Inhoud blog
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
  • Litouwse tradities
  • Quick-Step make-ôver
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • Olympéa Le Parfum
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Park inn Leuven

     

    “Eerste Steenlegging” van het prestigieuze project

    Kop van Kessel-Lo in Leuven

     

     

     

     

     

    Burgemeester Louis Tobback verrichtte de symbolische eerste bouwhandeling voor het prestigieuze project Kop van Kessel-Lo aan het Leuvense station. Het 74.000 m² Kop van Kessel-Lo project zal een combinatie zijn van kantoren, verkoopsruimtes, publieke parkings, residentiële appartementen en hotels.

     

    In het Kop van Kessel-Lo project zal ondermeer een nieuw Park Inn hotel ondergebracht worden – het 133 kamers tellende hotel zal zijn deuren openen eind 2010. Het is het derde Park Inn in Belgë, Rezidor beheert al het Park Inn Liège Airport (100 kamers) en het Park Inn aan het Astridplein in Antwerpen (59 kamers). Het jonge, dynamische en innovatieve middensegment hotelmerk is Rezidor’s het snelst groeiende merk: de Park Inn portefeuille groeide in minder dan 5 jaar van 0 naar meer dan 100 hotels met ongeveer 22.000 kamers doorheen de hele EMEA regio.

     

    Naast de 133 kamers zal het hotel een restaurant met terras, een lobby bar, een businesscentrum, vergaderzalen en een fitnessruimte voorzien. Een voetgangersbrug verbindt het hotel met het Centraal Station (op 15 minuten per trein van Brussels International Airport). Het hotel ligt langs de Leuvense ring en op slechts 15 minuten wandelafstand van het stadscentrum.

     

    Het Kop van Kessel-Lo project wordt ontwikkeld door CIP (Construction & Investment Partners). Het totale investeringsbedrag zal ca 115 miljoen EUR bedragen. Kop van Kessel-Lo is ontworpen door de architectenvereniging AR-TE uit Leuven en SeARCH uit Amsterdam. RVH.





    08-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.runway works

    Augustus 2009: Werken aan start- en landingsbanen Brussels Airport

     

     

     

     

    Van 3 tot 28 augustus worden diverse werken uitgevoerd aan de start- en landingsbanen op de luchthaven, waardoor de verschillende banen tijdelijk buiten gebruik zullen gesteld worden.

     

    Van 3 tot 10 augustus zijn de banen 07R/025L en 02/20 slechts verkort bruikbaar, en zonder gebruik van ILS. Dat betekent dat bepaalde vliegtuigen tijdens die periode enkel kunnen gebruik maken van de baan 07L/25R. Er zal gewerkt worden aan de zogenaamde Touch Down Zone van baan 02/20 en

     

    Van 10 tot 18 augustus is baan 02/20 volledig gesloten voor opstijgende en landende vluchten, in beide richtingen. De twee banen in de richting 07/25 blijven tijdens deze periode volledig bruikbaar. De werken bestaan uit het vervangen van de antisliplaag (+/- 3mm ) en de slijtlaag van de startbaan ( +/-5cm ), alsook het vernieuwen van de aslijnbebakening.

     

    Van 18 tot 28 augustus wordt baan 07R/25L volledig gesloten voor start en landingen

    De beide andere banen 07L/25R en de baan 02/20 zijn dan volledig beschikbaar. Er wordt gewerkt aan het vernieuwen van de slijtlaag en waar nodig van de eerste onderlaag van de vliegveldverharding van de exit C2 alsook aan het vernieuwen van de nachtbebakening.


    De voorgestelde dagen zijn betrouwbare richtdata, als uitzonderlijke weersomstandigheden een impact hebben op de werken is het mogelijk dat deze verschoven worden. De werken zullen verlopen in diverse stadia, die tijdens de betreffende periode gevolgd kunnen worden op de website van Brussels Airport (www.brusselsairport.be).

     

    Deze werken zijn essentieel voor de veiligheid van de passagiers en kaderen binnen de geldende internationale verplichtingen rond luchtvaartveiligheid. Ze worden uitgevoerd in augustus omdat de zomer met het oog op dergelijke werken de beste combinatie biedt op het vlak van beschikbare uren daglicht, neerslag en verwachte vliegcapaciteit. RVH.

    08-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Europcar Luik

    Europcar opent nieuw agentschap op luchthaven van Luik

     

     

     

     

    Om op de luchthaven van Luik te beantwoorden aan de verwachtingen van de klant, opende Europcar België daar zopas het eerste en enige autoverhuuragentschap. Het kantoor is gelegen vlakbij de aankomsten en dus toegankelijk voor alle reizigers. Het biedt, via een hotline, 24u op 24 zijn diensten aan voor het huren van elk type voertuig op korte termijn. Het richt zich vooral op het – particulier en zakelijk – cliënteel van de luchthaven. Liège Airport is de achtste Europese luchthaven voor cargo; bovendien verwelkomt hij elk jaar meer dan 400 000 passagiers tussen maart en oktober.

     

    Dit kantoor van Europcar is, na dat van Liège Nord, station Liège Guillemins en Sclessin, het vierde in de provincie Luik dat een non-stopservice aanbiedt. Net als de collega-agentschappen kan het over de gehele Europcar-vloot in België beschikken – dat zijn meer dan 8.000 personenwagens, bestel-en vrachtwagens. RVH.

    Europcar Liège Aéroport - Rue de l’Aéroport - 4460 Liège Aéroport

    Tel : 04/342.66.94 - Hotline : 0498/92.53.11

    www.europcar.be

     

    07-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Viking 50!

    Vijftig jaar  VIKING  LINE !

     

     

     

    Voor Viking Line is 2009 een heel bijzonder jaar want de Car-Ferry maatschappij viert zijn vijftigste verjaardag. In 1959 werd Viking Line opgericht met als doel een prijsgunstige cruise aan te bieden op de Baltische Zee waar iedereen kon van genieten. Viking Line is met de jaren gegroeid, heeft zijn aanbod verruimd en gediversifieerd en is vandaag één van de belangrijkste Europese ferrymaatschappijen, opererend  in de Scandinavische wateren tussen Finland, Zweden en Estland.

     

    Een halve eeuw Viking Line betekent een spectaculaire evolutie naar meer comfort, betere service, snellere schepen, meer bestemmingen, efficiënte uurregelingen. Dat alles resulteert vandaag in een attractief aanbod waarbij de passagiers genieten van het cruise-gevoel. Het is dan ook niet verwonderlijk dat in 2008 ruim 6,2 miljoen mensen voor het Finse Viking Line hebben gekozen. In het vijftigjarig bestaan van de maatschappij zijn maar liefst 161 miljoen passagiers aan boord gegaan van Viking Line, een duizelingwekkend aantal!

     

     Ook de toekomst van Viking Line ziet er rooskleurig uit want met bestemmingen als Helsinki, Stockholm, Talinn, Turku en de Åland eilanden opereert de maatschappij op een vrij stabiele markt, richting havens die ook de toegangspoort zijn naar boeiende vakantiebestemmingen. Voeg daarbij de luxe schepen, de frequente verbindingen en de attractieve prijzen.

     

    Car-Ferry maatschappij Viking Line heeft zeven schepen in de vaart, makkelijk en van ver herkenbaar aan de attractieve helrode kleur. De witgekleurde M/S Cinderella, het grootste en meest comfortabele schip van de vloot, wordt ingezet voor unieke minicruises op de Baltische Zee.

     

    Reizen met Viking Line kunnen in België nu ook geboekt worden via ferrymaatschappij SNCM, marktleider op de verbindingen tussen Zuid- Frankrijk en Corsica. SNCM is generaal agent voor Viking Line in de Belux. RVH.

    www.vikingline.be - www.sncm.fr

    De brochures van Viking Line en van SNCM zijn ook verkrijgbaar via de reisagent

    07-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hotel drive

    Europcar wordt partner Let’s Meet In Brussels

    dankzij zijn product ‘Hotel Drive’

     

     

     

     

    Let’s Meet In Brussels, hét jaarboek voor congresorganisatoren dat het BITC (Brussel Internationaal -Toerisme en Congres) jaarlijks uitgeeft, heeft Europcar, de Europese leider in de verhuur van personen-en lichte vrachtwagens, uitgekozen als exclusieve partner om wagens te leveren aan het hotel of op de plaats van de conferentie.

     

    Europcars ‘Hotel Drive’ wist de adviseurs van het BITC voor zich te winnen. Met dit product kunnen de receptionisten en conciërges van hotels en de verantwoordelijken

    van congreshallen 7 dagen op 7, van 8 tot 22 uur, en via een exclusief telefoonnummer, een voertuig reserveren dat hen binnen het uur wordt geleverd. Dit

    aanbod is uniek in de Belgische markt van de kortetermijnverhuur, en een waardevolle service voor een zakelijk cliënteel dat qua mobiliteit steeds veeleisender is.

     

    “Het aanbod van Europcar is goed doordacht en gemakkelijk te gebruiken. Daardoor

    wordt het kinderspel om in een recordtijd een kwaliteitsservice aan te bieden,” verklaart Ricardo Fusari, hoofdconciërge van hotel Amigo in Brussel. “Bovendien is alle informatie over de tarieven duidelijk voor de klant,” voegt Francisco Nieto Moreno, hoofdconciërge van Sofitel Brussels Europe, daaraan toe. Beiden zijn trouwe klanten van het product ‘Hotel Drive’ van Europcar. RVH.

     

    Exclusief nummer ‘Hotel Drive’ Europcar: 0496 58 97 67

    Reserveringen en algemene verhuurvoorwaarden op het internet: www.europcar.com

    of bij de reserveringscentrale: 02 348 92 12

     

    07-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer 2

    Hunkemöller zomer/2

     

    Waan je een Amerikaan

    In de gehele collectie zien we het Amerikaanse thema terugkomen. Bijvoorbeeld ‘Native America’, het Amerika van vóór het Columbustijdperk, waarbij ethnische prints en accessoires als pailletten en kraaltjes de boventoon voeren. Ook de kleuren van de Amerikaanse vlag zie je overal in terugkomen. Of het nu gaat om bikini’s, lingerie of loungewear: Amerika ligt aan je voeten deze zomer.

    Comfortabel en sexy

    Heerlijke zomerse stoffen zoals luchtig katoen en lichte micro’s zorgen voor een comfortabel gevoel in het hete en zwoele weer. Gecombineerd met borduursels ontstaat een elegante collectie. De populaire ultra low v-string en de brasilien zijn in een heel zomers jasje gestoken. Bijvoorbeeld heel gedurfd felroze met strikjes. Helemaal nieuw is de Cheeky lace, dit is een brazilian met speelse ruches. Naast sportieve topjes, is er de Bracha: een luxe topje van Modal-materiaal en afgemaakt met kant. Spannender nog is de lingerie met panterprint. Lingerie waar je echt niet omheen kunt, is bijvoorbeeld het ontwerp Strictly Straps waarbij meerdere bh-bandjes zichtbaar zijn, zeer verleidelijk en sexy. RVH.





    06-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oasis of the sea

    Aftellen naar lancering Oasis of the Seas

     

     

     

    In de aanloop tot de lancering van Oasis of the Seas in december eerstkomend, presenteert Royal Caribbean International een eerste ‘webepisode’ op de microsite www.oasisoftheseas.com. In wekelijkse afleveringen gunt de rederij de volgende maanden een blik achter de schermen van Oasis of the Seas. Er komt namelijk heel wat bij kijken om een technologisch geavanceerd schip als Oasis of the Seas met 16 dekken en 2.700 kajuiten gestalte te geven.

     

    De eerste webisode kreeg als titel ‘Evolutionary Revolution’ mee en belicht het ontwerpen van het schip. Dat gebeurt aan de hand van schetsen, tekeningen en interviews met sleutelfiguren van de rederij. De volgende afleveringen zullen dieper ingaan op de veiligheidsvoorzieningen, de mijlpalen in de constructie, de architectuur en de innovatieve voorzieningen. Elke webisode duurt maar enkele minuten en is te bekijken op www.oasisoftheseas.com

     

    Behalve deze webisodes bevat de microsite ook de ‘Chairman’s blog’ door Richard Fain, voorzitter en ceo van de moedermaatschappij Royal Caribbean Cruises Ltd. Je vindt er ook heel wat artist impressions van de voorzieningen en foto’s van de actuele bouw van Oasis of the Seas, een e-brochure en andere interactieve tools. RVH.

    www.oassisoftheseas.com - www.royalcaribbean.com

     

     

    06-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.la coquillade

     

     

    La Coquillade: de Provence voor kenners.

     

     

    In de zomer van 2008 werd, in het hart van de Provence, het wijndomein La Coquillade inclusief een hotelcomplex met 28 luxekamers geopend.

     

    Binnen een panoramische setting met 360° uitzicht kan u op dit domein de eigen prestigieuze Aureto wijnen degusteren. Wijn, luxe en natuur zijn de sleutelwoorden voor dit unieke etablissement. Gelegen tussen Avignon en Apt heeft men vanop La Coquillade een uniek uitzicht op de valei van de Calavon rivier, de Mont Ventoux en de Luberon bergketen.

     

    Het hotel, omgeven door eigen wijngaarden en bossen, omvat 15 suites, waarvan één met eigen zwembad, één met jacuzzi en drie met extra luxueuze inrichting. Alle kamers zijn ondergebracht in gerenoveerde gebouwen daterend van de 11de, 17de en 18de eeuw. De ruime kamers werden ingericht met designmeubilair en bevatten de laatste technische snufjes, zoals flatscreen satelliettelevisie, internet, radio, I-pod, minibar en safe. Verwarming en afkoeling van de kamers gebeurt middels een uniek, geruisloos geothermisch systeem dat zich automatisch aanpast aan de buitentemperatuur.

     

    Culinair worden de gasten verwend in de wijnproefkelder, in het restaurant met ruim terras of aan het zwembad. Men kan er genieten van een heerlijke Provençaalse keuken waarvoor de producten op de lokale markten worden aangekocht.

     

    Carmen en Werner Wunderli, de managers van La Coquillade, laten u graag genieten van hun kleine paradijs. Zij delen met u hun passie voor topwijnen, de rustige omgeving, het "dolce far niente" en vooral de aangename lokale levensstijl.

    Hun domein (42 hectare) staat open voor de hotelgasten die er naar eigen wens kunnen sporten, wandelen of gewoon relaxen. In het hotelcomplex vinden ze ook een pianobar, een gezellige lounge, de wijnkelder, de “Cave Havanna” voor rokers, een prachtig panoramisch zwembad, tennis- en fietsfaciliteiten. Ook golfliefhebbers vinden in de nabije omgeving ruim hun gading.

     

    De discrete en serene atmosfeer van La Coquillade leent zich bijzonder goed voor exclusieve events, feesten en trouwpartijen. Catering kan voor groepen tot 300 personen.

    En dan is er natuurlijk nog de omgeving. De Luberon is een stukje ongerepte en authentieke Provence met de typische geuren en kleuren van de streek. De Mont Ventoux, natuurparken, talrijke originele dorpjes, cultuursteden als Avignon, Aix-en-Provence en Arles liggen vlakbij en zijn gemakkelijk bereikbaar met de wagen.

    www.coquillade.fr

     







    06-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.summer fly pass

    Brussels Airlines maakt met Summer Fly Pass

    vliegen goedkoper voor jongeren

     

     

     

     

    Brussels Airlines lanceert voor jongeren tussen 18 en 25 een nieuwe Summer Fly Pass die toelaat om 3 retourvluchten te maken binnen Europa voor de democratische prijs van 299 euro all in. Met dit nieuwe concept dat jongeren aanmoedigt om Europa te ontdekken tegen een zacht prijsje onderscheidt Brussels Airlines zich andermaal van de concurrentie.

     

    Sinds begin dit jaar organiseert Brussels Airlines met de regelmaat van de klok speciale promotie-acties die gericht zijn op vakantiegangers. In 6 maanden tijd werden zo via de reisagent en de website ruim 500.000 vliegtickets aangeboden tegen zeer democratische prijzen. Vlak voor de start van de zomervakantie heeft Brussels Airlines nu besloten om een extra inspanning te leveren voor de jongste passagiers die de voorbije weken vooral aan hun studieboeken dachten in plaats van aan vakantie.

     

    Met de nieuwe Summer Fly Pass formule laat Brussels Airlines jongeren toe om Europa te ontdekken tegen een bescheiden prijsje. Na de examens Madrid, Krakow, Praag, Bilbao, Marseille of Milaan bezoeken? Het is perfect mogelijk dankzij de Summer Fly Pass.

     

    Met deze ‘go pass’ van de luchtvaart kunnen jongeren tussen 18 en 25 niet minder dan 3 heen- en terugreizen maken voor slechts 299 euro alle taksen inbegrepen. Er kan gekozen worden uit een dertigtal Europese bestemmingen en alle vliegreizen moeten gemaakt worden tussen 13 juni en 30 september 2009.

     

    De Summer Fly Pass kan aangekocht worden via de reisagent, het call centre van Brussels Airlines of via de Brussels Airlines verkoopbalie op Brussels Airport. RVH.

    www.brusselsairlines.com

     

     

    05-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.formule 1

    Formule 1 in de blokken

     

     

     

    Altijd de eerste plaats met het best gevulde blok. Messcherp in bochten en razendsnel op rechte stukken. De vijf versnellingspoken vragen om een stevige hand. Onder het motto less is more, staat Forme voor vorm, functie en verfijning. Dit messenblok is een pure musthave, het enig juiste gereedschap voor een greep naar de culinaire macht.

     

    Om vergissingen te voorkomen: we hebben het over designmessen van roestvrij staal. Gestroomlijnd lopen blad en handgreep in elkaar over, als gesmeed uit één stuk. De voordelen zijn legio en het oogt ook zeer gestileerd. Niet voor de vorm, maar om de vorm introduceert Richardson Sheffield het designblok Forme.

     

    Chirurgische perfectie, hygiëne en ergonomie gaan hand in hand. De gladde vorm is een lust voor het oog en voorkomt vuilrandjes. Na gebruik enkel even afspoelen. Voor wie toch grondiger wil reinigen is het fijn te weten dat de messen vaatwasmachinebestendig zijn. En eenmaal werkend met dit staal krijgt elke kok de juiste drive. Elk mes is uitgerust met een conisch geslepen blad dat moeiteloos door elk oppervlak glijdt.

     

    De messenlijn bestaat uit een schilmes, huishoudmes, vleesmes, koksmes en broodmes. Het opbergblok, dat eer doet aan het quintet Formemessen,  is gemaakt van milieuvriendelijk bamboe. Puur eigentijds en met roestvrijstalen strip als accent. RVH.

     

    Advies verkoopprijs: Forme Messenblok € 129,00, Messenlijn vanaf € 14,00.









    05-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.family Novotel

    Family&Novotel vervolledigt zijn familieaanbod:

    Tweede kamer voor de kinderen aan 50%

     

     

     

     

    Nu de zomervakantie met rasse schreden dichterbij komt, denkt Novotel aan de gezinnen. De hotelketen vervolledigt zijn Family&Novotel-aanbod met een nieuwe voordelige formule. Al meer dan twintig jaar kunnen gezinnen genieten van een gratis overnachting en ontbijt voor twee kinderen onder de 16 jaar die de kamer delen met hun ouders of grootouders en samen met hen ontbijten. Vandaag kunnen de gezinnen bovendien genieten van een korting van 50 procent op een tweede kamer voor de kinderen.

     

    Deze nieuwe formule, die vanaf vandaag enkel via de websites www.novotel.com en www.accorhotels.com kan gereserveerd worden, is beschikbaar in 90 Novotelhotels in 11 verschillende landen in Europa, Noord-Amerika, Azië en Australië.

     

    Dit aanbod is ideaal voor grote of nieuw samengestelde gezinnen. Het beantwoordt aan nieuwe verwachtingen van het vrijetijdscliënteel dat in familieverband reist, nl. ruimte ter beschikking hebben en de kinderen tegen een aantrekkelijke prijs in een tweede kamer te kunnen laten logeren; het aanbod beantwoordt bovendien aan de behoeften van gezinnen met minstens 3 kinderen.

     

    Novotel innoveert voortdurend om aan deze verwachtingen te voldoen, voortbouwend op zijn uitgebreide ervaring met een cliënteel van families, dat  steeds belangrijker en diverser wordt. In 2008 verwelkomden de 9 hotels van Novotel maar liefst 38.067 kinderen uit de vier windstreken, maar vooral uit Europa. RVH.

     

    04-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reizen met kinderen

     

    Reizen met kinderen: tips van British Airways

     

     

     

     

    Reizen met kinderen kan een stressvolle ervaring voor het hele gezin zijn. Maar volgens British Airways zijn er een aantal fundamentele dingen die je kunt doen om van een potentieel stressvolle reis een plezierige reiservaring te maken.

     

    De luchtvaartmaatschappij heeft bovendien een speciale 'familie service', beter bekend als  'Skyflyers', die tal van voordelen biedt voorafgaand en tijdens de vlucht. Met Skyflyers wil British Airways het reizen met kinderen zo makkelijk en aangenaam mogelijk maken.

     

    Plan en boek je reis via de (bekroonde) website, www.ba.com . Er is een speciale pagina gewijd aan families, met reistips en advies van experts.

    Op www.ba.com/skyflyers kunnen families alvast kinderstoeltjes en speciale maaltijden aanvragen via het programma 'Manage my booking'. Ook kan je 24 uur van tevoren de hele familie inchecken, dit scheelt weer tijd bij aankomst! RVH.

     

    04-07-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.grimbergen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Grimbergen Abdijbier lanceert exclusief gastronomisch glas

     

     

     

     

     

    4 op 5 Belgen vinden dat abdij- en speciaalbier een plaats verdient binnen de gastronomie als begeleidende drank bij de maaltijd. Dat blijkt uit een enquête over “beer & food pairing” uitgevoerd door Alken-Maes. Grimbergen Abdijbier lanceert daarom een elegant design 20cl glas in haar top brasseries, dat speciaal ontwikkeld werd om abdijbier bij de maaltijd te drinken.

     

    De elegantie schuift aan…

    Beer & food pairing verovert gestaag een vaste stek in de gastronomie. Abdijbier als

    begeleidende drank bij de maaltijd verruimt immers het smaakpalet. De nieuwe vormgeving van het gastronomische glas zet Grimbergen Abdijbier op de kaart, én op tafel: het geeft abdijbier de passende présence en elegantie voor de gedekte tafel. Bovenaan sluit het glas zodat de bieraroma’s optimaal bewaard blijven tijdens de maaltijd. Met een capaciteit van slechts 20cl kan de rest van het bier langer koel blijven in het flesje van 33 cl. Bij Grimbergen van het vat wordt het glas bijgevuld zodat het koele abdijbier volledig tot zijn recht kan komen. Het stijlvolle design harmonieert bovendien moeiteloos met wijn- en waterglazen.

     

    Abdijbier in de gastronomie

    Uit een enquête van Grimbergen blijkt dat 3 op 4 Belgen vinden dat bier erkend moet worden als een kwalitatief alternatief voor wijn in de gastronomie. Uit het onderzoek klonk bovendien ook een duidelijke vraag naar een kleiner en eleganter glas voor abdij- of speciaalbier. Om te beantwoorden aan de vraag van de consument, lanceert Grimbergen dit nieuwe, gastronomische glas.

    Het kleinere gastronomische glas van Grimbergen werd specifiek ontwikkeld voor bij de maaltijd en wordt exclusief gebruikt in de Grimbergen top brasseries. Het 33cl kelkglas blijft het perfecte glas wanneer je rustig wil genieten van Grimbergen.

    www.grimbergenbier.be  

     

    03-07-2009 om 22:34 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson blue paris

    Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel

     

     

    Het nieuwe Radisson Blu Le Metropolitan Hotel ligt op een paar minuten wandelen van het Trocadero plein en vlak tegenover de Eiffeltoren. Het luxueuze boetiekhotel werd volledig ingericht door de bekende Franse designer François Champsaur, en combineert een authentiek hedendaags decor met een magnifiek uitzicht op de Eiffeltoren. Het hotel wordt dé uitvalsbasis voor diegenen die willen baden in luxe tijdens hun verblijf in de lichtstad.

     

    Dit nieuwe luxe etablissement bevindt zich in een oud burgershuis in Hausmann stijl uit de 19de eeuw en biedt zijn klanten het hoogste niveau op gebied van comfort en uitrusting, in een geraffineerde ambiance. « Een vaste stek voor een discreet en elegant cliënteel, in een intiem kader en met een unieke dienstverlening », preciseert Alexandre Fougerole, Algemeen Directeur van het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel.

     

    De sobere kleuren en nobele materialen in de 48 suites en kamers geven een gevoel van zachtheid en sereniteit. Elke ruimte combineert de strakke lijnen van een stadshotel met de eisen van een luxe etablissement, een perfect geslaagd contrast. Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel ademt een gesofisticeerde luxe die zich uit in de kleinste details.

     

    Het Metropolitan restaurant ligt op het gelijkvloers en biedt een aangename kijk op de straat. Het bestaat uit een opeenvolging van verschillende ruimtes, te beginnen met de keuken afgesloten met een glas. Gasten kunnen hier genieten van het plezier om te tafelen in een hedendaags decor.

    Van 14.30u tot 19.00u wordt het Metropolitan restaurant omgevormd tot Tea Room, met een capaciteit tot 40 personen, waar men de meest fijne theesoorten van het bekende huis The o dor, kan degusteren. De bar is een klassevolle « lounge » ruimte, met een muzikale jazz ambiance en uitzicht op enerzijds de Eiffeltoren en anderzijds de lobby van het hotel.

     

    Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel biedt zijn gasten de mogelijkheid om zich te ontspannen in de mooie welness ruimte in de benedenverdieping van het gebouw. Open van 6.00u tot 22.00u. De witte marmer uit het Griekse Thassos contrasteert met de zwarte en bronzen tonen van de schouw …

     

    Het Radisson Blu Le Metropolitan Hotel, Paris Eiffel is het ideale nieuwe Parijse adres voor de organisatie van kleine professionele of privé-aangelegenheden. Het kleine privé salon, gelegen achter de bar op het gelijkvloers, kan tot 15 personen ontvangen in een discrete en intieme sfeer. In de bar op de eerste verdieping kunnen cocktails tot een 30-tal personen georganiseerd worden in een elegante en ontspannen sfeer met zicht op de Eiffeltoren ! RVH.

     

     

    03-07-2009 om 22:33 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomercollectie

    Zomercollectie 2009

     

     

     

    Hunkemöller begint de zomer met vrolijke felle kleuren om later in het seizoen de zinderende hitte te weerstaan met zachte pasteltinten en knisperend wit. Onze gebruinde huid mag gezien worden, net als de lingerie trouwens. Verder pakt Hunkemöller uit met rijke accessoires als pailletten, kraaltjes en vrolijke prints. Kom je huis uit en vier de zomer!

    Knalroze, melon oranje, popcorn yellow en bright aqua. Felle kleuren in verleidelijke en subtiele ontwerpen. Ook verkrijgbaar in luchtig grijs en zachte pastel om de warmte te ontlopen. Zwoele nazomeravonden sluiten we dit jaar af in verschillende tinten paars en blauw. Kleuren die ons naar het najaar zullen brengen.

    Het strand op…

    in een bandeau! Want deze supervrouwelijke bikini is helemaal terug. Vooral de paarstinten combineren goed in dit ontwerp. Natuurlijk zijn er veel andere bikini’s in allerlei frisse kleuren en prints zoals de altijd vrolijke hawaïbloemen. Opvallend thema is de 60’s in de combinatie zwart, wit en rood, of bruin, beige en aqua. Onlosmakelijk met deze jaren zijn de hoge taillebroekjes. Hunkemöller biedt een ruime keuze uit tunieken, pareo’s en jurkjes. Die zijn afgestemd op de badcollectie en combineren daarom heel goed met de bikini’s. Bovendien zijn de zwierige kledingstukken heel goed als bovenkleding te dragen. Ook voor de uitbundige types, want een groot gedeelte is verrijkt met strass-steentjes, kralen en ruches. RVH.



    03-07-2009 om 22:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Facelift Peterman
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Peterman krijgt een ‘facelift’

     

     

     

    Peterman, dé Belgische jenever en bovendien marktleider, gaat voor een vernieuwde look. Het etiket en het logo krijgen een hedendaags design. Met deze lancering wil Peterman zich nog meer profileren als dé kwalitatieve Belgische spirit die zowel puur als gemixt kan gedronken worden. Aan de unieke smaak van Peterman wordt uiteraard niet geraakt.

     

    Moderniteit gecombineerd met authenticiteit

    De nieuwe verpakking weerspiegelt de kwaliteit van het product en ademt nieuwe vitaliteit uit van het merk. De unieke zuivere smaak van Peterman is het resultaat van een fijne selectie van de ingrediënten: graan, kruiden, jeneverbes en water.

    Jenever is een typisch product van bij ons en daar zijn we trots op. Een authentiek streekproduct. Gekend maar tegelijk ook miskend. Jenever is ook een polyvalente drank, met veel mogelijke gebruiksmomenten. Jenever kan perfect worden ingezet als aperitief, maar net zo goed als digestief of gewoon voor een gezellige avond.

     

    Peterman, The Premium Belgian Spirit

    Onder de sterke dranken is jenever de tweede belangrijkste markt in België, net na de whisky en met een ruime voorsprong op de andere witte gedistilleerde dranken zoals wodka, rum of tequila.

    In de jenevermarkt bekleedt Peterman sinds lange tijd de eerste plaats in verkoop in ons land. In het segment van de graanjenevers ligt het volume van Peterman 3 keer hoger dan dat van het tweede merk. Peterman neemt zijn taak van marktleider 100% ter harte door continu te innoveren en het gamma uit te breiden.

    Het vakmanschap van Peterman, drink je met verstand.

     

    Technische fiche

    Aanbevolen verkoopprijs van Peterman Graanjenever 1L : 9,99 € - verkrijgbaar in de supermarkt en in de horeca

    Peterman Graanjenever is beschikbaar in de formaten: 4cl – 20cl – 50cl – 100cl

    www.peterman.be

    03-07-2009 om 22:15 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.park & fly

    Uitgerust op vakantie met de 'Park and Fly' formule van Sheraton Brussels Airport

     

       

     

     

    Wie kent het niet... midden in de nacht opstaan om op tijd op Zaventem te zijn voor je vroege vlucht naar de zon... zoeken in een volle garage naar de beste parkeerplaats kortom: stress!

     

    Met de 'Park and Fly' formule van het Sheraton Brussels Airport hotel is dit verleden tijd. Je kunt nu voordelig overnachten in dit aangename hotel dat op slechts 39 stappen van de ingang van de luchthaven ligt én je krijgt er tot drie weken gratis parkeren bij! Voor €199 per kamer overnacht in je in luxe en kun je met een gerust hart je wagen achterlaten. Dé manier om ontspannen op  vakantie te vertrekken!

     

    Het hotel werd onlangs grondig gerenoveerd om beter te kunnen voldoen aan de verwachtingen van haar gasten. Zo ondergingen de ingang van het hotel en de lobby een complete metamorfose en werd er op de benedenverdieping plaats gemaakt voor het nieuwe restaurant Gullivers, een bar en de nieuwe Link@sheraton. RVH.

    www.sheratonairport.be 

     

     

    03-07-2009 om 19:31 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Homedics

    Innovaties voor rug-, schouder-, nek- en voetmassage

     

     

     

    Het assortiment welzijns- en massagetoestellen van HoMedics stelt zijn vakkundige kennis ter beschikking om de strijd aan te gaan met onze grootste vijand: stress!

     

    Eindelijk is er een lijn complete, polyvalente en krachtige toestellen die spanningen en vermoeidheid in de kiem smoort. Dankzij HoMedics kan iedereen genieten van een shiatsumassage. Op het programma : relaxatie van het lichaam en herbronning van de geest.

     

    HoMedics verlicht ons dagelijkse leven met de shiatsumassagestoelen voor de rug en schouders en de shiatsuaccessoires om de nek en voeten te masseren. Een droom ? Nee, dit is echt !

     

    Een shiatsumassage heeft tal van weldadige effecten. Naast het gevoel van ontspanning, diepgaande rust en welzijn geneest shiatsu inwendige stoornissen en bevordert deze de gezondheid. De massage wekt de zelfhelende krachten van het lichaam op en doet sporadische of terugkerende stress, slapeloosheid, hartkloppingen, stijfheid en spanning in alle vormen verdwijnen. Shiatsu heeft een natuurlijke kalmerende werking. Het lichaam krijgt een zachte en diepgaande boost : leniger lichaam, betere sensomotorische coördinatie, diepere en meer regelmatige ademhaling, diepe en verkwikkende slaap, betere stress-bestendigheid en een gevoel van meer energie liggen binnen handbereik. Shiatsu is echter geen geneeskunde in de strikte zin van het woord. Het is een techniek waarmee je ziekten kan voorkomen en het lichaam in topconditie kan houden, zodat de symptomen die echt een medische behandeling vereisen, beperkt worden. RVH.

    www.homedics.be - www.distec.be

     







    03-07-2009 om 19:28 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kruidenbewaarder

    Sla munt uit de nieuwe kruidenbewaarder van CuiSipro

     

     

     

    Bewaar wekenlang het heerlijke aroma van verse kruiden met Cuisipro. Een omelet met vers gesneden peterselie. Een pasta pesto met enkele blaadjes basilicum. Of een verfrissend chocolade-ijsje met munt. Verse kruiden brengen pit in je keuken.

    Alleen jammer dat ze snel verslappen en zo alle geur en smaak verliezen. Met de nieuwe kruidenbewaarder van Cuisipro geniet je wekenlang van het aroma van écht verse kruiden. Vul de koker met een beetje water en doe er je favoriete kruiden in. Kortom, typische Cuisipro-efficiëntie waartegen euh… geen kruid opgewassen is!

     

    Verse kruiden echt vers houden, is niet zo gemakkelijk. Met de nieuwe kruidenbewaarder van Cuisipro is de oplossing binnen handbereik! Je heft gewoon het binnendeel van de kruidenbewaarder op, vult de koker met water tot aan de vullijn, plaatst je favoriete kruiden erin en zet in de koelkast of op het aanrecht.

     

    Een takje tijm nodig? Een beetje koriander of dille? Dan hef je gewoon het binnenste deel van de kruidenbewaarder op. Cuisipro verzekert je wekenlang een perfecte bewaring van je kruiden (zeker in de koelkast) en een heerlijke smaak en geur. RVH.

     





    03-07-2009 om 19:24 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomerfeesten in Ierland

     

    Zomer en herfstfeesten in Ierland.

     

     

     

    Wie Ierland al eens heeft bezocht, wil er graag terug en wie er nooit is geweest, gaat er dit jaar naartoe om deze unieke vakantiebestemming te ontdekken. Ierland is niet alleen bekend om zijn gastvrijheid en zijn vriendelijke mensen maar ook omdat de bezoeker er kan genieten van een schitterende mengeling van natuurschoon en cultuurhistorische bezienswaardigheden. Maar er is meer!  Bezoek je het groene eiland tijdens 2009 dan word je nog eens extra verwend met ‘de craic’. Dat is het Keltische woord voor plezier of ‘goed gevoel’ dat je vooral tijdens de festivals kan ervaren. Er zijn het ganse jaar en overal in het land fantastische festivals waar je kennismaakt met alle ingrediënten van de Ierse cultuur, hedendaags of geworteld in de rijke geschiedenis.

     

    De muziekfestivals zijn internationaal vermaard. Dat is niet verwonderlijk want Ierland is één van de meest muzikale landen waar de traditionele volksmuziek als nergens anders wordt gekoesterd. Een niet te missen evenement voor de liefhebbers van volksmuziek is World Fleadh in Tullamore dat in augustus plaatsvindt (www.theworldfleadh.com). Maar er is niet alleen volksmuziek maar ook jazz tijdens het Guinness Jazz Festival in Cork in oktober (www.corkjazzfestival.com) en opera tijdens het Wexford Festival in oktober/november (www.wexfordopera.com).

     

    Reis je naar het noorden van Ierland dan kom je beslist in Belfast, een fascinerende stad die nog boeiender wordt tussen 16 tot 31 oktober, tijdens het Belfast Festival at Queens. Klein gestart, 45 jaar geleden, is dit festival uitgegroeid tot een internationaal trefpunt voor liefhebbers van theater, dans, muziek, komedie, literatuur en kunst (www.belfastfestival.com).

     

    Vakantieland Ierland 2009 schenkt elk type reiziger zijn of haar festival. Zo kan je zelfs de man of de vrouw van je dromen ontmoeten op het Lisdoonvarna Matchmaking Festival van 28 augustus tot 4 oktober. Het slapende stadje Lisdoonvarna wordt dan de scène van Europa’s grootste single-evenement (www.matchmakerireland.com).

     

     

     

    INFO

     

    Tourism Ireland, Louizalaan 66, 1050 Brussel, T 02 275 01 71,

    e-mail : info.be@tourismireland.com

     

    www.discoverireland.com: officiële site van de Ierse dienst voor Toerisme

    www.aerlingus.com, www.ryanair.com

     

     

     

     

     

    10-06-2009 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!