Inhoud blog
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    07-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Swedish sports fashion brand Bjorn Borg

    continues collaboration with DPM Studio for SS20  

     

    Following up the popular AW19 collaboration, Björn Borg and DPM Studio are now continuing their partnership with a new capsule collection for SS20.

    The London based designed Hardy Maharishi Blechman joins forces with sports fashion brand Björn Borg for a new capsule collection SS20, following up the previous DPM release in AW19. This season’s collaboration offers a tiger-striped pattern that travels across Sports Apparel categories for both men and women.

    ”Building on a traditional Tigerstripe base, DPM: Tigerstripe Murale nods toward camouflage of the Vietnam war era. It also incorporates notions of cracked and weathered desert terrain - further reinforcing the natural roots of camouflage as a symbol of nature and art.”, says Hardy Blechman. His interest in camouflage has been lifelong, yet it wasn’t until he began to study the topic that he came to realise the main allure was the natural colour palette that subconsciously suggests a union with nature. The collaboration aims to spread the peaceful use of camouflage and further dissociate it from military associations. DPM has previously done collaborations with the likes of North Face, Nike, Rebook to mention a few brands.

    The collection consists of 18 pieces, a mix of performance tights, tops, hoodies, t-shirts and underwear, and is available online and in stores







    07-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Costa Smeralda officieel gedoopt door Penelope Cruz

    Op zaterdag 22 februari werd in Savona het nieuwe vlaggenschip van Costa Cruises gedoopt: Penélope Cruz was de doopmeter - Topchef Bruno Barbieri creëerde het gala cocktail - Spectaculair vuurwerk boven zee.

    Costa Smeralda is een varende ambassadeur voor de Italiaanse art-de-vivre en voor duurzame technologieën. Het is een van de vijf milieuvriendelijke schepen besteld door de Costa Groep.

    Het was een feestdag voor Costa Cruises. Costa Smeralda, het nieuwste vlaggenschip dat door LNG wordt aangedreven, werd plechtig gedoopt. Filmster Penélope Cruz was de onmiskenbare ster van de dag. Als doopmeter mocht ze in het bijzijn van kapitein Paolo Benini het lint doorknippen, zodat de fles zoals de maritieme traditie het voorschrijft tegen de boeg van het schip aan diggelen werd geslagen.

    Een andere ster was de Italiaanse chef Bruno Barbieri. Hij presenteerde zijn persoonlijk ontworpen gala cocktail, zodat de gasten konden proeven van zijn creativiteit en ervaring. Het feest rond de doop van Costa Smeralda werd verdergezet met een spectaculaire acrobatische show, “Dream”. Het spektakel --dat geproduceerd werd door Viktor Klee—werd opgevoerd door ’s werelds negen beste acrobaten in het Colosseo, het innovatieve theater in het midden van het schip. De festiviteiten eindigden met een geweldig vuurwerk dat werd afgestoken vanop een vlot dat voor het Priamar Fort lag, aan de zuidwestkant van de haven van Savona. Onder een kleurrijke hemel verliet het schip de haven. De komst van Costa Smeralda is een grote stap voor de ganse cruise industrie. Het schip combineert verantwoordelijke innovatie, slimme technologieën, en het beste wat Italië te bieden heeft op gebied van design, gastronomie en beleving.

    Costa Smeralda eert Italië dankzij de creatieve inbreng van projectleider Adam D. Tihany en zijn team. Gasten krijgen de kans om het beste van Italië te beleven, allemaal aan boord van dit ene schip. Alle meubels, verlichting, stoffen en accessoires werden speciaal gemaakt in Italië door 15 gekende Italiaanse bedrijven. Costa Smeralda is het eerste schip met een designmuseum. CoDe --Costa Design museum— brengt een boeiende overzichtstentoonstelling van het Italiaanse design.

    Aan boord zijn de faciliteiten helemaal in lijn met de rijkelijke omgeving. Opvallend zijn onder andere de Solemio Spa, de entertainment zones, de themabars in samenwerking met bekende Italiaanse merken, 16 restaurants en “food experience” zones. Sommige plaatsen zijn speciaal gemaakt om met het ganse gezin te gaan eten. Ook nieuw is Ristorante LAB, een plek waar passagiers Italiaans kunnen leren koken, terwijl ze tegelijk ook alle aspecten leren in verband met voedselduurzaamheid.

    Het schip is een “reizende smart city” waar duurzame technologieën en concepten gebaseerd op circulaire economie toegepast worden om de ecologische voetafdruk te verkleinen. Op die manier wil Costa de weg tonen naar duurzaam cruisen. De motoren worden aangedreven door vloeibaar aardgas (LNG). Dit is momenteel de zuiverste beschikbare brandstof met de laagste uitstoot. Er is praktisch geen uitstoot van zwaveldioxide en fijn stof. De uitstoot van stikstofoxides wordt met 85% verminderd en CO2 met 20%. Ontziltingsinstallaties transformeren zeewater in drinkwater. Een intelligent energie-management systeem zorgt voor een minimaal verbruik van energie. Ook afval wordt aan boord gemanaged. Plastiek, papier, glas en aluminium worden apart gestockeerd voor een doeltreffende recyclage.





    07-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.You don't have to be French ...

    to look like a Parisienne

     

    Betty Barclay SS20 - Draw inspiration from the city of love

    With Betty Barclay you can get that effortless chic look in a heartbeat. There’s no room for fashion faux pas, only for good essentials and the necessary simplicity that makes the ultimate Parisienne.

    Stripes

    Whether it be horizontal or vertical stripes, they cannot be missing from your closet. It's the signature print of the je-ne-sais-quoi Parisienne. Complete the cool look with items in neutral colours.

    The basics

    Good basics are key to a casual style. When well combined, they radiate that desired nonchalance and class. You can never go wrong with a white shirt and jeans. Bring your look to the next level with simple but elegant accessories.

    Essentials

    There are just a few things missing now from the laid-back Parisienne look. Add a timeless trenchcoat and combine it with a beautiful scarf. Let it hang loosely over your shoulders and make sure it doesn't hide the rest of your well-chosen outfit. And last but definitely not least: don't forget to wear a collar to match the dozen striped tops in you closet.







    06-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rietjes van avocado veroveren de markt

    Binnenkort worden plastic rietjes verboden. Er zijn ondertussen al heel wat alternatieven op de markt, maar de rietjes van avocado – en binnenkort ook het bestek van avocado – die door Biofase worden uitgebracht, zijn uniek. Ondertussen heeft het Belgische bedrijf alweer enkele distributeurs mogen toevoegen aan de lijst van overtuigde professionals en was de Beneluxvleugel van Biofase tijdens de voorbije Horecabeurs zelfs genomineerd voor een Heureka! Award.

    Avocado uit Mexico: Momenteel is er een te grote productie van avocado’s in Mexico. Dat zorgt voor heel was belasting voor het milieu. Door avocadopitten om te toveren tot volledig biologisch afbreekbare rietjes, probeert Biofase ecologisch te werken door meteen naar de bron te gaan: daar waar er anders een afvalberg zou ontstaan. Rietjes van avocado zijn beter omdat we het binnenkort allemaal met minder plastic moeten doen, verschijnt er heel wat in de media rond alternatieve producten. Die zijn inderdaad allemaal meer ecologisch, maar helaas ontbreekt vaak de duiding. Het ene materiaal is het andere niet en elk soort rietjes heeft eigen voordelen en nadelen. Hier een klein overzicht van milieuvriendelijke rietjes – over materiaal dat niet biologisch afbreekbaar is, zoals plastic, siliconen en zelfs ‘afbreekbaar plastic’ zullen we het niet eens hebben.

    Wegwerprietjes

    Eetbare rietjes: Leuk voor feestjes, maar de voedingswaarde is vaak discutabel en misschien sturen ze voor sommigen wel het verkeerde signaal uit.

    Graanstengels: Omdat geen graanstengel op exact dezelfde manier groeit, kan de dikte, vorm en grootte van elk rietje variëren. Dat kan natuurlijk ook een leuk verkoopargument zijn, maar helaas breken deze rietjes ook iets sneller.

    Tarwe, stro of hooi: Deze rietjes zijn niet zo stevig, verliezen soms snel hun integriteit en knappen af. Strootjes van hooi zijn daarbovenop erg dun en minder aangenaam om te gebruiken.

    Zeewier: Deze dure rietjes zijn nauwelijks te vinden, ook al hebben ze geen impact op het zeewater. Vanwege de prijs zullen ze echter niet snel een volwaardig alternatief gaan vormen.

    Papier: Dit soort rietjes is goedkoop en biologisch afbreekbaar, maar smaakt al snel naar papierpulp in plaats van naar wat je op dat moment aan het drinken bent en verliest heel snel alle integriteit.

    De nieuwe generatie van wegwerprietjes is doorgaans dus wél biologisch afbreekbaar, maar bijna alle hierboven vernoemde alternatieven zijn duurder dan hun neefjes van Biofase en kennen bovendien een aantal andere kenmerken waardoor ze niet altijd aan te raden zijn.

    Herbruikbare rietjes

    Bamboerietjes: Deze rietjes worden vuil. Ze kunnen enkele keren gewassen worden, maar dan houdt het op. Bovendien beïnvloeden ze de smaak van de drank.

    Eco+ van Tupperware: Tupperware gebruikt een eigen ecologisch materiaal, maar de rietjes zijn veel te duur voor de horeca. Wie ze thuis verliest, is er ook aan voor de moeite en zal opnieuw relatief diep in de portefeuille moeten tasten.

    Glazen rietjes: Deze rietjes moeten (met de hand en een borsteltje) worden schoongemaakt, waardoor ze geen goede keuze vormen voor horecazaken, terwijl mensen ze thuis vaak snel beu worden omdat ze geen zin hebben in het schoonmaakproces. Overigens breken glazen rietjes ook gemakkelijk, behalve als het glas versterkt is – wat dan meestal ook voor een nog hoger kostenplaatje zorgt.

    Koolfstofrietjes: Koolstof heeft een aantal antibacteriële eigenschappen en geen smaak, maar ook hier geldt: iets te duur.

    Metalen rietjes: Metalen rietjes hebben geen smaak, maar de recyclagebelofte mag met een korreltje zout genomen worden: daarvoor moeten ze immers door een specifiek proces, waardoor ze uiteindelijk toch gewoon bijdragen tot de afvalberg.

    Voor alle herbruikbare rietjes geldt dat ze erg duur zijn. In restaurants, bars of hotels worden ze doorgaans ook vaak gestolen, wat voor een enorme extra investering zorgt en hen haast onbetaalbaar maakt voor horecazaken. Bij het afwassen zijn er vaak specifieke hulpmiddelen nodig, terwijl vaatwasmachines er gewoonlijk niet in slagen om dit soort rietjes adequaat proper te maken.

    Het alternatief

    Het moge duidelijk zijn: de rietjes van Biofase combineren als enige alle beste eigenschappen, zonder de nadelen waar andere rietjes wel mee kampen: ze zijn duurzaam, biologisch afbreekbaar, smaakloos, stevig én goedkoop. In aanloop naar de Horecabeurs Bredene werden opnieuw de Heureka Awards uitgereikt. Met die prijs wil men nieuwe, innovatieve en originele producten of diensten in de horecasector in de kijker zetten. Een doorgewinterde vakjury nomineerde 5 producten, waaronder ook de rietjes van Biofase. Uiteindelijk wist een ander ecologisch alternatief, Just Water van D-Drinks, de eerste plaats binnen te rijven – een uitstekend voorbeeld van hoe biologische, afbreekbare producten steeds belangrijker aan het worden zijn en meer erkenning beginnen te genieten.

    Deel geworden van Ritch Europe: Met zijn duurzame producten, wil Biofase ook iets teruggeven aan de rest van de wereld. Daarom werd de Beneluxtak onlangs lid van het Ritch Network, dat non-profit evenementen en acties organiseert om zo ook een bijdrage te kunnen leveren aan wie het wat minder goed heeft.

    Momenteel zijn Biofaserietjes reeds beschikbaar bij de volgende distributeurs: DeWaele Henri bvba. Wenduine - Districo cvba. – Gullegem - D-Products – Gullegem - Dynamic Services – Antwerpen - Prik & Tik Drankencentrales te Nieuwpoort / Lichtervelde en Waregem - Anisana – Damme. Bovendien is Biofase al aan het onderhandelen met nog eens 7 andere distributeurs én zijn de rietjes binnenkort ook beschikbaar via Bol.com.

     







    06-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chantelle presents Motif:

    : the first lingerie made from recycled fabrics

    CHANTELLE SS20

    Looking for lingerie that’s supportive and environmentally conscience? With Chantelle's Motif collection you have come to the right place. Chantelle introduces a new chapter of unique sustainable pieces, with a trendy graphic line featuring recycled fabrics. The line is crafted using between 40% and 74% recycled fabrics and yarn such as tulle, lace, straps, elastic bands and bords, and thus saving raw materials.

    Feel confident while having a free conscious with the half-cup style, enriched with a sultry mesh half to contrast the semi-sheer tulle – it signs off with the brand’s silver-toned logo medal taking pride of the place in the centre. Chantelle's Motif underwired bra provides optimum support for those with fuller busts. With a four-part construction, it's made from mesh and tulle that's structured in places, and has underwired cups for flattering lift. Note the supple stretch-jersey trims that prevent any discomfort throughout the day.







    05-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BioSil: schoonheid van binnenuit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Iedereen is wel op zoek naar dé manier om er stralend en jong uit te zien, door een gezond eetpatroon, flink crèmes te smeren of veel water te drinken. Want uiteraard begint een stralende huid van binnenuit. Dat is precies het principe dat ook BioSil ch-OSA®, Advanced Collagen Generator hanteert: door de natuurlijk aanmaak van lichaamseigen collageen te stimuleren, krijgen je huid, je haar én ja nagels een zichtbare boost. Niet alleen bevordert het ch-OSA®complex de aanmaak van lichaamseigen collageen, het heeft ook een effect op de productie van keratine en elastine, ook wel de schoonheidseiwitten genoemd. Dankzij het aanwezige choline in het ch-OSA complex stimuleert BioSil niet enkel de productie van collageen, maar het beschermt ook het aanwezige en nieuwe gevormde collageen tegen afbraak.

    BioSil is verkrijgbaar in de apotheek. Meer info vind je op adephar.be . 60 capsules : € 33,95 - 120 capsules : € 63,95 - 30 ml druppels : € 29,95

    05-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Magistrale plekken otdekken met de wagen?

    Zet deze 7 op je bucketlist!

     

    Reizen op je eigen tempo en bezoeken wat je zelf wilt, dat is de luxe die je hebt wanneer je met een huurauto een land verkent. Autohuurspecialist Sunny Cars zocht voor jou zeven bijzondere locaties uit die je alleen met een huurwagen kan bereiken. Zo rijd je makkelijk naar het hoogste bergdorp in Italië of naar de Acheron Rivier in Griekenland voor een frisse duik. Je kiest je eigen weg naar de blauwe stad van Marokko en laat je verbazen door de natuurwonderen in Canada. Onderweg waag je je van de gebaande paden en ontdek je je eigen unieke plekjes.

    Oñati: culturele parel in het noorden van Spanje: Op één uur rijden van Bilbao kan je het pittoreske stadje Oñati terugvinden. Het is gelegen aan de voet van de Aloña berg en wordt omringd door prachtige bergtoppen en valleien. In de stad kan je verdwalen tussen de straten terwijl je de gotische en barokke architectuur bewondert. Helemaal ontspannen en tot rust komen doe je in het Aizkorri nationaal park, dat zich op enkele kilometers van het centrum bevindt.

    Castelmezzano: hoogste bergdorp van Zuid-Italië : Wie zich niet laat afschrikken door hoogtes en smalle wegen, kan een trip naar Castelmezzano maken. Op twee uur rijden van Bari ligt het hoogst gelegen dorpje van Basilicata. Ook wel borghi più belligenoemd, wat ‘mooiste dorp’ betekent. Langs de andere kant van het dal kan je het dorpje Pietrapertosa aanschouwen. Blijf zeker rondhangen tot de avond valt want dan worden de bergwanden prachtig verlicht.

    Icefields Parkway: een spectaculaire weg door het uitgestrekte Canada : Met zijn 232 kilometer is de route door Icefields Parkway zeker de moeite waard. Je kan kiezen om de weg volledig met de wagen af te leggen of om enkele keren te stoppen voor een wandeling. De route leidt langs The Rocky Mountains, talloze prachtige meren zoals Lake Peyto en Bow Lake, grote dennenbossen en imposante watervallen zoals Tangle Creek Falls en Sunwapta Falls. Met de huurauto kan je makkelijk zelf bepalen hoeveel tijd je spendeert in deze groene omgeving.

    De Acheron Rivier: een avontuurlijke duik in Griekenland: Wie met de huurauto Griekenland verkent, mag een bezoekje aan de Acheron Rivier niet overslaan. De rivier is gelegen in het district Epirus dat tegen Albanië en Noord-Macedonië grenst. Hier vind je de leukste plekjes om te ontspannen op warme zomerdagen. De echte avonturiers kunnen een duik nemen in het ijskoude bergwater, want de rivier ontstaat namelijk uit de smeltende sneeuw die zich een weg baant uit de bergregio rond Ioannina.

    Chefchaouen: de blauwe stad in het noorden van Marokko: Een mooie start voor je vakantie in Marokko is de stad Chefchaouen. Op twee uur rijden bereik je vanuit Tanger de indigoblauw gekalkte stad. Deze staat bekend om zijn romantische sfeer en unieke uitstraling in vergelijking met de rest van Marokko. Verscholen tussen de bergen Ech en Chaoua, heeft deze stad ook tijdens warme zomers aangename koelere temperaturen.

    Kaap Greco: een zonsondergang om niet te vergeten in Cyprus: In het zuidoosten van Cyprus tussen de steden Agia Napa en Protaras kan je Kaap Greco vinden. Dit nationaal staatsbos staat bekend om zijn vele grotten, natuurlijke boogbruggen en prachtige stranden die aan de kristalheldere zee grenzen. Het natuurgebied is makkelijk te bereiken met de wagen vanuit Larnaca. Via het groot aanbod aan wandel- en fietspaden langs de kliffen krijg je de kans om te genieten van talrijke panorama’s over zee. Neem hierna de tijd om de Kapel van Agioi Anarguroi en het uitkijkpunt bij de vuurtoren te bezoeken.

    Veliki Tabor: 333 meter boven het zeeniveau in Kroatië: Op de top van de Hum Košnički berg in Desinic bevindt zich het Veliki Tabor kasteel. Vanuit de uitkijkpunten in het kasteel krijg je een indrukkend uitzicht over het Hrvatsko Zagorje gebied en een deel van Slovenië. Dit prachtige kasteel ligt op amper een uur rijden van Zagreb. Binnen de kasteelmuren kan je buiten cultuur en architectuur ook verschillende tentoonstellingen bewonderen.

     

     







    05-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joel Kinnaman

    is the new face of Swedish sports fashion brand Björn Borg

    Björn Borg launches their first campaign together with Joel Kinnaman after announcing global collaboration. The first campaign of the long-term partnership, which was announced in November last year, features the sports apparel collection and aims to inspire more people to work out by highlighting the many benefits of exercising.

    “Björn Borg approached me with this idea of a partnership and soon we realised that we stand for the same type of values and attitude towards sports. The constant struggle for betterment that sports build on is something that I’d like to think reflects onto all aspects of my life, and this is a message that we both want to convey and inspire others with.”, says Joel Kinnaman.

    “We believe in partnering up with strong role models that share the same values as us, as well as our view on training and how it makes us become better versions of ourselves. Therefore, we're really proud and excited to be working long-term with Joel and together with him highlight this subject through different initiatives and activities.”, says Emma Bengtsson, Brand Communications Manager at Björn Borg.

    The actor, currently shooting the sequel to the Suicide Squad movie, says that training has always been a big part of his lifestyle, not least when preparing for a movie. “If I’m training for a specific role my schedule is crazy, for the Netflix series Altered Carbon I trained three to five hours a day over six months to get into the role. On a normal week, I try to get in a mix of Thai boxing, Brazilian Juijuitsu, Surfing and weight-lifting.”

    About the sportswear collection highlighted in the campaign, Joel Kinnaman comments: “I’ve gotten really into the sports collection lately, the fit of the shorts works well for me and the BORG-tee, which is a little longer in the body, complements my body type and dynamic training perfectly. At the same time, I have been wearing Björn Borgs underwear since I was a teenager, so it feels great to be collaborating now.”

    The products featured in the campaign are available at www.bjornborg.com.

     

     

     







    04-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Buitenkans: additiobele cruises met AIDAbella en AIDAvota

    AIDA Cruises heeft de routes van twee schepen veranderd, zodat er op korte termijn een aantal nieuwe cruises worden aangeboden. AIDAbella wordt in de Westelijke Middellandse Zee gepositioneerd. De kleinere AIDAvita zal de Emiraten aanlopen.

    AIDAbella

    Tussen 10 maart en 30 april 2020 zal AIDAbella vanuit Palma de Mallorca korte cruises maken van vier en vijf dagen. Die cruises kunnen eventueel gecombineerd worden tot langere cruises van negen dagen. Naast de klassiekers als Barcelona en Rome (Civitavecchia) bezoekt het schip de haven van Sète in de Camargue streek, Olbia (Sardinië) en Ajaccio (Corsica).

    Vanaf 30 april 2020 cruiset AIDAbella zoals oorspronkelijk voorzien. Na een vierdaagse cruise zet het schip op 4 mei koers naar Kiel (13 dagen). Daar start het zomerseizoen op 17 mei.

    AIDAvita

    AIDAvita gooit op 7 en 16 maart 2020 de trossen los voor twee nieuwe cruises naar de Perzische Golf, de Emiraten en de Golf van Oman. Beide cruises vertrekken uit Dubai en duren negen dagen. De eerste twee dagen blijft het schip in Dubai. Daardoor heeft men genoeg tijd om Dubai te ontdekken, zonder een extra hotelnacht te moeten boeken. Hetzelfde geldt in Abu Dhabi, waar het schip overnacht. Deze formule laat toe om intensief de regio te verkennen, of om lang op het strand te kunnen liggen. Andere bestemmingen zijn Doha (Qatar), Khalifa Bin Salman (Bahrein) en zowel Muscat als Khasab in Oman.

    Op 14 april 2020 wordt via de Golf van Oman, de Indische Oceaan, de Rode Zee en het Suezkanaal in een cruise van 19 dagen koers gezet naar zomerthuishaven Palma de Mallorca

    Deze additionele cruises zijn te koop vanaf 26 februari bij de reisagent, of op www.aida.nl

     

     

     

     





    04-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met drinkflesse, een heel jaar water besparen ...

    » 27ste Wereldwaterdag in zicht! » Verantwoord water drinken met Kambukka.

    Naar goede gewoonte gaat ook dit jaar de Wereldwaterdag door op 22 maart. Dit jaarlijkse evenement moet ons bewuster maken over waterverspilling. Duurzame drinkflessen zijn ideaal om water en plastic uit te sparen en Kambukka is zonder twijfel de perfecte bondgenoot hiervoor. De degelijke en stijlvolle drinkflessen van het Belgische merk maken de bijdrage alleen maar leuker.

    Een plastic wegwerpflesje maken kost al snel 2 tot 3 keer meer water dan het kan bevatten. Daarom zijn goede drinkflessen een duurzaam en gemakkelijk alternatief. Kambukka-waterflessen zijn vervaardigd uit stevig Tritan of uit roestvrij staal, zijn BPA-vrij, verkleuren niet en houden geen geuren vast. Water drinken doorheen de dag houd je gemakkelijk vol als de fles er knap uitziet én gebruiksvriendelijk is. Handig om te weten is dat Kambukka ook 1 liter drinkflessen heeft. Zo kom je gehydrateerd de hele dag door.

    Reno Insulated : Drinkfles Reno (insulated) houdt dranken lekker fris doorheen de dag (wel 20 uur lang). De dop bestaat uit twee delen. Dat staat je toe om muntblaadjes, citroenschijfjes of allerhande lekkernijen toe te voegen aan je water. Het maakt het bovendien gemakkelijker om de fles te reinigen. Reno is verkrijgbaar in trendy prints. Een knap design waarvan je spontaan dorst krijgt! Reno Insulated (500 ml) in Peacock Feather - €29,90

    Elton Insulated (750 ml) in Sky Blue - €37,90 : Elton is, net als de gelijknamige artiest, een kleurrijke vogel in de Kambukka-familie. Deze drinkfles bestaat in maar liefst 15 kleuren en drie formaten: 500 ml, 750 ml en 1 liter. Daarnaast kies je tussen een insulated model dat dranken tot 21 uur lang koud houdt of een Tritanmodel. De grote sterkte van de Eltonfles is zijn dop met drie standen: gesloten, push to drink en open. Een ingenieus systeem waardoor morsen bijna onmogelijk wordt.

    Lagoon : Sportievelingen, chauffeurs of fashionistas. Al wie liefst met een rietje drinkt, zal van Lagoon houden. Lagoon heeft namelijk een ‘Spout Lid’ met ingebouwd gebogen rietje. Daardoor hoef je je hoofd niet te kantelen tijdens het drinken. Net als Elton komt Lagoon in drie formaten (500 ml, 750 ml en 1 liter). Er is keuze tussen maar liefst 17 kleuren en enkele insulated modellen. Lagoon (1 Liter) in Orion - €21,90

     

     







    04-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Interhome lanceert uniek huwlijksaanbod

    Vakantiewoningen geschikt voor trouwpartijen en huwelijksreizen. De aanvraag naar buitenlandse trouwpartijen stijgt opmerkelijk volgens Interhome en daarom opent de vakantiewoningverhuurder een nieuw aanbod op zijn website: de huwelijkscollectie. Dat is een portfolio bestaande uit vakantiewoningen die geschikt zijn voor trouwfeesten, bruiloftsceremonies of huwelijksreizen in het buitenland. Volgens Interhome is de populariteitstoename te danken aan de opmars van sociale media.

    Belgische en Nederlandse koppels zoeken steeds meer naar exotische locaties om hun huwelijk te vieren. Althans, dat merkt Interhome aan de toenemende vraag naar geschikte trouwlocaties. Daarom breidt het zijn aanbod uit met de nieuwe huwelijkscollectie. De oorzaak van die opwaartse trend legt Thibault van Look, Commercial Sales Manager bij Interhome België, bij sociale media: “We zien dat Instagram steeds meer invloed uitoefent op de beslissing om in het buitenland te trouwen. Waar vroeger de regelgeving rond trouwen de doorslag gaf, lijkt nu de schoonheid van de locatie de belangrijkste beslissingsfactor”, aldus Thibault.

    Buitenlands huwelijk pas achteraf bezegeld

    Aan de huwelijkscollectie van Interhome werden ook bestemmingen toegevoegd waar het voor Belgen vooralsnog niet mogelijk is om legaal te trouwen. Trouwen in het buitenland verloopt immers niet overal even gemakkelijk omwille van andere wetgevingen. In ongeveer de helft van de landen die in de collectie zijn opgenomen, zoals Frankrijk of Zwitserland, is het niet mogelijk om een legaal huwelijk te sluiten of zijn er bepaalde voorwaarden aan verbonden. Koppels kunnen wel een onofficiële verbintenis aangaan en deze bij terugkomst alsnog bezegelen, een formule waar steeds meer verloofden naar grijpen voor hun droomhuwelijk.

    Voorbij de grenzen van het continent

    Binnen Europa kunnen koppels naast de zonovergoten bestemmingen als Malta, Cyprus of Griekenland ook kiezen voor eerder atypische huwelijkslocaties. Zo biedt Interhome in de huwelijkscollectie ook chalets in de Zwitserse of Oostenrijkse Alpen aan, een kasteel net buiten Praag of een villa in Fins Lapland. Wie liever het ja-woord geeft over de grenzen van het Europese continent heen, kan kiezen voor een vakantiewoning in Zuid-Afrika, Mauritius of de Verenigde Staten.

    Deze locaties zijn slechts een greep uit de selectie van Interhome. De volledige collectie vind je op https://www.interhome.be/vakantie-inspiratie/trouw-vakantiehuis/

     

     







    03-03-2020 om 07:50 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Iedereen slaap als je NEO roept !

    » Nieuwe hülsta Neo Sleeping complementeert Neo Living gamma - » Internationale Dag van de Slaap 13 maart 2020

    Het juiste bed kiezen is serious business. Een goede nachtrust is tenslotte cruciaal voor een gebalanceerd en gelukkig gemoed. Hülsta lanceert met NEO Sleeping een slaapkamerinrichting die door haar lichtheid alle stijlen aankan. Van een industriële loftstijl in antraciet tot een Kardashian-look met luxueus chroom: het solide NEO-bed op typerend stalen frame past moeiteloos in elk interieur.

    Luchtig design voor kleine ruimtes

    Met zijn frame van slechts 13 cm is NEO Sleeping de ideale partner voor kleine slaapkamers. De elegante stalen framevoet van het bed creëert een lichte, zwevende en ruimtelijke look. Het afgeronde voeteinde geeft bewegingsvrijheid en maakt het gemakkelijk om het uiteinde van het bed ook als zitbank te gebruiken.

    Slapen op maat

    NEO Sleepings stalen frame is verkrijgbaar in hoogglans chroom of antracietkleurige structuurlak. Voor de afwerking van het bed is er keuze uit lak, hout of elegant leder in verschillende kleuren. Petite of niet? Vier bedbreedtes en drie lengtes zorgen voor een passend bed, of je nu klein of groot bent. Met een flexibele lighoogte van 53 tot 56,5 cm stap je eenvoudig in en uit bed. Bijhorende garderobekasten komen in een afwerking in lak of hout. Mix en match naar hartenlust en ga voor een bijpassend nachtkastje als kers op de taart.

    Hülsta is zonder twijfel het bekendste Duitse meubelmerk en staat vooral bekend om innovatieve inrichtingsconcepten voor woonkamers, slaapkamers, eetkamers en meubels met ingewerkte soundsystemen. Het succesverhaal begon in 1940 toen Alois Hüls een meubelmakerij startte. Zoon Karl nam in 1960 het bedrijf van zijn vader over, en het ooit zo kleine bedrijfje werd hülsta, een wereldbekend meubelmerk. Bij alle hülsta-ontwerpen wordt op elk detail gelet. Niet alleen het mooie design staat centraal, ook de functionaliteit is belangrijk. Het bedrijf garandeert altijd hoge kwaliteit en exclusief design made in Germany. www.hulsta.com

     





    03-03-2020 om 07:48 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Save the Blue Planet,

    de duurzame jeanslijn van BRAX

     

    BRAX werkt samen met Candiani Denim. BRAX wil zijn klanten kleding van de beste kwaliteit aanbieden tegen betaalbare prijzen en tegelijk rekening houden met sociale en ecologische aspecten bij de productie van deze kleding. Enerzijds wil BRAX dat zijn klanten zich geen zorgen hoeven te maken bij de aankoop van de producten en anderzijds moet de waardeketen getuigen van humane en veilige werkomstandigheden. Daarnaast zet BRAX zich in voor het milieu en doet het voortdurend inspanningen om het gebruik van hulpbronnen te beperken.

    Op het vlak van milieuverantwoordelijkheid in de toeleveringsketen spant BRAX zich in voor vijf actieterreinen: energieverbruik, waterverbruik en afvalwaterbeheer, het gebruik van chemicaliën, afvalbeheer en naleving van uitstootluchtwaarden in de productie. BRAX heeft zich dan ook aangesloten bij het Carbon Performance Improvement Initiative (CPI2) om deze aandachtsgebieden effectief vooruit te helpen. CPI2 is een organisatie van toonaangevende retail- en merkbedrijven die zich profileren als pioniers in hun sector op het gebied van milieubescherming. BRAX ontwikkelde een speciale BRAX-bedrijfsstandaard voor milieuverantwoordelijkheid gebaseerd op het platform van concepten die zijn vastgelegd in CPI2 en andere productie-eisen die werden gedefinieerd door milieudeskundigen.

    BRAX - Save the Blue Planet

    Blue Planet is een lijn van BRAX met spijkerstoffen (denim) die vervaardigd zijn met zo weinig mogelijk water, energie en chemische stoffen door gebruik te maken van de modernste technologieën zoals laser en ozon – het duurzaamheidsprincipe wordt ook toegepast bij de productie van denim in Italië. Water is leven!

    BRAX werkt samen met Candiani Denim

    The Greenest Mill in the Blue World – de groenste stoffenfabriek in de blauwe wereld, dat is het motto van het textielbedrijf Candiani Denim en meteen ook het hoogste streven van deze Italiaanse wever. Duurzaamheid is een belangrijk element van de bedrijfsfilosofie bij een van ‘s werelds beste denimwevers. Het ontwikkelingscentrum van het bedrijf is niet voor niets in een natuurpark dicht bij Milaan gelegen. Natuurlijk speelt ook het thema duurzaamheid een heel bijzondere rol bij BRAX. Dat is de reden waarom BRAX en Candiani Denim hun krachten hebben gebundeld in een wel heel bijzondere joint venture waarmee BRAX zijn Save the Blue Planet-collectie nog duurzamer kan maken.

    Save the Blue Planet van BRAX vertegenwoordigt nu reeds een duurzaam productieproces dat het verbruik van water, energie en chemische reinigingsmiddelen bij het wassen van jeans aanzienlijk beperkt. Dat komt uiteraard het milieu ten goede.

    Innovatieve en duurzame technologieën zullen voortaan ook prioriteit krijgen voor buitenstoffen in het samenwerkingsverband met Candiani Denim. Het gebruik van het gepatenteerde Kitotex vermindert het verbruik van water, chemicaliën en energie al tijdens het productieproces van de stof. Kitotex is gemaakt van chitosan, een natuurlijk voorkomend biologisch polymeer dat een bijproduct is van schaaldieren in de voedingsindustrie. Kitotex heeft ook het enorme voordeel dat het volledig biologisch afbreekbaar is en de kwaliteit van het afvalwater kan verbeteren. Bovendien wordt het door Candiani Denim ontwikkelde Indigo Juice gebruikt, wat extra grondstoffen uitspaart in het kleurproces.

    Met de nieuwe Save the Blue Planet-collectie, ontwikkeld in samenwerking met Candiani – The Greenest Mill in the Blue World, laat BRAX zien dat een onmisbaar mode-item zoals denim ook milieuvriendelijk kan zijn.







    03-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza gets rid of ender apy gap

    On the 8th of March the world celebrates all women yet again. But the sad truth is that there's still no equality and the pay gap remains. In Belgium the gender pay gap is around 6%. That is why LolaLiza wants to take a stand in this matter, but in a positive way.

    "This is not just about a discount, but to create awareness about something that just shouldn't exist in the world. Women deserve to be paid just as much for the same job a man does, it's as simple as that" - CEO Joachim Rubin.

    The weekend of International Women’s Day all women that shop at LolaLiza will receive a pay gap discount. Since they earn 6% less than men, they have to pay 6% less.

    Joachim Rubin - LolaLiza's CEO - explains why the brand finds it so important to take a stand against gender inequality: "At LolaLiza the brand slogan 'Celebrating Women' isn't just an empty claim. We put women at the centre of everything we do and stand for. That's why we wanted to address the pay gap. Not because of the discount, but to create awareness about something that just shouldn't exist in the world. Women deserve to be paid just as much for the same job a man does, it's as simple as that. LolaLiza wants to make life easier for women. We try to do that with our campaigns, but mostly in giving a woman the confidence in what they wear. LolaLiza guides women in their day-to-day life and tries to feed their elegance and boldness."

    The Belgian brand felt the need to support and celebrate women in every way that they can. That is why LolaLiza will donate, on top of the 6% discount, € 10.000 to RoSa, a non-profit organisation that wants to promote gender awareness and thereby help eliminate the actual inequality between women and men in society.

    About LolaLiza

    LolaLiza was founded in 2001 by three entrepreneurs with the same desire: to design fashionable and affordable clothing for all women. They believe that outward appearance reflects the inner spirit, and that is why they want to please confident women. Every woman is beautiful, and deserves to feel that way. At LolaLiza, customers can therefore always count on top service - with a smile!

    Lolawhat? L-o-l-a-L-i-z-a !

    The name refers to two aspects in every woman: mystery and charm. While 'Lola' refers to the sexy, mysterious side of a woman, 'Liza' emphasizes her gentle and kind-hearted personality. A woman has more than just one characteristic, and LolaLiza allows you to play it out one by one.







    02-03-2020 om 08:08 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marie's Corner lanceert MC Care

    Een premium garantie gedurende 5 jaar … 100% gratis. Marie’s Corner lanceert een premium dienst die in lijn ligt met de kwaliteit zoals de liefhebbers van het merk dat gewoon zijn van het Belgisch huis. Vanaf 2020 biedt Marie’s Corner de dienst MC Care aan alle klanten aan. Een ongeval is snel gebeurd en een vlek is snel gemaakt. De specialist van de tailor made zitbank heeft dan ook een volledig gratis dienst ontwikkeld die een dubbele bescherming biedt: een speciale behandeling van de stoffen en een behandeling bij de klant thuis om vlekken t verwijderen!

    Al enkele decennia lang is de zitbank het belangrijkste meubelstuk in een salon. Vroeger vond je eerder een gigantische bibliotheek of een indrukwekkend buffet als pronkstuk maar nu valt het oog meteen op het geest gebruikte meubelstuk: de zitbank. Het is de plaats waar we volop kunnen genieten, niet alleen of met het gezin, waar we ontspannen en tot rust komen. Om een goede zitbank te kiezen, ga je dus niet over één nacht ijs. Het is bovendien een meubelstuk dat ontworpen is om een lange termijn mee te gaan. Maar hoe onderhoud je en behoud je de pracht en de praal van je zitbank wanneer die blootgesteld wordt aan een dagelijks gebruik … met alle bijkomende risico’s?

    De zoektocht naar het allerbeste dat is geen loze belofte bij Marie’s Corer. Al meer dan 25 jaar lang valt het Belgische huis wereldwijd op door de lijnen en de vormen van de exclusieve modellen, het grote aanbod aan kwalitatief hoogstaande stoffen en de hoogwaardige afwerking. Iedere zitbank wordt volledig tailor made op bestelling gemaakt door de meester-stoffeerders die bekend taan om hun doorgedreven knowhow. Het spreekt voor zich dat zulke meubelstukken vragen om goed behandeld te worden.

    Onder het motto ‘beter voorkomen dan genezen’ wordt ieder stuk dat de meester-stoffeerders onder handen nemen, behandeld met een waterafstotend product tegen vlekken. Dat product beschermt het stof en zorgt ervoor dat vloeistoffen niet door de vezels kunnen dringen. Per ongeluk een glas omgestoten? Dan is een veeg met een vaatdoek voldoende om het voorval te vergeten. Voor een optimaal resultaat raadt Marie’s Corner de klanten wel aan om snel te handelen.

    MC Care, behandeling bij de klant thuis! Marie’s Corner biedt de mogelijkheid om beroep te doen op een schoonmaakdienst die bij de klant thuis komt. De dienst is volledig gratis en geldig gedurende 5 jaar vanaf de ontvangst van de bestelling en via een eenvoudige online inschrijving. De klant moet hiervoor gewoon Marie’s Corner contacteren en het merk stuurt een team van specialisten ter plaatse om het meubelstuk grondig te reinigen. De garantie dekt een onbeperkt aantal behandelingen bij de klant thuis gedurende 5 jaar.

    Om te kunnen genieten van deze unieke garantie is er één manier: bij levering schrijft de klant het meubelstuk in op www.mc.care met vermelding van het bestelnummer … en klaar is Kees!

     

     





    01-03-2020 om 08:04 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Babor
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De effectieve DOCTOR BABOR LIFTING CELLULAR INSTANT LIFT EFFECT CREAM is een staaltje precisiecosmetica van de bovenste plank. Het LFT-Smooth Complex met onmiddellijk lifting-effect werkt op korte, middellange en lange termijn voor een strakke, mooie huid.

    Direct: rimpelreductie – een matrix met oligosacchariden uit cichorei en galactomannan, een polysaccharide gewonnen uit de Zuid-Amerikaanse Tara, maakt dankzij zijn innovatieve oppervlaktestructuur lijntjes en rimpels onmiddellijk zichtbaar glad.

    Op middellang termijn: een betere huidstructuur – gentiaanextract en maltodextrine, een koolhydraat, verbeteren het huidoppervlak en verminderen de rimpeldiepte aantoonbaar.

    Langdurig: V-shaping en anti-inflammaging. Edelweiss-stamcellen hebben een sterke antioxidatieve werking en verbeteren de gezichtscontouren met langdurig effect, doordat ze de collageensynthese stimuleren.

    Verkrijgbaar in het schoonheidsinstituut en op babor.be. 50 ml; 96,00 euro

    01-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alice & Maman

    Belgische beachwear met neon accenten

     

    Alice et Maman ken je ongetwijfeld als het Belgische slow fashionlabel van delicate nachtkledij en kwalitatieve loungewear - even stijlvol als comfortabel. Maar voor zomer 2020 zet Alice et Maman volop in op zwierige jurkjes en speelse playsuits met neon-accenten, uiteraard nog steeds met veel aandacht voor kwalitatieve stoffen en materialen. Pasteltinten blijven nog steeds de typerende basis van het Belgische label, gaande van banana yellow, candy pink, soft blue, timeless grey tot classic (off) white. De extra punch zit 'm in de details: verfijnde Italiaanse accenten met lurex en fluo gele borduursels of neon oranje linten schreeuwen zon, zee en strand. Met deze vrolijke beachwear-collectie bestaande uit zwierige minijurkjes en maxijurken, playsuits en bijpassende tops en shorts, toont Alice et Maman zich veelzijdiger dan ooit.







    01-03-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.O'Neil SS20: enjoy a never ending summer

    With the O’Neill Spring Summer 2020 collection we’re in for an endless summer. According to O'Neill, summer is not just a season, it’s a feeling. Fueled by seventies nostalgia the brand introduces a collection that oozes retro and vintage vibes. Channel your inner Californian surfer chick and get inspired with the vibrant colours and fascinating graphics & prints.

    California Surf Lifestyle

    O’Neill has been famous for their Californian surf style for a long time. The styles this season continue this great laid-back streetstyle. The collection speaks to the urban surfer persona that, in reality, lives in all of us. Let these looks transport you back in time...

    Water & Sun

    Effortlessly from the board to the beach is the true motto of this theme. O’Neill bravely blurs the line between swimwear and athletic wear. They aim to amaze with innovative smart fit technology, that is fashion-conscious at all times.

    Modern Retro

    Take the seventies and make it hipster: that is 'Modern retro'. This collection translates into a series of bohemian romantic pieces without ever leaving the Californian surfer style behind.

    O’Neill Blue

    O’Neill was born in the water and thus feels a great responsability to protect it as well. This results in "O'Neill Blue": a more sustainable approach for apparel resulted in bikinis, t-shirts, dresses and sweatshirt sewed with eco threads and yarns.

    Athleisure

    The 90’s vintage sporty looks have totally made their way back in the year 2020! With bright signal colours like blue and orange the O'Neill athleisure looks are modern and crisp. Easy basics with Hyperdry technology are a musthave this summer. These styles dry easily so you can keep going.

     

     

     

     









    29-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gekozen product: uitzonerlijke palmares 2020

    33 gelauwerde producten

     

    De wedstrijd “Gekozen Product van het Jaar” wordt in België sinds 12 jaar georganiseerd met de bedoeling productinnovatie in de kijker te plaatsen. Consumenten wordt daarbij gevraagd om de in hun ogen meest innoverende of nuttige nieuwkomers te verkiezen. De voorbije 5 jaar kwam deze wedstrijd op de Belgische markt in een heuse stroomversnelling terecht.

    Het logo Gekozen Product van het Jaar wordt jaarlijks toegekend door meer dan 5.000 consumenten in België. Zij beoordelen, testen en geven hun mening over nieuwe producten in ons dagelijks consumptiepatroon. Innovatie en productvernieuwing blijven de bestaansreden van het initiatief want enkel producten die minder dan 21 maanden op de Belgische markt aanwezig zijn, komen in aanmerking. De innovatie kan betrekking hebben op het product zelf, het recept of de fabricagemethode en zelfs de verpakking. Op dinsdag 18 februari werden de laureaten 2020 voor België in de bloemetjes gezet tijdens een prestigieuze avond in aanwezigheid van meer dan 300 Marketing-en Distributieprofessionals. Sponsor van het gebeuren was Carrefour België, vertegenwoordigd door Geoffroy Gersdorff, General Secretary.

    Dit jaar werden niet minder dan 33 producten onderscheiden, gaande van peulvruchtenpasta’s tot ergonomische hoofdkussens, over ecologische verpakkingen of een app voor nieuwbouwprojecten, o.m.: Aoste vegetarische burgers, Aqua Pure Wipes, Barilla Peulvruchtenpasta’s, Damart T-shirt met zeefdruk, Douwe Egberts Barista Editions, La Laitière Desserten met Belgische chocolade, Milleville bio havermout/speltkoekjes, Santa Maria Tortilla, Sodastream My Only Bottle en Soignon Geitenkaas.

    Het concept Gekozen Product van het Jaar ontstond in 1987 in Frankrijk en is ondertussen actief in meer dan 45 landen wereldwijd, met aan het roer Philippe Gelder, CEO van POY GROUP, die vanuit Brussel instaat voor het beheer van het netwerk. De kracht van het logo zit in de methode die erop gericht is de consumenten aan het woord te laten vanuit de overtuiging dat zij de enige echte experts zijn om te oordelen over de meerwaarde van een nieuw product. Het is de consument en alleen hij of zij die bepaalt wie de laureaten worden van het Gekozen Product van het Jaar. Dit verloopt via een onafhankelijk onderzoek door Nielsen en testen van producten in reële gebruikssituaties na aankoop en in de eigen leefomgeving. Deze twee etappes maken van de wedstrijd de meest complete en doorgedreven productevaluatie. Het logo Gekozen Product van het Jaar is in België het nr. 1 logo voor alle productcategorieën, met een naambekendheid van 77%. Ook qua betrouwbaarheid is het zowel bij consumenten als verdelers toonaangevend.

     







    29-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.This spring, intensify eyes ...

    THIS SPRING, INTENSIFY EYES WITH NEW AND REVAMPED M·A·C FORMULAS

     

    DAZZLESHADOW EXTREME

    All-new Dazzleshadow Extreme introduces intense molten-metallic shades with one-swipe saturation and 12-hour staying power. This innovative eye colour features a cream-like texture that glides across lids for a melted metal effect. Available in ten vibrant, volcanic colours, these single shadows are infused with optimized binder technology for ultimate pigment payoff with silky-smooth application.

    “Working backstage, we often layer metallic and wet textures to create a texture with light-bending brilliance. It’s about maximizing the reflective qualities,” explains Chantel Miller, M·A·C Director of National Artistry for North America. “Now with Dazzleshadow Extreme, that spectacular finish is all in one place.”

    When applying, she advises that, “Whether swept across the lid for a big moment or used in the inner corner of the eye for beautiful nuance, it’s all about ‘burnishing’ the shadow. Use a dense brush and gently rub the shadow back and forth until the shine amplifies to the magnitude you desire. It’s a bit like finding the genie in the bottle!”

    EYE SHADOW, REVAMPED

    This spring, M·A·C revamps a mix of brand new and returning shades. Thanks to popular demand from M·A·C makeup Pros and fans around the world, 36 favourites from the vault return with upgraded formulas for a richer, one-swipe colour payoff – and higher-performance, higher-impact wear.

    EYE BROWS BIG BOOST FIBRE GEL

    Boost your brow game! Create perfectly polished or expertly untamed looks with all-new, 24- hour Eye Brows Big Boost Fibre Gel. This brush-on tinted formula effortlessly creates fuller, thicker, fluffier brows with small synthetic microfibres that build, define and shape brow hairs. Its waterproof, sweatproof formula locks in the look for a full 24 hours. Turn up the volume in eight buildable shades.

    Available as of 27/02/2020 at all M.A.C locations and maccosmetics.be.







    28-02-2020 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!