:wink:
Euro Relais zet Google Lively in voor klantcontactxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Chatten in 3D-vakantieomgeving via www.eurorelais.be
Sinds vrijdag 11 juli is Google Lively online op de Nederlandstalige websites van Euro Relais. Enkel twee dagen na de introductie van Google op 9 juli heeft de vakantiehuisaanbieder de functionaliteit al in gebruik genomen als uitbreiding van de klantenservice. Google Lively is een 3D-omgeving waarin mensen live met elkaar kunnen chatten. Lively-gebruikers hebben een avatar en een virtuele kamer die zij vervolgens kunnen integreren op een blog, website of sociaal netwerk zoals Facebook, LinkedIn of Hyves. Iedereen met een Google-account (bijv. Gmail) kan een avatar maken die gebruikt kan worden in iedere Lively kamer. De omgevingen kunnen ingericht worden naar eigen smaak, bijvoorbeeld met breedbeeld TVs waarop Youtube filmpjes spelen. Vervolgens kan men vrienden uitnodigen, met ze chatten en bijvoorbeeld videos laten zien.
De 3D-vakantieomgeving van Euro Relais
Euro Relais heeft een 3D-vakantieomgeving gecreëerd op een tropisch eiland waar twee luie stoelen uitnodigen tot een informeel gesprek. Google Lively-gebruikers kunnen hier vragen stellen over alle vakantiehuizen en chatten met Jenny Jansma, sales-avatar van Euro Relais. RVH.
Hoe dit (in detail) te werk gaat is te lezen en te ontdekken via www.eurorelais.be
|