De klant kan zijn giften ‘personaliseren’ - Een kans geven aan kinderen in nood - Cubzz, een 100 % Belgisch merk
Carrefour gaat een partnerschap aan met Cubzz, een 100 % Belgisch merk dat werd opgericht om fondsen te verzamelen voor verenigingen die kinderen bijstaan. Als enige in de grootdistributie biedt Carrefour een gezond drankje waarvan de winsten gaan naar een project van SOS Kinderdorpen. De klant kan zelf een project uitkiezen. Solidariteit zit in het DNA van Carrefour en het bedrijf organiseert dan ook regelmatig acties ten voordele van verschillende verenigingen. Dit nieuwe partnerschap tussen Carrefour en Cubzz gaat nog verder. De klant is nog meer betrokken bij het project, want hij kan zijn goede daad ‘personaliseren’.
Cubzz: 100 % Belgisch
Cubzz is een Belgisch merk dat werd opgericht door Wouter Cauwenbergh. Na een loopbaan in de privésector richtte hij zijn eigen onderneming op waarmee hij op een originele manier geld wil inzamelen ten voordele van organisaties die hulp bieden aan kinderen. Cubzz brengt een chocoladedrankje (33 cl) op de markt en keert alle winsten uit aan verschillende projecten. Momenteel kan de klant verschillende projecten van SOS Kinderdorpen ondersteunen. SOS Kinderdorpen is een stichtende partner van Cubzz en geloofde van bij het begin in dit initiatief. Deze samenwerking versterkt het partnerschap tussen Carrefour Belgium en SOS Kinderdorpen: Carrefour ondersteunt deze vereniging namelijk al vele jaren. In de toekomst kunnen de klanten ook andere verenigingen ondersteunen.
Hoe werkt het? Op elk pakje staat een unieke code. Zodra hij het product heeft gekocht, voert de klant de code in op www.cubzz.be. Het enige wat hij dan nog moet doen, is uit alle projecten op de website precies datgene kiezen dat hij wil steunen. Vervolgens maakt Cubzz zijn bijdrage over aan dat project. Als klanten niet specifiek een initiatief hebben gekozen, worden die fondsen eerlijk verdeeld onder alle projecten die Cubzz ondersteunt.
Cubzz is trendy
Carrefour biedt exclusief dit sympathieke product aan zijn klanten aan. Het drankje past perfect binnen de tijdsgeest: het is gemaakt op basis van sojamelk die uitsluitend uit Europa komt, met duurzame cacao, is gegarandeerd vrij van gluten en lactose, en - bevat 60 % minder suiker dan de andere producten op de markt.
Dit gezonde en solidaire drankje is vanaf deze week te koop in de Hypermarkten Carrefour, bij Carrefour Market en Carrefour Express.
Maatschappelijke verantwoordelijkheid: Carrefour Belgium is zich bewust van zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid en ondersteunt al sinds jaar en dag actief solidariteitsacties voor de Belgische Voedselbanken, zes sociale kruideniers, SOS Kinderdorpen, Pink Ribbon en Child Focus. Om nog maar te zwijgen van de vele acties die lokaal worden georganiseerd in de winkels van de keten.
|