Inhoud blog
  • Entertainment voor iedereen
  • Vier de festivalzomer in stijl
  • Maak kennis met ReBelle Antwerp
  • Mission Blue en MSC Foundation
  • Een reis rond de wereld(keuken) mrt Beka
  • Aqualex Circulo, les je dorst naar duurzaamheid
  • BR03 White steel & Gold
  • Kunstenares Julie Loeckx
  • Interhome ondersteunt trouwers
  • MSC Yacht club
  • Corendon start met eigen vluchten naar Bonair
  • Josh V opent allereerste brandstore
  • Bourgondië op een andere manier ontdekken
  • Musthaves voor de zomer
  • CKS SS24
  • Van een koffiedate tot ...
  • Yiko collectie
  • Le monde est-il 'comic'
  • 111 jaar VZUG
  • Muyu collectie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seiko

    SEIKO’s ‘Future Now’ project: een nieuwe generatie E-Ink horloges.

    Het eerste EPD horloge ter wereld met een actief matrixsysteem.

     

     

     

     

    Een flinterdunne display, uiterst contrastrijk én leesbaar vanuit een zeer brede inkijkhoek (bijna 180°). Bovendien verbruikt de EPD-horloge zeer weinig energie in verhouding tot de vrijwel onbeperkte displayafmetingen. Dit ‘E-Ink’ of EPD horloge wekte veel interesse en kaapte een prijs weg op de ‘Grand Prix d’Horlogerie de Genève’ in het najaar van 2006. Inmiddels is deze technologie ruim bekend en geapprecieerd door consumenten, dankzij toepassingen in o.a. elektronische boeken.

     

    Vandaag tilt SEIKO deze nieuwe technologie naar een hoger niveau: het horloge van de nieuwe generatie beschikt over een scherm met een actief matrixsysteem. Dat systeem behoudt alle voordelen op het vlak van leesbaarheid, in combinatie met een verrijkt scala aan beeld en data die op het scherm kunnen verschijnen.

     

    SEIKO is de eerste en enige die erin geslaagd is om Actieve Matrix EPD technologie in een horloge te vatten. Het scherm is opvallend helder. Elk stukje informatie is drie keer fijner dan mogelijk zou zijn met om het even welke LCD-horlogetechnologie en het systeem laat toe om figuren, teksten en vormen zeer zacht en oneindig programmeerbaar op het scherm te laten verschijnen. De afmetingen of de lay-out van de datum kunnen bijvoorbeeld aangepast worden in functie van de hoeveelheid informatie die op het scherm zichtbaar moet zijn. Het ‘E-Ink’-horloge uit 2006 had een EPD-scherm dat bestond uit enkele honderden voorgepositioneerde zwart/wit segmenten, terwijl het nieuwe horloge beschikt over 80.000 pixels die elk vier verschillende grijswaarden aankunnen.

     

    De eigenlijke uitdaging voor het ontwerp van dit horloge bestond erin om een hoogstaand draagcomfort te paren aan grote afmetingen voor het display, waardoor de haast oneindige beeldvormingsmogelijkheden van de nieuwe E-Ink Actieve Matrix technologie optimaal tot hun recht komen. Dit werd gerealiseerd door de rand van het scherm zo dun mogelijk te maken. De rand is amper 1 mm breed, waardoor het schermoppervlak maximale afmetingen krijgt.

     

    Dit horloge is een prototype dat de technologie demonstreert. Het definitieve model dat in de herfst van 2010 verschijnt, zal een aangepaste versie zijn. RVH.

     









    30-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Celebrity cruises

    Eigentijdse kunst en hedendaagse technologie gaan hand in hand bij Celebrity Cruises

     

     

     

     

    Premium cruise line Celebrity Cruises heeft de jongste maanden een aantal hippe innovaties gelanceerd waaronder de Celebrity iLounge, uitgerust met MacBook-laptops, een Apple-verkooppunt en computerklas. Als eerste restaurant op zee stelt Qsine aan boord van Celebrity Eclipse zijn menu en wijnkaart voor op een iPad. Volgens de rederij was de respons op deze initiatieven zo positief, dat werd beslist om verder te gaan op de ingeslagen weg. In het raam van het uitgebreide Celebrity Life-programma kunnen de gasten met een iPad in de hand aan boord van de schepen van de Solstice-klasse nu een rondgang maken langsheen de kunstwerken.

     

    Met een druk op het scherm krijgen ze uitleg over de kunstwerken waarover ze meer wensen te vernemen. Met meer dan 14.000 originele kunstwerken op de drie schepen van de Solstice-klasse alleen al, bezit Celebrity Cruises een van de rijkste bedrijfscollecties van hedendaagse kunstwerken in diverse disciplines. Circa 15% van de glaswerken, schilderijen, foto's, video's, etsen, beeldhouwwerken en collages werd bovendien speciaal in opdracht van de rederij vervaardigd. Celebrity's iPad kunstrondleidingen zijn sinds 15 augustus beschikbaar op Celebrity Solstice en vanaf 21 augustus op Celebrity Eclipse en Celebrity Equinox.

    In een eerste fase is enkel een Engelstalige versie van de tour beschikbaar. In 2011 volgen de Franse en Duitstalige versies. RVH.

    www.cruiseconnection.be

    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.servies chris janssens

    Servies Chris Janssens

     

     

     

     

    Na het tafellinnen en toebehoren heeft Chris Janssens nu ook servies ontworpen voor Blokker.

     

    De collectie bestaat uit een koffiekan met bijbehorend suikerpotje en melkkannetje. Daarnaast zijn er ook verschillende soorten borden. Alles is vervaardigd uit wit porselein met uiteraard het logo van modeontwerpster Chris Jannsens.

    De prijzen variëren van 2.99 tot 9.99€ en de collectie is verkrijgbaar in alle Blokkerwinkels vanaf september 2010. RVH.







    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I am bags

    I AM CASUAL | I AM GOLD | I AM ETERNAL

    NIEUW: I AM BAGS

     

     

     

    Een prettige, leuke collectie van 62 eigenzinnige tassen, waarbij stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    I AM stelt reeds 12 jaar lang de eigenheid en het unieke van elk individu voorop. Zowel met de kledinglijnen I AM Casual, I AM Gold en I AM Eternal, alsook nu met de nieuwe tassenlijn I AM Bags, wil I AM ieders ik een steuntje geven en duidelijk communiceren: I dont wear a label, I am the label.

     

    Het nieuwe geesteskind van het ontwerperskoppel Sven Bullaert en Maya van Dooren is een eigenzinnige tassencollectie geworden, die net als de succesvolle lijnen dameskledij (I AM Gold, I AM Casual en I AM Eternal)  eenzelfde krachtige filosofie hanteert: I dont wear a label, I am the label.

     

    Bij de tassen is dit sterke concept concreet vertaald in zorgvuldig vormgegeven details en originele afwerkingen. Binnenin elke tas zijn positieve woorden, zoals energy, love, peace ... op de voering aangebracht en in elke tas is ook een nametag voorzien om eveneens uw tas volledig uniek te maken.

     

    I AM wil met zijn tassen laten voelen dat merknaam en mode meer is dan trends en seizoenen, daarom hangt ook aan elke tas een duidelijk symbool voor onze eigenste, unieke ik ; onze oercel, de superspermie, winnaar van een waanzinnige race en tevens onze oudste en beste vriend: budi!

     

    Deze unieke collectie, bestaat uit 24 verschillende modellen verdeeld over vier lijnen:

    I AM Jasper, I AM Race, I AM Raid en I AM X-Update: in 62 eigenzinnige tassen waar stijl en functie perfect in elkaar overvloeien.

     

    De I AM Bags zijn te koop in de gespecialiseerde lederwarenzaak en via de I AM-online store. RVH.

    www.iam.eu













    29-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vintage 55

    FALL/WINTER 2010/11 WOMAN

    VINTAGE 55: EVERYDAY IS A HOLIDAY…

     

     

     

     

    Vrouwelijk en sterk zijn de thema’s van de Vintage 55 wintercollectie voor vrouwen. Aandachtspunten zijn een goedzittende collectie voor de vrije tijd, het reizen naast het globale leisure gebeuren. De inspiratie voor deze collectie vloeit voort uit de contrasterende elementen van de metropool invloeden en atmosferen van Los Angeles en het rustige buitenleven van het Britse Surrey.

     

    De collecties is opgebouwd uit vier ijzersterke thema’s: LET’S KISS & MAKE UP!: bestaande uit T-shirts die het vrouw zijn volledig ondersteunen, SHOPPING THERAPY: een mini-collection van t-shirts die teruggrijpt naar drukke shoppingsstraten in New York, London, Beverly Hills en Parijs. LIFE IS LIKE A MOVIE: 3, 2, 1! Een ode aan de film, segment dat altijd inspirerend werkt en Hollywood in de kijker stelt, ten slotte LUXURY BASIC: het jaarlijks klassiek accentje van Vintage 55. RVH.

    Consumer info : 03/231 98 78







    28-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jeugdvakantieverblijven

    Actieplan voor jeugdvakantieverblijven

     

     

     

     

    De Vlaamse regering heeft ingestemd met een nieuw actieplan voor de jeugdverblijven in Vlaanderen. Het is een integraal plan dat de pijnpunten een voor een aanpakt.

     

    Minister Bourgeois: "De Vlaamse Overheid streeft er al jaren naar dat er zoveel mogelijk jongeren eigen kampplaatsen krijgen. Maar cruciaal is ook dat de onzekerheid voor de uitbaters van de jeugdverblijven en voor de jongeren verdwijnt. Alleen dan kan er ook geïnvesteerd worden in kwaliteit."

     

    Heel wat jeugdverblijven zijn op het platteland gelegen, waardoor een gedeelte ervan zonevreemd is. Om na te gaan hoe groot het probleem was, heeft Toerisme Vlaanderen in 2004 een studie uitgevoerd waarin is nagegaan wat voor alle door Toerisme Vlaanderen erkende jeugdverblijven de overeenstemmende gewestplanbestemming is.

    Om de onzekerheid van de zonevreemde jeugdverblijven weg te werken, en hun erkenning mogelijk te maken, wordt het probleem van de zonevreemdheid nu aangepakt. Het actieplan stelt daarom een afwegingskader voorop dat concreet moet maken hoe en in welke stappen we tot een oplossing zullen komen.  De administraties van de Vlaamse Overheid hebben hiermee de duidelijke opdracht gekregen oplossingen te formuleren. 

     

    Minister Smet:"Ik zal in deze de rol van bewaker en aanjager van de discussie op mij nemen.  Het is wel degelijk de intentie van de Vlaamse Regering onze kinderen en jongeren de ruimte te geven die nodig is om zich te ontplooien en ontwikkelen.  Daartoe hebben ze ook fysieke ruimte nodig."

     

    Een Taskforce Jeugdverblijfcentra werd opgericht om toe te zien op de vooruitgang van dit dossier.  Deze is samengesteld uit vertegenwoordigers van de Vlaamse Regering en de administraties, de Vereniging van de Vlaamse Provincies (VVP), de Vereniging van Vlaamse Steden en Gemeenten (VVSG), de Vereniging Vlaamse Jeugddiensten en - consultenten (VVJ) en het Centrum voor JeugdToerisme (CJT). Hiermee formuleert de Vlaamse Regering een antwoord op de uitdagingen in de sector en komt zij tegemoet aan de vragen die leven in de sector.  RVH.

    27-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark 2

    DE PRIMARK LOOK VOOR DE HERFST VAN 2010 /2

    Poetic Beauty – Military Power – Heritage Country Style – Nocturnal Mystery

     

     

     

     

    ‘Heritage’ is nog zo’n look die gebaseerd is op invloeden uit de elegante plattelandsstijl: hierbij zorgen paardensportelementen en toetsen die naar weidse vlakten verwijzen, voor verbluffende resultaten. Deze look wordt extra tot leven gewekt met behulp van kameelkleuren, klaprozenrood, aubergine, kaki, groene en bruine boskleuren met toetsen van goud.

    De belangrijkste vormen in deze look zijn duffels, vliegerjacks, schorten, jurken met lange mouwen, minikilts, maxirokken, leren shorts met smalle broekspijpen met inzetstukken, Fair Isle breiwerk, coatigans en breiwerk met kabelsteek en Aran.

    Het assortiment accessoires voor deze look omvat tapestry, bont en zakken met lijsten. Riemen in geelbruine kleur en chocoladekleur of kunstmatig verouderde, vastgeknoopte of gevlochten stijlen. Juwelen die bij deze collectie horen: halskettingen en armbanden met combinatie van hout of ruwe kunststof armbanden met gebosseleerde ringen en oorringen met parels. De rijlaars speelt een hoofdrol in dit verhaal. De Chelsea Boot met hakjes of vlakke gaatjesschoenen zorgen hier voor een moderne toets. De sterke kleuren van de kledij

    worden hier aangevuld met donkerbruine en chocoladekleuren.

     

    ‘Nocturnal’ voegt een vleugje mysterie aan het assortiment toe en verwijst naar donkere romantische verhalen met gemaskerde bals, schemerige schaduwen en de stilte van het einde van de nacht. Het zwart, middernachtblauw en schemeringsmarinekleur vormen een groot contrast met de bleke romantische roze kleuren, die variëren van porseleingloed tot antiek dieproze. De stoffen die hierbij worden gebruikt, creëren een prachtige overvloed met fluweel, satijn, bont en kant in combinatie met leer, waardoor een gotisch gevoel wordt gecreëerd.

    Belangrijkste vormen: jurken met ‘drop waist', romantische militaire jassen, kanten blouses, fluwelen rokken, leggings met prints, jassen met de leerlook en ‘stone washed’ jeans.

    Accessoires voor het Nocturnal-assortiment zijn onder meer de zakken in bont, satijn en kantstoffen met vrouwelijke vormen en details, zoals kant en lakleren riemen. Stola’s en haarlinten in nepbont met lederen handschoenen, baretten met lovers, kazakmutsen of pelsjagerpetten van nepbont. Het juwelenaanbod bestaat uit opvallende oorringen en halskettingen, armbanden met parels, spinnenbroches, oorringen en corsages. Het enige gevoel dat daarbij wordt opgewekt, is 'vintage' of 'gothic'.

    Glamoureuze plateauzolen met gedrongen hielen mogen hierbij zeker niet ontbreken. Zij bezorgen dit romantische en gotische verhaal een iets harder randje. Plateausleehakken zorgen ook voor een frisse wind in dit seizoen.

     

    Bij Primark vindt u de LOOKS voor het komende herfstseizoen. Hun slogan ‘Look Good, Pay Less’, is toepasselijker dan ooit. RVH.

     

     









    26-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Primark herfst

    DE PRIMARK LOOK VOOR DE HERFST VAN 2010

    Poetic Beauty – Military Power – Heritage Country Style – Nocturnal Mystery

     

     

     

     

    De herfstcollectie van Primark voor 2010 onderscheidt zich door vier verschillende looks: Poetic Beauty, Military, Heritage en Nocturnal. Het aanbod gaat daarbij van een romantisch palet in fijne schakeringen van pastelvleeskleuren en roze tot kameel, klaproosrood, aubergine, kaki en groene en bruine boskleuren met toetsen van goudkleur. Dankzij Primark voelt u zich de ene nacht een godin en de volgende dag de perfecte GI Jane.

     

    ‘Poetic Beauty’ is de eerste look, gekenmerkt door een zacht romantisch palet met fijne schakeringen van pastelvleeskleur, roze en beige/grijs in combinatie met stoffige blauwe, kaki-en warme donkerrode kleuren. Die schakeringen worden in fijne kant, ruches, lagen en doorzichtige dunne stoffen toegepast.

    De belangrijkste vormen daarbij zijn de tweedelige cardigan, de hemden met kanten zoom, de blouses met strikjes, de rokken met ruches, de ‘twist and wrap’ topjes/jurken, de smalle en de romantische militaire jassen.

    De accessoires sluiten perfect aan op het modeverhaal: tassen, handgrepen, vormen van zakjes en stiksels in chique neutrale kleuren. De juwelen zijn fel glanzend, waarbij goudkleur en parels een grote rol spelen. Amuletarmbanden en halskettingen of oorringen met knoopjes en, voor de eerste keer, rekringen en armbanden vervolledigen de look. Een andere aanvulling zijn de schoenen en laarzen in zachte grijskleuren en zachte tinten. De stoffen die daarbij worden gebruikt, zijn suède, kant en dunne stoffen met hakjes.

     

    De spectaculaire ‘Military’-look is een van de sterkste looks in de herfstcollectie. Ze kenmerkt zich door een strak palet van kaki, bruine kleuren, steenkleuren, grijze en zwarte kleuren met rode accenten. De belangrijkste vormen die daarbij vaak terugkeren, zijn de militaire jas, de shorts met zakken, de dunne ‘combats’, de kunstmatig verouderde T-shirts, overhemdjurken

    en gebreide stukken met ‘crew necks’.

    Het aanbod accessoires bestaat o. m. uit alle perfecte tassen die u zich kunt indenken: tassen, x-vormen met interessante hardwaredetails, riemen met leerlook en sierspijkers of singelriemen in heup-en middelstijl, oversized jersey sjaals en haarlinten. En dan zijn er nog de hoofddeksels: uiteraard is er de militaire pet, de ‘baker boys’ en de slappe petten zonder kleppen in combinatie met de vingerloze lederen handschoenen. 

    Bij het schoeisel vinden we: gespen, riemen en hardware die het militaire ‘gevoel’ accentueren en onderstrepen. Bij het klassieke militaire schoeisel worden weinig hakjes gebruikt en is de uitstraling vooral casual. In sommige gevallen wordt wel een open neus gebruikt of platforms met afwerking met wol van jaarlingen. RVH.













    25-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Culinaire sterrenregen in Yorkshire

    Culinaire sterrenregen in Yorkshire!

     

     

     

     

    Wie zich blijft vastklampen aan het hardnekkig imago dat de keuken in de UK minderwaardig zou zijn, dient eens te meer goed na te denken. Yorkshire bijvoorbeeld kan tegenwoordig bogen op liefst 6 restaurants met officiële Michelin ster. Daarmee scoort deze regio in Noord-Engeland het hoogst van allemaal.

     

    De jongste steraanwinst is The Pipe and Glass Inn in South Dalton (nabij het altijd even charmante Beverley). De andere fiere titularissen van een Michelin ster zijn: The Star Inn in Harome (in de dichte buurt van Helsmley), The Old Vicarage in Sheffield, The Yorke Arms in Ramsgill (vlakbij Harrogate), The Box Tree in Ilkley (West Yorkshire), alsook The Burlington verbonden aan The Devonshire Arms Hotel & Spa in Bolton Abbey  (ter hoogte van Yorkshire Dales National Park).

     

    De zes chefs, waarvan twee vrouwelijke, werken samen onder de koepel van de toeristische organisatie Welcome to Yorkshire. Deze heeft immers het arrangement “Welcome to Yorkshire Michelin Star Experience” ontwikkeld, met ruime mogelijkheden om 2, 3 of zelfs alle 6 restaurants proefondervindelijk te ondergaan.

    www.yorkshire.com/michelinstarexperience.

     

    Het spreekt voor zich dat liefhebbers van de topkeuken zich ook individueel kunnen schikken en zich beperken tot één van die restaurants naar eigen smaak, want er zitten uiteraard stevige onderlinge verschillen op. Onder meer qua stijl: The Pipe and Glass Inn behoort bijvoorbeeld meer tot het losse genre van de publunch, terwijl het er in The Burlington eerder formeel aan toe gaat.

     

    Culinaire overtocht...

    Hoe dan ook is de reis naar Yorkshire een keuze die iederèèn bevredigt. Vanuit Zeebrugge en Rotterdam vertrekt immers iedere avond een Cruiseferry van P&O Ferries naar Hull (respektievelijk om 19u en 21u).

    De cruisebeleving aan boord is een ervaring op zich. Met gezellige bars, lounges, disco, cinema, casino, winkels en uiteraard ook restaurants. Naast het ‘Four Seasons’ buffet restaurant is er de Langan’s Brasserie. Deze wereldberoemde Mayfair brasserie is alleen te vinden in het Londense West End én aan boord van P&O Ferries!  Uw culinaire reis start dus al aan boord van de Cruiseferry.  

     

    Een overtocht tussen Zeebrugge of Rotterdam en Hull kan al vanaf 149 € per enkele reis, voor twee personen + auto + cabin. RVH.

    www.Poferries.be

    24-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.herfstcollectie Godiva
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Godiva Chocolatier lanceert haar nieuwe Herfstcollectie Herfstgeneugten …

     

     

     

     

     

    Geniet nu al van de zoete herfstgeneugten en ontdek de nieuwe seizoenscollectie van Godiva Chocolatier. De meesterchocolatier selecteerde met zorg pralines en chocolades die in hun designverpakking volop de inspiratie en knowhow van een alom gereputeerd huis uitstralen. Stuk voor stuk intense aroma’s en edele smaken om zelf te degusteren of cadeau te geven aan familie of vrienden.

     

    Carré Noir Tanzanie: de bakermat van topkwaliteit

    Met zijn uitgestrekte meren, bekende vulkanen en wilde fauna is Tanzania een karaktervolle bestemming. Een dergelijke unieke plek moét wel uitzonderlijke cacao voortbrengen, een cacao die zijn kracht en zijn troeven puurt uit een rijke, zonovergoten grond. Met slechts één subtiel en kruidig stukje Noir Tanzanie waant u zich als het ware in het hart van de savanne...

     

    Carré Lait Riz Soufflé Croquant: terug naar uw zoetste kinderjaren

    Met dit unieke recept spreekt Godiva uw lekkerste herinneringen aan. Denk even terug aan de heerlijke zoete geur die tijdens het vieruurtje uit de keuken ontsnapte … met zijn nieuwe creatie brengt de meesterchocolatier u terug naar uw heerlijkste kindertijd. Een stukje Lait Riz Soufflé Croquant biedt een zalig contrast tussen fluweelzachte melkchocolade en knapperige gepofte rijst.

     

    Marron Glacé: één groot smaakfestijn

    Welke lekkernij kan beter de herfst symboliseren en tegelijk de traditionele eindejaarsfeesten aankondigen? Geglaceerde kastanje is een bijzonder verfijnde lekkernij die grondstoffen van topkwaliteit én de knowhow van een ervaren meesterchocolatier vereist. 

     

    Ontbreken evenmin op het appel : Marron Noir en Noix Praliné : twee grote klassiekers die toch blijven verrassen.

     

    Nieuwe verpakkingen met smaakvol design

    Om zowel uw smaakpapillen als uw ogen te verwennen, heeft Godiva een unieke verpakking ontworpen voor haar “Geschenkdoos – Herfstcollectie”. Binnenin vindt u 15 verfijnde pralines, speciaal geselecteerd voor hun heerlijke vormen en smaken, waaronder twee absolute klassiekers van het merk: Marron Noir en Noix Praliné.

    Het schitterende design werd speciaal bedacht voor grote gelegenheden: paars-gouden tinten, versierd met herfstbladeren. En als elegante “finishing touch”: een handgeknoopt gouden lint om de heerlijkste culinaire geheimen te bezegelen. De herfstcollectie ligt vanaf 30 augustus 2010 in de winkel. RVH.

    Godiva-winkels: www.godiva.be

    24-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maruti: washed shoes

    Maruti introduceert washed shoes Zipper en Broque

    One of a kind-laarzen voor de fashionable gentleman

     

     

     

     

    Broque en Zipper zijn twee stoere, mannelijke mid high boots voor de eigenzinnige jonge man. Deze Italiaanse lederen schoenen worden gewassen in de wasmachine, geolied en geborsteld om die unieke vintage look te realiseren. Deze zijn hierdoor super soft en hebben een “worn look”. Tijdens het dragen wordt het leder nog zachter en licht de kleur van het leder iets op. Door het wassen van de schoenen krijgen ze een unieke kleurschakering waardoor elke boot uniek is!

     

    De schoenen worden op authentieke wijze gemaakt en geproduceerd zoals dat al in de vorige eeuw gedaan werd. Het model van de Zipper en Broque is geïnspireerd op versleten werkschoenen en hebben een sterke, mannelijke look. De Broque is een robuuste, halfhoge laars met het typisch Engelse broque motief op de neus en randen van de schoen.

     

    Beide modellen kosten 149,95€ en zijn verkrijgbaar in verschillende “washed” tinten zoals zwart, bruin en grijs. RVH.

    www.marutidesign.com

     







    23-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keicoole Cakejes

    Tools for Cooks - Keicoole caKejes!

     

     

     

     

     

    Met de nieuwe decoratieset voor cupcakes houdt Cuisipro je zoet. Een traditioneel gebakje met chocoladetoefjes? Een kleurrijk geglazuurd cakeje met een verrassing in? Of een hoogstpersoonlijke creatie met een knipoog? Met de versierhulp van Cuisipro maak je keicoole cakejes die haast te leuk zijn om op te eten…

     

    Kids, keukenklusjes en knoeien – dat gaat perfect samen. Met de nieuwe decoratieset van Cuisipro beleef je een leuke en lekkere namiddag. De decoratieset is heel eenvoudig – een gebakjesboortje, twee knijpflesjes en een glazuurspatel – maar de mogelijkheden zijn oneindig. Wat dacht je van gevulde cakejes met zelfgemaakte confituur, chocoladekrullen of overheerlijke stukjes noot? Of van een onweerstaanbaar laagje glazuur, een grappig opschrift of een ontroerend kindergezichtje?

     

    Met het gebakjesboortje maak je een perfect kuiltje midden in de cupcake. Vullen kan je gemakkelijk met de knijpflesjes: ze liggen goed in de hand met hun ribbelstructuur en bloemetjeskraag, hebben een ruime opening om de vloeistof in te gieten en zijn voldoende groot (250 ml) zodat je niet te vaak moet bijvullen.

    De knijpfles met de ronde neus gebruik je om te schrijven of egale patronen te creëren, de knijpfles met de bloemetjesneus voor gekartelde dessins. Makkelijk en snel, gewoon lichtjes duwen. Afwerken doe je in stijl met de flexibele glazuurspatel waarmee je het glazuur egaal kan verdelen. Zo, en nu nog een ‘veilige’ bewaarplaats vinden tot je gasten er zijn… RVH.

    Aanbevolen verkoopprijs: 24,95 euro (verkrijgbaar vanaf september in de betere kookwinkel)

     





    23-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goemon & The Collector
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DVD & BR-release 'Goemon' & 'The Collector' op 26 aug. 2010

                                

      

     

     

     

    Vanaf 26 augustus liggen  er twee nieuwe  films in de  winkel: Goemon, een  Japans  Robin  Hood-verhaal, en  The  Collector,  een  ijzige thriller in de stijl van Saw.

     

    Goemon is een big budget ninja-epos,  een ode aan de Japanse krijgers van  weleer. Verwacht je in deze fantasy film aan spectaculaire achtervolgingen over daken, grootse veldslagen en dansende geisha’s …

     

    1582. De  door  het  volk geliefde  meesterdief  Ishikawa  Goemon (Yosuke   Eguchi), de Robin Hood  van Japan, berooft de  op macht beluste edelen  om hun bezittingen  aan  de armen  te  kunnen geven.  Tijdens  een  roekeloze rooftocht steelt hij een  schijnbaar waardeloze doos,  maar niet lang  zit een heel ninjaleger Goemon op de hielen…

     

    The Collector is een spannende horrorfilm van Marcus Dunstan. Een dodelijk kat-en-muisspelletje  in  een  alleenstaand  huis,  gekruid  met  duistere composities  van  Nine Inch Nails-drummer Jerome Dillon. Angst en beklemming, dat zijn de ingredienten van deze Saw voor gevorderden.

     

    Arkin (Josh Stewart) wordt op de hielen gezeten door schuldeisers. In  een poging om zijn problemen op te lossen,  plant hij een inbraak in het  huis van  zijn  opdrachtgever. Maar wanneer hij ’s nachts het huis binnendringt, merkt  hij  dat een    sadistische moordenaar de familie gevangen heeft genomen. Arkin kan niet meer weg en in elke kamer  wachten hem nieuwe, dodelijke verrassingen...

     

    Goemon en The  Collector komen uit als Metalcase Special  Edition DVD's  en op Blu-ray. RVH.

      

    22-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Solitary Man
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Solitary Man

    Michael Douglas in zijn beste rol sinds jaren

     

     

     

    Op 24 augustus komt Solitary Man uit op DVD en Blu-ray. Solitary Man  is een lichtvoetige zwarte komedie  met een  schitterende Michael Douglas  (Basic Instinct, Traffic, Falling Down) als gladde playboy.

     

    Automagnaat Ben (Michael Douglas) is een succesvol  zakenman,  gelukkig getrouwd en geliefd door zijn vrienden. Maar ondertussen gaat hij  vreemd met elke jonge vrouw die hij kan inpakken. Wanneer zijn echtgenote dat ontdekt, raakt hij zijn laatste kans op liefde en geluk kwijt. Ben begint een nieuw bestaan in een klein universiteitsstadje, waar hij vriendschap sluit met de nerdy student Cheston...

     

    Solitary Man is de derde film van het schrijvers/producenten/regisseursduo David Levien en Brian Koppelman. Het geloofwaardige script en de schitterende acteerprestaties van klasbakken Michael Douglas, Susan Sarandon en Danny DeVito zorgen voor vonken in deze heerlijke komedie.  Een absolute aanrader! RVH.

      

    21-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bilingie, kleren om te leren

    Project ‘bilingue’ by Sandrine Corman  voor JBC

    KLEREN OM TE LEREN

     

     

     

    JBC lanceert een educatieve reeks T-shirts  in samenwerking met ex Miss België Sandrine Corman. “bilingue” luidt de naam van de collectie.  De Belgische modeketen  wil  de kids op die manier laten kennismaken met de tweede landstaal.

     

    Jonge kinderen pikken met het grootste gemak een vreemde taal op, vooral wanneer dit op een speelse manier gebeurt. JBC en Sandrine Corman laten daarom komend seizoen de kleintjes kennis maken met de tweede landstaal.  Dankzij de T-shirtcollectie “bilingue” leren de kids tellen tot tien, kleuren benoemen en hallo en tot ziens zeggen in de andere landstaal. Ze leren zelfs wat een hond, kat en konijn is in het Frans en het Nederlands.  Aan de T-shirts werden ook hang tags bevestigd in de vorm van een boekje waarin 4 minispelletjes worden aangereikt waarmee ouders spelenderwijs met de T-shirts aan de slag kunnen om hun kinderen de tweede landstaal te leren.


    De tweetalige T-shirtcollectie oogt heel fun dankzij de frisse kleuren en grappige motieven, zoals vlinders, bloemen, een schattige baby-olifant, een hond, een kat en een konijn. Naast de afbeeldingen van cijfers, kleuren en dieren, staat telkens het woord in het Frans en het Nederlands gedrukt.Er zijn zeven prints die uitgevoerd worden in een brede kleurenwaaier zodat de T-shirts vlot kunnen afgestemd worden op elke outfit. De collectie is bestemd voor jongens en meisjes van 4 tot 10 jaar. Ze is vanaf 18 augustus in alle JBC-winkels te koop. De T-shirts kosten 14,90 euro. RVH.

    Consumenteninformatie JBC: 0800 179 82 – www.jbc.be

     

     







    21-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Replay: luxueuze denimlijn

    Replay lanceert luxueuze denimlijn.

     

     

     

     

     

    Het Italiaanse denimlabel Replay lanceert deze winter een nieuwe luxueuze denimlijn voor heren, Replay Red Seal.

     

    Deze superieure lijn werd ontworpen voor de fans van kwalitatieve denim. Dit project grijpt terug naar de oorsprong en de evolutie die jeans heeft gekend. De modellen zijn vervaardigd uit fijne Japanse stoffen geweven in gerenommeerde bedrijven uit de sector. Elke broek is volledig vervaardigd in Italië en met de hand afgewerkt volgens de traditionele methodes.

     

    De collectie biedt 12 verschillende wassingen, elk met een eigen vintage look. Verkoopprijs per jeans 299€. RVH.

    Info 02-521 90 71







    20-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Air Berlin

    Air Berlin gaat zich aansluiten bij de oneworld alliantie

     

     

     

    Air Berlin zal in 2012 toetreden tot oneworld. Hiermee wordt de vijfde grootste luchtvaartmaatschappij van Europa en de tweede grootste van Duitsland toegevoegd aan ‘s werelds meest kwalitatieve luchtvaartalliantie.

     

    Air Berlin en oneworld hebben in Berlijn een memorandum van overeenstemming bereikt. De formele lidmaatschapsovereenkomst wordt binnenkort getekend.  Het Oostenrijkse NIKI, onderdeel van de Air Berlin groep, zal een affiliate lid van de alliantie worden.

    Air Berlin zal vanaf 2012 onder de oneworld-vlag vliegen net voor de opening van de nieuwe Berlin Brandenburg International Airport, die nu in aanbouw is. Deze luchthaven zal een belangrijke nieuwe Europese hub worden. Air Berlin is een belangrijke speler in de Europese luchtvaartsector. In 2009 vloog de carrier reeds naar 160 bestemmingen in ca. 40 landen met bijna 600 take-offs per dag. De luchtvaartmaatschappij vervoerde 28 miljoen passagiers en genereerde een omzet van EUR 3,2 miljard. Nu vliegt Air Berlin met 165 toestellen, met inbegrip van het Oostenrijkse NIKI, naar 168 bestemmingen.

     

    Zodra de Duitse carrier een volwaardig lid is van oneworld, zullen de Air Berlin-passagiers toegang krijgen tot een ongeëvenaard wereldwijd netwerk. De luchtvaartmaatschappij zal ruim 75 bestemmingen aan het oneworld-netwerk toevoegen, waarmee de totale alliantiedekking stijgt tot ca. 900 bestemmingen in bijna 150 landen. De totale oneworld- vloot zal 2.500 toestellen tellen, die zowat 9.500 vluchten per dag zullen verzorgen en 340 miljoen passagiers per jaar gaan vervoeren. RVH.

     

     

     

    20-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.US Polo Assn

    U.S. POLO ASSN.

    COLLECTIE HERFST/WINTER 2010  

     

     

     

    De polowereld is fascinerend en deze sport wordt niet voor niets de “koningssport” genoemd: men zegt dat zelfs Alexander de Grote, de grootste veroveraar aller tijden, deze sport beoefende. Polo combineert glamour en mode. Toch is het niet slechts een sport voor de elite. Bij deze sport worden waarden zoals respect (voor de mens, maar ook voor het paard), elegantie, loyaliteit en balans gezien als de basis en het veld is zowel toegankelijk voor mannen als voor vrouwen.

     

    U.S. Polo ASSN. vertaalt deze waarden naar het dagelijks leven met een complete look voor heren, dames en kinderen. Het merk bekrachtigt de succesvolle aanwezigheid op de internationale markt, dankzij de versmelting van een fascinerende wereld en een makkelijk te interpreteren collectie, dit alles ondersteund door een product met een gemiddelde prijs en een bovengemiddeld imago.

     

    De footwear collectie herfst/winter 2010 van U.S. Polo ASSN. is meer dan ooit geïnspireerd op de idealen van polo: elegantie, comfort en kwaliteit vormen zowel de basis voor de sportieve modellen als de modellen voor informele kleding.

     

    Voor hem: Zacht suède en contrasterende stiksels zijn kenmerkend voor de desertboots. De op de bokswereld geïnspireerde schoenen zijn verkrijgbaar in suède en kalfsleer met een geborduurd maxi-logo en veters in ton-sur-ton of contrasterende kleuren. Het rubber wordt gekenmerkt door de schokabsorberende vullingen.

     

    Voor haar: Het topstuk van de damescollectie: de lieslaarzen, met een rits en twee stukken ponyhuid op de knie, voor de vrouwen met lef zelfs verkrijgbaar in pastelkleuren, en suède laarzen met bontvoering.

     

    Winterlaarzen. Voor haar: Dit zijn laarzen met rubberen zool en buitenschoen en een middenstuk van zacht kalfsleer (ook in de lieslaarsversie) of in dons met wollen profielen. De laarzen gevoerd met lamswol zijn warm en comfortabel, hebben een wollen schacht en suède buitenschoen, ze zijn verkijgbaar in monochrome of tweekleurenvariant.

     

    Limited edition.: Het aanbod is uitgebreid met een speciale ‘limited edition’, opgedragen aan mannen en kinderen: een sneaker met zeefdrukmotief in de kleuren van de Amerikaanse vlag op een witte achtergrond, en een motief van kleine geperforeerde sterretjes. RVH.

    Fairbo Fashion Shoes –  www.uspoloassn.com

     







    19-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zuid Tirol verlegt chocoladegrenzen

    ZuidTirol verlegt de chocoladegrenzen

     

     

     

     

    Tot dusver stond Zuid-Tirol vooral bekend om zijn adembenemende berglandschappen, bekroonde wijnen, legendarische Speck en frisse appelen. Dankzij de twee kersverse chocoladespecialisten Julia Ignatova en Holger Schöpf zal

    de verrassende regio in de Italiaanse Dolomieten vanaf heden ook bekend staan om haar chocolade.

     

    Julia Ignatova: ‘Chocolade kan vervoeren, beroeren, vergeven, troosten, blij maken. Met de lancering van de website MIRAQO wordt ieders zoete droom werkelijkheid. Via de website creëer je je eigen favoriete chocoladereep of heb je de keuze uit reeds bestaande combinaties, zoals het romantische “Flowers on the sand” met witte chocolade en bloemen of het sportieve “I love footbal” met pistache en munt.

    Er is voor ieder wat wils met maar liefst 10 miljard (!) mogelijke productcombinaties. Kwaliteit is een prioriteit; Julia en Hogler gebruiken alleen de beste cacao en ingrediënten uit biologische teelt. Het exotisch fruit dat gebruikt wordt, is bovendien afkomstig uit Fair Trade handel.

    Levering kan al binnen de twee werkdagen, in 25 Europese landen.

    www.miraqo.com 





    18-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Partnership

    CLUB MED EN BRUSSELS AIRLINES TEKENEN EEN NIEUW EN OMVANGRIJK LANGE TERMIJN PARTNERSHIP

     

     

     

    Vanaf april 2011 zal Club Med 80% van haar vakantievluchten met vertrek vanuit Brussel toevertrouwen aan Brussels Airlines en dit voor een periode van 3 jaar. Dit akkoord bezegelt de lange termijn samenwerking van twee bedrijven die excellentie, kwaliteit en service aan het cliënteel hoog in het vaandel dragen bij het uitoefenen van hun vak. Dit nieuwe contract vertaalt de wil van Club Med om luchttransport aan hoge kwaliteit aan te bieden dat past binnen haar upscale strategie. De keuze voor een historische Belgische nationale luchtvaartmaatschappij onderstreept de verankering en het blijven investeren van Club Med in de Belgische markt. Vanaf de luchthaven zorgen Club Med en Brussels Airlines voor de passagiers met de aandacht en kwaliteitsvolle diensten die hen kenmerken.

     

    De Club Med-klanten zullen genieten van de best mogelijke dienstregelingen zodat ze hun vakantie in vorm kunnen aanvangen en beëindigen. Er zullen speciale incheck-desks voorzien zijn voor de Club Med-klanten en ze zullen automatisch geklasseerd worden in de categorie b.flex (of b.business op vraag en tegen betaling van een supplement) om meer te kunnen genieten van de diensten aangeboden door de luchtvaartmaatschappij. Het golfmateriaal zal bovendien gratis vervoerd worden.

     

    Voor het vertrek zullen de trouwste Club Med-klanten voortaan toegang hebben tot de Lounges van Brussels Airlines, die gerangschikt staan onder de 50 beste ter wereld. De gerieflijke en relaxerende lounges bevinden zich nabij de gate, openen vanaf 6 uur ‘s ochtends, en bieden een brede waaier aan drank en snacks aan.

    Vanaf nu kunnen Club Med klanten die een « Miles & More »-kaart bezitten, mijlen verdienen telkens ze met Brussels Airlines naar een Clubdorp reizen. 

     

    Met dit geprivilegieerde partnership engageren Club Med en Brussels Airlines zich in een samenwerking gericht op de toekomst. Het vertaalt hun wil om uitstekende diensten te verlenen aan het cliënteel. RVH.

     

     

     

     









    17-08-2010 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!