Inhoud blog
  • Het Asterixpark onthult programma Gallische zomer
  • Stof tot spreken
  • Classics runabout Automatic: de grote sprong
  • Vogelparadijs Hongarije
  • Verwen je huisdier
  • Gastronomie met grote G op Tenerife
  • Mayerline FW24
  • Maxime Richard en Ducati
  • Opvallende reistrend
  • Peugeot saveurs
  • Laundrey day: richt je wasruimte in met V-ZUG
  • Walibi lanceert
  • Restyling BR03 Diver
  • B&O: Charles Leclercq global brand ambassadeur
  • Efteling: langere openingstijden in zomermaanden
  • Prinses op de Erwt
  • Regent Seven seas cruises
  • Unieke Aalto-vazen
  • Jullie zijn het waard
  • Bell& Ross: the 05 Artline steel & gold
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-03-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC local market

    Belgisch familiebedrijf JBC kondigt nieuwe Local Market aan voor kersverse ouders

    10 Belgische must-haves voor jonge ouders geselecteerd door babykenner en slaapcoach Nathalie Schittekatte

    Op 7 maart stelt familiebedrijf JBC alweer de achtste editie van de Local Market voor, ditmaal volledig in teken van jonge ouders en hun baby's. In samenwerking met JBC momster Nathalie Schittekatte, gecertificeerd baby- en kinderslaapcoach en oprichtster van Snuggles & Dreams, selecteerde JBC de leukste lokale en duurzame spullen voor ouders (in spe) en hun baby’s. Van ouder- en babyproof zeepbars tot Nathalies eigen gids voor een goede nachtrust, alle items zijn op en top Belgisch. Daarbovenop maakt JBC ook vijf jong gezinnen gelukkig met een kinderleven lang JBC kledij via een unieke Born to Win actie.

    Ann Claes, Chief Buying Officer van JBC vertelt waarom deze samenwerking met Nathalie voor JBC zo belangrijk is: 'Bij JBC weten we hoe uitdagend de babyperiode kan zijn voor kersverse ouders. Een goede nachtrust is in die eerste fase van het ouderschap niet elke ouder gegund. Om jonge ouders te ontzorgen, haakten we onze JBC Momster Nathalie Schittekatte aan. Zij is als jonge mama zelf ervaringsdeskundige wat betreft gebroken nachten, aangezien haar dochter een slechte slaper was. Met haar expertise gidst ze ouders richting meer oplaadmomentjes met het hele gezin, iets waar we bij JBC ook veel belang aan hechten.'

    Nathalie selecteerde bij JBC en uit het assortiment van de Belgische merken in de achtste Local Market tien must-haves voor jonge ouders en hun oogappels.

    1. Boeken boordevol tips

    'Slaap, baby, slaap' en 'Mijn grote Mijlpaalboek' werden geschreven door Nathalie zelf en zijn twee boeken voor jonge ouders, met concrete tips voor oplaadmomentjes met het hele gezin en mooie herinneringen achteraf. Lees alles over waarom jouw baby zo vaak wakker wordt en hoe je dat wondermooie maar vermoeiende eerste levensjaar vastlegt.

    2. Duurzame zeepbars voor een rustgevend badje

    De zeepbars van het Waalse Wash Wash Cousin zijn goed voor baby en planeet en ruiken bovendien heerlijk. 'Wist je dat kindjes vlotter in slaap vallen na een badje? Dit omdat hun lichaamstemperatuur iets zakt na het badderen, wat het inslapen vergemakkelijkt. Het is helaas wel geen mirakeloplossing voor doorslapen', tipt Nathalie.

    3. Een doekje troost

    Bij de Belgische merken Nattou en Egmont Toys vind je onmisbare knuffeldoekjes. Nathalie geeft de gouden tip om meer dan één exemplaar in huis te halen, zodat je er in alle (luier)tassen eentje kan wegsteken, snel bij de hand op onverwachte, moeilijke momentjes.

    4. Tetradoeken om gezellig in te snoozen

    'Inbakeren bootst het knusse gevoel na van de laatste weken in de buik toen je kleintje niet veel plaats meer had', weet Nathalie. 'Die geborgenheid vindt hij fijn en hierdoor zal hij makkelijker tot rust komen.' En wat is er leuker dan gezellig tot rust komen in een zachte JBC tetradoek, gepersonaliseerd met je eigen naam?

    5. Warme, gepersonaliseerde mutsjes

    Ook te personaliseren bij JBC, zijn deze dunne katoenen mutsjes, die perfect zijn om in te dommelen in een koude omgeving.

    6. Olie voor een heerlijke babymassage

    Als je baby onrustig is, kan een kleine voetmassage de rust in huis terugbrengen. Met de L'Huile by Cîme massageolie verwen je je kleintje met een babyproof massageolie die veilig is voor mama en baby, snel intrekt én lekker ruikt. Win-win-win.

    7. Nooit een tutje kwijt met een tuthouder

    Een tutjeshouder voor aan de tas die mooi én vegan is, daarvoor moet je bij Nattou zijn. Als kersverse mama of papa heb je natuurlijk veel aan het hoofd, zoals waar is dat tutje weer gebleven? Handig en gemakkelijk in gebruik, want de tutjeshouder kan nadien gewoon in de afwasmachine.

    8. Slapende baby's verversen met de overslagrompers

    Met de overslagrompertjes van JBC maak je je baby niet wakker tijdens een pamperongelukje 's nachts. 'Overslagrompers moet je niet over het hoofdje van je baby schuiven. Kleinere kans op een klaarwakkere baby dus!', aldus Nathalie.

    9. Hey Baby, kijk!

    In de babychaos toch van elkaar genieten? Dat kan met het ‘Hey Baby, kijk!’ boekje van topillustrator Eva Mouton. Dit kartonboekje groeit mee met het gezin: de allerkleinste oogjes zijn geboeid door de zwart-wit patronen, afgestemd op de visuele ontwikkeling van baby's, en peuters leven toe naar elke knuffel.

    10. Zoete babywensen

    Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met het verzamelen van mooie herinneringen voor je kleintje, weet Nathalie. Met de blocnote van Mail-Box verzamel je tijdens je babyshower of -borrel de mooiste wensen en adviezen om voor altijd te koesteren.

    Een kinderleven lang JBC

    In maart maakt JBC ook vijf gezinnen gelukkig met een kinderleven lang JBC-outfits. Bij elke aankoop van de baby- en zwangerschapscollectie in de winkel of in de webshop, krijg je een e-mail met een unieke code om deel te nemen aan de Born to Win actie. De winnaar van de wedstrijd wint een kinderleven lang, tot de leeftijd van 12 jaar, JBC-outfits voor zijn of haar kleintje.

     Praktisch

    De verschillende Belgische, duurzame merken zijn beschikbaar in de Local Market vanaf 7 maart in alle Belgische JBC winkels en op de webshop. Prijzen variëren tussen 2,95 euro en 39,95 euro.

     

     

     











    03-03-2022 om 08:37 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-03-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belvilla
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Cijfers paasvakantie 2022 nu al op dezelfde hoogte als pre-coronatijdperk”

     

    De Belgische boekingscijfers voor de komende paasvakantie doen het uitstekend, dat communiceert Belvilla.

    Het verhuurplatform deelt mee dat de boekingsaantallen nu al op gelijke hoogste staan met die van 2019, voor de uitbraak van de COVID-19-pandemie. Aangezien er nog reservaties verwacht worden, zal de paasvakantie van 2022 het zelfs ongetwijfeld beter doen.

    De Belg heeft duidelijk weer zin om te reizen én om quality time door te brengen met vrienden en familieleden. Nu veel sanitaire maatregelen vervallen, reizen we opnieuw met grotere gezelschappen. Vorig jaar bestond het gemiddelde reisgezelschap uit 5 personen. Deze paasvakantie trekken we met gemiddeld 10 personen naar een vakantiewoning. Een verdubbeling dus.

    Waar naartoe?

    De meeste landgenoten spenderen de paasvakantie in eigen land: België claimt 82,1 procent van de Belvilla-boekingen. Nederland komt met 8,7 procent op de tweede plaats. Frankrijk vervolledigt de top drie, met 4,1 procent van het totaal aantal Belgische boekingen.

    Wie op reis gaat in eigen land, trekt voornamelijk naar Wallonië. Tijdens de paasvakantie reist 33 procent van de Belgen naar de provincie Luxemburg. 23 procent kiest voor de provincie Luik. De provincie Namen neemt de derde plaats in beslag, met 12 procent van de Belgische Belvilla-boekingen.

    Wil je meer weten over Belvilla? Surf dan naar www.belvilla.be

    Belvilla herinnert er ook aan dat het noodzakelijk is om, alvorens te boeken, de geldende officiële maatregelen in verband met de pandemie op elke bestemming te raadplegen en na te leven.

    Al meer dan 40 jaar selecteren en beheren wij zorgvuldig de beste vakantiehuizen in Europa. Deze worden allemaal 100% beheerd, toegankelijk geprijsd en dienovereenkomstig gewaardeerd: onze gasten beoordelen hun ervaring met Belvilla by OYO gemiddeld met een 8,4. Maar we blijven innoveren om mensen te verrassen met onze diensten en handige functies, zoals onze digitale self-check-in, onze no-deposit standaard en 24/7 ondersteuning. Belvilla by OYO is marktleider in de Benelux en een van de grootste Europese spelers op het gebied van vakantiehuizen. Belvilla maakt onderdeel uit van OYO Vacation Homes. 

    Voor meer informatie ga naar: www.belvilla.be

    02-03-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals introduceert The Ritual of Jing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    The Ritual of Jing van Rituals Cosmetics bestaat uit twee lijnen: Relax & Sleep. De collectie is speciaal ontwikkeld om op te nemen in je dagelijkse routines om te helpen ontspannen, je geest te kalmeren en de kwaliteit van je nachtrust te verbeteren. Rituals introduceert twee nieuwe producten binnen The Ritual of Jing: een Aroma Diffuser en een Foaming Shower Gel.

    Het is cruciaal om dagelijks innerlijke rust te bereiken omdat je gemoedstoestand overdag, de kwaliteit van je nachtrust beïnvloedt. The Ritual of Jing is geïnspireerd op het eeuwenoude Chinese concept van Jing, dat staat voor kalmte, stilte en rust. Het helpt je een persoonlijk toevluchtsoord te creëren waar je kunt ontsnappen aan de hectiek van het dagelijks leven.

    Nieuw in de collectie

    Een van de lanceringen in de collectie is een innovatieve Aroma Diffuser. Deze geeft een transparante geurwolk af en zorgt zo voor een ontspannen sfeer, wat je helpt beter te slapen. Gedurende 10 minuten is je slaapkamer gevuld met een lichte, geurige mix van krachtige bestanddelen die de geest helpen ontspannen en de zintuigen tot rust brengen. Daarnaast is er een schuimende douchegel toegevoegd aan de Sleep-lijn, ontwikkeld om je rust te bevorderen en je welzijn een boost te geven.

    Val sneller in slaap en word frisser wakker*

    Sinds de lancering van The Ritual of Jing in 2020 heeft marktonderzoek in samenwerking met Kantar aangetoond dat de producten uit deze collectie volgens consumenten een positieve invloed hebben op de slaapkwaliteit. 82% van de respondenten gaf aan sneller in slaap te vallen na twee weken The Ritual of Jing-producten te gebruiken. De ontspannende geur van lavendel en de kalmerende geur van sandelhout zorgen voor een intense geurervaring, waardoor je sneller in slaap valt en frisser wakker wordt. 97% van de respondenten zou de producten uit The Ritual of Jing Bedtime Relaxation Routine** aanbevelen bij vrienden en familie.

    "Je lichaam en geest zijn verbonden. Het is heel belangrijk om je welzijn te vergroten met een moment van rust, bijvoorbeeld met een spasessie thuis of, als er weinig tijd is, een ontspannend serum voor directe verlichting van stress. Waar je ook bent." Niki Schilling, Director of Innovations

    Twee innovatieve lijnen: Sleep en Relax

    De Relax-lijn draagt bij aan complete ontspanning met een bloemige, warme geur op basis van essentiële oliën van lotus en jujube. De compositie van delicate en intense bloemen in combinatie met de zachtheid van hout- en muskusakkoorden zorgt voor een kalmerende, verzachtende ervaring. De Sleep-lijn heeft een rustgevende geur met essentiële oliën van lavendel en palo santo, die de kwaliteit van je nachtrust helpt te verbeteren. De geur opent met frisse citrusnoten en ontwikkelt zich tot een elegant hart met lavendel gevolgd door een evenwichtige basis met hout- en muskusnoten.

    Maak verbinding met jezelf in de loop van de dag

    Rituals wil benadrukken dat niet alleen het gebruik van The Ritual of Jing-producten in je avondroutine je nachtrust helpt te verbeteren. Door bewust te zijn en een rustgevende pauze te nemen om te ontspannen en weer verbinding te maken met jezelf in de loop van de dag, slaap je ook dieper en meer ontspannen.

    De Aroma Diffuser (€ 39,50) en Sleep Foaming Shower Gel (€ 8,50) zijn vanaf maart 2022 verkrijgbaar bij Rituals Cosmetics-winkels, geselecteerde warenhuizen en op RITUALS.com

     

     

     

    01-03-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta lokte 67% meer Belgische toeristen

    De Belgen trokken vorig jaar opnieuw massaal op vakantie naar Malta. Dat blijkt uit de cijfers van de nationale dienst voor toerisme. Het gaat om een stijging van 67 procent ten opzichte van 2020. Daarmee is ons land de vierde sterkste stijger, na Frankrijk, Zwitserland en Scandinavië.

    Het aantal Belgische toeristen zit daarmee nog niet op het niveau van voor de coronacrisis (-55% ten opzichte van 2019). Al stemt de sterk stijgende trend de Maltese toeristische dienst bijzonder hoopvol.

    Langer verblijf, groter reisbudget

    Toeristen spendeerden afgelopen jaar meer tijd op de Maltese archipel. De gemiddelde verblijfsduur steeg van 6,9 naar 8,7 nachten. Ook het reisbudget klom naar omhoog. Toeristen gaven in 2021 zo’n 725 euro per persoon uit. In 2019 was dat nog 679 euro per persoon.

    Breder toeristisch seizoen

    Er valt nog meer positief nieuws te rapen. Malta zag het toeristisch seizoen afgelopen jaar ook verlengen. Meer Belgen reisden al in april en mei af naar de archipel en ook nog in december. Terwijl het seizoen van 2020 maar ook van 2019 opmerkelijk korter was.

    Jonger publiek, meer pakketreizen

    Malta zag iets minder oudere reizigers, en het aandeel bezoekers jonger dan 45 jaar steeg dan weer met 2%. Bijna de helft van de toeristen verbleef op hotel. 29 procent van de gasten logeerde in een vakantiewoning. De overige groep overnachtte in een eigen woning, bij vrienden of familieleden.

    Nog een opvallende trend: toeristen verkozen pakketreizen duidelijk boven een zelf uitgestippelde reis. Afgelopen jaar boekte 77 procent van de toeristen een Maltese package deal. Terwijl het in 2019, pre-corona, nog om 70 procent ging.

     

     







    01-03-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Cars waarschuwt...

    voor tekorten aan huurauto's tijdens vakantieperiodes

     

    Vroeg boeken is de boodschap, vooral op populaire bestemmingen. Autohuurexpert Sunny Cars waarschuwt vakantiegangers voor schaarste aan huurauto’s in de zomermaanden. De vraag naar reizen neemt toe, maar onder meer vanwege verminderde autohuurvloten is er een tekort aan huurauto's in de hele markt. De tekorten zullen in 2022 vooral voelbaar zijn in populaire vakantiebestemmingen aan de Middellandse Zee en dat voornamelijk tijdens de vakantieperiodes. Om überhaupt een huurauto te bemachtigen en bij voorkeur tegen een betaalbare prijs, raadt autohuurexpert Sunny Cars aan om je vakantieauto zo vroeg mogelijk te boeken.

    Oorzaken voor de schaarste : Volgens Sunny Cars zijn er verschillende oorzaken voor de schaarste op de autohuurmarkt. Veel autoverhuurders hebben hun vloot aan het begin van de coronacrisis verkleind vanwege de onzekere situatie. Bovendien zorgde de pandemie voor een tekort aan microchips en grondstoffen met als gevolg een productiedaling bij autoproducenten. Dit resulteert in een algemeen gebrek aan nieuwe auto's op de markt. Deze schaarste maakt dat de prijzen voor nieuwe voertuigen in de afgelopen 24 maanden aanzienlijk gestegen zijn. Door het gebrek aan nieuwe auto’s en de hoge prijzen kunnen autoverhuurbedrijven hun vloot dus ook niet zo eenvoudig opnieuw aanvullen. Reparaties aan huurauto’s duren bovendien langer omdat reserveonderdelen soms pas na een lange wachttijd beschikbaar zijn.

    Minder aanbod op populaire bestemmingen : Afgelopen jaar zorgde de beperkte beschikbaarheid van huurauto’s vooral in de maanden september en oktober voor problemen in Portugal, Italië en Spanje. Tijdens de kerstvakantie was de schaarste dan weer voornamelijk voelbaar op winterzonbestemmingen als Curaçao, Bonaire, Malaga en de Canarische Eilanden. Ook dit jaar zullen er minder huurauto’s beschikbaar zijn op heel wat Zuid-Europese vakantiebestemmingen. Het zijn vooral de kleine voertuigmodellen die ontbreken. Zo zijn er komende zomer in Portugal bijvoorbeeld 40 tot 50% minder huurauto’s beschikbaar in vergelijking met 2019.  Dit is nu al merkbaar in de prijzen, die hoger liggen dan mensen gewend zijn voor een huurauto te betalen. “De schaarste zorgt ervoor dat we voor de vakantieperiodes, en dan vooral in de zomermaanden, een uiterst dynamische prijsontwikkeling verwachten met weinig beschikbaarheid en hoge prijzen,” zegt Hans Knottnerus, Managing Director bij Sunny Cars. “We raden reizigers dan ook aan om hun huurauto zo snel mogelijk te reserveren.” 

    Vroeg boeken loont : Hoe vroeger je je huurauto reserveert, hoe meer beschikbaarheid er is en hoe aantrekkelijker de prijzen zijn. Sunny Cars maakt vroeg boeken zo makkelijk en zorgeloos mogelijk door in 2022 de Flexservice gratis bij elke reservering toe te voegen. Dankzij deze service kun je je wagen met een gerust hart op voorhand reserveren en indien nodig, tot vlak voor aanvang van de huurperiode kosteloos annuleren. 





    28-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom walnoot ?

     3 redenen om deze noot te kraken in je interieur

     

     

    Het zou maar eens de ideale schoonzoon kunnen zijn, want wat is beter dan een dankbare houtsoort met een zacht en warm karakter in huis? Walnoothout was de voorbije decennia wat verlegen, maar wordt vandaag opnieuw hartelijk gekraakt en gesmaakt. De notelaar brengt een warme sfeer met een luxueus gevoel in een ruimte dankzij zijn donkere uitstraling, duidelijke adering en natuurlijke schakeringen. Juntoo geeft je graag 3 voordelen van walnoot in je interieur en stelt je voor aan haar nieuwste meubels in walnoot. Toppers van formaat die uit het goede hout gesneden zijn!

    1/ Een warme sfeer

    Donkere tinten brachten altijd al de nodige sfeer en gezelligheid in huis en dat bewijst ook walnoothout. Helemaal terug van enkele decennia weggeweest, durft het hout terug een plaats in te nemen in interieurs. Deze minimalistische look zet meteen de toon tussen bijvoorbeeld zachte natuurlijke tinten of nudes. De massieve donkere uitstraling vestigt zich opvallend in een ruimte en straalt warmte uit. Kies voor een eetkamerset met de Todi- of Trento-stoel, hun afgeronde vormen en zacht zitkussen bieden nog meer gezelligheid.

    2/ Karakter en diepgang

    Walnoot heeft zeer typische looks. Hoe ouder het hout, hoe donkerder de kleur en hoe kenmerkender de nerven worden. De natuurlijke schakeringen in het oppervlak zorgen voor een krachtig karakter en veel diepgang, wat opnieuw bijdraagt aan de warme sfeer dat het in een interieur creëert. Een ‘statement piece’ als Juntoo’s handgemaakte Forli stoel zorgt met haar zitting uit natuurlijke rotan voor nog wat extra power.

    3/ Vintage feel

    Wie notelaar zegt, denkt meteen aan de grosse overdaad waarmee het tussen 1940 en 1970 in een interieur werd gebruikt. Zo kwistig gaan we het hout niet meer inzetten, maar we maken wel graag een duidelijke knipoog. Helemaal on trend is het mid-century modern en de 70s vibes, die met een frisse blik het toentertijd weerspiegelen en terugbrengen. Juntoo tipt haar Grivolo-kastcollectie (dressoir, barkast, tv-meubel), een knap meubel uit walnoot met verticale inkepingen. Die voegen samen met de natuurlijke nerven en zachte houtstructuur diepte toe aan een ruimte en geven het hout nog meer waardering. www.juntoo.be

     









    27-02-2022 om 08:02 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lentekriebels worden outdoorkriebels

    4 outdoor dining trends volgens Barbecook en Point-Virgule

     

    » De outdoor dining trends van 2022 - » Barbecook & Point-Virgule

    Aaah, de lente! We kunnen ons favoriete seizoen al bijna ruiken. Bye bye dikke jas en dichtgeknoopte sjaal, so long, farewell korte dagen en lange nachten, auf wiedersehen grijsgrauw landschap. We maken ons op voor de eerste zonnestralen in een frisgroene tuin, liefst bij een gezellige barbecue of romantische picknick. Leg het flesje rosé en/of de pintjes maar al koud, want Barbecook en Point-Virgule bepalen de outdoor dining trends. Begint het al te kriebelen?

    1/ Al Fresco-dining

    Van low- & slow-smokers tot pizza-ovens en vuurkorven. Iedereen verzamelt dit outdoorseizoen rond de lichtpunten in de tuin. Al Fresco-dining en -cooking brengt vrienden en familie samen bij een ondergaande zon en open sterrenhemel in een ongedwongen en feestelijke stemming. Zo verhuizen we officieel van de keuken naar de tuin als het nieuwe hart van de woning. Barbecook barbecues zoals de Spring, Stella en de Siesta worden in combinatie met de Buddy het uitgeruste fornuis van de tuin, met hun extra bergruimte en een keukenoppervlak.

    2/ Extreme diner parties & Elevated picknicks

    En of het wat meer mag zijn: meer luxe én meer tuinfeestjes! We snakken na opnieuw een lange winter naar een beetje outdoorluxe en extravagantie. Daarom tillen we de apero’s en etentjes een level hoger, want iedere gelegenheid grijpen we om ‘all out’ te gaan. Breek-de-week, een niet-verjaardagsfeest, avondje met vrienden... Iedere reden is er eentje (te weinig) om uitgebreid in de buitenlucht te tafelen. Niets of niemand ontsnapt aan meerdere sessies ‘tablescaping’ met Point-Virgule’s PLA servies en de matching barbecues van Barbecook. Ga voor een fancy picknick met de Joya-tafelbarbecue of een tuinfeestje met partytafel en barbecue Edson.

    3/ Soul Eating

    Het wordt een zomer waar we volop van gaan genieten, dat staat vast. We nemen terug de tijd om te beseffen wat goed is en wat gelukkig maakt. ‘Good food, good mood’ is niet voor niets een leuze die voor velen geldt. Met de trend Soul Eating schenken we onze volle aandacht aan het kopen, klaarmaken, serveren en consumeren van al wat lekker en goed is. We gaan voor ‘Food for your mind, body and gut’, met bijvoorbeeld een duurzame tafeldekking. Denk maar aan PLA-servies van Point-Virgule. Barbecook tipt meteen ook een gezond receptje waar je mee aan de slag kan.

    4/ XXL Bbq-ontbijt

    De barbecue is al lang buiten zijn boekje getreden. Het werd de spil van de tuin, daagde je cooking skills meermaals uit en gaat nu zelfs de volledige dag aan de slag. Al van bij het ochtendgloren maak je een atypisch ontbijt op de barbecue klaar. Wie barbecue zegt, denkt aan een uitgebreid buffet, en dat kan ook ’s ochtends. Wat hoort er op jouw barbecue-ontbijt? Verloren brood op de grill, shakshuka, gegrild fruit, crumble... Geniet van waar jij zin in hebt!

     









    27-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze badkamer als spa:

    » High-tech onder de douche - » Holistische badkamerrituelen - » Draagbare wellness

    Onze woning is steeds meer het centrum van ons bestaan geworden. Het is de plek waar we de afgelopen twee jaar alle dagelijkse activiteiten combineerden met zowat elke medebewoner die er was. Niet altijd een makkelijke oefening, maar wel eentje die ons deed inzien dat we onze thuis – en onszelf – moeten koesteren. De home wellness blijkt dé weg naar instant rust en ontspanning te zijn. Een hoogstpersoonlijke oase van welzijn die we groots of iets bescheidener kunnen aanpakken, naargelang onze verlangens en budget. Gervi detecteert de 3 trends om in 2022 de badkamer tot een heuse spa om te toveren.

    1. Tandenborstels, tissues en technologie : De toekomst laat zich voelen in de badkamer met o.a. snufjes die we vroeger te futuristisch vonden maar ondertussen onbewust hebben aanvaard. Denk maar aan contactloze bediening van toestellen, stemgestuurde apparaten, automatische sensoren, etc. Ons bewustzijn rond hygiëne is danig aangescherpt waardoor we steeds meer contactloos zijn gaan leven en dit nu ook zonder enige moeite in onze badkamer toepassen. Maar het stopt niet bij praktische bediening en apparaten. Ook de innerlijke mens wordt gesteund door de nieuwste snufjes: meditatie-, gezondheid- en sportapps begeleiden ons naar de beste versie van onszelf en ons geluk.

    2. Holistisch gewassen : In 2022 wassen we ons niet meer enkel om proper te zijn. We maken er een ritueel van dat alle zintuigen aanspreekt. Wie groot wil uitpakken, installeert een wellnessbad of een aangrenzende sauna naast de badkamer. Maar ook subtieler kan je genieten van de weldaden van geuren, kleuren en sensaties. Opvallend bij beide aanpakken is de opmars van lichttherapie. Het juiste licht beïnvloedt ons gemoed danig: het maakt ons rustig, slaperig of net heel energiek. Met de geschikte apparatuur waan je je zo in een plensbui in het zachte maanlicht, of onder een krachtige waterval in de volle zon. Versterk de sensoriële ervaring met etherische oliën, massagestralen, scrubs en soundscapes.

    3. Take-away zen : Homewellnessen neemt vele vormen aan en kan, wanneer je bv. op vakantie bent, zelfs makkelijk meegenomen worden naar een tijdelijke thuis. En dit is geen overbodige luxe, zeker nu we weten hoe belangrijk de juiste luchtkwaliteit op onze gezondheid is. Een goeie luchtkwaliteit voorkomt hoofdpijn, allergische reacties, verkoudheden en andere virale infecties. Een draagbare microzoutverstuiver draagt bovendien bij aan het verzachten van ontstekingen en helpt naast de lucht ook het lichaam te zuiveren.

    www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be







    26-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnebril Guess Eyewear

    gecombineerd met dierenprint

     

    De nieuwste GUESS-brillencollectie bevat een trendy reeks moeiteloos chique, tijdloze ontwerpen die zijn gebaseerd op GUESS-stijlcodes om opvallende modellen te creëren die de GUESS-attitude perfect belichamen.

    Vrouwen leuke, verleidelijke en vrouwelijke stijlen dragen in een verbluffend kleurenpalet die elke modieuze outfit afmaken.

    GUESS Eyewear Mod. GU7817 - Prijs 135€

    Strakke, vrouwelijke zonnebril met een rechthoekige voorkant en metalen randen. Het ontwerp van de open geventileerde lens wordt versterkt door de veren met een open metalen driehoek en het GUESS-logo.

    Het model heeft een afneembare stoffen brillenketting met iconische GUESS- dierenprints. Verkrijgbaar in glanzend zwart of melkblauw met gradiëntlenzen of melkachtig leisteen, licht schildpad, ondoorzichtig bordeauxrood en melkachtig blauw met tweekleurige gradiëntlenzen, allemaal met complementaire accenttonen.

    Info lezers : T 32 19 33 09 49 (Marcolin Benelux)

     





    25-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofa, So Good!

    Marie's Corner stelt in 2022 twee nieuwe zitbanken voor , Crawford en Rochester.

    Crawford is een echte ode aan luchtigheid. Deze sofa biedt 2 of 3 zitplaatsen en lijkt wel te zweven in de kamer...een uitnodiging om neer te vlijen tegen de kussens in de rug. Wie goed kijkt, zal zien dat het kader bijzonder licht is met fijne, gebogen armleuningen die zich op een natuurlijke wijze in het geheel nestelen. De poten uit beukenhout zijn beschikbaar in een tiental afwerkingen.

    Zowel de versie met 3 zitplaatsen (230 cm) als die met 4 zitplaatsen (320cm) van de Rochester imponeren dankzij de serene en elegante stijl. Het model heeft een hoog zitcomfort met indrukwekkende zitkussens en lichtere opgehoogde kussens in de rug. De armleuningen creëren een visuele balans met een verrassende twist: de breedte wordt als het ware onderbroken door een inham vooraan de zitbank. De klant kan ook een poef integreren in de versie met 4 zitplaatsen. De Rochester wordt dan een XXL-sofa voor liefhebbers die het graag groots zien.

     





    25-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SodaStream

    ART en DUO zijn 'Gekozen Producten van het Jaar 2022'

     

    Consument bijzonder tevreden over nieuwe generatie bruiswatertoestellen - Innovaties maken het nog makkelijker om van bruiswater te genieten én wegwerpplastic te vermijden

    De innovatieve bruiswatertoetellen SodaStream ART en DUO zijn de grote winnaars in hun categorie van ‘Gekozen Product van het Jaar 2022’.

    Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux: "Bij SodaStream zijn we altijd op zoek naar manieren om te innoveren en de gebruikservaring van onze toestellen te verbeteren. Daarom zijn we bijzonder blij met deze erkenning door consumenten voor onze nieuwste generatie bruiswatertoestellen met geavanceerde technologie, een stijlvol design en optimaal gebruiksgemak. ART en DUO maken het de gebruiker nog makkelijker om van bruiswater te genieten én om afval van plastic wegwerpflessen te vermijden."

    SodaStream ART en DUO

    ART en DUO zijn de meest innovatieve modellen van SodaStreams nieuwe generatie bruiswatertoestellen. ART is het eerste bruiswatertoestel van SodaStream met hendel, in ware retrostijl, voor wie design en duurzaamheid waardeert. DUO is het allereerste SodaStream-bruiswatertoestel voor zowel glazen als herbruikbare plastic flessen. Met de grote glazen karaffen voor thuis en de herbruikbare en vaatwasmachinebestendige fles voor onderweg, brengt SodaStream DUO nog meer sprankelend plezier in huis. Beide apparaten werken met het nieuwe Cylinder Quick Connect-systeem (CQC), waarmee de koolzuurcilinder met een simpele klik in het toestel geplaatst wordt.

    Kwaliteitslabel

    Het label ‘Gekozen Product van het Jaar’ speelt een belangrijke rol als kwaliteitsstempel; het helpt consumenten bij het maken van een keuze in de winkel. Katia Vaneecke, Director Operations Support van Voted Product of the Year Worldwide: “De winnaars van het Gekozen Product van het Jaar 2022 zijn erin geslaagd de consument in een zeer dynamische markt aan zich te binden. Dat is een bijzondere prestatie, zeker in deze onzekere tijd. Juist omdat echte consumenten bepalen wie de winnaar is, geeft dat voor winkelbezoekers een extra impuls aan het vertrouwen in deze producten.”

    De resultaten

    SodaStream ART en DUO mogen zich een jaar lang Gekozen Product van het Jaar 2022 noemen met een totaalscore van maar liefst 30,4/40 op basis van innovatie, visuele aantrekkelijkheid, aankoopintentie en consumentenervaring. De gemiddelde score voor concurrenten is 28,2. Met name bij de gebruikstest, dus op het vlak van performantie en tevredenheid, scoren SodaStreams nieuwste bruiswatertoestellen bijzonder hoog: 8,8 op tien.

    SodaStream ART heeft een consumentenadviesprijs van 129,99 euro, SodaStream DUO 149,99 euro.

     

     

     

     





    24-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longines Legend diver watch

    Still living up to its name

    Since it was launched in 2007, The Longines Legend Diver Watch has attracted an impressive legion of fans who are drawn to its dynamic, clean expression of the brand’s rich dive watch heritage. The story continues with colourful new models featuring sand beige, ash grey, royal blue and vivid burgundy.

    Along with a global reputation for elegance, Longines also has a long and proud connection to sport, including diving. In fact, Longines’ history of water-worthy timepieces can be traced back some 85 years to 1937, when it introduced the world’s first chronograph with waterproof pushbuttons, an innovation that was patented the following year. Then, when The Longines Legend Diver Watch was debuted in 2007, it carried on a proud legacy. It was based on one of the very first diving watches of the brand, a SuperCompressor from 1959. The range has expanded over the years, but each model from The Longines Legend Diver Watch collection retains the spirit and the clean lines of the original.

    And the new models in the emblematic The Longines Legend Diver Watch family are set to carry on the winged-hourglass brand’s love story with water. These new interpretations are offered in a choice of colours and in two different sizes. Along with classically-proportioned 42mm models, Longines has also added 36mm references to the collection. Let’s meet the watches that are carrying on a legend.

    Each new timepiece features a box-shaped sapphire crystal as well as two screw-in crowns and a screw-down caseback. Their shaded dials feature luminous hands, hour markers interspersed with luminescent squares and Arab numerals enhanced with Super-LumiNova® rectangles for optimum visibility and they are fitted with an internal rotating diving bezel – vivid reminders of the watch’s heritage. And like the original model, they are decorated with an embossed emblem of a diver. These newest variations house a self-winding mechanical movement (L888.5 for 42mm and L592.5 for 36mm versions) with a silicon balance-spring and are all delivered with a five-year warranty.

    The 42mm versions feature sand beige or ash grey colour-gradient dials and come with toneon-tone fabric straps; the grey one has been created in the popular NATO style. The new 36mm references also have distinctive colour codes and are interpreted in vivid burgundy and sand beige with matching fabric straps. There is also a royal blue model, which is presented on a coordinated leather strap.

    The Longines Legend Diver Watch says a lot about the brand and its heritage. It recalls Longines’ rich history in the world of diving and the technical innovations that have helped define it over the years. With its distinctive, unique look and design, The Longines Legend Diver Watch has earned its popularity and its privileged position in the brand’s long history. The new models – each one worthy of the name – will continue the legend.

    With centuries of watchmaking expertise, Longines has played a pioneering role in a number of technological advances and continues to display an unwavering commitment to innovation. Its constant pursuit of excellence has, in turn, led it to equip all of its automatic timepieces with state-of-the-art movements which, notably, include a silicon balance-spring. This material is not only light and corrosionresistant but also remains unaffected by normal temperature variations and magnetic fields. Its unique properties improve the precision and longevity of the watch and allow Longines to provide these models with a 5-year warranty.

     Longines has been based at Saint-Imier in Switzerland since 1832. Its watchmaking expertise reflects a strong devotion to tradition, elegance and performance. With many years of experience as a timekeeper for world championships in sport and as a partner of international sports federations, Longines has forged solid and lasting links with the world of sport over the years. Known for the elegance of its timepieces, Longines is a member of the Swatch Group Ltd, the World’s leading manufacturer of horological products. With the winged hourglass as its emblem, the brand has outlets in over 150 countries.

     

     

     











    23-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Demain, il fera jour

    Demain, il fera jour. is aan het ruien.

     

    MAKING THE JOURNEY OUR DESTINATION. Utilitarisme en romantiek om een toekomst te blijven uitvinden.

    Demain, il fera jour.

    WE ARE WRITING OUR FUTURE. Lente - zomer 2022.

    De rust van de laatste maanden, deze vreemde pauze… dit buitengewone moment.... Demain, il fera jour.'s heden en toekomst werden sterk door deze elementen beïnvloed..

    Het merk dat door het utilitarisme van zijn creaties en de eeuwige jeugd van zijn Tshirts en sweatshirts zich definieert; vandaag neemt dat merk de weg terug om zijn toekomst te schrijven (E-commerce, nieuwe winkels, objecten...).

    Om te beginnen heeft Demain, il fera jour. deze zomer de snitten voor vrouwen aangepast en nieuwe kleuren toegevoegd. Lichtroze, neon geel...Ook is er de E-shop die verrijkt met een kunstboek- en fotogedeelte is.

    Tenslotte is er de nieuwe samenwerking met een agent die de verkoop en aanwezigheid van het merk in België ontwikkelt.

    Verkooppunten : Bouvy : Brussel /  Zus : Tervuren / 100% Sisters : Ohain /  Miroir : Tienen /  Maessen Genk en Dresscode. : Antwerpen







    21-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Memento Moooi x Arte wandbekleding

    een eerbetoon aan het leven

     

    » Arte x Momento Moooi collectie: Extinct Animals - » Dandelion Cranes, Golden Tiger & Pogo Goat dessins

    Elk moment koesteren, herinneringen ophalen en genieten dag in, dag uit. Zo simpel kan het zijn, zo eenvoudig zou het moeten zijn. Arte en Moooi vieren het leven en bundelen opnieuw hun krachten voor hun derde muurbekledingscollectie: Memento Moooi Wallcovering. In het verlengde van hun vorige twee collabs, zocht het duo opnieuw naar Extinct Animals. Dieren die het leven in al haar facetten dag op dag vierden, van broosheid tot levenslust. Arte en Moooi herenigen hun soortgenoten in telkens een artistieke interpretatie. Sommige dessins vertellen een verhaal, andere prikkelen je zintuigen met beelden, texturen en onverwachte materialen. Het resultaat? Opvallende tactiele ontwerpen die in je woning verder zullen leven.

    Alle gekozen Extinct Animals komen samen in de Memento Moooi Medley-muurbekleding. Het verenigt verschillende soorten uitgestorven dieren die bekend stonden om hun unieke, zachtaardige karakter en liefde voor het leven. Ieder dier wist elk moment van het leven te koesteren en vulde het als geen ander met mooie herinneringen. Afgebeeld tussen een hemelzacht wolkendek blijven ze het leven – of het hiernamaals – onverminderd vieren.

    De Memento Moooi Medley wordt digitaal geprint op ultrazacht textiel, in drie kleurvariaties: Dawn (witte, dichte ochtendmist), Twilight (een zachte schemering tussen een wolkendek) en Dark (de maan die licht brengt in de nacht).

    Kraanvogels werden altijd in paren geboren. Als tweeling, een onafscheidelijk duo tot ze hun partner vonden en gingen paren. Niet alleen hun verbintenis doet hunkeren naar liefde en broederschap, hun unieke, kleurrijke en waaiervormige vleugels zijn de basis voor het tactiele Dandelion Cranes-design. Het dessin is het resultaat van een kleurrijk palet op overlappend textiel, in een artistieke impressie van hoe een kraanvogel het leven aanbad. Dandelion Cranes is verkrijgbaar in drie kleurenwaaiers: Foliage (rood-blauw-paars), Prisma (pastel-goud-zilver) en Heliotrope (groen-blauw-rosé).

    De Golder Tiger hield er niet van gescheiden te zijn van zijn groep. Dit uitgestorven groepsdier maakte vrienden voor het leven en wordt dan ook tussen zijn soortgenoten afgebeeld in deze muurbekleding. Om aan te tonen hoeveel waarde vriendschappen wel niet hebben, wordt het uit laser gesneden fineerhout bedekt met een verfijnd laagje goudfolie. Golden Tiger is verkrijgbaar in drie varianten: Ebony (mysterieus zwart met goud), Jarrah (terracottabruin & goud) en Makore (kaki-groen & goud-roest).

    Pogo Goat is een abstracte interpretatie dat met een complex patroon een mooi beeld schept van de jaarlijkse trek van de Pogo Goats. Als kudde vertrokken ze op avontuur. Vandaag spelen ze deze choreografie opnieuw af in een 3D-muurbekleding uit zachte chenille. Pogo Goat kies je in Bone (gebroken wit), Sand (zandkleurig) en Stone (zachtgrijs).

    Wie Arte zegt, zegt niet zomaar behang, maar stijlvolle, gesofistikeerde en high-end muurbekleding. Arte zoekt voortdurend naar esthetiek, innovatieve productiemethoden en eersteklas, verrassende materialen, zonder daarbij de trends uit het oog te verliezen. Het is wereldwijd gekend voor haar verfijnde ontwerpen die schitteren in zowel klassieke interieurs, als in grootse architectonische bouwwerken, van residentieel tot projectinrichtingen. Met haar doordachte dessins maakt Arte al sinds haar oprichting in 1981 wonen mooier.

    Ieder jaar schitteren de nieuwste collecties in meer dan 80 landen overal ter wereld. De dessins moeten niet alleen vernieuwend en trendbepalend zijn, maar ook van superieure kwaliteit. Ongeveer de helft van de producten wordt intern vervaardigd met behulp van milieuvriendelijke procedés. De productie van een kleiner aantal muurbekledingen wordt toevertrouwd aan externe partners die dezelfde kwaliteits- en duurzaamheidsnormen hanteren. Arte mag zichzelf om die reden trots een CO2-neutrale onderneming noemen. Maatschappelijk verantwoord ondernemen behoort dan ook tot een van haar uitgangspunten en dit label is het bewijs dat Arte zich oprecht inzet voor het klimaat. www.arte-international.com/nl

     







    21-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floriade wereldexpo 2022

    7 redenen waarom je de Floriade wereldexpo 2022 niet mag missen !

     

    Op 14 april opent de wereldtuinbouwtentoonstelling Floriade Expo 2022 haar deuren. Een half jaar lang kunnen bezoekers reizen langs innovatieve tuinbouwtechnieken, internationale paviljoens en ervaren hoe binnensteden groener, duurzamer en leefbaarder kunnen worden gemaakt. Je ontdekt ook de reis van het zaadje of stekje tot aan het eten op je bord:   

    1. Het motto van deze Floriade is “Growing Green Cities”, over de stad van morgen. Een moderner en actueler thema dan ooit: 33 landen presenteren hun concepten en innovaties voor een duurzame en groenere toekomst, ook België.

    2. De wereldtuinbouwtentoonstelling Floriade is opgericht in 1960 en vindt slechts eens om de tien jaar plaats. Dus het is niet zo vaak dat je er naartoe kan gaan.

    3. Het is de enige wereldexpo dichtbij huis in 5 jaar. In maart 2022 sluit de wereldexpo van Duba, de volgende wereldexpo’s vinden plaats in Qatar, Argentinië en Japan. Almere, slechts twee uur rijden van Antwerpen is ideaal voor een leuke daguitstap of gezellige weekendtrip.

    4. De Floriade is dit jaar gevestigd in Almere in de provincie Flevoland, de jongste van alle Nederlandse provincies. Een provincie die veel Belgen nog niet kennen maar waar zeer veel te ontdekken valt: de moderne architectuur van Almere, het grootste wetlandgebied van Nederland, meer dan 400 kilometer vrijliggend fietspad verschillende onbewoonde eilanden en ook vele accommodatie mogelijkheden.

    5. Door een bezoek aan de Floriade reis je de wereld rond in één dag:  zo neemt India je mee op een spiritueel pad, heeft China een indrukwekkende Bamboo Garden en ontdek je in het paviljoen van Qatar, het ‘Desert Nest’, met de traditionele ‘pigeon towers’. En leuk om weten, ook België neemt deel!

    6. Vanuit België is Floriade gemakkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer. Reis ontspannen met de trein, via Schiphol, naar station Almere Centrum waar een rondvaartboot ligt te wachten aan het Weerwater om je zo rechtstreeks naar de Expo te voeren.

    7. Tijdens de Floriade worden er ook verschillende culturele activiteiten, optredens en exposities georganiseerd. Je kan er bovendien genieten van het eten van de toekomst en proevertjes van lokale producten. Een ritje in de 850m lange kabelbaan is ook inbegrepen in de prijs.

    Praktisch: Dagelijks geopend van 14 april tot 9 oktober 2022 van 10.00 tot 19.00 uur. Meer info : https://floriade.com - Tickets vanaf € 29 voor volwassenen - Locatie : Almere, Flevoland

     





    20-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villebrequin

    Beach at home

     

    Wie heeft er nooit van gedroomd om voor de rest van zijn leven te genieten van gouden stranden die uitgeven op een eindeloos blauwe oceaan? Ok, Vilebrequin kan je (nog) niet in een oogwenk naar de Franse Rivièra teleporteren, maar brengt met zijn eerste homewearcollectie de Azurenkust wel tot bij je thuis. Waar je vervolgens lekker ontspannen en voor de volle honderd procent kan genieten van het comfort en de elegantie van deze capsulecollectie met een parfum van SaintTropez. Dankzij deze perfect fit loungewear essentials, bestemd voor beide seksen en eindeloos combineerbaar, wordt het lekker chillen, zowel binnen als buiten.

    Dolce far niente of juist actief, en vooral doen waar je zin in hebt. Geen sprake van keuzestress hier tussen de verschillende prints, maar je gewoon het hele jaar door top voelen in materialen zo zacht en aangenaam als een siësta in de zon en in tijdloze tinten: marineblauw, taupe, zwart en offwhite. Wanneer het kwik begint te stijgen kies je voor jersey in zuiver linnen, dat je lichaamstemperatuur te allen tijde op peil zal houden. In knuffelmodus? Zacht velours stilt je huidhonger. Maak van je thuis de perfecte vakantiebestemming!









    19-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontdek MAE:

    een gloednieuw Belgisch handtassenmerk

     

    Trendy handtassen exclusief verkocht bij Belgische mode- en accessoireretailer Veritas

    Een gloednieuw Antwerps label om u tegen te zeggen! Op 11 maart wordt MAE gelanceerd, dat exclusief verkocht zal worden bij Veritas. Het accessoiremerk komt er uit liefde voor de monogramprint en color blocking, en richt zich op fashionista's die helemaal mee willen zijn met de laatste trends.

    MAE heeft een luxueuze uitstraling door het gebruik van kwalitatieve materialen en een gedetailleerde afwerking, maar blijft betaalbaar en toegankelijk. Een handtas heb je vanaf €34,99, een sjaal vanaf €12,99. Op zoek naar tas in classy monogramprint of een coole color bag met matching fashion scarf? Laat je inspireren door MAE.

    Me, myself and MAE

    'MAE' staat voor een vrouwelijk, zacht karakter, maar is tegelijkertijd cool en to the point. Zo is MAE wat je er zelf van maakt. Tijdloos, net als de monogramprint. Opvallend, net als de felle kleuren van de tassen en sjaaltjes. Maar altijd stijlvol, dankzij de luxueuze uitstraling.

    Een handtas voor elke fashionista

    In de eerste collectie van MAE vindt elke modeliefhebber haar/zijn gading. Crocoprints worden gecombineerd met hippe schakelkettingen, gewatteerde tassen met een monogram riem en monogram prints met contrasterende afwerking. Sjaaltjes in dezelfde kleur en print maken een hippe look compleet.

    Praktisch ;

    MAE is vanaf 11 maart exclusief verkrijgbaar in alle Veritas winkelpunten en op de webshop. Prijzen variëren tussen 12,99 euro en 54,99 euro.

     

     

     

     













    19-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marcolin: brillentrends winter 2022-23

    Uitgaan, elkaar ontmoeten, samen tijd doorbrengen. Deze verlangens animeren de creatieve projecten van 2022 en komen volgend seizoen aan bod. De brillensector interpreteert een zoektocht naar welzijn via een focus op vormen, materialen en kleuren. Het meest expressieve accessoire van onze persoonlijkheid wil de wereld en anderen laten zien wie we werkelijk zijn, vrij om te zijn wie we willen zijn, betrokken en gewaardeerd. Op deze weg die ons in staat stelt onze eigenheid te delen en diversiteit te waarderen, biedt technologie de instrumenten om innovatie om te zetten in karakter en materialen en texturen in pure gevoeligheid. De terugkeer naar een natuurlijke gemeenschappelijke ruimte, een noodzaak en hulpbron voor iedereen, wordt in het hele onderzoeks- en productieproces met groot bewustzijn gevoeld. Het wordt vertaald in objecten die boodschappers zijn van een collectieve geest die met verantwoordelijkheid en bewust optimisme naar de toekomst kijkt.

    GUESS EYEWEAR

    Modèle GUESS Eyewear GU7849

    Een zonnebril met een zacht cat-eye silhouet en een glamoureuze allure. De voorkant van het montuur van deze stijl met sterke, elegante lijnen is versierd met iconische GUESS dierenprints in trendy tinten. Het decoratieve G-logo valt op naast de kenmerkende color-block veren die zijn afgestemd op de kleurrijke voorkant van het montuur en verleidelijk getinte glazen..

    Modèle GUESS Eyewear GU2912

    Aantrekkelijk vrouwelijk montuur met elegante geometrische lijnen. De slanke metalen randen worden geanimeerd door moderne patronen en kleuren, evenals een glitter voorkant die een stijl creëren met een licht, verfijnd ontwerp. De veren en de voorkant van het montuur wisselen iconische GUESS dierenprints af met pure, slanke elementen. Het klassieke logo op de zijkant geeft de monturen een exclusieve persoonlijkheid.

    TOD'S EYEWEAR

    Modèle Tod’s Eyewear TO5281

    Elegante en geraffineerde metalen optische monturen met een klassiek vierkant navigatorsilhouet, verrijkt met exclusieve details. De geometrische lijn van de dubbele brug, het ontwerp van de veren en het iconische T-logo aan de voorkant maken van dit traditionele montuur een essentieel object van verfijnde stijl.

    TOM FORD EYEWEAR

    Modèle Tom Ford Eyewear FT0928

    Elegantie en schijnbare eenvoud: deze combinatie verbergt een zorgvuldig bestudeerd ontwerp en een deskundige zoektocht naar materialen van de hoogste kwaliteit. Het resultaat is een stijl die gekenmerkt wordt door unieke en vernieuwende vormen die vooruitlopen op de regels van de hedendaagse esthetiek. De stijl vormt een montuur waarin geïnjecteerd acetaat en metaal symbiotisch samensmelten tot een geraffineerde en iconische brillenmontuur.

    Modèle Tom Ford Eyewear FT5809

    De charme van deze optische monturen met hun lichte constructie en hun gemakkelijk te dragen silhouet ligt in de zuiverheid van het ontwerp en de rijkdom van de technische details. De rechte slapen en de brug zijn gemaakt van fijn metaal. Het iconische T-logo wordt een element dat wordt gebruikt om evenwicht en samenhang te creëren in een stijl die de lijnen en losse omtrekken omvormen tot een betoverend en elegant ontwerp.

     

     





    18-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hamilton: een digitale revolutie die nooit stopt

    Van sciencefiction tot werkelijkheid : Hamilton's nieuwe PSR heeft een gedurfde nieuwe look

    Digitalisering is een wereldwijd fenomeen dat nooit stilstaat. Hamilton’s PSR speelt in op ons verleden, maar symboliseert tegelijk onze toekomstige verwezenlijkingen. De revolutionaire ontstaansgeschiedenis van ‘s werelds eerste digitale horloge wordt verdergezet met een gedurfde, volledig zwarte vormgeving die hulde brengt aan innovatieve denkers die zich het onvoorstelbare voorstellen.

    Technische specificaties - Hamilton PSR Digital Quartz

    Prijs - 975€ - Kast - 40,8x34,7mm roestvrij staal met een zwarte PVD-coating

    Dikte - 13,30mm - Aanzetbreedte - 24mm

    Wijzerplaat - Rode hybride lcd- en oled-weergave - Wijzers - N.v.t.

    Uurwerk - Digitaal quartz / Bandje - Roestvrijstalen bandje met een zwarte PVD-coating / Glas - Saffierglas met antireflectiecoating

    Waterbestendigheid - 10 bar (100 m)





    17-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curves just wanna have fun

    LolaLiza SS22 denim collectie

    Geen enkel kledingstuk is zo veelzijdig, tijdloos en draagbaar doorheen verschillende seizoenen als de jeans. En dat weet ook Belgische moderetailer LolaLiza. Het merk introduceerde zopas de innovatieve Shape of You jeans, gemaakt van revolutionair, elastisch denim en die daardoor als gegoten zit voor elke vrouw. Onder het motto 'Why stop there?' lanceert het merk nu ook de 'Curves Just Wanna Have Fun' collectie. Naast flatterende jeans voor elk figuur zit de speelse collectie boordevol eye-catchers in felrood, flashy groen en azuurblauw, die prachtig zullen staan bij je favoriete denim.

    Denim lover

    Een jeans is zoveel meer dan gewoon een kledingstuk. Het is onmisbaar in elke garderobe en een ware must-have voor verschillende gelegenheden. In de juiste fit en wash is de jeans een confidence booster, voor vrouwen in alle vormen en maten. Dat is dan ook LolaLiza's ultieme missie, ervoor zorgen dat elke vrouw zich goed kan voelen in haar vel, in flatterende kledij.

    Van een slim jeans, tot een flared model of bootcut variant, in de Curves Just Wanna Have Fun collectie vindt iedereen een jeans die haar mooiste kant in de kijker zet. Combineer jouw favoriete jeans naar hartenlust met items in frisse lentetinten, die zorgen voor de nodige dosis kleur.

    Shape of you jeans

    Ook nieuw bij LolaLiza is de Shape of You, de jeans die iedereen past. De rekbare multiple size denim zit als gegoten en omarmt de vrouwelijke vormen. De jeans komt namelijk in drie maten, die de volledige matenboog omvat. Bovendien ziet ze er fantastisch uit, is ze betaalbaar en draagbaar voor elke vrouw. De jeans is beschikbaar in een push-up versie en high waist variant.

    Het merk brengt ook een Shape of You jurk uit, die je op-en-top vrouwelijk en elegant doet voelen, ook wanneer je lichaam in verandering is. 

    Praktisch : De Curves Just Wanna Have Fun collectie is beschikbaar vanaf 10 februari in de LolaLiza winkels en op de webshop.  De Shape of You jeans is beschikbaar vanaf 17 februari.

     













    16-02-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!