectie - Biennale Arte

    Een speciale editie kopjes ontworpen door vier kunstenaars die zorgvuldig geselecteerd werden door Ralph Rugoff, curator van het project. illycaffè presenteert de nieuwe illy Art Collection in het teken van de Biennale Arte 2019: een speciale editie kopjes ontworpen door vier kunstenaars die zorgvuldig geselecteerd werden door Ralph Rugoff, curator van het project. De kopjes zijn stuk voor stuk uniek en origineel, maar ze vormen tegelijk samen een statement omtrent de “interessante tijden” uit de titel van de 58e Internationale Biënnale van Venetië: “May You Live in Interesting Times”.

    “Ik heb vier bijzondere en erg verschillende kunstenaars van de Biënnale 2019 gevraagd: Cameron Jamie, AD Minoliti, Ulrike Müller en Slavs & Tatars. Elk van hen springt eruit omdat ze knappe creaties en aantrekkelijk grafisch werk leveren, een kwaliteit die ik onmisbaar vond voor dit specifieke project. Want een kopje koffie is maar een mini-oppervlak om mee te werken. Het ontwerp vereist een bondige stijl en een talent om alles te herleiden tot de essentie,” bevestigt Ralph Rugoff, curator van de 2019 Biennale Arte.

    Illycaffé en Biennale Arte hebben de voorbije 10 edities samengewerkt in een geest van authenticiteit en met een gemeenschappelijk oogmerk: constant creatief onderzoek gecombineerd met een passie voor schoonheid en algemeen belang. Het resultaat zijn vier artistieke juweeltjes met elk hun eigen stijl en betekenis. Het zintuiglijke plezier van koffie wordt versterkt door de esthetiek van kunst.

    “Elk kopje was de blikvanger van een speciaal project dat illycaffè samen met Michelin concretiseerde toen de Biënnale aan de gang was: een reeks event-diners met internationale kunstenaars en chefs met Michelin-allures. Elk diner begon met een creatieve dialoog in een uniek kader en een authentieke mise-en-scène die de idee achter de illy Art Collection belichaamde,” beschreef Massimiliano Pogliani, CEO van illycaffè.

    • Cameron Jamie - Mijn Schetsboek

    Cameron Jamie creëert sinds de jaren 1990 werk met verscheidene media, van fotografie tot video, van pentekeningen tot keramiek, van sculpturen tot gefotokopieerde fanzines. Het werk waarmee hij de eerste jaren van zijn carrière echt in het oog sprong was Kranky Klaus (2002-2003).

    Cameron Jamie tekent de details die zijn dag betekenis geven graag op. Hij neemt de tijd om die simpele geneugten te herlezen bij het nippen aan een koffie, een moment waarop alle elementen vaak versmelten en een nieuwe, creatieve wending krijgen. Er is als het ware een onzichtbare draad die woorden en design verbindt en de schoonheid van eenvoudige dingen belichaamt, net als een bloem. Een kleinigheidje dat ons een moment geluk verschaft in het dagelijks leven, net als een kop koffie.

    • AD Minoliti - Iets vrolijks

    Voor AD Minoliti is metafysische schilderkunst het symbool van de modernistische utopie en alle verwerpelijke aspecten ervan: idealen in het teken van onderdrukking, strakke en conservatieve structuren en zelfs de impliciete “binaire logica”. Minoliti vond een dialectische tegenhanger voor de praktijk van het metafysische schilderen in de denkbeeldige wereld van de poppenhuizen. De kunstenaar eigent zich de esthetiek en de attributen van het poppenhuis toe en combineert die met een modernistische beeldvorming die doet denken aan Kandinsky, Picasso of Matisse. Alleen gaat hij zijn creaties in stukken scheuren, vervormen, veranderen en volledig transformeren.

    AD Minoliti speelt met vormen en kleuren, geïnspireerd op het werk van de Memphisgroep en hun prettig gestoorde gebruik van geometrie. De simpele motieven in het decor van dit kopje prikkelen ons om allerhande verhalen en figuren te verzinnen die kunnen variëren naargelang het standpunt van de kijker. Onze blik zal wellicht eerst op een kat of een monster vallen, twee steeds terugkerende elementen in het werk van de kunstenaar. Maar wat primeert is het plezier om de puzzelstukjes te volgen van een compositie die het koffiemoment kleurt.

    • Slavs and Tatars – The Dark One

    Slavs and Tatars is in 2006 ontstaan als een leesgroep en ontpopte zich later tot een kunstcollectief met verscheidene facetten dat steeds zeer dicht bij de literaire en figuratieve taal gebleven is. Hun werken - sculpturen, installaties, leesperformances… - vormen een onconventioneel onderzoek van de culturele verscheidenheid en complexiteit van het geografische gebied tussen twee fysieke en symbolische grenzen: de voormalige Berlijnse Muur en de Chinese Muur. Het is in dit uitgestrekte gebied dat Oost en West met elkaar botsen, in elkaar opgaan en elkaar herdefiniëren; ze maken cultuur, religie, geschiedenis en politiek in dit gebied complex, gelaagd, verenigbaar.

    Voor de illy Art Collection presenteerde het collectief Slavs and Tatars The Dark One, een fonetisch eerbetoon aan de geografische oorsprong van koffie. Drie letters, afkomstig van drie verschillende alfabetten, vormen samen haast magisch dezelfde gutturale klank “qaf”, de eerste letter van het woord “koffie” in Oost-Afrika en het Arabische schiereiland. Het Arabische ق, het Hebreeuwse ק en het Cyrillische Қ wisselen af. Ze verrijken taal en sensualiteit in een ontwerp dat geopolitiek, koffie en artistiek kunnen combineert en een gewoon kopje een unieke betekenis geeft.

    • Ulrike Müller - Fitting

    Ulrike Müller werkt met verscheidene media om tot een grafisch en strak formalisme te komen. De kunstenares creëert minutieuze oppervlakken die een intieme inkijk geven en tegelijk ook de exporuimte organiseren. Ze speelt in op architectuur door haar werken op onconventionele hoogtes te hangen en er zo op te wijzen dat een galerij ook een ‘container’ is.

    Vaak komen voorwerpen met verschillende functie of aparte esthetiek uiteindelijk toch samen, met verrassende effecten als gevolg. Dat is ook zo met het servies van Ulrike Müller, meestal gespot op de vlooienmarkt, uit allerhande series, maar broederlijk naast elkaar. Dat was meteen de insteek van dit nieuwe kopje waar digitale en handgetekende elementen mooi op elkaar werden afgestemd. Het resultaat is een alledaags object dat decoratieve elementen gebruikt die de mythes van heroïsche schilderijen willen vernietigen.

    De collectie is nu beschikbaar in de gebruikelijke horecazaken & winkels, in illy verkooppunten (illy Caffè en illy Shop) en in de e-shop www.illy.com met volgende formaten:; 4 espressokopjes, 66 € - 4 cappuccinokopjes, 86 €





    01-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chic et pac cher: kleine culinaire cadeau-ideetjes...

    Een smaakvol cadeautje hoeft niet altijd duur te zijn. Deze last-minute cadeausuggesties van Mill & Mortar en Or Tea? zijn zo mooi, zo smaakvol en zo hartverwarmend dat het bijna zonde is om ze weg te geven. Bijna. Want voor zo'n zacht prijsje koop je gewoon voor jezelf een extra exemplaar!

    Deze heerlijke, subtiele, aromatische Blackwood Amber geurkaars ontwikkelde Or Tea? speciaal om van te genieten bij een dampende kop thee. Nog een warm dekentje over je heen en het geluk is compleet. Light Up the Sacred Hearts Candle van Or Tea?, € 9,90

    Mill & Mortar heeft het allemaal. De looks én de smakelijke inhoud. Ontpop jezelf tot de perfecte gast door met dit cadeautje indruk te maken op de gastheer en/ of -vrouw. In deze juweeltjes van verpakkingen zitten de heerlijkste blends met biologische amandelen. Klein cadeautje, big impact. Mill & Mortar Limited Edition amandelen, € 6,95 per pakje

    Deze Or Tea? Golden Apple Pie thee is de drinkbare versie van je grootmoeders appeltaart. Je moet 'm drinken om het te geloven. In je tas zorgt de thee ook nog voor een special effect: de fruit-infusie zit gehuld in een glinsterend goudpoeder dat aan het oppervlak van je kopje drijft. Or Tea? Golden Apple Pie losse thee in blik, € 15,90

    Voor een nostalgisch, onvervalst kerstgevoel: met deze klassieke gløggsiropen maak je je eigen glühwein. De Ruby gløgg voeg je toe aan rode wijn, veenbessensap of appelsap. Dankzij de extracten van kaneel, kardemom en zwarte peper krijg je een smakelijk kruidig drankje. De golden gløgg kreeg een verfrissende toets van citroengras, vanille en steranijs om toe te voegen aan witte wijn of appelsap. Voeg een half flesje gløgg toe aan een volledige fles wijn voor de perfecte glühwein. Mill & Mortar Ruby gløgg en Golden gløgg, € 9,95

    INFO EN VERKOOPPUNTEN OP OR-TEA.BE EN MILLMORTAR.BE

     

     

     





    01-12-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Last minute etentje?

    Samen pizza's maken is het nieuwe koken!

     

    Met de pizzarette van Blokker tover je een heerlijk diner op tafel in no time!

    Urenlang in de keuken staan, om de zoveel minuten het gebraad bedruipen en nog erger: de roddels van de gasten missen. Je als keukenprinses uitsloven is zo vorig seizoen. Ook trendwatchers beamen dit voor 2020. Samen eten, samen leven en de keuken dichtbij de living, zijn de woontrends voor volgend jaar.

    Grenzen vervagen in woonruimtes, ook in de keuken. De gastvrouw– of heer is ook deel van het gezelschap en zal makkelijker iemand in de keuken roepen om te helpen. Of sterker nog: als host kom je mee aan tafel zitten! Vanaf nu gaan we samen een pizza beleggen, broodbakken, ideeën uitwisselen, etc...

    Met de Emerio pizzarette voor 6 personen bak je heerlijke pizza's in 5 tot 7 minuten perfect gaar. Dankzij de bakplaat met anti-aanbaklaag kun je de pizza's direct op de bakplaat bakken voor een nog beter bakresultaat. Deze Pizzarette heeft trouwens een speciale koepel die minder warm wordt, ideaal als de kinderen mee eten. Gezelligheid troef!

    Blokker Pizzarette: 69.99 EUR







    30-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Steeds meer Belgen zoeken verkoeling in zomermaanden

    40 % meer vraag naar vakantiehuizen met airco en ook Scandinavië wint aan populariteit. Het wordt steeds warmer tijdens de zomermaanden en dat heeft invloed op het vakantiegedrag van de Belg. Uit cijfers van Interhome blijkt dat Belgen steeds meer verkoeling opzoeken in de zomer. Zo waren er tijdens de zomer van 2019 40% meer zoekopdrachten naar ‘vakantiehuizen met airco’ tegenover de zomer van 2018. Ook Scandinavië blijft aan populariteit winnen als zomerse vakantiebestemming.

    Juni, juli en augustus hadden deze zomer één ding met elkaar gemeen: op het einde van elke maand was er een hittegolf. Zo werd de zomer van 2019 de vierde warmste zomer ooit in België. De hoogste temperatuur die werd gemeten was 41,8 °C op 25 juli 2019. En dat was duidelijk te warm voor de Belgen. We gaan dan ook steeds meer op zoek naar verkoeling tijdens onze vakantie, zo blijkt uit de cijfers van Interhome.

    Airco is een must

    In 2019 bleken er maar liefst 40 % meer zoekopdrachten te zijn naar ‘vakantiehuizen met airco’ tegenover de zomer van 2018. In vergelijking met de ‘normale’ zomer van 2017 zijn die zoekopdrachten zelfs meer dan verdubbeld. “Vooral in traditioneel warme landen zoals Spanje en Frankrijk zagen we een significante stijging in de vraag naar airco”, aldus Thibault Van Look, Country Manager België bij Interhome. “Maar ook bij vakantiewoningen in Nederland en België werd er het afgelopen jaar opvallend vaker gezocht naar airco (+36%).”

    Verfrissend Scandinavië

    Een andere trend die Interhome binnen dezelfde context noteert is de toenemende populariteit van Noord-Europa. Steeds meer Belgen gingen afgelopen zomer rondtrekken in Denemarken (+25%). In Noorwegen en Zweden zijn de boekingen zelfs verdubbeld tegenover 2018. Naast de schitterende natuur, zochten Belgen er frissere temperaturen op. “Ook voor 2020 zien we de zoekopdrachten voor Scandinavië in stijgende lijn gaan.”, klinkt het bij Interhome. “Zo bereidt de Belg zich nu alvast voor op sneuvelende hitterecords in de zomer van 2020.”





    30-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leonor Greyl verzorgt ook baby's

    Leonor Greyl heeft oog voor de nieuwe generaties en ontwikkelde zachte huidverzorgingsproducten die speciaal zijn afgestemd op de behoeften van kinderen. Ze zijn doeltreffend en natuurlijk, met aangepaste geuren: Mousse Douceur Fleurs d'Oranger en sinds kort ook de l'Huile Apaisante.

    MOUSSE DOUCEUR FLEURS D’ORANGER - Omring je baby met zachtheid

    Het was de geboorte van Gabriel, de kleinzoon van Jean-Marie en Leonor Greyl en zoon van Caroline Greyl en Tom Brooks, die aan de basis lag van de creatie van deze verzorging speciaal voor kinderen. Het moest vooral een uitermate zacht product worden. Vandaar een luchtig schuim, praktisch omdat de lichte textuur niet loopt.

    Het hypoallergene product op basis van echt oranjebloesemwater kwam in 2005 op de markt. Het prikt niet in de oogjes en reinigt en beschermt de huid en het haar van de baby. Het fijne schuim is zacht en compact, zeer handig in gebruik. Het laat zich snel en makkelijk uitspoelen en maakt baby’s huid en haar zacht en soepel, subtiel geparfumeerd.

    Gebruiksaanwijzing: Maak het haar nat en spuit een grote dot schuim direct op het hoofdje van de baby of in de palm van je hand. Ook geschikt voor het lichaam van de baby. Zachtjes inmasseren, grondig afspoelen en vervolgens goed afdrogen met een handdoek.

    Schuimflacon 150 ml - € 21,50 - 96,3% natuurlijke formule

    L'HUILE APAISANTE - Om de geïrriteerde huid en hoofdhuid te verzachten

    Huile Apaisante is ontworpen als langdurige oplossing voor de problemen van een gevoelige hoofdhuid die last heeft van allergieën en irritaties. Dankzij de opmerkelijk kalmerende en desensibiliserende eigenschappen van de aanwezige oliën, copaiferaolie uit de Amazone, zwarte walnootolie uit Brazilië en azuleen, vermindert ze ook effectief irritaties bij baby's en kan ze zelfs jeukende muggenbeten verzachten.

    De olie wordt ook aanbevolen bij melkkorstjes en een rode hals. Deze gerichte behandeling is gebaseerd op een 100% natuurlijke formule.

    Gebruiksaanwijzing: Direct op de geïrriteerde plaats aanbrengen. Zachtjes masseren met ronddraaiende bewegingen. Niet afspoelen. Roll-onflacon 20 ml - € 32

    Ter gelegenheid van de Dag van het kind op 20 november belooft Leonor Greyl gedurende een jaar 2 euro te doneren aan de vereniging "Toutes à l'Ecole" voor elke Mousse Douceur Fleurs d'Oranger die in die periode wordt verkocht. De vereniging "Toutes à l'École", opgericht in 2005 en voorgezeten door de voormalige journalist Tina Kieffer, biedt de armste meisjes in de regio Phnom Penh in Cambodja hoogstaand onderwijs en uitgebreide zorg.

    Verkooppunten: www.leonorgreyl.com

     

     

     

     





    29-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.All Ways cruise artiest in de kijker: Marijn Devalck
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    All Ways cruises voorziet telkens een prachtig programma naar adembenemende bestemmingen. Bij een kwaliteitsvolle cruise mag natuurlijk een artistiek programma niet ontbreken. Daar zorgen enkele bekende Vlamingen voor, waaronder Marijn Devalck.

    Marijn Devalck schreef zijn eerste liedjes op 14-jarige leeftijd en begon zijn zangcarrière als popidool onder de naam Marino Falco. In 1966 had hij zijn eerste hits Ma première cigarette en Je n’ai plus mon papa. Marijn Devalck kreeg later een rol in de musical The last days of Isaac en kreeg de smaak te pakken voor het theater. Naast het werk op het podium verscheen hij op radio en televisie als presentator en als acteur in televisiefilms. Hij zingt door de tijden heen in alle talen tijdens de wijnroute cruise, van Porto tot Zeebrugge.

    29-11-2019 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!